| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 22:11
|
|
|
|
http://www.trouw.nl
Daar vind je ook een kieswijzer. Hij werkt alleen niet goed met Safari, wel met Firefox. Wel grappig je krijgt te zien waar je staat op de lijn progressief-conservatief op niet-economische thema's en op basis van economische onderwerpen in de links-rechtssfeer.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 16 augustus 2012, 10:21
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 22:14
|
|
|
|
| HARALD940 schreef: | Dat kan er vanaf hangen inderdaad.
Ik heb hem zelf ook gedaan en ik kom wel netjes bij de SGP en PVV uit op 1 en 2, en ga de tweede stemmen. |
Wat versta jij onder netjes?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SVEN797
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 22:16
|
|
|
|
| SVEN797 schreef: | | oke duidelijk. | de zin Gij zult niet oordelen ervaar ik nu anders.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 22:22
|
|
|
|
Een andere verslaving...
Internet...pc...?? Hele avonden film of tv kijken.... Of spelletjes op de pc die tot diep in de nacht worden gespeeld??
Wanneer noem je het een verslaving...
Oke... zelfs voor mijn gevoel zit ik nog teveel voor de pc... Maar ik heb geen zitvlees...en ben veel te onrustig... Een mooie film?? Soms lukt me dat...maar het duurt me al gauw te lang. Nee...ik geloof niet dat ik verslaafd ben...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 22:24
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Zeeuws vraagje..... bedoel je het tussenstuk van de uitlaat van je auto? Hoe moet je die deleten?  |
Wil je nu echt dat ze een domme zeeuw gaan noemen???
Laten we die eer van Zeeland even hoog houden he!!!!!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 22:26
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | dat is ook puur genieten, mamalou........
ik ben vandaag "ontvoerd" door mijn vriendin! (met alle gevolgen van dien!!) |
20.15 uur . Dan wou ze al weer snel van je af.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 22:31
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | 20.15 uur . Dan wou ze al weer snel van je af.  |
Nee Visser...want als je dag vroeg begint met ""ontvoeren"" is het een hele lange dag ....een lange ontvoerdag....
En een moeder moet ook weer naar huis he.... Overigens je houd ons vrouwen wel heel goed in de gaten hoelang en wanneer we online zijn he?????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 22:37
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Wil je nu echt dat ze een domme zeeuw gaan noemen???
Laten we die eer van Zeeland even hoog houden he!!!!!!!!!! |
Dat doen ze al jaren , maar daar stoor ik me echt niet aan.
Je hebt wel een mooie profielfoto Zeeland , maar hoe oud is die foto? Je ziet er tenminste wel erg jong uit.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 22:40
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Nee Visser...want als je dag vroeg begint met ""ontvoeren"" is het een hele lange dag ....een lange ontvoerdag....
En een moeder moet ook weer naar huis he.... Overigens je houd ons vrouwen wel heel goed in de gaten hoelang en wanneer we online zijn he????? |
Ik hou echt niet bij hoe laat iemand online komt hoor . Maar ik zie wèl hoe laat iemand iets plaatst op het forum .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 22:42
|
|
|
|
Sjonge....... het ene moment ben je nog de één na beste voetbalelftal ter wereld, een volgend moment verlies je het nog van 11 frietpuutjes...... .
Alles is relatief!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 22:45
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Dat doen ze al jaren , maar daar stoor ik me echt niet aan.
Je hebt wel een mooie profielfoto Zeeland , maar hoe oud is die foto? Je ziet er tenminste wel erg jong uit.  |
Duidelijk toch een niet-slimme Zeeuw...... als je ff beter leest zie je dat dit Zeeland-junior is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 23:03
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Duidelijk toch een niet-slimme Zeeuw...... als je ff beter leest zie je dat dit Zeeland-junior is  |
ik ben niet nieuwsgierig hoor , ik weet wel graag alles, maar om alle profielen te bekijken dat gaat me te ver.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 23:07
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Verjaardagsmenu spleetogen voer  |
Jammie , doe dat vrijdag dan ook maar. Vissertje houdt daar wel van.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JEANNETTE963
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 23:11
|
|
|
|
Interessant onderwerp... Ik heb onlangs het boek -Stil- gelezen van Suzan Cain. Superboek, wat voor mij een enorme opsteker was...het gaat over introvert zijn in een wereld die niet ophoud met kletsen. Ik vind het een fijner boek dan die van Aron, temeer omdat het de introverte (in alle varianten) mens naast de extraverte plaatst. En het verlangen naar stil, rust, je her-opladen niet als een 'afwijking' ziet of iets wat vervelend zou zijn (...lastig als je dat hebt, zeg...) het is geen ziekte, het is ontdekken zoals de Schepper je bedacht heeft. En de een laadt op door veel prikkels en veel mensen en dingen doen, de ander doet dat liever alleen en in stilte. Omdat de laatste groep ongeveer een derde van de bevolking is, dus de minderheid, wordt dat soms als lastig gezien. Met beide varianten van gebak is niks mis, we mogen van elkaar aanvaarden dat we uniek zijn. En vooral elkaar de ruimte geven om onszelf te zijn. God schiep de extravert...en zie het was zeer goed. God schiep de introvert...en zie het was zeer goed.
Laatst aangepast door
|
JEANNETTE963
|
op woensdag 15 augustus 2012, 23:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 23:23
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | Chocola hebben wij vrouwen af en toe nodig. zal ik dan degene maar zijn die dat toe durft te geven?
Chocola.
Het suiker pompt je serotonineniveau op en je wordt rustig, het vet pompt je endorfineniveau op en je wordt opgewekt. Daarnaast bevat chocola fenylethylamine (dit stofje scheiden je hersenen ook af als je verliefd bent ), theobromine (maakt je alert en het concentratievermogen neemt toe) en magnesium (betrokken bij het aanmaken van serotonine). Dus alle reden om jezelf lekker te verwennen met een stukje (pure) chocola. Let wel: een stukje van 10 - 20 gram dat is 50 – 100 calorieën. Dat is al voldoende om je hersenen tevreden te stellen.
Gewoon een klein stukje nemen af en toe |
10 - 20gr per dag voor vrouwen, en mannen 50 - 100gr per dag dan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 23:36
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ik hou echt niet bij hoe laat iemand online komt hoor . Maar ik zie wèl hoe laat iemand iets plaatst op het forum .  |
Ik bewonder je slimheid!!!!!!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 23:38
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | | Het was toch een serieus stukje wat ik schreef?(of heb ik teveel chocola op?) |
Natuurlijk was het serieus!!! Chocolade...is ...serieus!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 23:41
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | ik ben niet nieuwsgierig hoor , ik weet wel graag alles, maar om alle profielen te bekijken dat gaat me te ver. |
Duidelijk keek je deze wel... Zie je wel...ik heb gelijk... Allemaal domme antwoorden en vragen...
Kan er uit Zeeland nog iets goeds voortkomen???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 00:37
|
|
|
|
Nou ja zeg...
Ik zocht deze week een boek dat schreef ik hier ergens, een geelachtig boek, met titel ongeveer als: 'Prijs niet de Heer, waarvan ik weet dat sommige fanatieke gelovigen daardoor echt niet meer geloofde, dat ook zeiden...Dat was in topic Hel, realitiet of ficite dacht ik...
En nu, doordat ik cognitieve dissonantie opzoek, staat er rechts van die site daarover, ja hoor een geelachtig boek, soortgelijke titel, ja ik schreef nog dat ik wou lezen wat er staat dát dat dat mensen va hun geloof kan afhalen....zoiets....dit boek heet "God is niet groot.....

Ja, het boek op de site was wit, maar toen ik doorklikte voor informatie bij bol.com dus meest geel...me rot lopen zoeken naar dat boek uit interesse alleen natuurlijk en om te snappen waarom, en nu staat het gewoon als link van bol com op een site over cognitieve dissonanatie, waardoor ik op keek door Thomas....het moét dat boek zijn, was pas anderhalf jaar geleden dat ik het zag....
Is dit toeval, of is dit net zo toevallig dat als je op een ander forum met reklame iets schrijft over psychologie en ernaast verschijnt een advertentie erover....
Hier gaat het boek over en zo wordt dus door ongelovigen gedacht....en geef ze eens ongelijk met sommige zaken.... Beschrijving Christopher Hitchens trekt in God is niet groot fel van leer tegen de godsdienst. Door nauwkeurige analyse van belangrijke religieuze teksten laat hij zien dat religie niet meer is dan een wens van de mensheid. Religie is het gif dat de maatschappij verziekt, ze is een oorzaak van gevaarlijke seksuele repressie en zorgt voor miskenning van de bakermat van onze beschaving. God is niet groot is stilistisch briljant, geestig, boos, onredelijk, overtuigend, erudiet en scherpzinnig â€" een boek om in één adem uit te lezen.
Ik ben benieuwd wat er in staat dat dat dát teweeg kan brengen... dat meest fanatieke gelovigen ineens niet meer geloven na lezen van dat boek....want het wordt dus gelezen in christelijk nederland...
Ja, of ik vergis me heel erg die kans is er ook, maar ja, daar kan ik dan ook niets aan doen, het lijkt sterk op wat in me geheugen zit...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 16 augustus 2012, 01:14
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 00:49
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Even tussen door, heel raar.....er is een boek, weet ongeveer hoe het heet, namelijk: prijst niet de Heer, zoiets in die geest is de titel.
Het is een boek, aan de grote en dikke kant, geel, schrijver weet ik niet meer.
Er zijn al enkelen die ik ken, fanatieke gelovigen, echt ongelovig geworden door het lezen van dat boek....
Ik ben benieuwd wat er in staat dat dat dát teweeg kan brengen...
Misschien weet iemand over welk boek ik het heb?
En anders hoop ik dat ik nog een email adres heb van iemand die dat las en ongelovig werd. Anders heb ik pech....heb al gegoogled etc. Ik kan ook degene ff opzoeken....als ik toch in de stad moet zijn....en het ff vragen....
Iig, Djab, ik bedoelde me post naar jou anders dat je 'm opvatte, dacht ik te kunnen zien aan je reactie....dus ik reageer later nog es. En Jol, jou zou ik ook nog antwoorden...
Dat doe ik later....ja ff gewoon geen tijd...ja, je hebt wel van die dagen dat je het druk hebt....
Laterz!!! |
Heb 't gevomde, meest geelachtig boek, toen ik een pagina bekeek over cognitieve dissonantie, aan de rechterkant een advertentie van bol.com, boek heet God is niet groot...ik dacht zoiets van 'prijs niet de Heer....ja, onveer 2 jaar geleden dat ik het zag en ik dacht ik onthou het wel....
Maar ja ik herkende 't net....
Tricky boek natuurlijk, maar wordt gelezen in christelijk nederland, ik wil het lezen omdat Ik ben benieuwd wat er in staat dat dat dát teweeg kan brengen...dat meest fanatiekelingen ineens niet meer geloven na lezen van dat boek....
Ja, of ik vergis me heel erg die kans is er ook, maar ja, daar kan ik dan ook niets aan doen, het lijkt sterk op wat in me geheugen zit...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 16 augustus 2012, 00:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 01:06
|
|
|
|
| ANOUSKA714 schreef: | Als er een vrouw is die dit allemaal gelezen heeft, begrijpt en het zelfs narekend en er plezier in heeft.... dan heb je je partner te pakken  |
en hopelijk is ze een kattemens...
dan weet ze t andere raadsel ook op te lossen... t is maar 89 km...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA803
|
|
Geplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 01:13
|
|
|
|
|
Ontroerend....je ziet t zo voor je..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA803
|
|
Geplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 01:13
|
|
|
|
|
Ontroerend....je ziet t zo voor je..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA803
|
|
Geplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 01:41
|
|
|
|
|
Bemoedigend...echt, tegelijk ook zó lastig...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA803
|
|
Geplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 01:42
|
|
|
|
|
Bemoedigend...echt, tegelijk ook zó lastig...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA803
|
|
Geplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 02:08
|
|
|
|
| MANNA420 schreef: | Heel mooi gedicht en inderdaad het is zo waar. Er staat: Werpt uw bekommernis op Hem en Hij zal u rust geven. Vaak werpen we alleen de problemen zelf op Hem en blijven we zelf maar piekeren. Nee, God wil ook dat we het zorgen maken om bij Hem neerleggen.
Dat is volledige overgave. |
Tja, helemaal mee eens....maar Ohh zó moeilijk.... Maar de enige manier ja.....zit er middenin...dus alles wat hier geschreven wordt raakt me erg.....thnx allemaal!!! Bemoedigend...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA803
|
|
Geplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 02:15
|
|
|
|
| MANNA420 schreef: | Heel mooi gedicht en inderdaad het is zo waar. Er staat: Werpt uw bekommernis op Hem en Hij zal u rust geven. Vaak werpen we alleen de problemen zelf op Hem en blijven we zelf maar piekeren. Nee, God wil ook dat we het zorgen maken om bij Hem neerleggen.
Dat is volledige overgave. |
Tja, helemaal mee eens....maar Ohh zó moeilijk.... Maar de enige manier ja.....zit er middenin...dus alles wat hier geschreven wordt raakt me erg.....thnx allemaal!!! Bemoedigend...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 07:46
|
|
|
|
Ik vind het knap!!! En geef toe...mijn hoofd kan dat niet aan!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 07:50
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Duidelijk keek je deze wel... Zie je wel...ik heb gelijk... Allemaal domme antwoorden en vragen...
Kan er uit Zeeland nog iets goeds voortkomen??? |
sjaaaaa
|
|
| Naar boven |
|
|