| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 10:40
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Paraplu kan helpen  |
... sprak zij vanuit haar warme bed, luisterend naar de regen ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 10:41
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | ... sprak zij vanuit haar warme bed, luisterend naar de regen ...  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 13:20
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | | Het is hier geen weer, wat een regen! En nog zo donker ook! Een winterslaap houden is nog niet eens zo`n gek idee, ergens half maart weer wakker worden! |
ja en ik moest werken op de fiets maar inmiddels schijnt de zon Dus na de lunch lekker int zonnetje naar de client
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 13:25
|
|
|
|
Lekker weer nu! Fris, maar een heldere lucht met zonnetje, weinig wind en droog. Kon minder, voor de herfst
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOHAN850
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 13:25
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | Zal ook weer mijn weg alleen moeten zoeken, heb mijn relatie helaas moeten verbreken....... |
Heel erg lastig als je er achter komt dat het toch beter is om te stoppen met een relatie. Alleen verder is niet wat je had gehoopt, maar de eenzaamheid is het ergste vindt ik zelf. Het gesprek, die arm om je heen, die knuffel dat is wat het meeste mist. En al heb je talloze vrienden dan toch.... Heel veel sterkte Roelande.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 13:27
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Nog niks En door dat pet weer heb ik ook zin in niks
Wie wil de boodschappen voor me doen  |
Tssssss....... en jij moet in DECEMBER over de daken gaan??? Dan laat je je toch óók niet tegenhouden door wat "pet weer"??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 13:29
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Tssssss....... en jij moet in DECEMBER over de daken gaan??? Dan laat je je toch óók niet tegenhouden door wat "pet weer"??  |
zeker 'watjes'' piet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 13:30
|
|
|
|
| JOHAN850 schreef: | | Heel erg lastig als je er achter komt dat het toch beter is om te stoppen met een relatie. Alleen verder is niet wat je had gehoopt, maar de eenzaamheid is het ergste vindt ik zelf. Het gesprek, die arm om je heen, die knuffel dat is wat het meeste mist. En al heb je talloze vrienden dan toch.... Heel veel sterkte Roelande. |
Ja...zo is het ook Johan.... Dan kun je je te midden van de mensenmassa....heel eenzaam voelen.. Iedereen rond je kan zeggen...Doe dan eens dit...ga dan eens dat... Wennen??? Dat doet het volgens mij nooit!!!
Dat kost tijd...energie.... Sterkte iedereen die dit herkent....
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zaterdag 6 oktober 2012, 14:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 13:31
|
|
|
|
Volgens mij mag CM wel maatregelen treffen, voordat er door een hier georganiseerd uitje leden gespietst gaan worden.....
Ik bedoel........... na al het wedervaren in Haren, lijkt het me zo ook niet fijn in Alphen aan de Rijn......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 13:32
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | Zal ook weer mijn weg alleen moeten zoeken, heb mijn relatie helaas moeten verbreken....... |
Sterkte
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 13:34
|
|
|
|
Oh wat naar, Roelande. .... Sterkte ermee!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 13:38
|
|
|
|
barman
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 13:41
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | zeker 'watjes'' piet  |
sinds de emancipatie in pietenland heeft toegeslagen zijn de pieten niet meer wat ze geweest zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 13:44
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Daar weet ik wel een oplossing voor  |
slijptol
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 13:49
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Daar weet ik wel een oplossing voor  |
Rijke mannen zijn hier niet te vinden Anna.........wij vrouwen moeten het,zoals gewoonlijk,weer zelf oplossen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 13:51
|
|
|
|
Ondanks het mooie weer hier weinig fut..... Alle tijd dus om bezig te gaan met een fotoboek
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 13:52
|
|
|
|
Ik had om 10 uur de boodschappen al in huis,een band geplakt,een regenton aangesloten ...........nu verveel ik me rot
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 13:55
|
|
|
|
Men zegt dat liefde een kwestie van geven en nemen is, dit is haast de grootste fout die men begaat in en relatie, want bij nemen wil men vaak meer dan de partner kan geven en dan gaat eigen ik nog mee rol spelen.
Liefde is een kwestie van geven en KRIJGEN. Waarom dit zo is, is dat als men zaken wil de liefde niet maar aan bod komt, maar materialistische zaken (ook in fysiek bijv, knuffelen)belangrijker worden en men dingen verwacht die een ander soms niet kan opbrengen en wel begint te eisen soms.
Stel je metgezel is ernstig ziek, en is zeer verzwakt, dan kan je niet verwachten dat hij/zij alle taken nog doet die voorheen normaal waren en jij dus een gedeelte moet overnemen. Als je toch een belonig verwacht voor wat je extra doet, ben je aan het nemen en loopt de zooi in het honderd, doe je het uit liefe zonder verwachtingen zal je beloning groter zijn dan je verwacht, de liefde groeit juist door de ander te helpen.
Dus bij geven en krijgen groeit de liefde en bij geven en nemen (ik wil) koelt zij. Ik heb een fantastisch huwelijk gehad totdat (door verkeerde invloeden) het eigen ik hoogtij ging vieren bij haar. Letwel als er iets mis gaat ligt de schuld heel vaak ook mde bij de ander, dus heb ik weldegelijk ook schuld aan de zooi.
Helaas konden wij niet met elkaar in gesprek omdat het hoofdzakelijk eenrichting verkeer was. Ze was een fantastische moeder maar heeft even niet in de gaten dat ook naar de kinderen toe, liefde geven en krijgen is. Gelukkig heb ik contact met hun en hun moeder kunnen hertstellen.
Eerlijk zijn is een groot goed, vooral in de liefde
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op zaterdag 6 oktober 2012, 19:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 14:07
|
|
|
|
Even een hart onder de riem beste dames, gewoon een aardigheidje.
Een huisvrouw, lieve mensen, is de spil van haar gezin. Zij is als eerste wakker en slaapt als laatste in. Is zij een dagje stappen, dan jammert heel de troep. Want niemand kan haar missen.... ,,Toch heeft zij geen beroep!??
Zij tovert met de centjes, en brengt de kinders groot. Droogt tranen en snuit neusjes, is net een 1000-poot. Als iedereen de griep heeft, verpleegt zij heel de troep. Loopt zelf van de koorts te bibberen.... ,,Toch heeft zij geen beroep!??
Zij is een troost der kleinen, en vaders grootste schat. Het aanrecht is haar altaar, de pan haar wierookvat. Zij is in het drukke leven, het rustpunt voor haar troep. Haar wapenspreuk is ,,DIENEN??.
HUISVROUW S`ochtendsvroeg maak ik het ontbijt Manlief gaat werken en heeft weinig tijd Zoonlief roept van boven aan de trap "ik wil geen brood, maar ik wil pap," De wasmachine draait,de stofzuiger loopt Tussendoor geen rust, wat ik wel had gehoopt
De bedden opmaken, de kamer stoffen Ik loop inmiddels al op m`n sloffen De deurbel gaat, weer iemand aan de deur Of ik mee wil doen aan een of ander gekeur Gauw naar de bank, het geld is op Dan naar de winkel, wat schaft de pot?
De hond uit laten, niet vergeten Mijn schoenen zijn al helemaal versleten Gauw gaan koken, manlief komt thuis Ploft neer op de bank, zit voor de buis Roept om zijn sloffen en vraagt spontaan; En wat heb jij de hele dag gedaan???
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op zaterdag 6 oktober 2012, 14:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 14:16
|
|
|
|
| PETRA944 schreef: | | Tuurlijk wel, jij reageerde alleen maar wijs. Dus jouw mening was zelf een belangrijk aandeel in dit topic. |
Ik denk dat mijn beeld van een normale reactie naar je medemens anders is dan de mening die (soms) op CM heerst. Maar goed,men vindt mij te werelds denk ik,ik vind het hier soms ronduit grof en gestoord.Zo raar als op CM maakt ik het in mijn dagelijks leven nooit mee,gelukkig niet zeg........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 14:24
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik had om 10 uur de boodschappen al in huis,een band geplakt,een regenton aangesloten ...........nu verveel ik me rot  |
Dat heb ik nu ook. Heel de ochtend gewerkt , gegeten , boodschappen gedaan, en nu ????????? 'k ga maar ff siësta houden denk ik.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 14:48
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Dat heb ik nu ook. Heel de ochtend gewerkt , gegeten , boodschappen gedaan, en nu ????????? 'k ga maar ff siësta houden denk ik.  |
hoe is het met de zeebaarzen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 14:48
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Dat heb ik nu ook. Heel de ochtend gewerkt , gegeten , boodschappen gedaan, en nu ????????? 'k ga maar ff siësta houden denk ik.  |
hoe is het met de zeebaarzen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 14:49
|
|
|
|
|
foutje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 15:03
|
|
|
|
we willen dus op zaterdag 13 oktober voor de dertiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....) bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 39 jaar, met pleegdochter (6) Djes101, 43 jaar, regio 070 Erika129, 37 jaar, regio 0318 Tjoklat313, 52 jaar, regio 078 Jans221, 51 jaar, regio 0180 Willemien943, 45 jaar, regio 010' xabia, 48 jaar, regio belgie flower953, 49 jaar, regio 030 joelle246, 52 jaar, regio 070 mieke962, 41 jaar, regio 0181 mirrie240, 21 jaar, regio 0341 (met kids?) sabine999, 26 jaar, regio 0342 qjes546, 44 jaar, regio 035
willem618. 43 jaar, regio 0344 met 4 kinderen (15, 13, 9, 3) heide115, 45 jaar, regio 070 Harald940, 37 jaar, regio 038 jesse968, 36 jaar, regio 078 johanurd092, 36 jaar, regio 0521 gert844, 60 jaar, regio 0184 Herman, regio 033 Pleun, regio 0355 joost500, regio 595, 48 jaar
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 8 oktober 2012, 11:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 15:07
|
|
|
|
| GERT833 schreef: | Hoi Hannah,leuk dat we mogen komen. Mijn vrienden zijn Herman uit regio 033 en Pleun uit regio 355.
Gr. Gert |
ik heb de namen toegevoegd, hoor, gert. mag ik ook nog een leeftijd van je?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PAULIEN084
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 15:20
|
|
|
|
Zelf ben ik welkom geheten door een paar mensen. In eerste instantie schrok ik daar van, denkende dat ze allemaal 'iets van me wilden'. Ik ging er namelijk van uit dat iedere man die me mailt, doelgericht op zoek is naar een partner. Eenmaal uitleg gekregen van de mailers, dat ze het gewoon vrijblijvend bedoelden, leerde ik wat ontspannen.
Mijn visie daarom: Voel je vooral vrij om mensen te verwelkomen, dat is hardstikke leuk! Handig daarbij, is om, als je verder geen intenties hebt, dit daarbij meteen duidelijk te maken door een zinnetje als: 'succes met de zoektocht' of: 'ik wens je het beste toe hier op CM'. Ik zelf waardeer het erg, wanneer ik uit een mail kan aflezen wat iemand bedoelt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 15:25
|
|
|
|
|
Heeft een ieder zijn/haar links veranderd of zijn ze mee veranderd toen ik ze plaatste?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 15:27
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Als het geen weer is ben je off-topic  |
Mijn abonnement loopt volgende week af. Er is nu een herfstactie: Breng de herfst gezellig door op ChristianMatch, 2 maanden voor 14,99 euro! Misschien toch beter dan een winterslaap houden. En Anna, dit is wel on-topic: want het gaat over het weer verlengen van mijn abonnement!
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |