ChristianMatch

Forum

Wanneer een date?...
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4421 4422 4423 4424 4425 4426 4427 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
TEAPARTY711

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 10:01

TEAPARTY711 schreef:
zo snel mogelijk.

Ik heb ervaring met christelijke datingsites.
Heb vroeger hele leuke dates gehad.

Maar A) de persoon is altijd anders dan jij je voorstelt, al heb je 100 foto's gezien, gebeld, of zelfs gecammed . B) je word verliefd op je eigen fantasie C) het kan online reuze klikken, maar als de deur opengaat dan kan het zijn van oh,...euhm... ok... even wennen,.... hoop ik.

Dus zo snel mogelijk af spreken, het liefst binnen een week of 2. Anders krijg je van alles in je hoofd. En je moet niet gaan voor 'de kill' je kan ook gewoon gezellig gaan voor een kop koffie, dat moet de insteek zijn.

p.s. thuis afspreken is echt geen goed idee, spreek af in een cafe, spreek van te voren af voor een half uurtje, want als het niet klikt of die ander is een beetje weird, dan zit je er mee opgescheept. That will mess up your day. haha
Een half uurtje, echt niet meer, is er opeens die superklik en ga je head over heels, dan kan je er nog wel tijd aan plakken.

En wees echt voorzichtig met de informatie die je geeft, ik hoorde eens van een vrouw dat een gozer opeens bij haar in de dienst stond op zondag.... tja.....
Dat gebeurde op deze site.

Ik heb zoveel t-shirts ik geef ze gratis weg, hahaha

noob, ik probeerde te editten, sorry voor de dubbele post.

p.p.s. het is altijd wennen, altijd.
Je leert een persoon niet kennen online, grootste flauwekul. Gewoon lekker afspreken, geen dwang, lekker relax, gezellig een kop koffie drinken.

Laatst aangepast door
TEAPARTY711
op dinsdag 28 augustus 2012, 10:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 10:08

CARMEN073 schreef:
Geweldig!! Ik begrijp nu wat je bedoelt met "echte problemen"!

Citaat: "ja, dat is jouw interpretatie. In het echt ben ik echt wel begaan met mensen met echte problemen. "

Ik had het in mijn onschuld over kids die:

- op 8-jarige leeftijd mij niet durven aankijken omdat ze denken dat zo gruwelijk 'slecht en verdorven' zijn; omdat hun eigen moeder en broers dat beweren;
- 6 en 8-jarige leeftijd dagenlang met chips op de bank hangen omdat hun vader weg is en hun moeder aan het plafond hangt en zij niet weten wat zij daarmee aan moeten (en ik overdrijf niet);
- niets meer praten omdat ze dagelijks door moeder en zusjes in elkaar geslagen worden;
- op 6-jarige leeftijd alleen maar kunnen huilen omdat hun moeder wekenlang in het buitenland zit en zij alleen in huis achterblijven;
- geen contact hebben met hun (pedofiele) vader in de gevangenis; hun moeder rond de kerst hebben zien sterven, hun oudste broer in de gevangenis niet kunnen bezoeken, door de kinderbescherming niet alleen uit huis maar ook in het buitenland geplaatst worden zodat ze volledig ontheemd raken voor zover ze dat al niet waren;
- door vader, broers, zwagers, kennisen, vrienden, sexueel misbruikt worden;
- op 9-jarige leeftijd uit hun leefomgeving gerukt worden en vervolgens in koffer moeten leven van 'gastgezin naar gastgezin' waarbij contact met hun dierbaren onmogelijk is.

Ik kan nog wel doorgaan.

Maar heel fijn dat er iemand met een 'echt probleem' door jou geholpen is....

Omdat er altijd wel iemand met een erger probleem is telt jouw probleem niet?
Zal het tegen mn zoon zeggen, zn rugzakje kan wel opgezegd en hij hoeft niet meer naar de psychiater voor hulp want hij heeft geen echt probleem .
Lijkt me niet
Naar boven

Auteur Bericht
TEAPARTY711

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 10:14

aardig, ... aardig...

Maar wat dachten jullie van deze?
Gister ontdekt en het geeft me nu al een geweldig zomers gevoel..

http://youtu.be/BucjyOb8r64

Party paharty.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 10:18

TEAPARTY711 schreef:
hmmm, beste chatuliem, het kan zijn dat ik er iets anders over denk.
Over een ding zijn we het eens het zijn een "bunch of extremists" moet je horen naar waar ze in geloven:
Het huwelijk is tussen een man en een vrouw, leven begint bij conceptie, de overheid is niet te vertrouwen en moet zo klein mogelijk zijn, het recht om wapens te dragen, het haat belastinggeld verspilling,
Ze zeggen ook wel eens dat TEA staat for: taxed enough already.

Het is dan ook niet gek, dat het gros van de media, ze zien als een bunch of racists, omdat het kwaad het licht haat.
Natuurlijk zijn de media wel voor een stelletje onnozele, Jood hatende, anarchistische, respectloze, beschaving afbrekende, onwetende, menend-recht-te-hebben-op-alles, hippies in het occupy kamp.
En verzwijgen ze de vele verkrachtingen, de moorden, het drugsgebruik, de anarchie, het defaceren op politie auto's, het slopen van spullen, het openlijk urineren op straat, het hebben van sex op straat, de vele vlooien in de occupy kampen, de waanzin, de Jodenhaat, de waanzin (2de keer) de ondraaglijke stank en nog meer van dat fraais.

Bij al die teaparty rally's is er nog geen enkele keer een bekeuring uitgeschreven. Het zijn keurige mensen.
Zoiets als op de eo jongerendag :)

Daarnaast het is de overheid verantwoordelijk voor deze crisis, beste chatuliem, de overheid dwong de banken om leningen te geven aan mensen die het zich niet konden veroorloven, eerst zeiden de banken, maar dat willen we helemaal niet, toen kregen ze rechtszaken aan de broek. Even later nam het een hele vlucht.
Ook de huidige crisis is gevolg van super overheidsfalen.
Maar mijn post word te lang.

haha, dank u wel voor de 'vraag' ik had veel plezier in het beantwoorden.

@ Anna, hahaha, hier is er dus nog een grote kop achteraan.
Ik ben het met je eens dat de Republikeinen zelf verantwoordelijk zijn voor deze crisis. En ze hebben allemaal boter op hun hoofd. Ze zullen op dezelfde voet verder gaan als ze weer aan de macht komen. Nee, Teaparty zijn geen vrienden van mij. Als ik in USA zou wonen zou ik democraat kiezen, want dit is nog erger dan de SGP!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 10:25

JOSINA022 schreef:
Ff voor alle duidelijkheid: de pil zorgt ervoor dat er geen ovulatie is, er kan dus helemaal niets bevrucht worden!
En de bloeding die er in de stopweek is, is een ontrekkingsbloeding van het baarmoederslijmvlies en dus geen normale menstruatie!

Het wordt pas anders wanneer je het hebt over de morning-afterpil. Die zorgt er idd voor dat er geen innesteling kan plaatsvinden van een eventueel bevrucht eitje.

Klopt niet helemaal Josina:
De anticonceptiepil werkt door de ovulatie te blokkeren, en daarnaast de baarmoeder minder geschikt te maken voor de acceptatie van een embryo als er toch een bevruchting zou plaatsvinden. Bovendien maakt de pil het slijm van de cervix dikker, waardoor het sperma moeilijker bij de eicel kan komen.
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 10:30

TEAPARTY711 schreef:
Ja, want ik heb mij het volgende laten vertellen.
De pil voorkomt geen zwangerschap, maar breekt het af. Het zorgt ervoor dat na de bevruchting iets niet meer verder kan groeien.
Ik wist dit eerst ook niet.

-kan iemand misschien hier iets meer over uitleggen? -

Denk dat andere middelen dan beter zijn.
Of een combinatie. Als het überhaupt al geoorloofd is om zwangerschap te voorkomen, ik denk dat de meningen daar over verschillen.

Nou vooruit dan maar op mijn vrije dag:

De sterkste anticonceptieve werking van de normale pil ligt in het voorkomen van ovulatie, zodat er al helemaal geen rijpe eicel ontstaat, en voorkoming van bevruchting door ondoordringbaar worden van het slijm in de baarmoederhals voor spermatozoën, zodat er zelfs als er een eicel is geen bevruchting optreedt.

De pil bevat twee synthetische hormonen: ethinylestradiol, verwant aan het vrouwelijke geslachtshormoon oestrogeen en een, verwant aan het vrouwelijke geslachtshormoon progesteron.
Dit zijn beiden steroidhormonen. Progestageen is belangrijk voor het anticonceptief effect. Oestrogenen zijn nodig voor de stabilisatie van het baarmoederslijmvlies en voor een normaal bloedingspatroon te verkrijgen dat lijkt op een gewone cyclus. Verder remmen progestagenen en oestrogenen de afgifte van FSH (Follikel Stimulerend Hormoon) en LH (Luteïnizerend Hormoon) uit de hypofyse, en remmen zo de de follikelgroei en de ovulatie.
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 10:47

En om maar weer on-topic te gaan:

``Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.``
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 10:50

TEAPARTY711 schreef:
zo snel mogelijk.

Maar A) de persoon is altijd anders dan jij je voorstelt, B) je word verliefd op je eigen fantasie C) het kan online reuze klikken, maar als de deur opengaat dan kan het zijn van oh,...euhm... ok... even wennen,.... hoop ik.

Dus zo snel mogelijk af spreken, het liefst binnen een week of 2. Anders krijg je van alles in je hoofd. En je moet niet gaan voor 'de kill' je kan ook gewoon gezellig gaan voor een kop koffie, dat moet de insteek zijn.

p.s. thuis afspreken is echt geen goed idee, spreek af in een cafe, spreek van te voren af voor een half uurtje, want als het niet klikt of die ander is een beetje weird, dan zit je er mee opgescheept. That will mess up your day. haha
Een half uurtje, echt niet meer, is er opeens die superklik en ga je head over heels, dan kan je er nog wel tijd aan plakken.

En wees echt voorzichtig met de informatie die je geeft, ik hoorde eens van een vrouw dat een gozer opeens bij haar in de dienst stond op zondag.... tja.....

tja maar dan moet je dus maar met iedereen gaan daten die op je reageert omdat je hem dan pas echt leert kennen? das vermoeiend, voor mezelf denk ik beter eerst wat mailen, dan zie je toch wat meer dingen over die persoon toch???? petra die het heel date gedoe een tijdje opgeeft . het maar moeilijk vind zo,n datingsite.
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 10:56

ROELANDE345 schreef:
Omdat er altijd wel iemand met een erger probleem is telt jouw probleem niet?
Zal het tegen mn zoon zeggen, zn rugzakje kan wel opgezegd en hij hoeft niet meer naar de psychiater voor hulp want hij heeft geen echt probleem .
Lijkt me niet

Ik heb juist het tegendeel beweerd en probeer ook nu duidelijk te maken dat
zo'n houding niet klopt.

Chat spreekt hier over een wonder in het leven van een klein kind; kennelijk ervaart hij de moeilijkheden van dit kind wel als 'echt probleem'.

De problemen die ik hierboven heb omgeschreven worden door hem geclassificeerd als "moeite hebben met je vaderbeeld".

En daar val ik over.
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 11:00

CARMEN073 schreef:
zo'n houding niet klopt.

Chat spreekt hier over een wonder in het leven van een klein kind; kennelijk ervaart hij de moeilijkheden van dit kind wel als 'echt probleem'.

De problemen die ik hierboven heb omgeschreven worden door hem geclassificeerd als "moeite hebben met je vaderbeeld".

En daar val ik over.

oke dat is in een ander topic las ik later,jouw reactie boven kwam een beetje vreemd over
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 11:03

ROELANDE345 schreef:
oke dat is in een ander topic las ik later,jouw reactie boven kwam een beetje vreemd over

Ik heb het aangepast; hopelijk is het nu wat duidelijker.
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 11:05

PETRA944 schreef:
tja maar dan moet je dus maar met iedereen gaan daten die op je reageert omdat je hem dan pas echt leert kennen? das vermoeiend, voor mezelf denk ik beter eerst wat mailen, dan zie je toch wat meer dingen over die persoon toch???? petra die het heel date gedoe een tijdje opgeeft . het maar moeilijk vind zo,n datingsite.

Pff... je moet eerst een date-able iemand zien te vinden hoor Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 11:08

TEAPARTY711 schreef:
Binnen een jaar de bijbel door.

Op http://www.christianity.com/
Heb je een bijbellees rooster, waarbij je binnen een jaar de bijbel doorgaat.

Ongeveer een kwartiertje lezen, ligt eraan hoe snel je leest en hoe diep je er in wilt gaan.

Er zijn verschillende roosters, je hebt ook een rooster met 10 hoofdstukken uit tien boeken per dag, maar dat vind ik (nog) te veel.

Ik zou gaan voor de classic, dan heb je een stuk of 3 a 5 hoofdstukken. Oude en nieuwe testament, het fijne daaraan is dat je opeens links gaat zien na een tijdje tussen het n. en oude testament.

Soms sla ik wel eens dagen (weken) over, soms haal ik het in, soms laat ik het zo, ik hoef geen bijbel te lezen om mezelf te redden ;)
Het is alleen een gemiste kans.

Edit: kijk wel uit met de artikelen op christiaity.com ik weet niet of alles even goed is.
Edit 2: account aanmaak alert, maar totally worth it. er is een statenvertaling aanwezig op de site, maar ik pak altijd mijn eigen bijbel erbij en dan lekker in de stoel ofzo.

Oke; thnx voor de tip!

Maar lijkt het je ook leuk om hierover met elkaar van gedachten te wisselen op dit forum?

Laatst aangepast door
CARMEN073
op dinsdag 28 augustus 2012, 11:08
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 11:12

CARMEN073 schreef:
zo'n houding niet klopt.

En daar val ik over.
Ik heb je duidelijk gemaakt dat ik aan andere mensen denk dan jij. Jij schijnt nogal contact te hebben met probleemkinderen, en daar zeg ik niks over. Maar tegenwoordig lijkt het een mode te zijn om te zeggen dat je een verkeerd vaderbeeld hebt. En daar zet ik mn vraagtekens achter. Vooral omdat in de beleving van mensen hun vader een slecht voorbeeld heeft gegeven. En mijn stelling is, ook al heb je een slechte vader gehad, er voldoende andere referentiekaders zijn om te zien wat een goede vader zou zijn. Jammer dat je dit zo versmalt naar je eigen ervaringen. Je begrijpt best wel hoe ik het bedoel....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 11:17

CHATULIEM619 schreef:
Ik heb je duidelijk gemaakt dat ik aan andere mensen denk dan jij. Jij schijnt nogal contact te hebben met probleemkinderen, en daar zeg ik niks over. Maar tegenwoordig lijkt het een mode te zijn om te zeggen dat je een verkeerd vaderbeeld hebt. En daar zet ik mn vraagtekens achter. Vooral omdat in de beleving van mensen hun vader een slecht voorbeeld heeft gegeven. En mijn stelling is, ook al heb je een slechte vader gehad, er voldoende andere referentiekaders zijn om te zien wat een goede vader zou zijn. Jammer dat je dit zo versmalt naar je eigen ervaringen. Je begrijpt best wel hoe ik het bedoel....

Jij vind dat zo ,maar vinden ervaringsdeskundigen-kinderen- dat ook?
Je moet altijd oppassen om je eigen mening niet tot DE mening te verheffen.
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 11:17

TEAPARTY711 schreef:
zo snel mogelijk.

Maar A) de persoon is altijd anders dan jij je voorstelt, B) je word verliefd op je eigen fantasie C) het kan online reuze klikken, maar als de deur opengaat dan kan het zijn van oh,...euhm... ok... even wennen,.... hoop ik.

Haha je kunt het leuk schrijven. Ik heb het ook altijd zo gedaan, totdat ik de DATE tegenkwam. Vanaf de eerste seconde verliefd tot over mn oren.
Nu date ik nog wel eens maar alleen om te kijken of hij of zij aan mn vriendenkring toegevoegd kan worden
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 11:19

PETRA944 schreef:

Je kan bij een ontmoeting natuurlijk ook afknappen op onbenullige dingen(witte sportsokken in sandalen bv.) en wat weegt dan tegen wat op? De leuke gesprekken of de afschuwelijke witte sportsokken in sandalen? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 11:21

WILLEMIJN232 schreef:
Je kan bij een ontmoeting natuurlijk ook afknappen op onbenullige dingen(witte sportsokken in sandalen bv.) en wat weegt dan tegen wat op? De leuke gesprekken of de afschuwelijke witte sportsokken in sandalen? Knipoog smiley

ja we zitten wat dat betreft gek in elkaar je kunt soms afknappen op iets heel belangrijks inderdaad, maar ja vaak is het ff wennen
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 11:22

CARMEN073 schreef:
Oke; thnx voor de tip!

Maar lijkt het je ook leuk om hierover met elkaar van gedachten te wisselen op dit forum?

Mij wel
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 11:22

PETRA944 schreef:
I n principe heeft hij gelijk. Stel je je eens voor dat je weken met iemand chat, en uiteindelijk blijkt hij in het echt tegen te vallen. En dat komt vaker voor dan je denkt. Je kunt nog zo goed met elkaar chatten of bellen, maar het draait uiteindelijk om de echte ontmoeting. Daarom vind ik ook dat je zo snel mogelijk elkaar zien moet, om te kijken of het zin heeft om met elkaar verder te gaan. En net zoals Tea vertelde, stel je geen hoge verwachtingen van die eerste ontmoeting. Stel voor jezelf alleen maar de volgende vraag: is het de moeite waard om verder met hem te gaan.
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 11:35

WILLEMIJN232 schreef:

(sorry als ik voor mn beurt praat; je vraag was geadresseerd aan chat)

Nee; dat vinden ze niet. Het voert mij te ver om hier te gaan uitleggen hoe dit in de praktijk werkt.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 11:36

CHATULIEM619 schreef:
I n principe heeft hij gelijk. Stel je je eens voor dat je weken met iemand chat, en uiteindelijk blijkt hij in het echt tegen te vallen. En dat komt vaker voor dan je denkt. Je kunt nog zo goed met elkaar chatten of bellen, maar het draait uiteindelijk om de echte ontmoeting. Daarom vind ik ook dat je zo snel mogelijk elkaar zien moet, om te kijken of het zin heeft om met elkaar verder te gaan. En net zoals Tea vertelde, stel je geen hoge verwachtingen van die eerste ontmoeting. Stel voor jezelf alleen maar de volgende vraag: is het de moeite waard om verder met hem te gaan.

Ik denk dat het ook net is wat voor keus je maakt.....je kan ook denken we hebben zoveel leuke gesprekken gehad, die kan je niet veranderen......de sportsokken in sandalen wel......Soms moet je ook door bepaalde zaken heen kijken......en het nog een kans geven....
Als je al in één oogopslag denkt dat is niets terwijl je wel goede gesprekken hebt gehad? Klinkt wat onaardig moet ik zeggen
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 11:37

CARMEN073 schreef:
(sorry als ik voor mn beurt praat; je vraag was geadresseerd aan chat)

Nee; dat vinden ze niet. Het voert mij te ver om hier te gaan uitleggen hoe dit in de praktijk werkt.

Ik denk dat ze dat zeker wel vinden hoor......(ook praktijk)
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 11:38

WILLEMIJN232 schreef:

Ja en zeker als mensen op de een of andere manier beschadigd zijn er daardoor nu hulp nodig hebben. Je kunt toch niet voor een ander invoelen hoe erg zn leed is?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 11:39

CARMEN073 schreef:
Oke; thnx voor de tip!

Als ik al zie hoe hier de Bijbelteksten verschillend opgevat worden vraag ik me af of het dan zinnig is om ze samen door te nemen zonder al te veel gebakkelei......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 11:40

ROELANDE345 schreef:
Ja en zeker als mensen op de een of andere manier beschadigd zijn er daardoor nu hulp nodig hebben. Je kunt toch niet voor een ander invoelen hoe erg zn leed is?

Nee, en dan nog eens, je eigen leed is je eigen leed.....daar kan je niet aan denken in orde van de ander heeft het erger of minder erg.......
Op dat moment is het jouw verdriet en jouw leed en daar moet je wat mee.....
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 11:50

WILLEMIJN232 schreef:
Als ik al zie hoe hier de Bijbelteksten verschillend opgevat worden vraag ik me af of het dan zinnig is om ze samen door te nemen zonder al te veel gebakkelei......

Ik wilde het nu juist een x anders aanpakken Lachende smiley

Samen dezelfde stukken lezen en dan lijkt het mij juist wel interessant om eens te lezen hoe divers een ieder hetzelfde stuk interpreteert. Of wat het bij je oproept. Of....

'Gewoon' van gedachten wisselen...

We kunnen ook afspreken dat we onze exclusieve standpunten pas innemen als we em uithebben Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 11:53

WILLEMIJN232 schreef:
Eerlijk gezegd vind ik dit eigenlijk onzin wat je neerschrijft. Ik heb duidelijk de contekst aangegeven waarin ik vind dat dit opgaat. Dat Carmen een andere contekst schildert doet niks af aan datgene wat ik vind over dat wat ik zie. Het gaat pas mis, als je mijn stelling toepast op een andere contekst...
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 11:58

WILLEMIJN232 schreef:
Ik denk dat het ook net is wat voor keus je maakt.....je kan ook denken we hebben zoveel leuke gesprekken gehad, die kan je niet veranderen......de sportsokken in sandalen wel......Soms moet je ook door bepaalde zaken heen kijken......en het nog een kans geven....
Als je al in één oogopslag denkt dat is niets terwijl je wel goede gesprekken hebt gehad? Klinkt wat onaardig moet ik zeggen
Het gaat uiteindelijk of je wel of niet verliefd kan worden op de ander. Er moet een bepaalde aantrekkingskracht tussen jullie zijn. En dat is niet te forceren, het is er of het is er niet. En dat klinkt hard, maar zo is het uiteindelijk wel.
Als je je niet aangetrokken voelt of je hebt een bepaalde afkeer van de ander, kun je het nog wel proberen, maar de kans dat het slaagt is buitengewoon klein.
En hoe langer je een echte ontmoeting uitstelt, hoe ingewikkelder het kan worden. Nu praat ik dus vanuit mijn eigen ervaringen. Ik heb een tijdje gechat met iemand en toen ik haar ontmoette bleek ze niet de vrouw te zijn van mn dromen. Dat geeft niks, kan gebeuren. Maar in de tijd ervoor had ik mij in pv chat heel kwetsbaar opgesteld en haar dingen verteld die ik aan niemand anders zou vertellen. Dus, ik had mn hart uitgestort, en het bleek toch niks te worden. Ik schaamde me dus letterlijk voor datgene wat ik verteld had en het ging zelfs zo ver, dat diegene ging dreigen dingen door te vertellen.
In het ontwikkelen van een relatie wordt altijd gezegd, dat je je kwetsbaar op moet stellen. Dan is de vraag in eerste instantie, aan wie stel je je kwetsbaar op? Voordat je het weet maak je dezelfde fout als ik en heb je een heleboel van jezelf laten zien aan iemand die je helemaal niet kent.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op dinsdag 28 augustus 2012, 12:07
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 12:00

CHATULIEM619 schreef:

Waar?
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4421 4422 4423 4424 4425 4426 4427 ... 6194 Volgende
Pagina 4424 van 6194