ChristianMatch

Forum

Rellen Haren
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4553 4554 4555 4556 4557 4558 4559 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 september 2012, 19:06

WILLEMIJN232 schreef:
het is natuurlijk een heel lief initiatief maar of het verstandig is???? Maar gaat dus niet door? Begrijp ik dat uit je woorden?

Klopt.

'Project Clean X vriendelijk maar niet nodig'
HAREN - 'Project Clean X' is ,,vriendelijk aangeboden maar niet nodig''. Dat zegt de gemeente Haren op de website over de tegenbeweging op Facebook die op gang kwam tijdens de rellen na het uit de hand gelopen Project-X-feest in de Groningse plaats.

Met de oproep wilden de initiatiefnemers mensen verzamelen om de vrijdagavond veroorzaakte troep en schade op te komen ruimen. "Project Clean-X zal morgen laten zien dat er niets is dat anderen sneller kunnen afbreken dan dat wij het weer met elkaar kunnen opbouwen", schreven de initiatiefnemers vrijdag. Zaterdagochtend had de oproep al ruim 16.000 'likes' gekregen.

De gemeente meldt zaterdag dat de Milieudienst alles opruimt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 september 2012, 19:09

JOSINA022 schreef:
Ach, voor mij was een uitkomst in het afgelopen jaar en dat is het nog...

Nou ik vind het ook erg handig (en leuk) hoor. Heb een hele grote familie in binnen en buitenland.
Zo houd je toch nog wat contact met elkaar. Het zou mij veel te veel tijd en geld kosten om overal op bezoek te gaan. En weet je wat zo leuk is op dit moment ontdekt de een na de ander tante en/of oom van me facebook.
Allemaal zijn ze minstens 70plus Lachende smiley maar ze vinden het geweldig leuk
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 september 2012, 19:09

ROELANDE345 schreef:
nou ja smaken verschillen Smiley met dichtgeplakte mond

Gelukkig maar Knipoog smiley (anders hadden mannen buiten Drenthe geen leven, denk ik)
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 september 2012, 19:12

STEENTJE178 schreef:
Gelukkig maar Knipoog smiley (anders hadden mannen buiten Drenthe geen leven, denk ik)

De keuze was dan ook wel erg beperkt.... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 september 2012, 19:15

WILLEMIJN232 schreef:
De keuze was dan ook wel erg beperkt.... Knipoog smiley

eh ik had het natuurlijk over de worst Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 september 2012, 19:16

STEENTJE178 schreef:

We zijn het er toch wel over eens dat de leukste,liefste,knapste,aardigste,charmantste,kortom......de BETERSTE vrouwen in Friesland wonen? Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 september 2012, 19:17

ROLF230 schreef:
Hoi Leanne,

Waar haal je die info vandaan dan? Daar ben ik oprecht benieuwd naar, dus hoop dat je dat ook wilt vermelden, anders is het alleen maar jouw mening. Wat ik schrijf baseer ik op wat ik van hem gezien heb op de DVD Scheppingsseminar. En die dvd geeft dan weer andere linken.

Die info is vast wel op internet te vinden,even googlen op zijn naam met "gevangenis" er bij........
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 september 2012, 19:33

LEANNE226 schreef:
We zijn het er toch wel over eens dat de leukste,liefste,knapste,aardigste,charmantste,kortom......de BETERSTE vrouwen in Friesland wonen? Lachende smiley met blinkend witte tanden

Krek net Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 september 2012, 19:34

Mijn slechtste moment vandaag was een uurtje Artis....

Dieren in gevangenschap zijn vreselijk! Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 september 2012, 19:34

LEANNE226 schreef:
Die info is vast wel op internet te vinden,even googlen op zijn naam met "gevangenis" er bij........

ja heb net even wat gegoogeld over hem maar hij is op zijn minst verdacht
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 september 2012, 19:37

LEANNE226 schreef:

Helemaal mee eens, Leanne!
Engeltje smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Coole smiley met zonnebril

nu alleen er nog ff voor zorgen dat die stijfkoppige kerels hierzo dat ook door krijgen Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 september 2012, 19:51

STEENTJE178 schreef:
Helemaal mee eens, Leanne!
Engeltje smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Coole smiley met zonnebril

nu alleen er nog ff voor zorgen dat die stijfkoppige kerels hierzo dat ook door krijgen Coole smiley met zonnebril

Ik krijg ineens het beeld van boer Wietse voor ogen..... Knipoog smiley Toen er een logee kwam met een zware koffer en hij zei: zet daar maar neer! Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 september 2012, 19:54

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos.

(Moeder Teresa)
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 september 2012, 20:09

STEENTJE178 schreef:
Dus....... vandaag al een taart verorbert, de inhoud van een zak friet (waarschijnlijk in de frituur, en er weer uit), een frikadel met uitjes, curry en mayo, kipnuggets en een suikerzoet monatoetje voor vanaaf......
Ga je rollend naar de super, komende week, wanneer die wel weer voorraad heeft?? Verraste, verbaasde smiley Of ben je aan het wintervel kweken? Clown smiley

Nou , voordat het eens naar mn tenen gezakt is ben ik al weer toe aan de volgende maaltijd. Het is en blijft een leuke bezigheid.
Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 september 2012, 20:09

STEENTJE178 schreef:
Groningen heeft niet echt suikerbrood, Zee, die halen ze uit Friesland Knipoog smiley (Fries suikerbrood heeft als enige van die grovere suikerklontjes erin)
En ja, dat zijn de lekkerste! Coole smiley met zonnebril

Dan bedoelde ik die Steen

Knipoog smiley
En deze zomer...voor het eerst een HAAGSE KAKKER gegeten...
Verrukkelijk...!!
Gekocht in de enigste winkel in Den Haag die ze nog maar verkoopt..
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 september 2012, 20:14

Bezig met het menu voor morgen als ik de kids weer compleet heb, met aanhang...

soepie brouwen
enne http://www.smulweb.nl/recepten/1120239/Pastasalade-met-gerookte-zalm-en-avocado
met nog een handje van Jo's ideeën daarin...

Maar hoe krijg ik die harde krengen van avocado's snel zacht?! Gefrustreerde smiley Boze smiley

Laatst aangepast door
JOL252
op zaterdag 22 september 2012, 20:14
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 september 2012, 20:15

WILLEMIJN232 schreef:
Dat zijn we al tijden van plan he? Samen met je weet wel...... Knipoog smiley

Je mag mn naam wel noemen hoor W-tje. Knipoog smiley
Maar ik las net , wil ik scoren dan moet ik rozen mee nemen.
Dus zal ik nooit scoren denk ik omdat die rozen na een paar uur in de auto verlept zijn . Dus hou het lekker op Mario alleen ... hij blij , jij blij, en dan hoef ik niet achter rozen aan. Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 september 2012, 20:18

WILLEMIJN232 schreef:
Ik krijg ineens het beeld van boer Wietse voor ogen..... Knipoog smiley Toen er een logee kwam met een zware koffer en hij zei: zet daar maar neer! Verraste, verbaasde smiley

Ik heb eens een hele lompe date gehad van het type "emoties?wat zijn dat?ik wil gewoon een lekker w***".Bij binnenkomst liet hij ook nog even fijntjes weten dat mijn oprit wel krapjes was voor zijn Volvo(zn ego was groter)Hij liet zn zware shag liggen en belde nog wel even op om te vragen of hij het de volgende dag op kon halen..........CM mannen......een slag apart Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 september 2012, 20:20

Moeke gaat op stap Lachende smiley
Ik vraag me af hoe lang ik het volhoud.........fijne avond allemaal,ik zal niet op iedereen eentje drinken Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 september 2012, 20:20

JOL252 schreef:

soepie brouwen
enne http://www.smulweb.nl/recepten/1120239/Pastasalade-met-gerookte-zalm-en-avocado

Maar hoe krijg ik die harde krengen van avocado's snel zacht?! Gefrustreerde smiley Boze smiley

Misschien er een avondje op gaan zitten? `t ziet er wel lekker uit, Jol. Ik ga morgen maar eens heel gemakkelijk bij mijn (ex)schoonmoeder eten!!
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 september 2012, 20:21

JOL252 schreef:

soepie brouwen

ik heb wel eens gelezen dat je ze dan even in zacht kokend water moet leggen. Ze zullen dan inderdaad wel zacht worden maar of ze dan net zo lekker zijn betwijfel ik. Of met fruit(appel, banaan) in een dichtgeknoopte plasticzak doen.Maar dan zijn ze vandaag nog niet zacht.
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 september 2012, 20:21

LEANNE226 schreef:
Moeke gaat op stap Lachende smiley
Ik vraag me af hoe lang ik het volhoud.........fijne avond allemaal,ik zal niet op iedereen eentje drinken Knipoog smiley

have fun Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 september 2012, 20:23

ROELANDE345 schreef:
ik heb wel eens gelezen dat je ze dan even in zacht kokend water moet leggen. Ze zullen dan inderdaad wel zacht worden maar of ze dan net zo lekker zijn betwijfel ik. Of met fruit(appel, banaan) in een dichtgeknoopte plasticzak doen.Maar dan zijn ze vandaag nog niet zacht.

Okay, ik zat al even aan de magnetron te denken maar is denk ik geen strak plan voor de smaak... Dan doe ik even de bananentruc... misschien dan morgen zacht(er) en anders dompel ik ze nog even in heet water. Thanks!
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 september 2012, 20:27

LEANNE226 schreef:
Ik heb eens een hele lompe date gehad van het type "emoties?wat zijn dat?ik wil gewoon een lekker w***".Bij binnenkomst liet hij ook nog even fijntjes weten dat mijn oprit wel krapjes was voor zijn Volvo(zn ego was groter)Hij liet zn zware shag liggen en belde nog wel even op om te vragen of hij het de volgende dag op kon halen..........CM mannen......een slag apart Knipoog smiley

die kwam dan zeker niet uit drente Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 september 2012, 20:28

LEANNE226 schreef:

Ik heb eens meegemaakt dat ik een date had die het alleen maar over zichzelf had, ik werd er tureluurs van.....toen ik weg wilde gaan vroeg hij of hij mee naar mijn huis mocht want hij wilde even weten of het sexueel wel machte......
Ik vertelde hem dat wij bij de koffie al niet matchten omdat hij het alleen over zich zelf en zijn stuk gelopen relaties had......jammer dat ik zo kortzichtig was vertelde de goede man ook nog????
Ik heb er wel smakelijk om gelachen....

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 22 september 2012, 20:30
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 september 2012, 20:29

VISSER278 schreef:
Dus zal ik nooit scoren denk ik omdat die rozen na een paar uur in de auto verlept zijn . Dus hou het lekker op Mario alleen ... hij blij , jij blij, en dan hoef ik niet achter rozen aan. Huilende smiley, smiley in tranen

Wat een galante man ben jij zeg.... Jij weet best over wie we het hebben............ Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 september 2012, 20:30

VISSER278 schreef:

ha ha ga je daten met willemijn visser en mario, spannend, alleen ik volg het niet meer, eh mario wou toch met pieter date, alleen die is toch getrouwd?
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 september 2012, 20:32

De tuin vol gestopt met beloften voor het voorjaar.
En jawel, die heb je ook hier in het westen !! behulpzame koffieteutende buurtjes over de vloer gehad.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 september 2012, 20:33

PETRA944 schreef:
ha ha ga je daten met willemijn visser en mario, spannend, alleen ik volg het niet meer, eh mario wou toch met pieter date, alleen die is toch getrouwd?

Je kan ook een vriendschapsdate hebben toch??? Visser schrijf ik maar af want die is niet galant..... Clown smiley
Ik zou altijd nog eens met Mario en een excmmer wat gaan eten....gewoon vriendschappelijk hoor.....Ik kan de moeder van Mario zijn...... Geschokte, onthutste smiley
En Visser is gewoon jaloers......
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 september 2012, 20:34

PETRA944 schreef:

nou blijkbaar niet Petra gezien de rook uit de oren van Willemijn.
Zucht ik snap er ook niks meer van hoor
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4553 4554 4555 4556 4557 4558 4559 ... 6194 Volgende
Pagina 4556 van 6194