ChristianMatch

Forum

De jarige van vandaag...
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4354 4355 4356 4357 4358 4359 4360 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 00:29

Van harte Erika, met je verjaardag. En hoeveel gasten had je vandaag ook alweer? Een stuk of 100 stuiterende kids, dus dat wordt hagelslag uitdelen.
Lachende smiley

Eerst maar effe een deuntje op de vroege ochtend:
http://youtu.be/n-tvt0Zgcyc

Tja en dan toch die 7 verruilen voor de acht. Daarom hieronder nog een link naar een site die toch wel leuke dingen vertelt over ACHT : "Het getal van een nieuw begin". Dus niet overslaan!!

http://bijbelarchief.nl/default.asp?id=1569

Laatst aangepast door
JOL252
op woensdag 15 augustus 2012, 00:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 00:29

Bart347 schreef:

gelukkig kijk ik geen soaps. zeker geen vooise grouwen of STST of onderweg naar ellende....

wel heb ik soms de indruk dat vrouwen die er naar kijken in hun houding (on)bewust in hun gedrag daar naar gaan leven.

over t woord samenzwering, zou je mss beter kunnen lezen als: 'verworden norm'.

wat mij opvalt is dat er tegen mijn verhaal dit door niemand wordt verdedigd... dus t is waar...?

mss niet dat dit als strategie van vrouw tot vrouw wordt overgedragen er hun voordeel mee te doen, dat zou idd wel iets te paranoja zijn. eerder concludeer ik voor alsnog dan dat het een geleerde (overlevings)taktiek zou zijn...?

dan volgd de volgende vraag: waarom? is het het karakter van de vrouw die dit als norm goedkeurt? of spelen mannen in het leven van vrouwen een dusdanige rol dat ze hierover (menen) niet integer te kunnen overleven?

(wat in de lijn van dit verhaal dan weer aangegrepen kan worden, omdat dit dan weer mogelijk niet zo is, maar beweerd wordt vanuit de norm zoals eerder beschreven, om ook in dit antwoord mannen weer om de tuin te lijden. (nee geen ei) hoe kom je er dan als man achter hoe een vrouw wat dit betreft eerlijk in elkaar zit????? ik lieg ook nooit, bedenk jij maar of t zo is...)

Bart ff een vraagje aan jou, heb je zo een hekel aan het vrouwelijk geslacht dat je zo reageert, je schildert ons vrouwen nu wel erg slecht af terwijl we dat in de aard toch echt niet zijn Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 00:30

BART347 schreef:
bij 1 meter zou dat best zo kunnen zijn. je begrijpt dat naarmate de toegevoegde lengte minder dan evenredig bijdraagt aan de hoogte.

op de site waar ik gekeken heb werd de berekening gemaakt met de stelling van pythagoras
ik heb vroeger, dat is al lang geleden, op school geleerd dat je alle zijden van de driehoek met dezelfde factor vermenigvuldigen mag
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 00:30

Gerrit603 schreef:

zijn het er al veel
straks heb je ook een grotere kast nodig

Nou kijk dat is nou juist het mooie, ik heb nog ruimte zat over in mijn kast, die lege planken lenen zich er gewoon voor om opgevuld te worden Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 00:31

Pfftt, ging ff mis, 1 x antwoorden was genoeg Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 00:33

MAMALOE463 schreef:
Gerrit603 schreef:

zijn het er al veel
straks heb je ook een grotere kast nodig

Nou kijk dat is nou juist het mooie, ik heb nog ruimte zat over in mijn kast, die lege planken lenen zich er gewoon voor om opgevuld te worden Clown smiley

misschien een kleinere kast kopen, ben je in 1 keer klaar, anders blijf je al die winkels afstruinen om die kast te vullen
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 00:35

Happy birthday Erika!

Maak er een prachtige dag van, aan het weer zal het niet liggen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 00:37

VISSER278 schreef:
Hier was het ook een kleine , nee , noem maar gerust grote veandering.
Het stoplicht menu ging dus niet op van de keer.

Stoplichtmenu?????? Groene vis, oranje wortels en rooie ehm...
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 00:37

XABIA794 schreef:
kzal het alvast in mijne agenda zetten...
jajaja, heb vandaag me een echte agenda terug aangeschaft om nog beter te ordenen Knipoog smiley
geen dubbelboekingen hoop ik
zal er zijn

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, 39 jaar, met pleegdochter (6)
Djes101, 43 jaar, regio 070
Erika129, 37 jaar, regio 0318
Tjoklat313, 52 jaar, regio 078
Jans221, 51 jaar, regio 0180
Willemien943, 45 jaar, regio 010'
xabia, 48 jaar, regio belgie
flower

willem618. 43 jaar, regio 0344 met 4 kinderen (15, 13, 9, 3)
heide115, 45 jaar, regio 070
Harald940, 37 jaar, regio 038
jesse968, 36 jaar, regio 078
johanurd092, 36 jaar, regio 0521

Laatst aangepast door
HANNAH810
op dinsdag 28 augustus 2012, 01:16
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 00:44

ROELANDE345 schreef:
Bij mij stond de partij van de dieren bovenaan, ik doe blijkbaar ook iets fout

Vermoedelijk door je antwoord op de vraag over het onverdoofde slachten??
Naar boven

Auteur Bericht
SVEN797

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 01:09

BART347 schreef:
gelukkig kijk ik geen soaps. zeker geen vooise grouwen of STST of onderweg naar ellende....

wel heb ik soms de indruk dat vrouwen die er naar kijken in hun houding (on)bewust in hun gedrag daar naar gaan leven.

wat mij opvalt is dat er tegen mijn verhaal dit door niemand wordt verdedigd... dus t is waar...? Verraste, verbaasde smiley

mss niet dat dit als strategie van vrouw tot vrouw wordt overgedragen er hun voordeel mee te doen, dat zou idd wel iets te paranoja zijn. eerder concludeer ik voor alsnog dan dat het een geleerde (overlevings)taktiek zou zijn...?

dan volgd de volgende vraag: waarom? is het het karakter van de vrouw die dit als norm goedkeurt? of spelen mannen in het leven van vrouwen een dusdanige rol dat ze hierover (menen) niet integer te kunnen overleven?

(wat in de lijn van dit verhaal dan weer aangegrepen kan worden, omdat dit dan weer mogelijk niet zo is, maar beweerd wordt vanuit de norm zoals eerder beschreven, om ook in dit antwoord mannen weer om de tuin te lijden. (nee geen ei) hoe kom je er dan als man achter hoe een vrouw wat dit betreft eerlijk in elkaar zit????? ik lieg ook nooit, bedenk jij maar of t zo is...)
Bart het forum zegt het al. en ik denk Smiley die vol vragen zit dat je niet concreet bent. v.b gister samenzwering vandaag verwordennorm verschil van dag en nacht. ALLEEN VOOR VROUWEN......( ANDERS ZEURT BART WEER).
Naar boven

Auteur Bericht
BART347

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 01:18

Ik heb zelf ook wezen rekenen.

Als eerste nam ik het voorbeeld waarbij een cirkel in een vierkant staat, daar haal je drie hoeken vanaf. De omtrek is dan:

De gemiddelde radiaal van de aarde is: 40000 * (2 * pi) ^-1 = 6366198 meter

Touw dat plat op de aarde ligt:
radiaal * alfa; alfa = 3/4 * 2 * pi;
Ofwel: 6366,197724 * 3/4 * 2 pi = 30000 km

Het opgetilde stuk:
De punt van het touw hangt op 45 graden vanaf de noordpool gerekend.
Alfa = 45 graden ofwel pi/4 radialen.
Één opgetild touwdeel = tan(alfa) * rad = tan(pi/4) * 6366,197724 = 6366,197724 .
Nu hangen er twee touwdelen vanaf het hoogste punt naar de aarde:
2x 6366,198 = 12732,395 km het totale touw zou dan:
12732,395 km + 30000 km = 42732,395 km de aangevulde lengte van het touw langer dan de omtrek is dan: 42732,395 km – 40000 km = 2732,395 km.
De hoogte dat het touw boven de aarde hangt is dan:
Stelling van pythagoras van een touwdeel met de kortste lengte vanaf het middelpunt aarde tot de noordpool, de diagonaal naar hoogste punt touw tot middelpunt aarde, min de straal van de aarde is de hoogte boven de aarde:
((rad*tan(alfa))^2 + rad^2)^0,5 – rad, ofwel:
((6366,198 * tan(pi/4))^2+6366,198^2)^0,5 - 6366,197724 = 2636,965 km hoogte met een overlengte aan touw van 2732,395 km als de aarde echt 40000 km omtrek had.

Daaruit had ik een formule bedacht die de overlengte berekent uit alfa:

Lengte plat liggende touw:
2pi * rad * (1- alfa * (2 pi)^-1);
Een touwdeellengte, maakt een halve hoek van de opgetilde lengte, maal twee delen (driehoekvorm):
2pi * rad * (2 * tan(0,5 alfa) * (2pi)^-1);
Dan de totale lengte touw gedeeld door de omtrek aarde is de relatieve overlengte:
Voorgaande – 1;
De formule zou dan zijn:
Relatieve overlengte = 2pi * rad * ((1- alfa * (2 pi)^-1) + (2 * tan(0,5 alfa) * (2pi)^-1) -1)
Relatieve overlengte = 1 : 40000 als alfa hier 0,1234657 zou zijn. de alfa beschrijft hier de hele hoek waarover het touw van de aarde is opgetilt. om t met de tan(x) functie te controleren gaan we uit van een touwdeel. (van een raakpunt tot ophangpunt) alfa = 0,1234657 * 0,5 = 0,06173285 radialen.

ter controle:
Bekend is dat een loshangend touwdeel 0,5 km langer is dan wanneer t op de grond ligt. De lengte van het opgetilde deel is:
Rad * tan(alfa);
Het liggende deel is:
Rad * alfa;
De eerste moet dus 0,5 langer zijn wanneer rad: 6366,198 km is.
alfa is 0,06173285 radialen.
Één radiaal is: 6366,197724 km, 0,06173285 radialen is: 393,0035462 km (op de grond)
Rad * tan 0,06174 = 393,5035467 km (let op: 500 meter langer! en schijnbaar ook 0,5 mm langer door afrondingen...)
Het touw in de lucht is dan 787,0070934 km lang, wat op de grond een afstand van 786,0070924 km is. (het op de grond liggende deel maakt natuurlijk geen enkel verschil)
Dan de hoogte: met de stelling van pythagoras, vanaf de aardradiaal:
(6366,197724 ^2 km + 393,5035467 ^2 km)^0,5 - 6366,197724 km =

12,149 907 04 km...

(ik meen een andere lengte uit die quiz te hebben onthouden)

Laatst aangepast door
BART347
op vrijdag 17 augustus 2012, 21:42
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 01:20

JOL252 schreef:
Zwak en onvolkomen zijn kan soms zelfs óók een keuze zijn... de weg van de minste weerstand, niet in de kracht gaan staan die al in je is gelegd...

Het staat er inderdaad in Galaten 5, ik weet het. Het is een waarschuwing, ook voor ons, om ons leven af te stemmen op Zijn wil en woord om uiteindelijk op Hem te lijken. We zijn in proces en God is lankmoedig en in dat woord zit voor mij de klank laaaaaaannnnnggggg geduldig...
De werken van het vlees.... we hebben allemaal te maken met de strijd van vlees/Geest, Galaten 5 noemt de extremen. Toch zijn er zoveel verborgen zaken in ons die je "vleselijk" kunt noemen.

Hai Jol,

Nou heb ff een tijdje over je post nagedacht...

Ik kom er niet uit.
Quote:
Zwak en onvolkomen zijn kan soms zelfs óók een keuze zijn... de weg van de minste weerstand, niet in de kracht gaan staan die al in je is gelegd...

Ik heb hier de hele dag over na lopen denken, ja onder andere natuurlijk.
Ik kom er niet uit, wát je ermee bedoelt.
In de kracht staan....net zoals in een plas water staan, verder kom ik niet.
En dan, in de kracht staan die al in je is gelegd, met andere woorden, je hebt dan als het ware al die kracht.

Ik zal even zeggen wat ik met zwakheid bedoel onder andere, bijvoorbeeld dat je erg gevoelig bent, ik trek mij dingen veel meer aan dan de gemiddelde. Ik moet echt denken om me rust in het dagelijkse leven, niet teveel stress.

En aan deze zwakheden kan ik niets aan doen, net als anderen die hoogevoelig zijn oid daar niets aan kunnen doen. Dat moet een levenstijl worden, denken aan Rust, regelmatig nemen, zorgen voor rust en stress vermijden. Omdat iemand al teveel stress heeft gehad bijvoorbeeld, of zo geboren is.

Als ik in de kracht ga staan waarvan anderen zeggen dat ie al in mij is, dan gaat het heel erg mis, zowel lichamelijk als geestelijk.... Dat bedoelde ik met kan daar nu eenmaal niets aan doen accepteren wel.

En wat voor mij veel werk is, is voor de gemiddelde niet veel.
Omdat ik nu eenmaal Ptss heb en veel gevoeliger dan de gemiddelde, een gevolg van DIS, wat, in mijn geval weer een gevolg is van kindermishandeling.

Ja, en de ene komt daar sterker uit als overlevende dan de ander. Dat hangt van zoveel dingen af, hoeveel steun had je, kon je wel opleiding doen ondanks alles, kon je kinderen krijgen, graad van sadisme van de daders, graad van leedvermaak van de daders etc. Ja, dit kan naar overkomen is niet mijn bedoeling tis de waarheid.

Ja, en die zwakheid dat versus 'onbetrouwbaarheid' waar iemand wel iets aan kan doen, mi.

Ja, in groepen werd mij vaak gezegd niet aanstellen gewoon in de kracht staan die God je heeft gegeven, vandaar....
Zoiets kan je ook niet zeggen tegen iemand die zijn been heeft verbrijzeld tijdens het skieen.....

Dat wil ook niet zeggen dat ik dom ben, ben vrij intelligent, bovengemiddeld, kon er alleen niets mee doen als kind/puber, moet alleen uitkijken voor stress nu en denken aan mijn rust en kan niet wat de meeste kunnen, iig niet zóveel door de rust die ik elke dag moet nemen.

Ja, en iedereen moet strijden tegen vlees, niet meer roken, niet teveel snoepen, geen dubieuze sites, maar ja, als dat toch een keer mis gaat, Ja, ik vind dat van een andere orde dan het studies verzinnen met feiten die niet kloppen. Dat is niet een keertje de mist ingaan, wat eigenlijk niet de bedoeling was; de geest is gewillig het vlees zwak.
Zoiets kan niet ff in een opwelling zijn gebeurd, daar is voorbereiding aan vooraf gegaan, daar zijn weet ik hoeveel lezingen over gehouden, en weet ik hoeveel geld mee verdiendt met verkoop dvd's en boeken, etc.

Ik zal ff mijn post waarop je reageerde erbij zetten voor de duidelijkheid.

Quote:
SHANITA130 schreef:
Gal 5 19 Het is duidelijk, wat de werken van het vlees zijn: hoererij, onreinheid, losbandigheid, 20 afgoderij, toverij, veten, twist, afgunst, uitbarstingen van toorn, zelfzucht, tweedracht, partijschappen, 21 nijd, dronkenschap, brasserijen en dergelijke, waarvoor ik u waarschuw, zoals ik u gewaarschuwd heb, dat wie dergelijke dingen bedrijven, het Koninkrijk Gods niet zullen beërven. 22 Maar de vrucht van de Geest is liefde, blijdschap, vrede, lankmoedigheid(barmhartigheid),
vriendelijkheid, goedheid, trouw, zachtmoedigheid(zachtaardig), zelfbeheersing. 23 Tegen zodanige mensen is de wet niet. 24 Want wie Christus Jezus toebehoren, hebben het vlees met zijn hartstochten en begeerten gekruisigd.

Kijk, iedereen is wel es een keertje erg boos, ofzo. dát bedoel ik niet, wel als het een zo vaak gebeurd dat het bij je leven gaat horen...
Ik denk, leren zo met dingen om te gaan, grenzen op tijd aangeven, ook aanvoelen, zodat dat niet gebeurd.

En Galaten heeft het over uitbastingen van toorn en niet over rechtvaardige verontwaardiging.

Ik geloof niet dat God onbetrouwbare mensen uitkiest om mee samen te werken. Maar, than again, mijn mening. Want onbetrouwbaar zijn is een keuze.
En als iemand zwak of onvolkomen is, dan is dat geen keuze. Dat kan bv door omstandigheden komen.

En deze bovenstaande reactie was antwoord van mij op de post van Carmen hieronder.
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 19:19

Quote:
Carmen: Als God moest wachten totdat iemand volmaakt is dan kon het nog wel eens lang duren voordat Hij aan het werk kan!

Je hebt natuurlijk gelijk dat in Galaten 5 deze zaken veroordeeld worden. Maar in hoeverre zijn wij, ben jij en ik, vrij van al deze slechte karaktertrekken? Hoe 'volmaakt' moet je zijn voordat God je kan gebruiken?

Ik denk dat God deze wereld heel erg graag wil bereiken en Hij heeft ervoor gekozen om hierin samen te werken met onvolkomen, vaak onbetrouwbare, zwakke mensen. God schijnt zelfs vaak de in onze ogen minst geschikte mensen voor een taak uit te kiezen!

Al met al neemt het niet weg dat iemand wel verantwoordelijk is voor zijn / haar gedrag.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 15 augustus 2012, 01:51
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 01:24

BART347 schreef:

wat mij opvalt is dat er tegen mijn verhaal dit door niemand wordt verdedigd... dus t is waar...? Verraste, verbaasde smiley

Je wacht op antwoord.. maar misschien hebben we op CM als vrouw tegen jouw beleving van "de vrouw" wel geen verweer... het is jouw waarneming en hoe je tot deze conclusies en dit beeld bent gekomen is de vraag. Voor mij spreekt er in de eerste instantie wantrouwen uit... De vraag is, als jij met zulke ogen (de wereld van) de vrouw bekijkt in hoeverre je open kunt staan voor de taal die de vrouw spreekt en kunt uitgaan vanuit vertrouwen ....
Naar boven

Auteur Bericht
BART347

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 01:27

MAMALOE463 schreef:
Bart347 schreef:

wat mij opvalt is dat er tegen mijn verhaal dit door niemand wordt verdedigd... dus t is waar...?

Bart ff een vraagje aan jou, heb je zo een hekel aan het vrouwelijk geslacht dat je zo reageert, je schildert ons vrouwen nu wel erg slecht af terwijl we dat in de aard toch echt niet zijn Knipoog smiley

nee ik heb geen haat tegen vrouwen, en wil ook niet zeuren, ik verwonder me wel over de kwestie...

ook wil ik niet zeggen dat ik dus nooit aan een vrouw wil om deze reden. eerder meen ik een voordeel te hebben door hiermee rekening te kunnen houden, maar heus ook weer niet om het aan te grijpen het tegen een vrouw te gebruiken van mijn kant. Engeltje smiley
(wat ik een paar reactie eerder ook heb aangegeven)
Naar boven

Auteur Bericht
BART347

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 01:31

JOL252 schreef:
Je wacht op antwoord.. maar misschien hebben we op CM als vrouw tegen jouw beleving van "de vrouw" wel geen verweer... het is jouw waarneming en hoe je tot deze conclusies en dit beeld bent gekomen is de vraag. Voor mij spreekt er in de eerste instantie wantrouwen uit... De vraag is, als jij met zulke ogen (de wereld van) de vrouw bekijkt in hoeverre je open kunt staan voor de taal die de vrouw spreekt en kunt uitgaan vanuit vertrouwen ....

dat lijkt me wel te moeten blijken uit een breeder patroon van interactie. anders zou ik gaan concluderen, mogelijk alleen vanuit negatieve aspecten. dan kan ik veel beter kluizenaar worden...
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 01:35

BART347 schreef:
dat lijkt me wel te moeten blijken uit een breeder patroon van interactie. anders zou ik gaan concluderen, mogelijk alleen vanuit negatieve aspecten. dan kan ik veel beter kluizenaar worden...

Ik denk dat "de vrouw" dan een boel van haar kant te verstouwen heeft richting jou om je vertrouwen te wekken... lijkt me niet zo best...

Laatst aangepast door
JOL252
op woensdag 15 augustus 2012, 01:35
Naar boven

Auteur Bericht
BART347

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 01:40

JOL252 schreef:
Ik denk dat "de vrouw" dan een boel van haar kant te verstouwen heeft richting jou om je vertrouwen te wekken... lijkt me niet zo best...

als dat waar zou zijn idd...

maar wat ik hier eerder aanhaal is nav jullie reacties.
Naar boven

Auteur Bericht
BART347

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 01:54

CARMEN073 schreef:
Bij deze dan Lachende smiley . Wil jij em uitleggen of snap jum ooknie?

ter info: k = x1000;

er is een intrepertatie verschil tussen:

A: '(4) tot (21k)Hz' en B: '(4 tot 21)kHz:

ofwel anders gezegt:

A: '4...21000' en B: '4000 tot 21000'

A: daar gaat de man vanuit, dat zou voor een echte box zeer knap zijn;
B: is een redelijke tweeter, dus alleen voor hoge tonen...
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 01:57

ZWAAN995 schreef:

Onmacht verschillende gebeurtenissen van jonge mensen:

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=hxL-RpESLE4&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=DBh-CO1-hbg&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=HooZSSV1jGg&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=NRhiz7tDgLo&feature=fvwrel

Het is triest als je zulke verhalen leest maar deze dingen gebeuren dagelijks van praktijk hier op aarde van het leven.
Mensen die de Here Jezus niet kennen maar evenzo ook wel gebeurt in christelijke gezinnen leef je in onmacht waarom dit zo gebeurt?

Theorie makkelijk gezegd je niets van mensen aantrekken in wat ze zeggen maar praktijk gezien trek je dat teveel aan. Daarom moeten we geen lelijke dingen zeggen over iemands uiterlijk want het kan je op vreten dat je uit eenzaamheid gaat snoepen nog erger maakt of dat je zoals de andere jongeren hier zelfmoord pleegt of doet uithongeren.

Helaas kennen veel ongelovige mensen niet de Here Jezus en maken er een einde aan door pijn en verdriet, boosheid en angst.

Zo bidt ik dagelijks dat ook voor deze mensen hun hart en ogen geopend mogen worden zodat het ook voor hen niet te laat hoeft te zijn.

Hoe je hart ook beschadigt is niet meer te lijmen valt
Alleen de Here Jezus kan je scherven lijmen

<><

Zwaan

Hai Zwaan,

Dank je!!

Ik zal morgen de films bekijken!

Slaap lekker!
Naar boven

Auteur Bericht
BART347

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 01:57

t topic gaat over roken...

rookt die zalm ook? dan is t mogelijk gerookte zalm... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

hoe die schoenen roken hoef ik niet te weten, hopelijk ruiken ze nu weer beter...

-> ontopic.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 02:01

idd, ik denk ga nog ff wat lezen over verslavingen, veel reacties... Gefrustreerde smiley

Maar ja tis ook een datingsite Knipoog smiley

Wie weet wordt het nog wat tussen....

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 15 augustus 2012, 02:04
Naar boven

Auteur Bericht
BART347

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 02:06

SHANITA130 schreef:
idd, ik denk ga nog ff wat lezen over verslavingen, veel reacties... Gefrustreerde smiley

Maar ja tis ook een datingsite Knipoog smiley

Wie weet wordt het nog wat tussen....

doen rokers dat samen ook, zoals lady en de vagebond? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 02:07

ROELANDE345 schreef:
iemand die hsp is (high sensetive person) diens zintuigen werken veel sterker. Ze horen alles, ik ken er een die zegt dat ie het gras hoort groeien, ze ruiken alles, dus al die luchtjes die mensen op hebben en die die je zo tegen komt, zien veel scherper en meer enz. Ze doen de hele tijd zoveel indrukken op daardoor en je afsluiten er voor is moeilijker als je zoveel indrukken te verwerken krijgt. Daarom moeten ze hun grenzen sterk bewaken en meer rust nemen dan anderen. Er zijn ook gradaties in hoor de ene is gevoeliger dan de ander

Ja, als je het gras hoort groeien dat ben je héél hoog sensitief Knipoog smiley , hoger kan dan niet denk ik. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 02:09

[quote=SVEN797]

Klik hier!
Naar boven

Auteur Bericht
BART347

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 02:19

SHANITA130 schreef:
Ja, als je het gras hoort groeien dat ben je héél hoog sensitief Knipoog smiley , hoger kan dan niet denk ik. Knipoog smiley

dan zag ik laatst hoe een lieveheersbeest in timboektoe in de bosjes ging plassen...

(mss wat minder youtube kijken....) Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 06:23

Lady and the Tramp

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 15 augustus 2012, 06:35
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 07:42

Topictitel is toch roken e.a verslavingen?

Dus allerlei vormen van verslavingen oftewel hobby's Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 07:42

EO, De vijfde dag, Reportage seksueel misbruik in christelijke gezinnen, klik hier

Andries Knevel: ook evangelische en soortgelijke groepen....

Hulpverleners in de zogenoemde biblelbelt zeggen opmerkelijke en alarmerende signalen te ontvangen over seksueel misbruik.
Onderzoekers die het huiselijk geweld in christelijke gezinnen in beeld proberen te brengen stuiten in hun onderzoek onverwachts op meldingen over seksueel misbruik.

De onderzoekers spreken van een afdekcultuur. Het misbruik wordt vaak verzwegen.

Twee slachtoffers die de moed hebben dat zwijgen te doorbreken.

Wat ik opmerkelijk vind is dat het in 'christelijke gezinnen' gebeurd.
Héél opmerkelijk...

Er zijn mensen die het ermee eens zijn, om het niet naar buiten te brengen, dat zou niet goed zijn voor het getuigenis, dan denk ik wélk getuigenis?
Van deze ernstige misdaden daar hebben zelfs de ongelovigen een afkeer van....

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 15 augustus 2012, 09:22
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 07:49

Heee Erika,

De zon schijnt vrolijk voor je bijzondere dag.

Van hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en Gods zegen toegewenst.

Groetjes

Herman en Brigitta

Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4354 4355 4356 4357 4358 4359 4360 ... 6194 Volgende
Pagina 4357 van 6194