| Auteur |
Bericht |
|
WILLIE400
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 00:57
|
|
|
|
|
Shalom allen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 00:59
|
|
|
|
[offtopic]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op dinsdag 13 april 2010, 15:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 01:11
|
|
|
|
| WILMA729 schreef: | | Anita verwijdert zichzelf???? |
tja kan ook nog blijkbaar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 01:18
|
|
|
|
| WILMA729 schreef: | Tuuuurlijk, het uiterlijk van de vrouw is te vergelijken met dat van auto's
Ik ga het uiterlijk van de mannen maar eens vergelijken met die van mijn afwasborstel, vaatdoekje en sop-emmertje Ligtie goed in de hand ? Istie makkelijk uit te wringen ? Heeftie de juiste kleur ? Pastie bij mijn keukenhanddoekje?
 |
oei moet ik hard wringen mijn keukenhanddoekjes zijn nl blauw
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 01:25
|
|
|
|
| ROBBEDOES873 schreef: | Vorig jaar heb ik gebed gevraagt voor mijn vader nu in dit nieuwe jaar gaat het nog steeds niet hoed met hem... en is hij weer verscheidene keren in het ziekenhuis geweest.... Helaas weten ze nu nog steeds niet wat er precies aan de hand is, Gister weer uitslag gekregen van vele onderzoeken, Het vermoeden is nu dat het helaas wel om kanker gaat, en waarschijnlijk zelfs al verspreid door het hele lichaam, Binnenkort word hij weer opgenomen voor verder onderzoek en worden er uit verschillende organen stukjes weggehaald om op kweek te zetten... Daarom mijn vraag willen jullie bidden voor mijn vader en mijn moeder dat ze deze tijd goed doorkomen... en dat de uitslag uit eindelijk toch mee mag vallen, Of dat er uit eindelijk toch duidelijkheid mag komen zodat er iets gedaan kan worden... Helaas gebeurt er tot op heden niets... |
heel veel sterkte doessie ik denk aan je
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 01:52
|
|
|
|
| ARJAN007 schreef: | Dat jouw zaken jouw zaken zijn en niet de onze, lijkt me logisch. Maar het stoort me wel dat Mariska te vaak een "beoordeling" van je krijgt. Ik vraag me af of de boodschap die je wilt brengen, gebaat is met die zogenaamd extra informatie.... Wat heb je eraan om een ander in te wrijven dat hij/zij - volgens jou - onwetend is? Wat heb je eraan om je bijdragen te voorzien van een aantal niet ter zake doende "beoordelingen"? Ik kan me voorstellen dat mensen af en toe uit hun slof schieten, maar ik constateer dat er nu te vaak dingen gezegd worden die niet prettig zijn om te lezen. Op deze manier leidt het de aandacht alleen maar af van de inhoud........ |
Ik vind helemaal niet dat Maris onwetend is....dat maken jullie ervan. Jullie interpreteren mijn woorden weer op een bepaalde manier.......
Waar het mij om gaat is, dat Maris te zeer tegen wetenschappers zit aan te kijken alsof zij goden zijn.....alsof datgene, wat wetenschappers doen en de uitkomsten daarvan DE WAARHEID EN NIETS DAN DE WAARHEID IS en dat is niet zo..... Zij kijkt huizenhoog tegen deze mensen op....zo lijkt het wel
Het is en blijft allemaal mensenwerk en mensen zijn nu eenmaal ONVOLMAAKT en blijven ook onvolmaakt en datgene wat mensen doen is dan tevens ook onvolmaakt en blijft onvolmaakt.En daarom past een gepaste gereserveerdheid t.a.v. datgene wat wetenschappers doen en de uitkomsten van hun werk m.i. en een kritische houding....tegenover het wetenschap bedrijven.
Er is er maar 1 die volmaakt is en Die is God de Vader van Jezus Christus en Zijn Zoon Jezus Christus. De drieenige God.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 05:16
|
|
|
|
PUUR
PUUR Ja voor 100% Zonder Toevoeging
PUUR ja Echt PUUR Daar hou ik van Doe je niet ander voor
Maar blijf PUUR Blijf PUUR door Gods Woord
Laat je niet misleiden door allerlei dingen !!! Blijf je oog gericht houden op onze Vader Door Puur en Zuiverheid ja voor 100% !!!
Blijf PUUR door Gods Woord Doe jezelf niet anders voor Het doet mij pijn als je anders voor doet
Je doet niet alleen mij pijn Je doet vooral onze Vader pijn !!!
Blijf PUUR door Gods Woord Ja PUUR door samen met onze Vader Ja Jezus Christus alleen Hij is echt PUUR Die kan je voor 100% vertrouwen !!!
Ben jij ook PUUR??? Of wil jij ook PUUR worden???
PUUR daar hou ik het meeste van PUUR blijf je door Gods Woord !!!
<><
AK
Laatst aangepast door
|
ANITA324
|
op dinsdag 13 april 2010, 05:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 07:12
|
|
|
|
| TOMTOM414 schreef: | Waarom hebben de Nederlanders de spaarpotten als spaarvarkens gemaakt?
antwoord:
Anders zouden de moslims deze stelen!
Hahaha  | tom tom ik denk dat je tomom je gestuurd heeft naar een verkeerd hoekie.... er is ergens een moppen trommel op het forum . dus goed zoekendan instellen en hoppa met je tom tom er heen succes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 07:16
|
|
|
|
|
het oog van de man sja ik denlk biologisch gezien geen verschil tussen mannen ogen en vrouwen ogen ook niet in mannen vingers en vrouwen vingers of mannen knieen of vrouwen knieen. Oja schiet me nu te binnen hoe ziet zo'n oog eruit? gewoon een oogbol met een irus en een lens en achter het mannen oog is ook nog een zenuw knap he...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 07:19
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | | Dat was wel zo, maar ik doe dat toch met een koel hoofd. En met begrip voor degelijke argumenten. En om het debat gaande te houden, zet ik soms de boel even op scherp. Maar goed, dat wil niet zeggen dat ik de SGP hun principes niet gun. | oke maar euhm wat heeft dit met verbeter punten te maken op cm?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 07:36
|
|
|
|
volgens mij is dit geen 'discussie' meer maar men (en ik laat even in het midden wie ik daarmee bedoel) neemt een standpunt in, graaft zich in en is niet willend om nog te luisteren naar argumenten van de ander. dit doet me denken aan discussies die ik nog wel eens met mijn neef (Chr. Geref.) heb (of probeer te hebben). hij poneert dan zijn mening 'en zo is het'. les extrèmes se touchent, ook in het christelijk spectrum, ondanks dat men het soms niet wil weten.
het is al eerder gezegd: lees en herlees voor je een reactie plaatst. wil je zelf zo'n reactie op iouw uitspraak lezen? het is altijd lastig om (indien zo bedoeld) humor in woorden door te laten schijnen. de juiste emoticon kan daarbij overigens wel helpen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 07:56
|
|
|
|
| ROBBEDOES873 schreef: | Vorig jaar heb ik gebed gevraagt voor mijn vader nu in dit nieuwe jaar gaat het nog steeds niet hoed met hem... en is hij weer verscheidene keren in het ziekenhuis geweest.... Helaas weten ze nu nog steeds niet wat er precies aan de hand is, Gister weer uitslag gekregen van vele onderzoeken, Het vermoeden is nu dat het helaas wel om kanker gaat, en waarschijnlijk zelfs al verspreid door het hele lichaam, Binnenkort word hij weer opgenomen voor verder onderzoek en worden er uit verschillende organen stukjes weggehaald om op kweek te zetten... Daarom mijn vraag willen jullie bidden voor mijn vader en mijn moeder dat ze deze tijd goed doorkomen... en dat de uitslag uit eindelijk toch mee mag vallen, Of dat er uit eindelijk toch duidelijkheid mag komen zodat er iets gedaan kan worden... Helaas gebeurt er tot op heden niets... |
heel veel sterkte toegewenst , zal aan jullie denken liefs
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 08:10
|
|
|
|
| RELLOK036 schreef: | | oke maar euhm wat heeft dit met verbeter punten te maken op cm? |
Eh... verbeter de wereld (en CM), begin bij jezelf!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 08:14
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 08:40
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Slapen dan maar weer...  |
slapen?? daar-wor-ik-zo-moeeeee-vaaaaan!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 09:10
|
|
|
|
mogge.
koffie. sigaret.
wat wil een mens nog meer op de vroege ochtend?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 09:43
|
|
|
|
vergeet je vredespijp niet uch uch
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 09:49
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | mogge.
koffie. sigaret.
wat wil een mens nog meer op de vroege ochtend? |
Ik wil liever een boterham met kaas en een kopje thee.
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op dinsdag 13 april 2010, 09:50
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 09:51
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | slapen?? daar-wor-ik-zo-moeeeee-vaaaaan!!!  |
Het is ook sund van je tijd als je slaapt vind ik.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 09:59
|
|
|
|
[offtopic]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op dinsdag 13 april 2010, 15:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 10:03
|
|
|
|
| SOLAFIDE630 schreef: | Ik vind helemaal niet dat Maris onwetend is....dat maken jullie ervan. Jullie interpreteren mijn woorden weer op een bepaalde manier.......
Waar het mij om gaat is, dat Maris te zeer tegen wetenschappers zit aan te kijken alsof zij goden zijn.....alsof datgene, wat wetenschappers doen en de uitkomsten daarvan DE WAARHEID EN NIETS DAN DE WAARHEID IS en dat is niet zo..... Zij kijkt huizenhoog tegen deze mensen op....zo lijkt het wel
Het is en blijft allemaal mensenwerk en mensen zijn nu eenmaal ONVOLMAAKT en blijven ook onvolmaakt en datgene wat mensen doen is dan tevens ook onvolmaakt en blijft onvolmaakt.En daarom past een gepaste gereserveerdheid t.a.v. datgene wat wetenschappers doen en de uitkomsten van hun werk m.i. en een kritische houding....tegenover het wetenschap bedrijven.
Er is er maar 1 die volmaakt is en Die is God de Vader van Jezus Christus en Zijn Zoon Jezus Christus. De drieenige God.  | Ik mis de HG.
En verder:
1 In den beginne was het Woord, en het Woord was bij God, en het Woord was God.
2 Dit was in den beginne bij God.
3 Alle dingen zijn door Hetzelve gemaakt, en zonder Hetzelve is geen ding gemaakt, dat gemaakt is.
4 In Hetzelve was het Leven, en het Leven was het Licht der mensen.
5 En het Licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft hetzelve niet begrepen.
6 Er was een mens van God gezonden, wiens naam was Johannes.
7 Deze kwam tot een getuigenis, om van het Licht te getuigen, opdat zij allen door hem geloven zouden.
8 Hij was het Licht niet, maar was gezonden, opdat hij van het Licht getuigen zou.
9 Dit was het waarachtige Licht, Hetwelk verlicht een iegelijk mens, komende in de wereld.
10 Hij was in de wereld, en de wereld is door Hem gemaakt; en de wereld heeft Hem niet gekend.
11 Hij is gekomen tot het Zijne, en de Zijnen hebben Hem niet aangenomen.
12 Maar zovelen Hem aangenomen hebben, dien heeft Hij macht gegeven kinderen Gods te worden, namelijk die in Zijn Naam geloven;
13 Welke niet uit den bloede, noch uit den wil des vleses, noch uit den wil des mans, maar uit God geboren zijn.
14 En het Woord is vlees geworden, en heeft onder ons gewoond (en wij hebben Zijn heerlijkheid aanschouwd, een heerlijkheid als des Eniggeborenen van den Vader), vol van genade en waarheid
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JENNY563
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 10:03
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | De Bommelerwaard doet ook mee! Maar die komen op de fiets...  |
Op een tandem???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JENNY563
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 10:04
|
|
|
|
Veel geluk dan!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JENNY563
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 10:05
|
|
|
|
| MARCOWAAL200 schreef: | Hoi ik heb mij al via je e-mail adres aangemeld dat ik met een vriend collega familie en een vage kennis zou komen Deze personen zijn single en ze passen allemaal naast mij in de auto. op de voorstoel. Het is mijn broer.....!!!!!
hihihihihi
 |
Zo Marco,
Wij al turven, al die mensen die jij mee neemt....blijkt het om een en dezelfde te gaan Maar van harte welkom hoor!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JENNY563
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 10:07
|
|
|
|
| WILMA729 schreef: | Je broer, collega en familie is gelijk aan een vage kennis Hoe sterk is de band in je familie dan  |
Hoi Wilma,
Kom gewoon die avond naar papendrecht en oordeel zelf!
Groeten Jenny & Nicoline
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JENNY563
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 10:09
|
|
|
|
We krijgen van diverse site's/kanten aanmeldingen en leuke reacties!!! Vertel het voort, vertel het voort!!! Wij hebben er zin in!!
Laatst aangepast door
|
JENNY563
|
op dinsdag 13 april 2010, 10:10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 10:13
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Het is ook sund van je tijd als je slaapt vind ik.  | wou je 24/7 dan opblijven daar wordt ik zo van
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 10:19
|
|
|
|
Wat ik hier duidelijk probeerde te maken is, is dat ik geloof in de bepaalde dingen die de MEDISCHE wetenschap ontdekt heeft. En dat wil men op een een of andere manier ontkrachten. Men doet alsof ik in alle dingen van de GEHELE wetenschap geloof. Als ik niet in de schepping zou geloven, kan ik de hele bijbel wel wegdoen. God heeft de mens gecreëerd met bepaalde aanleg, talenten enz. Het is aan ons hoe gaan wij om met onze talenten, gaven en aanleg. Hoe gaan wij om met mensen die anders zijn. Waar komt een bepaald gedrag bij de mens vandaan? Komt het door de opvoeding, speelt de woonomgeving een bepaalde factor, zijn sommige dingen aangeboren?
Men verondersteld dat homofilie is aangeleerd, door seksueel misbruik. Dan zou het zo zijn dat iedere homofiel in zijn jonge jaren seksueel misbruikt is. En dat kan ik niet geloven. Daarom doet de medische wetenschap onderzoek naar,waar komt de seksuele voorkeur vandaan. Er zijn wetenschappers die geloven dat de aanleg voor seksuele voorkeur ergens in de hersenen zit. En dat is wat ik geloof. En ja ik geloof ook dat seksueel misbruik een oorzaak is van homoseksuele gevoelens.
Ik zie niet, dat ik de bijbel verknip.
Als we iemand willen "genezen" van zijn homoseksuele gevoelens, moeten we eerst nagaan, waar komt het vandaan. Dan pas kan je met een goed "genezings" proces beginnen. Maar we moeten oppassen door tegen ze te zeggen dat ze seksueel misbruikt moeten zijn, ook al herinneren zich er niks meer van. Seksueel misbruik hoeft geen plaats te hebben gehad. Ik zou niet graag willen zien dat er mensen ten onrechte beschuldigd worden van seksueel misbruik.
Mensen die seksueel misbruikt zijn, denken vaak dat het aan hun gelegen heeft dat ze misbruikt zijn. Ook die gedachtes moeten veranderd worden.
Maar niet ieder kind dat op jonge leeftijd seksueel misbruikt is, word later een homofiel. Daarom vind ik het goed dat de MEDISCHE wetenschap hier onderzoek naar doet.
Ja een mens word geboren met zondes. En praktizerende homo leeft in zonde, hij heeft een seksuele voorkeur naar zijn eigen sekse. Is die zonde aangeboren of aangeleerd?
Ik geloof beiden.
Onkracht ik nu de bijbel? Nee.
Voorbeeld:
In de bijbel wordt een enkele keer gesproken over bezetenheid. Mensen rolden over straat en schudden heftig en draaiden met de ogen.
De MEDISCHE wetenschap heeft aangetoond dat dit epilepsie is. Als de MEDISCHE wetenschap dit niet ontdekt hadden, dan waren de mensen verkeerd behandeld. Niemand wil medisch fout behandeld worden.
Ik wilde dat dus ook niet. Terwijl ik in mijn begin periode toen ik epileptische aanvallen had, verkeerd behandeld werd, 5 jaar lang. Heb ik er fout aan gedaan om de MEDISCHE wetenschap te gebruiken?
Nee.
God heeft ook mensen gecreëerd die de inteligentie hebben om dingen uit te zoeken, en uit te vinden. En ja we mogen er gebruik van maken, om de mensheid te dienen. De bijbel verteld ons dat we mensen mogen/moeten genezen van ziektes. De MEDISCHE wetenschap heeft al heel wat ontdekt en gedaan om mensen te genezen. God heeft het mogelijk gemaakt dmv die mensen.
Waarom zouden wij er geen gebruik van mogen maken?
De MEDISCHE wetenschap speelt voor God. De MEDISCHE wetenschap wil niks van God weten.
Deze 2 zinnen keren iedere keer weer terug door bepaalde personen.
In mijn ogen ziet het er dan als volgt uit.
We mogen geen gebruik maken van de MEDISCHE wetenschap, omdat zij met SATANS werk bezig zijn. Omdat zij God verwerpen. Maak er geen gebruik van, want SATAN kan ook genezen.
Als je dit laatste geloofd kan je beter geen dokter e.d. meer bezoeken. Want hoe herken je nou of je geneest door God of door satan?
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op dinsdag 13 april 2010, 10:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 10:33
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Dit is wat ik vind... ik vind het zelf wel prettig om te weten hoe iemand eruit ziet... een foto zegt echter zo weinig over een persoon, je leert iemand pas echt kennen als je diegene ontmoet...!! maar een foto is wel het begin en het kan je een beeld vormen (dat moet dan nog maar blijken bij de ontmoeting of dat klopt ). Iemand die er voor kiest om geen foto te plaatsen, ja zou dat zelf jammer vinden, maar ik vind tegelijkertijd dat als iemand daarvoor kiest dat ook gewoon moet kunnen, zonder gelijk een etiket opgelegd te krijgen van angst, verlegenheid of wat dan ook. |
Susannah zou het ook in 90 procent van de gevallen kunnen zijn dat er als een privefoto erbij staat bij een profiel dat mensen er op afknappen ipv de mens achter de foto te willen leren kennen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 10:41
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | wou je 24/7 dan opblijven daar wordt ik zo van  |
Ik heb het over... als je overdag slaapt.
Dat vind ik zonde van mn tijd.
|
|
| Naar boven |
|
|