ChristianMatch

Forum

De anti islamfilm en het vele geweld wat er nu is !!!
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4558 4559 4560 4561 4562 4563 4564 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Bijbel en bijbelstudie
Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 20:26

Ben ik de enige christen hier, die zich ongemakkelijk voelt als hij geassocieerd wordt met evangelicals? In mijn ogen zijn ze veel radicaler dan ik. Af en toe krijg ik plaatsvervangende schaamte hoe ze zich gedragen en vooral hoe ze anderen hun visie willen opleggen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GANDALF639

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 20:34

Obama zou het moslimbroederschap ondersteunen achter de schermen.
tenminste dat zijn de geruchten ,het ziekenfonds is natuurlijk ok van hem.
maar hij doet echt anti christelijke dingen ,maar dat deden zijn voorgangers ook.
het is ook gewoon zo ,dat ze steeds olie belangen hebben.
Daardoor worden mensenrechten opzij geschoven .
want in die landen met het moslimbroederschap word het voor christenen steeds slechter en dan kan ik niet begrijpen dat een President van de USA
dit zou ondersteunen ,maar daar zit natuurlijk weer de olie achter.
Ik heb trouwens niet gezegd dat hij de AC is want dan heb je veel meer bewijzen nodig en moeten dingen ,die in de bijbel staan zich gaan vol trekken.
bv de 2 getuigen en meerdere dingen
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 20:50

.

Laatst aangepast door
CARMEN073
op zondag 23 september 2012, 23:49
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 21:01

PETRA944 schreef:
serieus??????

we hebben het over je plusplunten, want ja is een pluspunt inderdaad en zo maken we relame voor je, voor alle vrijgezelle dames hier, wie weet hoeveel mails je nu krijgt? Niets fijners toch als een man die onder spannende programmas voor vrouwen in slaap valt, kun je lekker rustig kijken en een beetje tegen hem aanleunen Lachende smiley en hij praat er niet door heen Lachende smiley kraakt niet met chips Lachende smiley is ideaal Lachende smiley

nou je bent zeker vergeten dat zo'n vent altijd in slaap valt terwijl zijn progamma aanstaat met de AB in zijn hand en als je die dan voorzichtig probeert te pakken of je zet de tv op iets anders roept ie: dit was ik aan het kijken Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROLF230

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 21:25

Galaten 5:1 (SV):

Staat dan in de vrijheid, met welke ons Christus vrijgemaakt heeft, en wordt niet wederom met het juk der dienstbaarheid bevangen.

Galaten 5:13-15(SV):

Want gij zijt tot vrijheid geroepen, broeders, alleenlijk gebruikt de vrijheid niet tot een oorzaak voor het vlees; maar dient elkander door de liefde. Want de gehele wet wordt in één woord vervuld, namelijk in dit: Gij zult uw naaste liefhebben, gelijk uzelven.

Amen.
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 21:27

ROLF230 schreef:
Galaten 5:1 (SV):

Staat dan in de vrijheid, met welke ons Christus vrijgemaakt heeft, en wordt niet wederom met het juk der dienstbaarheid bevangen.

Galaten 5:13-15(SV):

Want gij zijt tot vrijheid geroepen, broeders, alleenlijk gebruikt de vrijheid niet tot een oorzaak voor het vlees; maar dient elkander door de liefde. Want de gehele wet wordt in één woord vervuld, namelijk in dit: Gij zult uw naaste liefhebben, gelijk uzelven.

Amen.

Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 21:29

Ik denk inderdaad dat je me onbedoeld verkeerd begreep. Een van de kenmerken van schizofrenie is, behalve de meervoudige persoonlijkheid, het horen van stemmen die al dan niet dwingende dingen zeggen. Let wel: het is een ernstige stoornis, die wel ietwat te behandelen maar niet of moeilijk te genezen is. Als je het horen van stemmen aan demonen koppelt, dan wel het aanroepen of zoeken ervan, leg je een verband tussen schizofrenie en het openstaan voor demonen en occulte zaken. Dat noem ik een trap na naar schizofrenen want de oorzaak van ervan is veel complexer, zelfs voorzover we daar goed zicht op hebben. Je suggereert feitelijk dat schizofrenen mogelijk ziek zijn geworden doordat ze zich met occulte zaken bezighielden. Welnu dat is gewoon op geen enkele wijze aantoonbaar, domweg omdat het wetenschappelijk niet aan te tonen is. Het is op geen enkele wijze aantoonbaar te maken, niet eens het begij ervan. Daar komt bij dat op dit forum over occultisme geen fatsoenlijke discussie te voeren is, zoals al twee maal is gebleken. Zelf kan ik helemaal niets met dit soort suggestieve vaagheden. Ik ga er na het lezen van je commentaat er van uit dat je het niet zo bedoeld hebt.

Het valt me wel op dat je nogal stellig dingen beweert die circuleren in rechts-republikeinse kringen en gewoon een politiek doel hebben, waar mijns inziens het christendom wordt misbruikt. Denk aan de uitspraken van de voormalige republikeinse presidentskandidaat Santorum over Nederland. Dat is volledig ontkracht, ook door de media in de VS, maar er zijn dus zielepoten in dit land die dit (willen) geloven. Het zijn medechristenen die die dit doen maar ondanks dat: ze liegen gewoon. Een houding die de naam van de Christenen veel kwaad berokkent. Vanuit mijn achtergrond ben ik uitermate kritisch naar bronnen en begrijp best dat niet iedereen dat in die mate is, maar wat uit deze hoek komt is ronduit onbetrouwbaar, zeker ten tijde van de presidentsverkiezingen in de Verenigde Staten. Chatuliem wees er terecht ook al op en wat betreft dit punt zijn we het volledig eens.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zondag 23 september 2012, 21:50
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 21:37

GANDALF639 schreef:
Obama zou het moslimbroederschap ondersteunen achter de schermen.
tenminste dat zijn de geruchten ,het ziekenfonds is natuurlijk ok van hem.
maar hij doet echt anti christelijke dingen ,maar dat deden zijn voorgangers ook.
het is ook gewoon zo ,dat ze steeds olie belangen hebben.
Daardoor worden mensenrechten opzij geschoven .
want in die landen met het moslimbroederschap word het voor christenen steeds slechter en dan kan ik niet begrijpen dat een President van de USA
dit zou ondersteunen ,maar daar zit natuurlijk weer de olie achter.
Ik heb trouwens niet gezegd dat hij de AC is want dan heb je veel meer bewijzen nodig en moeten dingen ,die in de bijbel staan zich gaan vol trekken.
bv de 2 getuigen en meerdere dingen
Het is volslagen uit de lucht gegrepen dat hij de broederschap zou steunen. Dat zou meer iets zijn voor Bush, omdat zijn familie connecties heeft met de fam van Osama bin Laden en hijzelf ook belangen heeft in de olie industrie. Waar ik dus echt mijn vragen bij stel, is de hele gang van zaken rond 9/11. Dat daar geen speculaties over geweest zijn, vind ik heel vreemd. Temeer omdat het het presidentschap van Bush zo geweldig versterkt heeft. Bush heeft uitermate veel geprofiteerd van 9/11. De olievelden zijn nu in het beheer van Amerikaanse bedrijven..
Obama is juist bezig de invloed van de sjeiks af te laten nemen. Hij wil dat Amerika zelf in haar energiebehoefte gaat voorzien. Als hij echt de moslims zou ondersteunen, zou hij hier niet mee bezig zijn..
Naar boven

Auteur Bericht
ROLF230

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 21:38

Carmen schreef:

Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

Hmmmm...dacht dat jij als kunstenares wat associatiever kon denken.

Laat ik eens wat anders proberen dan bij de woorden freedom en free.

http://www.youtube.com/watch?v=i6zGEBhJMHA

Ook niet?
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 21:39

ROELANDE345 schreef:
nou je bent zeker vergeten dat zo'n vent altijd in slaap valt terwijl zijn progamma aanstaat met de AB in zijn hand en als je die dan voorzichtig probeert te pakken of je zet de tv op iets anders roept ie: dit was ik aan het kijken Boze smiley

joh zeur niet! Boze smiley
die enkele keer dat "Nederland zingt" op tv is, dan gun je je vent toch gewoon?
ik bedoel... dat je mee naar voetbal kijkt op de andere zender Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 21:43

PIETER649 schreef:
bami Kwijlende smiley

Dacht dat jij geen pasta's luste Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 21:45

STEENTJE178 schreef:
Hm, nou ben ik nog wel nieuwsgierig naar de groente erbij........ Knipoog smiley

Hier rijst met kip-kerrie overigens.
En dan morgen maar es aan de stamp boerenkool, denk ik.......

Die zaten in de soep Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 21:46

VROLIJK575 schreef:
erika wat ben jij een gelukkig mens dat jij nu uitgeslapen ben en je bed verkopen kan weer een zak centje meer en tijd over

Geschokte, onthutste smiley sweet dreams he!!! Ech nie
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 21:47

STEENTJE178 schreef:
Hm, nou ben ik nog wel nieuwsgierig naar de groente erbij........ Knipoog smiley

Hier rijst met kip-kerrie overigens.
En dan morgen maar es aan de stamp boerenkool, denk ik.......

Hier vandaag al boerenkool Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 21:48

THOMAS968 schreef:
Ik denk inderdaad dat je me onbedoeld verkeerd begreep. Een van de kenmerken van schizofrenie is, behalve de meervoudige persoonlijkheid, het horen van stemmen die al dan niet dwingende dingen zeggen. Let wel: het is een ernstige stoornis, die wel ietwat te behandelen maar niet of moeilijk te genezen is. Als je het horen van stemmen aan demonen koppelt, dan wel het aanroepen of zoeken ervan, leg je een verband tussen schizofrenie en het openstaan voor demonen en occulte zaken. Dat noem ik een trap na bij schizofrenie want de oorzaak van ervan is veel complexer, zelfs voorzover we daar goed zicht op hebben. Je suggereert feitelijk dat schizofrenen mogelijk ziek zijn geworden doordat ze zich met occulte zaken bezighielden. Welnu dat is gewoon op geen enkele wijze aantoonbaar, domweg omdat het wetenschappelijk niet aan te tonen is. Daar komt bij dat op dit forum over occultisme geen fatsoenlijke discussie te voeren is, zoals al twee maal is gebleken. Zelf kan ik helemaal niets met dit soort vaagheden. Ik ga er na het lezen van je commentaat er van uit dat je het niet zo bedoeld hebt. Het valt me wel op dat je nogal stellig dingen beweert die circuleren in rechts-republikeinse kringen en gewoon een politiek doel hebben, waar mijns inziens het christendom wordt misbruikt. Denk aan de uitspraken van de voormalige republikeinse presidentskandidaat Santorum over Nederland. Dat is volledig ontkracht, ook door de media in de VS, maar er zijn dus zielepoten in dit land die dit (willen) geloven. Het zijn medechristenen die die dit doen maar ondanks dat: ze liegen gewoon. Een houding die de naam van de Christenen veel kwaad berokkent. Vanuit mijn achtergrond ben ik uitermate kritisch naar bronnen en begrijp best dat niet iedereen dat in die mate is, maar wat uit deze hoek komt is ronduit onbetrouwbaar, zeker ten tijde van de presidentsverkiezingen in de Verenigde Staten.

Thomas

Sorry, maar zo idioot vond ik die uitspraken van Santorum niet.
Met circa 35.000 moorden op ongeboren kinderen per jaar en een steeds actiever euthanasiebeleid is er op zn minst sprake van genocide en is het woord holocaust ook niet overdreven betreffende dat landje aan de noordzee.
Dit alles onder goedkeuring van iemand die bij haar aantreden in 1980 gezworen heeft voor bescherming van ALLE onderdanen te zorgen, maar in 1984 door het zetten van 1 handtekening liet blijken daar schijt aan te hebben.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 21:55

PIETER649 schreef:
joh zeur niet! Boze smiley
die enkele keer dat "Nederland zingt" op tv is, dan gun je je vent toch gewoon?
ik bedoel... dat je mee naar voetbal kijkt op de andere zender Coole smiley met zonnebril

Altijd fijn om te weten dat als nederland zingt uitgezonden wordt dat er dan op een andere zender vis-tv is of GP. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 21:59

PIETER649 schreef:
Sorry, maar zo idioot vond ik die uitspraken van Santorum niet.
Met circa 35.000 moorden op ongeboren kinderen per jaar en een steeds actiever euthanasiebeleid is er op zn minst sprake van genocide en is het woord holocaust ook niet overdreven betreffende dat landje aan de noordzee.
Dit alles onder goedkeuring van iemand die bij haar aantreden in 1980 gezworen heeft voor bescherming van ALLE onderdanen te zorgen, maar in 1984 door het zetten van 1 handtekening liet blijken daar schijt aan te hebben.

Het ging natuurlijk over de uitspraak van Santorum dat Nederlandse bejaarden met een speciaal bandje rond moesten lopen als ze niet geeuthaniseerd wensten te worden. Verder is elke abortus er een te veel maar het aantal abortussen in de Verenigde Staten is per 10000 vrouwen veel hoger dan in Nederland. Daarnaast vormen de tienerzwangerschappen, die veelal ongewenst zijn, een groot sociaal probleem, terwijl dat in Nederland in verhouding weinig voorkomt. Met goede anticonceptie is er veel kwaad te voorkomen. Tamelijk hypocriet van de Republikeinen want ze houden dit hoge aantal abortussen in hun land dus kunstmatig in stand. Als je het een Holocaust noemt, dan woedt die gemiddeld harder in Amerika. Overigens ben ik altijd wat huiverig om deze term in de mond te nemen. De industriele vernietiging van het Joodse volk met het enorme bijkomende leed en dat in een ongekende omvang, leent zich mijns inziens niet voor vergelijkingen.
De uitspraken van Santorum over het euthanasiebeleid in Nederland zijn onhoudbaar. Hij is zelfs door de conservatieve commerciele media in de USA teruggefloten. Dat heeft hem zijn kandidatuur mede gekost en ik moet er niet aan denken dat een dergelijke volstrekt leugenachtige man president van dit door mij verder wel bewonderde land zou worden.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 26 september 2012, 14:09
Naar boven

Auteur Bericht
HERMA135

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 22:05

WILLEMIJN232 schreef:
Het is natuurlijk wel zo dat je door het gebruik van bepaalde medicijnen wel de kans hebt op in een psychose te schieten, dan is die aanleg latent aanwezig en door het gebruik van bepaalde medicatie kan je zo in een psychose geraken....

Ja, jij zult daar veel meer van weten dan ik, zo lopen veel mensen rond met een stigmatisering die soms helemaal fout kan zijn.
Diabetes, die niet onderkent is, kan stemmingswisselingen geven, terwijl een bepaalde stoornis dat ook kan.
Als dan de diabetes als een stoornis behandeld wordt begint de ellende pas.En degene die het ondergaat probeert maar een betere christen te zijn, terwijl hij/zij aleen op een bepaald dieet moet....
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 22:08

ANNA415 schreef:
Tja raar Vissertje he Boze smiley Zit je ze pluspunten in de picture te zetten, nog niet goed Huilende smiley, smiley in tranen Smiley die vol vragen zit

Weet je wat het is ........ ze wil gewoon nog een keer mee vissen , maar ze DURFT niet. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 22:16

VISSER278 schreef:
Weet je wat het is ........ ze wil gewoon nog een keer mee vissen , maar ze DURFT niet. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Tja je weet ik heb toen m'n best gedaan Petra jouw kant uit te sturen, maar ja .....
Ik denk dat je echt met een ander op visdate moet Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 22:18

JOHAN850 schreef:
Anna, zijn er niet genoeg vrijgezellen in je regio? Maar dat niet alleen, durf te daten. Ook al voelt het na de date niet goed, dan kan je dat toch gewoon zeggen tegen hem. Als je maar zorgt dat hij niet voldoende informatie van je heb om je te kunnen stalken. Ik heb wel eens het idee dat het niet normaal zou zijn als een vrouw initiatief neemt. Volgens mij is dat niet OK.
Oh en Anna, ik keek zojuist op je profiel, is niets mis mee toch.

Vissertje is het hier niet mee eens.
Tegenwoordig lijkt het op CM wel of alles onderbouwt moet worden met bijbelteksten , dus dan is mijn vraag waar staat dat dan in de Bijbel?
Andersom weet ik wel ...dat een vrouw op zoek ging naar een man , denk aan Ruth ... op zoek naar Boaz.

Dus dames......die fabel dat een man met pijl en boog er op uit moet is nu voorbij. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 22:21

VISSER278 schreef:
Tegenwoordig lijkt het op CM wel of alles onderbouwt moet worden met bijbelteksten , dus dan is mijn vraag waar staat dat dan in de Bijbel?
Andersom weet ik wel ...dat een vrouw op zoek ging naar een man , denk aan Ruth ... op zoek naar Boaz.

Dus dames......die fabel dat een man met pijl en boog er op uit moet is nu voorbij. Lachende smiley

Aaahhhhhh jammer Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 22:32

STEENTJE178 schreef:
Dat kun half vrouwelijk Nederland niet aandoen, vrees ik............. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Volgens mij is W-tje nog stééds aan het kijken Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GANDALF639

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 22:33

Ik heb het ook niet gehad over mensen die speciaal die ziekte hebben ,die jij noemt Tomas.
Uit ervaring weet ik ( ik geef het toe) dat ik voor mijn bekering zelf een deur open trapte naar de duisternis ,ik heb zelf geesten opgeroepen ,ik kon ze niet zien ,maar ze zaten gewoon naast me en ik kon met ze praten .
dat is wat ik met stemmen bedoel ,als dit in zo n situatie gebeurt.
Wetenschappelijk is niks te bewijzen ,maar dan is het bestaan van God zelf ook niet te bewijzen.
Dus als je alles op een wetenschappelijke manier zou benaderen kan je het bestaan van God ,Engelen ,Demonen ,Geesten enz niet bewijzen idd.
de wetenschap is zo kortzichtig ,dat alles wat niet waargenomen word niet bestaat . Eigenlijk heel raar ,een paar jaar geleden werden bv duizenden planeten extra ontdekt ,en daarvoor bestonden ze niet wetenschappelijk gezien en nu wel , daarom vind ik de wetenschap vaak raar. Wat je niet ziet bestaat niet , is kortzichtig ,de ene dag bestonden die planeten niet ,de andere dag wel.
ik sta helemaal niet achter al die mensen in Amerika ,omdat rechtse mensen daar vaak niet sociaal zijn en helemaal niet opkomen voor de arme mensen ,weduwen enz . de minsten mensen komen ze niet voor op.
dat is mijn bezwaar tegen rechts in Amerika
ik vind dat je als christen voor de minsten in de maatschappij op moet komen namelijk.
Amerika is zo wie zo vreemd ,dat je maar 2 stromingen hebt in de politiek en dat ze vaak leiders zo verafgoden.
ik zie mij echt niet zwaaien met een vlaggetje en juigen als iemand aan de macht komt ,dat zou ik nooit doen
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 22:41

VISSER278 schreef:
Volgens mij is W-tje nog stééds aan het kijken Lachende smiley

Of in slaap gevallen met de AB in de hand ... Clown smiley

Laatst aangepast door
JOL252
op zondag 23 september 2012, 22:42
Naar boven

Auteur Bericht
GANDALF639

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 22:44

Dat ben ik idd niet met je eens ,want als je vorige week de voorzitter van de EU ,die in Amerika was , zag staan naast de 2 sjeiks en de film verroordeelde en zelfs zei dat die niet verspreid mag worden .
misschien heb je dat gemist , want die voorzitter was ook net bij Obama geweest dacht ik.
dat zijn toch vreemde zaken , zo n voorzitter van de EU zou eigenlijk direct op straat gezet moeten worden ,dat hij zich zo uitlaat en de vrijheids van meningsuiting onder uit haalt.
Het was zelfs een dictaat achtige uitspraak van hem .
maar ja we kunnen daar wel steeds over een discussie vormen ,dat zou ik alle feiten van Obama op een rij moeten zetten.
want hij heeft ook veel wetten veranderd ,dat hij snel( in geval van nood) helemaal de volmacht in Amerika zou krijgen .
het is erg raar om te zeggen ,let wel ,ik ga Obama zeker niet met Hitler vergelijken ,maar wat die deed is ,dat hij stukje voor beetje de wet ging veranderen en heel langzaam kreeg die steeds meer macht.
dat is wat in Amerika ook aan de hand schijnt te zijn. dat de President steeds meer macht na zich toe aan het trekken is.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 22:58

VISSER278 schreef:

thamar kon er ook wel wat van anders!!
(niet ter navolging waardig overigens......... Engeltje smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 23:00

JOL252 schreef:
Of in slaap gevallen met de AB in de hand ... Clown smiley
Dromend van één van de boeren?? Verraste, verbaasde smileyVerraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 23:04

GANDALF639 schreef:
Dat ben ik idd niet met je eens ,want als je vorige week de voorzitter van de EU ,die in Amerika was , zag staan naast de 2 sjeiks en de film verroordeelde en zelfs zei dat die niet verspreid mag worden .
misschien heb je dat gemist , want die voorzitter was ook net bij Obama geweest dacht ik.
dat zijn toch vreemde zaken , zo n voorzitter van de EU zou eigenlijk direct op straat gezet moeten worden ,dat hij zich zo uitlaat en de vrijheids van meningsuiting onder uit haalt.
Het was zelfs een dictaat achtige uitspraak van hem .
maar ja we kunnen daar wel steeds over een discussie vormen ,dat zou ik alle feiten van Obama op een rij moeten zetten.
want hij heeft ook veel wetten veranderd ,dat hij snel( in geval van nood) helemaal de volmacht in Amerika zou krijgen .
het is erg raar om te zeggen ,let wel ,ik ga Obama zeker niet met Hitler vergelijken ,maar wat die deed is ,dat hij stukje voor beetje de wet ging veranderen en heel langzaam kreeg die steeds meer macht.
dat is wat in Amerika ook aan de hand schijnt te zijn. dat de President steeds meer macht na zich toe aan het trekken is.
Je hebt gelijk als je zegt dat hij meer regulatie wilde aanbrengen. Het vreemde is nl. dat de Republikeinen werkelijk niks geleerd hebben van 2008. Ze zouden op dezelfde voet verder gaan als het aan hen lag. tja, en als je dat wilt voorkomen door wetgeving krijg je al snel het predicaat van socialist. Wat ik zo tussen neus en lippen door lees, is dat er heel veel negatieve publiciteit om hem heen gezaaid is om hem in een kwaad daglicht te stellen. Maar zeg nu eens eerlijk, wat heb je liever Romney, een Mormoon die alles wil terugzetten naar 2008. Die het ziekenfonds wil terugdraaien...of Obama, die juist gezorgd heeft dat niemand failliet raakt als hij ziek wordt...Ziek worden is in VS heel duur.
En wat betreft die Arabieren: het feit dat ze bij hem komen betekent niet automatisch dat hij zich bij hun aansluit...

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op zondag 23 september 2012, 23:06
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 23:12

STEENTJE178 schreef:
Dromend van één van de boeren?? Verraste, verbaasde smileyVerraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Dat zou ze dan toch wel vertellen? Verraste, verbaasde smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

ChristianMatch forum index » Bijbel en bijbelstudie
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4558 4559 4560 4561 4562 4563 4564 ... 6194 Volgende
Pagina 4561 van 6194