Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 21:15
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Tja,hoeveel bermmonumenten duiken er hier en daar op?En waarom gaan mensen steeds naar het kerkhof? Die mensen zoeken iets,een bevestiging,steun of...wie weet wat..... |
Dat die bermmonumenten (om even een voorbeeld te noemen) er zijn...kan ik begrijpen....Meestal is het de plaats waar mensen op een vaak harde wijze om het leven zijn gekomen...(ongeval...moord) Zolang je daar komt ter nagedachtenis aan de overledene...is daar niets mis mee... Zo ook naar een begraafplaats gaan....dat is ter nagedachtenis... Maar ga je die plaats vereren....om bij de dode te willen zijn...
Dan zeg ik inderdaad...wat zoek je er... Soms kan je daar sterker vandaan komen...soms ook verdrietig om het gemis... Wat Chat denk bedoeld...(en waar ik me inderdaad niet in kan vinden...) Je wint een touretappe....hebt je overleden familielid in een gebed gevraagd of je die winnen mag...en je wint hem nog ook!!! Dan heb je hem gewonnen( mijns inziens) omdat je dat gewoon verdiend hebt...en je je best ervoor hebt gedaan...
Weet je waar ik veel meer aan denk.... Ik denk in liefdevolle herinnering aan mijn vader en aan mijn overleden zoontje... Met name mijn vader...denk ik dan.... Als ik iets moeilijks moet doen...of krijg even geen antwoord op mijn vragen...vraag ik het echt niet aan hem... Wel denk ik dan...was hij er nog maar...hij zou het wel weten...(het was een wijs man) Soms kan ik er wel sterker door worden...als ik weet dat hij gezegd zou hebben...KOM OP...JE KAN HET!!! Bidden voor een overledenen...Nee laat de doden rusten...en dan bedoel ik...gedenk ze...herdenk ze... Bid voor de levenden...in je leven...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op dinsdag 17 juli 2012, 21:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 21:16
|
|
|
MOTORMUIS997 schreef: | Ha, ha, hoe zo Frank? Ik ben best tevreden met mezelf  |
Frank bedoelt dat er nu teveel lieve vrouwen in Veenendaal wonen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 21:19
|
|
|
MOTORMUIS997 schreef: | Ha, ha, hoe zo Frank? Ik ben best tevreden met mezelf  |
Ja jij kan wel tevreden zijn met je zelf maar we hebben hier nog iemand uit Veenendaal (ik noem haar naam niet want dat is Erika weer kwaad) en die maakt ons echt knettergek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 21:20
|
|
|
INGE721 schreef: | Frank bedoelt dat er nu teveel lieve vrouwen in Veenendaal wonen  |
excuse me??? Wat zeg je nu weer allemaal??? Ze hebben niet zomaar bepaalde mensen en vrouwen in het midden des land gepland.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 21:23
|
|
|
INGE721 schreef: | Heb je wel een goede lamp Frank??? Je mocht je vingers er eens afzagen  |
...dat was deze middag al bijna gebeurd toen dat rotding gek begon te doen...
Het regent (zo blijf ik ontopic) nog steeds niet. Het zijn geen zomers meer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 21:35
|
|
|
FRANKT627 schreef: | excuse me??? Wat zeg je nu weer allemaal??? Ze hebben niet zomaar bepaalde mensen en vrouwen in het midden des land gepland. |
Zoheeeee, ben ik ff blij dat Utrecht niet in het midden van het land ligt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 21:40
|
|
|
INGE721 schreef: | Helaas, mijn kinderen zijn al bezet.....anders had je mogen solliciteren  |
en je had zeker alleen 3 zonen? of toch???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 21:46
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Hai Petra
Ik heb dat ook, dat gevoel dat ik, voor mezelf, teveel hier op CM zit. Úren per dag. Vaak wel drie á vier uur....en dan niet eens alleen het typen maar ook het nadenken nu en dan van hoe ga ik het schrijven enzo.
Nou zit het zo, ik bekijk in principe per maand...en vandaag is mijn laatste dag, óf ik moet even enkele handelingen verrichten.
Kijk, ik werk momenteel niet, ja, vrijwilligerswerk wat ik niet doe, maar toch is dat ook erg belangrijk. Reden die ik daarvoor heb opgegeven was dat ik er even nog niet aan toe was om weer te werken.
Nou is het wel zo, dat hier lekker achter mijn schermpje typen en nadenken enzo, dat dat erg rustgevend werkt voor mij. ja, er was ff een uitzondering maar ja, dat is opgelost, en zelfs daartussen had ik er nog lol in en het is opbouwend vind ik, en het scherpt mijn gedachten.
Maar ja, zo komt er dus niets van werken Want tis nu zo, het laatste wat ik doe 's avonds laat is hier iets neerzetten en het eerste wat ik doe als ik opsta is ook weer hier kijken.
En ja, ik heb dan het gevoel dat ik weer niet zoveel zelfdiscipline heb uit mezelf, dat ik toch weer ga werken, wat eigenlijk de bedoeling was, en wat mij ook erg goed zal doen. Dat weet ik dus uit ervaring, en ik ben al enkele keren op het werk geweest de laatste weken en het is gewoon tof, zo met mensen en collega's van gedachten te wisselen.
Nou, nou hebben we het weer nu eventjes niet mee, hier is het al een week bewolkt.
Toen het mooi weer was, ja, het beïnvloed me toch, veel meer zin om uit me huis te gaan, lekker met de fiets naar mijn werk...
Ja, dus wat te doen, vraag ik mezelf af? Zelfdiscipline opbrengen, en doseren, dat schrijven hier? Of, me 'zelfdiscipline' even een handje helpen door te zorgen dat als ik lees ik niet impulsief kan reageren omdat ik geen lid ben, tijdelijk natuurlijk.
Ja, dan sta ik op 'grijs'. Denken sommigen dat ik weg ben...
Ik weet het niet, ik vind het moeilijk.
Ik neig nu naar te zeggen van gewoon weer werken vanaf morgen, ja, ik kan meteen weer beginnen als ik dat wil. En dan gewoon, voor ik wegga en als ik thuiskom eventjes op deze site.
Ja, ik denk dat ik het zó ga doen.
 |
;)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 21:54
|
|
|
JOL252 schreef: | Precies en geloof het maar... iemand die zich tot God wendt wordt nooit uitgeworpen of afgewezen! En je bent niet "eigenlijk" een kind van God maar je bént het wanneer je Hem hebt aangenomen. Al die Hem hebben aangenomen heeft Hij de macht gegeven om kinderen van God te zijn. Wie zijn wij om te denken dat iemand geen kind van God is... vanwege een actie of geaardheid of welke reden dan maar ook... Dat is de deur naar veroordeling elke keer weer gigantisch intrappen. |
Helemaal mee eens jol !
soms kijken wij maar 1 kant op!
Gelukkig kijkt GOD verder!
Dankje voor je reaktie en ook die van anderen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 21:58
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Tja Yes, welcome to the real world zou ik zo zeggen. Het is een sprookje, dat het enige verschil tussen homofilie en heterofilie de geaardheid is. De tegenstelling ligt veel dieper en is gecompliceerder. Helaas probeert de maatschappij ons voor te spiegelen dat dat niet zo is, en dat homofilie slechts een variant is op het geschapene. |
En weer de gebondenheid en homofilie..................
Welke bezeten personen die in de bijbel vermeld staan hadden ook homofiele eigenschappen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 21:59
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik zal zelf beginnen: het roken afschaffen.
Roken kost veel tijd. Stel je rookt er 15 per dag. Tien minuten per shaggie of sigaret, inclusief sigaretten/shag draaien, pakken en aansteken. Dat is al gauw 15 x 10 minuten = 150 minuten per dag. Dat is dus twee en een half uur per dag!
En dan heb ik het nog maar over 15 sigaretten/shaggies per dag. Stel je rookt er 20....20 x10 minuten =200 minuten per dag, wat je kwijt bent.... Dat is drie uur en 20 minuten!! Per dag, en ja, tijdens het roken kan je nadenken en tot rust komen. Maar ja, als tegenwoordig bijna niemand meer rookt is de lol er ook snel vanaf vind ik en kan het juist daardoor stress geven. Omdat je dan rookt bij iemand die is gestopt bijvoorbeeld. En die er daardoor een grondige hekel aan heeft bijvoorbeeld. Degenen die nooit hebben gerookt hebben er ook een hekel aan door de negatieve publiciteit. Dus roken is sowieso al niet leuk meer, vind ik op deze manier.
Nou, dit was alleen eventjes over het roken en de tijd die je bespaard als je dat niet doet.
Later meer. |
ha ha shanita,nooit niet bij na gedacht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 22:05
|
|
|
HARALD940 schreef: | En weer de gebondenheid en homofilie..................
Welke bezeten personen die in de bijbel vermeld staan hadden ook homofiele eigenschappen??? |
O ja, dat bedoeld ie er natuurlijk mee, de geest van homofielie....(even los van het feit dat er niets mis is met homo's mijns inziens, denk ik, vind ik.)
Net als met roken, je hebt zelfs een geest van nicotine....
Ja, je hebt overal een geest voor...alle verantwoordelijkheid weg, tisde schuld van een geest....
Net als met mijn vader, die kon er niets aan doen, neehee, die had de geest van onreinheid...vandaar dat ik hem meteen moest vergeven....van de groepen. Lekker makkelijk, ja, ik had gelogen bedrogen, maar ja was de schuld van de leugen en bedrog geest...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 22:06
|
|
|
HARALD940 schreef: | En weer de gebondenheid en homofilie..................
Welke bezeten personen die in de bijbel vermeld staan hadden ook homofiele eigenschappen??? |
in de bijbel kan ik geen personen vinden die homofiele neigingen hadden....wel de inwoners van Sodom, maar ja, telt dat wel??
De grieken en romeinen hadden een vrouw voor het nageslacht, erfgenaam, maar hadden allemaal zo'n beetje een relatie met een man...maar dat staat weer niet in de bijbel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 22:09
|
|
|
JOL252 schreef: | Precies en geloof het maar... iemand die zich tot God wendt wordt nooit uitgeworpen of afgewezen! En je bent niet "eigenlijk" een kind van God maar je bént het wanneer je Hem hebt aangenomen. Al die Hem hebben aangenomen heeft Hij de macht gegeven om kinderen van God te zijn. Wie zijn wij om te denken dat iemand geen kind van God is... vanwege een actie of geaardheid of welke reden dan maar ook... Dat is de deur naar veroordeling elke keer weer gigantisch intrappen. |
Hai Jol!
Misschien wist je het al hoor! Maar het woord "eigenlijk" betekend letterlijk en figuurlijk "echt".
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 22:10
|
|
|
TINK100 schreef: | in de bijbel kan ik geen personen vinden die homofiele neigingen hadden....wel de inwoners van Sodom, maar ja, telt dat wel??
De grieken en romeinen hadden een vrouw voor het nageslacht, erfgenaam, maar hadden allemaal zo'n beetje een relatie met een man...maar dat staat weer niet in de bijbel |
Salomo, had 700 vrouwen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 22:14
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Salomo, had 700 vrouwen.....  |
maar die was dus echt geen homo.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 22:15
|
|
|
NICKY298 schreef: | Zo ken ik ook een hele lieve vrouw die het leven niet aan kon!
zij heeft een einde aan haar leven gemaakt!
Ik heb ook horen uitleggen dat Jezus zegt,
IK had je nog niet verwacht , maar je bent welkom.
En ik denk dat dit gebeurd want God is liefde |
Wat een mooie getuigenis!
Ja, God is liefde. Dit itt tot de organisaties die zeggen dat mensen die zelfmoord plegen naar de hel gaan. Nog los van het feit dat die gasten dat deden naar aanleiding van dingen die ze daar hadden meegemaakt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 22:16
|
|
|
TINK100 schreef: | maar die was dus echt geen homo.....  |
Nee dat niet, maar ik vind het aantal ietsie aan de hoge kant zelf, persoonlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 22:21
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Zoheeeee, ben ik ff blij dat Utrecht niet in het midden van het land ligt  |
Dat was dan ook een foutje...jou zullen ze binnenkort ook wel droppen in het midden des lands...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 22:21
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Nee dat niet, maar ik vind het aantal ietsie aan de hoge kant zelf, persoonlijk  |
Ach, wie breed heeft, laat breed hangen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 22:24
|
|
|
BART347 schreef: | ben jij zó een schoonmoeder????.... |
Mijn schoonzoon komt hier alle dagen over de vloer.... dus ik neem aan....dat hij het hier naar z'n zin heeft!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 22:26
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dat was dan ook een foutje...jou zullen ze binnenkort ook wel droppen in het midden des lands...  |
Dan moeten ze wel van heel goede huize komen...heb niet de intentie om te gaan verhuizen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 22:27
|
|
|
INGE721 schreef: | Frank bedoelt dat er nu teveel lieve vrouwen in Veenendaal wonen  |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 22:49
|
|
|
BART347 schreef: | als t in t topic humor had gestaan, was t dan wel begrepen???
...zucht...
had dan niemand t verband- of de lol ervan ingezien?
mogelijk: amateurfiel?
niet ik hoor, ik ben best profiel, dames met HBO of hoger....  |
Tuurlijk joh...ik was iemand die reageerde...iemand met een zeer laag IQ..
Maar ik voel me er zo prettig bij...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 22:58
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Mijn schoonzoon komt hier alle dagen over de vloer.... dus ik neem aan....dat hij het hier naar z'n zin heeft! |
ik verstond even iets heel anders in je eerdere reactie...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LADY530
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 23:06
|
|
|
Hallo, ik wil even mijn irritaties hier uiten, was hier nog niet zo lang lid en ik had een proefabonnement. Dan ben je nogal beperkt in het versturen/beantwoordenn van mailtjes.Vervolgens wordt ik dus omdat ik niet snel genoeg antwoord door die persoon geblokkeerd. Nogal kort door de bocht!! Ik kan er niet eens een uitleg aan geven. Jammer hoor dat mensen elkaar zo wantrouwen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 23:06
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Tuurlijk joh...ik was iemand die reageerde...iemand met een zeer laag IQ..
Maar ik voel me er zo prettig bij... |
je deed een IQ test, en dacht toen: hoera!, eindelijk een keer een tien!!!
???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 23:09
|
|
|
LADY530 schreef: | Hallo, ik wil even mijn irritaties hier uiten, was hier nog niet zo lang lid en ik had een proefabonnement. Dan ben je nogal beperkt in het versturen/beantwoordenn van mailtjes.Vervolgens wordt ik dus omdat ik niet snel genoeg antwoord door die persoon geblokkeerd. Nogal kort door de bocht!! Ik kan er niet eens een uitleg aan geven. Jammer hoor dat mensen elkaar zo wantrouwen  |
hoe weet je ook echt zeker dat je geblokkeerd bent?
(gezien ook een topic over chatberichtproblemen om er een te noemen...?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 23:18
|
|
|
BART347 schreef: | ik verstond even iets heel anders in je eerdere reactie...  |
Zeg Bart ben jij wel een jochie je voeld je nog steeds erg thuis op dit vrouwen topic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 23:21
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Zeg Bart ben jij wel een jochie je voeld je nog steeds erg thuis op dit vrouwen topic  |
'een jochie' ... nee.
in dit topic is wel vrij veel aandacht voor de passerende mannen.
bovendien is er geen mannentopic actief....
|
|
Naar boven |
|
|