ChristianMatch

Forum

Wat heb je gedaan vandaag?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4561 4562 4563 4564 4565 4566 4567 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 17:29

Heb denk door de storm de kolder in de kop Clown smiley
Vanmorgen m'n huiskamer verbouwd alles van zijn plek gehad behalve servieskast en de boekenkast.
Vanmiddag samen met m'n ma alle vitrage gewassen en de ramen gelapt....
Zit nu uitgeblust te hangen op de bank Twijfelende smiley maar in huis ruikt het heerlijk fris Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 17:31

GANDALF639 schreef:

Wij hebben hier ook geen Presidents Verkiezingen , en voor mij hoeft dat ook niet , zoals het nu gaat in Nederland is beter denk ik

Dat ben ik dus NIET met je eens!!
Beter een gekozen gekwalificeerd persoon dan iemand die toevallig het oudste kind thuis is.
Dan ga ik verder ditmaal niet in op de illegaliteit van het NL koningshuis, het leegstelen van het land etc. etc etc.

LEVE DE REPUBLIEK!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 17:33

ERIKA129 schreef:
Heb denk door de storm de kolder in de kop Clown smiley
Vanmorgen m'n huiskamer verbouwd alles van zijn plek gehad behalve servieskast en de boekenkast.
Vanmiddag samen met m'n ma alle vitrage gewassen en de ramen gelapt....
Zit nu uitgeblust te hangen op de bank Twijfelende smiley maar in huis ruikt het heerlijk fris Lachende smiley

Najaarsschoonmaak?????? Dan moet je slaapkamer nog hoor
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 17:34

JANS221 schreef:
Als het nu toch herfst is, wil ik er wel storm en regen bij!

oké oké jij je zin Twijfelende smiley
Hele dag lekker de deur open gehad Coole smiley met zonnebril
begint me daar om half vier te hozen en nu een wind Geschokte, onthutste smiley
Dus mw Jans haal uw hartje maar op aan je storm Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
IFAN841

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 17:34

Hoe is het mogelijk! Ruim 3 weken geleden is mijn relatie uitgegaan, wat inderdaad keihard aankwam, en nu kom ik dit topic hier tegen. Het valt me trouwens op dat veel mensen boven de 40 nog met pijn zitten van een mislukte relatie...
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 17:42

INGE721 schreef:
Najaarsschoonmaak?????? Dan moet je slaapkamer nog hoor
Knipoog smiley

sttttttttt ja weet het die komt ook nog aan de beurt Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 17:44

IFAN841 schreef:
Hoe is het mogelijk! Ruim 3 weken geleden is mijn relatie uitgegaan, wat inderdaad keihard aankwam, en nu kom ik dit topic hier tegen. Het valt me trouwens op dat veel mensen boven de 40 nog met pijn zitten van een mislukte relatie...

Ook jongere mensen hoor.........
Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 17:47

KOFFIE

Kwam vanmorgen tot de ontdekking dat ik geen koffie meer had Woedende smiley Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IFAN841

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 17:49

Beste mensen,

Wie heeft ze niet... iDevices: iPhones, iPads, iPods enz... Echte Apple
apparaten: strak design en handig in gebruik. Maar is hij ook echt van jou? Nee! Want na het aansluiten van je iDevice op je PC of Mac zal iTunes automatisch opstarten. Vanaf dat moment maakt Apple uit wat jij met dat ding doet. Daarom een aantal tips om je iDevice weer helemaal de jouwe te laten zijn...

1. Schakel iTunes uit (niet de-installeren!)
Ga naar Bewerken/Voorkeuren/Apparaten en vink daar "Automatische synchronisatie voorkomen..." aan.
2. Jailbreak je iDevice
Download de nieuwste versie van Redsnow op je Windows-PC of Mac en start 'm op. Volg nu nauwkeurig de instructies op het scherm en ontdek dat hij binnen 5 minuten weer helemaal van jou is. WAARSCHUWING: met het uitvoeren van een Jailbreak verander je de firmware, ofwel je veranderd iets in de chips in je apparaat. Je moet sowieso je iDevice op je computer aansluiten maar zorg vooral dat er ABSOLUUT GEEN STROOMONDERBREKING plaats vind.
3. Na het uitvoeren van die Jailbreak zul je ontdekken dat Redsnow Cydia op je iDevice heeft gezet. Installeer vanuit Cydia Installous en de wereld ligt aan je voeten!
4. Installeer iFunbox op je Windows-PC of Mac en je hebt een soort Verkenner voor je iDevice. Het is nu zeg maar een kwestie van slepen van bestanden naar de juiste locatie en klaar!

iFan

PS: wil je nog meer weten, voel je vrij om mij te mailen...
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 17:54

IFAN841 schreef:

Drie weken geleden... dat is nog maar kort.

Ach, of het met de leeftijd heeft te maken.... Pijn uit een achter je liggend leven poets je nou eenmaal niet zomaar weg hé maar als je dat onder ogen ziet, en je geeft het een plek, kan het je ook ten positieve vormen.
Naar boven

Auteur Bericht
IFAN841

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 18:00

CARMEN073 schreef:
Pleaaaase... Verlegen lachende smiley

Voor alle duidelijkheid: ik kan geen dubbele tekens maken; geen klinkers met daarboven trema's geen accent graves of minder grave....

En ik gebruik Word op een Imac

Moet je ff aan onze grote vriend Tim Cook vragen... Die weet daar vast wel antwoord op... Clown smiley

Laatst aangepast door
IFAN841
op maandag 24 september 2012, 18:01
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 18:01

IFAN841 schreef:

Ligt er ook aan wat voor relatie je hebt gehad he, ik kon me ex vanaf me 17de, jaren meegeleefd, en dan opeens gaat alles mis, dan kom je toch in een soort rouwproces, na nu bijna 8 jaar gescheiden ben ik erover heen. het verbaasd me trouwens na drie weken, ben je er over heen en ga je op een datingsite, op zoek na een nieuwe relatie? En dan is ook nog het verschillend warom je ging scheiden, hoe je ex daarna met je omging, telt allemaal mee met verwerken, heb maar es een ex, die je kapot wil maken,heb maar es een stel kinderen die er de dupe van zijn geworden, niet ieder scheidings verhaal is hetzelfde.
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 18:06

PETRA944 schreef:
Ligt er ook aan wat voor relatie je hebt gehad he, ik kon me ex vanaf me 17de, jaren meegeleefd, en dan opeens gaat alles mis, dan kom je toch in een soort rouwproces, na nu bijna 8 jaar gescheiden ben ik erover heen. het verbaasd me trouwens na drie weken, ben je er over heen en ga je op een datingsite, op zoek na een nieuwe relatie? En dan is ook nog het verschillend warom je ging scheiden, hoe je ex daarna met je omging, telt allemaal mee met verwerken, heb maar es een ex, die je kapot wil maken,heb maar es een stel kinderen die er de dupe van zijn geworden, niet ieder scheidings verhaal is hetzelfde.

Ik heb wel eens gelezen dat je 3e relatie pas redelijke kans van slagen heeft.
Dan ben je over je 1e heen, heb je je fouten kunnen herkennen de 2e keer en daarna moet je wijs genoeg zijn.

Geen idee of het waar is maar ik geloof er wel in dat je eerst los moet zijn van je ex voordat je met een nieuwe partner een nieuwe toekomst op kunt bouwen.
Maar het is wel wat Petra zegt: ieder heeft zijn eigen verhaal en zijn eigen redenen.
Naar boven

Auteur Bericht
IFAN841

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 18:08

HOPE590 schreef:
Ik heb sinds kort een ipad en een smartphone.
Met beide kan ik bij mijn moeder thuis zo met wifi inloggen op haar adsl, bij mezelf thuis lukt dat echter niet.
Iemand toevallig een idee hoe dat komt? Moet ik misschien iets aan mijn instellingen op mijn laptop veranderen ofzo?
Ik hoor jullie tips graag.

Nou, zo te lezen ligt het sowieso niet aan je laptop, eerder aan je smartphone en je iPad. Maar je kunt op je laptop wel de desbetreffende WPA-codes nagaan op de desbetreffende locaties. Het is ff wat heen en weer showen maar dan heb je ook wat... Suc7! Knipoog smiley

Laatst aangepast door
IFAN841
op maandag 24 september 2012, 18:16
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 18:13

INGE721 schreef:
Ik heb wel eens gelezen dat je 3e relatie pas redelijke kans van slagen heeft.
Dan ben je over je 1e heen, heb je je fouten kunnen herkennen de 2e keer en daarna moet je wijs genoeg zijn.

Geen idee of het waar is maar ik geloof er wel in dat je eerst los moet zijn van je ex voordat je met een nieuwe partner een nieuwe toekomst op kunt bouwen.
Maar het is wel wat Petra zegt: ieder heeft zijn eigen verhaal en zijn eigen redenen.

Was er maar een draaiboek ... maar met open vizier en veel met elkaar praten is al veel gewonnen.

Laatst aangepast door
JOL252
op maandag 24 september 2012, 18:14
Naar boven

Auteur Bericht
IFAN841

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 18:13

HARALD940 schreef:
Een harde schijf ziet er zo uit ongeveer

en om hem veilig aan de straat te zetten kun je ook dit schitterende hulpmiddel gebruiken....

Leuk schijfie... Goed merk, Seagate. Western Digital en Samsung zijn ook goed.

Maar volgens mij is hamer+HD toch KRAK! hoor... Ik weet niet of je het weet... Uitproberen zou ik dus zo zeggen... Clown smiley

Laatst aangepast door
IFAN841
op maandag 24 september 2012, 18:15
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 18:15

WILLEMIJN232 schreef:
Voor jou niet, dat is helder......
En juist de vragen Wat die je ermee en Wat staat er nu eigenlijk worden zo verschillend ingevuld door de mens.....
Wil niet zeggen dat de ander een beter of slechter christen is of de Bijbel niet kent......
Waarom denk je dat er zoveel kerkgenootschappen en scheuringen plaatsvinden, ook nu nog? Omdat we allemaal Gods woord op de juiste wijze denken te interpreteren, kijk alleen maar eens op CM wat dat teweeg brengt........
Vooradat je me weer neerzet als een onnozele domme vent wil ik je wel op dingen wijzen. Bij een ander topic legt iemand precies uit wat er in de grondtekst staat. En toch zeg je staalhard, daar ben ik het niet mee eens. Is dat omdat de tekst niet duidelijk is of omdat je die tekst niet zo serieus wil nemen? En dat gebeurt eigenlijk best wel vaak. Dus mijn stelling is, dat het niet aan de tekst ligt, maar veel meer aan wat de mensen ermee willen doen.
Veel scheuringen zijn niet ontstaan door het verschil van mening over de bijbel, maar veel meer door onderlinge ruzie. Artikel 31 is geen diepgaand theologisch artikel waar meningsverschillen over zijn ontstaan, het ging in dat artikel over de vraag of de kerk zelfstandig is of dat ze zich moet onderwerpen aan een landelijk geheel. ik vind het vreemd dat ik je daar op moet wijzen, je zou het toch moeten weten naar vier jaar theologie? Of hebben jullie geen kerkgeschiedenis gehad?

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op maandag 24 september 2012, 18:19
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 18:17

CARMEN073 schreef:
Pleaaaase...

Voor alle duidelijkheid: ik kan geen dubbele tekens maken; geen klinkers met daarboven trema's geen accent graves of minder grave....

Ga op je iMac in Word naar Invoegen --> Symbool --> Symboolbrowser en klik op het gewenste symbool. Het verschijnt op de plaats waar je cursor staat. Je kunt dat scherm met alle symbolen ook open laten staan. Kies desnoods voor accenten en niet voor alle symbolen want dat zijn er nogal wat. Ik werk met Word 2011, een onderdeel van Office 2011. Ik heb geen oudere versies.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 24 september 2012, 18:30
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 18:19

JANS221 schreef:
Als het nu toch herfst is, wil ik er wel storm en regen bij!

Nou binnen 24 uur gebed verhoord... Twijfelende smiley

We weten het nu; voor snelle antwoorden van 'boven' voortaan Jans inschakelen!
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 18:20

INGE721 schreef:
KOFFIE

Kwam vanmorgen tot de ontdekking dat ik geen koffie meer had Woedende smiley Woedende smiley

Oelewapper!
Naar boven

Auteur Bericht
IFAN841

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 18:22

PETRA944 schreef:

Ik was niet getrouwd. Bovendien zoek ik nóg geen vaste relatie... Eerst maar eens een vriendschap met iemand aangaan... Dan kijken we wel verder. Overigens ken ik zeker wel wat van dat rouwproces. Je gaat door een hel! Het voelt alsof er iets van je afscheurt...

Laatst aangepast door
IFAN841
op maandag 24 september 2012, 18:26
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 18:22

JOL252 schreef:
Was er maar een draaiboek ... maar met open vizier en veel met elkaar praten is al veel gewonnen.

Nou een draaiboek???? Gelukkig heeft iedereen zijn eigen verhaal.
Maar als ik het over zou moeten doen zou ik meer mijn best doen om in gesprek te blijven al was het alleen maar over de kinderen.
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 18:23

THOMAS968 schreef:
CARMEN073 schreef:
Pleaaaase...

Ga op je iMac in Word naar Invoegen --> Symbool --> Symboolbrowser en klik op het gewenste symbool. Het verschijnt op de plaats waar je cursor staat.

Thomas

Helaas bleek die optie überhaupt niet te werken. Inmiddels is het probleem opgelost, maar desalniettemin tegenstaande wel bedankt!
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 18:24

IFAN841 schreef:
Ik was niet getrouwd. Bovendien zoek ik nóg geen vaste relatie... Eerst maar eens een vriendschap met iemand aangaan... Dan kijken we wel verder. Overigens ken ik zeker wel wat dat rouwproces. Je gaat door een hel! Het voelt alsof er iets van je afscheurt...
maakt het uit of je nu wel of niet getrouwd was? Ik vind het ook vreemd dat je alweer zo snel op zoek bent naar een ander...
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 18:25

ANNA415 schreef:
Ik zoek nog een 'jouw warme trui' Clown smiley

mijnkoudevoetenwarmenaanjouwvoeten is voor mij het toppunt van zaligheid....alhoewel......drop doet het ook altijd goed Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 18:28

Kom ik thuis van m'n werk..... eerst al heel het garagepad vol met bladeren. Toen de vijver , ook vol met bladeren , de achtertuin , bladeren liggen er een halve meter hoog zowat. Huilende smiley, smiley in tranen
Is dit nog maar het begin van de herfst?
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 18:29

PETRA944 schreef:
Vind je het gek dat ik niet met jouw durf te vissen. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

ja Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IFAN841

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 18:31

Volgend onderwerp. Een slordige 90% van alle computers in de wereld draait onder Windows. Gemakkelijk te installeren en te gebruiken. Een fout stuk software waarmee onze grote vriend Willem Gaatjes de wereld probeert te vernachelen. MET OPZET!!! Het doel? Controle, pure controle over wat jij aan het doen bent. En dat doet hij o.a. via Windows Updates. Uitschakelen die handel! Zelf heeft hij in de jaren '90 bij het ontwikkelen van Windows 95 technieken van Apple gestolen. Een vorm van plagiaat dus. Verder zullen we problemen als virussen, malware, spyware en rootkits maar laten rusten... De oplossing? Heel simpel: Linux!

1. Zoek via Google naar PCLINUX. Download daar een iso-bestand en brand die via Nero op een CD. Zorg hierbij dat je de CD bootable maakt. Haal daarna de CD uit je computer omdat die later aan de beurt komt.
2. Zoek via Google EUSEUS op. Download daar de GRATIS versie van hun partition manager. Installeer deze op je computer, start 'm op en Resize de partitie van Windows. Mocht je soms een 2de partitie hebben, Resize die ook. Aan het einde van die balk zul je ontdekken dat er een stuk harde schijf Unallocated is. Klik op Apply en laat je computer de rest doen. Deze operatie zal een behoorlijke tijd in beslag nemen afhankelijk van de hoeveelheid data op je harde schijf en de grootte van je harde schijf.
3. Nadat je weer in Windows terug bent gekomen doe je de CD in je computer. Herstart je computer en ga naar je BIOS. Bij elke start van je computer staat er wel zoiets van "Press F2 to enter Setup" of "Press F11 to change bootsequence". Bij die laatste optie zorg je dat je computer vanaf CD opstart. Je computer start nu van je CD op en kom je een scherm tegen met o.a. LiveCD. Kies LiveCD en stel het juiste type toetsenbord en je land in. Daarna kom je in een mooie Windows-achtige omgeving. Daar kun je alles ontdekken zonder dat er ook maar iets aan je computer veranderd. Klik nu op Install PCLinuxOS en zal deze voorstellen om de Unallocated gedeelte van je harde schijf te gebruiken. Tijdens de installatie word je gevraagd of je een aantal instellingen wilt veranderen maar dat moet je gewoon zo houden. Verder word je gevraagd een Root-gebruiker en een gewone gebruiker aan te maken. Aan het einde van de installatie word je gevraagd de CD er weer uit te halen.
4. Na het herstarten van je computer zul je ontdekken dat Linux een keuzeprogramma heeft geïnstalleerd waarmee je alsnog Windows kunt opstarten. Maar je gaat nu naar Linux en kom je vanzelf in die Windows-achtige omgeving. Het geheel is in het Engels maar dat is te verhelpen met Localization Manager. Verder is nog een programma, Synaptics genaamd waarmee je software als Firefox, MSN, Skype en nog vele andere dingen die je onder Windows gebruikt kan installeren.
5. Mis je Windows toch nog terwijl je Linux aan het draaien bent? Geen nood. Installeer VirtualBox vanuit Synaptics en hou je Windows CD of DVD bij de hand. Start VirtualBox op en volg de instructies op het scherm op.

Succes!

PS: heb je nog vragen, laat het me weten!

Laatst aangepast door
IFAN841
op maandag 24 september 2012, 18:33
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 18:33

INGE721 schreef:
mijnkoudevoetenwarmenaanjouwvoeten is voor mij het toppunt van zaligheid....alhoewel......drop doet het ook altijd goed Clown smiley

Pffff is dat bij de vrouwen nog steeds niet veranderd? Doe maar drop dan.....

Hoewel...

Thomas, Engeltje smiley

Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 24 september 2012, 18:38
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 18:35

CHATULIEM619 schreef:
Vooradat je me weer neerzet als een onnozele domme vent wil ik je wel op dingen wijzen. Bij een ander topic legt iemand precies uit wat er in de grondtekst staat. En toch zeg je staalhard, daar ben ik het niet mee eens. Is dat omdat de tekst niet duidelijk is of omdat je die tekst niet zo serieus wil nemen? En dat gebeurt eigenlijk best wel vaak. Dus mijn stelling is, dat het niet aan de tekst ligt, maar veel meer aan wat de mensen ermee willen doen.
Veel scheuringen zijn niet ontstaan door het verschil van mening over de bijbel, maar veel meer door onderlinge ruzie. Artikel 31 is geen diepgaand theologisch artikel waar meningsverschillen over zijn ontstaan, het ging in dat artikel over de vraag of de kerk zelfstandig is of dat ze zich moet onderwerpen aan een landelijk geheel. ik vind het vreemd dat ik je daar op moet wijzen, je zou het toch moeten weten naar vier jaar theologie? Of hebben jullie geen kerkgeschiedenis gehad?

Je wilt gewoon niet begrijpen of aanvaarden dat jou wijze van denken niet de enige juiste hoeft te zijn....Jammer dat je dan maar met één voorbeeld uit de kerkgeschiedenis komt.....Niet meer gehad op je jaar Bijbelschool?

Het enige wat ik hier wil neerzetten is dat we elkaar ook de ruimte moeten geven of in ieder geval accepteren dat we het anders zien, zonder dat daar een oordeel over hangt....
En als je een beetje weet van kerkgeschiedenis wet je ook dat de Bijbel en het lezen en interpreteren daarvan voor veel leed heeft gezorgd en en dat nu nog doet.......Beter over kerkgrenzen heen kijken Chatuliem en niet gelijk zo oordelen over andersdenkenden......
Als jij op vrijdagavond naar de kerk gaat en je hebt daar je reden voor, wie ben ik dan om te denken dat het goed of fout is? En ook al praat jij een hele avond in tongen? Als jij dat zo beleefd is dat zo....een beleving is een beleving.......
Ik heb juist op mijn Hebreeuwse les geleerd afgelopen winter dat je de grondteksten zo anders kan opvatten......en ik vind dat juist mooi, zo kom je steeds tot andere inzichten, net als dat je de Bijbel leest.....
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4561 4562 4563 4564 4565 4566 4567 ... 6194 Volgende
Pagina 4564 van 6194