| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 16:57
|
|
|
|
| ZWAAN995 schreef: | Jezus Christus staat bij mij op nummer 1!
<><
Zwaan |
bij ons ook
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
Geplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 16:58
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 16:58
|
|
|
|
|
p.s. wij lezen ook de bijbel. gaan ook na de kerk en volgen ook bijbelstudies.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
Geplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 17:00
|
|
|
|
Bijbelse maatstaven fundament van het geloof
Mensen meningen over boord Alleen Jezus Christus aan het Woord
Door de Bijbel heen
Geloof en Vertrouw
<><
Zwaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 17:01
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | | Staat er ook hoe we de komst van onze Heer en Heiland kunnen eerder kunne laten gebeuren? Het is mogelijk wist je dat? |
is het niet zo als iedereen het evangelie gehoord heeft, weet effe het aantal niet meer van de bijna onbereikte gebieden waar mensen het evangelie nog niet kennen, was een visie van een kerkleider om daar aan te werken, want dan zou jezus eerder terugkomen zei hij.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 17:02
|
|
|
|
| ZWAAN995 schreef: | Bijbelse maatstaven fundament van het geloof
Door de Bijbel heen
Geloof en Vertrouw
<><
Zwaan |
nou begin dan met die mensen mening van die ene prediker dat homo,s de hoogstverachtelijke zonde hebben zwaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA412
|
|
Geplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 17:12
|
|
|
|
Jij bent eenzaam [nee,níet niet alleen] Massa's mensen verzamel jij om je heen Jij.....de stoere , sterke vrouw bij 'eenzaam' denkt niemand ooit aan jou want jij......
jij lacht je liefste lach En je bent fenomenaal in je aanpassingsgedrag Je lijkt een vrouw van de wereld Leuk gezin , een mooie baan en een pláátje van een huis met een heuse oprijlaan Maar 's nachts lig jij te huilen want niets is wat het ooit scheen maar je harnas is van ijzer en je masker is van steen Jij bent ánders dan de massa maar jij dwingt je in een rol Ongelukkig en doodmoe Hoelang hou jij dit nog vol? Wees jezelf , wordt weer gelukkig Dan pas kom jij tot je recht Méér alléén , maar minder eenzaam Masker af , dit ben je écht!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 17:18
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Dat is om je onderscheidingsvermogen te scherpen... aardig gelukt bij jou  |
ken je de test met de beer? mijn dochter ging na open dag van opleiding spygoloog etc. ze lieten iedereen een filmpje zien en ze zeiden er gaat een bal heen en weer en jullie moeten tellen hoe vaak die bal heen en weer gaat, iedereen kijken en tellen.... , vervolgens zeiden ze na afloop hebben jullie die beer ook gezien? eh welke beer ? niemand had hem gezien, toen lieten ze het filmpje nog een keer zien en zag iedereen dat er een hele grote beer tussen danste. Doordat iedereen zo gefocust was op de bal en tellen, zagen ze de beer gewoon niet. best interesant,
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 17:20
|
|
|
|
De waarheid achter de eindtijdstudie van Ouweneel
De arrogantie waarmee hij Begint, precies op 1 minuut en 32 seconden: "God waarschuwd en dat mag u wel Hógelijk waarderen..... ".
Mensen als Frank besodemieteren de boel en terwijl het bewezen is gaan ze onverschrokken door zonder ook zelfs maar iets van sorry te zeggen.
F. gaat gewoon door met zijn lezingen zonder dat er ook maar iets is toegegeven of uitgelegd.
Een nichtje van een ex van mij, heeft bij de Nasa gewerkt, ze gelooft niet, maar de kans dat ze dat alsnog gaat doen na deze onzin is héél klein. Zelfde geldt voor andere wetenschappers, die de grootst mogelijke onzin en leugens zien en horen van FO.
Ach ja, alles zelf onderzoeken, kost tijd en geld, dus verzint F. dingen want dan is hij én heel snel klaar, en het, voor hem, domme publiek gelooft het toch wel, dus de pegels blijven binnenstromen. En ondertussen lachen FO en consorten zich te barsten hoe snel ze zoveel geld kunnen verdienen op deze manier, collectes, boeken, dvd's etc.
Hij vertelt zijn verhaal nog steeds en verkoopt zijn dvd’s en boeken nog steeds aan massa’s mensen die in veel gevallen helaas te goedgelovig zijn en verspreidt dus leugens.
Het is ronduit misdadig dat FO zulke zwetsverhalen verkoopt aan mensen die het allemaal voor zoete koek slikken...
De mensen adoreren hem zo, ze voelen zich bevoorrecht dat ze hem 'Frank' mogen noemen....
NB: dit onderwerp heet Willem Ouweneel. Wat ik hierboven schreef betrof zijn broer Frank. Willem is diegene die de genezingen van 7 blinden, waaronder kindertjes, in Birma heeft verzonnen.
Link: Blinde kindertjes helemaal niet genezen in Birma ofwel Burma
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 3 oktober 2012, 17:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 17:32
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Carmen..noem iets op...wat ik niet lust... (en das nou soms zo jammer) |
Worteltjustaart?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 17:38
|
|
|
|
| ZWAAN995 schreef: | Jezus Christus staat bij mij op nummer 1!
<><
Zwaan |
Mooi en hiermee zeg je impliciet dat dit bij een ander niet zo is die iets anders denkt of interpreteert. Oef en oei ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 17:42
|
|
|
|
|
Jol, al aan de hutspot vandaag? Hoort toch bij het leidend ontzet?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
Geplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 17:47
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Mooi en hiermee zeg je impliciet dat dit bij een ander niet zo is die iets anders denkt of interpreteert. Oef en oei ... |
Zie op Jezus Hij kent harten van mij en anderen.
<><
Zwaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 17:48
|
|
|
|
| ZWAAN995 schreef: | Bijbelse maatstaven fundament van het geloof
Door de Bijbel heen
Geloof en Vertrouw
<><
Zwaan |
Helaas beste Zwaan, wil het jou niet aan, dat ook wij leven van uit Gods woord. Jezus deed dat ook zoals het hoort. Hij wil dat wij gingen onderzoeken, wat er in Gods woord zoal staat, Het hoeft dus niet uit boeken, Waarin des schrijvers mening staat. Leer en ga uit van WWJD Kom je een heel eind verder mee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
|
|
|
|
| ZWAAN995 schreef: | Zie op Jezus Hij kent harten van mij en anderen.
<><
Zwaan |
Zwaan, vergeet je missie nou gewoon es... wie weet komt het dan tot praten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
|
|
|
|
| PETRA944 schreef: | | nou begin dan met die mensen mening van die ene prediker dat homo,s de hoogstverachtelijke zonde hebben zwaan. |
Wat ben jij een schat ik kan je wel kussen
<><
Zwaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 17:50
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Zwaan, vergeet je missie nou gewoon es... wie weet komt het dan tot praten. |
.
Laatst aangepast door
|
CARMEN073
|
op woensdag 3 oktober 2012, 19:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
Geplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 17:50
|
|
|
|
Ik hou van jullie allemaal
Gods zegen jullie
<><
Zwaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 17:51
|
|
|
|
Tien voor zes en nog geen idee wat we eten. Ik zou boodschappen doen als pieter thuiskwam en daarna zouden we eten......maarja, als tie belt dat het niet voor half 7 gaat worden heb je dan toch een probleempje. Eerst de kinderen maar een bord friet voorzetten nu, gaan ze vast heeeeel erg vinden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 17:53
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Tien voor zes en nog geen idee wat we eten. Ik zou boodschappen doen als pieter thuiskwam en daarna zouden we eten......maarja, als tie belt dat het niet voor half 7 gaat worden heb je dan toch een probleempje. Eerst de kinderen maar een bord friet voorzetten nu, gaan ze vast heeeeel erg vinden.  |
ja en dan Pieter bellen dat ie maar iets lekkers voor jullie 2en mee moet nemen vind jij natuurlijk ook heeeel erg
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op woensdag 3 oktober 2012, 17:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 17:56
|
|
|
|
| Quote: | BERT168: ik vind het heel jammer dat je in de links naar een site verwijst die een satire maakt van het christelijk geloof,cq.kotsen zoals chat al zei(GGG) |
Frank en Willem Ouweneel maken een Satire van zichzelf en maken door hun vele leugens het christelijk geloof compleet belachelijk....BERT168. En daar moeten jij en Chatuliem van kotsen dat GG dat onderzoekt en met bewijzen komt.....
En dat vind jíj misschien fijn dat zij dat doen dat liegen en besodemieteren daar zou je wel je redenen voor hebben..., maar ik moet dáár van kotsen bij wijze van spreken.... En ondehand ook van jou, met je ongefundeerde kritiek naar mij omdat ik boos ben dat mensen worden belazerd.
De waarheid achter de eindtijdstudie van Ouweneel
De arrogantie waarmee hij Begint, precies op 1 minuut en 32 seconden: "God waarschuwd en dat mag u wel Hógelijk waarderen..... ".
Mensen als Frank besodemieteren de boel en terwijl het bewezen is gaan ze onverschrokken door zonder ook zelfs maar iets van sorry te zeggen.
F. gaat gewoon door met zijn lezingen zonder dat er ook maar iets is toegegeven of uitgelegd.
Een nichtje van een ex van mij, heeft bij de Nasa gewerkt, ze gelooft niet, maar de kans dat ze dat alsnog gaat doen na deze onzin is héél klein. Zelfde geldt voor andere wetenschappers, die de grootst mogelijke onzin en leugens zien en horen van FO.
Ach ja, alles zelf onderzoeken, kost tijd en geld, dus verzint F. dingen want dan is hij én heel snel klaar, en het, voor hem, domme publiek gelooft het toch wel, dus de pegels blijven binnenstromen. En ondertussen lachen FO en consorten zich te barsten hoe snel ze zoveel geld kunnen verdienen op deze manier, collectes, boeken, dvd's etc.
Hij vertelt zijn verhaal nog steeds en verkoopt zijn dvd’s en boeken nog steeds aan massa’s mensen die in veel gevallen helaas te goedgelovig zijn en verspreidt dus leugens.
Het is ronduit misdadig dat FO zulke zwetsverhalen verkoopt aan mensen die het allemaal voor zoete koek slikken...
De mensen adoreren hem zo, ze voelen zich bevoorrecht dat ze hem 'Frank' mogen noemen....
NB: niet te verwarren met zijn broer Willem Ouweneel. Willem is diegene die de genezingen van 7 blinden, waaronder kindertjes, in Birma heeft verzonnen.
Link: Blinde kindertjes helemaal niet genezen in Birma ofwel Burma
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 3 oktober 2012, 18:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
Geplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 17:57
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | | Staat er ook hoe we de komst van onze Heer en Heiland kunnen eerder kunne laten gebeuren? Het is mogelijk wist je dat? |
Spot er maar mee grapjas. Je snapt heus wat ik bedoel.
<><
Zwaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 17:57
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | ja en dan Pieter bellen dat ie maar iets lekkers voor jullie 2en mee moet nemen vind jij natuurlijk ook heeeel erg  |
Ja echt vreeeeeeeeeeselijk, hihi
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
Geplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 18:02
|
|
|
|
| PETRA944 schreef: | | is het niet zo als iedereen het evangelie gehoord heeft, weet effe het aantal niet meer van de bijna onbereikte gebieden waar mensen het evangelie nog niet kennen, was een visie van een kerkleider om daar aan te werken, want dan zou jezus eerder terugkomen zei hij. |
Gaat wat de Bijbel Openbaring in uitlegt want vele vinden het een moeilijk boek en de schrijver heeft De Koning komt makkelijke uitleg over gegeven van Openbaring staan ook plaatjes bij.
<><
Zwaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIAN703
|
|
Geplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 18:06
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | ik heb gegoogled, 2 testen zijn er, beide geven aan dat ik een hsp-er ben, heb......maar WIE en HOE stel je het nu vast....want in het wilde weg gaan roepen dat je het bent of hebt..... |
Ik denk dat je er dus wel van uit kunt gaan dat je HSP-er bent. Verder maakt het denk ik niet echt uit hoe officieel het wel of niet is. Als jij je er in herkent, dan is het zo - en dus kan jij er nu mee verder.
Waarschijnlijk zul je er meer over gaan lezen en te weten komen, en dus kun je beter rekening gaan houden met jezelf. Daar gaat het uiteindelijk denk ik om, dat je je leven zo inricht dat het rekening houdt met jou als hoogsensitief persoon. En waarschijnlijk wordt het dan allemaal een stukje makkelijker.
Succes! Lian
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 18:19
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | Begrijp niet zo goed waarom hier nu al voor de tweede keer een topic wordt geopend speciaal om een leraar/voorganger in de christelijke wereld totaal af te branden. Deze mensen zitten niet op CM, kunnen zich ook niet verdedigen. We kunnen allemaal naar de site van goedgelovig of elders op internet gaan als we kritiek op dit soort mensen willen lezen. Hoeft van mij niet op CM |
Nee, niet speciaal om iemand af te branden. Waarom zou ik zomaar es iemand nemen en afbranden.... En hij kan zich wel verdedigen: hij zegt dat de onderzoekers (die hem ontmaskert hebben) voor Satan werken...die link zoek ik later op.
Ik open dit topic omdat ik niet tegen leugens kan, die onder het kleed moeten worden geveegd, vanwege het 'getuigenis'. Dus het in stand houden van leugens en de gelegenheid om verder te gaan door met liegen en bedriegen en geld over de ruggen van anderen te ''verdienen" onder het mom van het Geloof, dáárom. En dat mag jij dan oke vinden zoals zovelen, maar ik vind dat dat niét kan, en ik mag mijn mening hier neerzetten.
Jij kan weer een topic openen van waarom "Frank" zo integer is ofzo....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
Geplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 18:26
|
|
|
|
....
Laatst aangepast door
|
ZWAAN995
|
op woensdag 3 oktober 2012, 19:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 18:28
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Ja echt vreeeeeeeeeeselijk, hihi  |
Wie zou het eerder erger vinden...ZIJ...of HIJ????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 18:30
|
|
|
|
| ZWAAN995 schreef: | Wat moet ik dan uitleggen ?
<><
Zwaan |
Volgens mij was het geen kwestie van niet kunnen... Maar niet willen!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
Geplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 18:31
|
|
|
|
Voorwaarts Christenstrijders.
1 Voorwaarts, Christenstrijders, drukt uws Konings spoor. Met Zijn heil'ge kruisvaan gaat ons Jezus voor. Weest voor Zijn bevelen, wat u dreigt, nooit doof. Toont, hoe bang 't u worde, in Zijn woord geloof.
Refrein: Voorwaarts, Christenstrijders, drukt uws Konings spoor; met Zijn heil'ge kruisvaan gaat ons Jezus voor.
2 't Was Zijn woord bij 't scheiden: volg Mij onvervaard. Ook u wordt verdrukking, smaadheid niet gespaard. Maar Ik heb verwonnen 's werelds vorst; Zijn macht zal uw trouw beproeven. Waakt! Strijdt in Mijn kracht.
Refrein:
3 Voorwaarts, opwaarts, broeders, werpt Zijn sterkte neer; velt wie tegenstreven, 't geldt uws Konings eer. Hij heeft overwonnen, heerst op 's Vaders troon; strijdt, volhardt ten einde. 't Geldt Zijn eer, uw kroon.

<><
Zwaan
Laatst aangepast door
|
ZWAAN995
|
op woensdag 3 oktober 2012, 18:31
|
|
| Naar boven |
|
|