Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 21:23
|
|
|
PIETER649 schreef: | Slechtste moment van de dag, eigenlijk al eerder deze week...
Edwin Lensink, beter bekend als de waxinelichthoudergooier is weer opgepakt.
Je kunt in dat fascistische apenland aan de noordzee beter een meisje van 5 verkrachten en doden dan een waxinelichthoudertje naar de keunigin gooien. Zien jullie nu in wat voor rechtstaat we leven??? George Orwell schreef het al in zijn boek: alle dieren zijn gelijk, maar sommige dieren zijn gelijker dan andere...
En het ergste is: over een paar dagen is het weer prinsjesdag, dan staan de wat minder gelijke dieren weer te zwaaien naar de dictator die hen dom en arm houd.
Word toch es wakker, dom volk !! |
Waxinelichtgooier opnieuw vast
zaterdag 15 september 2012 | 09:36 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 15 september 2012 | 18:47
ANP
DEN HAAG - Erwin L., de man die op Prinsjesdag 2010 een waxinelichthouder tegen de gouden koets aan gooide, zit weer vast. Dat meldde het Openbaar Ministerie (OM) zaterdag. Hij werd donderdag aangehouden omdat hij verdacht wordt van smaad en daarmee de voorwaarden voor zijn schorsing heeft overtreden, zegt het OM.
Het is niet bekend wie L. heeft beledigd. Het OM wil alleen kwijt dat iemand donderdag aangifte heeft gedaan tegen L. wegens smaad dan wel belediging. Volgens een woordvoerster van het OM is de aangifte niet afkomstig uit het koningshuis en gaat het om een gebeurtenis in de privésfeer van L..
Vrij L. was sinds begin juli voorlopig op vrije voeten in afwachting van een hoger beroep. Als voorwaarde voor zijn schorsing mocht hij geen nieuwe strafbare feiten plegen en moest hij gehoor geven aan oproepen van justitie, waaronder het meewerken aan een nieuwe reclasseringsrapportage.
Aan beide voorwaarden voldeed L. echter niet, zegt het OM. Daardoor zal hij komende dinsdag, wanneer het Prinsjesdag is, ook vastzitten. De inhoudelijke behandeling van de zaak gaat verder op woensdag 19 september.
Tsja..... het is idd wel heel toevallig dat hij nu vlak voor Prinsjesdag weer opgepakt is. Maar aan de andere kant werkt hij dus zelf kennelijk ook niet mee aan zijn reclasseringsrapportage. Tsja, het fijne weten we er niet van, en dat zal ook wel niet gaan gebeuren.
Ik begrijp dat zulke arrestaties bovenstaande gedachten oproepen. Dat was nl. ook mijn eerste ingeving.....
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op zondag 16 september 2012, 21:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 21:26
|
|
|
JANS221 schreef: | Ik wil ook een Iphone!!! |
............... Houd je ons ook ff op de hoogte???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 21:27
|
|
|
ANNA415 schreef: | En onze bestwil  |
En voor de bloeddruk natuurlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 21:28
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Proef ik daar wat jaloezie??????????  |
Ja, ik heb (maar) een Nokia
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 21:28
|
|
|
PIETER649 schreef: | tja, maar t houd wel de muggen weg  |
Das dan wel weer zo. Maar gelukkig heb ik daar in de kelder al geen last van. Waar ik ze wel heb, wil ik geen knoflook hebben................ .... (= knijpt neus dicht)
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op zondag 16 september 2012, 21:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 21:29
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ja als je weet wat je ermee bedoelt zal het wel duidelijk zijn maar ik kan me er nog geen voorstelling van maken hoe je wel een christen kunt zijn en niet wedergeboren. |
Ik was vandaag in een dienst van de Evangeliegemeente en zat daarna met de voorganger(oudste heet dat) een kopje koffie te drinken en die vertelde mij ook dat ik in zijn ogen behalve het wedergeboren wel een goed mens en ook wel een goed christen leek te zijn...... Toen verteld eik hem weer dat ik hem zonder zijn wedergeboren ook wel een aardig mens vond maar hem te weinig kende om daar het oordeel christen aan te geven......Je komt daar nooit uit die verschillende zienswijzen en dat moet je gewoon accepteren.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 21:29
|
|
|
ANNA415 schreef: | En onze bestwil  |
ja dat ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 21:30
|
|
|
Goh, ben dan wel benieuwd waar deze spreuken vandaan komen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 21:31
|
|
|
JANS221 schreef: | Ja, ik heb (maar) een Nokia |
En wie zie jij als je CM opent??????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 21:32
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik was vandaag in een dienst van de Evangeliegemeente en zat daarna met de voorganger(oudste heet dat) een kopje koffie te drinken en die vertelde mij ook dat ik in zijn ogen behalve het wedergeboren wel een goed mens en ook wel een goed christen leek te zijn...... Toen verteld eik hem weer dat ik hem zonder zijn wedergeboren ook wel een aardig mens vond maar hem te weinig kende om daar het oordeel christen aan te geven......Je komt daar nooit uit die verschillende zienswijzen en dat moet je gewoon accepteren....... |
ja dat bedoel ik ik denk dat we hetzelfde bedoelen en het om de een of andere reden anders noemen
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op zondag 16 september 2012, 21:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 21:32
|
|
|
ANNA415 schreef: | Sinds de foto erop staat heb ik al veel kijkers gehad. Dus misschien gaat het lukken.
en ja ook vrouwen, heb ik wat aan  |
Succes dan!!!! En tsja..... laatstgenoemde is herkenbaar, Anna. Die komen dan vaak gewoon ff kijken wie je bent, om er een beeld bij te hebben met wie ze in de lobby zitten............ga ik dan maar vanuit )
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op zondag 16 september 2012, 21:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 21:33
|
|
|
Nog een gevonden:
Het is een feit dat een kleine geit meer schijt...dan een grote die aan verstopping lijdt. Klopt dat Hannah?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 21:36
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | En wie zie jij als je CM opent??????  |
Zal ik je dat in een prive-mail vertellen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 21:37
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ja dat bedoel ik ik denk dat we hetzelfde bedoelen en het om de een of andere reden anders noemen
 |
Klopt tot die conclusie kwamen wij ook......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 21:43
|
|
|
JANS221 schreef: | Zal ik je dat in een prive-mail vertellen? |
Als je het hier neerzet vertellen ze het ook niet verder hoor.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 21:44
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Als je het hier neerzet vertellen ze het ook niet verder hoor.......  |
tuurlijk niet dat blijft geheim
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 21:44
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Als je het hier neerzet vertellen ze het ook niet verder hoor.......  |
Nee en ook wij willen het graag weten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 21:58
|
|
|
ANNA415 schreef: | Nee en ook wij willen het graag weten  |
Helaas, ik hou het voor me!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 22:02
|
|
|
JANS221 schreef: | Helaas, ik hou het voor me! |
Ik weet het denk ik wel......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 22:03
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik weet het denk ik wel......  |
dan weet je meer dan ik!
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op zondag 16 september 2012, 22:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 22:03
|
|
|
JANS221 schreef: | Helaas, ik hou het voor me! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 22:19
|
|
|
JANS221 schreef: | dan weet je meer als ik! |
Ik mag toch hopen dat je weet en leest wie je voor je hebt als je je scherm opent???????????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 22:20
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Worden ze ooit weer lief dan??? Daar ben ik,eerlijk gezegd,wel aan toe.......... |
Ze WORDEN...niet lief...ze ZIJN het al....maar soms zien we dat niet...
Boeken vol...kan ik schrijven, maar dat wil je niet lezen... Wat ik je wel laat weten...de zoon waar ik het meeste zorgen om heb gehad...is nu 24... En lief??? Vreselijk lief!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 22:27
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik mag toch hopen dat je weet en leest wie je voor je hebt als je je scherm opent??????????? |
dat dan weer wel! Het maakt wel veel reacties los hier, zo`n simpele opmerking! Maar ik waardeer jullie medeleven en oprechte belangstelling. En om on-topic te blijven: ik vraag me af waarom...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 22:49
|
|
|
wist niet dat je plaatje kon wijzigen op internet Bijdeze iedereen tevreden
<><
Zwaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 22:50
|
|
|
ZWAAN995 schreef: | wist niet dat je plaatje kon wijzigen op internet Bijdeze iedereen tevreden
<><
Zwaan |
Prima hoor Zwaan....(ondanks mijn breedbeeld)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 22:59
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ze WORDEN...niet lief...ze ZIJN het al....maar soms zien we dat niet...
Boeken vol...kan ik schrijven, maar dat wil je niet lezen... Wat ik je wel laat weten...de zoon waar ik het meeste zorgen om heb gehad...is nu 24... En lief??? Vreselijk lief! |
Nou......hij IS niet lief.......echt niet,zijn leven draait om luieren en geld.........maar hopelijk komt dat ooit.........(sorry,ik zeg het gewoon eerlijk,ik geloof er nl. niks van dat ik de enige ben die dat zo ervaart )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 23:03
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Nou......hij IS niet lief.......echt niet,zijn leven draait om luieren en geld.........maar hopelijk komt dat ooit.........(sorry,ik zeg het gewoon eerlijk,ik geloof er nl. niks van dat ik de enige ben die dat zo ervaart ) |
Nee hoor......ze zijn gewoon hoogst irritant.....maar gaat over geloof me....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 23:04
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik heb het vanavond aan mijn persoonlijke schilder gevraagd Hij zei dat ik in principe gelijk heb,hoogstwaarschijnlijk is het cementsluier maar die middeltjes helpen maar matig,impregneren van de gevel wel(en een aluminum strip boven je kozijn plaatsen)maar dat is duur en slechts tijdelijk afdoende..........het kan ook zijn dat het lood boven je kozijn zn langste tijd gehad heeft. Waarschijnlijk heb je dus pech met een slechte gevel en/of een slechte loodslab en hebben je buren (nog) geluk.....
Dubbel glas kan lek raken hoor(normaal is het vacuum),dan krijg je zo'n grijze waas tussen de ruiten,het vocht trekt er nl. wel in maar kan bijna niet meer weg,die kans heb je na 16 jaar.
De beste optie is verhuizen!
Leanne,heeft geen kamer over....... |
Op internet kwam ik de volgende oplossing tegen ...... HK 250 . Heb hier dus maar een proef van besteld. Kijken of dat werkt. Is er iemand die daar ervaring mee heeft?
|
|
Naar boven |
|
|