Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 5 september 2012, 15:01
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Wie zwijgt stemt toe, toch???  |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 5 september 2012, 15:02
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Waaaahhhhhh, slapen met zo'n vreemde kerel in huis???  |
Vraag me af of dat wel cm waardig is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 5 september 2012, 15:03
|
|
|
GERRIT603 schreef: | pittig zeker? |
Ehhh.... heb de spullen nog niet binnen Maar ik moet het gezien mijn achtergrond (verzorgende) wel kunnen halen en ik ga ervanuit dat ik het kan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 5 september 2012, 15:57
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Lijkt me toch in tegenspraak te zijn met wat er in Deuteronomium 4 staat: "... en dat gij ook uw ogen niet opslaat naar de hemel, en de zon, de maan en de sterren, het gehele heer des hemels, aanziet en u laat verleiden u voor die neer te buigen en hen te dienen..." |
DAT......................... Is wel heel erg duidelijk!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 5 september 2012, 16:03
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Doktersassistente  |
wat een mooi doel, erika!! lijkt me een leuk beroep voor je!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 5 september 2012, 16:15
|
|
|
IJSJE204 schreef: | [Ik vaar er wel bij, hang het boeddhisme niet aan maar geniet van de mooie kanten ervan. Opdracht uit de Bijbel: onderzoekt alle dingen en behoudt het goede. | Deze tekst heeft te maken met het toetsen van profetieën in de gemeente. Het is zeker geen vrijbrief om je maar in de meest vreemde theorieën te storten. Een wedervraag, wat is dan het goede wat je behouden hebt van het christendom? Want volgens mij heb je het goede nieuws niet echt goed begrepen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 5 september 2012, 16:35
|
|
|
Antwoord op de vraag..... 1 jaar en 10 dagen..... Sommigen zeggen ...nog 7 dagen erbij.... Ik heb er net overgelezen...en dat was erg interessant.... (Gek he...dat je sommige dingen niet eens wist!!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 5 september 2012, 17:11
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik heb vanavond voor iemand uitgezocht wat de opleiding voor zoon en dochter precies zou gaan kosten.......de arme kerel kreeg nog net geen beroerte Ruim 1000 euro lesgeld,laptop,voor 450 euro boeken en de ouderbijdrage(de hoogte daarvan weet de school nog steeds niet)........gelukkig ook een studiefinanciering en een ov-kaart. Voor zijn dochter een laptop,voor 400 euro boeken en licenties,maandkaart voor de bus van 74 euro(740 euro per jaar dus)en een vage ouderbijdrage. Hij kwam op minimaal 2000 voor dochter en voor zoon op zo'n 200 euro,dat is zonder ouderbijdrage en reisjes.........
Ik ga mijn kinderen aanraden tot hun 18de op het reguliere onderwijs te blijven en pas na hun 18de(studiefinanciering!)verder te leren  |
heb je ook aan stichting leergeld gedacht, leanne? die financieren bij een laag inkomen vaak de reisjes en schoolbijdragen
www.leergeld.nl
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 5 september 2012, 17:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: woensdag 5 september 2012, 17:50
|
|
|
Gedachtens....(zucht)
Je vraagt aan iemand zou jij voor mij iemand op kunnen halen van vliegveld....het is zo slecht weer! Diegene is pas geslaagt met zijn studie ,en niet zolang geleden zijn rijbewijs gehaald. Je vraagt nog even netjes na of ook de ouders het goed vinden ....,en ja ook zij vinden het goed! Later op de avond gaat de telefoon ,er word medegedeeld dat er een auto ongeluk heeft plaats gevonden ,en mogelijk de personen in de auto familieleden zijn. Je gaat zo snel als mogelijk naar het ziekenhuis ,wat je daar aantref is niet in woorden uit te drukken ! Duizenden gedachtens gaan door heen ,schuldgevoelens ,angst ,verdriet en pijn.. Na een heftige strijd van twee dagen overlijden de twee familie leden die in de auto zaten... De dagen erna ..gedachtens zovele...vragen zonder antwoorden ... Je kan niet meer denken...probeert er te zijn waar je zijn moet .. Je probeert je te verschuilen voor familie leden ,wil met niemand praten want jou gedachtens zijn als...als...en ik ben een moordenaar... In al deze strijd en gedachtens krijg je na een paar dagen het behaalde diploma en de onkosten rekening toegereikt ,met de boodschap zo vergeet je nooit wat je van ons heb weggenomen !! En door dit alles heen de kracht vinden ..gedachtens ...ik wens ...!! De kracht en geloof zien te vinden UIT GENADE niet WAAROM ...maar WAARTOE LEIDT DIT ALLES HEERE !!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: woensdag 5 september 2012, 18:08
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Antwoord op de vraag..... 1 jaar en 10 dagen..... Sommigen zeggen ...nog 7 dagen erbij.... Ik heb er net overgelezen...en dat was erg interessant.... (Gek he...dat je sommige dingen niet eens wist!!!) |
Je hebt de hoofdprijsz!
Een geheel verzorgde cruise met een partner naar keuze! 
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 5 september 2012, 18:19
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Deze tekst heeft te maken met het toetsen van profetieën in de gemeente. Het is zeker geen vrijbrief om je maar in de meest vreemde theorieën te storten. Een wedervraag, wat is dan het goede wat je behouden hebt van het christendom? Want volgens mij heb je het goede nieuws niet echt goed begrepen. |
Ik zit dit topic en vooral jouw bijdragen met verbazing te lezen.....Jij hebt een mening maar verdraagt geen tegenspraak maar wilt met alle geweld in de naam van de Bijbel nog wel gelijk? Als hier linken en kritische kanttekeningen worden geplaatst over Jan Zijlstra en zijn gebedsdiensten en van praten in tongen en vallen in de Geest ben je diep beledigd en gaan diegene te ver... Maar wat zie ik nu: je doet hetzelfde met yoga....en ook al doet iemand twintig zonnegroeten per dag, dat jij jouw zaak niet, net zoals het niet de zaak is van iemand anders om jou steeds te confronteren met het spreken in tongen. En als jij ook nog die ruwe, onfatsoenlijke opmerkingen goedpraat en zegt dat diegene een oprecht christen is.....vraag ik mij dat in alle oprechtheid af.....want zo ga je met niemand om en zulke verwensingen van Jij bent Jezus Christus niet zeg je werkelijk tegen niemand.....dat is onchristelijk......
Een christen getuigt van respect naar elkaar..... Nu doe je weer zo ontzettend flauw met je zonnegroeten en flauwe opmerkingen naar deze en gene.....Als ik even met Ijsje over yoga converseer voel je je getart????? Waarom? Moet ik me getart voelen als het over Jan Zijlstra gaat????
Laat een ieder zijn eigen visie en geloof hebben en respecteer dat eens ook al is het niet jouw ding....... En.....laat de ander heel in je opmerkingen........
Schiet me ineens nog een regel van een kinderliedje te binnen: Als je geen liefde hebt voor elkaar val je buiten Gods gloria........
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op woensdag 5 september 2012, 18:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 5 september 2012, 18:20
|
|
|
IJSJE204 schreef: | Wie weet, ik heb de afgelopen dagen met veel genoegen achter mijn computer gezeten. Maar het kost ook heel veel tijd. Ik denk dat ik aan mijn tijd op cm meer vriendinnen dan vrienden over kan houden als ik dat wil. Mijn zoektocht betreft een relatie en die vond ik hier niet. Wat ik wel vond, zijn heel lieve, aardige en wijze mensen bij wie ik mezelf mocht zijn en door wie ik gewaardeerd werd om wie ik ben. Dank je voor je goede wens, ik wens jou minimaal hetzelfde geluk toe. Hihihi, dat jij en ik maar net zo gelukkig mogen worden als Herman en Brigitta!!! Bij deze voor jullie hartelijke felicitaties met jullie geluk! Bij deze verdwijn ik echt van cm, voor iedereen: heel veel liefde in je leven gewenst! |
Ijsje, het ga je goed....ik wens je veel dingen toe die je gelukkig en blij maken.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 5 september 2012, 18:28
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Lijkt me toch in tegenspraak te zijn met wat er in Deuteronomium 4 staat: "... en dat gij ook uw ogen niet opslaat naar de hemel, en de zon, de maan en de sterren, het gehele heer des hemels, aanziet en u laat verleiden u voor die neer te buigen en hen te dienen..." |
Wat heeft die tekst nu volgens jou met yoga te maken????? Het woord zon dat er in staat? Ik zie het verband niet....?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 5 september 2012, 18:32
|
|
|
Kijk...die cruise heb ik...wordt nog even uitzoeken wie ik meeneem...
Dat er meer reine als onreine dieren meegingen...was toch..dat wanneer de dieren de ark weer verlieten...er offers gebracht zouden worden...dus moesten er wel meer reine als onreine dieren zijn... Immers niets leefde er dan meer op de aarde...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: woensdag 5 september 2012, 20:13
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Waaaahhhhhh, slapen met zo'n vreemde kerel in huis???  |
alleen een paar borrels met hem, maar slapen als hij weg is
ps klaas vaak schijnt vreselijk te snurken als hij gedronken heeft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: woensdag 5 september 2012, 20:14
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: woensdag 5 september 2012, 20:15
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Wat jammer dat mensen geen problemen kunnen ruilen. Want iedereen weet hoe hij die van een ander moet oplossen. |
dat is echt een goeie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
Geplaatst: woensdag 5 september 2012, 20:34
|
|
|

Rood doek daar komt Gerdina de stier aan 
Laatst aangepast door
|
ZWAAN995
|
op woensdag 5 september 2012, 20:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 5 september 2012, 20:35
|
|
|
Woensdag 5 September; Psalm 105: 16-22; Zendeling.
Over de hongersnood gaat het nu, in de psalm. Over de hongersnood die Jakob door God gezonden, zo vertelt de psalm. Maar mét de nood zond God de uitredding. De Eeuwige zond niet alleen een hongersnood, Hij zond ook een man voor de zonen van Jakob uit: Jozef werd als slaaf verkocht. Zo kwam hij in Egypte en kon hij later als onderkoning zijn familie tot zegen zijn. Dat is een prachtige gedachte! Toch kom ik er, eerlijk gezegd, niet helemaal uit. Ik bedoel dit: waarom stuurt God zowel de ellende als ook de verlossing daaruit? Bezorgt God zijn ongehoorzaam volk dan straf, met de bedoeling die even later weer ongedaan te maken? Dat zou natuurlijk kunnen – elke rechtvaardige vader legt een ondeugend kind hooguit tijdelijk een straf op. Maar in dat geval had God er toch gewoon voor kunnen zorgen dat de hongersnood ophield? Zoals het een en ander in de Bijbel wordt verteld, lijkt het er toch verdacht veel op dat eenvoudig wordt uitgegaan van de veronderstelling: het gebeurt, dus God heeft het gewild. Simpel gezegd: het lot, dat is God. Dat mag allemaal zo zijn, toch neemt niemand mij af wat in deze psalm bezongen wordt: in de diepste ellende zendt God al een mannetje vooruit om het ergste leed te verzachten! Zo’n zendeling ontvingen ook wij in Jezus. Hij is onze Jozef! Als een slaaf verkocht bleek Hij in het paaslicht onze Verlosser te zijn.
Hoe wonderlijk zijn Gods wegen. Toen Hij de deur sloot van de regen, Met hongersnood het land bezocht, was Jozef reeds als slaaf verkocht en in gevangenschap geraakt, maar door Gods woorden vrijgemaakt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 5 september 2012, 20:48
|
|
|
Aanziet.... en u laat verleiden u voor die neer te buigen en hen te dienen..."
Ik geef geen antwoord...voor of namens iemand...ik geef ZELF een antwoord....
Het gaat niet om het woordje zon.... Gaat ook niet om het woord sterren.... Als we ons immers koesteren in de zon...is daar niets mis mee... Als we bij nacht de sterrenhemel aanschouwen...is daar niets mis mee...
Maar als we die zon...maan of sterren ""gebruiken"" om bij het hogere...(???) te willen zijn...of te komen... DAAR...wordt hier voor gewaarschuwd... Dat is wat God...ons in de geboden heeft geleerd...dat eist Hij van ons!!!
Alleen Hem mogen...nee moeten we eren en aanbidden... Zeg ik dat....(wordt me nogal eens verweten) omdat ik beter ben... NEE...ik ben ook een mensenkind met fouten en gebreken...en niet beter dan wie ook!!! Het kan zelfs wezen...dat ik mijn werk...mijn auto of mijn geld...hoger in het vaandel heb dan God... Ook dan ben ik verkeerd bezig... En dan zeg ik...WE STRUIKELEN DAGELIJKS IN VELEN!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 5 september 2012, 20:56
|
|
|
Lekker Jans, heerlijke muziek.
Thomas.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 5 september 2012, 20:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 5 september 2012, 21:03
|
|
|
Het zat niet mee vandaag....
Ineens dacht ik aan...RED MIJN VERBOUWING!!! Vanmorgen in alle vroegte...(7.15u) hoorde ik...dat de pas geplaatste schuifpui op mijn balkon...de schuifpui is van de buren!
Bij plaatsing van DIE schuifpui...is er een barst ingesprongen...en krijg ik die dus!!! (Duurt dat nu echt 2 tot 3 weken voor dat gemaakt kan worden???) Morgenochtend worden opnieuw de schuifpui eruit gehaald en verwisseld...
Het inmiddels gedeeltelijk afgebroken balkon zal deze verbouwing niet kunnen dragen...dus hoe dat zal gaan.... Ze lopen inmiddels zoveel achter dat er morgen 6 man extra komt...om de verloren tijd in te halen... Voor het weekeind zou alles rond zijn... Maar dat zal nu nog een weekeind kamperen worden...
Oke...red mijn verbouwing... De katten vinden het ook maar niets Een zieke kat...waar ik mee naar de dokter wilde....het beestje moest overgeven en stond buiten zielig te wezen.... Zo staan we te praten...weg kat....en nog niet terug... En ja...het spreekuur van de dierenarts is voorbij... Dochter in tranen... Allemaal net even teveel...maar hoop dat het voor vandaag het laatste slechte moment is...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: woensdag 5 september 2012, 21:05
|
|
|
THOMAS968 schreef: |
Lekker Jans, heerlijke muziek.
Thomas. |
en als je dan ook je ogen even dicht doet, ben je zo vertrokken.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 5 september 2012, 21:06
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik zit dit topic en vooral jouw bijdragen met verbazing te lezen.....Jij hebt een mening maar verdraagt geen tegenspraak maar wilt met alle geweld in de naam van de Bijbel nog wel gelijk? Als hier linken en kritische kanttekeningen worden geplaatst over Jan Zijlstra en zijn gebedsdiensten en van praten in tongen en vallen in de Geest ben je diep beledigd en gaan diegene te ver... Maar wat zie ik nu: je doet hetzelfde met yoga....en ook al doet iemand twintig zonnegroeten per dag, dat jij jouw zaak niet, net zoals het niet de zaak is van iemand anders om jou steeds te confronteren met het spreken in tongen. En als jij ook nog die ruwe, onfatsoenlijke opmerkingen goedpraat en zegt dat diegene een oprecht christen is.....vraag ik mij dat in alle oprechtheid af.....want zo ga je met niemand om en zulke verwensingen van Jij bent Jezus Christus niet zeg je werkelijk tegen niemand.....dat is onchristelijk......
Een christen getuigt van respect naar elkaar..... Nu doe je weer zo ontzettend flauw met je zonnegroeten en flauwe opmerkingen naar deze en gene.....Als ik even met Ijsje over yoga converseer voel je je getart????? Waarom? Moet ik me getart voelen als het over Jan Zijlstra gaat???? | Je beweert de hele tijd dat yoga onschuldig en niet occult is. Ik geef met mijn link aan dat de zonnegroet echt niet onschuldig is en diep verbonden is met afgoderij. Verder probeer jij iedere keer de vergelijking te trekken met JZ en daar is een heel groot verschil in. Je kunt niet beweren dat hij occult bezig is. Je kunt opmerkingen maken dat hij fouten maakt, maar tot nu toe zie ik dat hij voortdurend op Jezus wijst en zichzelf niet centraal stelt. En spreken in tongen is iets wat de gemeente deed en nog steeds voorkomt. Het is niet met elkaar te vergelijken. En dat ik gegriefd reageer heeft ook te maken met het feit dat de evangelische beweging mij dierbaar is. Als ik absoluut ben, dan ben ik absoluut omdat de Bijbel dat is. En wat betreft yoga, ja, daar denk ik heel absoluut over. Dat je me dan verwijt dat ik niet aan jouw gevoeligheid denk, klopt niet. We hebben jaren met elkaar kunnen chatten en mailen zonder dat dat een probleem was. Maar als we dan echt gaan praten over yoga, dan ben ik duidelijk en dat ben ik altijd geweest. Wat betreft Filia, idd, ze had dingen wel anders kunnen formuleren. Ze had je ook niet zo moeten confronteren, maar goed, dat overkomt iedereen wel eens. Vroeger heb ik veel aan haar gehad en als ze nog wat langer gebleven was, had je misschien ook wel respect voor haar gekregen. Het is ronduit gemeen om iemand zo neer te zetten zoals ze hier neergezet is. En misschien is dat ook de reden geweest dat ze zo gereageerd heeft. Ik zou ook zo reageren als iemand zoiets met mij doet.
WILLEMIJN232 schreef: | Laat een ieder zijn eigen visie en geloof hebben en respecteer dat eens ook al is het niet jouw ding....... En.....laat de ander heel in je opmerkingen........
Schiet me ineens nog een regel van een kinderliedje te binnen: Als je geen liefde hebt voor elkaar val je buiten Gods gloria........ | We zijn geen humanisten he? We bespreken elkaars mening en geven daar antwoord op. Maar in mijn ogen overstijgt Gods Woord onze eigen mening en gedachten en daar laat ik mij door leiden. Bovendien maak je in je stukje dezelfde fout. Je stelt in feite dat iemand die zulke dingen schrijft geen christen is. Is dat niet veroordelend?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 5 september 2012, 21:07
|
|
|
GERRIT603 schreef: | eerst veel vaseline smeren en dan de schmink, lekkere vette kop krijg je dan  |
Als je een echte Piet ben Anna...moest je dat zeker weten... Gerrit heeft namelijk wel gelijk!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 5 september 2012, 21:19
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Je beweert de hele tijd dat yoga onschuldig en niet occult is. Ik geef met mijn link aan dat de zonnegroet echt niet onschuldig is en diep verbonden is met afgoderij. Verder probeer jij iedere keer de vergelijking te trekken met JZ en daar is een heel groot verschil in. Je kunt niet beweren dat hij occult bezig is. Je kunt opmerkingen maken dat hij fouten maakt, maar tot nu toe zie ik dat hij voortdurend op Jezus wijst en zichzelf niet centraal stelt. En spreken in tongen is iets wat de gemeente deed en nog steeds voorkomt. Het is niet met elkaar te vergelijken. En dat ik gegriefd reageer heeft ook te maken met het feit dat de evangelische beweging mij dierbaar is. Als ik absoluut ben, dan ben ik absoluut omdat de Bijbel dat is. En wat betreft yoga, ja, daar denk ik heel absoluut over. Dat je me dan verwijt dat ik niet aan jouw gevoeligheid denk, klopt niet. We hebben jaren met elkaar kunnen chatten en mailen zonder dat dat een probleem was. Maar als we dan echt gaan praten over yoga, dan ben ik duidelijk en dat ben ik altijd geweest. Wat betreft Filia, idd, ze had dingen wel anders kunnen formuleren. Ze had je ook niet zo moeten confronteren, maar goed, dat overkomt iedereen wel eens. Vroeger heb ik veel aan haar gehad en als ze nog wat langer gebleven was, had je misschien ook wel respect voor haar gekregen. Het is ronduit gemeen om iemand zo neer te zetten zoals ze hier neergezet is. En misschien is dat ook de reden geweest dat ze zo gereageerd heeft. Ik zou ook zo reageren als iemand zoiets met mij doet.
We zijn geen humanisten he? We bespreken elkaars mening en geven daar antwoord op. Maar in mijn ogen overstijgt Gods Woord onze eigen mening en gedachten en daar laat ik mij door leiden. Bovendien maak je in je stukje dezelfde fout. Je stelt in feite dat iemand die zulke dingen schrijft geen christen is. Is dat niet veroordelend? |
Ik veroordeel mensen die vloeken en dat vind ik als iemand tegen mij zegt: Jij bent Jezus christus niet.... ik vind Jan Zijlstra occulter dan mijn yogales hoor.Hoe die mensen geld afhandig maakt en mensen in trance brengt vind ik gewoon schandalig.....Juist bij mensen die nog dat sprankje hoop hebben om te genezen en daar nog het nodige voor neer moeten tellen.....je kan ook nog op de foto voor en na de genezing(niet gratis uiteraard) Maar ja, als mensen daar in geloven moeten ze het om mij niet laten. Ik ben ook duidelijk in mijn visie over yoga en heb nog nooit meer gedachten over de zonnegroet gehad dan dat hij knap moeilijk is om uit te voeren , als jij daar weer van alles bij wil halen doe je dat maar.... Voor mij is deze discussie gesloten, kan mijn tijd beter en leuker besteden !
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op woensdag 5 september 2012, 21:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 5 september 2012, 21:21
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Aanziet.... en u laat verleiden u voor die neer te buigen en hen te dienen..."
Ik geef geen antwoord...voor of namens iemand...ik geef ZELF een antwoord....
Het gaat niet om het woordje zon.... Gaat ook niet om het woord sterren.... Als we ons immers koesteren in de zon...is daar niets mis mee... Als we bij nacht de sterrenhemel aanschouwen...is daar niets mis mee...
Maar als we die zon...maan of sterren ""gebruiken"" om bij het hogere...(???) te willen zijn...of te komen... DAAR...wordt hier voor gewaarschuwd... Dat is wat God...ons in de geboden heeft geleerd...dat eist Hij van ons!!!
Alleen Hem mogen...nee moeten we eren en aanbidden... Zeg ik dat....(wordt me nogal eens verweten) omdat ik beter ben... NEE...ik ben ook een mensenkind met fouten en gebreken...en niet beter dan wie ook!!! Het kan zelfs wezen...dat ik mijn werk...mijn auto of mijn geld...hoger in het vaandel heb dan God... Ook dan ben ik verkeerd bezig... En dan zeg ik...WE STRUIKELEN DAGELIJKS IN VELEN!!!!! |
Ik heb nooit meer gedachten gehad bij de Zonnegroet dan dat het knap moeilijk is.......dus ik gebruik het nooit om bij het Hogere te komen.......dus hoe je daar bij komt??????? Ik geloof niemand van mijn yoga maar ik zal het eens navragen.....
|
|
Naar boven |
|
|