ChristianMatch

Forum

Gods plan met je leven.
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4667 4668 4669 4670 4671 4672 4673 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: zondag 14 oktober 2012, 13:08

MARITIME853 schreef:
Gezien de reactie's lees ik alleen de aannames en intrepretatie's dat in de oren gesproken is uit de traditionele religie.

Wat zegt "Het Woord van God" zelf hierover!!!

Is wat Jezus zegt en deed ondergeschikt aan "Het Woord"?
Wordt Zijn overwinnig teniet gedaan door "Het Woord"?

Leer uit "Het Woord", dan krijg je inderdaad interpretaties en meningen. Probeer die onderbouwend te maken zo God het wil.
Wil God totale vernietiging van hen die nu niet voor Jezus kiezen en is Jezus maar voor gedeeltelijke zonden aan het Kruis gegaan? Laat Hij wel een gedeelte varen van het Werk dat Zijn hand is begonnen?

Velen willen door doemdenkerij mensen aanzeten om voor God te kiezen maar vergeten wie er Baas is. Jezus vereld niet voor niets de gelijkenis van de dagloners. Het is niet aan ons om te bepalen tot wanneer zondaars zich mogen bekeren. Misschien krijgen de "verloren zondaars die al gestorven zijn alsnog een kans als alle doden opstaan. Al sme nziet wie Jezus is, ham dan alsnog erkend en Hem geeft wat wat Hem toekomt, zou d evader dan nie tluisterne naar Zijn Zoon al sdie voor hun opkomt en Satan een nog groter verlies lijdt?

Uiteraard, begrijp me goed, kunnen we niet om"Het Woord" heen, we moeten waarschuwingen weldegelijk ter harte nemen en zo groeien in geloof

Laatst aangepast door
PIETER619
op dinsdag 16 oktober 2012, 00:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zondag 14 oktober 2012, 13:50

STEENTJE178 schreef:
Nee joh, gewoon een niet-slimme, maar wel sociale Zeeuw Smiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley Knipoog smiley

Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: zondag 14 oktober 2012, 14:00

LEANNE226 schreef:
Petra hou op met je schuldig te voelen!Je mag best eens naar jezelf kijken en voor jezelf opkomen en zelfmedelijden is niet erg zolang je er niet in wegzinkt.........kop op,je voelde je niet goed,misschien had die boze man net een rekening in de bus gekregen..........het liep zo,klaar! Knipoog smiley

Leanne,die vandaag maar weer eens naar een jarige gaat.......de directe (schoon)familie zit op dit moment op 70 personen(en de volgende zijn al onderweg Knipoog smiley )

70 man schoonfamilie, leuk zo groot Lachende smiley , het feit blijft gewoon dat de man wel ergens gelijk had. daarom liet het voorval me niet meteen los. zal wel zon blauwe envelop dan zijn geweest die die man had gekregen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 14 oktober 2012, 14:09

STEENTJE178 schreef:
Nee joh, gewoon een niet-slimme, maar wel sociale Zeeuw Smiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley Knipoog smiley

Nou ja , ik had de keus ..... of anders naar de pn gaan .
Maar soms zeggen ze wel eens dat je haast onmisbaar bent , en aangezien ze dat van de pn niet gezegd hebben was mn keus dus anders.
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zondag 14 oktober 2012, 14:13

VISSER278 schreef:
Nou ja , ik had de keus ..... of anders naar de pn gaan .
Maar soms zeggen ze wel eens dat je haast onmisbaar bent , en aangezien ze dat van de pn niet gezegd hebben was mn keus dus anders.

Je had dus de keuze tussen in de regen staan of in de regen staan??
Tsja, das niet ingewikkeld, lijkt me Clown smiley.
Nu heb je dus onmisbaar ergens in de regen gestaan, 3-en-een-half-uur-lang....... Wat zul jij naar slootwater geroken hebben! Of had je wel ff shampoo bij je? Scheelde je douchewater thuis! Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zondag 14 oktober 2012, 14:21

PETRA944 schreef:
70 man schoonfamilie, leuk zo groot Lachende smiley , het feit blijft gewoon dat de man wel ergens gelijk had. daarom liet het voorval me niet meteen los. zal wel zon blauwe envelop dan zijn geweest die die man had gekregen Knipoog smiley

Heb je toch nog een goeie daad gisteren joh, dankzij jou kon hij zn agressie er ff uitgooien over die enveloppe en kwam hij vast een stuk opgeluchter thuis Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zondag 14 oktober 2012, 14:24

Ruzie met mn computer, weet iemand hoe je een duitstalige computer op nederlands kan zetten??
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: zondag 14 oktober 2012, 14:31

ROELANDE345 schreef:
oe en dat snacht om 4 u?? nog even opblijven en je kon meteen door naar de kerk Clown smiley

Ja ik kwam uit het dorpshuis, had EHBO dienst, dus ff checke zowel mail als forum, paar uurtje slapen en inderdaad weer vroeg naar de kerk 8.15 ivm klaarzetten en opruimen techniek bij Hiskidszaal (zondagschool) en kerkzaal.

IN 2007 en 2008 was het vaak zo dat ik zaternacht taxireed en een uurtje slaap had en dan om 7 uur naar het dorpshuis (waar we toen kerkten) kerk ging om alles op te bouwen. Moet wel toegeven dat ik 's middags wat slaap moest inhalen.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zondag 14 oktober 2012, 14:39

ANNETTE792 schreef:
Ruzie met mn computer, weet iemand hoe je een duitstalige computer op nederlands kan zetten??

nein, leider nicht Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zondag 14 oktober 2012, 15:06

ANNETTE792 schreef:

Dit hoort bij het topic pc-problemen Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CORTAZAR588

BerichtGeplaatst: zondag 14 oktober 2012, 16:58

Ik ken het gebod.
Dat is mij bekend , maar even afgezien van alle verwijten aan mijn adres , heeft de staat desalniettemin de taak om zijn ingezetenen te beschermen.

Dat kan op velerlei wijzen.

Het gebod Gij zult niet doden is duidelijk.

Maar geldt dat in de eerste plaats niet voor de verdachte ?
Waarom zou deze daarvan verschoond moeten blijven?

Degene die een moord begaat neemt het leven van een slachtoffer.
Ik heb het niet over doodslag want dat is een andere kwestie.

Moord is altijd gewild.
Of het nu komt omdat je een slechte jeugd hebt gehad of een koele moeder of een slecht huwelijk of dat je in andere problemen zit...
er is geen verdediging voor moord noch is er een reden om te doen alsof het verdedigbaar is.

Het is een capitaal misdrijf.

En zoals de meeste overheden ermee omgaan en het feit , dat een groot gedeelte van deze sujets recidiveert , is het vragen om problemen.
Ik weet , dat niemand het hier met me eens is en dat iedereen er schande vn spreekt , maar kom dan eens met tegenbewijs.?

De bijbel ken ik en de vigerende gedachte hier op het Forum , dat sinds het sterven van Jezus , alles id geoorloofd , want Hij vergeeft het toch wel , die gedachte is mij ook bekend.

Maar ik geloof niet dat God alles door de vingers ziet en overal wel een oogje toeknijpt.
Wie een moord begaat en zich niet bekeert, gaat naar de Hel.
Wie een dronkaard is en dus de alcohol als afgod heeft en zich niet bekeert en stop met zuipen
komt niet in het koninkrijk der hemelen.

Wie hoereert en alles wat los en vast zit ........, komt niet in de hemel.

Waarom is het zo moeilijk om deze woorden te accepeteren?
Omdat het de roze wolk doorprikt dat God Sinterklaas is ?
En spaar me alle kletskoek dat je je op het Licht moet richten.
De Satan komt als de engel van het licht en hij wil niets anders dan dat wij de bijbel niet meer letterlijk nemen , maar er een mooi verhalen boek van maken.

En elkaar in slaap sussen .........
Naar boven

Auteur Bericht
SIMSIM368

BerichtGeplaatst: zondag 14 oktober 2012, 17:03

Zat laatst op een terras, vroeg mijn maat weet jij waar zonnebloem olie van gemaakt is? Denk van zonnenbloemen. En olijfolie , ik denk van olijven, en babyolie? ............

Komen er twee van die blonde dames langs het terras stoppen, komt de ober en vraagt zoekt u een tafel? Zegt de éne blonde : ow is dit een meubelzaak?
Naar boven

Auteur Bericht
SVEN797

BerichtGeplaatst: zondag 14 oktober 2012, 17:07

CORTAZAR588 schreef:
Ik ken het gebod.
Dat is mij bekend , maar even afgezien van alle verwijten aan mijn adres , heeft de staat desalniettemin de taak om zijn ingezetenen te beschermen.

Dat kan op velerlei wijzen.

Het gebod Gij zult niet doden is duidelijk.

Maar geldt dat in de eerste plaats niet voor de verdachte ?
Waarom zou deze daarvan verschoond moeten blijven?

Degene die een moord begaat neemt het leven van een slachtoffer.
Ik heb het niet over doodslag want dat is een andere kwestie.

Moord is altijd gewild.
Of het nu komt omdat je een slechte jeugd hebt gehad of een koele moeder of een slecht huwelijk of dat je in andere problemen zit...
er is geen verdediging voor moord noch is er een reden om te doen alsof het verdedigbaar is.

Het is een capitaal misdrijf.

En zoals de meeste overheden ermee omgaan en het feit , dat een groot gedeelte van deze sujets recidiveert , is het vragen om problemen.
Ik weet , dat niemand het hier met me eens is en dat iedereen er schande vn spreekt , maar kom dan eens met tegenbewijs.?

De bijbel ken ik en de vigerende gedachte hier op het Forum , dat sinds het sterven van Jezus , alles id geoorloofd , want Hij vergeeft het toch wel , die gedachte is mij ook bekend.

Maar ik geloof niet dat God alles door de vingers ziet en overal wel een oogje toeknijpt.
Wie een dronkaard is en dus de alcohol als afgod heeft en zich niet bekeert en stop met zuipen

De Satan komt als de engel van het licht en hij wil niets anders dan dat wij de bijbel niet meer letterlijk nemen , maar er een mooi verhalen boek van maken.

En elkaar in slaap sussen .........

Je vergeet de helft. Alles is geoorloofd alleen niet alles is oorbaar.
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: zondag 14 oktober 2012, 17:26

en wie zonder zonde is, werpe de eerste steen.....wat ziet gij de splinter in de ogen van een ander maar niet de balk in uw eigen ogen.....zomaar wat teksten die boven komen......het is niet alleen zwart of wit...nuances zullen er zijn......een oog voor een oog?? werkt het zo???
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zondag 14 oktober 2012, 17:32

Kip setan met nasi Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROLF230

BerichtGeplaatst: zondag 14 oktober 2012, 17:35

annette schreef:

kip satan met nazi Kwijlende smiley

Pardon?
Naar boven

Auteur Bericht
SJAOULSKI206

BerichtGeplaatst: zondag 14 oktober 2012, 17:36

PIETER619 schreef:
Wie wat en hoe heeft God het met ons voor en wat staat ons, of onze kinderen, allemaal te wachten in de toekomst?

Het volk van God is en blijft het volk van God en wij als "bekeerde heidenen" hebben door Jezus te erkennen als de Opgestane Zoon van God ook deel gekregen van het Koninkrijk van God, maar niet horend bij zijn volk. het volk van "Israël" is en blijft een bevoorrecht volk, ondanks dat velen nog niet belijdend christen zijn, het is en blijft Zijn Oogappel.

Wat er allemaal nog staat te gebeuren is gedeeltelijk aan ons te wijten. We mogen vragen ( is beschreven in de Bijbel) om een vervroegde wederkomst.) Dit kan omdat er 2 soorten profetiën zijn, voorspellende (Jona en Nineve) of uitkomende (Sodom en Gomorra).

Nog effies terzijde, feesten ter ere van God, of het nu loofhuttenfeest pascha of pasen of kerst is of wat dan ook, hebben mijn inziens niets verkeerds meer ongeacht de herkomst.

Beste Broeder Pieter,

Het klopt dat de Joden de Gekozen volk is om Zijn Heiligheid en Grootheid te laten zien aan de Wereld. Helaas geloven niet al mijn broeders en zusters uit de huis van Ya'akov in Yeshua HaMasjiach (Ik benadruk hierin de naam Yeshua wat iedere Jood gebruikt bij de gebeden want het betekent Onze Verlosser), maar dat heeft zijn lading en oorzaken.

Over de vraag waar jij je reactie opent kan ik het volgende antwoorden:
Wat ons te wachten staat, hoe het moet lopen en hoe het gaat lopen voor ons als Gelovigen in Adonai Yeshua is voor ons als mensen maar klein beetje geopenbaard.

Wel hebben we van de Eeuwige heel duidelijke verordeningen gekregen in Zijn Heilige Woord. Met aan de ene kant heel duidelijke en simpele opdrachten en leefregels om hier in de aarde als Zijn volk gezien te worden, en aan de andere kant geestelijke kennis die maar gedeeltelijk geopenbaard voor veel mensen en voor anderen meer en deze gaan over wat ons te wachten staat en wat ons kan beschermen tegen de verschrikkingen van de toekomst. Zo heeft de Eeuwige geprobeerd om ons zo dicht mogelijk bij Hem te houden.

Het is ook waar dat Theologisch gezien is de Huis van Ja'akov een Aparte bestemming heeft in Zijn Heilige Plan, Maar kijkend naar Zijn Heilige Woord, zijn ook de gelovigen uit de Volken die zich aansluiten bij de Huis van Jisrael zich ook zo geteld worden als de Kinderen van de Huis Jisrael. Met andere woorden, wat voor het Huis van Jisrael geldt geldt ook voor de ingevoegde volk aan het huis. Wel zijn er specifieke geboden voor de Kinderen van het Huis van Ja'akov die niet altijd van toepassing zijn op de vreemdelingen die tussen ons wonen in het Huis van de Eeuwige Tsewa'ot!
Als we zien dat de Eeuwige regelmatig zegt over een onderwerp dat het Geldt voor jou (als volk) en voor de vreemdeling onder jullie, dus hoe meer moet het gelden voor de gelovigen die zich uiteindelijk zich in Gan Eden tussen het Huis van Jisrael zullen staan om de Eeuwige aan te bidden en te prijzen?

Wat wel de Grootste taak van het Huis van Jisrael en met name de Gelovigen ervan in Adonai Yeshua is de taak van de Liefdevolle Leraren op zich te nemen voor de Gelovigen uit de Volken.
Een Liefdevolle Leraar is niet neerbuigend of bekritiseert, maar uitdagend en onderwijzend (al moet het soms in een strenge toon) naar de mensen om zich heen.
Dit is geen nieuwe taak die ingesteld is na de eerste komst van Adonai Yeshua, maar altijd zo geweest. Dat kan je ook regelmatig lezen in de boeken van de Profeten waarin soms de Eeuwige zegt dat er ook naar de omringende Volken gegaan moet worden.
Dit omdat Onze Heilige G'd is een Genadige G'd die volgens mij het liefst alle kinderen van Adam wil redden en hun dichtbij Hem wil houden als een Liefdevolle VADER.

Wat betreft de feest- en gedenkdagen, wil ik je wijzen dat de Eeuwige G'd, de G'd van Avraham, Yitschak en Ja'akov, Onze VADER in al Zijn Verordeningen gewild heeft om Zijn Kinderen Apart te zetten van de Egypte en Rome. Dit zien we heel duidelijk wanneer Hij in Zijn Heilige Woord ons terechtwijst benoemt Hij altijd dat we zijn Verordeningen hebben losgelaten en de afgoden hebben gevolgd, en zegt ons om terug te keren naar Zijn Heilige Wegen.
Zijn Heilige Wegen zijn niet alleen Zijn Liefdevolle Genade, maar ook wat Hij van ons vraagt om te doen voor Hem en ter Glorie van Zijn Heilige Ontzagwekkende NAAM. De Bijbelse Feest- en Gedenkdagen heeft de Eeuwige zelf vastgesteld met de exacte vermelding op welke dagen ze gevierd worden. Wie zijn wij als mensen om aan Zijn Heilige Woord te veranderen? Yeshua zegt niet voor niets dat wie een jotta of klinker wijzigt aan de Heilige Woord (de TORA) zal de Koninkrijk van de Eeuwige Tsewa'ot niet zien. Ook wetend dat Yeshua, Petrus, Paulus en alle andere discipelen die genoemd worden in de Tora (van Genesis t/m Openbaringen) zich altijd aan de Verordeningen van de Eeuwige hebben gehouden zonder iets te veranderen zelfs is geschreven in de boek Handelingen dat ze als ijverige joden leefden, Wie zijn wij die de Heilige Adonai Yeshua niet hebben gezien of gehoord met onze aardse ogen en oren om te zeggen dat wat Zijn Discipelen hebben gedaan niet is op ons van toepassing?

Daarom zeg ik, zelfs de kleinste gebod nu en tot in Eeuwigheid geldig en zal blijven, want het is en blijft het Woord van de Eeuwige.
De Eeuwige vraagt niet veel van ons om te doen, en gooit niet een zware last op ons in onze Levenswandel met HEM. Dus waarom worden we onverschillig en zeggen het maakt niet uit welke dag of hoe of wat dan ook. Nee Broeder (en Zusters) het maakt allemaal uit. Want alles wat we doen moet voor de heidenen om ons heen een afspiegeling van HEM zijn. Dus zoals Sjaoul (Paulus) heeft geschreven: Niet ik, maar HIJ leeft in mij!
Daarom zeg ik, Laat ons allen Amen met ons hart zeggen tegen de Woorden van Rabbi Sjaoul en uitvoering aan geven.

Ik bid en hoop dat ik met deze reactie wat heb kunnen ophelderen, zodat er de Ogen en de Oren van ons allen geopend worden voor de Heilige G'd van Jisrael, HaSjem!

Met de Zegen van Onze Adonai Yeshua en in Zijn Liefde komen mijn wensen naar je (jullie) toe,

B'Sjem Adonai Yeshua HaMasjiach, Sjaloom,

Sjaoul
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zondag 14 oktober 2012, 17:37

ROLF230 schreef:
annette schreef:

kip satan met nazi Kwijlende smiley

Pardon?

hey, ik woon misschien in duitsland maar zo erg zijn we nou ook weer niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MARITIME853

BerichtGeplaatst: zondag 14 oktober 2012, 17:42

PIETER619 schreef:

Leer uit "Het Woord", dan krijg je inderdaad interpretaties en meningen. Probeer die onderbouwend te maken zo God het wil.
Wil God totale vernietiging van hen die nu niet voor Jezus kiezen en is Jezus maar voor gedeeltelijke zonden aan het Kruis gegaan? Laat Hij wel een gedeelte varen van het Werk dat Zijn hand is begonnen?

Velen willen door doemdenkerij mesen aanzeten om voor God te kiezen maar vergeten wie er Baas is. Jezus vereld niet voor niets de gelijkenis van de dagloners. Het is niet aan ons om te bepalen tot wanneer zondaars zich mogen bekeren. Misschien krijgen de "verloren zondaars die al gestorven zijn alsnog een kans als alle doden opstaan. Al sme nziet wie Jezus is, ham dan alsnog erkend en Hem geeft wat wat Hem toekomt, zou d evader dan nie tluisterne naar Zijn Zoon al sdie voor hun opkomt en Satan een nog groter verlies lijdt?

Uiteraard, begrijp me goed, kunnen we niet om"Het Woord" heen, we moeten waarschuwingen weldegelijk ter harte nemen en zo groeien in geloof

Nee, Hij zelf was Het Woordt dat levend geworden is!!!
Hij deed precies alles naar "de wil van God" Zijn Vader, onze Vader.

Nee, Zijn overwinning is "Het middel" dat tot verlossing en tot kennis van de waarheid is....
-----Want er is een God, er is ook een Middelaar Gods en der mensen, de Mens Christus Jezus;------

Dat is deels de betekinis van:
Joh 3:16 Want alzo lief heeft God de wereld gehad, dat Hij Zijn eniggeboren Zoon gegeven heeft, opdat een iegelijk die in Hem gelooft, niet verderve, maar het eeuwige leven hebbe.

Laatst aangepast door
MARITIME853
op zondag 14 oktober 2012, 17:58
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 14 oktober 2012, 17:47

Na een fijne avond te hebben gehad de volgende dag een heerlijke migraine te hebben Boze smiley en nee ik was de BOB dus had geen alcohol op Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 14 oktober 2012, 17:48

ANNETTE792 schreef:
hey, ik woon misschien in duitsland maar zo erg zijn we nou ook weer niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley
Groente soep en beenhammetje met champignonsaus..
Als toetje een mierzoet toetje.... als mijn schoonzus nog eens wat weggeeft eerst informeren hoe zoet het is hihi..
Naar boven

Auteur Bericht
MARITIME853

BerichtGeplaatst: zondag 14 oktober 2012, 17:50

MARITIME853 schreef:
Hoe wordt Gods Koningkrijk nu zichtbaar? En wat is daarvoor nodig?

1Ti 2:1 Ik vermaan dan voor alle dingen, dat gedaan worden smekingen, gebeden, voorbiddingen, dankzeggingen, voor alle mensen;
1Ti 2:2 Voor koningen, en allen, die in hoogheid zijn;
1Ti 2:3 Want dat is goed en aangenaam voor God, onzen Zaligmaker;
1Ti 2:4 Welke wil, dat alle mensen zalig worden, en tot kennis der waarheid komen.

Want er is een God, er is ook een Middelaar Gods en der mensen, de Mens Christus Jezus;
1Ti 2:6 Die Zichzelven gegeven heeft tot een rantsoen voor allen, zijnde de getuigenis te zijner tijd;
1Ti 2:7 Waartoe ik gesteld ben een prediker en apostel (ik zeg de waarheid in Christus, ik lieg niet), een leraar der heidenen, in geloof en waarheid.

Vanuit de kontekst vind ik dit geweldig om te lezen dat veel zegt hoe een man en vrouw zich gedragen in Zijn Koningkrijk.

1Ti 2:8 Ik wil dan, dat de mannen bidden in alle plaatsen, opheffende heilige handen, zonder toorn en twisting.
1Ti 2:9 Desgelijks ook, dat de vrouwen, in een eerbaar gewaad, met schaamte en matigheid zichzelven versieren, niet in vlechtingen des haars, of goud, of paarlen, of kostelijke kleding;
1Ti 2:10 Maar (hetwelk de vrouwen betaamt, die de godvruchtigheid belijden) door goede werken.
1Ti 2:11 Een vrouw late zich leren in stilheid, in alle onderdanigheid.
1Ti 2:12 Doch ik laat de vrouw niet toe, dat zij lere, noch over den man heerse, maar wil, dat zij in stilheid zij.
1Ti 2:13 Want Adam is eerst gemaakt, daarna Eva.
1Ti 2:14 En Adam is niet verleid geworden; maar de vrouw, verleid zijnde, is in overtreding geweest.
1Ti 2:15 Doch zij zal zalig worden in kinderen te baren, zo zij blijft in het geloof, en liefde, en heiligmaking, met matigheid.

Wat is de zaligheid van de vrouw?
Is te lezen in vers 15....
"geloof, liefde en heiligmaking"....

Laatst aangepast door
MARITIME853
op zondag 14 oktober 2012, 17:52
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zondag 14 oktober 2012, 17:52

Zigeunerschnitzel, gebakken aardappeltjes met sla, en griekse yoghurt met verse brommels toe Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 14 oktober 2012, 17:53

STEENTJE178 schreef:
Zigeunerschnitzel, gebakken aardappeltjes met sla, en griekse yoghurt met verse brommels toe Kwijlende smiley

Geschokte, onthutste smiley Smiley die vol vragen zit met watte toe??? Brommels?? bromvliegen? Zieke smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zondag 14 oktober 2012, 17:53

ERIKA129 schreef:
Na een fijne avond te hebben gehad de volgende dag een heerlijke migraine te hebben Boze smiley en nee ik was de BOB dus had geen alcohol op Knipoog smiley

Ai, sterkte ermee, Erika.
Hopelijk verdwijnen de mannetjes met de hamers en bankschroeven heel gauw weer....... (en nee, ik heb het nu ff niet over stratenmakers Knipoog smiley)
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 14 oktober 2012, 18:02

STEENTJE178 schreef:
Ai, sterkte ermee, Erika.
Hopelijk verdwijnen de mannetjes met de hamers en bankschroeven heel gauw weer....... (en nee, ik heb het nu ff niet over stratenmakers Knipoog smiley)

Wilde al zeggen als er nu leuke tussenzaten Knipoog smiley ach het zal wel weer overgaan voordat ik een jochie ben zeggen we maar Knipoog smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zondag 14 oktober 2012, 18:06

ERIKA129 schreef:
Wilde al zeggen als er nu leuke tussenzaten Knipoog smiley ach het zal wel weer overgaan voordat ik een jochie ben zeggen we maar Knipoog smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Ja vast, maar ehm...... tussen de migrainemannetjes heb ik nog nóóít een leuke kunnen ontdekken........
Het zijn eerder van die mannetjes die altijd ongelegen komen, alle aandacht opeisen, energie vreten, je letterlijk kopzorgen bezorgen, irritante druktemakers, claimen alle ruimte, ze trekken zich niks van je aan, je schopt ze het liefst zo gauw mogelijk de deur weer uit, maar dat respecteren ze dan ook nog es niet.......
Irritante kereltjes, die migrainemannetjes Knipoog smiley
Succes met het de deur uit werken van ze.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 14 oktober 2012, 18:15

STEENTJE178 schreef:
Ja vast, maar ehm...... tussen de migrainemannetjes heb ik nog nóóít een leuke kunnen ontdekken........
Het zijn eerder van die mannetjes die altijd ongelegen komen, alle aandacht opeisen, energie vreten, je letterlijk kopzorgen bezorgen, irritante druktemakers, claimen alle ruimte, ze trekken zich niks van je aan, je schopt ze het liefst zo gauw mogelijk de deur weer uit, maar dat respecteren ze dan ook nog es niet.......
Irritante kereltjes, die migrainemannetjes Knipoog smiley
Succes met het de deur uit werken van ze.

hihi je beschrijft ze precies goed...
Ik ga morgen eerst eens een ander kussen scoren heb namelijk een idee dat dat ermee te maken heeft... Mn schouders en nek zitten muurvast... ok heb ook weer wat spanningen te verwerken Gefrustreerde smiley maar goed komt goed hier hoor!!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 14 oktober 2012, 18:16

dubbel Twijfelende smiley

Laatst aangepast door
ERIKA129
op zondag 14 oktober 2012, 18:16
Naar boven

Auteur Bericht
MIRRIE240

BerichtGeplaatst: zondag 14 oktober 2012, 19:35

Ik heb gisteravond dus mijn date gehad.
En de beschrijving klopte niet! Het was geen vonkje maar een complete vlam in de pan! De date was gewoon super, we namen om half 2 vannacht afscheid omdat hij toch echt naar huis moest..

Eerst naar concert geweest samen, en daarna hier op de bank wat gitaar gespeeld en wat gezongen. Heerlijke avond! En er gaan er zeker meer volgen..

Ik voel... kriebels! :)
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4667 4668 4669 4670 4671 4672 4673 ... 6194 Volgende
Pagina 4670 van 6194