Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 21:41
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | hij is inderdaad heel mooi |
Ik heb op spiritueel schilderen gezeten en daar maakten we ook dit soort schilderijen, dus ik ben verbaasd dat dit hier onder de categorie mooi wordt geplaatst.....bijzonder
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 21:41
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ga je mee, paintball-daten, willemijn?  |
mag ik ook mag ik ook?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 21:42
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | het is wel erg spiritueel, mag dat wel?????  |
Leg es uit wat jij er zo spiritueel aan vindt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 21:42
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik heb op spiritueel schilderen gezeten en daar maakten we ook dit soort schilderijen, dus ik ben verbaasd dat dit hier onder de categorie mooi wordt geplaatst.....bijzonder |
In onze kerk noemen ze het profetisch schilderen. Als het beestje maar een naam heeft he En iets wat mooi is is gewoon mooi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 21:43
|
|
|
JOL252 schreef: | mag ik ook mag ik ook?  |
Ik wordt helemaal niet serieus genomen merk ik....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 21:43
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | In onze kerk noemen ze het profetisch schilderen. Als het beestje maar een naam heeft he En iets wat mooi is is gewoon mooi |
Net als met yoga bedoel je????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 21:45
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Net als met yoga bedoel je????  | Ja sorry dat doen ze bij ons in de kerk niet,
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op woensdag 12 september 2012, 21:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 21:46
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik wordt helemaal niet serieus genomen merk ik....  |
Sorry Willemijn, ik liet me even meeslepen... maar wil je er nog iets over kwijt, een zogezegd KPG-tje?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 21:50
|
|
|
JOL252 schreef: | Sorry Willemijn, ik liet me even meeslepen... maar wil je er nog iets over kwijt, een zogezegd KPG-tje?  |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 21:51
|
|
|
JOL252 schreef: | mag ik ook mag ik ook?  |
ALLEEN assie een blauwtje gelopen hebt, jol;
of nee; willemijn gaat al voor blauw, mijn lievelingskleur is rood, zeelands kleur is eh.........ehmmmm......zonne-geel? dan mag jij één van de andere kleuren kiezen, oke? open je dan meteen even een nieuw topic?
uttuh........gingt hier ofer vergefing siet ik.................just forgive me!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 21:52
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Weerplaza op je Iphone zetten......krijg je een half uur van tevoren een geluid van een regenbuitje als het in jouw stad gaat regenen....... |
Iphone.....wat is dat Ik heb nog gewoon zo n ouwe nokia waarmee je kan bellen en smsen......en zat dus ook in een regen-en hagelbui
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SVEN797
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 21:54
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Pieter, Annette, Roelande en Sven:
Eerst laat Chatuliem op het forum weten dat hij door mijn occulte gedachten niet in mij geïnteresseerd is....Ik loop dus een blauwtje...........
Wat doen jullie???? Stellen een date voor met allerhande suggesties........pffff en maken mijn hartezeer nog een beetje erger  |
Ja daar is voor gewaarschuwd op de pagina van c.m. ( blauwtje op lopen ) Ik zou, dat is makkelijker gezegd dan gedaan, het door een andere bril bekijken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 21:56
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Ja sorry dat doen ze bij ons in de kerk niet, |
bij ons wel....in het gemeentecentrum naast de kerk, dat wordt verhuurd, onder andere aan de yogaclub
Profetisch schilderen doen ze niet bij ons, wel liturgisch bloemschikken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 21:57
|
|
|
SVEN797 schreef: | Precies... helemaal mee eens, je kan beter naar een lekker strand gaan.  |
dan verzuipen ze elkaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 22:02
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | bij ons wel....in het gemeentecentrum naast de kerk, dat wordt verhuurd, onder andere aan de yogaclub
Profetisch schilderen doen ze niet bij ons, wel liturgisch bloemschikken. |
nou lijkt me ook heel creatief
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SVEN797
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 22:10
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | dan verzuipen ze elkaar  | Daar heb ik totaal niet aangedacht. , kies ook voor paintball bij nader inzien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 22:15
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | ff een vraagje Harald. Ik heb gelezen dat Calvijn zich niet thuis zou voelen in een huidige calvinistische kerk. Wat is jouw mening hierover? |
Wat is een calvinistische kerk? zou Calvijn ten eerste gaan vragen denk ik. Calvijn heeft nooit echt zijn naam zo belangrijk willen hebben als dat nu gebeurd.
En ik denk dat hij zich wel thuis zou voelen in een kerk waar men het geloof niet stil laat staan of afbakent, maar de ruimte geeft om te evolueren ten goede.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 22:18
|
|
|
HARALD940 schreef: | Wat is een calvinistische kerk? zou Calvijn ten eerste gaan vragen denk ik. Calvijn heeft nooit echt zijn naam zo belangrijk willen hebben als dat nu gebeurd.
En ik denk dat hij zich wel thuis zou voelen in een kerk waar men het geloof niet stil laat staan of afbakent, maar de ruimte geeft om te evolueren ten goede. |
Vernieuwende |Theologie bedoel je????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 22:21
|
|
|
SVEN797 schreef: | Daar heb ik totaal niet aangedacht. , kies ook voor paintball bij nader inzien. |
lasergamen lijkt mij veiliger hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 22:23
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | nou lijkt me ook heel creatief  |
Ik ben vooral blij dat ze de betekenis even uitleggen tijdens de dienst....ik ben totaal niet creatief en snap nooit waarom bloemtjes omhoog staan en takjes gekniekt zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 22:27
|
|
|
CORTAZAR588 schreef: | ik wil de bronnen en titels wel citeren waarin dit allemaal is terug te vinden. Maar ook hierin is het mi evident dat ik geen leugens zou gaan rondspuien. iedereen die Calvijn hoog heeft zitten , zou ook eens naar de smeerlapperij moeten zien , die hij op zn geweten heeft. |
Graag, post je bronnen, dan kunnen we die in elk geval eens gaan lezen. Anders kun je beter met wat jij beweert de eer aan jezelf houden, en je mond houden.
Dit bedoel ik niet om je de mond te snoeren, of vanwege Calvijn, maar als je wat beweerd moet je het net als in een rechtszaak kunnen onderbouwen/bewijzen, dat deed Calvijn ook. En Paulus deed dat ook, net als Jezus, en Johannes de Doper, die drie waren ook niet gemakkelijk tegenover hun mede Joden, en vooral tegenover voornamelijk de Sadduceeën en leiders van Israël, maar ook de Farizeeërs.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 22:28
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ik ben vooral blij dat ze de betekenis even uitleggen tijdens de dienst....ik ben totaal niet creatief en snap nooit waarom bloemtjes omhoog staan en takjes gekniekt zijn. |
ja dat gaat mij bij dat profetisch schilderen net zo hoor . Soms met mn eigen schilderij.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 22:29
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ja dat gaat mij bij dat profetisch schilderen net zo hoor . Soms met mn eigen schilderij....... |
Heb ik ook bij dat schilderen en dan moet je het nog uitleggen ook terwijl je alleen maar lekker gekwast hebt.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 22:29
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Heb ik ook bij dat schilderen en dan moet je het nog uitleggen ook terwijl je alleen maar lekker gekwast hebt......... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 22:30
|
|
|
als jullie trouwens zo graag schilderen........mn schoorsteen kan nog wel een verfje gebruiken......wel gewoon bruin he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 22:32
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | als jullie trouwens zo graag schilderen........mn schoorsteen kan nog wel een verfje gebruiken......wel gewoon bruin he  |
Dat klinkt niet erg profetisch of spiritueel of wat voor naam je het ook geeft....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SVEN797
|
|
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | lasergamen lijkt mij veiliger hoor | Ja of Dr, bibber.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | - 11 he? |
nog meer bewijs nodig dat de nederlandse kiezer ofwel een zeer sterke sm-neiging heeft, danwel zo stom is als t achtereind van een varken?
ze geven massaal hun stem aan partijen die versneld het hele land cadeau doen aan brussel. inclusief de inhoud van de pensioenpotten.
maar strakkies niet janken he, als je tot je 72e moet blijven werken om zuideuropa aan t eten te houden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 22:33
|
|
|
SVEN797 schreef: | Ja of Dr, bibber. |
dan moeten ze wel hel dicht bij elkaar zitten toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 22:34
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dat klinkt niet erg profetisch of spiritueel of wat voor naam je het ook geeft....  |
tis ordinair hout he, geen cederhout uit Libanon ofzo
|
|
Naar boven |
|
|