Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: donderdag 6 september 2012, 21:17
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op donderdag 6 september 2012, 21:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 6 september 2012, 21:17
|
|
|
JOSINA022 schreef: | 
 |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 6 september 2012, 21:18
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Das wel een heeeeel errrug lang aanloopje...nog niks... Hij zal toch niet...........hij zal toch niet naar het ziekenhuis zijn
Of hij is zn huishoudelijke vraag gewoon VERGETEN!!!!! |
Hij heeft vast de bibberaties... die vrouwen ook...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: donderdag 6 september 2012, 21:29
|
|
|
JOSINA022 schreef: | 
 |
toch hou ik wel van een lekker menu!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 6 september 2012, 21:32
|
|
|
JANS221 schreef: | toch hou ik wel van een lekker menu! |
Heb je wat mee te delen Jans
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 6 september 2012, 21:40
|
|
|
JANS221 schreef: | toch hou ik wel van een lekker menu! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 6 september 2012, 21:40
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Ik denk dat CM eerder op de stijl van communiceren en reageren op standpunten van anderen is gericht dan op de standpunten zelf. CM grijpt nooit in vanwege de standpunten en altijd vanwege de manier waarop het gebracht wordt en wat het effect is of kan zijn bij degenen die aangevallen worden. Sola en jij vormen nu eenmaal een eenheid dus het raakt je persoonlijk. Het gaat ook niet om haar standputen maar om haar stijl. Een jaar of wat geleden is ze weggegaan omdat ze van alle kanten werd aangevallen op haar persoonlijke omgangsstijl. Na twee weken bemoeienis met het forum nu was de sfeer onhoudbaar en werden mensen ernstig beschadigd. Omdat CM de discussie op het Internet voor iedereen leesbaar laat staan, doen ze zichzelf ook geen goed. Ik denk echt Chat, dat je niet goed aanvoelt wat het negatieve effect van Sola is. Er zijn mensen op CM die vandaag nog het bloed voor de ogen krijgen en zich gekwetst en vernederd voelen door haar. Het gaat niet om haar standpunten, er komt hier zoveel voorbij. | Je moet niet zeggen dat ik Filia zo hoog heb zitten, want dat valt ook wel mee. Maar ik heb wat met mensen die een stevige mening hebben en zich gewoon niks aantrekken van hoe het bij de ander overkomt. En meestal trekken ze ook wel bij. Helaas is het zielenpieten niveau wel erg hoor hier. Ze pamperen elkaar liever dan dat ze een mening durven te hebben. Er is hier geen plaats meer voor polemiek en dat vind ik jammer.
THOMAS968 schreef: | Een commissie die moet toezien op de inhoud van de geloofsleer en het in overeenstemming moet brengen met wat mensen mogelijk als de christelijke boodschap zien, zal nooit werken. Dat is ook niet de taak van CM, noch het nut van dit forum. Iedereen kan zeggen wat hij vindt en wie in de communicatie ernstig tekort schiet of mensen bewust kwetst, dan wel de sfeer anderszins verziekt, daar is geen plaats voor. Dat vind ik een goed beleid.
Vanuit mijn achtergrond ben ik ook niet zo voor de herinvoering van de Inquisitie met types die een oordeel geven maar onvoldoende kennis of inzicht hebben, ook in mensen. Herman zou zichzelf mogelijk wel een goede kandidaat vinden, of Gibby en wie weet Sola ook wel, gezien de opstelling van deze mensen op het forum.
Nou, dat lijkt mij geen goed idee. Wie bepaalt wat christelijk is of niet? Daar komen we als christenen al tweeduizend jaar niet uit. Als iedereen volwassen en respectvol schrijft, is een discussie best te voeren. In een discussie ben je het nu eenmaal vaak of zelfs per definitie oneens. En dat kan best zonder een opmerking tegen Willemijn dat ze haar eigen Bijbel maar moet schrijven omdat ze er andere opvattingen op na houdt dan Sola. Ik vind dat van een stuitende arrogantie. Dan wordt er een grens overschreden, zeker als je dat zegt tegen iemand met een behoorlijke theologische opleiding, die nog een warm mens en overtuigd christen is ook.
Thomas. | Inderdaad Thomas, het was meer een hartekreet dan wat anders. Iedereen noemt zich maar christen en daar is echt geen touw meer aan vast te knopen. Je kunt christen zijn zonder te geloven in een persoonlijk God, zonder te geloven in de Opgestane Heer. Wat blijft er dan over? Een vermenging van humanisme met christendom. Twee visies die elkaar zouden moeten bijten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 6 september 2012, 21:41
|
|
|
onrechtvaardige actie, djes!! het lijkt me vreselijk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 6 september 2012, 21:42
|
|
|
Vol verwachting klopt ons hart ........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 6 september 2012, 21:45
|
|
|
GERRIT603 schreef: | Heide, Daniel, Bert, Bart, Visser enz
als 1 (mannen)lid (op de goede manier opvatten) lijdt, lijden alle leden 
zie ook mevr. Steenje gisteravond 23.15 |
Ach gewoon vaseline gebruiken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 6 september 2012, 21:48
|
|
|
ANNA415 schreef: | Vol verwachting klopt ons hart ........  |
maar goed dat tie klopt he Maar duurt wel lang hoor Mannen.......................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: donderdag 6 september 2012, 21:49
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Heb je wat mee te delen Jans  |
Nee, ik ben gewoon menslievend!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 6 september 2012, 21:50
|
|
|
DJES101 schreef: | Gedachtens....(zucht)
Je vraagt aan iemand zou jij voor mij iemand op kunnen halen van vliegveld....het is zo slecht weer! Diegene is pas geslaagt met zijn studie ,en niet zolang geleden zijn rijbewijs gehaald. Je vraagt nog even netjes na of ook de ouders het goed vinden ....,en ja ook zij vinden het goed! Later op de avond gaat de telefoon ,er word medegedeeld dat er een auto ongeluk heeft plaats gevonden ,en mogelijk de personen in de auto familieleden zijn. Je gaat zo snel als mogelijk naar het ziekenhuis ,wat je daar aantref is niet in woorden uit te drukken ! Duizenden gedachtens gaan door heen ,schuldgevoelens ,angst ,verdriet en pijn.. Na een heftige strijd van twee dagen overlijden de twee familie leden die in de auto zaten... De dagen erna ..gedachtens zovele...vragen zonder antwoorden ... Je kan niet meer denken...probeert er te zijn waar je zijn moet .. Je probeert je te verschuilen voor familie leden ,wil met niemand praten want jou gedachtens zijn als...als...en ik ben een moordenaar... In al deze strijd en gedachtens krijg je na een paar dagen het behaalde diploma en de onkosten rekening toegereikt ,met de boodschap zo vergeet je nooit wat je van ons heb weggenomen !! En door dit alles heen de kracht vinden ..gedachtens ...ik wens ...!! De kracht en geloof zien te vinden UIT GENADE niet WAAROM ...maar WAARTOE LEIDT DIT ALLES HEERE !! |
Heel veel sterkte Djes!! Maar jij hebt niks fout gedaan!! De ouders gaven toestemming, niet wij hebben ons leven in handen maar Hij hoe moeilijk het ook is.. Zal bidden voor je om kracht en verzoening!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 6 september 2012, 21:51
|
|
|
JANS221 schreef: | Nee, ik ben gewoon menslievend! |
En mentaal goed voorbereid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 6 september 2012, 21:57
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Je moet niet zeggen dat ik Filia zo hoog heb zitten, want dat valt ook wel mee. Maar ik heb wat met mensen die een stevige mening hebben en zich gewoon niks aantrekken van hoe het bij de ander overkomt. En een ander die een stevige eigen mening heeft val ja af das dan wel vreemd!
En meestal trekken ze ook wel bij. Helaas is het zielenpieten niveau wel erg hoor hier. Ze pamperen elkaar liever dan dat ze een mening durven te hebben. Er is hier geen plaats meer voor polemiek en dat vind ik jammer. Dus een ieder die het niet met jou eens is is van het zielepieten niveau?? of met filia?? Waarom mag de een wel haar/zijn mening verkondigen maar een ander niet?
Inderdaad Thomas, het was meer een hartekreet dan wat anders. Iedereen noemt zich maar christen en daar is echt geen touw meer aan vast te knopen. Je kunt christen zijn zonder te geloven in een persoonlijk God, zonder te geloven in de Opgestane Heer. Wat blijft er dan over? Een vermenging van humanisme met christendom. Twee visies die elkaar zouden moeten bijten. |
Wilde dat jij persoonlijk contact had gehad met Ijsje dan had je waaschijnlijk een andere mening gehad!! Niet iedereen is open over alles op het forum jammer, Chat!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 6 september 2012, 21:59
|
|
|
JANS221 schreef: | Ik lees vaak op profielen: maak de ander niet tot invulling van je leven maar tot een aanvulling daarop. Ik begrijp wat ermee bedoeld wordt, (de ander moet niet voor jou je leven gaan invullen of de invulling van jouw leven zijn) maar vraag me af of dit wel altijd zo moet zijn? Als de ander jou alleen maar mag aanvullen, blijf je dan niet ver van elkaar verwijderd? Zo van: kom niet te dichtbij en vul me alleen maar aan? Samen elkaars leven invullen is toch zo slecht nog niet? (met de nadruk dus op samen en elkaar)? Hoe zien jullie dat? |
Vind dit wel een mooie voor een nieuw topic eigenlijk jans!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: donderdag 6 september 2012, 22:02
|
|
|
Ik lees vaak op profielen: maak de ander niet tot invulling van je leven maar tot een aanvulling daarop. Ik begrijp wat ermee bedoeld wordt, (de ander moet niet voor jou je leven gaan invullen of de invulling van jouw leven zijn) maar vraag me af of dit wel altijd zo moet zijn? Als de ander jou alleen maar mag aanvullen, blijf je dan niet ver van elkaar verwijderd? Zo van: kom niet te dichtbij en vul me alleen maar aan? Samen elkaars leven invullen is toch zo slecht nog niet? (met de nadruk dus op samen en elkaar)? Hoe zien jullie dat?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: donderdag 6 september 2012, 22:03
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Vind dit wel een mooie voor een nieuw topic eigenlijk jans!!!  |
vooruit dan maar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: donderdag 6 september 2012, 22:06
|
|
|
THOMAS968 schreef: | http://www.youtube.com/watch?v=GRPGO4a8mAo&feature=related
Wat luchtiger en ook lekker op de achtergrond. Het eerste stuk is het Kerstconcert van Corelli.
Dank, Thomas, dank....je hebt een fijne neus voor schitterend mooie muziek, hoe vind je het.....het vertragende effect is een balsem voor mijn jachtige, onrustige geest....het sierlijke, speelse brengt weer bewegelijkheid in mijn tobberigheid over hoe het nou verder moet met die politiek en zo.... en het nostaligische kraakje en de wat omfloerste weergave....weergaloos
Mooi, niet te lang en een van de weinige muziekstukken die ik elke week beluister:
http://www.youtube.com/watch?v=xB5K3G09lrA&feature=related
Thomas |
verrukkelijke muziek en zou hij echt zo mooi zijn geweest? zucht....))
Laatst aangepast door
|
MIEKE364
|
op donderdag 6 september 2012, 23:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 6 september 2012, 22:14
|
|
|
JANS221 schreef: | vooruit dan maar! |
Wat een lieve vrouw zijt gij toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CORTAZAR588
|
|
Geplaatst: donderdag 6 september 2012, 22:15
|
|
|
Ja de Inquisitie was eens ...... en de el duque Alvarez de Toledo oftewel de graaf van Alva heeft nadat hij de bloedraad heeft voorgezeten en hier in nederland zijn taak erop had zitten , diepe spijt gekregen van alle het onschuldige bloed wat vergoten is.
En dezelfde instituties worden nog steeds toegepast om dissidenten te verwijderen. Kijk , als wij of ik vind dat iemand dwaalt , dan is dat niet reden om diegene te verbannen of te verbranden.
Dan doen we juist datgene wat de Satan wil. En dat is roven , stelen en moorden. Waarom doen we dat ?
Niet uit liefde trappen we dissidenten dood en verbannen we anderdenkenden..........dus die vlieger gaat niet op. We doen het omdat anders zijn niet mag en kan.
Ijsje hield er ruime opvattingen op na. Zo ruim dat ik het wel heel bijzonder vond. Maar ik ben niet de Rechter of de Aanklager. En we weten dit allemaal , waarom doen we dan niet wat Hij deed.?
Omdat wij denken dat onze mening er toe doet. dat is de valstrik van ons allemaal. iedereen vindt zijn/haar mening het ultieme denkgoed.
en op deze wijze zijn we zo dom als het achtereind van een koe want we doen het zelfde als een kleine 500 jaar geleden. alleen nu zonder echte brandstapels..............
Enne we doen mee aan de verkilling van de maatschappij en de liefde onderling en de misericordia.
Misericordia is dat wat Jezus had voor alle dwalenden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 6 september 2012, 22:15
|
|
|
GERRIT603 schreef: | 
sorry, dit was een test |
ehhhmm.......met WIE was je precies aan het testen, gerrit, als ik zo vrij mag zijn??
p.s. als je vind dat er niet veel te vinden zijn, probeer hunkemoller dan eens............
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 6 september 2012, 22:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 6 september 2012, 22:17
|
|
|
JANS221 schreef: | Ik lees vaak op profielen: maak de ander niet tot invulling van je leven maar tot een aanvulling daarop. Ik begrijp wat ermee bedoeld wordt, (de ander moet niet voor jou je leven gaan invullen of de invulling van jouw leven zijn) maar vraag me af of dit wel altijd zo moet zijn? Als de ander jou alleen maar mag aanvullen, blijf je dan niet ver van elkaar verwijderd? Zo van: kom niet te dichtbij en vul me alleen maar aan? Samen elkaars leven invullen is toch zo slecht nog niet? (met de nadruk dus op samen en elkaar)? Hoe zien jullie dat? |
Tja dan moet ik ook even reageren he
Maar daar zeg je wat... Ik zou zeggen als je samen verder wilt dan vul je elkaar aan de een is sterker hierin en de ander daarin... Wat is er mooier dan samen een geheel te worden?? daar gaat het toch om om samen één te worden?? Als je elkaar alleen maar gaat aanvullen lijkt mij dat dat wrijving gaat geven op den duur, en je idd niet dichterbij elkaar kan komen.. Wordt dan de een de leidende factor in een relatie en de ander de volger???
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op donderdag 6 september 2012, 22:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: donderdag 6 september 2012, 22:20
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ach gewoon vaseline gebruiken  |
dacht ik al, jij kan het niet zo lezen zoals het moet
speciaal voor jou: als 1 mannelijke CM-abonnee lijdt, lijden alle mannelijke CM-abonnees
Laatst aangepast door
|
GERRIT603
|
op donderdag 6 september 2012, 23:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 6 september 2012, 22:25
|
|
|
ERIKA129 schreef: | En een ander die een stevige eigen mening heeft val ja af das dan wel vreemd! | Allereerst val ik niemand af, ik ben het gewoon niet eens met mensen. Dat wil helemaal niet zeggen, dat ik dan een persoon af val. Je geeft met deze opmerking precies weer waar het probleem zit.
ERIKA129 schreef: | Wilde dat jij persoonlijk contact had gehad met Ijsje dan had je waaschijnlijk een andere mening gehad!! Niet iedereen is open over alles op het forum jammer, Chat!! | IJsje zou best wel een lieve vrouw zijn, maar hoe lief ze ook is, dat verandert mijn mening niet over yoga. Je bent de tweede die dat verwart en met haar meepraat. Onder het mom van: Hoe zij het beleeft, zal het wel goed zijn" laat jij je misleiden.
Erika129 schreef: | Dus een ieder die het niet met jou eens is is van het zielepieten niveau?? of met filia?? Waarom mag de een wel haar/zijn mening verkondigen maar een ander niet? | Nee, ook dat begrijp je verkeerd. Ik heb het over die aanstellerij die ik merk als iemand eens een keer stevig vertelt hoe hij erover denkt. Ik ben ervan overtuigd dat er zeker een paar mensen al geklaagd hebben over mijn bijdrages. Op dat niveau zitten we nu.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: donderdag 6 september 2012, 22:27
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ehhhmm.......met WIE was je precies aan het testen, gerrit, als ik zo vrij mag zijn??
p.s. als je vind dat er niet veel te vinden zijn, probeer hunkemoller dan eens............  | zag een url met jpg op het eind dus in al mijn enthousiasme gelijk geplaatst, toen die hier stond zag ik de tekst pas
heeft hunkemoller wel jpg's op het eind
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: donderdag 6 september 2012, 22:28
|
|
|
[quote=JANS221]
Een mooi fris, topic, Jans en een vraag waar ik ook weleens mee worstel....We zijn vijftigers en gevormd naar karakter en persoonlijkheid. Een nieuwe partner - een vreemde eigenlijk - in je leven toelaten zal veranderingen met zich meebrengen. Veranderen in die zin is vaak inleveren van wat je vertrouwd is en waar je je veilig bij voelt wat waarschijnlijk wel geleidelijk zal gaan maar toch...Als het samengaan natuurlijk gaat zal het nieuwe partnerschap in de tijd wel uitkomen op het samen nieuwe invulling geven aan een leven niet meer alleen en dan is het goed maar behoud van de eigenheid en tijd alleen doorbrengen zijn voor mij van belang. Uit ervaring weet ik dat iedereen dat van tijd tot tijd nodig heeft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 6 september 2012, 22:31
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Allereerst val ik niemand af, ik ben het gewoon niet eens met mensen. Dat wil helemaal niet zeggen, dat ik dan een persoon af val. Je geeft met deze opmerking precies weer waar het probleem zit.
IJsje zou best wel een lieve vrouw zijn, maar hoe lief ze ook is, dat verandert mijn mening niet over yoga. Je bent de tweede die dat verwart en met haar meepraat. Onder het mom van: Hoe zij het beleeft, zal het wel goed zijn" laat jij je misleiden.
Nee, ook dat begrijp je verkeerd. Ik heb het over die aanstellerij die ik merk als iemand eens een keer stevig vertelt hoe hij erover denkt. Ik ben ervan overtuigd dat er zeker een paar mensen al geklaagd hebben over mijn bijdrages. Op dat niveau zitten we nu. |
Okay, laten we even duidelijk worden in alle subtiele verwijzing. De eerste meeprater daar bedoel je mee? Geeft niet Chat, je begrijpt blijkbaar niet wat meepraten is en wat openstaan is voor iemands mening en die ook in haar waarde en heel laten.
Zielepieten, aanstellers... ik word jouw gescheld een beetje beu.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op donderdag 6 september 2012, 22:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CORTAZAR588
|
|
Geplaatst: donderdag 6 september 2012, 22:32
|
|
|
Even een knuppel.......
Calvijn was naast Luther een verwoede antisemiet. Maldita sea su sangre .
Wat is dat in de refo clubs waard ?
Nada !! Joden zijn er om vermoord te worden , ze hebben per slot van rekening Jezus vermoord. En dat soort KUL.
En verder moeten ze zich eerst bekeren want .......
Gelukkig worden de meeste anti joodse sentimenten fors afgestraft en de aperte anti Israel houding van de nederlandse gereformeerde en protestantse clubs gaat zijn vruchten afwerpen.
Vergrijzing en leegloop.
Hoe we het ook wenden of keren en watt voor open deuren en zo ik ook over me heen ga krijgen. Ik zeg
Baruch be haba ha Shem adonai ......Am Yisraeel Chai
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: donderdag 6 september 2012, 22:32
|
|
|
CORTAZAR588 schreef: | Ja de Inquisitie was eens ...... en de el duque Alvarez de Toledo oftewel de graaf van Alva heeft nadat hij de bloedraad heeft voorgezeten en hier in nederland zijn taak erop had zitten , diepe spijt gekregen van alle het onschuldige bloed wat vergoten is.
En dezelfde instituties worden nog steeds toegepast om dissidenten te verwijderen. Kijk , als wij of ik vind dat iemand dwaalt , dan is dat niet reden om diegene te verbannen of te verbranden.
Dan doen we juist datgene wat de Satan wil. En dat is roven , stelen en moorden. Waarom doen we dat ?
Niet uit liefde trappen we dissidenten dood en verbannen we anderdenkenden..........dus die vlieger gaat niet op. We doen het omdat anders zijn niet mag en kan.
Ijsje hield er ruime opvattingen op na. Zo ruim dat ik het wel heel bijzonder vond. Maar ik ben niet de Rechter of de Aanklager. En we weten dit allemaal , waarom doen we dan niet wat Hij deed.?
Omdat wij denken dat onze mening er toe doet. dat is de valstrik van ons allemaal. iedereen vindt zijn/haar mening het ultieme denkgoed.
en op deze wijze zijn we zo dom als het achtereind van een koe want we doen het zelfde als een kleine 500 jaar geleden. alleen nu zonder echte brandstapels..............
Enne we doen mee aan de verkilling van de maatschappij en de liefde onderling en de misericordia.
Misericordia is dat wat Jezus had voor alle dwalenden |
Kijk, dit getuigt van een passend zelfinzicht en een juiste kijk op hoe op dit topic op elkaar wordt gereageerd. Het werd eens tijd.
|
|
Naar boven |
|
|