Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 12:21
|
|
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaa ik kan het
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op dinsdag 31 juli 2012, 12:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 12:25
|
|
|
Net op mijn werk alle papieren in orde gemaakt, nu definitief dat zei mijn opleiding gaan betalen Ik dus in september weer aan de studie kan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 12:25
|
|
|
ERIKA129 schreef: | [img]
Jaaaaaaaaaaaaaaaa ik kan het  | Wat een zware tekst zeg. Zoiets in de trant van: je moet het niet te hoog in je bol hebben....Typisch NL instelling.. Wie denkt een talent te hebben, wordt meteen hoogmoed verweten...
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op dinsdag 31 juli 2012, 12:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 12:42
|
|
|

|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 12:44
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Wat een zware tekst zeg. Zoiets in de trant van: je moet het niet te hoog in je bol hebben....Typisch NL instelling.. Wie denkt een talent te hebben, wordt meteen hoogmoed verweten... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 12:51
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Wat een zware tekst zeg. Zoiets in de trant van: je moet het niet te hoog in je bol hebben....Typisch NL instelling.. Wie denkt een talent te hebben, wordt meteen hoogmoed verweten... |
Dat is jouw interpretatie Chat. Ik lees het heel anders. En daarbij: niet alles wat Nederlands is, is slecht of minderwaardig!!
Tegeltjes wel overigens; die verafschuw ik maar ja dat mag ik hier natuurlijk niet zeggen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 12:53
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 12:54
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 13:14
|
|
|
Lid zijn van CM is zo'n beetje de beste manier om vervelende klussen voor je uit te schuiven...
Zucht. Kan niemand mij inspireren? Het MOET vandaag af!
Laatst aangepast door
|
CARMEN073
|
op dinsdag 31 juli 2012, 13:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 13:30
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Net op mijn werk alle papieren in orde gemaakt, nu definitief dat zei mijn opleiding gaan betalen Ik dus in september weer aan de studie kan  |
Geweldig....geeft weer toekomstperspectief....
Ook voor mij is het nog even spannend...ben nu ook (officieel) werkeloos...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 13:32
|
|
|
ERIKA129 schreef: | O o dan wordt je toch nie teut he
Hier vanavond bloemkool, balletje gehakt een eerpels hollandser ken het nie  |
Hier ook hollands... Gisteren boontjes uit eigen tuin....met een balletje.... Vandaag sla...ook weer met een balletje....(tsja...gewoon 4 tegelijk bakken voor 2 dagen)
En inderdaad gekookte patatjes....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 13:35
|
|
|
JOL252 schreef: | telefoontje van de garage waar de auto staat voor APK en kleine beurt.  |
Vreselijke rottige dingetjes.... AUW....portemoneepijn...
Maar ja...hoe komen we anders van A...naar B...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HDBAS635
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 13:37
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Even een serieuze vraag...(dus ik wens een serieus antwoord)
Als je vist...moet je dan op een bepaalde tijd gaan??? Om bijvoorbeeld de kans op resultaat te vergroten???
Blijven wormen...HET...ultieme middel...of zijn dat zagers...??? Leuk om te zien als mensen die aan het spitten zijn...vind ik... |
Over vistechnieken heb ik niet veel verstand,want ik houd helemaal niet van vissen,maar van vissen zelf weet ik wel weer wat van af. Platvis(schol en tong) worden nu steeds dikker en dus lekkerder. Vissen zijn dus niet het hele jaar gelijk. Er zijn goede periodes en mindere. Voor platvis is het nu een goede tijd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 13:38
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Lid zijn van CM is zo'n beetje de beste manier om vervelende klussen voor je uit te schuiven...
Zucht. Kan niemand mij inspireren? Het MOET vandaag af!  |
Ik stel me vaak een grens... Onder het genot van een muziekje...(minstens een uur!!!!!!!!) Zaken afmaken die >>>MOETEN!!!!
Dus nu...(ik) aan je werk jij..En dan ga ik er straks even uit met mijn dochter... Dakpannen scoren!!!!!!!!!(voor mij hobby)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 13:40
|
|
|
ERIKA129 schreef: | [img]
Jaaaaaaaaaaaaaaaa ik kan het  |
En meteen een passende tekst.... Je mag door voor de koelkast...(ik kan het nog niet)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 13:47
|
|
|
ERIKA129 schreef: |   |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 13:53
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik stel me vaak een grens... Onder het genot van een muziekje...(minstens een uur!!!!!!!!) Zaken afmaken die >>>MOETEN!!!!
Dus nu...(ik) aan je werk jij..En dan ga ik er straks even uit met mijn dochter... Dakpannen scoren!!!!!!!!!(voor mij hobby) |
Pfff k heb er al zeker 6 uren opzitten. Maar t schiet niet op. Nog ff doorbijten duzz
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 13:53
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wauwie super tekst meid  Zo kan ik ook tegeltjes plaatsen zonder een tekst en tegel  |
Strange??? Ik zie de tekst namelijk wel staan...
er staat :
Een vriend is iemand die het lied van je hart kent en het opnieuw kan zingen als jij het vergeten bent.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op dinsdag 31 juli 2012, 13:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 13:56
|
|
|
Zoals het tegeltjuh thuis hangt, hangtie nergens!
Laatst aangepast door
|
CARMEN073
|
op dinsdag 31 juli 2012, 13:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 13:57
|
|
|
Effe een passende ertussen door....geweldig!!!
CALORIEËN????
Dat zijn toch van die dingetjes...die snachts je kleding kleiner maken?????
(Overkomt mij weleens.... )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 14:00
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Dat is jouw interpretatie Chat. Ik lees het heel anders. En daarbij: niet alles wat Nederlands is, is slecht of minderwaardig!!
Tegeltjes wel overigens; die verafschuw ik maar ja dat mag ik hier natuurlijk niet zeggen...  |
Tuurlijk mag je dat wel!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 14:05
|
|
|
Dit is het bakstenen onderwerp
Hier kun je terecht voor wijsheden uit het stenen tijdperk. Voor het gooien van bakstenen. En voor sloopwerkzaamheden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJAB697
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 14:07
|
|
|
heey. God kan genezen wanneer Hij wilt. Ook vandaag de dag. Maar we moeten uitkijken met het claimen van dingen. Ben hier 2 jaar teug actief op dit forum geweest en is dit onderwerp uitvoerig besproken, misschien dat iemand die nog kan vinden, is zonde om dingen te herhalen.
http://www.youtube.com/watch?v=0ks3EdMMT48
Deze serie toets alles aan de Bijbel en duikt ook en situatie's van vandaag de dag. feiten dus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 14:10
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Dit is het bakstenen onderwerp
Hier kun je terecht voor wijsheden uit het stenen tijdperk. Voor het gooien van bakstenen. En voor sloopwerkzaamheden...
 |
Kom ik al snel uit op:
http://www.nietiedereenkanstenengooien.nl/
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 14:23
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Herman wat een onbeschofte tegel zeg. Zou je die meteen willen verwijderen? |
CHATULIEM 619 SCHREEF Goed, de eerste wedstrijd is bijna afgelopen. Wat baal ik van die sportbeha. Vroeger was het veel leuker om naar damesvoetbal te kijken...
DJES101 VOLGENS MIJ IS ER EEN SPREEKWOORD OVER...POT EN KETEL...?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJAB697
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 14:40
|
|
|
Heb een poosje getwijfeld of ik me weer zou aanmelden, omdat daten, zoals de wereld/deze cultuur dat doet zeer onchristelijk is.
Maar er is ook een Bijbelse manier van daten. internet is een medium die je goed kan gebruiken. Het gaat om je hart en doelstellingen. onder het motto; '' guns dont kill people, people do...''
http://www.youtube.com/watch?v=Odyp3sNiIKo&feature=related
Deze studie heeft me erg geholpen, hoop dat iemand er ook wat aan heeft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 14:43
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Even een serieuze vraag...(dus ik wens een serieus antwoord)
Als je vist...moet je dan op een bepaalde tijd gaan??? Om bijvoorbeeld de kans op resultaat te vergroten???
Blijven wormen...HET...ultieme middel...of zijn dat zagers...??? Leuk om te zien als mensen die aan het spitten zijn...vind ik... |
natuurlijk is tijd belangrijk. met eb trekt alles terug naar de zee, met vloed komt alles richting strand met springtij met een net wanneer het opkomd door het water lopen heeft meer effect dan wanneer je dat doet wanneer eb al een tijdje is. visser en heide weten vast precies wanneer en hoelaat de beste tijd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 14:47
|
|
|
wat ik me meer afvraag daten met lange afstand heeft dat zin in mijn ogen niet want hoe vul je daar je tijd voor in met je leven, bezigheden, gezin en dan een relatie op lange afstand mij lijkt een man hier best leuk maar afstand 180 km en dan denk ik eh vergeet het maar, beter verder kijken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 14:49
|
|
|
DJES101 schreef: | CHATULIEM 619 SCHREEF Goed, de eerste wedstrijd is bijna afgelopen. Wat baal ik van die sportbeha. Vroeger was het veel leuker om naar damesvoetbal te kijken...
DJES101 VOLGENS MIJ IS ER EEN SPREEKWOORD OVER...POT EN KETEL...? |
Yeah... rait
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 14:51
|
|
|
PETRA944 schreef: | wat ik me meer afvraag daten met lange afstand heeft dat zin in mijn ogen niet want hoe vul je daar je tijd voor in met je leven, bezigheden, gezin en dan een relatie op lange afstand mij lijkt een man hier best leuk maar afstand 180 km en dan denk ik eh vergeet het maar, beter verder kijken |
Euh... echte liefde was toch "Ain't no mountain high enough..."
|
|
Naar boven |
|
|