ChristianMatch
 


Forum

Berichten van RELLOK036
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 20 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van RELLOK036
Auteur Bericht
RELLOK036 (47)





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 23:50
BerichtOnderwerp: Buddha beeld
 
THOMAS968 schreef:
Gewoon even als open vraag: hoe denken we dan over beelden in de katholieke kerk? Ik ben zelf wat traditioneel en om eerlijk te zijn anti-katholiek opgevoed. De kern was: katholieken hebben beelden en knielen daarvoor. Het was dus in strijd met het gebod van gesneden beelden. Ik heb inmiddels wel ontdekt hoe het echt zit maar bovenstaande opvatting was toen nog stevig vertegenwoordigd, mogelijk nog wel, denk ik. De katholieke kerk is rijk aan symboliek en aan handelingen met een symbolische betekenis. De huidige katholiek is bewust met geloof en liturgie bezig, is mijn indruk. Eerlijk gezegd hou ik er ook wel van om naar een Latijnse mis te gaan en de hele liturgie vind ik rijk en heerlijk rustgevend. Honderden miljoenen Christenen ervaren en beleven in deze kerk hun geloof. Er hangen beeltenissen van Christus en Maria met name maar deze beelden worden zeker niet als (af-)goden aanbeden.

Hoe verhoudt zich dit dan in de discussie zoals die tot nu toe gevoerd is? Ik ervaar dat ik, ook als behoorlijk gereformeerd opgevoed jongetje, nooit zie dat er van enige aanbidding van een beeld sprake is. Katholieke pastores bevestigen dit ook. Veel protestanten echter hebben dit lang voor waar aangenomen.....

Thomas, die graag naar gregoriaanse muziek luistert.
buiten de symboliek thomas, vroeger heb dan het over de middeleeuwen kon men niet lezen of schrijven.... dus met beelden enschilderijen en glas-in-lood kon men toch weten wat het christelijk geloof betekende....

Rellok een limburger met oa katolieke achtergrond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036 (47)





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 23:45
BerichtOnderwerp: sja soort traditie he...
 
GRACE585 schreef:
heyy limanderrrrrrrrrr
las dat je wegging
het beste rellok
we zullen je missen Twijfelende smiley

sja er is een tijd van kome nen een tijd van gaan...maar me eerste liedje zegt veel van andre hazes...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036 (47)





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 23:08
BerichtOnderwerp: sja soort traditie he...
 
IMRE695 schreef:
We hadden jullie gewoon aan België moeten laten in 1839.... Clown smiley
ach... dat ene jaartje? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
kiek moar ich bin weem ich bin he doar kinse nieks aan doön
maar ja wie moeten jullie kuch nederlanders dan voor schut zetten? Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036 (47)





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 22:47
BerichtOnderwerp: sja soort traditie he...
 
CROSSROAD317 schreef:
He Rell, mag ik dan nu weer de 1 hebben ??
Het ga je goed Rell, vond het een voorrecht om je mogen leren kennen Engeltje smiley (sorry, kon het niet laten) Clown smiley

Wil ik jou graag dit lied meegeven....
http://www.youtube.com/watch?v=FDepldB3FEI


euhm ik ben geen zuid-afrikaan.....
maar ff dan lingo voor limbo's:
http://www.youtube.com/watch?v=l3W4qMx_C_8
en een limburgse les tot:
http://www.youtube.com/watch?v=bCK2uHwzD1M
en tot slot:
http://www.youtube.com/watch?v=BjQum2_QNj0
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036 (47)





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 09:09
BerichtOnderwerp: sja soort traditie he...
 
sja de dag moest eens komen he
en vandaag is het zo ver......
En het lijkt wel ee ntraditie om dan als je gaat ffkes laat weten dat je gaat...
kee dan bij dees:
De ballen en tabé...
enne een liedje hoort er ook bij zelf dacht ik aan dees:
http://www.youtube.com/watch?v=ZW-Fi9N_zIc&feature=related
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036 (47)





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: maandag 3 mei 2010, 00:31
BerichtOnderwerp: Voetbalpraat
 
CHATULIEM619 schreef:
Er is maar één ploeg in NL die zijn best doet om mooi te voetballen. De rest heeft het tegenhouden tot een kunst verheven...
je bedoelt VVV-Venlo? klopt in eigenhuis willen ze aanvallen en uit sja helaas verdedigen.... maar verder heb je gelijk met VVV-Venlo Clown smiley Clown smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036 (47)





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: maandag 3 mei 2010, 00:29
BerichtOnderwerp: Goojemorge meadje/ goede morgen meisje
 
Goojemorge maedje, hesse lekker geslaope
De zôn is al wakker, de raam steit al aope
Hesse koppien messchien
Van dae lekkere wien
Of is 't gelök nao diene kop toe gesteege?

We kinne alles, waat we waal 's,
hebbe wille doon gaon doon vandaag
We kinne euveral haer, met idderein mei,
De wereld blief van ôs vandaag
Goojemorge maedje

Goojemorge maedje, koffie, bruúdjes en eier
Heej is d'n handdook, heej zien dien kleier
En dan zeen we daonao waal
Waat of we doon gaon en wao
We de res van ôs laevesdaag gaon sliéte

We kinne alles, waat we waal 's,
hebbe wille doon gaon doon vandaag
We kinne euveral haer, met idderein mei,
De wereld blief van ôs vandaag
Goojemorge maedje

Maar 't raegent, en al raegent 't nog maar net
D'n daag is gezaegend
We blieve thoés, gaon truuk nao bed

vertaling:
Goede morgen meisje, heb je lekker geslapen
de zon is al wakker, de raam staat open
heb je hoofdpijn misschien
van de lekkere wijn
of is het geluk je naar het hoofd toe gestegen?

we kunnen alles wat we wel eens
hebben willen gaan doen vandaag
we kunnen overal heen, met iedereen mee,
de wereld blijft van ons vandaag
goede morgen meisje

goede morgen meisje, koffie brood en eieren
hier is je handoek, hier zijn je kleren
en dan zien we daarna wel weer
wat we doen gaan en waar
we de rest van ons levensdagen gaan slijten

we kunnen alles wat we wel eens
hebben willen gaan doen vandaag
we kunnen overal heen, met iedereen mee,
de wereld blijft van ons vandaag
goede morgen meisje

maar het regent en al regent het maar net
de dag is gezegend
we blijven thuis en gaan terug naar bed

tekst en muziek :neet oet lottum
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036 (47)





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: zondag 2 mei 2010, 23:54
BerichtOnderwerp: Voetbalpraat
 
CHATULIEM619 schreef:
Er staat toch de meeste, niet alle dus.
is gewoon eerlijk verdeeld maar geef niet
hebben er ook ooit spelers bij nederlands elftal die voor groningen uit kwamen?
Ik weet van VVV is het stan valckx (speelde toe nwel voor psv)jan klaasens, Servaas (Faas) Wilkes,Harry Heijnen
had ik ff opgezocht
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036 (47)





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: zondag 2 mei 2010, 23:06
BerichtOnderwerp: onaardig gedoe in chat en forum deel 3
 
MAR907 schreef:
Dus jij denkt dat CHAT verkeerde bedoeling heeft.
Ik dus niet!

dat wordt ook niet gezegd het gaat om het forumleren en uiten van gedrag, wat niet echt over kan komen, en is misschien niet enkel bij chat zo. Ik wil hierbij ook niemand aan kijken of aanwijzen, ik denk degene die zich aangesproken voelen het wel dan aanvoelen hoop ik....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036 (47)





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: zondag 2 mei 2010, 21:38
BerichtOnderwerp: Voetbalpraat
 
CHATULIEM619 schreef:
De meeste voetballers in het NL elftal hebben een Ajax verleden. We houden van het NL voetbal, juist omdat het zo van de Ajax doctrine is. Johan Cruijff heeft het NL voetbal tot dit hoge niveau verheven.
euhm van perssie kuyt marcellus van hooydonk, alle geen ajax....dan hebben we nog affelay en zo kan ik wel doorgaan met geen ajax spelrs die niet voor ajax hebben gespeeld of gespeeld hadden...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036 (47)





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 12:45
BerichtOnderwerp: Met wie kun je de beste relatie krijgen ?
 
MAATJES468 schreef:
Als ik bovenstaande lees.... Kom je denk ik heel erg in de richting Knipoog smiley Een prins ben je al dus wie weet kun je dit topic gebruiken als eeeeeh advertentie...
Bied zich aan prins van Limboland zonder paard met auto Clown smiley en zachte G Lachende smiley

let wel rode auto he ik heb geen witte...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036 (47)





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 12:42
BerichtOnderwerp: Met wie kun je de beste relatie krijgen ?
 
HENK710 schreef:
Wilhelmus van Rellouwe
ben ik van Limburgs bloed
Den vaderland getrouwe
ben ik tot in den dood
Een prinse van limboland
ben ik vrij onverveerd
De koningin van Holland
heb ik altijd geëerd.
Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley
kijk das al beter maar nu maar terug aar topic?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036 (47)





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 12:34
BerichtOnderwerp: Met wie kun je de beste relatie krijgen ?
 
HENK710 schreef:
Wij, Wilhelmus...

wordt het dus voortaan als jij iets gaat schrijven? Clown smiley
zijn konklijke hoogheid rellok... hmmm klinkt niet verkeerd Clown smiley
is goed...
wel ff volkslied aan passen dan....
Wilhelmus van rellok ben ik van limburgs bloed
Den vaderland getrouwe ben ik tot in den dood
Een prinse van limburg (rest weet ik niet)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036 (47)





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 12:25
BerichtOnderwerp: Met wie kun je de beste relatie krijgen ?
 
HENK710 schreef:
Noem je dat een auto? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
En carnaval is toch al voorbij? Of blijft prins carnaval tegenwoordig langer aan Clown smiley

nah mijn vader is idd prins carnaval geweest ooit en ook koning.... (van de plaatselijke schutterij) mijn broer ook trouwens dus euhm ik heb dan wel adelijk bloed he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt en een konklijke naam.... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036 (47)





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 12:14
BerichtOnderwerp: Met wie kun je de beste relatie krijgen ?
 
ik ben geen prins op een witte paard... wel een prins met een rode auto.... telt dat ook?
deze prins is iets moderner dus rij ik niet meer op een paard Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036 (47)





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 23:15
BerichtOnderwerp: verbeter punten op cm
 
GRIFFIN748 schreef:
dat is het wellicht volgens jou. je bent niet verplicht om er gebruik van te maken, toch? net als acupunctuur. bij de een helpt het wel, bij de ander niet. en bij jou, Chat? zou jij er gebruik van (willen/durven) maken?
griff met alle respect denk dit hoort in een ander topic Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036 (47)





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 23:12
BerichtOnderwerp: verbeter punten op cm
 
[offtopic]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op vrijdag 7 mei 2010, 17:02
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036 (47)





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 22:59
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
MARIEKE897 schreef:
Ik denk dat het vooral gaat om je eigen gedachten, diep in je hart voel je of je te ver gaat of niet...en aan jou dan om jezelf 'vrij te pleiten' cq excuses te verzinnen voor je gedrag' of luisteren naar de waarschuwing en daar mee doen wat het geloof je ingeeft.

waar ligen bij jouw dan de grenzen cq kaders? dat stukje is voor iedereen anders dacht ik zo
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036 (47)





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 22:53
BerichtOnderwerp: Met wie kun je de beste relatie krijgen ?
 
euhm aangezien ik een hetro man ben lijkt het mij in mijn geval een hetro vrouw.... lijkt me vrij logisch... Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036 (47)





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 21:22
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
google doet wonderen Clown smiley :
1. Wilhelmus van Nassouwe ben ik van Duitsen bloed, den vaderland getrouwe blijf ik tot in den dood. Een prinse van Oranje ben ik, vrij onverveerd, den Koning van Hispanje heb ik altijd geëerd.

2. In Godes vrees te leven heb ik altijd betracht, daarom ben ik verdreven, om land, om luid gebracht. Maar God zal mij regeren als een goed instrument, dat ik zal wederkeren in mijnen regiment.

3. Lijdt u, mijn onderzaten die oprecht zijt van aard, God zal u niet verlaten, al zijt gij nu bezwaard. Die vroom begeert te leven, bidt God nacht ende dag, dat Hij mij kracht zal geven, dat ik u helpen mag.

4. Lijf en goed al te samen heb ik u niet verschoond, mijn broeders hoog van namen hebben 't u ook vertoond: Graaf Adolf is gebleven in Friesland in den slag, zijn ziel in 't eeuwig leven verwacht den jongsten dag.

5. Edel en hooggeboren, van keizerlijken stam, een vorst des rijks verkoren, als een vroom christenman, voor Godes woord geprezen, heb ik, vrij onversaagd, als een held zonder vrezen mijn edel bloed gewaagd.

6. Mijn schild ende betrouwen zijt Gij, o God mijn Heer, op U zo wil ik bouwen, Verlaat mij nimmermeer. Dat ik doch vroom mag blijven, Uw dienaar t'aller stond, de tirannie verdrijven die mij mijn hart doorwondt.

7. Van al die mij bezwaren en mijn vervolgers zijn, mijn God, wil doch bewaren den trouwen dienaar dijn, dat zij mij niet verrassen in hunnen bozen moed, hun handen niet en wassen in mijn onschuldig bloed.

8. Als David moeste vluchten voor Sauel den tiran, zo heb ik moeten zuchten als menig edelman. Maar God heeft hem verheven, verlost uit alder nood, een koninkrijk gegeven in Israël zeer groot.

9. Na 't zuur zal ik ontvangen van God mijn Heer dat zoet, daarna zo doet verlangen mijn vorstelijk gemoed: dat is, dat ik mag sterven met eren in dat veld, een eeuwig rijk verwerven als een getrouwen held.

10. Niet doet mij meer erbarmen in mijnen wederspoed dan dat men ziet verarmen des Konings landen goed. Dat u de Spanjaards krenken, o edel Neerland zoet, als ik daaraan gedenke, mijn edel hart dat bloedt.

11. Als een prins opgezeten met mijner heires-kracht, van den tiran vermeten heb ik den slag verwacht, die bij Maastricht begraven, bevreesde mijn geweld; mijn ruiters zag men draven zeer moedig door dat veld.

12. Zo het den wil des Heren op dien tijd had geweest, had ik geern willen keren van u dit zwaar tempeest. Maar de Heer van hierboven, die alle ding regeert, die men altijd moet loven, en heeft het niet begeerd.

13. Zeer christlijk was gedreven mijn prinselijk gemoed, standvastig is gebleven mijn hart in tegenspoed. Den Heer heb ik gebeden uit mijnes harten grond, dat Hij mijn zaak wil redden, mijn onschuld maken kond.

14. Oorlof, mijn arme schapen die zijt in groten nood, uw herder zal niet slapen, al zijt gij nu verstrooid. Tot God wilt u begeven, zijn heilzaam woord neemt aan, als vrome christen leven,- 't zal hier haast zijn gedaan.

15. Voor God wil ik belijden en zijner groten macht, dat ik tot genen tijden den Koning heb veracht, dan dat ik God den Heere, der hoogsten Majesteit, heb moeten obediëren in der gerechtigheid.

Zijn ze allemaal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036 (47)





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 21:18
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
ARJAN007 schreef:
Alles wat verder gaat dan eeen kusje op de wang of een kusje op de mond kan gezien worden als een of andere vorm van sex.
Een omhelzing op zichzelf is géén sex, maar een omhelzing waar men lustgevoelens bij krijgt daar schemert wel wat sex doorheen.

Bij samenwonen of losse seks voelen velen tegenwoordig niet meer het idee dat seks betekent dat men getrouwd is voor het aangezicht van God.
We kunnen wel discussiëren over de vraag wanneer er sprake is van "getrouwd zijn voor God", maar ik ben bang dat deze discussie voor velen al een "gepasseerd station" is.......
oke bond dus een kusje bv in de nek of voor hoofd is sex voor jouw? oke maar euhm dan bv iemand kietelen op de rug? ik bedoel te zeggen sommige aan rakingen kunnen misschien enigzins sexueel getint zijn maar is het ook sex? dus wat is nu de defenitie sex?
als dat helder is dan kan je zeggen sex voor het huwlijk en alles wat er bij komt kijken ja of nee he...
en laat ik nogmaals eerlijk zijn ik ben nooit getrouwd geweest maar ben geen maagd....
Zelf denk ik ook ergens dat je je rein en puur moet geven in je huwlijk dat het daar omgaat niet zozeer van het wijzende vingertje van ohooo jij hebt zex gehad voor je getrouwd was gij zondaar wetteloze en noem maar op... dan sla je denk ik zelf en lees denk de plank kompleet mis.....
en ik had al eens eerder gezegd letterlijk en figuurlijk bloter kan je je niet geven dus duik ik echt niet met elke vrouw het bed in (oke alleen om te slapen) als er nergens anders een bed in de buurt is
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036 (47)





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 20:16
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
HENK710 schreef:
Deze twee vragen leiden inderdaad al jaren (eeuwen misschien al) tot de onvermijdelijke misverstanden en miscommunicaties. Want door verschil in definitie krijg je vanzelf verschil in opvatting. Maar als je dan vanuit je eigen definitie gaat redeneren wat de ander zegt, ontstaan misverstanden en zelfs bij tijd en wijle best zware aantijgingen...die dus niet nodig zijn als je elkaar eerst goed leert verstaan en elkaar ruimte geeft om anders te denken.
vandaar ook mijn vraag omdat er verschillende opvattingen zijn over wat is nu sex en wat is geen sex en wat is nu huwlijk.. als dit helder is kan je er dus ook een beeld en beeld over geven dacht ik zomaar...
voor mij is sex bv geslachts gemeenschap... en elkaar sexueel bevredigen dat is sex voor mij de rest dus zoenen en elkaar bevoelen kan er toe leiden, maar dat is een andere discusie naar ik dacht anders dwalen we weer eens heerlijk af van mijn vraagje...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036 (47)





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 20:08
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
heb ik een paar vraagjes tussen door dan denk ergens ook wel mischien wel handig:
1 klinkt misschien raar maar wat versta je onder sex?
Ik bedoel voor de een is het zoenen of voelen op plekken waar euhm de lust wordt opgewekt zeg maar, voor de ander geslachts gemeenschap,dus dan reist bij mij de vraag wat is sex..
2 wat is huwlijk voor de een die zegt als je sex (lees geslachts gemeenschap)hebt ben je getrouwd voor de ander zoals het volgens het boekje is dus trouwen voor de gemeente en kerk, weer voor een ander alleen voor de gemeente... dus wat is dan huwlijk?
Ik denk dat deze 2 vragen wel belangrijk zijnom dingen gewoon helder te hebben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036 (47)





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 20:03
BerichtOnderwerp: verbeter punten op cm
 
[offtopic]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op vrijdag 7 mei 2010, 17:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036 (47)





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 19:21
BerichtOnderwerp: verbeter punten op cm
 
[offtopic]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op vrijdag 7 mei 2010, 17:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036 (47)





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 19:08
BerichtOnderwerp: verbeter punten op cm
 
[offtopic]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op vrijdag 7 mei 2010, 17:00
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036 (47)





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 18:56
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
Een dikke knuffel voor Does ze is weer thuis uit het ziekenhuis Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036 (47)





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: donderdag 29 april 2010, 18:51
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
ff een knuffel voor clown... BV veendam is er niet meer..... dus heeft clown wel een knuffel verdient
als clown er nog is heet dat...
ff chekken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036 (47)





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: donderdag 29 april 2010, 18:49
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
RENSKE067 schreef:
is ook wat als je jezelf al moet gaan knuffelen

een dikke knuffel voor rell dan maar Kussende smiley
vooruit nog eentje dan Kussende smiley

nah euhm sja oke dank je Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036 (47)





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: donderdag 29 april 2010, 18:14
BerichtOnderwerp: verbeter punten op cm
 
[offtopic]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op vrijdag 7 mei 2010, 16:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van RELLOK036
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 20 Volgende
Pagina 1 van 20