ChristianMatch

Forum

Christendom en yoga
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4476 4477 4478 4479 4480 4481 4482 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 12:28

WILLEMIJN232 schreef:
je begrijpt het geloof ik niet helemaal Zeeland. WE hebben het erover dat Carmen zo weinig van zichzelf als mens laat zien en wel allerhande persoonlijke ervaringen van anderen vraagt....
Dat is toch heel wat anders dan dat je mooie stukken schrijft???? Verraste, verbaasde smiley

Als ik Carmen maar begrijp...dan is het voor mij helemaal goed!!!

(Las ik daar het woordje WE???)

Laatst aangepast door
ZEELAND736
op zaterdag 8 september 2012, 12:29
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 12:31

ZEELAND736 schreef:
Als ik Carmen maar begrijp...dan is het voor mij helemaal goed!!!

(Las ik daar het woordje WE???)

Je bent al net als Carmen, vooral iemand aanvallen op de details......en dan maar klagen over de slechte sfeer??????

Als het voor jou goed is is het toch goed? Fijn voor je!
En al je het niet erg vind wil ik mijn weekend graag starten zonder al die stekeligheden van jullie......
Knipoog smiley Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 12:32

ZEELAND736 schreef:
Ging jouw fietstocht niet...VOOR???

Ik kreeg een overlijdensbericht...even oud als mij...
Gelukkig is haar verder lijden...bespaard gebleven....
Ze werd opgenomen...een week terug....
Toen sprak ze de woorden...""Maar ik kom terug hoor!!!""

Zo hebben we allemaal wel wat he Zeeland? (ik citeer je even)
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 12:36

WILLEMIJN232 schreef:
Nu weet ik nog niet of het wat is..... Verraste, verbaasde smiley
Dit is een serieus topic mensen dus geen grapjes over mijn yoga.... Clown smiley

Ik dacht uit de woorden van Pieter op te maken, dat hij het boek wel ``wat``vond, maar dat er betere boeken waren! Mee eens, dus.
Maar Willemijn, lees het boek maar en herlees het in 2024!
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 12:39

JANS221 schreef:
Ik dacht uit de woorden van Pieter op te maken, dat hij het boek wel ``wat``vond, maar dat er betere boeken waren! Mee eens, dus.
Maar Willemijn, lees het boek maar en herlees het in 2024!

Sommige boeken, is mijn ervaring, moet je niet herlezen want dan ga je je afvragen wat je er nu zo goed aan vond....maar kan ook andersom werken natuurlijk.....

Weet je, als ik mijn Henning en Mankell uit heb begin ik er gewoon aan.......,
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 12:42

WILLEMIJN232 schreef:
Sommige boeken, is mijn ervaring, moet je niet herlezen want dan ga je je afvragen wat je er nu zo goed aan vond....maar kan ook andersom werken natuurlijk.....

Weet je, als ik mijn Henning en Mankell uit heb begin ik er gewoon aan.......,

Het boek speelt zich af in 2024, Willemijn!
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 12:43

hier lag gisteren een trouwkaart op de mat , van een nichtje .
Of ik ook kom?
Nou ja zeg , op een donderdagavond . Kon dat niet anders?
Nog steeds niet in de gaten dat de volgende dag weer een gewone werkdag is waarbij ( als het goed is Lachende smiley ) de wekker om 6.00 uur afgaat?
Gelukkig bèn ik niet verplicht om er heen te gaan. Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 12:50

John Steinbeck's: Het onrecht van de sterktste...

Jaren 1936 amerika. In dat jaar is ook het boek geschreven.

Fruitplukkers trekken van de ene oogst naar de andere, voor een te weinig loon...de paar grootgrondbezitters, kapitalisten hebben de macht.

2 mannen, Jim en Mac, ook wel rooien genoemd, forceren staking.

Spannend , goed, Ja, het gaat zowel over de algemene staking, hoe die wordt voorbereid en verloopt als over individuen. die slapen in een lekkende tent, bijna niet te eten, geen douche, en dan nog vechten en staande blijven...

Ja, ff iets te weinig tijd, en ben alweer in me volgende boek, dus even deze beschrijving gekopieerd:

Boek gevonden op : antiqbook.com
Brussel, Reinaert, 1976. Gebonden, met stofwikkel, 283 pp. Een hard boek (ook ongekuiste taal) over onrecht tijdens de crisisjaren in de USA. Wat gebeurt er tijdens een staking, hoe bespelen vakbondsleiders het ongenoegen en wat doet het groepsgevoel (massificatie) met het individu? Dat zijn de centrale thema's van het boek. De originele uitgave verscheen in 1936. John Steinbeck (Salinas (Californië), 27 februari 1902 � New York, 20 december 1968) was een Amerikaans auteur en winnaar van de Nobelprijs voor de Literatuur in 1962. Very good

En ik wil nu 'East of Eden' van hem lezen.....'De parel' heb ik al gelezen, ook wat films van hem gezien....

Waarom kunnen sommigen zo goed schrijven? Zelfs als ze niet meer leven, leven ze voort in hun boeken, en kijken neer vanuit de hemel, hoe men met veel enthousiasme hun boeken leest... Lachende smiley , of films bekijkt.... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 8 september 2012, 12:50
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 12:50

ZEELAND736 schreef:
Ik geniet inderdaad op volle toeren...
Ben een lichtmens...
Als de blaadjes vallen...gaat dat wat minder...
Daarom....buiten het plaatsje opgeruimd...de tuintafel...met een vrolijk kleedje...bloemetje erop...
Vanmorgen de krant...met koffie...en vanmiddag ...even om mijn moeder en om een zoon...die hier komen eten...en wat nu nog buiten kan...voor je het weet komt draait het weer om!!!!

Iedereen vandaag en morgen...veel zon...en een fijn weekeind!!!

Yep , Roelande treft het wel hè in onze provincie. Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 12:53

INGE721 schreef:
Ik durf het bijna niet te schrijven

Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley

Maar ik ben de gelukkige klas van Theo Thijssen weer aan het (her)lezen.
En er zijn altijd weer fragmenten waar ik zo vreselijk om moet lachen Lachende smiley

OOOh, die heb ik ook gelezen, steengoed boek!!!!

Ja, wel wat jaartjes terug, was toen jaar of 14 Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 12:55

SHANITA130 schreef:
OOOh, die heb ik ook gelezen, steengoed boek!!!!

Ja, wel wat jaartjes terug, was toen jaar of 14 Knipoog smiley

Is dat niet de schrijver van Kees de jongen, de jongen die met zo'n malle pas liep?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 12:56

SHANITA130 schreef:
John Steinbeck's: Het onrecht van de sterktste...

Jaren 1936 amerika. In dat jaar is ook het boek geschreven.

Fruitplukkers trekken van de ene oogst naar de andere, voor een te weinig loon...de paar grootgrondbezitters, kapitalisten hebben de macht.

2 mannen, Jim en Mac, ook wel rooien genoemd, forceren staking.

Spannend , goed, Ja, het gaat zowel over de algemene staking, hoe die wordt voorbereid en verloopt als over individuen. die slapen in een lekkende tent, bijna niet te eten, geen douche, en dan nog vechten en staande blijven...

Ja, ff iets te weinig tijd, en ben alweer in me volgende boek, dus even deze beschrijving gekopieerd:

Boek gevonden op : antiqbook.com
Brussel, Reinaert, 1976. Gebonden, met stofwikkel, 283 pp. Een hard boek (ook ongekuiste taal) over onrecht tijdens de crisisjaren in de USA. Wat gebeurt er tijdens een staking, hoe bespelen vakbondsleiders het ongenoegen en wat doet het groepsgevoel (massificatie) met het individu? Dat zijn de centrale thema's van het boek. De originele uitgave verscheen in 1936. John Steinbeck (Salinas (Californië), 27 februari 1902 � New York, 20 december 1968) was een Amerikaans auteur en winnaar van de Nobelprijs voor de Literatuur in 1962. Very good

En ik wil nu 'East of Eden' van hem lezen.....'De parel' heb ik al gelezen, ook wat films van hem gezien....

Waarom kunnen sommigen zo goed schrijven? Zelfs als ze niet meer leven, leven ze voort in hun boeken, en kijken neer vanuit de hemel, hoe men met veel enthousiasme hun boeken leest... Lachende smiley , of films bekijkt.... Knipoog smiley

Het nieuwe boek van Geert Mak gaat over John Steinbeck......ik heb het gekocht maar krijg het nog niet op mijn ereader.....
Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 12:58

JANS221 schreef:
Het boek speelt zich af in 2024, Willemijn!

kijk, zover was ik nog niet eens...... Clown smiley Ben ik bijna zeventig..... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BERT168

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 13:03

willemijn,je hebt in dit topic al een paar gezegd dat je stopt met deze discussie,maar je gaat toch steeds weer door?

je kunt er ook geen genoeg van krijgen he? Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CORTAZAR588

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 13:04

Kerken geprotesteerd ?
de enigen die hebben geprotesteerd en ook zich hebben verzet waren de dokwerkers in amsterdam in februari 1941.

verder is er in heel nederland geen enkele poot uitgestoken door wie dan ook van de reguliere kerken.
het is gemakkelijk om te waarschuwen van de kansel als daar geen consequenties op staan.

deze discussie is al zo ous als de oorlog zelf.
en velen voelen zich persoonlijk beledigd als het ter sprake wordt gebracht.

ik en pieter hebben meer feiten dan alle lange tenen hier bij elkaar.
nederland heeft bloed aan de handen , Joods bloed.

En uiteraard is het niemand zijn schuld.
Maar de treinen en het transport naar de Hollandse schouwburg verliep voortreffelijk.

En ons koningshuis is net zo schuldig als de waffen SS.
Een echte koningin was niet gevlucht en had zich voor haar nederlandse onderdanen , weliswaar van het inferieure ras , geplaatst.

Leg dat maar eens uit aan de families die vernietigd zijn.
En je kunt vast in Amsetrdam in een Joods rusthuis wel iemand vinden die alles is kwijtgeraakt.

Ja ik laat het graag over aan de Rechter.
En toch hoop ik dat jullie vriend Calvijn vervloekt is.

Antisemitisme is antisemitisme hoe men Calvijn en die andere , die Luther wil verdedigen.
Maar wellicht stapt jullie God wel over jodenhaat heen?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 13:04

BERT168 schreef:
willemijn,je hebt in dit topic al een paar gezegd dat je stopt met deze discussie,maar je gaat toch steeds weer door?

Nee, het blijft me verbazen de kennis die jullie hebben van yoga zonder er aan mee te doen......
Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CORTAZAR588

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 13:08

beste Willemijn ,

ik bewonder je strijdlust haha.
toppie ........

iemand die gewoon volhoudt , dat is karakter.
en ik moet zeggen dat ik het erg waardeer een sterke redenaar.
heel goed

je zou in Athene 2500 jaar geleden iedereen wel een poepje hebben laten ruiken me dunkt.

que Dios te bendiga
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 13:08

WILLEMIJN232 schreef:
Het nieuwe boek van Geert Mak gaat over John Steinbeck......ik heb het gekocht maar krijg het nog niet op mijn ereader.....
Boze smiley

Ja, da's vervelend....Ja, ik lees ouderwets, zonder e-reader, gewoon stapel kussens onder me, goede postitie en ...lezen.... Knipoog smiley

Maar ik kan me voorstellen, zoiets hoort 't gewoon te doen, en als het het niet doet is dat irritant. Is ook zo als je op de pc ff iets hebt wat niet loopt hoe het hoort...

Sterkte... Knipoog smiley !!!!!!

Ps: een buurman, of pc-nerd neefje, of een familielid/vriend die daar verstand van heeft is dan soms een optie, of ff terug naar de zaak...

Ja, hij heeft een boeiende verleden, zoals de meeste goede schrijvers, ook Alfred Hitchcock... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 13:21

SHANITA130 schreef:
Ja, da's vervelend....Ja, ik lees ouderwets, zonder e-reader, gewoon stapel kussens onder me, goede postitie en ...lezen.... Knipoog smiley

Maar ik kan me voorstellen, zoiets hoort 't gewoon te doen, en als het het niet doet is dat irritant. Is ook zo als je op de pc ff iets hebt wat niet loopt hoe het hoort...

Sterkte... Knipoog smiley !!!!!!

Ps: een buurman, of pc-nerd neefje, of een familielid/vriend die daar verstand van heeft is dan soms een optie, of ff terug naar de zaak...

Ja, hij heeft een boeiende verleden, zoals de meeste goede schrijvers, ook Alfred Hitchcock... Knipoog smiley

Komt goed Shanita, ik zit er niet om verlegen......
Wat is lezen toch heerlijk he? Net als een goede film kijken!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 13:26

WILLEMIJN232 schreef:
Is dat niet de schrijver van Kees de jongen, de jongen die met zo'n malle pas liep?

Ja, en deze gaat over het wel en wee van een klas, met een toffe leraar.

Even een recensie kopieeren, want het is zo lang geleden, en mijn volgend boek, waarin ik al in ben begonnen roept mij ook al Knipoog smiley
Namelijk: 'Oud Zeer' van 'Tineke Beishuizen'.

Ja, ben erin begonnen gisteren, tis spannend, gemoedelijk, herkenbaar en leuk..., en ja, ga heerlijk verder lezen...ja weekend he?

Recensie, de gelukkige klas:

Het is een meeslepend boek, het is wel eens leuk om een klas eens door de ogen van een leraar te kunnen zijn.
Toen ik in het boek begon was er niet zo veel aan maar je werd snel meegesleept in de gebeurtenissen van Staal en zijn klas.

Door het boek zie je dat een leraar ook niet altijd in eigen belang handelt maar vaak in het belang van de leerling zelf. Als leerling zelf zie je dit vaak niet. Ik kon soms geen begrip tonen voor de leraar, omdat hij tegen de kinderen iets heel anders zegt dan dat hij denkt.

Het thema van het verhaal is de verhouding tussen klas en leraar, hoe de leraar de omgang met leerlingen ervaart. Verteld wordt hoe de klas op een opmerking of grap reageert die Staal hen verteld.
Een ander thema is armoede. Veel ouders van de kinderen kunnen maar net de schoolkosten van 1 cent betalen of een jongen die trakteerde op verrotte noten omdat zij niet beter konden betalen.

De Hoofdpersonage is Staal de onderwijzer. Hij schrijft al zijn gebeurtenissen op in zijn dagboek hij vermeldt daar ook zijn gevoelens en gedachten bij. Hij heeft altijd het beste voor met zijn klas/kinderen en heeft begrip voor situaties die zich in de klas voordoen.
De bijfiguren zijn meestal stereotypen want ze hebben allemaal wel een ander soort karakter trekje.

De tijdsduur zijn 2 school jaren, telkens begint Staal weer opnieuw met schrijven aan zijn dagboek. Het staat er constant bij wanneer het ongeveer is. De maanden vliegen voorbij, want er worden grote stukken tijd overgeslagen. Dit is natuurlijk omdat er niet constant interessante dingen kunnen gebeuren in een klas.

De stijl is nogal ouderwets. De zinsbouw is niet moeilijk. De woorden ook niet maar er komen wel een aantal ouderwetse woorden in voor.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 13:29

WILLEMIJN232 schreef:
Komt goed Shanita, ik zit er niet om verlegen......
Wat is lezen toch heerlijk he? Net als een goede film kijken!

Ja, eigenlijk is lezen net ff iets leuker, ja, je bouwt een hele eigen wereld op dan Knipoog smiley

Maar ja, goede films zijn ook fenomenaal, zeker als je samen met iemand kijkt is dat ook gezellig en als je alleen kijkt ook boeiend... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 13:34

BERT168 schreef:

Jij zou toch niets meer zeggen las ik ergens? ;)
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 13:40

CORTAZAR588 schreef:
beste Willemijn ,

ik bewonder je strijdlust haha.
toppie ........

iemand die gewoon volhoudt , dat is karakter.
en ik moet zeggen dat ik het erg waardeer een sterke redenaar.
heel goed

je zou in Athene 2500 jaar geleden iedereen wel een poepje hebben laten ruiken me dunkt.

que Dios te bendiga

Dat is nu eens een aardige opmerking, dank je wel!
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 13:46

WILLEMIJN232 schreef:
Zo hebben we allemaal wel wat he Zeeland? (ik citeer je even)

En laat jij dat nou mogen van mij!!!!!!
Ter verduidelijking voor mensen....deze opmerking mag...want ik deed dat ook naar Willemijn!!!!

Wat gij niet wil dat u geschied...doet dat aan een ander WEL!!!!

(Dit nieuwe gezegde vandaag toegevoegd...)
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 13:49

ZEELAND736 schreef:
En laat jij dat nou mogen van mij!!!!!!
Ter verduidelijking voor mensen....deze opmerking mag...want ik deed dat ook naar Willemijn!!!!

Wat gij niet wil dat u geschied...doet dat aan een ander WEL!!!!

(Dit nieuwe gezegde vandaag toegevoegd...)

Fijn dat het mag......van jou........pfff ik ben 57 hoor.......ik bepaal zelf wel wat mag of niet........

En ik citeerde je alleen mag dat ook niet? Of mag je alleen uit de Bijbel citeren?

je hebt er zin in vandaag he? Engeltje smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 8 september 2012, 13:51
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 13:50

VISSER278 schreef:
hier lag gisteren een trouwkaart op de mat , van een nichtje .
Of ik ook kom?
Nou ja zeg , op een donderdagavond . Kon dat niet anders?
Nog steeds niet in de gaten dat de volgende dag weer een gewone werkdag is waarbij ( als het goed is Lachende smiley ) de wekker om 6.00 uur afgaat?
Gelukkig bèn ik niet verplicht om er heen te gaan. Smiley met dichtgeplakte mond

Is wel gezellig Visser, heb jij nog geen seniorendagen?????? Anders kon je die vrijdag vrij nemen toch?
Naar boven

Auteur Bericht
BASTIAAN161

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 13:57

CORTAZAR588 schreef:
Kerken geprotesteerd ?
Voor zover ik weet klopt jouw claim niet dat men niet geprotesteerd zou hebben tegen rassenhaat, Jodenvervolging, en antisemitisme.
Het gebeurde zowel vanaf de kansels, als tegen de overheid.
Daarom was, en is, mijn vraag: wat is je onderbouwing van je genoemde ‘feit’.

CORTAZAR588 schreef:
de enigen die hebben geprotesteerd
Ik vroeg geen herhaling van je claim, maar onderbouwing van je claim.

CORTAZAR588 schreef:
ik en pieter hebben meer feiten
Breng dan die feiten die onderbouwt zijn en die zou bewijzen dat geen enkele kerk in nederland heeft geprotesteerd tijdens WOII ....

CORTAZAR588 schreef:
en velen voelen zich persoonlijk beledigd
alle lange tenen hier bij elkaar
Waar heb je het over? Wie is hier beledigd? wie heeft hier lange tenen?

CORTAZAR588 schreef:
het is gemakkelijk om te waarschuwen van de kansel als daar geen consequenties op staan
Ik snap je niet, dus integenstelling tot wat je eerder zij, suggereer je dat er WEL geprotesteerd was van de kansels ?
Overigens zover ik weet heeft men niet alleen van kansels geprotesteerd en mensen opgeroepen, maar ook direct tegen de overheid.
publiekelijk is het antisemitisme gebrandmerkt als grove zonde en dat wie meewerkt medeschuldig is.
De hoogste Christelijke norm is niet ras, bloed en bodem was, maar de wet van het Evangelie, die rassenhaat categorisch veroordeeld.

CORTAZAR588 schreef:
En toch hoop ik dat jullie vriend Calvijn vervloekt is
Waar heb je het over? Wie is vriend van Calvijn ??
Een ware calvinist is iemand die pal staat achter Gods Woord,
en alles verwerpt wat in strijd is daarmee, ook al komt het uit de mond van Calvijn of wie dan ook. Vestig op prinsen geen vertrouwen maar op God alleen.

CORTAZAR588 schreef:
Antisemitisme is antisemitisme
zeker. En moord is moord, en wit is wit, en zwart is zwart. Als de kerken en Calvijn antisemitistisch waren ( of zijn) , kun je dat dan ook aantonen?

Laatst aangepast door
BASTIAAN161
op zaterdag 8 september 2012, 13:57
Naar boven

Auteur Bericht
ZWAAN995

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 14:18

Daar schrijft de Bijbel ook over dat vele volkeren tegen Israël zullen keren en meerdere vijandschap tegen hen zullen zijn. Nadat de Gemeente is opgehaald zullen hier op aarde meer gaos worden en een dood verkilt bedoelingen komen. Haat word meer hater en doodslag en moorden ook meer komen. Maandloon zal terug komen als een brood geld heeft zn waarde niet meer en waar de merkteken in de plek van zal komen. Rechterhand of voorhoofd. Islam en Rome zullen met elkaar samen werken de antichrist zal komen en zijn vele aanhangers. Joden worden gedood in moslims ogen zijn joden varkens en christen zijn honden wat afgemaakt moet worden die niet in allah maar de duivel geloven. Want ja allah heeft geen zoon dat klopt want dat is de duivel zelf. Koopman van mekka die de boel na eigen draai heeft gemaakt in koran heeft de bijbel ook gelezen maar eigen inbreng gemaakt en daarop zegt dood aan de joden drijf ze in zee.
Als christenen weten we dat het niet zo ver gaat komen en God op tijd ingrijpt als het genoeg is de geduld is opgeraakt en Hij werk van maakt. Als we Openbarringen lezen. Het komt zoals het gaat zie de tekenen.

<><

Zwaan
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 14:24

GERRIT603 schreef:
Smiley die vol vragen zit ben ik Dagobert Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

waar heb je m'n pakhuis gelaten Geschokte, onthutste smiley

Die heb ik van je overgenomen, voor een appel en een ei.

Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 14:24

Als je voor mij de verzendkosten betaald....HEB IK...

Ooit gekregen en bijna nog nieuw...echt leer...zwart
Een paar korte dames laarsjes...grote maat...42-43...(denk ik)
Waren bedoeld voor mijn dochter...maar was niet geschikt...

Er staat een nummer in...85...dat zou maat 8.5 kunnen wezen...

WIE????
Mail me maar!!!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4476 4477 4478 4479 4480 4481 4482 ... 6194 Volgende
Pagina 4479 van 6194