Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zondag 22 juli 2012, 23:11
|
|
|
Van het geve aan die ander niet armer geworden! wat bij God zeker zo is en blijft. Ook de mens proeft hier ook wat van bij tijde int leven. Je geeft iets om het niet terug te ontvangen en toch komt het meervoudig op je pad terug.
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zondag 22 juli 2012, 23:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: zondag 22 juli 2012, 23:40
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Om met het laatste te beginnen: er worden nog steeds mensen genezen bij Jan Zijlstra, maar niet iedereen. Volgens mij pretendeert hij dat ook niet, maar daar kunnen we van mening in verschillen. In zijn predikingen wijst hij voortdurend naar Jezus en verkondigt hij gewoon het evangelie. Dat dat niet vlekkeloos gaat, wil niet meteen zeggen, dat hij geen kind van de Heer is en dat zijn bediening niet vanuit God is. Sinds ik zelf een gemeente begonnen ben, weet ik dat het heel gemakkelijk is, kritiek te leveren, maar dat het heel wat anders is om in de bediening te staan. En dat is ook mijn kritiek op sites zoals goedgelovig, ze uiten kritiek, niet vanuit een liefdevol karakter, maar vanuit een soort haat, die ik niet kan plaatsen. Objectief zijn ze in mijn ogen zeker niet, ze hebben van tevoren een houding aangenomen en van daaruit geven ze kritiek. En dat is heel gemakkelijk. Stel je bidt op een avond met 200 man. Hoe groot is de kans, dat er ook mensen zijn die daar negatief mee omgaan? |
Bert168:
kijk Shanita,dit heet nou 'RELATIVEREN' iets waar jij een chronisch gebrek aan hebt,dat heb je al genoeg bewezen inmiddels!
dit wordt trouwens mijn laatste reactie op jou topic...
wat me opvalt is dat je kennlijk een diepgewortelde haat tegen alles hebt wat met de evangelische en pinkstergemeente te maken heeft. je maakt er één grote haat en lastercampagne van zo lijkt het wel. alles wat je maar kan vinden wat slecht en negatief is daar over,gooi je hier maar neer op het forem.
omdat jij in het verleden overal in tuinde komt waarschijnlijk omdat jezelf zo naïef was ,maar dat wil niet zeggen dat iedereen naïef is toch? je hebt het zelf in het begin over een '' vruchtbare discussie'' ? hoe is dat mogelijk als je over iedereen z'n mening heenwalst die er anders over denkt dan jou?
wat het 'vruchtbare' betreft zoals jij zegt,schiet je er helemaal niks mee op zoals jij je zelf uit hier op het forem. je hebt alleen jezelf er maar mee,en die afkeer en haat die in je leeft tegen de pinkster en evangelische beweging krijg je er alleen maar uit door er voor te bidden,of God het wil wegnemen. het is niet de Geest van God die je hiertoe aanzet maar heel iets anders ben ik van mening.
afijn,je doet je best maar Shanita.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 00:44
|
|
|
Ik begrijp het wel... je reageert tegen schreeuwend onrecht en komt op voor degenen die in dezelfde manipulatie-kuilen zijn gevallen als jij voor een periode hebt gekend. Die valkuilen zijn er wel degelijk. Jij hebt aan de lijve ondervonden wat het betekend om verstrikt te raken na alles wat je ook al had meegemaakt binnen vergelijkbare patronen (ik ben even aan het invullen hoor, schiet maar als het niet zo is). Binnen die patronen is het zo gemakkelijk om vanuit machtposities mensen te manipuleren en te misbruiken op zoveel manieren. Ik snap dat je daartegen in opstand komt en ik denk dat je in veel gevallen gewoon helder inziet. Soms kan het lastig zijn om tegelijkertijd los te laten en het niet een ondertoon te laten worden maar echt in vrijheid je weg te gaan.
En wat ik dwars door alles heen in je bijdragen herken is een verlangen dat mensen in vrijheid leven, hun weg alleen met Jezus gaan in plaats van mensen ertussen in te laten komen.
Wat je gelijk hebt!
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op maandag 23 juli 2012, 00:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 00:48
|
|
|
Mijn mooiste moment nou er waren er meerdere vandaag!!!
één daar van was de dienst die ik met mn kinderen meegemaakt heb (ff kerkelijk wezen “shoppen”van af de camping.)
De dienst had als thema: Gods majesteit wordt verkondigd in woordeloze taal.
1. Hemelhoog; 2. Altijddurend; 3. Wereldwijd;
Er was een hele mooie beamer presentatie tijdens de dienst die ontzettend mooi aansloot bij wat de predikant ons doorgaf.
Twee er van wil ik in elk geval delen. Dat waren de twee die( voor mij persoonlijk) ontzettend waardevol binnen kwamen nl:
Dia 1 : met de tekst er in: Vakantie=Kansen voor geloofsgroei!
Dia 15: met de tekst er in: Gebruik je tijd, ook je vakantietijd, om te luisteren naar Gods getuigenis!
De hele dienst is te zien en te beluisteren op.
http://www.gkvheemse.nl/#
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op maandag 23 juli 2012, 00:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 00:55
|
|
|
Mijn zwembad(je) schoongemaakt en daarna welverdiend genoten van de zon met een heerlijk boek(van de 100 jarige man die uit het raam klom en verdween), dobberend op mijn drijvende ligstoel. Wat een heerlijk boek !!! En wat een heerlijke zomerse dag !!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 01:05
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Naar de BBQ geweest...was erg gezellig, mooi weer, ik ben bijna niet verkeerd gereden, veel en lekker eten, goed gezelschap...voor mij was het een erg geslaagde dag
PS.: Gelukkig smaakte de pastasalade van Jol niet naar tandpasta...waar de verloren tube tandpasta is blijft nog een raadsel... |
Je schreeuwde al voor je geslagen werd ... En verkeerd rijden kan je beter aan mij overlaten, dat ging zowel gisteren als vandaag erg goed toch thuisgekomen
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op maandag 23 juli 2012, 01:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 06:13
|
|
|
HENDRIKA148 schreef: | [i]Ik belijd U,Heere,dat ik nog niet weet wat de tijd is en ik belijd tegelijk aan U dat ik dit in de tijd zeg, dat ik al lang spreek over de tijd, dat ik dit " lang" alleen op de tijd moet betrekken.
Hoe weet ik dan wat tijd is, als ik tegelijk niet begrijp wat men onder "tijd"moet verstaan? Of weet ik misschien niet hoe ik moet verwoorden wat ik weet?
Wee mij,dat ik niet eens kan bedenken wat ik niet weet! Zie ,mijn God, voor Uw aangezicht betuig ik dat ik de waarheid spreek.
Zoals ik spreek,zo is mijn hart. U zult mijn lamp doen lichten, Heere, mijn God, U zult mijn duisternis doen opklaren. U zij daarvoor de dank en de eer! |
amen !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 09:07
|
|
|
Diep!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 10:00
|
|
|
HENDRIKA148 schreef: | [i]Ik belijd U,Heere,dat ik nog niet weet wat de tijd is en ik belijd tegelijk aan U dat ik dit in de tijd zeg, dat ik al lang spreek over de tijd, dat ik dit " lang" alleen op de tijd moet betrekken.
Hoe weet ik dan wat tijd is, als ik tegelijk niet begrijp wat men onder "tijd"moet verstaan? Of weet ik misschien niet hoe ik moet verwoorden wat ik weet?
Wee mij,dat ik niet eens kan bedenken wat ik niet weet! Zie ,mijn God, voor Uw aangezicht betuig ik dat ik de waarheid spreek.
Zoals ik spreek,zo is mijn hart. U zult mijn lamp doen lichten, Heere, mijn God, U zult mijn duisternis doen opklaren. U zij daarvoor de dank en de eer! |
Mooi heel mooi!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 10:01
|
|
|
JOL252 schreef: | Je schreeuwde al voor je geslagen werd ... En verkeerd rijden kan je beter aan mij overlaten, dat ging zowel gisteren als vandaag erg goed toch thuisgekomen  |
Nooit van tomtom gehoord  Enne daarvoor moet je ook niet bij Frank zijn want die rijd net zo goed verkeerd!! Lekker effe zo praten aangezien die weer efffe niet heeft verlengt kijken hoelang die het dit keer volhoud
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op maandag 23 juli 2012, 10:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 10:06
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Van het geve aan die ander niet armer geworden! wat bij God zeker zo is en blijft. Ook de mens proeft hier ook wat van bij tijde int leven. Je geeft iets om het niet terug te ontvangen en toch komt het meervoudig op je pad terug. |
Wat mooi!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 10:06
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nooit van tomtom gehoord  Enne daarvoor moet je ook niet bij Frank zijn want die rijd net zo goed verkeerd!! Lekker effe zo praten aangezien die weer efffe niet heeft verlengt kijken hoelang die het dit keer volhoud  |
GPS deed het niet over de grens vandaar. Maar om on topic te blijven.... vandaag maar es schandalig onderuit in de zon en het ervan nemen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 10:09
|
|
|
JOL252 schreef: | GPS deed het niet over de grens vandaar. Maar om on topic te blijven.... vandaag maar es schandalig onderuit in de zon en het ervan nemen.... |
Lekker geniet ervan!! Hebbie een tommie die over de grens niet werkt tja das nie slimmie he Ik ga morgen eens heerlijk van het mooie weer genieten en een dag naar de zee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 10:31
|
|
|
JOL252 schreef: | Ik begrijp het wel... je reageert tegen schreeuwend onrecht en komt op voor degenen die in dezelfde manipulatie-kuilen zijn gevallen als jij voor een periode hebt gekend. Die valkuilen zijn er wel degelijk. Jij hebt aan de lijve ondervonden wat het betekend om verstrikt te raken na alles wat je ook al had meegemaakt binnen vergelijkbare patronen (ik ben even aan het invullen hoor, schiet maar als het niet zo is). Binnen die patronen is het zo gemakkelijk om vanuit machtposities mensen te manipuleren en te misbruiken op zoveel manieren. Ik snap dat je daartegen in opstand komt en ik denk dat je in veel gevallen gewoon helder inziet. Soms kan het lastig zijn om tegelijkertijd los te laten en het niet een ondertoon te laten worden maar echt in vrijheid je weg te gaan.
En wat ik dwars door alles heen in je bijdragen herken is een verlangen dat mensen in vrijheid leven, hun weg alleen met Jezus gaan in plaats van mensen ertussen in te laten komen.
Wat je gelijk hebt! |
Ja, zo bedoel ik het precies..
Quote: | Soms kan het lastig zijn om tegelijkertijd los te laten en het niet een ondertoon te laten worden maar echt in vrijheid je weg te gaan. | En...
Quote: | En wat ik dwars door alles heen in je bijdragen herken is een verlangen dat mensen in vrijheid leven, hun weg alleen met Jezus gaan in plaats van mensen ertussen in te laten komen | Ja, dat bedoel ik..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 10:47
|
|
|
Soms is het zo in het leven dat je bent gescheiden, of een relatie had.
Dan kan het zo zijn dat die beeïndigt wordt door veel verschillende uiteenlopende redenen. Ik wil het niet over de redenen hebben die kunnen zo divers zijn en zo verschillend, het kan wel.
Ik bedoel, na een beeïndiging relatie kan iemand dagenlang een gevoel van verlies hebben, ook al weet je dat het zo wel beter en verstandiger is.
Neemt niet weg, 'scheiden doet lijden' ook voor degene die uiteindelijk de beslissing heeft genomen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 10:59
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Van het geve aan die ander niet armer geworden! wat bij God zeker zo is en blijft. Ook de mens proeft hier ook wat van bij tijde int leven. Je geeft iets om het niet terug te ontvangen en toch komt het meervoudig op je pad terug. |
Net als Job???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 11:04
|
|
|
BERT168 schreef: | Bert168:
kijk Shanita,dit heet nou 'RELATIVEREN' iets waar jij een chronisch gebrek aan hebt,dat heb je al genoeg bewezen inmiddels!
dit wordt trouwens mijn laatste reactie op jou topic...
wat me opvalt is dat je kennlijk een diepgewortelde haat tegen alles hebt wat met de evangelische en pinkstergemeente te maken heeft. je maakt er één grote haat en lastercampagne van zo lijkt het wel. alles wat je maar kan vinden wat slecht en negatief is daar over,gooi je hier maar neer op het forem.
omdat jij in het verleden overal in tuinde komt waarschijnlijk omdat jezelf zo naïef was ,maar dat wil niet zeggen dat iedereen naïef is toch? je hebt het zelf in het begin over een '' vruchtbare discussie'' ? hoe is dat mogelijk als je over iedereen z'n mening heenwalst die er anders over denkt dan jou?
wat het 'vruchtbare' betreft zoals jij zegt,schiet je er helemaal niks mee op zoals jij je zelf uit hier op het forem. je hebt alleen jezelf er maar mee,en die afkeer en haat die in je leeft tegen de pinkster en evangelische beweging krijg je er alleen maar uit door er voor te bidden,of God het wil wegnemen. het is niet de Geest van God die je hiertoe aanzet maar heel iets anders ben ik van mening.
afijn,je doet je best maar Shanita. |
Quote: | wat me opvalt is dat je kennlijk een diepgewortelde haat tegen alles hebt wat met de evangelische en pinkstergemeente te maken heeft. |
Ja, haat is het niet en als dat zo is, ik zou het negativiteit door ervaring noemen en niet naar mensen, als ik los met iemand praat die daar komt is er niets aan de hand, maar tegen dat massale, en ik ben niet de enige vertegenwoordig velen die ik ken.
En hoe kan het, dat ik, toen ik pas gelovig was juist een grote affiniteit had met die groepen, en nu niet?
En waarom is, nota bene door Otto de Bruine een boek 'ooit evangelisch' geschreven, en waarom komen spijtoptanten in sites zoals gg?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 11:04
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Soms is het zo in het leven dat je bent gescheiden, of een relatie had.
Dan kan het zo zijn dat die beeïndigt wordt door veel verschillende uiteenlopende redenen. Ik wil het niet over de redenen hebben die kunnen zo divers zijn en zo verschillend, het kan wel.
Ik bedoel, na een beeïndiging relatie kan iemand dagenlang een gevoel van verlies hebben, ook al weet je dat het zo wel beter en verstandiger is.
Neemt niet weg, 'scheiden doet lijden' ook voor degene die uiteindelijk de beslissing heeft genomen. |
Dagenlang??? Zeg maar gerust...jarenlang... Ik heb het er in ieder geval nog steeds moeilijk mee...al nam IK...de beslissing.... Maar die beslissing duurde wel 8 jaar... En toch...bijna 30 jaar huwelijk...is niet niks... Kan nu na 2 jaar wel zeggen...hier is mijn plaats...ik voel het nu pas als mijn ""home"" maar soms kan het ineens op me vallen....en huil ik er om... Maar dat mag...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 11:05
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, haat is het niet en als dat zo is, ik zou het negativiteit door ervaring noemen en niet naar mensen, als ik los met iemand praat die daar komt is er niets aan de hand, maar tegen dat massale, en ik ben niet de enige vertegenwoordig velen die ik ken.
En hoe kan het, dat ik, toen ik pas gelovig was juist een grote affiniteit had met die groepen, en nu niet?
En waarom is, nota bene door Otto de Bruine een boek 'ooit evangelisch' geschreven, en waarom komen spijtoptanten in sites zoals gg? | Misschien omdat mensen teleurgesteld zijn in mensen? Niets menselijks is ons vreemd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 11:12
|
|
|
Nog even volhouden....drie daagjes....afscheid nemen van mijn clienten...en daarna vakantie.... Nog onbekend wat mijn werk gaat worden na de vakantie.... Wachten of mijn sollicitatie het gaat worden( deze week)
Zoon gedag wezen zeggen....zit op Schiphol...14 dagen Amerika....
Wees Gij mijn Gids...op heel mijn levenspad....
Ook als ik het moeilijk heb...draagt U mij...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 11:49
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Dagenlang??? Zeg maar gerust...jarenlang...
Ik heb het er in ieder geval nog steeds moeilijk mee...soms kan het ineens op me vallen....en huil ik er om...
|
misschien is het wel een stukje bagage dat je levenslang met je mee zult dragen, zeeland............?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 12:01
|
|
|
HANNAH810 schreef: | misschien is het wel een stukje bagage dat je levenslang met je mee zult dragen, zeeland............? |
Ja dat denk ik ook Hannah, Ik ben nu 7 jaar gescheiden na een huwelijk van 28 jaar. Bij mij kwam die beslissing als een donderslag bij een niet zo erg heldere hemel. Het huwelijk is alleen de eerste 12jaar maar goed geweest. Weet niet of dat iets uit maakt voor de verwerking. Heb nu pas een jaar dat ik kan zeggen en het ook voel het is goed zo
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op maandag 23 juli 2012, 12:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 12:04
|
|
|
HANNAH810 schreef: | misschien is het wel een stukje bagage dat je levenslang met je mee zult dragen, zeeland............? |
Gelijk Hannah...ik denk het ook...!!! Juist omdat het ook...deels...goede jaren zijn geweest... Pas...was er wat met de kinderen...en hun vader.... Ik moest( maar wilde dat ook) het opnemen voor mijn ex...en heb een brief geschreven...(bellen is te moeilijk en gaat fout) Juist dan...wordt het zo gevoeld...hoe moeilijk dat is...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 12:52
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Gelijk Hannah...ik denk het ook...!!! Juist omdat het ook...deels...goede jaren zijn geweest... Pas...was er wat met de kinderen...en hun vader.... Ik moest( maar wilde dat ook) het opnemen voor mijn ex...en heb een brief geschreven...(bellen is te moeilijk en gaat fout) Juist dan...wordt het zo gevoeld...hoe moeilijk dat is... |
Ik lees je stukje met verbazing.....Je hebt toch volwassen kinderen? Als mijn kinderen wat met hun vader hebben is dat niet mijn zaak maar de zaak van mijn kinderen, hoe vervelend ook....en daar moeten zijzelf mee om leren gaan....Ik neem het niet op voor mijn ex en ik val hem ook niet af.....en ga hem zeker geen brief schrijven...... Het vormt je kinderen op weg naar de volwassenheid als je dat soort dingen zelf laat doen hoewel het als moeder moeilijk is dat stukje uit handen te geven.....Maar kinderen en juist als ze wat ouder zijn moeten leren hun eigen neus te stoten en niet die van jou..... En als ik jou tekst lees, Ik moest het opnemen voor mijn ex? Van wie moet dat??? Van jezelf? Je bent toch niet meer met hem getrouwd en je kinderen hebben een leeftijd dat dat ook niet meer hoeft??
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 23 juli 2012, 12:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 15:24
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Dagenlang??? Zeg maar gerust...jarenlang... Ik heb het er in ieder geval nog steeds moeilijk mee...al nam IK...de beslissing.... Maar die beslissing duurde wel 8 jaar... En toch...bijna 30 jaar huwelijk...is niet niks... Kan nu na 2 jaar wel zeggen...hier is mijn plaats...ik voel het nu pas als mijn ""home"" maar soms kan het ineens op me vallen....en huil ik er om... Maar dat mag... |
Ja, ik las je posting en ik herkende....
Ook jarenlang verdriet gehad van scheiding....
Ja, ik heb soms dan herinnerd mij iets eraan en dan word ik ook zó verdrietig eventjes...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 15:28
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Gelijk Hannah...ik denk het ook...!!! Juist omdat het ook...deels...goede jaren zijn geweest... Pas...was er wat met de kinderen...en hun vader.... Ik moest( maar wilde dat ook) het opnemen voor mijn ex...en heb een brief geschreven...(bellen is te moeilijk en gaat fout) Juist dan...wordt het zo gevoeld...hoe moeilijk dat is... |
Ja, Zeeland je schrijft wat ik denk...
Juist omdat je ook deels goede tijden hebt gehad, dat maakt het een dubbelgevoel voor mij en kan voor mij verwarrend werken.
Maar ja, wat niet werkt werkt niet..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 15:46
|
|
|
HET WEER????

zonnebrilletjheuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 15:46
|
|
|
Wat ik ook heb gehad, is 2 jaar geleden een relatie met iemand, van ongeveer 2 en een halve maand.
Die relatie ging uit.
We besloten vrienden te blijven, maar dat werkt(te) niet voor mij, want zo werd ik er elke keer mee geconfronteerd en kwam ik niet aan verwerken toe.
Dus mijn conclusie, en die conclusie heb ik vaker gehoord, vrienden blijven na een relatie te hebben gehad werkt niet. Misschien wel voor de een maar voor de ander niet...
En ja, vanochtend had ik even erg veel verdriet, dat is nu weer even over, omdat ik herkenning las, en ook door de afleiding van naar buiten te zijn geweest, en dingen gedaan in dit mooie weer.
En ook omdat ik met een zuster heb gemailt eventjes.
Dus nu gaat het weer, God zij Dank!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 15:54
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Misschien omdat mensen teleurgesteld zijn in mensen? Niets menselijks is ons vreemd. |
Hierin kan ik me vinden in dit antwoord van jou: niets menselijks is ons vreemd. Teleurgesteld in mensen....
Dat leren artsen toch ook in hun opleiding: niets menselijks is ons vreemd. . ja, dat hoorde ik van een bevriende arts, die de basisdiploma had, en die nog studeerde voor een specialisatie, jaren geleden hoor. Maar dat is altijd blijven hangen bij mij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 15:56
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik was niet onder de indruk van het genezen...ik was onder de indruk hoe iemand het publiek bespeelt en hoe mensen daarin meegaan....... Waar ik wel van onder de indruk was dat de goede man doorging tot de laatste mens aan de beurt was geweest en dat was een uur of half één 's nachts....toen was ik trouwens allang weer thuis.... In jouw ogen versmal ik het......maar ik heb wat tegen het commerciële van zo'n dienst......en dat is nooit anders geweest..... Een oplossing van een ziekte kan nooit liggen in een beter geloof waardoor je genezen wordt....en dat is net wat ik er op tegen heb......En zieke mensen verlangen zo ontzettend naar het wonder van de genezing dat ze alles aangrijpen om maar beter te worden..... Ik geloof best in genezingen door God maar absoluut niet op zo'n manier...... |
Dit kan ik helemaal onderschrijven deze reaktie, Willemijn!!!
|
|
Naar boven |
|
|