Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 13:49
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Oké, over wenen mag ook...wat ben ik toch weer lief  |
Wat zou cm toch zonder jou moeten.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 15:09
|
|
|
kan ook hier hele verslagen neer gaan zetten van spygiaters,dokters en chirurgen die getuigen jezus nog steeds soms mensen geneest van daag de dag.
das wat positiever. cristenen zijn allemaal zoekende naar god, maken ook wel es fouten of dwalen af, of begrijpen verkeerd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 15:21
|
|
|
we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 met pleegdochter qsjes546, 44 jaar, regio 035 mieke962, 41 jaar, regio 0181 sonja008, 36 jaar regio 0341 jans221, 51 jaar, regio 0180 (BN of IL) Erika129, 37 jaar, regio 0318 willemien943, 45 jaar, regio 010 Tjoklat313, 52 jaar, regio 078 flower776 51 jaar, regio 0180 Jol252 49 jaar, regio 071 djes101 43jaar, regio 070 Shanita130, 40 jaar, regio 078 (...uit Dordrecht zou ook graag naar de pn gaan. Is er iemand met wie Shanita kan meerijden?)
harald940, 37 jaar, regio 038 Leonard480, regio 0180 Jozua472, 55 jaar, regio 0113 siroka573, 33 jaar Willem618, 43 jaar, regio 344 (OV met 4 kinderen) Bram548, 48 jaar, regio 0113 vindmij053, 55 jaar, regio 0344 Yes356, 46 jaar, regio 0314 (ZB) Visser278, 45 jaar, regio 0113 (OV) Ludovis278, 55 j, regio 0184 Ronald047, 48 jaar, regio 010 Crossroad317, (ov) heide115, 45 jaar,regio 070 (ov) anton834, 36 jaar, regio 033
bij regen wordt een feest-tent meegenomen door; Leo in samenwerking met Leonard ..... ..... .....
BBQ wordt meegenomen door; -Jans221 (iemand die hem kan gebruiken mag hem mee terugnemen) ..... ..... .....
houtskool wordt meegenomen door; - harald940 - Jans221 ..... ..... .....
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 20 juli 2012, 15:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 15:39
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Frank...jij vervangt toch tijdelijk Hannah....om dit topic bij te houden??? Zal ze vast mopperen... |
niet echt, zeeland; eigenlijk doet frank het zo slecht nog niet, toch?
(alleen snap ik na een nacht peinzen helaas nog steeds niet wat yes met die ene afkorting bedoelt........... )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 15:40
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Hier ook hoor...en dat mag helemaal niet van Hannah!!!!  |
lastig, he, zeeland; die mondige man-mensen!
(ik zit hier op de camping met twee over-mondige puber-meisjes, daar heb ik mijn handen vol aan; dus jullie mogen de heren hier 'aanpakken'; ik houd het even bij mijn eigen tent)
hannah...........mist steeds vaker een aantal sigaretten........
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 20 juli 2012, 15:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 15:43
|
|
|
INGE721 schreef: | Wat zou cm toch zonder jou moeten.......  |
Het zou wel een hele hoop schelen als FrankIE weg is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 15:54
|
|
|
Het probleem is volgens mij dat veel evangelsichen bang zijn om kwaad te spreken. Daarmee doen ze de waarheid geweld aan. Daarnaast kunnen veel evangelischen gewoon niet geloven dat iemand die beweerd namens God of door God geïnspireerd spreekt Leugens verkondigd.
Jaren lang werd er door honderden- zo niet duizenden - predikanten beweerd dat een adelaar zijn jong uit het nest gooit om te leren vliegen. en dat ze het jong op haar rug/vleugels opvangt als het niet lukt.
Ik heb zelfs David Pawson op Opwekking horen beweren dat hij dit in een natuur documentaire heeft waargenomen.
Toen ik 16 was kon ik dit niet geloven omdat ik ook wel menig natuur documentaire over arenden gezien had. Dus heb ik het eens na gevraagd bij roofvogel deskundigen van diverse dierentuinen. Zij vertelden allemaal dat het niet kon kloppen.
Toen ik dat aan diverse christenen vertelde konden ze me niet geloven. Als die voorgangers dat zeggen is het toch zo!?
Een soort gelijk verhaal gaat over de song 'Hotel California' dingen over dat het over een satanskerk zou gaan enzo. Allemaal niet waar, maar evangelischen geloven het massaal.
Het gevolg is dat je als christen bij popmuziek kenners voor gek staat met je christelijke leugens... en de echte gevaren die in de popmuziek schuilgaan kun je dan niet meer geloofwaardig blootleggen.
Bron: Facebook
Herken me in dit verhaal....zeker over de zogenaamde gevaren in de popmuziek; Popmuziek in het licht van de bijbel, daar las ik dat ook in. Blijkt gewoon een gaaf nummer te zijn, Hotel Calofornia....
Ach en iedereen maakt weleens een foutje...??? :
Niet-bestaande tijdschriften als bron aan dragen....
Frank Ouweneel houdt met zijn eindtijdstudies namelijk niet ook maar enigszins aannemelijke verhalen. Het gaat om hysterische en alarmistische verzinsels, die van een kilometer afstand stinken. Om een voorbeeld te noemen: in de onderzochte ‘studie’ zegt Ouweneel dat de oceanen zwaar vervuild zijn met nucleaire straling. Zo zwaar zelfs, dat er hele gebieden zijn waar contact met het water meestal dodelijk is. Zelfs een klein beetje gezond verstand is voldoende om meteen te snappen dat dat onzin is.
Maar Ouweneel mag gewoon opdraven. Filadelfia Centrum, Rotterdam. Vrije Baptistengemeente Wierden. Evangelische Gemeente Hoeksche Waard. Nehemiah Ministries, Zwijndrecht. Vrije Baptistengemeente Nehemia, Dokkum. Evangelische Gemeente Dieren. Pinkstergemeente De Schuilplaats, Spijkenisse. De lijst gaat door en door en door. Zo’n 40 plekken waar deze fantast jaar in jaar uit zijn verzinsels over de gemeente uit mag storten.
Je zou toch denken dat er in al die gemeenten wel wat mensen zouden zitten met een greintje gezond verstand? Je zou toch verwachten dat er overal wel iemand op zou staan die zou zeggen: Beste heer Ouweneel, we hebben ons vermaakt, maar ik geloof toch dat dit meer geschikt is voor een roman of een behandelkamer van de psychiater dan voor een kerkzaal?
Naar nu blijkt zijn er inderdaad verschillende mensen die hem gewezen hebben op de ongerijmdheden in zijn betoog. Dat is mooi, niet wanhopen aan de rationaliteit van deze wereld. Maar het maakte niets uit! Hij kon gewoon doorgaan. Hij bleef gewoon uitgenodigd worden.
Jaar in jaar uit kunnen de evangelischen naar de meest waanzinnige onzin luisteren als er maar een Bijbeltekst bijgehaald wordt en ze knikken vroom.
Bron: evangelist CIP
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 20 juli 2012, 16:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 15:59
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Het zou wel een hele hoop schelen als FrankIE weg is  |
Das wel zielig hoor!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 16:31
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Het zou wel een hele hoop schelen als FrankIE weg is  |
Ten eerste: het is het zonder 'IE'... Ten Tweede: heb nog heel even geduld en dan ben ik weg hoor...je zal van mij geen last meer hebben...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 16:36
|
|
|
vind de poppetjes erbij geplaatst niet van respect getuigen shanita, tegen over andere cristenen die dit forum lezen, misschien zelf veel naar ouweneel zijn geweest en het nu misschien moeilijk hebben als ze al jouw kritiek lezen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 16:38
|
|
|
PETRA944 schreef: | kan ook hier hele verslagen neer gaan zetten van spygiaters,dokters en chirurgen die getuigen jezus nog steeds soms mensen geneest van daag de dag.
das wat positiever. cristenen zijn allemaal zoekende naar god, maken ook wel es fouten of dwalen af, of begrijpen verkeerd. |
en hier lees je over heen, zo verdiept in het onkruid, dat je het koren mee wegtrekt.
enfin succes met je topic verder....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 17:18
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik verveel me...  |
Oh.....de heg is dus klaar?
die schop onder de kont moet soms even he......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 17:18
|
|
|
Ik vraag me af hoe het met ons W-tje is. Zoals sommige wel weten deed ze mee aan de 4daagse. Het aandurven om te willen starten is al een hele prestatie. Het weer was niet echt het ideale wandelweer. De pijnlijke voeten, de stijve spieren, het moraal dat wel eens onder het vriespunt daalt...het is me wat. Ik ben eigenlijk wel trots op haar...ze is niet alleen goed met haar vingers (zie het forum ) maar blijkbaar ook goed met haar benen, voeten en wilskracht.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 17:21
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Oh.....de heg is dus klaar?
die schop onder de kont moet soms even he...... |
...spreek me niet over die heg...ik wil effe niet de tegenslagen opnoemen maar het ligt niet aan mijn wilskracht hoor maar wel aan die kettingzaag en dat is geen uitvlucht. Ik ben echt nog niet klaar met die verkoper.
Tevens ben ik de laatste week echt niet lekker. De hoest en de af en aan koorst duidt op iets meer dan maar een gewone verkoudheid...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 17:25
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik vraag me af hoe het met ons W-tje is. Zoals sommige wel weten deed ze mee aan de 4daagse. Het aandurven om te willen starten is al een hele prestatie. Het weer was niet echt het ideale wandelweer. De pijnlijke voeten, de stijve spieren, het moraal dat wel eens onder het vriespunt daalt...het is me wat. Ik ben eigenlijk wel trots op haar...ze is niet alleen goed met haar vingers (zie het forum ) maar blijkbaar ook goed met haar benen, voeten en wilskracht. |
Maar zo denken zolang ze niet op het forum schrijft is ze moe en niet online en heeft ze hem dus hopelijk uitgelopen wauwie doe het dr niet na
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 17:27
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Tevens ben ik de laatste week echt niet lekker. De hoest en de af en aan koorst duidt op iets meer dan maar een gewone verkoudheid... |
Even langs bij de dokter?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 17:30
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik vraag me af hoe het met ons W-tje is. Zoals sommige wel weten deed ze mee aan de 4daagse. Het aandurven om te willen starten is al een hele prestatie. Het weer was niet echt het ideale wandelweer. De pijnlijke voeten, de stijve spieren, het moraal dat wel eens onder het vriespunt daalt...het is me wat. Ik ben eigenlijk wel trots op haar...ze is niet alleen goed met haar vingers (zie het forum ) maar blijkbaar ook goed met haar benen, voeten en wilskracht. |
Oh stoer inderdaad! Heb je hem uitgelopen Willemijn? En hoeveel blaren
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op vrijdag 20 juli 2012, 17:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 17:33
|
|
|
[quote=FRANKT627]neen Zot Bevonden door al jullie getetter en geplaag [/quote
Zonder Brabanders]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 17:35
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ten eerste: het is het zonder 'IE'... Ten Tweede: heb nog heel even geduld en dan ben ik weg hoor...je zal van mij geen last meer hebben...  |
Ik heb geen last van je hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 18:01
|
|
|
Van niets word u zo oud als van de ontdekking dat uw kinderen in de geschiedenisles leren wat u nog in de krant hebt gelezen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 18:26
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ten eerste: het is het zonder 'IE'... Ten Tweede: heb nog heel even geduld en dan ben ik weg hoor...je zal van mij geen last meer hebben...  |
Wie zegt dat ik last van jou heb
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 18:31
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Even langs bij de dokter? |
en stoppen ook??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 18:37
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Even langs bij de dokter? |
ja dat klinkt of je naar de huisarts moet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 19:21
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Haha...dan spring ik wel op postcode!!!!!!!!!!!!! |
postcode
c of b? Toch geen verschil hè
postbode of postcode
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 19:21
|
|
|
Kom ik vanochtend beneden , kijk ik uit het raam , en jawel hoor .......... staat er heel parmantig zo'n smerige reiger bij m'n vijver . Tussen de middag even een sms-je naar mn zoon.....zitten er nog vissen in de vijver? Nou pa , ze zaten allemaal in het diepe gedeelte , ik telde er vier . O nee he , hopelijk dat ie verkeerd geteld heeft want dat zou inhouden dat 4/5 leeggevist is . Gelukkig vanavond toen ik thuis kwam en de vissen hun baasje weer een beetje vertrouwden en om eten durfden te komen..... even tellen .... ik mis er maar eentje gelukkig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 19:22
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Haha...dan spring ik wel op postcode!!!!!!!!!!!!! |
postcode
c of b? Toch geen verschil hè
postbode of postcode
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 19:26
|
|
|
PETRA944 schreef: | vind de poppetjes erbij geplaatst niet van respect getuigen shanita, tegen over andere cristenen die dit forum lezen, misschien zelf veel naar ouweneel zijn geweest en het nu misschien moeilijk hebben als ze al jouw kritiek lezen |
Hallooo,
Ik weet niet welke poppetjes.
Weet je wat ik niet van respect vind getuigen?(nee ben niet boos op jou natuurlijk) Nou, iedereen, elke christen heeft zijn kruis te dragen. Ja, we hebben ook veel vrijheid in Christus, zie bijvoorbeeld de tekst: "Mijn juk is zacht en mijn last is licht..".
Maar ook, je kruis opnemen en Hem volgen.
Nou goed, als zo'n Ouweneel dan een loopje met de waarheid neemt, denk ik Waarom? Waarom zou je zoveel dingen verzinnen zowel W. als zijn broer F ? Om een verhaal sluitend te maken, door alles uit je duim te zuigen? of door te liegen over jongetjes die genezen van blindheid zijn, maar het niet zijn. Wat heeft dat liegen voor nut? Om de organisaties populair te maken? Nou nee, daar ga je je niet zoveel voor de hals op halen, denk ik.
Ik denk dat er hier sprake is van scam op grote schaal, dat vind ik een aanfluiting voor christelijk Nederland, en ik denk aan degenen die pas tot geloof zijn gekomen, en die hier, met dit bedrog te maken krijgen, en dan ook nog christenen zien die de broeders F. en W. blíjven verheerlijken.
En het risico is er, dat christenen die zwakker in hun schoenen staan, omdat ze bijvoorbeeld net gelovig zijn, gaan denken nou als zij zo de boel neppen, dan kan ik ook wel denken, van nou dan kan ik hasj roken, anderen leugens vertellen oid..!!! Ze neppen de boel en men verdedigt ze, ze liegen en men verdedigt ze, en als je uit grote verontwaardiging een hele topic met linken zet, heb jij het gedaan, zij niet, ben je gek...
Ik geloof echt dat hier sprake is van hele sommen geld. Anders doet iemand dat niet, zo liegen en bedriegen.
Want ik vind dat gedrag, de leugens van F. en W. nou niet bepaald getuigen van een kruis dragen. Meer van zakken poen dragen.
Zo dit kwam recht uit mijn hart, en of je nu bepaalde smiley's niet van respect vind getuigen, kan kloppen dat heb ik wel voor jou maar niet voor de Ouweneels.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 20 juli 2012, 19:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 19:30
|
|
|
Joh , ze was toch op vakantie in Zeeland?
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|