ChristianMatch

Forum

Het weer
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4358 4359 4360 4361 4362 4363 4364 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 18:54

Is er al ergens sprake van onweer en windstoten?

Thomas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 18:59

THOMAS968 schreef:

Thomas

Nee, hier is het 29 graden. De treinen zijn hier (Rotterdam) vanaf 17.00 uur al minder gaan rijden, maar er is nog geen druppel gevallen!!.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 19:04

JANS221 schreef:
Nee, hier is het 29 graden. De treinen zijn hier (Rotterdam) vanaf 17.00 uur al minder gaan rijden, maar er is nog geen druppel gevallen!!.

De NS baseert zich op de weersvoorspellingen, dus het is goed verdedigbaar dat ze minder rijden. Het is dan wel zaak dat de voorspellingen een beetje uitkomen he, anders denk je de volgende keer ook van het zal wel.

Thomas, gelooft dat het nog best slecht kan worden.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 15 augustus 2012, 19:17
Naar boven

Auteur Bericht
ZWAAN995

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 19:32

“God in een Doos” of God zoals Hij Zich heeft geopenbaard?

http://verhoevenmarc.be/PDF/God-in-box.pdf

“Ga niet boven hetgeen geschreven staat”

http://www.verhoevenmarc.be/PDF/1Kor4-6.pdf

<><

Zwaan
Naar boven

Auteur Bericht
KROX372

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 19:33

.......................................

Laatst aangepast door
KROX372
op zondag 26 augustus 2012, 21:40
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 19:40

JANS221 schreef:

Nee, nog steeds niet geregend in Rotjesknor
Naar boven

Auteur Bericht
ANOUSKA714

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 19:45

ik heb benzine getankt.... ppppffff. Daar gaat mn leuke shopmiddag Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 19:57

YELNIN491 schreef:
precies die Knipoog smiley en ergens bij de heuvelrug

Neu die die bij de heuvelrug die in Zeeland he Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 19:59

Verjaardagsmenu spleetogen voer Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KROX372

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 20:08

Krox staat bij de Schreierstoren en huilt dikke tranen. Hadden ze dat geld van de Noord Zuid-lijn maar anders besteed. Krox senior zegt altijd: Hadden komt als hebben te laat is.
Krox had van dat geld Amsterdam CS verplaatst naar ZuidWTC locatie en het hele railnet omgelegd. En had Amsterdam weer een stad aan het water gemaakt door de haven naar historisch model te herbouwen. (is de plek waar nu Amsterdam CS is)
Mooi al die botters en zeilschepen. Krox had ook de rosse buurt opgeheven, en alle coffeeshops gesloten in verband met toerisme met een verkeerde motivatie.
Stem op Krox.
PS Krox huilt vanwege die afschuwelijke hoogbouw aan het IJ waardoor hij vanaf de Scheierstoren niet meer over het IJ uit kan kijken.

Laatst aangepast door
KROX372
op woensdag 15 augustus 2012, 20:19
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 20:08

Ik kreeg ook geld terug Clown smiley en dan mogen die blauwe enveloppen wel blijven komen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 20:15

dat is ook puur genieten, mamalou........

ik ben vandaag "ontvoerd" door mijn vriendin! (met alle gevolgen van dien!!)
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 20:16

lekker met familie naar zandvoort geweest
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 20:19

MAMALOE463 schreef:
Djab697 schreef:

Ja, er zijn ook hele luchtige sub-forums voor. doe het daar.
bijvoorbeeld de sectie: van alles wat.

Volgens mij leven we in een vrij land en mag ik zelf bepalen waar ik schrijf over mijn "schoenenhobby" oftewel verslaving net hoe je het ziet.
Dit gaat toch over verslavingen Boze smiley
Dan ga ik mijn reactie dus mooi niet verschuiven naar de sectie van alles wat omdat jij dat ff handiger vind.
Dit gaat over alle vormen van verslavingen dus ik plaats dan ook hier mijn reactie.
Enja, als jij alleen graag bloed serieuze reacties lees is een probleem wat bij jou ligt, niet bij mij Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Weet je wat mij opvalt? Dat hier nog steeds niemand begonnen is over chocolade. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 20:20

VISSER278 schreef:
Weet je wat mij opvalt? Dat hier nog steeds niemand begonnen is over chocolade. Lachende smiley

ja ik zit me de hele tijd vreselijk in te houden Visser
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 20:23

THOMAS968 schreef:

Thomas

Ja , is al voorbij. Net 10 minuten volaan geregend met beetje onweer, veel wind , niet echt windstoten..... En nu staan alle ramen wagenwijd open om de boel lekker door te laten waaien.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 20:26

ROELANDE345 schreef:
ja ik zit me de hele tijd vreselijk in te houden Visser

oke dan een andere . Als het mosselseizoen geopend is en je wilt dan het liefst binnen een week de eerste mossels eten , is dat een verslaving, een hobby of gewoon een kick? Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

THOMAS968 schreef:
Bedenk altijd dat er een heel simpel mechanisme in werking treedt op het moment dat er iets beweerd wordt wanneer er iets over de groep wordt beweerd waartoe je jezelf rekent. De reactie is dan al snel: Ok, het komt wel voor maar ja het komt overal voor. Het is een vorm van ontkenning die het onrecht, in dit geval van de kinderverkrachting, in stand houdt en voor iedereen met wat benul van sociale wetenschappen heel goed bekend. Inderdaad, cognitieve dissonantie en echt levensgevaarlijk. En de bewering van het komt in andere kringen ook wel voor, dekt het misbruik toe en ik keer me daar dus echt vierkant tegen.

Vergeving is een elementair christelijk principe maar als dit begrip dusdanig misbruikt wordt dat het slachtoffer klem kom te zitten als het verkracht is door haar vader en nog MOET vergeven ook omdat impliciet gesteld wordt dat God aan de kant van de verkrachter staat ook, dan wordt iedere grens overschreden en is de term vergeving in bijbelse zin helemaal niet van toepassing. Geestelijke manipulatie en machtsmisbruik, en misbruik maken van de naam van God, niks anders.

Thomas, die wel vindt dat vergeving, mits uit vrije wil, goed is.

Ja, vergeving is een bijbels principe een goed bijbles principe waar ik achter sta.
Echter, dan moet er dus sprake van berouw en toegeven zijn, wat Willem ook schreef, zij het in andere woorden.
Vergeving is voor mij weer van harte omgaan....
Als ik berouw heb van dingen en die heb ik gehad, dan weet ik dat God vergeeft, omdat ik berouw heb en voel en het niet ontken.
En dan is het voor God als in de zee gegooid.
Dus dat principe geldt mi ook voor mensen onderling, waarom zou God mij alleen vergeven als ik berouw toon, net als David berouw toonde, van toen met Batseba.
Als ik ontken, bagateliseer, kan God mij niet vergeven. Met andere woorden als mijn geweten is afgestompt, onder meer. of als de dader zijn gezicht niet wil verliezen..

Ja, sommige christenen zeggen van er is geen berouw van de dader nodig om te vergeven, nou dan ben ik blij voor hun, als hun dat goed doet! Maar ik zelf denk ja, waarom dan wel als God óns iets vergeeft, waarom is er dan wel berouw nodig?

Ik ben juist voor een groot deel hersteld, omdat ik niet meer hoef te vergeven, als er geen berouw is, sterker nog ik werd uitgelachen, haha, kon toch niets bewijzen....
Omdat ik erachter kwam dat alle teksten in het NT die over vergeving gaan, daar is altijd, zonder uitzondering sprake van berouw.

Dat ik veel rust nodig heb en me grenzen goed moet bewaken door DIS, ja, dat is net zoiets voor mij als iemand met suikerziekte, die op zijn voedsel moet letten, doet ie dat is er heel goed mee te leven.

Ik wil er gewoon over communiceren. Omdat er véél meer vrouwen slachtoffer zijn, als ik alleen al in mijn postvak kijk...
En ik gewoon terecht verontwaardigt(boos over onrecht gedaan aan jezelf of een ander) ben, en da's nou juist wel gezond.
Dat onderdrukken van boosheid da's nu juist zo funest, zie boek van Alice Miller: "gij zult niet voelen".

En ik wil het snappen, waarom kunnen zulke dingen in gezinnen die voor de buitenkant de hoogste normen en waarden erop nahouden, en zelfs in kerken? Da's nota bene overspel, met je mooie eigen dochter die vrouw aan het worden is, of nog net niet is. En/of als baby, peuter, kleuter en daartussen.. En daar verpest iemand alles voor voor zo'n kind(geen relaties kunnen aangaan, niet kunnen werken vanwege oa migraine op de achtergrond die regelmatig doorzet, hele karakter vermoord, niet met mensen om kunnen gaan, nemand vetrouwen, en vaak blijft het daar niet bij, ook het saboteren van opleiding simpel omdat de dader het niet kan hebben dat zijn dochter iets bereikt..en nog vele andere destructieve zaken kunnen plaatsvinden.

En dan nog de omgeving, moeder, broer, die het spel van de dader meespelen, dat ik alles verzin omdat ik ziek ben...neehee, ik ben ziek door wat er is gebeurt, het zou raar zijn als iemand moet ondergaan wat ik heb ondergaan en er niets aan over houdt, dat zou niet normaal zijn.
Ja, ik weet dat het ontkenning is om zichzelf te beschermen, maar dan nog, ik kan het me namelijk niet voorstellen. Ik weet theoretisch dat dat zo is.

Maar door al deze reacties kom ik verder, van iedereen. en degenen die meelezen en niet reageren maar wel herkennen...

Ik wilde nog even op Willem en enkele anderen ingaan, maar ja, dat red ik niet vandaag denk ik.

Laterz! En Bedankt!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 15 augustus 2012, 20:46
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

SVEN797 schreef:
kan dat ook geestelijk zijn of beide?

Hsp zijn is een lichamelijk iets je zintuigen werken veel en veel beter. Dat kun je ook in het geestelijke gebruiken natuurlijk
Naar boven

Auteur Bericht
ZWAAN995

heb telefoontje gehad van mam dat men een scan willen maken van haar lever en milt want hun hadden bij 1e scan een gewasje gezien de vraag alleen is of dat goed of kwaad aardig is. Haar benen hebben minder erg door medicijnen goede doorbloedingen. Om alles uit te voeren is risco want oma is wel hartpatiënt namelijk. Doktoren zeiden tegen oma mocht het mis gaan wilt u dan gereanimeerd worden of niet want het kan zijn dat u als een kasplantje eruit kan komen. Maar dat is een kleine risco. Haar leven ligt in Gods hand. Alles op Zijn Tijd of Oma mag lang blijven leven of dat ze bij de Here mag komen.

Oma is elk geval niet bang om te sterven.
Ze weet dat als ze komt overlijden dat ze bij de Here Jezus komt. Lachende smiley

<><

Zwaan
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 20:30

VISSER278 schreef:
oke dan een andere . Als het mosselseizoen geopend is en je wilt dan het liefst binnen een week de eerste mossels eten , is dat een verslaving, een hobby of gewoon een kick? Kwijlende smiley

Binnen een week! dezelfde dag! Ik heb dat trouwens ook met haring.
Ik noem het gewoon lekker
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 20:31

Falafel schotel van de Israëliet Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 20:32

VISSER278 schreef:

Boze smiley Chocola hebben wij vrouwen af en toe nodig. zal ik dan degene maar zijn die dat toe durft te geven?

Chocola.

Het suiker pompt je serotonineniveau op en je wordt rustig, het vet pompt je endorfineniveau op en je wordt opgewekt. Daarnaast bevat chocola fenylethylamine (dit stofje scheiden je hersenen ook af als je verliefd bent Verliefde smiley ), theobromine (maakt je alert en het concentratievermogen neemt toe) en magnesium (betrokken bij het aanmaken van serotonine).
Dus alle reden om jezelf lekker te verwennen met een stukje (pure) chocola. Let wel: een stukje van 10 - 20 gram dat is 50 – 100 calorieën. Dat is al voldoende om je hersenen tevreden te stellen.

Gewoon een klein stukje nemen af en toe Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 20:38

THOMAS968 schreef:

Thomas

Ja, nu in Utrecht.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 20:45

JANS221 schreef:
Boze smiley Chocola hebben wij vrouwen af en toe nodig. zal ik dan degene maar zijn die dat toe durft te geven?

Chocola.

Het suiker pompt je serotonineniveau op en je wordt rustig, het vet pompt je endorfineniveau op en je wordt opgewekt. Daarnaast bevat chocola fenylethylamine (dit stofje scheiden je hersenen ook af als je verliefd bent Verliefde smiley ), theobromine (maakt je alert en het concentratievermogen neemt toe) en magnesium (betrokken bij het aanmaken van serotonine).
Dus alle reden om jezelf lekker te verwennen met een stukje (pure) chocola. Let wel: een stukje van 10 - 20 gram dat is 50 – 100 calorieën. Dat is al voldoende om je hersenen tevreden te stellen.

Gewoon een klein stukje nemen af en toe Lachende smiley met blinkend witte tanden

Zal even checken of mijn hersenen wel genoegen nemen met zo"n klein stukje...meestal willen ze meer...

Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 20:46

ROELANDE345 schreef:
Binnen een week! dezelfde dag! Ik heb dat trouwens ook met haring.
Ik noem het gewoon lekker
Nee hoor das geen verslaving!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 20:47

Hier nu drukkend warm en grauwgrijs in de lucht......
Verfrissend regenbuitje zou nu eigenlijk wel prettig zijn.......
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 20:49

HANNAH810 schreef:
dat is ook puur genieten, mamalou........

ik ben vandaag "ontvoerd" door mijn vriendin! (met alle gevolgen van dien!!)

Oei dat klinkt spannend!!...............
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 20:50

STEENTJE178 schreef:
Hier nu drukkend warm en grauwgrijs in de lucht......
Verfrissend regenbuitje zou nu eigenlijk wel prettig zijn.......

Ja, ik zit ook nog steeds op het beloofde buitje te wachten.....denk dat ik overgeslagen wordt Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 20:50

Maar toch liever die rode enveloppen van de Belastingdienst........ dat zijn tenminste altijd de Toeslagen Knipoog smiley (of wat daar betrekking op heeft)
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4358 4359 4360 4361 4362 4363 4364 ... 6194 Volgende
Pagina 4361 van 6194