Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 15:47
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Is dat macaroni met goudkorrels en te jonge dames als disgenoot? ....................................... Thomas, pizza vandaag want ik heb geen zin in koken na een dag vergaderen - of wat daar voor door moet gaan. |
Pasta carbonara a la Berlusconi! Cartbonara komt van corbone en dat betekent kool, dus een pasta van armoe met spek, ei en als het meezit een stukje parmazaan ......de jonge dames zijn het toetje vrees ik....
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zaterdag 12 november 2011, 15:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 18:31
|
|
|
Boeren groente soep, met groente en vlees uit eigen tuin, heerlijk eerlijk puur natuur, met balletjes van het rund. En warm bruin brood, van den bakker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 19:00
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Boeren groente soep, met groente en vlees uit eigen tuin, heerlijk eerlijk puur natuur, met balletjes van het rund. En warm bruin brood, van den bakker  |
whooo gerrit wat lekker! eet smakelijk joh!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 19:42
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Boeren groente soep, met groente en vlees uit eigen tuin, heerlijk eerlijk puur natuur, met balletjes van het rund. En warm bruin brood, van den bakker  |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 19:47
|
|
|
gelijk heb je Gerrit, waarom alleen met kerst konijn slachten.... je kunt het hele jaar door konijn eten
Wat ik weleens doe is met de buks duiven schieten en daar soep van koken, ook n soort vlees uit eigen tuin, nietwaar? Vroeger deed ik dat vaker maar ik woon niet meer naast die duivenmelker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 20:05
|
|
|
Vlees uit eigen tuin?
Koe geslacht?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 20:33
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Vlees uit eigen tuin?
Koe geslacht?  |
Nee geen koe geslacht, of eigenlijk ook wel met een varke gehakt, en balletjes gedraaid. Maar ook extra vlees, in de vorm van een worm, ik had de groente gewassen en zag een heel dikke vette wurm, boven op de gewassen en uitgelekte groente kruipen. Op het moment dat ik hem wilde pakken, kwam net de fisite de keuken in. Ik schrok, en de wurm ook, tot op heden heb ik hem niet meer gezien, terwijl de gasten stonden te kijken, zwom de worm lekker tussen de groente in de pan. De soep is op, en zij vonden hem heerlijk, en ik, ik heb er niet van gegeten, ik was een beetje misselijk, heb ik maar gezegd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IESJE369
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 20:47
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Nee geen koe geslacht, of eigenlijk ook wel met een varke gehakt, en balletjes gedraaid. Maar ook extra vlees, in de vorm van een worm, ik had de groente gewassen en zag een heel dikke vette wurm, boven op de gewassen en uitgelekte groente kruipen. Op het moment dat ik hem wilde pakken, kwam net de fisite de keuken in. Ik schrok, en de wurm ook, tot op heden heb ik hem niet meer gezien, terwijl de gasten stonden te kijken, zwom de worm lekker tussen de groente in de pan. De soep is op, en zij vonden hem heerlijk, en ik, ik heb er niet van gegeten, ik was een beetje misselijk, heb ik maar gezegd.  |
De titel van dit topic was: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 20:57
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Nee geen koe geslacht, of eigenlijk ook wel met een varke gehakt, en balletjes gedraaid. Maar ook extra vlees, in de vorm van een worm, ik had de groente gewassen en zag een heel dikke vette wurm, boven op de gewassen en uitgelekte groente kruipen. Op het moment dat ik hem wilde pakken, kwam net de fisite de keuken in. Ik schrok, en de wurm ook, tot op heden heb ik hem niet meer gezien, terwijl de gasten stonden te kijken, zwom de worm lekker tussen de groente in de pan. De soep is op, en zij vonden hem heerlijk, en ik, ik heb er niet van gegeten, ik was een beetje misselijk, heb ik maar gezegd.  |
regenwormensoep...
nee dank je...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 21:08
|
|
|
MARISKA601 schreef: | regenwormensoep...
nee dank je... |
ach was maar één wurmpje verneem je niets van. Gewoon wat extra proteïne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 21:09
|
|
|
IESJE369 schreef: | De titel van dit topic was: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1 |
Kijk zij vonden het LEKKER, nah daar ging het toch om
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 12:09
|
|
|
iemand geinteresseerd in een dineetje bij gerrit?? 
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 13 november 2011, 12:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 12:33
|
|
|
HANNAH810 schreef: | iemand geinteresseerd in een dineetje bij gerrit?? . |
hihi..nee danku
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 17:32
|
|
|
'k ga maar eens wat scharretjes bakken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 17:35
|
|
|
Nu weer ik het zeker kom nooitttttttttttt bij jou eten 
Vanmiddag heeft mijn lieve ma voor mij een lekkere groente soep gemaakt, daarbij stokbroodje en kruidenboter erbij en daarna een lekker biefstukje Ziek zijn heeft zo zijn voordelen
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zondag 13 november 2011, 17:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 19:41
|
|
|
HANNAH810 schreef: | iemand geinteresseerd in een dineetje bij gerrit?? . | Op dat aanbod wil ik wel ingaan, wanneer gaan we, Hannah???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 21:17
|
|
|
Een echt zondagsmaal vandaag boerenkool, met stukjes vetspek, en magerspek, en speklap.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 21:31
|
|
|
Nasi ala Yelnin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 21:40
|
|
|
HARALD940 schreef: | Op dat aanbod wil ik wel ingaan, wanneer gaan we, Hannah???
 |
welke dagen heb je vrij staan in je agenda, harold? (ik ehhhm...... ben wel vegetarier, eigenlijk, als gerrit en jij daar geen moeite mee hebben; gij moogt van ál dien groten wormen genieten........ slik.........brrrrrrrr..........).
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 22:04
|
|
|
VISSER278 schreef: | 'k ga maar eens wat scharretjes bakken.  |
Visser, je zal me wel een dom mens vinden...maarreh...wat zijn scharretjes? Ik heb veel in het buitenland gezeten, at daar zeeduivel, inktvis, zwaardvis,en nog veel meer moeilijke woorden...maar scharretjes???wastat?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 22:05
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Nasi ala Yelnin  |
Droge rijst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 22:34
|
|
|
MARRY942 schreef: | Visser, je zal me wel een dom mens vinden...maarreh...wat zijn scharretjes? Ik heb veel in het buitenland gezeten, at daar zeeduivel, inktvis, zwaardvis,en nog veel meer moeilijke woorden...maar scharretjes???wastat?  |
Scharretjes zijn de op één na lekkerste platvisjes die er in onze kustwateren rondzwemmen. Maar ....er gaat niks boven tongetjes.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 22:36
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Droge rijst  |
ik ben niet jij met je droge Berlusconimacaroni rijmt ook nog es lol
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 22:41
|
|
|
YELNIN491 schreef: | ik ben niet jij met je droge Berlusconimacaroni rijmt ook nog es lol  |
Ja, maar, ala Yelin met nix er in, rijmpt ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 23:22
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ja, maar, ala Yelin met nix er in, rijmpt ook  |
kga je toch niet zeggen hoe ik het gemaakt heb, geheim van de kokkin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 08:32
|
|
|
YELNIN491 schreef: | kga je toch niet zeggen hoe ik het gemaakt heb, geheim van de kokkin |
Zo, dus je verteld het niet?! Lekker boeiend dan , of kan je niet koken. Kwil ut je wel leren hoor
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op maandag 14 november 2011, 08:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 10:40
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Zo, dus je verteld het niet?! Lekker boeiend dan , of kan je niet koken. Kwil ut je wel leren hoor  |
Ben benieuwd of ze zich na een -- door je laat overhalen om haar te leren koken ...
euh welke emo zou het best passen ... .. .. ..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 10:59
|
|
|
VISSER278 schreef: | Scharretjes zijn de op één na lekkerste platvisjes die er in onze kustwateren rondzwemmen. Maar ....er gaat niks boven tongetjes. |
aha...een mens is nooit te oud om wat te leren he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 11:44
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ben benieuwd of ze zich na een -- door je laat overhalen om haar te leren koken ...
euh welke emo zou het best passen ... .. .. ..  |
Nee monfrere, die staat er niet op of toch wel mmmmmm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 12:38
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ben benieuwd of ze zich na een -- door je laat overhalen om haar te leren koken ...
euh welke emo zou het best passen ... .. .. ..  |
IS er geen liefdes emo cross?? daar begint het op te lijken n amelijk
|
|
Naar boven |
|
|