Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 00:19
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Oh leuk Visser,Ja t'weertje was er super voor toch..  |
Ik weet wat ik morgen eet.
En dat zal geen pasta of uitsmijter zijn. :-p
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 00:20
|
|
|
DJES101 schreef: | chatuliem schreef';
Wat baal ik van die sportbeha. Vroeger was het veel leuker om naar damesvoetbal te kijken.. | Dat zit je nog erg dwars he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 00:21
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Lees jij die?!?!  | Wachtkamer....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 00:23
|
|
|
DIANA556 schreef: | het heeft de beroemde profvoetballers geen windeieren gelegd |
deze kwestie is niet lollig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 00:24
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Wachtkamer.... |
Whahaha!! En de Libelle en de Viva en Mijn Geheim en Lieve Dora....
En dan OOK nog het Alleen voor Vrouwen-topic op CM bijhouden.
Je bent dr maar druk mee...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 00:28
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik ben wel wat gewend hoor . Maaar .......... ik weet hier de stekken , jij niet . Dus je bent tóch een beetje afhankelijk van mij.  |
ahaaa dan vergis je je ik weet op schouwen duiveland de beste plekken en jij niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 00:29
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Whahaha!! En de Libelle en de Viva en Mijn Geheim en Lieve Dora....
En dan OOK nog het Alleen voor Vrouwen-topic op CM bijhouden.
Je bent dr maar druk mee... |
ja hoe vaak zou hij in de wachtkamer zitten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 00:29
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Zo kan je overal wat bij bedenken zeg.....Wat is er nu mis met de Olympische Spelen???? Je kan er ook gewoon van genieten en meeleven als iemand vier jaar getraind heeft en door één malle zwiebel aan de brug of aan de rekstok alleen nog maar erg verliest.....Of is dat dan weer een straf van God? |
wil dat niet gelijk ook zeggen hoe zielig dat is... je traint je hele leven, maar nog zonder zekerheid op winst. en als je wint, dan wat? najagen van wind! kijken is een ding, als we ons als christenen daaraan spiegelen hebben we niet begrepen wat het doel is in ons leven. als wij evenzo op het niveau komen dat ook wij 'vermaakt' moeten worden, zijn we in ons denken en prioriteiten aan de wereld gelijk geworden, en geslagen met de blindheid van het 'westerse denken'.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 00:33
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ja hoe vaak zou hij in de wachtkamer zitten? |
ach, alleen voor controle?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 00:34
|
|
|
BART347 schreef: | ach, alleen voor controle? |
ja controle van de libelle en de viva zeker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KROX372
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 00:42
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ja controle van de libelle en de viva zeker  |
ik dacht aan iets anders, maar dat mag ook...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 00:47
|
|
|
ANNA415 schreef: | Helaas wat gemist dus, moest ernstig aan de klus helaas  |
tja, het is niet anders, anna; als ik kans zie zal ik morgen wel vertellen WAT je dan precies allemaal gemist hebt. (nee, heide, ik zal niet alles vertellen; je bent toch alleen maar toeschouwer geweest op een boomstronk? ) maar ehm......... 13 oktober hopen we weer te gaan picknicken, dus je krijgt je herkansing...... 
http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=3014&lastPage=t#133070
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 5 augustus 2012, 00:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 00:53
|
|
|
we willen dus op zaterdag 13 oktoberr voor de dertiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....) bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!,
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 met pleegdochter (6)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 00:57
|
|
|
VISSER278 schreef: | 14.30 uur .... kleine 2 uur rijden ,dan is het 16.30 uur, nee , ik ga hier in Zeeland wel in het zonnetje zitten.  |
hmmm ik had meer verwacht dat je je schuurtje (en haar) vanmiddag schub-grijs geverfd had, joh!!4 het was práchtug schilderweer, toch?
(en ga nu niet over Dennis Domburg beginnen, he!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KROX372
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 01:42
|
|
|
Duitse jongen en een Nederlands meisje wonend in Israel, voor een Engels tv programma
http://www.youtube.com/watch?v=9bZmGFTPGPE
ik vind het lied bijzonder genoeg om te plaatsen, ik weet dat ze mooiere liedjes heeft geschreven, en hij ook. Een aantal van zijn liedjes is opgenomen in het boek Zimrat ha'Aretz l'Yeshua, het songboek gebruikt door de Israelische messiaanse gemeenten. http://yuvalshomron.com/msm/index.htm ik zie hier mensen die psalm 27 in hun profiel hebben staan, voor hun is deze link; ik vind dit één van zijn mooiste http://yuvalshomron.com/msm/music/adonaiori.htm
naschrift in prt 1 (bovenste link is prt2 van 4) verteld zij, op 7 min. iets over haar werk.
Laatst aangepast door
|
KROX372
|
op zondag 5 augustus 2012, 02:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 01:58
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Wat is het verschil tussen een computerbril en een leesbril? |
Een computerbril is voor achter de computer en een leesbril is om een boek te lezen.
Zoiets vermoed ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 08:55
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | In Libelle lees ik nog interessantere dingen. In de kleuterklas worden er nog zinniger dingen gezegd. Stelt u zich een voor, je laat je kinderen lezen wat je hier hebt neergekalkt, hoe denk je dat ze zouden reageren?Ik lees hier reacties die je van pubers zou verwachten. Nee, libelle niveau is het niet, lang niet. Dit gaat meer de kant van de Viva op, Mijn geheim ofzo...Lieve Dora. |
Mijn kinderen lezen dit niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 08:57
|
|
|
BART347 schreef: | neeeeeee!!!
een baljurk met gymschoenen natuurlijk...
(ik mag zeker niets zeggen...)  |
Nee jij mag niets zeggen Mag het geen sportkleding met hoge hakken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 09:00
|
|
|
Moeder belde mij zonet op dat het met oma niet goed gaat. Ze ligt op de hartbewaking en haar benen voelen koud aan. Gisteren paar keer morfine gehad tegen de pijn en had paar keer overgegeven. Mams was gisteren geweest bij oma maar zoals het nu gaat gaan we zo meteen weer na oma toe. We weten niet of oma het haalt dat weet alleen de Here alles ligt in Zijne hand.
<><
Zwaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 09:00
|
|
|
PETRA944 schreef: | ahaaa dan vergis je je ik weet op schouwen duiveland de beste plekken en jij niet  |
Ok we komen er langzaam aan wel.... Volgende stap in dit proces is dat jullie een datum gaan afspreken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 09:03
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik weet wat ik morgen eet.
En dat zal geen pasta of uitsmijter zijn. :-p |
Aangezien het topic "over Vissen en vrouwen" heet, zul je wel vis of een vrouw eten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 09:07
|
|
|
Me uitgerekt en het forum weer zitten bevuilen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 09:19
|
|
|
ZWAAN995 schreef: | Moeder belde mij zonet op dat het met oma niet goed gaat. Ze ligt op de hartbewaking en haar benen voelen koud aan. Gisteren paar keer morfine gehad tegen de pijn en had paar keer overgegeven. Mams was gisteren geweest bij oma maar zoals het nu gaat gaan we zo meteen weer na oma toe. We weten niet of oma het haalt dat weet alleen de Here alles ligt in Zijne hand.
<><
Zwaan |
Sterkte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 09:35
|
|
|
Zondag 5 Augustus, Psalm 94: 1-7; God ziet het niet.
Nee, dat had je gedacht! Dat zou je misschien wel willen: dat God niets zag. Dat je lekker kon doen waar je zin in had. Dat je de wet naar je hand kon zetten, elke regel kon overtreden waar jij toevallig zin niet van inzag; dat je kon roven en plunderen, precies zoals het je uitkwam; dat je de zwaksten in de samenleving ongezien nog een trap kon nageven, de ziektekostenpremie van de toch alzo kleine man nog eens extra kon verhogen zonder dat er een haan naar kraaide. Dat je in verre landen kinderen in vuile en donkere fabrieken gerust zich dood kon laten werken in de productie van spullen die jij dan hier weer voor grof geld kunt verkopen; dat je meiden kunt ronselen om ten bate van jouw portemonne op seks beluste mannen van dienst te zijn – en dat zonder dat er iemand is die dat te weten komt en je ervoor straffen zal. Maar die vlieger gaat niet op, dat kun je gerust vergeten! Dat lijkt misschien wel zo en voor de wetgever in ons land of in het buitenland mag je dan misschien brandschoon zijn, er is er Eén die alles ziet. Alles. Is dat het bekende verhaal van Big Brother, het grote Boze Oog dat alles en iedereen in de gaten houdt? Is dit een steenoude, mythologische versie van de huidige bewakingscamera? U mag het noemen zoals u wilt, maar mét de psalm geloof ik dat er uiteindelijk recht zal worden gedaan op aarde. Vraag me niet hoe – God mag en zal dat zeker weten. Maar dat de Eeuwige het onrecht ziet en straffen zal, dat staat voor mij wel vast. Bij alles wat ik doe of juist laat, moest ik daar maar elke dag goed aan denken.
Zie, Heer, hoe zij uw volk verdrukken, uw erfdeel haast aan U ontrukken. Zij slaan aan vreemden in uw land, aan wees en weduwe de hand. ‘God ziet het niet’, zo klinkt hun spot, ‘Hij merkt het toch niet, Jacobs God.’
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 09:36
|
|
|
ZWAAN995 schreef: | Moeder belde mij zonet op dat het met oma niet goed gaat. Ze ligt op de hartbewaking en haar benen voelen koud aan. Gisteren paar keer morfine gehad tegen de pijn en had paar keer overgegeven. Mams was gisteren geweest bij oma maar zoals het nu gaat gaan we zo meteen weer na oma toe. We weten niet of oma het haalt dat weet alleen de Here alles ligt in Zijne hand.
<><
Zwaan |
van mij ook heel veel sterkte toegewenst, gods armen dicht om je heen toegewenst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 09:41
|
|
|
HANNAH810 schreef: | tja, het is niet anders, anna; als ik kans zie zal ik morgen wel vertellen WAT je dan precies allemaal gemist hebt. (nee, heide, ik zal niet alles vertellen; je bent toch alleen maar toeschouwer geweest op een boomstronk? ) maar ehm......... 13 oktober hopen we weer te gaan picknicken, dus je krijgt je herkansing...... 
http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=3014&lastPage=t#133070 |
leuk misschien dat ik deze keer wel zoiets durf...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 09:46
|
|
|
<><
Zwaan |
sterkte en heel veel liefde toegewenst !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 09:50
|
|
|
BART347 schreef: | wil dat niet gelijk ook zeggen hoe zielig dat is... je traint je hele leven, maar nog zonder zekerheid op winst. en als je wint, dan wat? najagen van wind! kijken is een ding, als we ons als christenen daaraan spiegelen hebben we niet begrepen wat het doel is in ons leven. als wij evenzo op het niveau komen dat ook wij 'vermaakt' moeten worden, zijn we in ons denken en prioriteiten aan de wereld gelijk geworden, en geslagen met de blindheid van het 'westerse denken'. |
AMEN!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 10:02
|
|
|
[quote=HANNAH810]we willen dus op zaterdag 13 oktoberr voor de dertiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....) bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!,
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 met pleegdochter (6)[ djes101
Laatst aangepast door
|
DJES101
|
op zondag 5 augustus 2012, 10:03
|
|
Naar boven |
|
|