ChristianMatch

Forum

Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4155 4156 4157 4158 4159 4160 4161 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 10:38

TINK100 schreef:
mag je dan wel wat bij die 3 frikandellen....???
friet ofzo, zonder mayo, maar met knoflooksaus??
of kroketjes?? of vlammetejs met chilisaus?? Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley

Tinkieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Huilende smiley, smiley in tranen
das nie eerlijk he jij mag dat wel Knipoog smiley
maar voor mijnes mag dat nie Twijfelende smiley
dus maak me niet zo lekker wil je Boze smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 10:41

HANNAH810 schreef:
ik ben mijn koffers nog aan het inpakken om op vakantie te gaan; dus nee; nog niets geen "slaap lekker allemaaaaaaaal" Geschokte, onthutste smiley

Verraste, verbaasde smiley Wie pakt er nu om kwart voor twaalf bijna nacht koffers in Geschokte, onthutste smiley
Hannah toch dan is het allang kinderbedtijd voor jou geweest Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 10:42

ERIKA129 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Wie pakt er nu om kwart voor twaalf bijna nacht koffers in Geschokte, onthutste smiley
Hannah toch dan is het allang kinderbedtijd voor jou geweest Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

Ze kan toch niet kletsen op CM of msn en tergelijkertijd haar koffers pakken. Er zijn nu eenmaal prioriteiten... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 10:44

ANNA415 schreef:
Een goeie biefstuk heb ik geen moeite mee. Maar zo'n klodder snot naar binnen slurpen Kotsende smiley Zieke smiley

Zieke smiley Kotsende smiley
Geef mij inderdaad maar een lekker biestukje en dan kruidenboter erbij Kwijlende smiley
Maarre dit hoort meer in topic wat eten we vandaag Knipoog smiley
Tja dan nu weer de huishoudelijke vraag ehhhhhhhh.............
heb ik even niet Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 10:46

Waarom ik een kussen heb gekocht voor buikslapers Boze smiley
dat ding is zo dus dat je net zo goed geen kussen kan hebben Gefrustreerde smiley
Dus mn oude maar weer gepakt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 10:48

FRANKT627 schreef:
Ik heb vroeger ook veel oesters geslurpt...de 'pitten' spuwde ik steeds weer in de zee...achteraf bleken dat parels te zijn...wist ik veel... Twijfelende smiley

tja...belgen.....
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 10:48

Ik moet nodig boodschappen doen maar he weer nodigt nu niet echt om naar buiten te gaan Twijfelende smiley
Brrrr en dan moet ik dus echt vandaag een cado'tje gan kopen wil ik vanmiddag op verjaardagsvisite kunnen..... zucht.....
tis eigenlijk weer om met een boekie in een hoekie te zitten met een pot thee en wat lekkers Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 10:49

FRANKT627 schreef:
Ik heb vroeger ook veel oesters geslurpt...de 'pitten' spuwde ik steeds weer in de zee...achteraf bleken dat parels te zijn...wist ik veel... Twijfelende smiley

Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 10:52

HANNAH810 schreef:
ik ben mijn koffers nog aan het inpakken om op vakantie te gaan; dus nee; nog niets geen "slaap lekker allemaaaaaaaal" Geschokte, onthutste smiley

fijne vakantie Hannah
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 10:55

ANNA415 schreef:
Net een dieet mag je maar 3 fricadelellen ipv 5 op een dag Geschokte, onthutste smiley

3 fricandellen Smiley die vol vragen zit
Dan komen die dingen toch je neus en je oren uit Kotsende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 10:55

ANNA415 schreef:
Al 2 dagen geen mannen op dit topic Lachende smiley met blinkend witte tanden
Maar ook geen vrouwen meer Huilende smiley, smiley in tranen

Volgens mij... kunnen we toch niet zonder elkaar Verliefde smiley Verlegen lachende smiley Kussende smiley

Ik denk dat je gelijk hebt!!!! En M. de zus van F. gelijk heeft !!!!!
Bv.

ERIKA129 schreef:

Nou ik ben een heel volgzame vrouw Clown smiley dus zal op verzoek van een overgelopen belse man naar brabant Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt een topic openen waar vrouwen mogen klagen , mopperen en ervaringen uitwisselen en elkaar tips kunnen geven over..... juist VROUWENKWAALTJES!

Smiley met dichtgeplakte mond dus mannen weg hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Knipoog smiley

Normaal doe ik op dit topic altijd ff Smiley met dichtgeplakte mond Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond maan nu doe ik ff Smiley met dichtgeplakte mond Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley zondr mn Smiley met dichtgeplakte mond Hoewel ik weet dat dit uiterst ongewenst en tegen de regels in lijkt te zijn hier is hier!!

Mijn ervaring is dat als vrouwen ff iets mompelen of iets tussen haakjes zetten.
Dat dat vaak juist het belangrijkste is wat ze willen zeggen. Of dat ze iets zeggen en juist het tegenovergestelde willen bereiken of willen ontvangen ,dan je als Mars afstammeling in eerst instantie leest of hoort! !

En aangezien vrouwen van Venus komen en mannen van Mars! Lees ik als man dus vaak dingen precies het tegenovergestelde, uit de opmerkingen of vragen die een vrouw heeft.

Dus probeer niet meteen reageren als afstammeling van Mars. Maar ga eerst ff naar Venus dan overdenken! Proberen te begrijpen. Wat best een hele moeilijke taak is voor een man.
En dan mogelijk reageren! Je moet dan best ff snel een hele reis maken. Je zit op aarde komt van mars, moet je ff naar Venus,vervolgens weer naar de aarde en reageren op een voormalige bewoner van Venus!

Ik heb net die reis ff gemaakt! En toen ff de dingen tussen haakjes gezet en vet gemaakt, na mijn bezoek aan Venus.

Dan lees ik het dus zo!

Nou ik ben een heel volgzame vrouw Clown smiley ( soms onnavolgbare) dus zal op verzoek(bevel) van een overgelopen belse man Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt naar brabant ( waar ze zich normaal gesproken geen snars van aantrekt) een topic openen waar vrouwen mogen klagen , mopperen en ervaringen uitwisselen ( lachen, giebelen, en praten,zeuren over oa mannen) en elkaar tips kunnen geven over..... juist VROUWENKWAALTJES! (Mannenkwaaltjes)

dus mannen weg hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Knipoog smiley ( Dus mannen kom hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr)

In de naam va het topic staat tussen haakjes Anders zeuren de mannen weer. mannen (kom als aub meepraten)

Dat is dus bv die belangrijke info die vaak gemompeld word of tussen haakjes word gezet waar ik het over had straks.

Mag ik de de EX Venus bewoners uitnodigen even een reisje met me naar mars te maken??? OK leuk!! Fijn dat jullie dat willen!!!

de opmerking: VROUWEN!!!!!!! Dit wordt vaak door de afstammelingen van Venus uitgelegd als zeurend of veroordelend!!!

Sluit je ogen en zeg dan fluisterend echt heel heel heel zacht!!! maar wel voor je zelf hoorbaar VROUWEN!!!!!!! Hou de tong die bij als je de N heeeeeeeeeeeeeeeel zachtjes uit spreekt en (als het goed is)net achter je voortanden tegen je verhemelte zit ,daar vast met je mond dicht!!!!!! ( ik weet dat dat moeilijk is maar jullie kunnen het!!)Hou dit ff vol!! doe dan in 1x snel je mond open en tegelijk je tong naar beneden!! Maar blijf dat zelfdel geluid maken!!! OPEN NU JE OGEN!!!

Welkom op aarde!
Lachende smiley

Begin aub niet te zeuren over mijn taalfouten en kromme zinnen ontbreken van punten en komma’s, ik heb last van een jetlag door de ruimte reis van daarnet!

(Yes soms smoesjes verzinnend)
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 10:58

QSJE546 schreef:
VANDAAG EEN VRIENDIN GEASSISTEERD MET HET BEHANGEN VAN DE EERSTE KAMER IN MIJN HUISJE,IS ECHT PRACHTIG GEWORDEN DUS BEN SUPER BLIJ!!
dAT GEEFT HOOP VOOR DE REST VAN HET HUIS Lachende smiley

jOYLIFE,ONTZETTEND BEDANKT!!!!!

leuk zo'n vriendin, moet je zuinig op zijn!

ik heb er ook zo eentje
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 11:02

ERIKA129 schreef:
Waarom ik een kussen heb gekocht voor buikslapers Boze smiley
dat ding is zo dus dat je net zo goed geen kussen kan hebben Gefrustreerde smiley
Dus mn oude maar weer gepakt Knipoog smiley

Ik heb er drie(kussens)
Niet 1 is er goed, maar de combinatie van bepaalde stand...lukt het me...
Ooit al eens het aanbod gehad van een fysio waarbij ik een heel duur kussen mocht uitproberen....(nog steeds veel nek en schouderklachten)
Ook dat haalde het niet...
Heb al eens van een kenner gehoord dat het gros van de mensen...""worstelt"" met een kussen...
Ik heb de moed opgegeven en leer er mee leven...
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 11:07

Begrijp niet zo goed waarom hier nu al voor de tweede keer een topic wordt geopend speciaal om een leraar/voorganger in de christelijke wereld totaal af te branden. Deze mensen zitten niet op CM, kunnen zich ook niet verdedigen. We kunnen allemaal naar de site van goedgelovig of elders op internet gaan als we kritiek op dit soort mensen willen lezen. Hoeft van mij niet op CM
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 11:09

ZEELAND736 schreef:
Ik heb er drie(kussens)
Niet 1 is er goed, maar de combinatie van bepaalde stand...lukt het me...
Ooit al eens het aanbod gehad van een fysio waarbij ik een heel duur kussen mocht uitproberen....(nog steeds veel nek en schouderklachten)
Ook dat haalde het niet...
Heb al eens van een kenner gehoord dat het gros van de mensen...""worstelt"" met een kussen...
Ik heb de moed opgegeven en leer er mee leven...

je moet ook niet worstelen met je kussen

Gefrustreerde smiley

gewoon je hoofd er op leggen Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 11:12

ROELANDE345 schreef:

Gefrustreerde smiley

kussenworstelen.....ik heb wel gisteren een item gezien van teenworstelen.....
maar ja, het is wel waar.....als je net gewend bent aan je kussen, moet je weeer een nieuwe....pffff....slaap lekker zeggen ze dan, jaja Boze smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 11:13

XABIA794 schreef:
Clown smiley zou ik ook denken... wow, je hebt toch echt moedigen!!!

door tot het bittere...eh....late einde.....
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 11:14

ERIKA129 schreef:
Hier ook herfst ipv zomer Twijfelende smiley
Ik wil de zonnnnnnnnnnnnnnn Huilende smiley, smiley in tranen

herfst....

eh.......moesson?? klinkt wel een beetje zomers, toch?
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 11:16

[quote=YES356]Ik denk dat je gelijk hebt!!!! En M. de zus van F. gelijk heeft !!!!!
Bv.

ERIKA129 schreef:

Nou ik ben een heel volgzame vrouw Clown smiley dus zal op verzoek van een overgelopen belse man naar brabant Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt een topic openen waar vrouwen mogen klagen , mopperen en ervaringen uitwisselen en elkaar tips kunnen geven over..... juist VROUWENKWAALTJES!

Smiley met dichtgeplakte mond dus mannen weg hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Knipoog smiley

Normaal doe ik op dit topic altijd ff Smiley met dichtgeplakte mond Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond maan nu doe ik ff Smiley met dichtgeplakte mond Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley zondr mn Smiley met dichtgeplakte mond Hoewel ik weet dat dit uiterst ongewenst en tegen de regels in lijkt te zijn hier is hier!!

Mijn ervaring is dat als vrouwen ff iets mompelen of iets tussen haakjes zetten.
Dat dat vaak juist het belangrijkste is wat ze willen zeggen. Of dat ze iets zeggen en juist het tegenovergestelde willen bereiken of willen ontvangen ,dan je als Mars afstammeling in eerst instantie leest of hoort! !

En aangezien vrouwen van Venus komen en mannen van Mars! Lees ik als man dus vaak dingen precies het tegenovergestelde, uit de opmerkingen of vragen die een vrouw heeft.

Dus probeer niet meteen reageren als afstammeling van Mars. Maar ga eerst ff naar Venus dan overdenken! Proberen te begrijpen. Wat best een hele moeilijke taak is voor een man.
En dan mogelijk reageren! Je moet dan best ff snel een hele reis maken. Je zit op aarde komt van mars, moet je ff naar Venus,vervolgens weer naar de aarde en reageren op een voormalige bewoner van Venus!

Ik heb net die reis ff gemaakt! En toen ff de dingen tussen haakjes gezet en vet gemaakt, na mijn bezoek aan Venus.

Dan lees ik het dus zo!

Nou ik ben een heel volgzame vrouw Clown smiley ( soms onnavolgbare) dus zal op verzoek(bevel) van een overgelopen belse man Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt naar brabant ( waar ze zich normaal gesproken geen snars van aantrekt) een topic openen waar vrouwen mogen klagen , mopperen en ervaringen uitwisselen ( lachen, giebelen, en praten,zeuren over oa mannen) en elkaar tips kunnen geven over..... juist VROUWENKWAALTJES! (Mannenkwaaltjes)

dus mannen weg hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Knipoog smiley ( Dus mannen kom hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr)

In de naam va het topic staat tussen haakjes Anders zeuren de mannen weer. mannen (kom als aub meepraten)

Dat is dus bv die belangrijke info die vaak gemompeld word of tussen haakjes word gezet waar ik het over had straks.

Mag ik de de EX Venus bewoners uitnodigen even een reisje met me naar mars te maken??? OK leuk!! Fijn dat jullie dat willen!!!

de opmerking: VROUWEN!!!!!!! Dit wordt vaak door de afstammelingen van Venus uitgelegd als zeurend of veroordelend!!!

Sluit je ogen en zeg dan fluisterend echt heel heel heel zacht!!! maar wel voor je zelf hoorbaar VROUWEN!!!!!!! Hou de tong die bij als je de N heeeeeeeeeeeeeeeel zachtjes uit spreekt en (als het goed is)net achter je voortanden tegen je verhemelte zit ,daar vast met je mond dicht!!!!!! ( ik weet dat dat moeilijk is maar jullie kunnen het!!)Hou dit ff vol!! doe dan in 1x snel je mond open en tegelijk je tong naar beneden!! Maar blijf dat zelfdel geluid maken!!! OPEN NU JE OGEN!!!

oeps zou die ons door hebben?

Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 11:23

ROELANDE345 schreef:
Begrijp niet zo goed waarom hier nu al voor de tweede keer een topic wordt geopend speciaal om een leraar/voorganger in de christelijke wereld totaal af te branden. Deze mensen zitten niet op CM, kunnen zich ook niet verdedigen. We kunnen allemaal naar de site van goedgelovig of elders op internet gaan als we kritiek op dit soort mensen willen lezen. Hoeft van mij niet op CM

Ik denk dat je me wel genoeg kent dat ik dat niet neerzet om zoiemand af te branden...of niet...
Jawel hoor, zij kunnen zich verdedigen middels schrijven etc., en dat doen ze ook...
Ik hoor dingen van derden, ik ga praktisch nooit naar 'zo'n site', heb wel andere dingen te doen.
Ik vind het erg dat volwassen mensen zo worden misleid.

Quote:
Deze mensen zitten niet op CM, kunnen zich ook niet verdedigen.

Moet ik nu ook nog medelijden krijgen? Het lijkt wel of je op een minderheidsgroep doelt die worden gediscrimineert en die zich niet kunnen verdedigen.
Nou, dat kunnen deze mensen heel erg goed, daar hebben zij bronnen genoeg voor. En dat doen ze ook...

Slachtoffers als ik, die jarenlang boeken en video's hebben gekocht en de man hebben gelooft die kunnen zich niet verdedigen.

Dingen zijn bewezen die ik hier neerzet.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 12 juli 2012, 11:58
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 11:23

Deuken horen hier zeker?
Bij deze........mopperdemopper Boze smiley Boze smiley Boze smiley Die rotstenen in die ongemaaide bermen.........bredere wegen zouden dus welkom zijn Woedende smiley

Maar goed,de rapporten zijn binnen,kind 1 blijft op niveau(ach mam,ik ben niet zo streberig maar ik ben toch over dus wat zeur je? Gefrustreerde smiley ),kind 2 zet haar carriere toch maar voort op de havo(ach mam,wat heb je aan vwo? Geschokte, onthutste smiley Gefrustreerde smiley )
Nu 7 lange weken genieten van mijn pubers..........
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 11:24

ERIKA129 schreef:
Hier ook herfst ipv zomer Twijfelende smiley
Ik wil de zonnnnnnnnnnnnnnn Huilende smiley, smiley in tranen

Die is hier Lachende smiley Als ik hem zat ben krijg jij hem(heb je geduld?)
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 11:25

mn kleinzoon (net 3)was heel resoluut bij het in bed stoppen; Nee ik hoef Woefwoef niet ik ben groot. De knuffel mocht zelfs niet in de slaapkamer blijven een paar keer geprobeerd maar het mocht echt niet. Toen maar afgesproken dat de knuffel in de gang zou slapen vlak bij zijn kamertje en dat hij hem mocht gaan pakken als hij hem miste. De slaapkamerdeur was nog maar net dicht of hij ging al weer open. Twee benauwde oogjes keken om het hoekje; even Woefwoef pakken.
Hij was toch iets minder groot als ie zelf dacht
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 11:25

YES356 schreef:
Ik denk dat je gelijk hebt!!!! En M. de zus van F. gelijk heeft !!!!!
Bv.

ERIKA129 schreef:

Dan lees ik het dus zo!

Welkom op aarde!
Lachende smiley

Begin aub niet te zeuren over mijn taalfouten en kromme zinnen ontbreken van punten en komma’s, ik heb last van een jetlag door de ruimte reis van daarnet!

(Yes soms smoesjes verzinnend)

Verraste, verbaasde smiley Als je dan toch de schrijfkriebels hebt, je huishouden wacht ....

Jo, gelooft niet in sprookjes en start haar bezemsteel.

Laatst aangepast door
JOL252
op donderdag 12 juli 2012, 11:27
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 11:27

PETRA944 schreef:
als ik de eerste link aanklik shanita dan kom ik op goedgelovig en dan denk ik ,ach goedgelovig weer met een artikel met kritiek Boze smiley
ik ken die frank niet,nooit wat van gelezen,wel dingen van ouweneel, alles wat ik vind van ouweneel zelf is tot nu toe bijbels verantwoord vind ik dan he.
en ergens word ik verdrietig met de woorden trinprofessor.duidelijk woorden waar goedgelovig mee is gekomen op een negatieve manier.
ik woon vlak bij trin, ga er naar toe, ben zelf heel kritisch, dus heb alle kritiek van trin op goedgelovig gelezen.
Toch ben ik na trin blijven gaan,omdat ik de indruk had dat de kritiek onterecht was. heb zelf alles goed kritisch onderzocht. Alles wat goedgelovig schrijft over trin bv, spoel dat maar door de wc. alle kritiek die volgens hun professor ouweneel is geschreven daar,spoel die ook maar door de wc.
En wil hier geen discusssie starten waarin ik trin moet verdediggen tegenover alle kritiek die ze ooit over zich heen hebben gehad, maar zeggen,geloof niet alles wat kranten zelfs schrijven,onderzoek het zelf,

vroeger werkte me exman in de muziekwereld, soms na een optreden schreef de ene krant de band helemaal in de hemel en een andere krant schreef over het zelfde optreden heftigge kritiek.
Een vb dat je artikelen in een krant niet zo echt sereius moet nemen,zelf ook moet oordelen.

dus de andere 2 linken heb ik nog geneens niet aangeklikt, liever onderzoek ik zelf de dingen

Naar dingen van GG, die zijn bewezen daar is onderzoek naar gedaan, zelfs het Nederlands Dagblad neemt artikelen over van hun.

En ik kreeg dit keer een link van iemand van CIP en niet van GG.
En in CIP staat dat het ook in GG staat.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 11:27

ERIKA129 schreef:
Ik moet nodig boodschappen doen maar he weer nodigt nu niet echt om naar buiten te gaan Twijfelende smiley
Brrrr en dan moet ik dus echt vandaag een cado'tje gan kopen wil ik vanmiddag op verjaardagsvisite kunnen..... zucht.....
tis eigenlijk weer om met een boekie in een hoekie te zitten met een pot thee en wat lekkers Lachende smiley

Uhhhhh!!!
Thee mag...boekie mag...hoekie mag....
Maar voor de rest...geen dingen doen die ik ook niet zou doen...

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 11:29

Mijn bezemsteel roept...maar het lijkt(lees goed)of ik het niet begrijp...
Ben de opstuigformule kwijt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 11:31

FRANKT627 schreef:
Sommige doen van alles om zich te profileren. Het in de schijnwerpers staan is voor sommige een soort van verslaving. Ook al vertelt hij verzonnen verhalen toch vind hij wel een publiek. Een groep mensen die snel beinvloedbaar zijn en die een 'leider' nodig hebben om in hun plaats te denken en hen alles voor te kauwen. Spijtig dat op deze manier het geloof weer wordt misbruikt. Het is niet anders. Zulke mensen zijn er altijd geweest en zullen altijd blijven bestaan. Het is aan ons om te filteren.

Idd.
En niet alleen vanalles om zich te profileren. Ook alleen en alléén nog maar voor het geld, mássa's mensén trappen erin. Wat dacht je dat er voor een bedragen aan geld circuleren....
Ik hoorde dat jaren geleden al dat er dingen niet klopten, ik kocht al die indrukwekkende boeken met die indrukwekkende namen, zoals 'Het domein van de slang' enzo.
En ik voelde me nooit echt beter als ik die boeken las, en zeker op de lange termijn niet.
Wat ik met normale boeken wel heb...
Ja Frank, en zeker voor sommigen 'aanhangers' kan dit eventjes moeilijk te verkroppen zijn.

Maar ja, er zijn bewijzen, er zijn dingen onderzocht en bewezen.

En hoeveel zaken gaan nog steeds door omdat die (nog niet?) niet te bewijzen zijn...

En nu kan het lijken alsof ik niets anders te doen heb als het web af te speuren naar dit soort zaken omdat ik weleens meer met deze dingen kwam. Ik kijk bijna nooit op GG. Of dat soort christelijke sites Alleen als ik een link van iemand/ een vriend krijg, en van deze zaak kreeg ik een link gemailt van CIP.

Mzzl!

NB: ik vind het wel een taak om anderen te waarschuwen, van Trin heb ik peroonlijk noooit iets gehoord, weet wel hoe de christelijke media over hun denkt, min of meer een beetje.

Fijne Dag!

NB: Maar ja aanhangers blijven belangrijk, geen aanhangers geen geld, want wat denk je dat mensen met wat meer geld in zo'n zakje en in de collecte doen of overschrijven...en dan al die boeken dvd's etc. Tis om te huilen.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 12 juli 2012, 11:33
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 11:34

ROELANDE345 schreef:

Gefrustreerde smiley

Was het nu maar zo makkelijk!!!!
Ik wil wel...maar HIJ niet....(het is een hij...weet ik zeker...koppig en dwars)
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 11:34

Het domein van de slang is niet geschreven door Frank Ouweneel maar door Wim Ouweneel,( zn broer)
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4155 4156 4157 4158 4159 4160 4161 ... 6194 Volgende
Pagina 4158 van 6194