ChristianMatch

Forum

Vrouwen die op vrouwen vallen kan dat als christen
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4545 4546 4547 4548 4549 4550 4551 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 19:07

JOL252 schreef:
Je bent de juiste veilige persoon voor haar. Ze durft daardoor met haar worsteling open te zijn naar jou... hoe gaaf!

Dank, ik bid en hoop dat dat ook zo mag blijven!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 19:07

JOSINA022 schreef:
Ja, een speeddate...
Lachende smiley

oh ja
Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 19:10

JOSINA022 schreef:
Idd, mijn hart dat overstroomde op dat moment (ze noemt mij inmiddels "mama-vriendin" Knipoog smiley) en ik durf te zeggen dat het Christus' liefde was, op dat moment, die ik door mocht geven!
En ja, ze weet hoe ik er, vanuit de Bijbel gezien, er tegenaan kijk en ik dek echt niets af met de mantel der liefde. Maar juist omdat ik haar respecteer als persoon en haar steun in haar worsteling, kan zij ook mijn mening respecteren.

En dat is nu net waar het hier in het forum misgaat. Het gemis aan respect en liefde...
Het gaat er niet om WAT je zegt, maar HOE je het zegt...

De liefde
1 Korintiërs13
1 Al sprak ik de talen van alle mensen en die van de engelen – had ik de liefde niet, ik zou niet meer zijn dan een dreunende gong of een schelle cimbaal. 2 Al had ik de gave om te profeteren en doorgrondde ik alle geheimen, al bezat ik alle kennis en had ik het geloof dat bergen kan verplaatsen – had ik de liefde niet, ik zou niets zijn. 3 Al verkocht ik mijn bezittingen omdat ik voedsel aan de armen wilde geven, al gaf ik mijn lichaam prijs en kon ik daar trots op zijn – had ik de liefde niet, het zou mij niet baten.
4 De liefde is geduldig en vol goedheid. De liefde kent geen afgunst, geen ijdel vertoon en geen zelfgenoegzaamheid. 5 Ze is niet grof en niet zelfzuchtig, ze laat zich niet boos maken en rekent het kwaad niet aan, 6 ze verheugt zich niet over het onrecht maar vindt vreugde in de waarheid. 7 Alles verdraagt ze, alles gelooft ze, alles hoopt ze, in alles volhardt ze.
8 De liefde zal nooit vergaan. Profetieën zullen verdwijnen, klanktaal zal verstommen, kennis verloren gaan – 9 want ons kennen schiet tekort en ons profeteren is beperkt. 10 Wanneer het volmaakte komt zal wat beperkt is verdwijnen. 11 Toen ik nog een kind was sprak ik als een kind, dacht ik als een kind, redeneerde ik als een kind. Nu ik volwassen ben heb ik al het kinderlijke achter me gelaten. 12 Nu kijken we nog in een wazige spiegel, maar straks staan we oog in oog. Nu is mijn kennen nog beperkt, maar straks zal ik volledig kennen, zoals ik zelf gekend ben. 13 Ons resten geloof, hoop en liefde, deze drie, maar de grootste daarvan is de liefde.

Prachtige tekst en gegeven op het moment dat het nodig was zowel voor haar als voor jou. Jezus leefde ons de Liefde voor, hij ging ook om met hen die "fout" (in onze ogen vanuit Bijbels beter weten in) waren. keep up the good work.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 19:10

VISSER278 schreef:
Wat kan ik hebben?

Ja , een halfje vlegel , iedere dag hoor.
Iedere dag vers van de bakker.
Zolang er geen uitsmijter op zit is het te doen. Lachende smiley

Waarom mag er dan geen uitsmijter op zitten???

(Ineke die er net weer een heeft op gesmikkeld!!)
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 19:11

ZEELAND736 schreef:
Waarom mag er dan geen uitsmijter op zitten???

(Ineke die er net weer een heeft op gesmikkeld!!)

van dat brood wordt je niet dik Ineke van die uitsmijter wel
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 19:13

Neeeeeeeejuh...echt niet speeddaten...
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 19:13

PIETER619 schreef:
De liefde
1 Korintiërs13
1 Al sprak ik de talen van alle mensen en die van de engelen – had ik de liefde niet, ik zou niet meer zijn dan een dreunende gong of een schelle cimbaal. 2 Al had ik de gave om te profeteren en doorgrondde ik alle geheimen, al bezat ik alle kennis en had ik het geloof dat bergen kan verplaatsen – had ik de liefde niet, ik zou niets zijn. 3 Al verkocht ik mijn bezittingen omdat ik voedsel aan de armen wilde geven, al gaf ik mijn lichaam prijs en kon ik daar trots op zijn – had ik de liefde niet, het zou mij niet baten.
4 De liefde is geduldig en vol goedheid. De liefde kent geen afgunst, geen ijdel vertoon en geen zelfgenoegzaamheid. 5 Ze is niet grof en niet zelfzuchtig, ze laat zich niet boos maken en rekent het kwaad niet aan, 6 ze verheugt zich niet over het onrecht maar vindt vreugde in de waarheid. 7 Alles verdraagt ze, alles gelooft ze, alles hoopt ze, in alles volhardt ze.
8 De liefde zal nooit vergaan. Profetieën zullen verdwijnen, klanktaal zal verstommen, kennis verloren gaan – 9 want ons kennen schiet tekort en ons profeteren is beperkt. 10 Wanneer het volmaakte komt zal wat beperkt is verdwijnen. 11 Toen ik nog een kind was sprak ik als een kind, dacht ik als een kind, redeneerde ik als een kind. Nu ik volwassen ben heb ik al het kinderlijke achter me gelaten. 12 Nu kijken we nog in een wazige spiegel, maar straks staan we oog in oog. Nu is mijn kennen nog beperkt, maar straks zal ik volledig kennen, zoals ik zelf gekend ben. 13 Ons resten geloof, hoop en liefde, deze drie, maar de grootste daarvan is de liefde.

Prachtige tekst en gegeven op het moment dat het nodig was zowel voor haar als voor jou. Jezus leefde ons de Liefde voor, hij ging ook om met hen die "fout" (in onze ogen vanuit Bijbels beter weten in) waren. keep up the good work.

Dank!
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 19:14

Een bosje zonnebloemen uit eigen tuin! Lachende smiley

En das heel bijzonder als je geen tuin hebt hoor!!

Balkon volgestord met vele liters aarde... hoe lang houdt ie ut nog? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 19:14

ROELANDE345 schreef:
Meis...het was mijn warme maaltijd!!!
Zonder boter???
In de anti-aanbak???
Willen ze me nu al alles ontnemen???
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 19:16

ZEELAND736 schreef:
Meis...het was mijn warme maaltijd!!!
Zonder boter???
In de anti-aanbak???
Willen ze me nu al alles ontnemen???

neehee tuurlijk niet als warme hap is dat best
maar een halfje brood met gebakken ei is nie goed voor de lijn
(wie zijn ZE eigenlijk)

Laatst aangepast door
ROELANDE345
op vrijdag 21 september 2012, 20:36
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

ZEELAND736 schreef:
Neeeeeeeejuh...echt niet speeddaten...

Jawel joh, minstens de helft van iedereen die daar nu verzameld is kent elkaar niet. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

JOSINA022 schreef:
Jawel joh, minstens de helft van iedereen die daar nu verzameld is kent elkaar niet. Lachende smiley

ja spannund hoor Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 19:18

ROELANDE345 schreef:
ja spannund hoor Clown smiley

Het komt wrs nog wel op het nieuws van 20.00 uur Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROLF230

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 19:20

Beste Gandalf,

Ik heb me in het verleden ook eindeloos verdiept in deze materie, maar dat is al weer een paar jaar geleden, dus veel ben ik vergeten.

De antichrist is volgens mij de paus (google bijv. eens op de mijter die hij draagt of het satanistische kruis dat hij draagt). Maar goed, er waren al veel antichristen in Paulus' tijd, maar DE antichrist is volgens mij dan de paus die dan dus uiteindelijk op de troon gaat zitten in de tempel in Jeruzalem, zich voordoende als God. Maar ik kan er naast zitten, dan zou ik er eerst weer studie naar moeten doen. Dat zou dus niet de huidige paus hoeven te zijn, maar een latere.

Vroeger kwam ik wel op sites en de derde wereldoorlog werd dan voorspeld in 2008 en dat de pinautomaten geen geld meer geven in 2010. Dus dat soort dingen neem ik tegenwoordig wel met een korreltje zout. Toch denk ik niet dat het verkeerd is je hiermee mee bezig te houden, maar ik zou het met mate doen, en natuurlijk heel nauwkeurig de Bijbel ernaast leggen, liefst de SV.

Over Obama is een interessante film op youtube: the obama deception.
Over de ontwikkelingen in de wereld en vooral achtergronden zou ik aanraden robin de ruiter: de 13 satanische bloedlijnen.

Veel geweld is er in deze wereld altijd al geweest. Veel geweld denken we niet aan omdat het niet door de media belicht wordt.
Die anti-islamfilm met geweld erbij is gewoon de zoveelste hype van de media en iedereen hapt weer toe. Lekker belangrijk, denk ik tegenwoordig. De islam is niet gevaarlijk, dat zit hem al in het woord:
is lam. De islam gevaarlijk? Leven is veel gevaarlijker, daar ga je dood van.

Er zijn ook bewegingen die een Nieuwe Wereld Orde willen, maar er is zoveel haat en nijd tussen die gasten, dat het de vraag is of dat ooit verwezenlijkt wordt.

Nou, meer zinnigs heb ik momenteel niet te zeggen. Wel leuk als iemand hier nog iets interessants over weet.

Rolf
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 19:34

PETRA944 schreef:
gerechtigheid is opkomen voor mensen die om hun zijn als een hoogst verachtelijke zondaar worden afgeschilderd, op een openbaar forum, onder het mom van dit zijn gods woorden, wat niet klopt, dat zijn gods woorden niet. Nog steeds heb je niet geantwoord op mijn vraag, waar het in de bijbel staat dat homofilie de hoogst verachtelijke zonde is. beter bied je gewoon je excuus aan, geef je toe dat je sommigge dingen verkeerd inziet, bied je je excuus aan voor alle eventuele homofile mede lezers, voor mensen jouw nog als een verachtelijk persoon gaan zien.

Waar lees jij, Petra, dat wij TO als een hoogst verachtelijke zondaar zien of afschilderen?
Volgens mij ga je nu te ver!
In ieder geval door mij, en vele anderen word een mening gegeven die ik in elk geval fundeer op Gods Woord, maar dat wil niet zeggen dat ik een homo of lesbienne als mens niet zou respecteren......
Waarom heeft God voor Adam een vrouw gegeven en geen man? Omdat God het huwelijk heeft ingesteld tussen een man en een vrouw anders had Adam wel een man ontvangen van God, en er zijn hier in het forum meerdere teksten uit de bijbel aangehaald waaruit blijkt dat het Gods goedkeuring niet kan wegdragen, maar daarom respecteer ik deze mensen wel!
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 19:45

CARMEN073 schreef:
Hey jij was bezet!

Ik geef alleen maar tips hoor Engeltje smiley Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROLF230

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 20:01

Bedenk eens een opbouwend topic Zwaan. Goede vraag die iemand stelde, waarom juist topic over homoseksualiteit? Dat is toch gewoon één van de 100 andere zonden die er bestaan? Moet elke zonde dan een apart topic krijgen? hmmm... misschien moet ik zelf eens een topic bedenken. Ik zal er eens over nadenken.
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 20:07

Misschien is het ook interessant om eens te kijken of de bijbel er zelf ook iets over zegt? Ik heb alvast 2 teksten gevonden die er wel enigszins op slaan, maar er zijn er vast meer.

Volgens Jacobus 1 doet de bijbel dienst als spiegel:
Want wie hoorder is van het woord en niet dader, die gelijkt op een man, die het gelaat, waarmede hij geboren is, in een spiegel beschouwt; want hij heeft zich beschouwd, is heengegaan en heeft terstond vergeten, hoe hij er uitzag.

En nog 1: Jesaja 55:8 (1 van mijn favo's)
Hierin kun je lezen dat God zijn Woord met een speciale bedoeling zendt; om iets te volbrengen. En het geeft aan dat Gods gedachten en wegen niet dezelfde zijn als die van ons. Als we zijn gedachten willen leren kennen dan moeten we denk ik de bijbel lezen.

"Want mijn gedachten zijn niet uw gedachten en uw wegen zijn niet mijn wegen, luidt het woord des HEREN. Want zoals de hemelen hoger zijn dan de aarde, zo zijn mijn wegen hoger dan uw wegen en mijn gedachten dan uw gedachten. Want zoals de regen en de sneeuw van de hemel neerdaalt en daarheen niet weerkeert, maar doorvochtigt eerst de aarde en maakt haar vruchtbaar en doet haar uitspruiten en geeft zaad aan de zaaier en brood aan de eter, alzo zal mijn woord, dat uit mijn mond uitgaat, ook zijn; het zal niet ledig tot Mij wederkeren, maar het zal doen wat Mij behaagt en dat volbrengen, waartoe Ik het zend."

Laatst aangepast door
CARMEN073
op vrijdag 21 september 2012, 20:09
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 20:08

MAMALOE463 schreef:
Waar lees jij, Petra, dat wij TO als een hoogst verachtelijke zondaar zien of afschilderen?
Volgens mij ga je nu te ver!
In ieder geval door mij, en vele anderen word een mening gegeven die ik in elk geval fundeer op Gods Woord, maar dat wil niet zeggen dat ik een homo of lesbienne als mens niet zou respecteren......
Waarom heeft God voor Adam een vrouw gegeven en geen man? Omdat God het huwelijk heeft ingesteld tussen een man en een vrouw anders had Adam wel een man ontvangen van God, en er zijn hier in het forum meerdere teksten uit de bijbel aangehaald waaruit blijkt dat het Gods goedkeuring niet kan wegdragen, maar daarom respecteer ik deze mensen wel!

Waar lees jij dat ik jullie hier erop aanspreek, ik spreek alleen zwaan erop aan, die net na dit topic een topic opende over de zonde van homoseksualiteit waar ze die woorden er twee keer inzet. Mijn reactie was niet naar jou toe, maar naar zwaan, niet persoonlijk naar jou toe oppakken he.
Naar boven

Auteur Bericht
ROLF230

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 20:17

Een van de 20 redenen dat ik de kerk verliet is dat de voorgangers preken uit alle vertalingen die er in omloop zijn, terwijl sommige vertalingen elkaar gewoon tegenspreken.

Meer studie hierover zie bijv. www.bijbelengeloof.com

Leest de getrouwe Reformatie-bijbel, de SV of de KJV in het Engels. Gebruik de rest bijv. als brandhout of wc-papier. (hahaha, ik verheug me nu al op de heerlijke reacties, bring it on!)
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 20:22

PETRA944 schreef:
Zwaan ik zelf vind homofilie ook een zonde, ik denk, met de nadruk op ik denk dat die mensen zijn afgedwaald, verkeerd gevormd of zo, kort uitgelegd, maar houd wel van ze en ga niet verkondiggen dat het de hoogst verachtelijke zonde is, in gods ogen. Ten eerste haal ik dat nergens uit gods woord en vind ik als je iemand op een zonde gaat wijzen dat je dat op een liefdevolle manier gaat doen. niet zoals jou, je leest een draadje over een vrouw die lesbisch is en start dan een topic met die woorden erin. Je schrijven komt erg hard veroordelend over tegen over homoseksuelen, liefdeloos, heel anders als de bijbel ons voorschrijft hoe we met anderen moeten omgaan. Ook bij mij staat gods woord centraal, ook ik lees de bijbel. petra die hetero is en zelf als cristen zijn de ook nog vaak genoeg zondig en zo me worsteling heb met bepaalde zonden. Zou ik e rover communiceren met andere cristenen hier, hoe kijkt jezus er tegen aan en iemand zou dan gaan schrijven dat ik de hoogst verachtelijke zonde heb, zou ik echt flippen, geneigd zijn denk ik om weg te rennen van cristenen. Zou Jezus hier zijn op aarde, zou je hem kunnen vinden bij zondaren, hun liefdevol en met respect behandelen denk ik. En hij zou hun begrijpen, in hun vorming en worsteling en hun helpen met zijn onvoorwaardelijke liefde. Ik vind de bijdrage van josina in dit topic erg goed.
Petra, ik denk dat er twee discussies door elkaar heen lopen, nl. 1. wat vind je ervan en 2 hoe ga je om met iemand die zulke gevoelens heeft. Zwaan beantwoordt alleen maar de eerste vraag, wat vind je van homoseksualiteit. Maar je boosheid heeft veel meer te maken met de tweede vraag: hoe ga je om met mensen die zulke gevoelens hebben. Als je door zou vragen, zou je nog verrast kunnen zijn van de antwoorden...

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op vrijdag 21 september 2012, 20:24
Naar boven

Auteur Bericht
ROLF230

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 20:28

beter een stilstaande klok dan een stilstaande kok

beter een kok aant fornuis dan een kijfachtig huisvrouw, nl. veel geruis

beter een kijfachtig huisvrouw dan naar de hel

beter naar de hemel dan naar de hel

beter een boze schoonmoeder dan chili concarne

Laatst aangepast door
ROLF230
op vrijdag 21 september 2012, 21:05
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

PIETER649 schreef:
Hoop off-topic geruzie.... helaas zoals gebruikelijk. Huilende smiley, smiley in tranen

Topicstartster Sonja heeft een vraag: Vrouwen die op vrouwen vallen, kan dat als christen?

Ongeacht of je ergens respect voor hebt of niet, want dat is de menselijke maat, kunnen we toch heel steriel kijken naar wat de bijbel er over zegt?

Ik haal uit de bijbel dat God er euh... in ieder geval geen fan is.

Dat lijkt me vrij duidelijk Lachende smiley

Dan kunnen we redetwisten over hoe wij er tegenaan moeten of mogen kijken, maar alle verzachtende woorden of moderne interpretaties doen er niets aan af dat het tegen Gods woord is.

Wel geef ik u allen aan, oplettende lezertjes, dat je gemeten zult worden met de maat waarmee je zelf meet....

En ik persoonlijk? Ik hoop dat Sonja een mooi gelukkig leven mag hebben en een persoonlijke vrede met God mag hebben die bevestigd word als ze na dit leven voor de Rechter komt.
Dat wens ik iedereen toe Knipoog smiley

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

ROLF230 schreef:
Een van de 20 redenen dat ik de kerk verliet is dat de voorgangers preken uit alle vertalingen die er in omloop zijn, terwijl sommige vertalingen elkaar gewoon tegenspreken.

Leest de getrouwe Reformatie-bijbel, de SV of de KJV in het Engels. Gebruik de rest bijv. als brandhout of wc-papier. (hahaha, ik verheug me nu al op de heerlijke reacties, bring it on!)
Voordat je wilt discussiëren wil ik graag weten hoe thuis je bent in het Grieks of Hebreeuws of heb je alleen maar evangelische roddel gehoord?
Naar boven

Auteur Bericht
ROLF230

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 20:31

hmmm...die reactie valt me mee.

Evangelische roddel? Dacht dat je zelf evangelisch was?

Ik heb gezocht en gevonden. Discussiëren? Nou ja, als je goede informatie weet die mij van mening zou doen kunnen veranderen, sta ik daar natuurlijk voor open, maar lijkt me heel sterk.

Voor studie hierover raad ik aan www.bijbelengeloof.com

Dat je de NBV gebruikt snap ik echt helemaal niets van.

Laatst aangepast door
ROLF230
op vrijdag 21 september 2012, 20:33
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 20:32

ROLF230 schreef:

Dat klinkt als leedvermaak Rolf...
Zou je dat wel doen???
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 20:33

JOSINA022 schreef:
Het komt wrs nog wel op het nieuws van 20.00 uur Clown smiley

En bij Hart van Nederland en bij noem maar op....
Het arme kind maakt een tikfout op facebook en wat gebeurt er Geschokte, onthutste smiley

Wel een hele bijzondere speeddate met pubers dus Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 20:34

ROLF230 schreef:
Beste Gandalf,

Ik heb me in het verleden ook eindeloos verdiept in deze materie, maar dat is al weer een paar jaar geleden, dus veel ben ik vergeten.

De antichrist is volgens mij de paus (google bijv. eens op de mijter die hij draagt of het satanistische kruis dat hij draagt). Maar goed, er waren al veel antichristen in Paulus' tijd, maar DE antichrist is volgens mij dan de paus die dan dus uiteindelijk op de troon gaat zitten in de tempel in Jeruzalem, zich voordoende als God. Maar ik kan er naast zitten, dan zou ik er eerst weer studie naar moeten doen. Dat zou dus niet de huidige paus hoeven te zijn, maar een latere.

Vroeger kwam ik wel op sites en de derde wereldoorlog werd dan voorspeld in 2008 en dat de pinautomaten geen geld meer geven in 2010. Dus dat soort dingen neem ik tegenwoordig wel met een korreltje zout. Toch denk ik niet dat het verkeerd is je hiermee mee bezig te houden, maar ik zou het met mate doen, en natuurlijk heel nauwkeurig de Bijbel ernaast leggen, liefst de SV.

Over Obama is een interessante film op youtube: the obama deception.
Over de ontwikkelingen in de wereld en vooral achtergronden zou ik aanraden robin de ruiter: de 13 satanische bloedlijnen.

Veel geweld is er in deze wereld altijd al geweest. Veel geweld denken we niet aan omdat het niet door de media belicht wordt.
Die anti-islamfilm met geweld erbij is gewoon de zoveelste hype van de media en iedereen hapt weer toe. Lekker belangrijk, denk ik tegenwoordig. De islam is niet gevaarlijk, dat zit hem al in het woord:
is lam. De islam gevaarlijk? Leven is veel gevaarlijker, daar ga je dood van.

Er zijn ook bewegingen die een Nieuwe Wereld Orde willen, maar er is zoveel haat en nijd tussen die gasten, dat het de vraag is of dat ooit verwezenlijkt wordt.

Nou, meer zinnigs heb ik momenteel niet te zeggen. Wel leuk als iemand hier nog iets interessants over weet.

Rolf
Laat ik je dan maar eerst uit een droom helpen. Bij iedere democratische president wordt gezegd dat ie de antichrist is. De haat van de Republikeinse evangelicals is zo groot dat ze hem meteen als antichrist bestempelen. Dat was bij Clinton zo en nu ook weer bij Obama.
Dit is een van de redenen waarom ik een hekel heb aan die evangelicals.
Bush was een christen, maar hij heeft de wereld misleid met zn oorlogen en op het laatst met de beurskrach..
Obama is een wedergeboren christen, die volwassen gedoopt is. Hoezo antichrist???
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

ROELANDE345 schreef:

JA maar das dr vrijdagse standaard maaltijd he Knipoog smiley
daar is d'r lichaam nu aan gewent Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROLF230

Ik probeer mezelf alleen een beetje te wapenen en moed in te praten Zeeland. Weet hoe fel sommige mensen kunnen zijn over een onderwerp als dit.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4545 4546 4547 4548 4549 4550 4551 ... 6194 Volgende
Pagina 4548 van 6194