ChristianMatch
 


Forum

Berichten van GANDALF639
ChristianMatch forum index » Berichten van GANDALF639
Auteur Bericht
GANDALF639 (57)





Berichten: 18

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 19:10
BerichtOnderwerp: De anti islamfilm en het vele geweld wat er nu is !!!
 
Oh dus Barack obama maakt dat teken met die wijsvinger en pink ook?
dat was me idd niet opgevallen nog.
dat is idd het teken dat ze lucifer aanprijzen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GANDALF639 (57)





Berichten: 18

BerichtGeplaatst: donderdag 27 september 2012, 18:23
BerichtOnderwerp: De anti islamfilm en het vele geweld wat er nu is !!!
 
Hallo Cortazar

Die Amedinejad heeft las ik ,voor de VN gesproken en heeft het ook over de Mahdi gehad en Jesus Christus zou dan zijn helpen zijn.
President Morsi (Egypte) wil Jerusalem als hoofdstad voor Palestina!!.
Maar Iran gaat ervan uit dat er een wereldwijde Islamitische rijk komt met de Mahdi aan de macht en Jesus als helper ,voor Joden en Christenen is dan geen plaats meer en als laatste de ongelovigen enz ook.
Natuurlijk kan je nagaan ,dat dit echt vals is ,want alleen de Heer Jesus zal met zijn terugkeer de macht hebben en dan staat ook in de bijbel ,dat zijn terugkeer pas na de wetteloze mens is die aan de macht is ,want door Jesus adem zal die vernietigd worden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GANDALF639 (57)





Berichten: 18

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 21:35
BerichtOnderwerp: psychiatrische ziekten en demonie.
 
Wetenschap heeft zijn goede dingen ,maar ook slechte dingen ,het slechtste is dat de mens denk ik de Atoombom heeft uitgevonden of Neurtronenbom enz.
dat is compleet zelfvernietiging ,als je die gebruikt, daarnaast vind ik kerncentrale s ook niet ok ,maar dan zou ik wel een waslijst kunnen opnoemen, natuurlijk ook de goede dingen voor zieke mensen , medicijnen,
tandartsen enz.
maar ik heb veel mensen gesproken en vaak als wetenschapper geloven ze wel in een oerknal en evolutie en niet in het bestaan van God
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GANDALF639 (57)





Berichten: 18

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 21:29
BerichtOnderwerp: De anti islamfilm en het vele geweld wat er nu is !!!
 
Hallo Pieter

die koning of koningin die we hebben ,hebben al niks meer te zeggen.
Mark Rutte beschouw ik dan als de de leider van Nederland ,niet de koningin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GANDALF639 (57)





Berichten: 18

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 23:22
BerichtOnderwerp: De anti islamfilm en het vele geweld wat er nu is !!!
 
Amerika is zo wie zo gek

je hebt maar 2 politieke stromingen ,eerlijk gezegd.
Zou ik voor geen van 2 kiezen ,ik zelf stem op de CU hier ,een
christelijke partij ,die voor christelijke standpunten uitkomt en ook sociaal is en voor de mindere bedeelden opkomt.
Zoiets bestaat dus in Amerika niet , of het is links of rechts.
Daarom zou het voor Amerika beter zijn ,als er meerdere politieke partijen bestonden denk ik .
Wij hebben hier ook geen Presidents Verkiezingen , en voor mij hoeft dat ook niet , zoals het nu gaat in Nederland is beter denk ik
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GANDALF639 (57)





Berichten: 18

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 22:44
BerichtOnderwerp: De anti islamfilm en het vele geweld wat er nu is !!!
 
Dat ben ik idd niet met je eens ,want als je vorige week de voorzitter van de EU ,die in Amerika was , zag staan naast de 2 sjeiks en de film verroordeelde en zelfs zei dat die niet verspreid mag worden .
misschien heb je dat gemist , want die voorzitter was ook net bij Obama geweest dacht ik.
dat zijn toch vreemde zaken , zo n voorzitter van de EU zou eigenlijk direct op straat gezet moeten worden ,dat hij zich zo uitlaat en de vrijheids van meningsuiting onder uit haalt.
Het was zelfs een dictaat achtige uitspraak van hem .
maar ja we kunnen daar wel steeds over een discussie vormen ,dat zou ik alle feiten van Obama op een rij moeten zetten.
want hij heeft ook veel wetten veranderd ,dat hij snel( in geval van nood) helemaal de volmacht in Amerika zou krijgen .
het is erg raar om te zeggen ,let wel ,ik ga Obama zeker niet met Hitler vergelijken ,maar wat die deed is ,dat hij stukje voor beetje de wet ging veranderen en heel langzaam kreeg die steeds meer macht.
dat is wat in Amerika ook aan de hand schijnt te zijn. dat de President steeds meer macht na zich toe aan het trekken is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GANDALF639 (57)





Berichten: 18

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 22:33
BerichtOnderwerp: psychiatrische ziekten en demonie.
 
Ik heb het ook niet gehad over mensen die speciaal die ziekte hebben ,die jij noemt Tomas.
Uit ervaring weet ik ( ik geef het toe) dat ik voor mijn bekering zelf een deur open trapte naar de duisternis ,ik heb zelf geesten opgeroepen ,ik kon ze niet zien ,maar ze zaten gewoon naast me en ik kon met ze praten .
dat is wat ik met stemmen bedoel ,als dit in zo n situatie gebeurt.
Wetenschappelijk is niks te bewijzen ,maar dan is het bestaan van God zelf ook niet te bewijzen.
Dus als je alles op een wetenschappelijke manier zou benaderen kan je het bestaan van God ,Engelen ,Demonen ,Geesten enz niet bewijzen idd.
de wetenschap is zo kortzichtig ,dat alles wat niet waargenomen word niet bestaat . Eigenlijk heel raar ,een paar jaar geleden werden bv duizenden planeten extra ontdekt ,en daarvoor bestonden ze niet wetenschappelijk gezien en nu wel , daarom vind ik de wetenschap vaak raar. Wat je niet ziet bestaat niet , is kortzichtig ,de ene dag bestonden die planeten niet ,de andere dag wel.
ik sta helemaal niet achter al die mensen in Amerika ,omdat rechtse mensen daar vaak niet sociaal zijn en helemaal niet opkomen voor de arme mensen ,weduwen enz . de minsten mensen komen ze niet voor op.
dat is mijn bezwaar tegen rechts in Amerika
ik vind dat je als christen voor de minsten in de maatschappij op moet komen namelijk.
Amerika is zo wie zo vreemd ,dat je maar 2 stromingen hebt in de politiek en dat ze vaak leiders zo verafgoden.
ik zie mij echt niet zwaaien met een vlaggetje en juigen als iemand aan de macht komt ,dat zou ik nooit doen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GANDALF639 (57)





Berichten: 18

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 20:34
BerichtOnderwerp: De anti islamfilm en het vele geweld wat er nu is !!!
 
Obama zou het moslimbroederschap ondersteunen achter de schermen.
tenminste dat zijn de geruchten ,het ziekenfonds is natuurlijk ok van hem.
maar hij doet echt anti christelijke dingen ,maar dat deden zijn voorgangers ook.
het is ook gewoon zo ,dat ze steeds olie belangen hebben.
Daardoor worden mensenrechten opzij geschoven .
want in die landen met het moslimbroederschap word het voor christenen steeds slechter en dan kan ik niet begrijpen dat een President van de USA
dit zou ondersteunen ,maar daar zit natuurlijk weer de olie achter.
Ik heb trouwens niet gezegd dat hij de AC is want dan heb je veel meer bewijzen nodig en moeten dingen ,die in de bijbel staan zich gaan vol trekken.
bv de 2 getuigen en meerdere dingen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GANDALF639 (57)





Berichten: 18

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 18:18
BerichtOnderwerp: psychiatrische ziekten en demonie.
 
niet zomaar maken omdat te zeggen,sorrie zag ff een typfout
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GANDALF639 (57)





Berichten: 18

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 18:16
BerichtOnderwerp: psychiatrische ziekten en demonie.
 
wat ik ook nog wou zeggen ,dat ik dus ook 2 mensen ken ,die nooit ziek waren.
de 1 was een student , op een avond rookte hij door verleiding van verkeerde vrienden ,angel dust , toen is het helemaal mis met hem gegaan.
hij schoot in een psychose ( had die nog nooit gehad) en kwam zelfs bij de GGZ in een isoleercel terecht.
dan ken ik nog iemand ,die voor het eerst ( door omstandigheden) hij was alles kwijt door een scheiding .
dus voor het eerst cocaine snoof . waardoor die ook zo n klap kreeg ,dat die ook een psychose kreeg ,wat die nog nooit had gehad .
uiteindelijk zijn deze mensen dus levenslang nu kwetsbaar en moeten medicatie gebruiken er tegen ,helaas.
maar dat zeg ik er ff weer bij nu voor de duidelijkheid , niet ieder mens komt zo in een psychose terecht.
ik ken ook veel mensen ,die hebben allerlei vreemde spirituele boeken ,en daar is dus ook een categorie van ziek .
ik ben er wel eens op visite geweest en dan dacht ik zelf : gooi die troep toch weg .
maar ja dat kan je zomaar maken omdat te zeggen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GANDALF639 (57)





Berichten: 18

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 17:56
BerichtOnderwerp: psychiatrische ziekten en demonie.
 
hallo Tomas

ik snapte ff niet met je opmerking een christen een trap nageven .
maar nu snap ik denk ik wat je bedoelt , je bedoelt zeker ,dat ik bedoel , dat een christen geen psychose zou moeten kunnen krijgen ,ik denk dat je dan zo heb opgvat.
wat ik met bescherming bedoel ,is dat als een christen een psychose zou krijgen ,dat God ze niet in de steek laat en bij ze is en ze helpt.
misschien snappen meerdere mensen niet ,wat ik met bescherming bedoelde
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GANDALF639 (57)





Berichten: 18

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 17:45
BerichtOnderwerp: psychiatrische ziekten en demonie.
 
hallo Tomas

ik denk dat jij het idd helemaal niet begrepen hebt ,wat ik schreef.
ik heb niet gezegd alle mensen!!!
een bepaalde categorie ,ik heb mensen gezien ,die zich met wicca of andere vreemde paranormale dingen bezig hielden en die idd ziek waren.
maar dus ff bij mijn punt te blijven , ik heb niet gezegd alle mensen.
ik blijf wel denken dat alle mensen een bepaalde gevoeligheid voor bovenatuurlijke zaken hebben ,ik zie dat best veel in de GGZ.
Ik ken zelfs iemand ,die was ziek en werd paranormaal verklaard in de GGZ
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GANDALF639 (57)





Berichten: 18

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 17:38
BerichtOnderwerp: psychiatrische ziekten en demonie.
 
Hallo

ik leg geen verband tussen geesten oproepen en al die mensen die ziek zijn.
Ik heb gezegd een bepaalde categorie is daar mee bezig geweest.
niet iedereen dus.
Je mag zeker weten als christen ,wat voor gevaren er allemaal zijn,
Occulte zaken ,mag je best weten ,waar sommige mensen zich mee bezig houden .
En wat bedoel ik met een christen is beschermd? Ik bedoel dat normaal gesproken , zie de bijbel ,we als christen meer als overwinnaars zijn.
en dat niemand ons kan scheiden van de liefde van Jesus.
Ik spreek trouwens uit ervaring ,ik heb me voor mijn bekering met occulte zaken bezig gehouden ,ik wou stoppen en het was dus echt zo ,dat die geesten me ziek wouden maken ,ze wouden dat ik niet zou stoppen ,maar ik kwam er achter dat het niet van God was.
ze doen zich voor alsof het goed is .
Uiteindelijk heeft Jesus dus zelf ingegrepen en mij gered.
maar door die ervaring weet ik dus ,dat stemmen horen ,ook de geesten kunnen zijn .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GANDALF639 (57)





Berichten: 18

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 17:29
BerichtOnderwerp: De anti islamfilm en het vele geweld wat er nu is !!!
 
Hallo herma

Ja dat stukje van die adelaar kan ik helaas niet terug vinden ,zou graag dat nog eens willen zien.
En dat we straks in de fase komen van de laatste 7 jaar ,weten we natuurlijk ,alleen wanneer het begin zou zijn ,weet niemand ,het laaste nieuws is ,dat vandaag duitsland en frankrijk en meerdere europese landen het vetorecht van landen in de EU willen opheffen en dat er dus per 2014 een Federale Europese staat zou moeten komen .de man Barussu zou dat hebben gezegd en er zitten meerdere figuren daar ,die dat willen ,de EU word ook beheerst
door olie .daardoor zijn het best erg bang om een conflict met de arabische landen te hebben
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GANDALF639 (57)





Berichten: 18

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 23:48
BerichtOnderwerp: psychiatrische ziekten en demonie.
 
Een psychose is idd een ziekte , maar soms kan je het ook zelf opwekken .
Bv drugsgebruik of halucinerende middellen .
Zelf kan het zo wezen ,dat iemand met geesten oproepen bezig is en daarmee stopt en dan echt aangevallen word ,waardoor er een psychose ontstaat , ik denk wel degelijk dat mensen ,en dat is ook bewezen een bepaalde gevoeligheid hebben voor de bovennatuurlijke wereld.
Je hebt dus ook een categorie die echt met occulte zaken bezig is ,wil stoppen en dan aangevallen word door de boze geesten ,demonen enz.
ik zelf ben er van overtuigd dat mensen die bv stemmen horen ,de stemmen van de geesten horen .
Gelukkig bestaan er medicijnen die deze dingen stoppen , het lijkt er op ,dat medicatie een soort schild is tegen vreemde bovennatuurlijke toestanden ,dingen die waar genomen worden ,maar er niet zijn ,maar dat daar achter wel degelijk de vijand zit ,die mensen ziek wil maken.
wat ik als laatst wil zeggen is ,dat veel mensen krankzinnig geworden zijn van geesten oproepen ,wat ook dus zeer gevaarlijk is ,gelukkig zijn wij als christenen daarvoor beschermd en moeten we ons daar abosoluut niet mee bezig houden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GANDALF639 (57)





Berichten: 18

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 22:42
BerichtOnderwerp: De anti islamfilm en het vele geweld wat er nu is !!!
 
Er is trouwens 1 heel vreemd iets wat me is opgevallen .
Toen Barack Obama ingezegend werd als President ,stond hij op het bordes later voor het witte huis , en gebeurde iets vreemds .
Ik kan het helaas niet vinden dat ,het was op tv, er is daar een gebruik dat er een adelaar erbij hoort ,maar deze adelaar deed vreemd vloog weg ,en wou niet bij de president zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GANDALF639 (57)





Berichten: 18

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 22:37
BerichtOnderwerp: De anti islamfilm en het vele geweld wat er nu is !!!
 
Hallo

Ik ben het idd eens met Cortazar, Ik denk zelfs dat het best zou kunnen ,dat de Paus ,Obama en de Islam zouden samen kunnen werken in de toekomst.
de Islam vind ik ook zeker veel op Hitlers gedachtengoed lijken.
Als je kijkt naar Hitler: Joden doden ,dat is een overeenkomst wat in de Islamitische landen aan de gang is , ze haten de Joden echt ,het is een geest die als duizenden jaren uit is , in de tijd van Mozes ook al.
Waarom zou de Satan graag alle Joden dood hebben? heb ik me wel eens afgvraagd. Als je naar de bijbel kijkt heeft het met de profetieen te maken .
Velen moeten daar nog van uitkomen ,niet alleen voor ons als christenen .maar ook voor het Joodse volk .de 12 stammen zullen zeker blijven bestaan.
De theorie van de Paus ken ik en ook van de EU en van Obama.
van de Paus is relatief oud,de theorie dan. Obama zou ik niet in de mond kunnen nemen ,dat hij de AC is en trouwens ,dan moeten er nog veel meer dingen gebeuren en moeten er 2 grote profeten( getuigen) opstaan in Jerusalem.
Maar idd de Islam is de enige religie ,die ook aan onthoofding doet ,en dat is ook merkwaardig ,omdat in openbaringen staat ,dat de mensen die in Jesus geloven in de eindtijd dus ook onthoofd kunnen worden.
En idd de verborgen agenda van de Islam is wereldheerschappij.
de NWO .De Paus en de EU en Amerika zullen daar zeker een rol in spelen
denk ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GANDALF639 (57)





Berichten: 18

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 18:40
BerichtOnderwerp: De anti islamfilm en het vele geweld wat er nu is !!!
 
Goede dag

Nu die anti islamfilm er is ,zijn er ernorme toestanden uitgebroken met geweld. Hoe kijken jullie daar tegen aan? Wij als christenen moeten ons naaste lief hebben!!! Maar je kan toch zien dat de Islam erg gevaarlijk is .
Ook bij stichting Open Doors kan je zien dat christenen in Islamitische landen veel vervolgd worden en vaak 2 de rangs burgers zijn.
Met het ook op de Eindtijd ,zijn er natuurlijk theorieen over het nieuwe Romeinse Rijk ( een EU met een president) waarin bv de landen zelf van Europa niks meer te zeggen hebben , Gisteren was er een reactie van de europese voorzitter ,waarin die naast 2 oliesjeiks stond en de film veroordeelde en zelfs zei ,dat het niet meer verspreid mocht worden!! hij zei niks over al het geweld .
Daarnaast zijn er bewegingen in de Islam ,die een wereldwijde Sharia willen en een kalifaat en in de Islam geloven ze in een Mahdi( islamitische verlosser) maar daarvoor moet er eerst wereldwijde chaos uitbreken( veel van deze figuren zitten in Iran).
Als je nou kijkt naar de bijbel ,met het oog op de laatste 7 jaar van deze beschaving ,die in de toekomst zal komen .
stel ik mezelf de vraag :komt de AC wel van Amerika of Europa ,het zou kunnen dat het de Mahdi van de Islam is !! en in de koran zou geschreven staan dat Jesus alleen maar een profeet is en geen zoon van God , wat voor ons al de anti christelijke geest is.
Jesus zou dan de Mahdi meehelpen ,raar he , gewoon misschien volgens de bijbel dat de Mahdi de AC is en dat de Jesus daar een valse Jesus ,dus valse profeet is?
Dan is Israel natuurlijk ook de sleutel tot de eindtijd en sinds de arabische lente , worden ze steeds meer omringt door de moslimbroederschap.
in de andere landen .
Er zijn zich naar mijn gevoel en weten ,heel veel dingen aan het ontwikkeln in de wereld op het moment en Obama van Amerika laat Israel steeds meer in de steek.
ok dat was mijn verhaal een beetje ,hoe kijken jullie tegen deze tekenen allemaal aan?

gr Gandalf
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van GANDALF639
Pagina 1 van 1