Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 19:03
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Wat weer een vreselijk kinderachtige reacties hier. Hebben we eens een normale discussie en dat wordt weer afgedaan als gezwets. Kunnen we hier dan niks meer bespreken? Het niveau is wel heel laag aan het worden zo. Als je het niet leuk, belangrijk of interessant vindt, meng je dan niet in de discussie, maar ga niet een goed gesprek afdoen als gezwets... |
Mooi een goed gesprek oke,
Maar Er staat iets geschreven en normaal gesproken word dat onderbouwd met een gelijkende tekst. Maar ik heb het idee dat er een tekst bij gehaald word dat die tekst totaal te niet doet!
Nu niet denken dat ik wat tegen homo wat dan ook heb .
Laatst aangepast door
|
NICKY298
|
op maandag 16 juli 2012, 19:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 19:30
|
|
|
NICKY298 schreef: | Inderdaat en hier ziet niemand door de bomen het bos nog.
we halen er gewoon van alles bij!
om dat wat er staat te veranderen naar wat wij graag zouden willen.
Er staat ook in de bijbel dat er mensen zullen zijn die niet trouwen , door dat ze twee slachtig zijn of .....
En denk er aan de wetten van mozes op de berg horeb voor israel te gehoorzamen.
ik moet ff zoeken wat daar allemaal staat/ | Ik wist niet dat je jood voelde. Er zijn nog voldoende joodse mensen die zich aan de wetten van Mozes houden. Maar volgens het nieuwe testament hoeft dat niet voor niet-joden. Ik lees die wetten als zijn voor het joodse volk, niet iets wat voor ons bestemd is. Het enige wat ik er nog van in stand houd, is om op sabbath dienst te hebben. En de sabbath begint op de vrijdagavond.
Wat betreft homofilie, het is duidelijk dat het nieuwe testament het net zo verwerpelijk vindt...
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op maandag 16 juli 2012, 19:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 20:25
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik wist niet dat je jood voelde. Er zijn nog voldoende joodse mensen die zich aan de wetten van Mozes houden. Maar volgens het nieuwe testament hoeft dat niet voor niet-joden. Ik lees die wetten als zijn voor het joodse volk, niet iets wat voor ons bestemd is. Het enige wat ik er nog van in stand houd, is om op sabbath dienst te hebben. En de sabbath begint op de vrijdagavond.
Wat betreft homofilie, het is duidelijk dat het nieuwe testament het net zo verwerpelijk vindt... |
Tja dan zijn we verder uitgepraat.... en mochten behalve andersdenkenden over dit issue er nog mensen met oprechte vragen hierover zitten dan is er verder geen ruimte voor om die tegen het Licht te houden want het woord is "dus duidelijk " en "het woord moet je recht snijden"....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 20:33
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Net een moeder als ik dus...(had kunnen zijn) Autoproblemen....wegenwacht erbij...het vroor die nacht best heftig... Mevrouwtje...hij staat nog op de zomerstand...(WAT er nu op de zomerstand stond weet ik al niet meer) Even iets omzetten...en klaar wastie... |
Helaas (of soms gelukkig) herken ik steeds meer dingen van mijn moeder in mezelf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 20:36
|
|
|
We wenden ons tot God wanneer ons leven op zijn grondvesten staat te schudden, om dan te ontdekken dat het God is die schudt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 20:36
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Dit topic brengt heel wat terweeg. Ook ik bleef in mn maag zitten met het feit dat God Adam EN Eva schiep, als levensgezellin. Ik heb Romeinen 1 vers 26 en 27 opgezocht en daar staat;
Daarom heeft God hen uitgeleverd aan onterende verlangens. De vrouwen hebben de natuurlijke omgang verruild voor de tegen natuurlijke, en ook de mannen hebben de natuurlijke omgang met vrouwen losgelaten en zijn in hartstocht voor elkaar ontbrand. Mannen plegen ontucht met mannen; zo worden ze ervoor gestraft dat ze van God zijn afgedwaald.
Ook ik heb geen problemen met homo's, maar God denkt daar toch anders over. Het mag niet... En als we de Bijbel niet lettelijk nemen, zoals sommige onder ons...waarom lezen we hem dan nog? En wat nemen we dan nog wel letterlijk?? Wie bepaalt wat we letterlijk moeten nemen, en wat niet? Pakken we dan alleen de dinger er nog uit, die in onze ogen belangrijk zijn? Een voorganger preekt wat God zegt in Zijn woord. We mogen dan in 2012 leven...God is er al vanaf het beginne, en Zijn Woord duurt tot in der eeuwigheid. Als een voorganger moet preken wat wij mensen willen horen........kan hij beter stoppen.
Ik oordeel niet.......dat laat ik aan God over... Zijn Woord......we kunnen er niet omheen. |
Je legt dan wel de tekst van Romeinen hier wel verkeert uit, want het gaat in Romeinen juist om de verloederde samenleving die in Rome de hoofdtoon voerde, en waar Paulus terecht tegen ageerde, niet specifiek alleen om homo's. Als je even goed leest lees je dat heteroseksuele mannen sex hebben met heteroseksuele mannen, en heteroseksuele vrouwen sex hebben met heteroseksuele vrouwen. Dat is waar Rom1: 26, 27 overgaat. Dat is wat er bedoelt word met; natuurlijke omgang verruild voor de tegen natuurlijke Het word verruild van het een (heteroseksuele) naar het ander (homoseksuele). Ze geven zich over aan homofiele sex, maar het waren heterofiele personen.
En over de bijbel letterlijk lezen, dan moet hij wel zo geschreven zijn dat wij er letterlijk uit kunnen leren wat God van ons wil. Laat dat nou niet gebeurt zijn....... De bijbel is door God geïnspireerde mensen die 2000 jaar en langer terug leefden geschreven, die in een tijd leefden die niet de onze is. En daar lezen wij dan een vertaling van die niet geheel accuraat te maken is, en elke bijbel vertaling heeft zijn eigen woordkeus waardoor er nuanceverschil kan ontstaan, wat iedereen weer moet leren lezen wat er geschreven staat in elke bijbeltekst.
Zijn Woord.....we moeten leren hoe we die moeten lezen, elke dag weer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOTORMUIS997
|
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 20:53
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | We gaan op herhaling: Op zaterdag 29 september zullen we beginnen bij café de Boa's in Amersfoort. Het Smartlappencafë....Groenmarkt 7 te Amersfoort. Aanvang 20.00 uur.
Vul de lijst maar aan:
Chatuliem619 Pieter649 Annette |
Hoi! Begrijp ik het goed dat jullie deze avond karaoke gaan zingen in een cafeetje? Ben wel benieuwd wat ik me bij zo'n avondactiviteit voor mag stellen... Of ben ik nu heul blond?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 20:55
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | We gaan op herhaling: Op zaterdag 29 september zullen we beginnen bij café de Boa's in Amersfoort. Het Smartlappencafë....Groenmarkt 7 te Amersfoort. Aanvang 20.00 uur.
Vul de lijst maar aan:
Chatuliem619 Pieter649 Annette |
ik wil mee, ik wil mee, ik wil meeeeeeeeee. groetjes Marsjg370
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 20:56
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het valt me de laatste tijd op, dat je merkt dat mensen bidden tot hun overleden familieleden.... Valt je dat ook op en wat vind je daar dan van? Doe je het zelf wel eens en hoe denk je dat het eruit zal zien als je zelf eens zal overlijden... |
En waar bidden ze dan voor?
Katholieken bidden al eeuwen lang hun Weesgegroetjes naar Maria om voorbede voor hun te doen bij God.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 20:56
|
|
|
TINK100 schreef: | ik wil mee, ik wil mee, ik wil meeeeeeeeee. groetjes Marsjg370 |
van mij maggie...maar dan ga ik ook mee..... Zet ons er maar bij Chat, als het met mijn werk niet uitkomt, dan ruil ik wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 20:59
|
|
|
HARALD940 schreef: | En waar bidden ze dan voor?
Katholieken bidden al eeuwen lang hun Weesgegroetjes naar Maria om voorbede voor hun te doen bij God. |
maar dat vind ik toch wat anders.....als ik kijk naar de oosterse mensen, die hebben een speciale dag dat ze dat doen...met geluksballonnen en het hele dorp doet mee.......dat is wat chat denk ik meer bedoelt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 20:59
|
|
|
Maandag 16 Juli, Psalm 86: 1-7; In het bitterste getij.
Je hebt mensen die tot God roepen, maar nooit en te nimmer een antwoord krijgen. Althans, dat vertellen ze mij. Je hebt ook mensen die bij het minste of geringste tot God hun toevlucht nemen en altijd verhoring ervaren: een tekst uit de Bijbel, een stem in hun hart, een droom in hun slaap. Hoe is dat toch mogelijk? Heeft de hemel dan favorieten? Trekt God sommigen van zijn kinderen voor? Of zijn er die geen goede antenne voor zijn antwoorden hebben? Als ik mijn Bijbel goed lees, denk ik dat dit allemaal mogelijk is. Er zijn er die door God zijn uitverkoren tot een speciale bestemming op deze aarde. De bekendste is: Jezus. Dicht leefde Hij bij God, zijn Vader. Geen wonder dat Hij keer op keer dienst stem te horen kreeg. Toch kreeg Hij lang niet altijd antwoord. Op Golgotha bleef het angstwekkend donker en stil… Er zijn er ook die geen goede afstemming hebben. Misschien is hun antenne wel goed, maar staat die niet op de hemel gericht. Geen wonder dat je Gods antwoord niet verstaat in het geval je meer gericht bent op de Heer. Geen wonder dat we aan God geen woord horen, als we zelf steeds aan het woord zijn. Maar hoe spreekt de Eeuwige dan? Waarop moet ik mijn antenne dan richten? Ik denk dat alleen al het vurig verlangen naar Hem zijn antwoord is.
Ja tot U hef ik mijn leven, Gij zijt mild om te vergeven, rijk in goedertierenheid voor een hart dat tot U schreit. Heer, neem mijn gebed ter ore, wil naar mijn luide smeken horen. In het bitterste getij roep ik en Gij antwoord mij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 21:00
|
|
|
Net drie dagen op vakantie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 21:04
|
|
|
INGE721 schreef: | Helaas (of soms gelukkig) herken ik steeds meer dingen van mijn moeder in mezelf  |
Ja...ik ook... En hoewel ik een schat van een moeder heb...geef ik dan WEL commentaar!!! Dus inderdaad is het ...of...GELUKKIG...(ik ben namelijk net zo gezellig als dat zij is...) Maar het helaas...ik herken de vervelende dingetjes....dus temeer reden om daar aan te werken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 21:06
|
|
|
Allemaal een fijne....HERFSTVAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 21:08
|
|
|
MOTORMUIS997 schreef: | Hoi! Begrijp ik het goed dat jullie deze avond karaoke gaan zingen in een cafeetje? Ben wel benieuwd wat ik me bij zo'n avondactiviteit voor mag stellen... Of ben ik nu heul blond?  |
Ze sjouwen van kroegie naar kroegie... Al doen dan hun voeten ook zeer...(toch???)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 21:09
|
|
|
Helaas kunne wij veel dingen die geschreven staan in d eBijbel verkeerd uitleggen. Giods woor dis niet zomaar even aan t enemen maar juist om er mee aan de slag te gaan en te leren wat God wil, hoe wij ons zouden moeten aanpassen gaan aan God.
Er is veel te zeggen over wetten enregelgeving die in het Oude testament staan. Jezus kwam niet om de wet af te schaffen maar juist om die in vervulling te doen gaan.
God heeft deze wetten en regelgeving niet gedaan om ons te pesten, maar juist om ons te beschermen tegen kwade invloeden. Als wij uitgaan van het Grote Gebod, is vor ons alleen wegelegd dat we in goed fatsoen anders denkende in Liefde Gods gaan behandelen, er te zijn voor een ieder die het moeilijk heeft, met bijvoorbeeld geaardheid.
Gebed (voor iemand waarvan wij denken dat die verkeerd handeld)vermag al heel veel. Veroordelen kan en mag beslist niet, er is maar Één die weet wat er gebeurd met hen (ook zelfs) de zwaarste criminelen als die op het laatst berouw tonen, gelijk de enen misdadiger naast Jezus aan het kruis
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op dinsdag 17 juli 2012, 12:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 21:19
|
|
|
Moeilijke zaak, tenminste al smen antwoorden op vragen wil hebben. Er schuilt een heel groot gevaar in dat de"verkeerde" kant antwoord gaat geven.
Voor mij is het simpel, mijn ouders en broer zijn bij hun Vader in de Hemel of staan in ieder geval onder Zijn bescherming (ander materie), zij mogen genieten van het goede Gods, waarom lastig vallen met mijn sores of vragen?
Als ik wat wil weten vraag ik het de Vader of Jezus of de Heilige Geest, niemand meer dan Zij weten wat goed voor mij is, zij gaven mij ook troost bij overlijden van familieleden. God is goed en wil voor ons het beste. Hij geeft ook aan dat we bij hem moeten zijn meto nze vragen cq. moeilijkheden.
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op vrijdag 21 september 2012, 18:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 21:22
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ja...ik ook... En hoewel ik een schat van een moeder heb...geef ik dan WEL commentaar!!! Dus inderdaad is het ...of...GELUKKIG...(ik ben namelijk net zo gezellig als dat zij is...) Maar het helaas...ik herken de vervelende dingetjes....dus temeer reden om daar aan te werken... |
Geniet er maar van..... Mijn moeder en vader zijn al lange tijd geleden overleden maar ik kan ze soms nog zo gruwelijk missen...en dan is het zoooo heerlijk om met mijn kinderen herinneringen op te halen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 21:31
|
|
|
PIETER619 schreef: | Helaas kunne wij veel dingen die geschreven staan in d eBijbel verkeerd uitleggen. Giods woor dis niet zomaar even aan t enemen maar juist om er mee aan de slag te gaan en te leren wat God wil, hoe wij ons zouden moeten aanpassen gaan aan God.
Er is veel te zeggen over wetten enregelgeving die in het Oude testament staan. Jezus kwam niet om de wet af te schaffen maar juist om die in vervulling te doen gaan.
God heeft deze wetten en regelgeving niet gedaan om ons te pesten, maar juist om ons te beschermen tegen kwade invloeden. Als wij uitgaan van het Grote Gebod, is vor ons alleen wegelegd dat we in goed fatsoen anders denkende in Liefde Gods gaan behandelen, er te zijn voor een ieder die het moeilijk heeft, met bijvoorbeeld geaardheid.
Gebed (voor iemand waarvan wij denken dat die verkeerd handeld)vermag al heel veel. Veroordelen kan en mag beslist niet, er is maar Één die weet wat er gebeurd met hen (ook zelfs) de zwaarste criminelen als die op het laatst berouw tonen, gelijk de enen misdadiger naast jezus aan het kruis. |
heele mooie bijdrage
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 21:33
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik wist niet dat je jood voelde. Er zijn nog voldoende joodse mensen die zich aan de wetten van Mozes houden. Maar volgens het nieuwe testament hoeft dat niet voor niet-joden. Ik lees die wetten als zijn voor het joodse volk, niet iets wat voor ons bestemd is. Het enige wat ik er nog van in stand houd, is om op sabbath dienst te hebben. En de sabbath begint op de vrijdagavond.
Wat betreft homofilie, het is duidelijk dat het nieuwe testament het net zo verwerpelijk vindt... |
nee ik voel me geen jood em ben het niet.was foutje.
ik ben dankbaar dat ik door jezus gods kind ben geworden en daardoor bij zijn volk hoort. Anders hadden wij ook geen recht op een plaatsje in de hemel
Laatst aangepast door
|
NICKY298
|
op maandag 16 juli 2012, 21:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 21:36
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik ben gewoon dom...dat wist je toch??? Domme foto...domme beslissingen...daarom lees ik zo graag jouw bijdragen...daar wordt een mens gewoon niet dommer van!!! |
Wat ik me ff afvraag......... Is dat nog zo'n ouwerwetse draaitelefoon op je profielfoto, zeeland?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 21:38
|
|
|
HARALD940 schreef: | Je legt dan wel de tekst van Romeinen hier wel verkeert uit, want het gaat in Romeinen juist om de verloederde samenleving die in Rome de hoofdtoon voerde, en waar Paulus terecht tegen ageerde, niet specifiek alleen om homo's. Als je even goed leest lees je dat heteroseksuele mannen sex hebben met heteroseksuele mannen, en heteroseksuele vrouwen sex hebben met heteroseksuele vrouwen. Dat is waar Rom1: 26, 27 overgaat. Dat is wat er bedoelt word met; natuurlijke omgang verruild voor de tegen natuurlijke Het word verruild van het een (heteroseksuele) naar het ander (homoseksuele). Ze geven zich over aan homofiele sex, maar het waren heterofiele personen. | En hoe denk je dat dat bij de huidige homofielen gegaan is? Veel mensen zijn juist in deze wereld terecht gekomen omdat ze door anderen daartoe verleid zijn. Spelletjes spelen daar begint het heel vaak mee. Dit fenomeen gebeurt veel meer dan dat je denkt. Homoseksualiteit en seksverslaving liggen heel dichtbij elkaar. De heren van de vrije liefde...
HARALD940 schreef: | En over de bijbel letterlijk lezen, dan moet hij wel zo geschreven zijn dat wij er letterlijk uit kunnen leren wat God van ons wil. Laat dat nou niet gebeurt zijn....... De bijbel is door God geïnspireerde mensen die 2000 jaar en langer terug leefden geschreven, die in een tijd leefden die niet de onze is. | Ben het helemaal met je eens en er is werkelijk ook niks aan veranderd wat dat betreft...
HARALD940 schreef: | En daar lezen wij dan een vertaling van die niet geheel accuraat te maken is, en elke bijbel vertaling heeft zijn eigen woordkeus waardoor er nuanceverschil kan ontstaan, wat iedereen weer moet leren lezen wat er geschreven staat in elke bijbeltekst
Zijn Woord.....we moeten leren hoe we die moeten lezen, elke dag weer. | In dit gedeelte is de bijbel in alle vertalingen duidelijk. Dus daar kan het hier ook niet aan liggen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 21:42
|
|
|
Mannen plegen ontucht met mannen; zo worden ze ervoor gestraft dat ze van God zijn afgedwaald.
In mijn bijbel staatdaarom heeft God hun losgelaten.
En er staat dat het een gruwel is in Gods ogen.
zij ondervinden in hun diepste weze nde volgen van hun afdwalen van God., dat is hun verdiende loon.
ik weet nu niet meer hoe ik het moet lezen!!!!!
Laatst aangepast door
|
NICKY298
|
op maandag 16 juli 2012, 21:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 22:00
|
|
|
MOTORMUIS997 schreef: | Hoi! Begrijp ik het goed dat jullie deze avond karaoke gaan zingen in een cafeetje? Ben wel benieuwd wat ik me bij zo'n avondactiviteit voor mag stellen... Of ben ik nu heul blond?  |
gezellig met ons allen in een kroeg, wat drinken en vooral karaoke zingen, omstebeurten....... heul gezellie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 22:00
|
|
|
Het is duidelijk dat mensen die van Jezus christus zijn niet veroordeeld zullen worden.
Want zijn kinderen doen niet meer hun eigen zin maar laten ons leiden door de heilige geest, en wie zich door de heilige geest laat leiden leeft geestelijk.
want het doen van onze eigen zin lijd tot de dood.
pfffffffff ik vind het nog al wat.
wil ff zeggen dat ik dit hier voor het eerst leest.
Laatst aangepast door
|
NICKY298
|
op maandag 16 juli 2012, 22:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 22:12
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wat ik me ff afvraag......... Is dat nog zo'n ouwerwetse draaitelefoon op je profielfoto, zeeland?  |
En dat vraag jij??? (Zeeuw toch??) Staat er overigens bij... Als je nou nog eens even iets positiefs zei... Maar nee hoor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 22:13
|
|
|
NICKY298 schreef: | Mannen plegen ontucht met mannen; zo worden ze ervoor gestraft dat ze van God zijn afgedwaald.
In mijn bijbel staatdaarom heeft God hun losgelaten.
En er staat dat het een gruwel is in Gods ogen.
zij ondervinden in hun diepste weze nde volgen van hun afdwalen van God., dat is hun verdiende loon.
ik weet nu niet meer hoe ik het moet lezen!!!!! | Gewoon zoals het er staat toch? Waarom zou je daar nu iets anders moeten lezen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 22:17
|
|
|
feiten??? ik ga zelf naar trin,kom die feiten daar niet tegen. Dat kan, zoals ik eerder zei(ja, onze postings kruisden elkaar)er zitten ook integere christenen tussen en goede delen van zo'n organistatie die wel goed werken omdat die mensen gewoon christelijk zijn, anders ga je daar niet werken in de eerste plaats.jammer zoals jij teleurgesteld bent in sommigge cristenen, Ja, dat vind ik ook erg jammer, en ook de mensen met mij die ik ken uit de ggz, die ervoor worden behandeld...Zie vorige posting ook....die elkaar hebben gekruist..begrijp dat je bedoeling goed is, maar zieke mensen waarschuwen omdan maar niet naar jan zijlstra te gaan? Jammer als ze door jouw waarschuwingen genezing mis lopen. want feit blijft dat er mensen worden genezen. Ja, en hier verschillen we van mening, ik denk gewoon ja, nu en dan es eentje, wat ook feiten zijn, maar ja dan krijg ik hier een Jan-Zijlstra linken topic, kan wel hoor, maar ja...die was hier al een keer...en moet ik weer dingen opzoeken enzo Trouwens, tegen veel mensen die ziek zijn/waren werd gezegd van nou dan moet je naar zijlstra gaan, want die geneest mensen en dan werden ze niet genezen en zwaar teleurgesteld en ook nog toendertijd, met verwijt dat het aan hun lag want hun geloof zou wel niet groot genoeg zijn, en/of ze zullen wel zonden hebben in hun leven anders had Jezus, door Zeilstra wel genezen, die mensen hielden daar echt een geloofstwijfel aan over....en ja er worden ook mensen niet genezen, en die zullen zeker teleurgesteld zijn. ik weet ook niet het warom.maar wat hebben mensen te verliezen? Ja, zo kan je denken, maar ja, paar jaren terug werd dat zo niet gebracht, meer van dat het aan de mensen hun geloof lag enzo, en...in het gewonen leven worden ook mensen genezen van zelfs kanker..Zo bekijk ik het,zo ben ik zelf er ook na toegegaan. eh is het allemaal spygisch?mensen die genezen? dan doen dokters enzo het verkeerd,kunnen ze beter de meeste mensen naar een spygiater sturen . Nou ja, er zijn nu eenmaal veelziekten die zijn oorsprong hebben in een of meerdere psychische problemen die hun terugslag hebben op het lichaam, een goed voorbeeld is migraine..slikstoornis, en sommigen spierziektes, maar ja dan zou ik de video van die psychiater op moeten zoeken die bij de eo te gast was om dat uit te leggen...vast ook spygisch iets voetexzeem....had hele erge, had er nog geneens niet gebed voor gevraagd, maar was weg,niet meer terug gekomen. maar als dat spygisch is,warom dan nog zalf er voor uitschrijven als dokter? warom zegt een dokter niet dan eh petra ga naar een sygiater, die kan je voetexzeem genezen,das de oorzaak spygisch. Ja, dat hebben zwemmers vaak dat is een soort bacterie, mooi dat God de onderzoekers de wijsheid heeft gegeven om er een zalf voor te ontwikkelen.enfin houd er over op,jij jouw mening,ikmijn mening
Mee eens, anders komt er geen einde aan
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 16 juli 2012, 22:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 22:20
|
|
|
ik lees het zelfde als jullie hoor!!!!
Maar wat wil hier iedereen lezen??/
Ik wil mij van het hart dat ik dacht dat dit hier alles een spel met elkaar was. Maar blijkbaar niet . Ik had dus echt verkeerde gedachten.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|