Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:57
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ik zal niet meer het .. word gebruiken (winden en rufters mag nog wel ) |
...en dat zijn dan meisjes...de wereld is echt om zeep...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:58
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...en dat zijn dan meisjes...de wereld is echt om zeep... |
Ja meisje, ik heb nooit gezegd dat ik een dame zou zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:58
|
|
|
TINK100 schreef: | het is dat we er niet bij zijn op 4 augustus...maar anders......  |
Blijf maar lekker in Frankrijk...ik ben er ook niet op 4 augustus...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:59
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ja meisje, ik heb nooit gezegd dat ik een dame zou zijn  |
Neen want een dame staat ook niet met zo'n overontwikkelde regenworm rond haar nek...brrrrrr
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 21:00
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Je hebt het woord "discriminatie" niet gebruikt, maar wel het woord "apelanden" en ik denk dat Heide daarop doelt. |
Ja...ik herinner 't me ook, en daar bedoelde, Frank kennende, hij helemaal niets mee. Gewoon gebruikt om uit te drukken dat die wetten- en welke wetten er oa in Nederland zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 21:01
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Mijn huishouden loopt zo lekker dat ik er geen vragen over heb...  |
Moet je het dan niet vastbinden dan?!  Anders gaat het er straks vandoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 21:03
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Moet je het dan niet vastbinden dan?!  Anders gaat het er straks vandoor! |
...inderdaad, dank je voor deze huishoudelijke tip
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 21:03
|
|
|
met een groep tieners een lange wandeling maken en dan verbaasd staan dat ze oog hebben voor de natuur op een positieve manier hihihihi. Verbazing all over the place over mans hoge varens, tja kijk en verwondert u
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 21:05
|
|
|
MAJARO438 schreef: | met een groep tieners een lange wandeling maken en dan verbaasd staan dat ze oog hebben voor de natuur op een positieve manier hihihihi. Verbazing all over the place over mans hoge varens, tja kijk en verwondert u  |
Misschien dachten die tieners aan wat anders toen ze die hoge varens zagen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 21:11
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Ik heb op vraag van 19:50 geen antwoordt gekregen Om tot een goed besluit te komen..maar helaas.
Ik heb een 2e poging gedaan om op het forum door te gaan. maar er zijn er teveel die naar de oude cm sfeer terug willen,met alle gevolgen daaruit.
vanaf nu gewoon weer met m'n profiel aanwezig. |
echt heide ik denk dat frank het niet zo bedoeld heeft, vervolgens reageer jij met woorden dat hij het heel sluw heeft neergezet. als of hij met opzet die woorden schreef,dus kan me voorstellen dat frank niet meer reageert, wat moet hij dan nog zeggen als jij zijn woorden toch niet gelooft? En begrijp jouw verontwaardiging dat het verkeerd overkwam,maar ik zie het als een miscommunicatie tussen beiden. en hoop dat het nog goed met jullie twee komt. jij bent gekwetst,frank is gekwetst. laat het anders effe rusten beide en probeer het morgen uittepraten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 21:16
|
|
|
PETRA944 schreef: | echt heide ik denk dat frank het niet zo bedoeld heeft, vervolgens reageer jij met woorden dat hij het heel sluw heeft neergezet. als of hij met opzet die woorden schreef,dus kan me voorstellen dat frank niet meer reageert, wat moet hij dan nog zeggen als jij zijn woorden toch niet gelooft? En begrijp jouw verontwaardiging dat het verkeerd overkwam,maar ik zie het als een miscommunicatie tussen beiden. en hoop dat het nog goed met jullie twee komt. jij bent gekwetst,frank is gekwetst. laat het anders effe rusten beide en probeer het morgen uittepraten. |
verwijderd.
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op donderdag 12 juli 2012, 21:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 21:16
|
|
|
Maar..ik kan me ook voorstellen dat Heide zich daardoor gekwetst kan voelen, hij heeft een donkere huid, zijn voorouders komen uit een warm tropisch land zo te zien eerst.
En hij is misschien vaker gediscrimineerd, ja, als je bij Den Haag en Bij Rotterdam woont kan dat voorkomen. Van Den Haag heb ik dat gehoord.. Ik weet van Rotterdam, dat het een hele harde stad is met oordelen, ook als je de juiste kleding niet draagt kan je al gediscrimineerd worden. Dat merkte ik heel erg doordat ik daar op een reïntergratie cursus zat, bij Blaak. En ik ken een paar Rotterdammers, kijk alleen maar hoe raar ze doen als Ajax steeds wint....met die racistische spreekkoren....in het stadion... Ik heb daar ook een vriendin, nou je weet echt niet wat je hoort daar aan straattaal.... Ja, Amsterdam, dan zie je dat eigenlijk nooit, is mijn ervaring, ben daar opgegroeid, tot mijn 26ste. Een heerlijke stad, met ongeveer 160!! verschillende nationaliteiten. Waar je gewoon heerlijk jezelf kan zijn.
En in Dordrecht zie ik dat ook helemaal niet.
Feit is het komt voor. en dan kan zo'n opmerking, waar Frank niets meer mee bedoelt dan een hulpmiddel om iets uit te leggen triggeren. Kan me heel goed voorstellen Heide.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 10 juli 2012, 21:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 21:17
|
|
|
pffffffffffffff, ik wist niet dat het in cm land al 31 december was.
korte lontjes dag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 21:19
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Visser!
Vandaag van harte gefeliciteerd met die leuke zoon van je! Dat het maar een grote brave jongen mag worden.... Met jouw opvoeding lukt dat vast! |
Dankjewel W-tje. Groot gaat aardig lukken , braaf is een ander verhaal.
W-tje , jij ook gefeliciteerd met je zoon. Dattie nog maar veel gerookte makreel voor je mag vangen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 21:22
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Maar..ik kan me ook voorstellen dat Heide zich daardoor gekwetst kan voelen, hij heeft een donkere huid, zijn voorouders komen uit een warm tropisch land zo te zien eerst.
En hij is misschien vaker gediscrimineerd, ja, als je bij Den Haag en Bij Rotterdam woont kan dat voorkomen. Van Den Haag heb ik dat gehoord.. Ik weet van Rotterdam, dat het een hele harde stad is met oordelen, ook als je de juiste kleding niet draagt kan je al gediscrimineerd worden. Dat merkte ik heel erg doordat ik daar op een reïntergratie cursus zat, bij Blaak. En ik ken een paar Rotterdammers, kijk alleen maar hoe raar ze doen als Ajax steeds wint....met die racistische spreekkoren....in het stadion... Ik heb daar ook een vriendin, nou je weet echt niet wat je hoort daar aan straattaal.... Ja, Amsterdam, dan zie je dat eigenlijk nooit, is mijn ervaring, ben daar opgegroeid, tot mijn 26ste. Een heerlijke stad, met ongebeer 160!! verschillende nationaliteiten. Waar je gewoon heerlijk jezelf kan zijn.
Feit is het komt voor. en dan kan zo'n opmerking, waar Frank niets meer mee bedoelt dan een hulpmiddel om iets uit te leggen triggeren. Kan me heel goed voorstellen Heide. |
idd..ik zei al ,je bent een top wijfie gewoon,niet alleen hierbij..je brede kijk op de dingen doet iets..zoh!
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op dinsdag 10 juli 2012, 21:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FLOWERFUL304
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 21:23
|
|
|
PETRA944 schreef: | Zat effe nate denken over je tekst, het niet op de persoon gericht want die wilgod redden,maar op het praktiseren ervan, met andere woorden je hebt de homo,s wel lief, maar de zonde niet komt wat liever over als somsje woorden overkwamen in het andere topic. Tenminste zoals ik het lees. enfin ik heb nu echt genoeg gelezen en geschreven hier. |
Ik heb duidelijk aangegeven dat ik het over de homofiele praktijken had, dat dat bijbels gezien zonde is. Hoe ik zelf tegen die mensen sta daar heb ik me niet over uitgelaten, maar men heeft allerlei conclusie voor mij getrokken of in mijn mond gelegd, hoe je het ook zegt.
Ik heb wel aangegeven dat als men homofiele praktijden wil doen dat ze dat zelf mogen weten daar zijn zij zelf verantwoordelijk voor. Ik ga hun leven niet voor ze bepalen m.a.w. ik geef er niet om hoe ze willen leven m.a.w. dat moeten ze zelf weten.
De bijbel geeft wel degelijk aan wat er met zulke mensen gebeurt die homofiele praktijken uitoefen en ook dat heb ik aan de oorde gebracht waarbij men dus allerlei conclusie trok naar mijn persoon. Ook heb ik aangegeven dat God wil dat zij zich bekeren en de homofiele praktijden niet meer doen. Maar ja, blijkbaar schrijf ik grieks of zo. Maar schrijven is lastiger dan praten. Afen.
En ja idd, ook ik heb genoeg gelezen en geschreven hier. Ik probeer het dan ook af te sluiten want binnenkort ben ik niet meer in cm. hahaha, Ik hoor sommigen nu al juichen van blijdschap. Nog even geduld! succes.
Laatst aangepast door
|
FLOWERFUL304
|
op dinsdag 10 juli 2012, 23:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 21:23
|
|
|
Yes,
Toen ik vanmiddag het woordje 'apenland' las, wat Frank schreef, dacht ik het eerste aan die achterlijke corrupte regering van sommige mooie warme landen. Zoals Haitie en idd Congo...
En verder dacht ik helemaal niets...
Neemt niet weg dat het dus wel erg kan triggeren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 21:26
|
|
|
HEIDE115 schreef: | idd..ik zei al ,je bent een top wijfie gewoon,niet alleen hierbij. |
Wat leuk dat je dat zegt , dank je!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FLOWERFUL304
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 21:30
|
|
|
PETRA944 schreef: | sorry flowerfull, dan begrijp je me woorden verkeerd, ik leer wat over jou schrijven dat ik begrijp warom mensen zo denken, wil niet zeggen dat ik het ermee eens ben. |
ok, dan zie die woorden dan als niet geschreven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 21:34
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dankjewel W-tje. Groot gaat aardig lukken , braaf is een ander verhaal.
W-tje , jij ook gefeliciteerd met je zoon. Dattie nog maar veel gerookte makreel voor je mag vangen.  |
Gerookte makreel vangen??? Waarom geen paling in het groen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 21:35
|
|
|
HEIDE115 schreef: | kijk ff hoe hij de topic ''andere christenen''van yes binnen stapte? en dit,en dat..en wat is dit nu hier zo allemaal?..dat is zo'n mooi binnen komen in die topic ..waahhh! en dan in die bui..apenland erbij?
joh,bepaalde dingen zijn me nu ff duidelijk hier. |
Hij stapt lomp met zijn woorden het topic binnen,moest het ook effe 2 keer lezen hoor. Maar de bedoeling is goed bedoeld denk ik. nu is frank denk ik geflipt, voelt zich beledigd dat hij op zijn woorden word aangesproken en daardoor reageert hij niet,daarom schreef ik laat het effe rusten,soms met ruzies denken mensen niet helder,morgen is zijn beledigd zijn wat gezakt misschien, leest hij effe alles na en kan misschien wel communiceren. allemaal verschillende mensen hier he. dat maakt het zo moeilijk. begrijp wel dat je hier erg op flipt. doe ik ook. maar misschien heb jij ook wel gelijk? ik hoop van niet. de tijd zal het leren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 21:40
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb een nieuwe kettingzaag gehaald...nu werkt ze...maar ze maakt zoveel lawaai...ik zal de heg wel inkorten met een handzaag...  |
Frank , weet je dat je die dingen ook gewoon kan HUREN bij een Gamma of Praxis of wat voor winkel dan ook? Gewoon voor een dag , twee dagen , of in jou geval misschien een jaar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 21:44
|
|
|
[quote=PETRA944]Hij stapt lomp met zijn woorden het topic binnen,moest het ook effe 2 keer lezen hoor. Maar de bedoeling is goed bedoeld denk ik. nu is frank denk ik geflipt, voelt zich beledigd dat hij op zijn woorden word aangesproken en daardoor reageert hij niet,daarom schreef ik laat het effe rusten,soms met ruzies denken mensen niet helder,morgen is zijn beledigd zijn wat gezakt misschien, leest hij effe alles na en kan misschien wel communiceren. allemaal verschillende mensen hier he. dat maakt het zo moeilijk. begrijp wel dat je hier erg op flipt. doe ik ook. maar misschien heb jij ook wel gelijk? ik hoop van niet. de tijd zal het leren.[/quote
verwijderd.
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op donderdag 12 juli 2012, 21:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 21:45
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Maar..ik kan me ook voorstellen dat Heide zich daardoor gekwetst kan voelen, hij heeft een donkere huid, zijn voorouders komen uit een warm tropisch land zo te zien eerst.
En hij is misschien vaker gediscrimineerd, ja, als je bij Den Haag en Bij Rotterdam woont kan dat voorkomen. Van Den Haag heb ik dat gehoord.. Ik weet van Rotterdam, dat het een hele harde stad is met oordelen, ook als je de juiste kleding niet draagt kan je al gediscrimineerd worden. Dat merkte ik heel erg doordat ik daar op een reïntergratie cursus zat, bij Blaak. En ik ken een paar Rotterdammers, kijk alleen maar hoe raar ze doen als Ajax steeds wint....met die racistische spreekkoren....in het stadion... Ik heb daar ook een vriendin, nou je weet echt niet wat je hoort daar aan straattaal.... Ja, Amsterdam, dan zie je dat eigenlijk nooit, is mijn ervaring, ben daar opgegroeid, tot mijn 26ste. Een heerlijke stad, met ongeveer 160!! verschillende nationaliteiten. Waar je gewoon heerlijk jezelf kan zijn.
Feit is het komt voor. en dan kan zo'n opmerking, waar Frank niets meer mee bedoelt dan een hulpmiddel om iets uit te leggen triggeren. Kan me heel goed voorstellen Heide. |
goed geschreven shanita, discriminatie, zoiets belachelijks en kwetsend, zo word een dochter van mij vaak uitgescholden omdat mensen denken dat ze uit polen komt, (het uiterlijk,hoge jukbeenderen,wat polen vaak hebben, ook gaat ze niet naar een zonnebank en heeft een vrij witte huid)gewoon als ze ergens over straatfietst of zo door mensen die haar niet kennen. en het heeft haar vaak pijn gedaan,andere mensen zijn zich totaal niet bewust van de impact die het op iemand heeft,jammer genoeg.
Laatst aangepast door
|
PETRA944
|
op dinsdag 10 juli 2012, 21:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 21:50
|
|
|
VISSER278 schreef: | Frank , weet je dat je die dingen ook gewoon kan HUREN bij een Gamma of Praxis of wat voor winkel dan ook? Gewoon voor een dag , twee dagen , of in jou geval misschien een jaar.  |
Long Term Lease!
Ik zie een gat in de markt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 21:50
|
|
|
YES356 schreef: | Tlukt mien verdreijd nog a toe de miezerige letterkes van oew te ontsiefren!! Moar akt goad begriepe zij arges op te wougten! Ik doe mien beste, mien knar is mangs al un betjen leuger. Aij ffkes heenig an doat dan kumt goad. Tzit dral ante kommn. Khebt mangs al in mien krar een stuksken veur mekoar! |
Kumt goed akket goed begriepe . Ma doe ma heinig an heur.
Oeps, dat is ff nadenken zeg na 35 jaar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 21:51
|
|
|
HEIDE115 schreef: | oke,ik zeg alleen dit er van,ik vindt het vreemd dat frank de 22ste weg gaat hier..en heel normaal het woord apeland dan nu gebruikt het is me nu veel duidelijker? Hij kan het niet verkeerd bedoelen,maar als ik zeg..die hollanders leven maar raak..en in de apelanden proberen ze nog de bijbel zo te lezen hoe het bedoeld wordt..wat krijg ik dan voor een reactie hier denk je? |
Haha, weet je wat ik dan denk? "Ik ben gelukkig geen Hollander..!". Ja, wel met paspoort maar niet qua bloed...
Niet bedoelt om hollanders te beledigen hoor, want het is eigenlijk generaliseren wat ik doe nu.
Maar ik dacht dat vaak vroeger, ik ging vaak met buitenlanders om, bijvoorbeeld lekker eten 's avonds bij Marrokanen, als het vasten was, na zonsondergang
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 21:52
|
|
|
VISSER278 schreef: | Frank , weet je dat je die dingen ook gewoon kan HUREN bij een Gamma of Praxis of wat voor winkel dan ook? Gewoon voor een dag , twee dagen , of in jou geval misschien een jaar.  |
Visser, ik kon een degelijke zaag kopen voor 55 euro via marktplaats...Ik heb dagen werk met die heg. Als je die gaat huren betaal je ongeveer 65 euro per dag bij Boels...je moet ze dan ook elke dag terug brengen. Ik moet naar Roosendaal om die zaag te huren. Dat is elke dag ongeveer 30 km (heen en weer)...reken dat eens uit hoeveel me dat gaat kosten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 21:53
|
|
|
FLOWERFUL304 schreef: | Ik heb duidelijk aangegeven dat ik het over de homofiele praktijken had, dat dat bijbels gezien zonde is. Hoe ik zelf tegen die mensen sta daar heb ik me niet over uitgelaten, maar men heeft allerlei conclusie voor mij getrokken of in mijn mond gelegd, hoe je het ook zegt.
Ik heb wel aangegeven dat als men homofiele praktijden wil doen dat ze dat zelf mogen weten daar zijn zij zelf verantwoordelijk voor. Ik ga hun leven niet voor ze bepalen m.a.w. ik geef er niet om hoe ze willen leven m.a.w. dat moeten ze zelf weten.
De bijbel geeft wel degelijk aan wat er met zulke mensen gebeurt die homofiele praktijken uitoefen en ook dat heb ik aan de oorde gebracht waarbij men dus allerlei conclusie trok naar mijn persoon. Ook heb ik aangegeven dat God wil dat zij zich bekeren en de homofiele praktijden niet meer doen. Maar ja, blijkbaar schrijf ik grieks of zo. Maar schrijven is lastiger dan praten. Afen.
En ja idd, ook ik heb genoeg gelezen en geschreven hier. Ik probeer het dan af ook te sluiten want binnenkort ben ik niet meer in cm. hahaha, Ik hoor sommigen nu al juichen van blijdschap. Nog even geduld! succes. |
het is heel moeilijk he schrijven op een forum flowerfull,je schrijft woorden die soms heel anders kunnen overkomen dan jezelf bedoelt. en ik denk dat dat juichen wel meevalt, je schrijft ook hele mooie stukken. mooie bijdragen, omdat sommigge op dit punt het niet met je eens zijn, ben je even waardevol,net als ik, die ook wel eens dingen schrijft waar mensen het niet mee eens zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 21:54
|
|
|
VISSER278 schreef: | Kumt goed akket goed begriepe . Ma doe ma heinig an heur.
Oeps, dat is ff nadenken zeg na 35 jaar. |
Spreken jullie nu Denemarks
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|