| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 21:42
|
|
|
|
| PETRA944 schreef: | Echt niet, ben nog ouderwets, de man moet vragen. en hij lijkt me leuk, misschien als ik wat meer met hem mail dat ik denk minder En nu heb ik wel genoeg gezegd, wil je me pincode ook nog weten? geef me maar nuttigge tippes, mocht ik ooit gaan daten weer, daar heb ik meer aan. |
Nee hoor , je pincode hoef ik niet te weten , vind het al genoeg om die van me zelf te onthouden. Maar we zouden het wèl erg op prijs stellen als je nou eens diegene zou noemen die je zoooooooo verschrikkelijk leuk vindt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 21:43
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ik zie een schrijffout , Jans.  |
hihi, ik ook!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 21:49
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Nee hoor , je pincode hoef ik niet te weten , vind het al genoeg om die van me zelf te onthouden. Maar we zouden het wèl erg op prijs stellen als je nou eens diegene zou noemen die je zoooooooo verschrikkelijk leuk vindt.  |
Even gaan researchen Visser.....Schrijft die manspersoon ook op het forum vraag je dan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 21:51
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Even gaan researchen Visser.....Schrijft die manspersoon ook op het forum vraag je dan?  |
nee dus het blijft zwaar geheim, en hij leest er ook niet, zegt hij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 21:54
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Eerlijk is eerlijk......je hebt je netjes aan je woord gehouden.
Visser vreest voor de dag van morgen.  |
hmmm nog twee uur te gaan en dan morgen ochtend ga ik al me frustraties op jou lozen via cm visser
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 21:55
|
|
|
|
| PETRA944 schreef: | nee dus het blijft zwaar geheim, en hij leest er ook niet, zegt hij  |
Ooooh dan kun je het ook wel vertellen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 22:01
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Ooooh dan kun je het ook wel vertellen  |
nee want dan ontdekken jullie ook die leuke man en krijg ik er misschien heeeel veel concurentie bij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 22:03
|
|
|
|
| PETRA944 schreef: | hmmm nog twee uur te gaan en dan morgen ochtend ga ik al me frustraties op jou lozen via cm visser  |
Da's niet eerlijk . Jij weet ook wel dat vissertje overdag niet kan reageren omdat ie dan werkt. Als je het doet , dan kan je die nuttige datingtips eeeeecht wel vergeten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 22:06
|
|
|
|
|
serieus he, ik begrijp de bijbel toch goed dat de gevallen engelen zagen hoe mooi wij vrouwen waren en zich met hun vermenigvuldigden destijds en daardoor had je die reuzen? Dus je zou denken ze kwamen als mensen gedaante op de aarde en tadaa. Of begrijp ik dat nou verkeerd? Vind sommigge dingen van het ouwe testament maar heel moeilijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 22:06
|
|
|
|
Deze nog, het begint pas na een seconde of veertig en bijzonder door de hoge mannenstemmen - waaronder Jaroussky. Het volgt het normale schema van Kyrie, Gloria etc.
http://www.youtube.com/watch?v=gpP5aMoAxaY
En dan te bedenken dat dit in deze tijd gewoon op straat gespeeld werd in Italië, al zal het zo goed niet hebben geklonken:
http://www.youtube.com/watch?v=zq49rymjvNg
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op dinsdag 25 september 2012, 22:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 22:07
|
|
|
|
| PETRA944 schreef: | nee want dan ontdekken jullie ook die leuke man en krijg ik er misschien heeeel veel concurentie bij  |
Je hebt hem toch al wel gevraagd zeker of ie graag gaat vissen ? Of niet soms?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 22:07
|
|
|
|
| PETRA944 schreef: | nee want dan ontdekken jullie ook die leuke man en krijg ik er misschien heeeel veel concurentie bij  |
Vent van mijn leeftijd aan de haak geslagen dan Anders ben ik geen concurrent hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 22:08
|
|
|
|
ik zeg helemaal niks meer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 22:09
|
|
|
|
| PETRA944 schreef: | ik zeg helemaal niks meer  |
AHA
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 22:11
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Da's niet eerlijk . Jij weet ook wel dat vissertje overdag niet kan reageren omdat ie dan werkt. Als je het doet , dan kan je die nuttige datingtips eeeeecht wel vergeten.  |
hmmm of die van jouw wel zo nuttig zijn is twijfelachtig natuurlijk , want jij bent toch ook nog vrijgezel Als jij me nou tips geeft, weet ik wat ik dus NIET moet doen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 22:14
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | AHA  |
echt niet van 36, nee iemand van rond mijn leeftijd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 22:14
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | geeneens shoarma???? |
Vandaag niet, en euh, gisteren dus ook niet... En begin het toch eigenlijk wel wat te missen, tijd voor een broodje dus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 22:15
|
|
|
|
| PETRA944 schreef: | hmmm of die van jouw wel zo nuttig zijn is twijfelachtig natuurlijk , want jij bent toch ook nog vrijgezel Als jij me nou tips geeft, weet ik wat ik dus NIET moet doen  |
Haha hij weet wel hoe hij een vis aan de haak moet slaan, mar een vrouw......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 22:15
|
|
|
|
| PETRA944 schreef: | echt niet van 36, nee iemand van rond mijn leeftijd  |
Petra ...... zeg nou niks joh. Laat Anna maar lekker raden .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 22:16
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Petra ...... zeg nou niks joh. Laat Anna maar lekker raden .  |
Ja en tegen jou zal ze het zeggen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 22:17
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Ja en tegen jou zal ze het zeggen  |
Oww wacht ff, Vissertje is rond die leeftijd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
|
|
|
|
| ZWAAN995 schreef: | 80% kerkgangers draagt masker
Een apart berichtje op CIP afgelopen zomer: uit Australisch onderzoek onder 7.000 kerkgangers blijkt dat 80% op zondag een masker draagt, dat wil zeggen: zich anders voordoet dan ze in werkelijkheid zijn. De kerk blijkt bij uitstek de plek waar je vooral niet jezelf kunt zijn. Toch sluiten veel gristenen zich bij dit gemaskerde bal aan en betalen er zelfs grif voor. Hoe komt dat toch?

<><
Zwaan |
Heel herkenbaar, of niet Zwaan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Petra ...... zeg nou niks joh. Laat Anna maar lekker raden .  |
die is nou bij zoeken aan het profielen scrollen ha ha enfin terug on topic, speeddaten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 22:18
|
|
|
|
| PETRA944 schreef: | hmmm of die van jouw wel zo nuttig zijn is twijfelachtig natuurlijk , want jij bent toch ook nog vrijgezel Als jij me nou tips geeft, weet ik wat ik dus NIET moet doen  |
Is die 2 uur nu al om?
Waar zit die niet-oke - knop?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 22:20
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Haha hij weet wel hoe hij een vis aan de haak moet slaan, mar een vrouw......  |
daarom ga ik dus niet met hem vissen, zo zielig als hij dan af gaat omdat ik dan misschien ontdek dat een vis aan d ehaak slaan ook niet lukt. snapte of nog erger, ik vang er meer als hem
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 22:26
|
|
|
|
Hoef ik helemaal niet te weten . Mannen zijn niet zo nieuwsgierig blijkt maar weer.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 22:28
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Fijne vakantie Mario.......stuur je nog een kaartje????  |
Pietenstad was het toch
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 22:29
|
|
|
|
| PETRA944 schreef: | | serieus he, ik begrijp de bijbel toch goed dat de gevallen engelen zagen hoe mooi wij vrouwen waren en zich met hun vermenigvuldigden destijds en daardoor had je die reuzen? Dus je zou denken ze kwamen als mensen gedaante op de aarde en tadaa. Of begrijp ik dat nou verkeerd? Vind sommigge dingen van het ouwe testament maar heel moeilijk |
het lijkt mij voor bijv. de voortplanting wel een vereiste dat er menselijke trekjes aan de fysiek van die engelen zat ja.. maar ik ben er niet bij geweest en de bijbel is uiterst sumier met gegevens. wel kunnen we naar mijn mening veel info uit bijv. de griekse mythologie halen. Die mythologie staat bol van de halfgoden, reuzen en titanen. Vergeet niet dat de wereldbevolking in die tijd nog niet zo bijzonder groot was en na de spraakverwarring uitwaaierde over de aarde. De verhalen van voor de zondvloed werden mondeling doorgegeven. Opvallend is bijvoorbeeld dat vrijwel iedere oude cultuur een versie van de zondvloed kent. Wij noemen de eerste hoofdstukken van genesis bijbelse geschiedenis, maar in feite is het wereldgeschiedenis, vandaar dat bijvorbeeld verhalen van die gevallen engelen in meerdere culturen voorkomen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Hoe vaak ga jij op vakantie Mario? Dit is zelfs voor een leraar niet bij te benen.
Thomas, over drie en een halve week weer een week vrij, zal tijd worden.  |
Nou als ik terug kom is het bijna hersfstvakantie bij mij in de regio, in november heb ik ook nog een week vrij en de laatste week van december en de eerste week van januari heb ik ook vrij. Genoeg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
|
|
|
|
ha ha ha ja echt visser weet alle details echt, maar die zegt ook niks, das vissers onderelkaar he
|
|
| Naar boven |
|
|