ChristianMatch

Forum

WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4287 4288 4289 4290 4291 4292 4293 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
HARALD940

BerichtGeplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 22:56

ANNA415 schreef:
Karbonaat. Ook bij m'n mamsie
VISSER278 schreef:
'k ga morgen ook bij mn mams eten............ of bij de frietboer.

Ik heb vandaag ook bij moeder thuis gegeten.......

Gebakken visje, en een dubbel toetje, eerst 2 stukken meloen, en toen nog zalm na Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 23:09

DJES101 schreef:
God leidt ons..

God leidt ons vaak langs kronkelwegen.
Wij trekken graag een rechte lijn.
Maar komen dan obstakels tegen
...die wij niet zien of .....een ravijn.
Maar God ziet wel vanuit de Hoge
"t gevaar dat ons te wachten staat.
Dan wordt ons pad vaak omgebogen.
Wat tegen onze wil in gaat....

Zo heeft God met een ieders leven,
Zijn plan en Hij weet ook het best
wat Hij aan elk van ons moet geven.
Ons commentaar is soms....protest.
Wij klagen,zijn ontevreden
en dragen "t als een zware last.
Maar alles werkt,ten goede mede.
Dat zegt Gods Woord,dus houd dat vast.

Wij moeten één ding nooit vergeten.
Al gaat het door de diepte heen.
Wij mogen altijd zeker weten
ook dan laat God ons niet alleen.
Het zal ons nooit tot nadeel strekken
't is alles wijsheid wat Hij doet.
En later zullen wij ontdekken,
Uiteindelijk kwam het.....toch nog goed

prachtig Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 23:13

VISSER278 schreef:
Als je nu al gelijk begint met zulke praat , dan vraag ik Frank oftie ook weer terug komt op cm. Boze smiley

Is dit een huishoudelijke vraag?????? Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 23:17

SWEETLADY943 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ! wel Zeeland, vroeger haalde ze de mosterd bij de Zaanse Schans, en nu bij de AH, die daar ook een mooie replica kruideniers winkeltje heeft staan.

*
De uitdrukking ‘Weten waar Abraham de mosterd haalt’ betekend ‘Hij is op de hoogte, weet er alles van’. Want Abraham wist waar hij de takkenbossen moest halen om zijn zoon te offeren…

De oorsprong van de uitdrukking “Weten waar Abraham de mosterd haalt” ligt volgens meerdere wetenschappers en taalkundigen in het Oude Testament, Genesis 22-6, waar wordt verteld dat Abraham zijn zoon zou offeren op een vuur. Hij verzamelde mutsaards en “legde het hout op de schouders zijns zoons”. Mutsaard betekent ‘takkenbos’. Het woord zou vervormd zijn tot 'mustaard' en later tot 'mostaard'. Uiteindelijk is het

Daar bij die molen....die mooie molen!!!!!!

Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 23:22

dr vliegt geen ene vlieg meer dit topic binnen..heerlijk Lachende smiley

gelukkig zijn de meeste niet voor zo'n stropigerhangdingvliegevangermet stroop...

waren er verder nog huishoudelijk vragen die ik over het hoofd hebt gezien? Knipoog smiley

Laatst aangepast door
HEIDE115
op donderdag 2 augustus 2012, 23:22
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 23:26

INGE721 schreef:
Is dit een huishoudelijke vraag?????? Geschokte, onthutste smiley

Ja , plakmannen , plakvrouwen , plaktypen ,plakvingers, plakpannekoeken, plakvliegen, das huishoudelijk zeg. Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 23:28

HANNAH810 schreef:
heide;
als jij een keer komt eten, koop ik speciaal voor jou een vliegen-stroop-vang-ding Clown smiley

(anders eet je te veel110

Lachende smiley uit kijken dus?..
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 23:28

HEIDE115 schreef:
dr vliegt geen ene vlieg meer dit topic binnen..heerlijk Lachende smiley

gelukkig zijn de meeste niet voor zo'n stropigerhangdingvliegevangermet stroop...

waren er verder nog huishoudelijk vragen die ik over het hoofd hebt gezien? Knipoog smiley

Hè Heide ,

Hoe krijg ik een klodder verf uit mn haar? Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 23:31

VISSER278 schreef:
Hè Heide ,

Hoe krijg ik een klodder verf uit mn haar? Verlegen lachende smiley

eruit knippen en lukt dat niet..de rest ook die kleur maken

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 23:36

HEIDE115 schreef:
eruit knippen en lukt dat niet..de rest ook die kleur maken

Lachende smiley

Dank u, met zo'n antwoord , daar kunnen we wat mee.
Ben nl. van plan om volgende week mn schuur te gaan schilderen. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM618

BerichtGeplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 23:36

VISSER278 schreef:

doe dan een kleur die bij je haar staat, visser Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 23:40

WILLEM618 schreef:

'K ZOU ZO 1, 2, 3 ECHT NIET WETEN WÀT HET VOOR KLEUR ZOU MOETEN WORDEN.
MAAKT NIET UIT OOK , ALS IK HEIDES ADVIES MOET OPVOLGEN WORD HET TOCH EEN KNIP EN PLAKZOOI.
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 23:41

VISSER278 schreef:

hahha,is het waterverf??

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 23:43

WILLEM618 schreef:

Ja anders ff de kleurenwaaier erbij Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 23:45

oh schuur schilderen?..

nou als de verf niet in je haren komt,moet jt redden met 1 emmer Lachende smiley

Laatst aangepast door
HEIDE115
op donderdag 2 augustus 2012, 23:50
Naar boven

Auteur Bericht
FORTKNOX004

BerichtGeplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 23:45

Toch wel knap van Ranomi Kromowidjojo, zo'n Gouden plak.

#gasopdielolly Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 23:57

VISSER278 schreef:

Ga ik ook nog doen...beitsen....
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 00:06

ZEELAND736 schreef:
Ga ik ook nog doen...beitsen....

Ja hout heeft onderhoud nodig.
voordeel van beitsen is dat je het dan het schilderen kan laten..
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 00:08

BART347 schreef:
zelfs nog afgezien van de sport...

we kennen het brengen van het olympisch vuur naar de stadions, maar wie heeft wel eens het daaraan voorafgaande bidden en andere rituelen gevolgd bij de ontsteking van het olympisch vuur in olympia?.... mij doet het denken aan de bijbelteksten over het brengen van vreemd vuur:

deze is uit Num 26:60 En aan Aäron werden Nadab en Abihu, Eleazar en Itamar geboren. 61 En Nadab en Abihu stierven, toen zij vreemd vuur voor het aangezicht des HEREN brachten. 62 En hun getelden waren drieëntwintigduizend, allen van het mannelijk geslacht, van één maand oud en daarboven; want zij werden niet samen met de Israëlieten geteld, omdat hun onder de Israëlieten geen erfdeel werd gegeven.

dit is ook terug te lezen in Num 3, en Lev 10.
Ik concludeer dus eigenlijk dat je het verwerpelijk vindt als een christen van de Olympische Spelen geniet? Anders kan ik die opmerking niet goed plaatsen. De betreffende bijbelgedeeltes gaan over mannen die geen geheiligd vuur naar God toe brachten als offer. Waar zie je dat er een offer gebracht wordt aan God??

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op vrijdag 3 augustus 2012, 00:10
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 00:13

http://youtu.be/bhpypRkV47w
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 00:34

HARALD940 schreef:
Ik heb vandaag ook bij moeder thuis gegeten.......

Gebakken visje, en een dubbel toetje, eerst 2 stukken meloen, en toen nog zalm na Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley

WAT EEN LIEVE MOEDERS ALLEMAAL!!!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 00:53

[quote=WILLEM618]Wat mij opvalt is dat er in mijn beleving voorbij gegaan wordt aan de oorzaak van het probleem.
Waarde voor de persoon en het leven is iets wat God ons opdraagt. Je naaste liefhebben als jezelf. Dat betekend waarde voor je eigen leven, maar ook voor je eigen lichaam. En dat betekend ook waarde voor het leven en lichaam van kinderen. Juist kinderen hebben nodig waarde gevoel te ontwikkelen. Ze mogen er zijn, en verdienen niet om te vallen in een lust-schandaal.
Vaak doet de dader het zo spelen dat zijn kind rebels is en vervelend, niet luistert en geen respect heeft, naar de buitenwereld toe.
Maar ook de dader doet zich ernstig te kort.
Ja, wereld gezien niet, geestelijk gezien natuulijk wel. Hij heeft ook de taak zijn lichaam te bewaren, en daar waardevol mee om te gaan. En dat niet te vergooien in lust en genot. Los van het gegeven of iemand kerkelijk meeleeft, gelovig is, of wat ook. Van een gelovig iemand mag anders verwacht worden, maar wie staat ziet toe dat hij niet valle.
Nou, onder de niet-gelovigen is het ook een zonde hoor, seksueel kindermishandeling, alleen al kijken op de verkeerde manier is schadelijk. En vergooien, ja werelds niet, want komt toch lekker niemand achter, geestelijk voor God natuurlijk wel. 'Ongelovigen hebben vaak meer normen en waarden als men denkt....
Dat wil zeggen, als God ons loslaat zijn we tot alles in staat. En als je je dat bewust ben, dan leef je anders. Dan is het een leven in afhankelijkheid in Hem, om uit Hem bewaard te worden voor dergelijke schandalen.
En gaat het om een wedergeboren persoon, wat een kwade naam werp zoiemand op zijn Heiland. En als er liefde is tot Die God, dan komt die mens er ook op terug, en zal boete doen over een weg die zo van God afgaat.
In die weg, geloof ik, dat geloof tot gevolg heeft dat God een mens ook laat inzien wat hij misdaan heeft. Zie aan David met Bathseba. Daar moest wel Nathan aan te pas komen, maar toch, hij viel er wel voor, en beleed God zijn schulden.
Met David en Bathseba was iets heel anders, ze was volwassen en hield ook van David, het bertof hier geen eigen dochter die minderjarig is...
Daarnaast, wil iemand met God leven, dan heeft ook het Hem verlaten gevolgen. Weer David met Bathseba, het kind moest sterven. Een straf van God, omdat David Gods Naam heeft doen lasteren. En ik geloof sterk, dat we als gelovigen ons meer dienen druk te maken om Gods heilige Naam, die door dergelijke schandalen ook erg gelasterd word, ......dan wat?....en ook vaak tot gevolg heeft dat kinderen het geloof vaarwel zeggen. En begrijpelijk, maar tegelijk ook zo diep verdrietig.

En toch komen die kinderen wel in de hemel, want hoe komt het dat ze niet meer geloven/ allergiesch zijn voor het woordje God?

Want buiten God is er geen echt geluk, en ook misbruikte mensen hebben dat geluk IN HEM zo intens hard nodig.

Dat zal best wel, maar zoals ik al zei, een dader geeft alleen toe als ie niet anders kan en dan nog alles bagateliseren, en alleen toegeven wat ie weet waar die niet onderuit komt, nee, geen enkel begrip voor daders van mij.

O sorry ik las mensen die misbruiken hebben het geluk in Hem zo hard nodig...neehee, die hebben het geluk in seks nodig op wat voor manier dan oo, en in geld en noem verder maar op...macht ook...

God komt de wraak toe, las ik enkele keren, anders had ik allang een paar vriendjes van mij....en die hadden dat graag gedaan...gelovig of niet...

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 3 augustus 2012, 01:02
Naar boven

Auteur Bericht
BART347

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 01:17

ANNA415 schreef:
Ach het ritueel voor het Olympisch vuur is heidens...
Net als de kerstboom, de kerstman, paasboake en geheid nog een boel dingen.

Je leeft in deze wereld, maar bent niet van deze wereld

hier iemand die t wel snapt.
Naar boven

Auteur Bericht
BART347

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 01:22

SHANITA130 schreef:
Tis wat mij betreft al goed Bart,

Kijk, ik schrok ook van TG in het begin....

Kijk, dan laat de redactie de boel iets van 2 dagen staan...

Ja, dan probeer ik toch serieus te doen...Ik kan dan bij wijze van spreke niet anders, dan denk ik ja en..en...En hij kwam grof over én hij zette mooi bijbelstudies neer. En dat Grof over komen zou zijn redenen hebben, weet ik uit ervaring...Denk ik liever iemand die al meteen laat weten dat ie over veel dingen de pest in heeft, maar er geen 2de agenda ophoudt, dan iemand in een net pak die zo aaaaardig is maar wel....

Dus, jij zou het ook anders bedoeld hebben dan als het op mij overkwam, en ja, ik bén nou eenmaal makkelijk met excuses zeggen, dat heb ik geleerd, dat was eerst niet zo.
En iemand anders doet dat niet makkelijk, want die denkt ja, maar óók dit en óók dat, bekijk 't ff.
En daar is ook wel weer wat voor te zeggen.

Verlegen lachende smiley

Verlegen lachende smiley Lachende smiley

een kwestie van welk perspectief idd.

te makkelijk vergeven geeft ook eigenlijk aan dat een probleem als onbelangrijk wordt afgedaan. en kan ook gebruikt worden als een uitvlucht om niet te hoeven zoeken/nadenken naar een oplossing, of om een dergelijke situatie in de toekomst te willen kunnen voorkomen...

ik zou zeggen: opgelost! Lachende smiley Lachende smiley Coole smiley met zonnebril

Laatst aangepast door
BART347
op vrijdag 3 augustus 2012, 02:03
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 01:25

VISSER278 schreef:
'K ZOU ZO 1, 2, 3 ECHT NIET WETEN WÀT HET VOOR KLEUR ZOU MOETEN WORDEN.
MAAKT NIET UIT OOK , ALS IK HEIDES ADVIES MOET OPVOLGEN WORD HET TOCH EEN KNIP EN PLAKZOOI.

je plakkerige haar verven in zilver grijs en je schuur gelijk in t ritje meenemen dan maar, visser?

hannah.............vind een zilver-kleurige schuur wel een passend schubbig kleurtje voor een visser Engeltje smiley

Laatst aangepast door
HANNAH810
op vrijdag 3 augustus 2012, 01:26
Naar boven

Auteur Bericht
BART347

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 01:45

ANNA415 schreef:
nou ik denk eerder dat de jonge meiden van 20 tot 30 hem te weinig uitputten (oftewel ze zien hem over het hoofd) en dat hij daarom hier maar z'n energie komt opmaken (oftewel een beetje aandacht probeert te krijgen) Duiveltje smiley

ter info:

2500 kCal/dag (man) = 2500k x 4,18 = 10,450 MJ/dag
85 - 31 = nog 54 jaar te gaan
jaar = 365,25 dagen
365,25 x 54 x 10.450.000 = 206,110575 Giga Joule
ofwel 57253 kWh energie te gaan...

(qua elektra prijs E0,24 gelijk aan: 13741 Euro)

CARMEN073 schreef:
Kunnen we niet een auditie organiseren voor vrouwen van zijn leeftijdscategorie? Een soort idols, maar dan met Bart als hoofdprijs

gaan ze dan voor mij zingen? Coole smiley met zonnebril Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

(of een printje solderen....? nog meer lol...)
Naar boven

Auteur Bericht
BART347

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 02:14

hier nog een schuine mop:

sorry, nu ligt ie op de grond... Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
BART347
op zaterdag 4 augustus 2012, 00:46
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM618

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 03:34

[quote=SHANITA130]Shanita, allereerst rondom de gevoelens die spelen bij mishandeling, hier heb ik gelukkig geen weet van, en kan me daar ook niet in verplaatsen, hooguit een voorstelling van maken. Het geheel is dus niet om iets lichter voor te stellen, of er een ander licht over te laten schijnen.

Inhoudelijk op je reactie het volgende:
Hoe de dader het wil laten zien, is voor mij even niet aan de orde, ik heb het over de basis van waarde, die totaal zoek is indien het komt tot de daad, en weet ook, dat door het ontbreken van enig waarde besef, de dader ook de schuld en het schuldgevoel buiten zichzelf legt en probeert te leggen

Ik heb het hier over het gegeven, dat iemand die zich vergrijpt, zichzelf ook te kort doet. En daarmee totaal waardeloos met zichzelf omgaat, en zijn waarde vergooit. Dat heeft niets met geloven te maken, maar puur met waarde beleving van je persoonlijkheid.
En dus vergooit ook de dader zijn gevoel van waarde voor leven en lichaam, indien hij tot een dergelijk vergrijp over gaat. En ja, dat begint al met kijken en begeren. En dat geld ook buiten elke geloofsbeleving om. Het gaat puur om waarde van leven en lichaam, van mens in totaal wezen. En gelovigen daar geld dit met nog diepere waarde voor, daar van hen helemaal verwacht mag worden dat waarde voor het leven een bijzondere plaats heeft.

Het voorbeeld van David is zuiver bedoelt als voorbeeld, wat aangeeft als een mens een weg gaat buiten Gods weg, en hij een kind is van God, dat God hem ook zijn schuld laat zien en beleven, en laat komen tot een beleiden van. Geen zonde zo groot, of bij God is vergeving, maar nooit zonder berouw, en erkennen van schuld, en aanvaarden van straf.

Of kinderen in de hemel komen, die door misbruik buiten het geloof zijn komen te staan, is niet aan mij om daar een oordeel over te geven. God is rechter, en Hij beslist. Maar wel is het zo, dat ik niet geloof, dat iemand in de hemel kan komen, die God niet erkennen kan, en niet geloven kan in God. Wat de oorzaak hier ook van mag zijn, en hoe erg die oorzaak ook is.

begrijp dat je geen enkel begrip kan opbrengen voor de daders. Maar desalniettemin, het blijven mensen. En alle zonden zijn bij God vergeefbaar, al zal dat niet gaan met de schuld ergens anders neer te leggen, maar in te leven door de dader wat hij heeft gedaan, en hier bij God en het slachtoffer gemeend om geving te vragen. En dat gaat niet samen met alleen toegeven waar hij niet onderuit kan, maar alleen met een beseffen en beleiden van schuld, onvoorwaardelijk.

wat geld voor slachtoffers, geld ook voor de daders. Buiten God is er geen geluk, geen leven. En al is het onbeschrijfelijk erg wat iemand gedaan heeft, toch heeft ook die persoon nodig God te kennen, en als schuldige ook bij God te komen om vergeving. En zelf de daders hebben ook nodig, om zich te zien wie ze zijn en wat ze gedaan hebben, en daarmee voor God te komen als schuldige.

God komt de wraak toe. Dat is zo, Hij is rechter, en zal ook recht spreken over alle dingen die iemand doet, en Zijn straf zal ook zeker komen. En alleen als iemand geloven kan en mag in het gedragen hebben van alle straf, die iemand verdient heeft, door de Heere Jezus Christus, en ook al zijn zonden in Hem vergeven zijn, die straf is dan al gedragen. Al geloof ik niet, dat God in de tijd daar niet op terug komt, en God ook vaak in de tijd wel een zware straf geeft, al is God vrij om te doen wat Hij nodig vind dat Hij doet.

Nogmaals, in geen enkele zin heb ik de bedoeling iets van de schuld van een dader minder te laten lijken of te maken. Het enige wat ik met alles wil aangeven, is dat de basis van veel van dergelijke schanddaden ligt in het gegeven dat er zo weinig aandacht is voor het waardevol omgaan met leven en lichaam. En tegelijk wil ik hierbij ook aangeven, dat geen zonde te groot of te zwaar is, of bij God is vergeving, er is een weg terug.

Laatst aangepast door
WILLEM618
op vrijdag 3 augustus 2012, 03:41
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 06:51

HANNAH810 schreef:
je plakkerige haar verven in zilver grijs en je schuur gelijk in t ritje meenemen dan maar, visser?

hannah.............vind een zilver-kleurige schuur wel een passend schubbig kleurtje voor een visser Engeltje smiley

Ik zag het helemaal voor me...Het schubbige..grijze -schuurtje- van grijze Visser!!!! Een geweldige oplossing...goedkopere kappersoplossing is er niet!!!
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 08:37

[quote=WILLEM618]Ik zou nog een (kleine) kanttekening willen zettten waar het gaat om daders. Veel (ik zeg niet alle) daders zijn zelf ook overlevenden van misbruik en zetten de cirkel voort van wat hun daders hen hebben aangedaan. Naast inkeer is behandeling en eigen traumaverwerking nodig zodat de cirkel doorbroken wordt.

Helaas is het zo dat áls ze het al toegeven het vaak is vanuit het betreuren van de gevolgen voor henzelf dus niet vanwege de gevolgen voor hun slachtoffer(s). Toch geloof ik, ondanks dat ik weet dat het bitter weinig voorkomt, dat het inderdaad mogelijk is dat ze tot echt inkeer komen. Cruciaal vind ik dan dat ze oog hebben voor de gevolgen bij de ander en de omgeving. Hoogstens kunnen ze wat mij betreft dan hun excuses aanbieden en het aan de overlevende overlaten of die deze excuses aanvaardt. Ook is van belang hoe ze de gevolgen van hun daden onder ogen zien en dit accepteren.

Laatst aangepast door
JOL252
op vrijdag 3 augustus 2012, 08:46
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4287 4288 4289 4290 4291 4292 4293 ... 6194 Volgende
Pagina 4290 van 6194