ChristianMatch

Forum

Wie is God?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4353 4354 4355 4356 4357 4358 4359 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Bijbel en bijbelstudie
Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 23:11

Volgens mij is god ook onvoorstelbaar machtig en groot,denk es na, hij heeft het hele heelal gemaakt,spalm 33, door het woord des heren zijnde hemelen gemaakt, eh het hele melkwegstelsel, alle sterren, het is niet echt voor testellen hoe god is, en hoe knap hij alles gemaakt heeft, en deze god houd van ons, houd zelfs bij hoeveel haren we hebben,want de bijbel zegt alle haren op ons hoofd zijn geteld.
hij houd van ons met een onvoorwaardelijke liefde,geweldig
Lachende smiley
en enorm indrukwekkend als je er zo overna denkt.

en wij mogen met al onze probleempjes ,problemen in onze ogen misschien groot ,bij god aan kloppen, bij god die alles gemaakt heeft. Bij die grote god......wauwwwwwwww Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 23:16

VISSER278 schreef:
Bart geeft het antwoord toch niet dus dan maar een nieuw raadsel........jij hebt het , maar een ander gebruikt het het meest.....??????????

je naam?
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 23:18

VISSER278 schreef:
Haha , inderdaad ... ik hàd ingepland om in mn vakantie èlke dag een stuk te gaan fietsen .
Maar dat ELKE is tot nu toe EEN geworden.

ha ha. ik heb vandaag bosbessen geplukt met me zoontje en een vriendin.
je kreeg een emmertje en dan mocht je op een veld plukken, we hadden alle drie ongeveer een kilo, me vriendin en zoontje onderhand een kilo opgegeten. Later moest je het laten afwegen en ervoor betalen, zo,n 4 euro per kilo.heel leuk, had het nog nooit gedaan, had gedacht me vriendin in het bos zou gaan,uren zoeken en beetje vinden. Wist niet dat je zoiets kon doen hier in de buurt. erg genoten ervan,mezoontje blij met een emmertje vol bosbessen en lekker met suiker erbij later opgegeten Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 23:21

CARMEN073 schreef:
je naam?

Goed zo , ik zet hier dus nooooooit meer een raadsel , die van mij zijn dus veel te simpel blijkt maar weer. Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 23:22

JANS221 schreef:
God is altijd anders en groter dan alles wat wij over hem kunnen zeggen. Wat voor beeld wij ook van God maken, het zal nooit volledig zijn en altijd tekort schieten.
Maar God had de wereld (met al die mensen die allemaal proberen een beeld van God te maken) zo lief, dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.
Daar hoeven we niet aan te twijfelen, dat mogen we nu al zeker weten.

Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley mooi
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 23:29

Gerrit603 schreef:

nu sta jij morgenochtend waarschijnlijk om 9.00u daar te wachten tot die winkel open gaat om ze toch te kopen

Nou ik heb me voorgenomen om nog tot het weekend, bv zaterdag te wachten dat lijkt mij lang genoeg die test en ligt het slippertje er nog, ja dan kan je er toch wel vanuit gaan dat hij op mij ligt te wachten lijkt mij zo Knipoog smiley Knipoog smiley

Want ik heb toch echt veel dingen in de kast hangen waar dat slippertje perfect bij past Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 23:32

MAMALOE463 schreef:
Gerrit603 schreef:

nu sta jij morgenochtend waarschijnlijk om 9.00u daar te wachten tot die winkel open gaat om ze toch te kopen

Nou ik heb me voorgenomen om nog tot het weekend, bv zaterdag te wachten dat lijkt mij lang genoeg die test en ligt het slippertje er nog, ja dan kan je er toch wel vanuit gaan dat hij op mij ligt te wachten lijkt mij zo Knipoog smiley Knipoog smiley

Want ik heb toch echt veel dingen in de kast hangen waar dat slippertje perfect bij past Lachende smiley met blinkend witte tanden

je kan ook wat kleding weg doen dan heb je die slippertjes niet meer nodig
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 23:33

Visser278 schreef:

Slippertje , oftewel een andere naam voor sliptong...
Boulevard...dé plek om die slippertjes te vangen ...
Goud .... inderdaad hét goud uit de zee.

Dit is voor het eerst dat ik de vergelijking van vis en schoenen hoor.

Nee visser, hou jij het nou maar bij je visverslaving, oftewel vis hobby Knipoog smiley want tussen een vis en een prachtige pump zit een zee van verschil Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 23:39

Gerrit603 schreef:

je kan ook wat kleding weg doen dan heb je die slippertjes niet meer nodig.

Kleding wegdoen?? Hoe kun je het bedenken Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley
Toevallig heb ik juist net Die dingen in de kast hangen die ik kan combineren met dat juist dat slippertje Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 23:40

ja hoor hier in het dorp staat ze in heel wat tuinen
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 23:41

GERRIT603 schreef:
bij mij komt de PVV op 1, SP op 2 en PVDA op 3 ???
klopt die stemwijzer niet of vul ik hem verkeerd in?

Bij mij stond de partij van de dieren bovenaan, ik doe blijkbaar ook iets fout
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 23:43

Zie je, ik had dat ook, kreeg de SP op nummer 1 terwijl ik daar geen aansluiting mee heb, vertrouw het niet hoor Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 23:45

MAMALOE463 schreef:
Zie je, ik had dat ook, kreeg de SP op nummer 1 terwijl ik daar geen aansluiting mee heb, vertrouw het niet hoor Gefrustreerde smiley

ik heb met de SP minder moeite dan met de PVV, jij hebt het nog niet zo slecht gedaan lijkt mij
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 23:46

MAMALOE463 schreef:
Visser278 schreef:

Slippertje , oftewel een andere naam voor sliptong...
Boulevard...dé plek om die slippertjes te vangen ...
Goud .... inderdaad hét goud uit de zee.

Dit is voor het eerst dat ik de vergelijking van vis en schoenen hoor.

Nee visser, hou jij het nou maar bij je visverslaving, oftewel vis hobby Knipoog smiley want tussen een vis en een prachtige pump zit een zee van verschil Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

neus van een schoen , neus van een zalm ....... tóch zie ik vergelijkingen . Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 23:46

ROELANDE345 schreef:
Bij mij stond de partij van de dieren bovenaan, ik doe blijkbaar ook iets fout

jij bent een dierenliefhebber zeker
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 23:50

MAMALOE463 schreef:
Gerrit603 schreef:

je kan ook wat kleding weg doen dan heb je die slippertjes niet meer nodig.

Kleding wegdoen?? Hoe kun je het bedenken Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley
Toevallig heb ik juist net Die dingen in de kast hangen die ik kan combineren met dat juist dat slippertje Slapende smiley

dan moet je morgen vroeg opstaan, stel je voor dat je langer wacht en ze zijn weg Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 23:50

Visser278 schreef:

neus van een schoen , neus van een zalm ....... tóch zie ik vergelijkingen

Ja als je het zo bekijkt, maar ik zie me nog niet zo snel met een vis aan mijn voet lopen als pump Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 23:52

Gerrit603 schreef:

dan moet je morgen vroeg opstaan, stel je voor dat je langer wacht en ze zijn weg

Jamaar dit is een test voor mij he Smiley die vol vragen zit Kijken hoelang ik het kan weerstaan om mijn schoenen hobby uit te breiden Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 23:57

Het is wel in een jaar maar niet in een eeuw.

Steeds in een maand maar nooit in een week.

Wel in een dag maar niet in een uur.

Wat is dat?
Naar boven

Auteur Bericht
TRIJNIE671

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 00:02

Goedemorgen Erika , van harte gefeliciteerd , wens je een hele mooie en zonnige dag toe, en veel gelukkige en gezonde jaren meid .

liefs uut grunn Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TRIJNIE671

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 00:05

zie net dat Jakolien ook jarig is gefeliciteerd meid een fijne dag Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BART347

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 00:09

JOL252 schreef:
Misschien te veel soaps en Gooische vrouwen gekeken... sommige mensen leven zo mee met deze series ... Smiley met dichtgeplakte mond

gelukkig kijk ik geen soaps. zeker geen vooise grouwen of STST of onderweg naar ellende....

wel heb ik soms de indruk dat vrouwen die er naar kijken in hun houding (on)bewust in hun gedrag daar naar gaan leven.

over t woord samenzwering, zou je mss beter kunnen lezen als: 'verworden norm'.

wat mij opvalt is dat er tegen mijn verhaal dit door niemand wordt verdedigd... dus t is waar...? Verraste, verbaasde smiley

mss niet dat dit als strategie van vrouw tot vrouw wordt overgedragen er hun voordeel mee te doen, dat zou idd wel iets te paranoja zijn. eerder concludeer ik voor alsnog dan dat het een geleerde (overlevings)taktiek zou zijn...?

dan volgd de volgende vraag: waarom? is het het karakter van de vrouw die dit als norm goedkeurt? of spelen mannen in het leven van vrouwen een dusdanige rol dat ze hierover (menen) niet integer te kunnen overleven?

(wat in de lijn van dit verhaal dan weer aangegrepen kan worden, omdat dit dan weer mogelijk niet zo is, maar beweerd wordt vanuit de norm zoals eerder beschreven, om ook in dit antwoord mannen weer om de tuin te lijden. (nee geen ei) hoe kom je er dan als man achter hoe een vrouw wat dit betreft eerlijk in elkaar zit????? ik lieg ook nooit, bedenk jij maar of t zo is...)
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 00:11

MAMALOE463 schreef:
Gerrit603 schreef:

dan moet je morgen vroeg opstaan, stel je voor dat je langer wacht en ze zijn weg

Jamaar dit is een test voor mij he Smiley die vol vragen zit Kijken hoelang ik het kan weerstaan om mijn schoenen hobby uit te breiden Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley

zijn het er al veel Smiley die vol vragen zit
straks heb je ook een grotere kast nodig
Naar boven

Auteur Bericht
BART347

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 00:18

LEANNE226 schreef:
Het is onmogelijk dat het touw hoger opgetrokken wordt dan maximaal de helft........dus je redenering klopt niet of je hebt de verkeerde gegevens verstrekt.

Volgens mij is het antwoord 193 meter en 65 cm........pythagoras toepassen.A en B zijn 500 meter dus C is 223,60 meter,D2 is dan C2 + B2 dus........wortel uit 37499=193,65
Anders weet ik het ook niet meer! Boze smiley

Ik ben benieuwd naar je eigen berekening,mag prive.

ook nu weer fout!
het touw staat rechtuit tot het paralel loopt met de horizon aan beiden zijden. bij jouw gaat het touw opeens in een hoek omhoog, en eindigt op het hoogste punt in een hoek van 90 graden?? ook lijkt bij jouw het touw ingekort te zijn. mss enkele honderden meters op 40000km, maar ook dat verandert het antwoord gigantisch.

bovendien was de tip al dat het wel meer dan 500 m moest zijn...
Naar boven

Auteur Bericht
BART347

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 00:19

GERRIT603 schreef:
Het is wel in een jaar maar niet in een eeuw.

Steeds in een maand maar nooit in een week.

Wel in een dag maar niet in een uur.

Wat is dat?

de letter 'a'...
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

Gerrit603 schreef:

zijn het er al veel

Nou kijk dat is nou juist het mooie, ik heb nog ruimte zat over in mijn kast, die lege planken lenen zich er gewoon voor om opgevuld te worden Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

Gerrit603 schreef:

zijn het er al veel

Nou kijk dat is nou juist het mooie, ik heb nog ruimte zat over in mijn kast, die lege planken lenen zich er gewoon voor om opgevuld te worden Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BART347

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 00:20

GERRIT603 schreef:
ook weer gegoogled en daar was het antwoord bij 1m langer 121m, dus ga ik er van uit dat bij 1km het antwoord 121km is

bij 1 meter zou dat best zo kunnen zijn. je begrijpt dat naarmate de toegevoegde lengte minder dan evenredig bijdraagt aan de hoogte.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 00:26

BART347 schreef:
de letter 'a'...

goed, ook te gemakkelijk dus
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 00:28

ERIKA129 schreef:
We gaan op herhaling: Op zaterdag 29 september zullen we beginnen bij café de Boa's in Amersfoort. Het Smartlappencafë....Groenmarkt 7 te Amersfoort. Aanvang 20.00 uur.

Vul de lijst maar aan:

Chatuliem619
Pieter649
Annette
Erika129
Leonard480

- Erika ik kan niet!!!

marsjg370
Tink100 komen ook
Naar boven

ChristianMatch forum index » Bijbel en bijbelstudie
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4353 4354 4355 4356 4357 4358 4359 ... 6194 Volgende
Pagina 4356 van 6194