ChristianMatch

Forum

roken e.a. "verslavingen
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4368 4369 4370 4371 4372 4373 4374 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
ROLF230

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 17:08

Hallo mensen, hier een link over de leer van wilkin van der kamp, de bovenste link in die link aanklikken. Mij vangen ze niet meer met deze onzin.https://www.google.com/search?ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=wilkin+van+der+kamp&btnG=Zoeken&domains=http%3A%2F%2Fwww.verhoevenmarc.be&sitesearch=http%3A%2F%2Fwww.verhoevenmarc.be

Laatst aangepast door
ROLF230
op vrijdag 17 augustus 2012, 17:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 17:09

CARMEN073 schreef:
Dames staan met 2 punten voor!

Ok heren nog un kans...

Welk plattelandsvolk zwemt in de drank? Clown smiley

Ja hallo , wij krijgen geeneens de kans om te reageren.
Zo kan ik het ook winnen. Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 17:10

Even een ouder topic naar boven gehaald Lachende smiley

Ik wil zelf een paar kilootjes kwijt, zes kilo om precies te zijn en ben nu een week bezig met het cambridge dieet.
Ik heb het in het verleden eerder gedaan, het is wel erg zwaar, maar met een week shaken kun je vijf kilo kwijt raken Clown smiley

Ik sport zelf erg veel, ben twee maanden gestopt, maar na de vacantie ga ik ook dat weer oppakken dus het moet lukken!

Wie is er nog meer met een dieet bezig, en welk dieet?
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 17:19

MAMALOE463 schreef:

Ik wil zelf een paar kilootjes kwijt, zes kilo om precies te zijn en ben nu een week bezig met het cambridge dieet.
Ik heb het in het verleden eerder gedaan, het is wel erg zwaar, maar met een week shaken kun je vijf kilo kwijt raken Clown smiley

Ik sport zelf erg veel, ben twee maanden gestopt, maar na de vacantie ga ik ook dat weer oppakken dus het moet lukken!

oh kijk dat topic was er al

Lachende smiley

ga morgen (weer) beginnen met Dr Cohen. Is ook een crash dieet maar ben al een poosje bezig met bewust gezond eten en ook wel wat afgevallen maar nu sta ik helemaal stil. dus nog ff voor mn vakantie wat kilo's eraf knallen
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 17:20

VISSER278 schreef:
Ja hallo , wij krijgen geeneens de kans om te reageren.
Zo kan ik het ook winnen. Woedende smiley

ja er kan er maar een de beste zijn
Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 17:21

Aankomen hoeft niet altijd te betekenen dat je teveel of verkeerd eet, ik ben zelf na een halfjaartje medicijnen gebruikt te hebben voor een angststoornis, zes kilo zwaarder geworden, puur en alleen maar door de medicijnen die mijn stofwisseling bijna stil legden.

En als je wilt afvallen ben ik van mening dat je jezelf kleine doelen moet stellen, haalbare doelen. Voor mij persoonlijk gaat het dan maar om een zes a zeven kilo dan ben ik blij, maar ik kan begrijpen dat iemand die 20 of 30 kilo kwijt wil raken dat dat onoverkomelijk lijkt.
Ik zou zeggen, bekijk het met stapjes van 5 a 10 kilo ipv te kijken naar hoeveel je in totaal kwijt wilt.

Wie doet er naast afvallen ook een sport beoefenen?
Ik doe zelf aan spinning, Xco en bodypump Lachende smiley allemaal leuke sporten, en wat ik belangrijk vind, in groepsverband, anders ontbreekt het mij aan doorzettingsvermogen Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 17:22

ROLF230 schreef:
Hallo mensen, hier een link over de leer van wilkin van der kamp, de bovenste link in die link aanklikken. Mij vangen ze niet meer met deze onzin.https://www.google.com/search?ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=wilkin+van+der+kamp&btnG=Zoeken&domains=http%3A%2F%2Fwww.verhoevenmarc.be&sitesearch=http%3A%2F%2Fwww.verhoevenmarc.be

leg eens uit.
Naar boven

Auteur Bericht
DJAB697

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 17:23

CARMEN073 schreef:
Kijk, zijn we het toch ergens over eens.

Alleen onder toetsen versta ik wel iets anders denk ik. Toetsen is iets of iemand tegen het Licht houden; het Woord van God.

Het klakkeloos overnemen van 2e en 3e hands negatieve informatie zonder de diverse beweringen na te gaan op waarheidsgehalte en zonder de persoon zelf in kwestie aan het woord te laten of te onderzoeken, valt bij mij binnen de categorie 'lastercircuit'.

Om het jullie gemakkelijk te maken hier de link naar de website van Wilkin zelf: http://www.bevrijdingspastoraat.nl/over-ons.html

Ja klopt, ken sommige sites, die meestal wel Bijbels zijn en goed op fouten wijzen, maar dan vervolgens het kind met het badwater weggooien.

Zo ook de mensen die ''klakkeloos'' zulke mensen volgen en alles wat ze zeggen zonder Bijbels te toetsen als zoete koek naar binnen werken.
werkt dus van twee kanten.

Gaf een keer een word of faith persoon (prosperity gospel, health and wealth) deze link

http://www.youtube.com/watch?v=0ks3EdMMT48

Na een paar seconden zei ze, oh dit kijk ik niet, kan niet waar zijn, gaat over die en die voorganger, en daar ben ik lid van de gemeente ( amerikaanse vrouw).
Terwijl als ze verder had gekeken ze zou zien dat er wel voorbeelden worden genoem, maar dat de leer word aangevallen, niet de persoon.

Dus op die manier kan je ook blind zijn en misleid worden.
Net zoals sommige mensen die alles gelijk verketteren wat ook niet Bijbels is.
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 17:27

Lasagne voor de jongens en mamaloe een shake Kotsende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 17:29

MAMALOE463 schreef:

Ik hou zelf niet van een dieet. Je valt er even veel van af en daarna zit het er zo weer aan. En al die verschillende soorten diëten: van de een mag je geen koolhydraten van de ander moet je veel eiwitten eten. Ik geloof er allemaal niet zo in. Zelf ga ikf naar de weightwatchers: elke week wegen, dat helpt voor mij goed.
En voor de rest gewoon gezond eten: zoveel mogelijk alles vers, geen kant en klare maaltijden of iets uit pakjes. Veel (verse) kruiden gebruiken.

Ik hou zelf van lekker eten en dat kan gewoon. Morgen een bbq: een stukje mager vlees bv kipfilet met ui en parika op een spies, veel salade, fruit, (bruin)stokbrood. Water drinken met verse limoen of citroen.

En af en toe gewoon eens even iets eten waar je trek in hebt is ook geen probleem. Een keertje uit eten gaan kan ook, let dan op wat je kiest.
Voor mij werkt dit heel goed, ik heb geen honger (soms wel trek en dan neem ik gewoon een klein stukje pure 70% chocola) en ik ben nu 7 kilo kwijt in 2,5 maand en ik kan zo nog wel even doorgaan,
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 17:36

JANS221 schreef:
Ik hou zelf niet van een dieet. Je valt er even veel van af en daarna zit het er zo weer aan. En al die verschillende soorten diëten: van de een mag je geen koolhydraten van de ander moet je veel eiwitten eten. Ik geloof er allemaal niet zo in. Zelf ga ikf naar de weightwatchers: elke week wegen, dat helpt voor mij goed.
En voor de rest gewoon gezond eten: zoveel mogelijk alles vers, geen kant en klare maaltijden of iets uit pakjes. Veel (verse) kruiden gebruiken.

Ik hou zelf van lekker eten en dat kan gewoon. Morgen een bbq: een stukje mager vlees bv kipfilet met ui en parika op een spies, veel salade, fruit, (bruin)stokbrood. Water drinken met verse limoen of citroen.

En af en toe gewoon eens even iets eten waar je trek in hebt is ook geen probleem. Een keertje uit eten gaan kan ook, let dan op wat je kiest.
Voor mij werkt dit heel goed, ik heb geen honger (soms wel trek en dan neem ik gewoon een klein stukje pure 70% chocola) en ik ben nu 7 kilo kwijt in 2,5 maand en ik kan zo nog wel even doorgaan,

Voor mij is het cambridge dieet alleen maar om een week of twee te shaken, en daarna blijft het er bij mij wel af, daar sport ik teveel voor, maar ik ben het ermee eens als je een crash dieet doet en je verandert niet in je oude gewoontes dat dan de kilo's er zo weer aanzitten.
Ik hou zelf ook van lekker eten, ben een echte bourgondieer Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt maar nu moet ik even streng zijn voor mezelf Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROLF230

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 17:39

Toen ik biologische landbouw ging studeren werd daar door mijn familie enigzins argwanend tegenaan gekeken omdat die familie in de reguliere landbouw zit. "Oh, dan houdt je zeker wel de ontwikkelingen in de reguliere landbouw bij zeker?" werd er dan gezegd. Waarop ik dacht, wat heeft dat nou voor nut, als ik ervan overtuigd ben dat bio-landbouw beter is, moet ik dan ook iets bij gaan houden waarvan ik weet dat het slechter is?

In mijn tienerjaren leefde ik bijna puur op mijn gevoel. Dat werkte niet. Rond mijn twintigste dacht ik dan geef ik maar de voorkeur aan het verstand. In het daaropvolgende decennia heb ik eindeloos maar dan ook werkelijk eindeloos allerlei soorten theorieën, filosofiën, godsdiensten en ik weet niet wat bestudeerd. Het mag dan ook een wonder heten dat ik het zo lang bij de gemeente heb uitgehouden waar ik zat. Maar enfin...
Nu ik net de dertig ben gepasseerd ben ik de balans aan het zoeken tussen gevoel, verstand en het Woord van God. Mijn favoriete bijbeltekst daarbij nog altijd Gal 5.1: IK BEN VRIJ!!! Een kind van God. Op die vrijheid moet ik soms gaan staan en zeggen Satan ga weg van mij, en dat helpt ook bij mij.
10 jaar lang heb ik dus allerlei leringen bestudeerd en dat vind ik zo onderhand wel meer dan genoeg. Uiteindelijk worden er toch steeds dezelfde dingen gezegd die dan wel dwaling of niet zijn.

Dus ik houdt de reguliere ontwikkelingen in de zogenaamde christelijke wereld niet meer bij. Geef mij maar de biologische christen, wedergeboren om vrij te zijn.

Ja, misschien had ik die link over Wilkin van der Kamp wel niet moeten geven, misschien moet ik me daar gewoon wel helemaal niet meer mee bezig houden. Misschien doe ik dat ook wel niet meer.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 17:40

Zoals elke vrijdag.....UITSM...juist...dat....
Veel fruit als toetje....
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 17:44

Hier nu 33 graden, binnen 25.5!! Morgen nog warmer!
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 17:52

JANS221 schreef:

Ga je morgen naar de zee? Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 18:08

ROELANDE345 schreef:
ja er kan er maar een de beste zijn
Engeltje smiley

Nou, ok; de aller-allerlaatste; omdat het weekend is! Clown smiley

Vrouwen geef die mannen een kans; deze vraag is 3 punten waard Lachende smiley met blinkend witte tanden

Welke ruwe mannen met een hart van goud gaan door het vuur?
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 18:27

CARMEN073 schreef:

Vrouwen geef die mannen een kans; deze vraag is 3 punten waard Lachende smiley met blinkend witte tanden

Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 18:29

CARMEN073 schreef:
Kijk, zijn we het toch ergens over eens.

Alleen onder toetsen versta ik wel iets anders denk ik. Toetsen is iets of iemand tegen het Licht houden; het Woord van God.

Het klakkeloos overnemen van 2e en 3e hands negatieve informatie zonder de diverse beweringen na te gaan op waarheidsgehalte en zonder de persoon zelf in kwestie aan het woord te laten of te onderzoeken, valt bij mij binnen de categorie 'lastercircuit'.

Om het jullie gemakkelijk te maken hier de link naar de website van Wilkin zelf: http://www.bevrijdingspastoraat.nl/over-ons.html

Ik ben al bevrijd, en hoef die eindeloze reeds dure boeken en dvd's van van de Kamp niet te kopen om bevrijd te worden of dure conferenties, die tijd heb ik gehad(helaas)

Galaten 5

De christelijke vrijheid
5
1 Opdat wij waarlijk vrij zouden zijn, heeft Christus ons vrijgemaakt. Houdt dus stand en laat u niet weder een slavenjuk opleggen.

Ik heb zóveel uit de 1ste hand, woon hier op de biblebelt, nou de ggz heeft er zijn handen vol aan en zijn blij met vrijwilligers, ervaringdeskundigen om de eindeloze reeks godsdientswaanzinnigen en teleurgestelde onluisterde mensen(christenenen) te helpen.

Bevrijdingspastoraat, la me niet lache...

Angstige mensen die eerst gewoon rustig waren, hun de demonen gewoon worden aangepraat, en met vloeken die ze uit het voorgeslacht zouden hebben..zogenaamde generatievloeken. En daardoor zijn die mensen, alle leeftijden etc. heel angstig geworden heb 't voor mijn eigen ogen gezien... En dat mag de regululiere ggz oplossen..

Het, wordt behouden door geloof (evenagelie) wordt vervangen door 'wordt bevrijd'(van demonen)...

Ben je angstig, komt dat door een demon, niet door teveel prikkels die iemand kan hebben, door het eea of ander, aangeboren of zo gekomen.
Er is geen schuldbelijdenis vaak, dingen worden toegeschreven aan de satan.

Dat ons denken een slagveld van geestelijke oorlogvoering is..Ja, dáar worden mensen angstig van...mijn denken is van God.....

Ik hoor zovaak het woord demon bij van de Kamp, dat kan niet gezond zijn...

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 17 augustus 2012, 23:20
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 18:53

ROELANDE345 schreef:
Smiley met dichtgeplakte mond

Lol Lachende smiley

We geven ze een uur. Nie meer! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 18:58

CARMEN073 schreef:

Da's een gemene . Een christelijke cmmer betaamt het niet om hier namen te gaan noemen. Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 19:29

JANS221 schreef:

hier nu 32 graden, binnen 27 graden,

maar het bier is 4 graden Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 19:45

ZEELAND736 schreef:
Allemaal waar...immers ik heb toch geld uitgespaard...in 8 maanden stoppen???
Maar helaas...ook zelfs een ziekenhuisonderzoek...en dat was wat het stoppen teweeg brengt...(ooit gehoord dat je problemen krijgt als je stopt???)
Dat was niet leuk...gelukkig was het niets ernstigs...
Dat een arts zei...Darmproblemen (kunnen...)komen voor bij mensen die stoppen!!!
Desalnietemin...prees hij me wel...
Ik ga ervoor...7 september...
Maar dan ook tegelijk weer afvallen...en ook dat is moeilijk voor me...

ik herken jouw probleem, heb verleden jaar 8 mnd niet gerookt en kwam 10 kilo aan, heel de dag een hongergevoel, ik zou de bak van de hond van m'n zus bijna leegeten
rook nu weer, ben die kilo's weer kwijt
ik zou zeggen probeer nu eerst op hetzelfde gewicht te blijven, dat is al knap
ik wil je niet ontmoedigen en twijfel of ik deze reactie wel moet plaatsen,
maar doe het toch maar want jij weet al wat je te wachten staat

HEEL VEEL SUCCES TOEGEWENST

gerrit moet binnenkort ook weer eens stoppen, roken is niet goed voor je

Laatst aangepast door
GERRIT603
op vrijdag 17 augustus 2012, 19:45
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 19:55

http://www.youtube.com/watch?v=xZ9ycGq1pW4&feature=related

O Lord, hear my prayer
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 20:02

ZEELAND736 schreef:
Allemaal waar...immers ik heb toch geld uitgespaard...in 8 maanden stoppen???
Maar helaas...ook zelfs een ziekenhuisonderzoek...en dat was wat het stoppen teweeg brengt...(ooit gehoord dat je problemen krijgt als je stopt???)
Dat was niet leuk...gelukkig was het niets ernstigs...
Dat een arts zei...Darmproblemen (kunnen...)komen voor bij mensen die stoppen!!!
Desalnietemin...prees hij me wel...
Ik ga ervoor...7 september...
Maar dan ook tegelijk weer afvallen...en ook dat is moeilijk voor me...

Veel fruit eten, geen alcohol (liefst ook geen koffie) en geen erg vette zaken.

Maar dat wist je ws allemaal al...

Succes Zee!

Laatst aangepast door
CARMEN073
op vrijdag 17 augustus 2012, 20:02
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 20:04

Zucht... mijn verkapte poging een harige man te vinden met een hart van goud die de kastanjes voor mij uit het vuur haalt is mislukt....

Huilende smiley, smiley in tranen

Laatst aangepast door
CARMEN073
op vrijdag 17 augustus 2012, 20:05
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 20:10

ja bij mij net zo ff 2 weken heel streng, dan ga ik op vakantie en wil ik gewoon lekker en gezond eten. Wat sporten betreft houd ik het even o zwemmen zolang het openlucht zwembad open is. Hardlopen heb ik noodgedwongen even moeten staken begin ik na de vakantie weer aan
Naar boven

Auteur Bericht
JOELLE246

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 20:11

Ik vind het ook leuk om mee te gaan, maar de 25ste kan ik alleen niet.
Maar waarom open je dit topic niet bij de agenda? Dan krijg je misschien meer reactie

Laatst aangepast door
JOELLE246
op vrijdag 17 augustus 2012, 20:15
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 20:13

VISSER278 schreef:
Da's een gemene . Een christelijke cmmer betaamt het niet om hier namen te gaan noemen. Boze smiley

Daar heb je ook wel weer gelijk in... En niet iedere vrouw hoeft dat te weten he; krijgt die man het veels te druk Engeltje smiley

Hoe heettie, waarwoontie, watdoettie?? Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
CORTAZAR588

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 20:58

Wat mij zeer bezighoudt is niet de satan of wat hij is, maar wat mensen verstaan onder Satanisme.
ik durf te stellen , dat veel christenen amper besef hebben van de wereld waarin ze leven.
Er is veel gebrek aan kennis en gebrek aan onderscheiding der geesten.
Mede daarom kan het satanisme in al zijn verscheidenheid infiltreren in deze wereld , ja zelfs tot in de kerken zijn venietigende werk doen.
Satanisme is niet noodzakelijk het gaan naar een Satanskerk of het aanbidden van Satan.
De Heer Jezus zegt in Zijn woord duidelijk , dat al wie niet voor Hem is , tegen Hem is.

Ik denk dat wij als christenen bij lange na niet doorhebben hoe wijd en zijd vebreidt het stanisme is geincorporeerd in ons hedendaagse leven.
Kinderen die harry potter films zien en denken dat het onschuldig is.
Evenals hun ouders overigens.

Het Ouija bord , de games zoals World of Warcraft.....allemaal satanisme.
Het mediteren van kinderen op school omdat het hen ontspant.
Alles is regelrecht uit de koker van de Boze.

Alles is ook gelieerd met het Satansisme.

Wicca het zij als witte magie hetzij als goede magie ..........
Het is en blijft satanisme.
De alternative geneeswijzen , de Yoga , de Irisscopie.
De accupunctuur en alles wat te maken heeft met esoterie
Reiki , Ying -yang enzo enzo.

Daar zit de geest van de wereld achter en ontkent in alle toonaarden de grootheid van God.
Dus is het per definitie van de duivel en dus satanisme.
Voordat je het weet zet je jehart open voor de boze.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 21:21

De op een na mooiste dan maar:

http://www.youtube.com/watch?v=s-qz7zPjNg8

Meine Hoffnung und meine Freude,
meine Stärke, mein Licht.
Christus, meine Zuversicht,
auf dich vertrau ich und fürcht mich nicht,
auf dich vertrau ich und fürcht mich nicht.
(Taizé nach Jes 12,2)

Thomas, meer hoeft eigenlijk ook niet.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 17 augustus 2012, 21:30
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4368 4369 4370 4371 4372 4373 4374 ... 6194 Volgende
Pagina 4371 van 6194