ChristianMatch

Forum

Wist u datjes
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4177 4178 4179 4180 4181 4182 4183 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 19:35

WILLEMIJN232 schreef:
Vanmiddag opgepast op twee hele kleine meisjes en dat viel nog niet mee!
Huilt de een, mag bij oma is dan heerlijk stil, begint nummer twee......dus nummer één weer weggelegd en nummer twee opgepakt......jullie raden het al......vind nummer één niet leuk.....
Dus het hele spul in de wandelwagen en als trotse oma door de stad gewandeld.......maar thuis begon het weer overnieuw, de één een flesje, wil de ander ook.......uiteindelijk aan het eind van de middag gingen ze lekker slapen en was het oppassen ook weer over..EN ik vertelde aan mijn kinderen: ging prima hoor!
Nu eerst de krant en een glas rode wijn....... Knipoog smiley
Het is toch mooi dat dat kan Wmijn...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 20:00

CHATULIEM619 schreef:
Het is toch mooi dat dat kan Wmijn...

Jazeker Chatuliem, is het ook.....en ik heb er ook wel ontzettend van genoten... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 20:04

PETRA944 schreef:
En wat is het nut ervan om dit te vermelden?
fijn heide, je toch nog een beetje deelneemt aan het forum Lachende smiley

Dat vraag ik me van andere bijdragen ook wel eens af Petra, wat is het nut.....
Gelukkig kan iedere forum schrijver dat zelf bepalen......Fijn toch?
En wat is het nut dat je er een opmerking over maakt? Vraag ik me af????
Want ik schreef nog: ik bedoel er niets mee???????????????
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 20:08

CHATULIEM619 schreef:
Ik weet niet of het ligt aan mijn schrijven of aan jouw lezen. Ik zal het dan nog maar eens duidelijk maken. Net als jij zie en behandel ik elk mens als mens, en dan in zijn geheel, met zijn voors en zijn tegens.... Ik weet niet waar je die rare gedachte vandaan haalt dat ik ze apart behandel of dat ik ze afreken op één aspect van hun leven. En idd, de bijbel is duidelijk wat betreft homofilie, en dat vind ik nog altijd het belangrijkste om mijn mening ergens over te bepalen.
Persoonlijk vind ik het uiterst zwak om alleen het ene gedeelte van de bijbel centraal te stellen wat ons toevallig uitkomt en het andere af te doen met, dat is niet juist.
Bij sommige mensen vraag ik me echt af wat voor betekenis de bijbel heeft....

Het lastige is dat voor een ieder de Bijbel een andere betekenis heeft......
Jij vind de Bijbel duidelijk over homofilie, ik niet.....Het is de blik van kijken he? En als jij het zwak vind om het ene gedeelte van de Bijbel centraal te stellen? Jij doet het wel aardig met je stukken over de vermeende homofilie in de Bijbel......Er staan nog tig andere stukken in dat we moeten omzien in liefde naar elkaar dus die noem je niet?
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 20:20

WILLEMIJN232 schreef:
Jazeker Chatuliem, is het ook.....en ik heb er ook wel ontzettend van genoten... Engeltje smiley

Van kleinkind 1&2 of van de wijn Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 20:24

ANNA415 schreef:
Van kleinkind 1&2 of van de wijn Knipoog smiley

Alledrie.... Knipoog smiley Dat glas rode wijn drink ik voor mijn gezondheid dat snap je wel......
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 20:41

WILLEMIJN232 schreef:
Huilt de een, mag bij oma is dan heerlijk stil, begint nummer twee......dus nummer één weer weggelegd en nummer twee opgepakt......jullie raden het al......vind nummer één niet leuk.....
Dus het hele spul in de wandelwagen en als trotse oma door de stad gewandeld.......maar thuis begon het weer overnieuw, de één een flesje, wil de ander ook.......uiteindelijk aan het eind van de middag gingen ze lekker slapen en was het oppassen ook weer over..EN ik vertelde aan mijn kinderen: ging prima hoor!

Lachende smiley ...dit is dus weer een typisch W-tjes-verhaal...ik ben eens benieuwd wat het gaat zijn wanneer deze meisjes kunnen lopen en meer koddige dingen gaan doen...

Op de foto zijn die 2 kleintjes niet uit elkaar te houden...ik zou ze ook nummeren met 1 & 2...
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 20:42

WILLEMIJN232 schreef:

Leuk om te lezen Willemijn...
Ik zie het al voor me....
Hopelijk ga ik dat tijdperk ook nog es beleven..maar alles op zn tijd hoor....
En het belangrijkste is wel...als oma doe je alleen de leuke dingen toch?
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 20:43

VISSER278 schreef:
Ze heeft er wél verstand van he Frank?
Ik zou haast denken dat ze al diverse zeebaarzen aan de haak heeft geslagen. Lachende smiley met blinkend witte tanden

Ons Petra heeft nogal veel verstand van vele zaken...en ik vermoed ook wel dat ze wat aan de haak sloeg in het verleden. Of het zeebaarzen zijn weet ik niet... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
FRANKT627
op zaterdag 14 juli 2012, 22:47
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 20:44

WILLEMIJN232 schreef:
Het lastige is dat voor een ieder de Bijbel een andere betekenis heeft......
Jij vind de Bijbel duidelijk over homofilie, ik niet.....Het is de blik van kijken he? En als jij het zwak vind om het ene gedeelte van de Bijbel centraal te stellen? Jij doet het wel aardig met je stukken over de vermeende homofilie in de Bijbel......Er staan nog tig andere stukken in dat we moeten omzien in liefde naar elkaar dus die noem je niet?
Als je nu er eens van uitgaat dat ik geen mens veroordeel, laat me maar eens in mijn bijdrages zien dat ik ze veroordeel, misschien begrijp je dan beter mijn standpunt.
En tussen liefhebben en lief doen zit in mijn ogen een heel groot verschil. Lief doen is voor een heel groot gedeelte eigenbelang en egoïstisch van aard.....
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 21:23

Vandaag was het plan om met vriendin lekker te 'terrassen' zeg maar...
Al zag de lucht heeel donker grijs.....we zijn gegaan.
We zaten net aan de koffie...en daar kwam het met bakken uit de lucht vallen......
Maar we zaten veilig onder de mega parasol.
Heerlijk.....dat geluid......en aan het einde van de middag was het 'zomaar' weer droog.
Toch weggewest..en niet nat geregend Lachende smiley
Toch lekker..even de zorgen aan de kant..en genieten van het weekeind
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 21:27

CHATULIEM619 schreef:
Als je nu er eens van uitgaat dat ik geen mens veroordeel, laat me maar eens in mijn bijdrages zien dat ik ze veroordeel, misschien begrijp je dan beter mijn standpunt.
En tussen liefhebben en lief doen zit in mijn ogen een heel groot verschil. Lief doen is voor een heel groot gedeelte eigenbelang en egoïstisch van aard.....

Bij mij in de kerk is een homofiele ambtsdrager....heeft ook een relatie, prima mens met heel veel kwaliteiten.....Ik heb er geen moeite mee...jij wel?
Ik ben een tijd geleden ambtsdrager geweest bij een kerkelijke inzegening van twee vrouwen......hoewel ik het wel bijzonder vond daarbij aanwezig zijn heb ik ook niet het recht om daar wat van te vinden....Als zij dat met God kunnen verantwoorden wie ben ik dan om daar wat te vinden.......als het een relatie is met liefde en trouw?
Ik heb toch een beetje het idee dat jij daar wat anders in zou staan.....
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 21:30

LEANNE226 schreef:
Ik heb wat geleerd vandaag........als er in de gebruiksaanwijzing staat dat je ABSOLUUT VOOR GEBRUIK van je nieuwe wasmachine de borgknoppen MOET verwijderen dan moet je dat ook echt doen.......anders gaat je nieuwe machine op de loop met je droger en hangen er 2 gillende mannen aan die niet het benul hebben die machine UIT te zetten..........

was eigenlijk best geinig...... Clown smiley

Haha dat was mn zoon ook vergeten met zijn nieuwe machine. Dan is dat ding echt niet te houden
Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 21:31

WILLEMIJN232 schreef:
Dat vraag ik me van andere bijdragen ook wel eens af Petra, wat is het nut.....
Gelukkig kan iedere forum schrijver dat zelf bepalen......Fijn toch?
En wat is het nut dat je er een opmerking over maakt? Vraag ik me af????
Want ik schreef nog: ik bedoel er niets mee???????????????

dan is het goed als je er niets mee bedoelt. sorry was effe bang dat het anders bedoelt was.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 21:35

FRANKT627 schreef:
Ons Petra heeft nogal veel verstand van vele zaken...en ik vermoed ook wel dat ze wat de haak sloeg in het verleden. Of het zeebaarzen zijn weet ik niet... Knipoog smiley

kwallen frank net zoals me ex een grote kwal. ha ha
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 21:36

FRANKT627 schreef:
Ons Petra heeft nogal veel verstand van vele zaken...en ik vermoed ook wel dat ze wat de haak sloeg in het verleden. Of het zeebaarzen zijn weet ik niet... Knipoog smiley

Nou... dan vraag je haar dat toch??
Hoef je er niet wakker van te liggen.... Knipoog smiley
Scheelt weer een va.....
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 21:49

CHATULIEM619 schreef:
Weet je wat, we gooien meteen de heiligheid van het huwelijk aan de kant en vergeving enzo, want dat is zo lastig. Het staat weliswaar in de Bijbel maar dat is zo'n verouderd boek, dat moeten we toch maar niet serieus nemen. Wij kunnen zelf wel bepalen wat we belangrijk vinden, die Bijbel is toch maar geschreven door een aantal naieve mensen die lang niet zoveel wisten als wij....

Chatuliem, de hele discussie was tot nu toe serieus met verschillen van mening - maar die werden veelal wel gerespecteerd. Wat jij schijft is niet ironisch, ook niet sarcastisch maar zelfs cynisch. Cynisme leidt tot niets, dat is nog nooit anders geweest. Mensen met andere standpunten dan jij hoor je niet zo in de hoek te zetten. Ik vind de slotzin werkelijk bij de beesten af, ook als ik rekening hou met jouw mij wel bekende stijl van schrijven. De Bijbel is ook heilig voor andere mensen dan jij. Hoe durf je zo misprijzend over andersdenkenden te spreken? Bespaar ons deze gevoelloze spot. Je hebt met serieuze christenen te maken die het Woord van God misschien anders lezen maar deze karikatuur niet verdienen. Indertijd nam je wel een standpunt in waat ik het vaak mee oneens was maar had je een fatsoenlijke onderbouwing. Dan gaat het ergens over. Dat ontbreekt hier totaal. Zeg je dit soort dingen ook werkelijk in de rol van voorganger?

Thomas, reageert doorgaans gematigd maar hier wordt wel een erg denigrerend beeld geschapen.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zaterdag 14 juli 2012, 23:08
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 22:31

CHATULIEM619 schreef:

Quote:

Nou, ik kan alleen maar lief doen als ik lief heb....anders gaat dat niet!

Niets met egoïsme te maken juist niet.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 22:41

PETRA944 schreef:
dan is het goed als je er niets mee bedoelt. sorry was effe bang dat het anders bedoelt was.

Kan zijn maar met je opmerking wek je wel die suggestie richting mij.......
en of jij het nu wel of niet goed vind, we hebben allemaal een vrijheid van plaatsen van onze stukjes......
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 22:43

PETRA944 schreef:
waarom is zeeland zover weg,want de zeeuwse mannen zijn wel heel leuk.echte mannen,stoer Lachende smiley stoeren mannen , met een geschiedenis vol vissersverhalen en boeren , die gaaf zijn, met een speedboot, waarmee ze effe na engeland varen .of je ziet ze op een traktor in het veld met ontbloot boven lijf,zeer verleidelijk in de zomer.ha ha
en dan de ouwe zeeuwsemannetjes, bijna ieder dorpje heeft zo,n bankje waar sommigge hun plekje hebben,kijkend na de toeristen die voorbij rijde (leek eerder meestal op een duitse invasie) en met verhalen...... ha ha heeft me wel paar jaar geduurd voordat ik ze echt goed kon verstaan.

voila..............daar word ik blij van. Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 22:44

SHANITA130 schreef:
Nou, ik kan alleen maar lief doen als ik lief heb....anders gaat dat niet!

Niets met egoïsme te maken juist niet.

Shanita, Iris Murdoch zei dat zo mooi: liefhebben leer je door lief te hebben...........vind ik altijd nog een prachtige quote....
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 22:49

MARIANNE338 schreef:
Nou... dan vraag je haar dat toch??
Hoef je er niet wakker van te liggen.... Knipoog smiley
Scheelt weer een va.....

Hé Marianne, ik lees net dat ze alleen op kwallen viste. Misschien moet ze toch maar bij Visser in de leer gaan. Dan 'vangt' ze zeker paling in groen, zure haring, kibbelingen en dergelijke toestanden... Knipoog smiley (bij de visboer)
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 23:00

WILLEMIJN232 schreef:
Kan zijn maar met je opmerking wek je wel die suggestie richting mij.......
en of jij het nu wel of niet goed vind, we hebben allemaal een vrijheid van plaatsen van onze stukjes......

klopt ik kan er alleen niet zo goed tegen meer als ik merk, of het gevoel krijg, dat mensen hier niet met respect met elkaar omgaan op het forum.
je zet woorden neer,die op mij overkwamen met een groot vraagteken, vandaar me vraag naar jou toe die ik deed. Dan kan jij ook weer reageren en schrijven dat het niet verkeerd bedoeld is, is misschien alleen beter,voor meerdere mensen dit lezen en hetzelfde denken als ik.
want onrust hebben we genoeg op dit forum gehad, en vooral op een topic als dit, als mensen het gevoel krijgen dat er hier niet met respect voor elkaar word omgegaan, kunnen mensen zich minder vrij voelen om wat te schrijven.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 23:03

http://www.youtube.com/watch?v=a28PKiZ_WbU&feature=related

Omdat ik het zelf even nodig heb!
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 23:03

PETRA944 schreef:
klopt ik kan er alleen niet zo goed tegen meer als ik merk, of het gevoel krijg, dat mensen hier niet met respect met elkaar omgaan op het forum.
je zet woorden neer,die op mij overkwamen met een groot vraagteken, vandaar me vraag naar jou toe die ik deed. Dan kan jij ook weer reageren en schrijven dat het niet verkeerd bedoeld is, is misschien alleen beter,voor meerdere mensen dit lezen en hetzelfde denken als ik.
want onrust hebben we genoeg op dit forum gehad, en vooral op een topic als dit, als mensen het gevoel krijgen dat er hier niet met respect voor elkaar word omgegaan, kunnen mensen zich minder vrij voelen om wat te schrijven.

Je doet wel weer aardig moeite om onrust te kweken dan......en ik wil je adviseren, vul niet zo in wat de ander bedoelt en als je twijfelt mail diegene dan even......je vult nu voor jezelf en anderen in wat ik bedoel......onnodig en het schept alleen maar wrevel....over respect gesproken....
Als je op ieder schrijfsel commentaar krijgt of mensen het wel goed bedoelen kan je je ook niet vrij voelen om te schrijven!

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 14 juli 2012, 23:05
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 23:04

WILLEMIJN232 schreef:
Shanita, Iris Murdoch zei dat zo mooi: liefhebben leer je door lief te hebben...........vind ik altijd nog een prachtige quote....

Ja, dat is het zeker mooi...oefening baart kunst he, ik zal dr even opgoogelen zo Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 23:06

FRANKT627 schreef:
Hé Marianne, ik lees net dat ze alleen op kwallen viste. Misschien moet ze toch maar bij Visser in de leer gaan. Dan 'vangt' ze zeker paling in groen, zure haring, kibbelingen en dergelijke toestanden... Knipoog smiley (bij de visboer)

Hè rolmops , zou je zachtjesaan je kat niet eens uit gaan laten .
Het wordt bedtijd voor onaardige mannetjes. Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 23:06

FRANKT627 schreef:

Bedoel je nu te zeggen dat Visser een kwal is? Verraste, verbaasde smiley Frank... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 23:07

JOSINA022 schreef:
Bedoel je nu te zeggen dat Visser een kwal is? Verraste, verbaasde smiley Frank... Smiley met dichtgeplakte mond

Ja , dat bedoelt ie zeker. Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 23:08

JOSINA022 schreef:

Gefrustreerde smiley ...neen, ik bedoel net dat ze bij Visser wat anders leert vissen dan alleen kwallen boven te halen...
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4177 4178 4179 4180 4181 4182 4183 ... 6194 Volgende
Pagina 4180 van 6194