ChristianMatch

Forum

mannen....wat vinden jullie nou woest aantrekkelijk aan een
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4674 4675 4676 4677 4678 4679 4680 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 14:32

INGE721 schreef:
Lekker blijven smurfen Thomas
Knipoog smiley

ha ha ha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 14:54

PETRA944 schreef:
maritimi, heb toch wel problemen met de teksten die jij hier schrijft alsof een vrouw die geen kinderen kan krijgen niet eh genoeg bij God is of zo? Of haar man. Als of ons enige doel is kinderen baren? En weet het zijn teksten uit de bijbel, maar ik denk dat we de woorden anders moeten lezen, begrijpen. Ja het is een zaligheid als we kinderen kunnen baren, maar we kunnen ook heel dicht bij god zijn en geen kinderen kunnen krijgen en wel degelijk in gods plan mee werken toch, de kern is toch dat we omkijken na elkaar, elkaar helpen? of je nu kinderen hebt of niet? Zoals jij de tekst neerzet, komt het zo anders over, of misschien pak ik het verkeerd op Smiley die vol vragen zit

Petra je zit op de goede weg.
Het is idd zo dat het van twee kanten gelezen kan worden.
Het hangt af wat God voor iemand betekend.
Wat bedoel ik met de twee kanten namelijk positief of negatief.
Maw leest iemand het vanuit de genade en de liefde van God zoals beschreven in Johannes 4:16 of vanuit de oordelende/veroordelende God zoals in het OT.

In 1Tim 2:15 zegt het volgende----Doch zij zal zalig worden in kinderen te baren,----

Hier wordt niet gesproken over "zaligheid", wel "zalig worden".
Er staat namelijk niet dat een vrouw dat kinderen heeft zalig is geworden en dat een kinderloze vrouw niet zalig is geworden.
Dan lees iemand dit vanuit een oordelende houding.

Hetgeen dat er staat is dat wanneer een vrouw zwanger is, zalig wordt in het baren van kinderen.
Paulus verwijst daarom ook naar Adam en Eva waar God een vloek heeft uitgesproken dat de vrouw met smart kindreren zal baren.
Wat is de genade en liefde van God voor ons dat een vrouw zalig (verlost) wordt daarin.

Wanneer het om zaligheid gaat, dan kom je idd op de ander tekst dat gericht wordt naar de man.

Laatst aangepast door
MARITIME853
op dinsdag 16 oktober 2012, 14:59
Naar boven

Auteur Bericht
JOCHEBED148

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 15:17

Ik heb gezondigd.....gruwelijk gezondigd.....!!!!! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Ik zou heus gaan afvallen....maarreh....dagje alexandrium in Rotterdam....en dan kommie voorbij die Mac he......eh....ik kwam er NIET voorbij..... Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
DIANA556

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 15:19

[quote=PETRA944]je bent waarschijnlijk niet de enige, Petra, maar wel de enige, die dit op het forum gezet heeft Knipoog smiley

Laatst aangepast door
DIANA556
op dinsdag 16 oktober 2012, 15:20
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 15:19

JOCHEBED148 schreef:
Ik heb gezondigd.....gruwelijk gezondigd.....!!!!! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Ik zou heus gaan afvallen....maarreh....dagje alexandrium in Rotterdam....en dan kommie voorbij die Mac he......eh....ik kwam er NIET voorbij..... Verlegen lachende smiley

Daar heb ik nou nooit last van Zieke smiley , maar goed ook want ik geloof dat ik morgen langs 5 mac's kom, en terug nog een keer.
Naar boven

Auteur Bericht
JOCHEBED148

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 15:22

PIETER649 schreef:
k ben dr mesjogge!!
weinig beesten waar ik zo´n hekel aan heb als aan katten Zieke smiley

Ach Pietje, jouw hondjes moeten uitgelaten....door weer en wind....s ochtends vroeg en s avonds laat.....enneh....dan moet jij een scheppie en een zakkie mee hebben....(hihi...ik lach niet, klein beetje maar! Clown smiley ) en dan zit ik lekker met mijn poesjes op de bank en kijk naar de windvlagen en regendruppels op de ramen....schenk nog es een lekker warm bakkie koffie in en denk : wat fijn dat mijn poesjes hun eigen wc tje hebben.....
Naar boven

Auteur Bericht
JOCHEBED148

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 15:28

ANNETTE792 schreef:
Daar heb ik nou nooit last van Zieke smiley , maar goed ook want ik geloof dat ik morgen langs 5 mac's kom, en terug nog een keer.

Ooohhhh...neem mijn petje voor je af Annette! Ze zeggen wel es: de liefde van de man gaat door de maag.....eh....maar ik ben toch heus geen mannetje....eh...dacht ik..... Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 15:29

ANNETTE792 schreef:

nou ik hoef ook niet zonodig Kotsende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 15:38

ROELANDE345 schreef:
nou ik hoef ook niet zonodig Kotsende smiley

Ik ga er wel eens heen hoor, 2x per jaar ofzo met de kinderen, die nemen een happymeal en ik een kop koffie en als zij op bed liggen bestellen we zelf een ongezonde hap. Ik vind die kleffe broodjes en slappe frietjes gewoon smerig.
Wat ik dan weer heerlijk fastfood vind zijn de broodjes van Subway,daar mag je me bijna voor wakker maken.
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 16:05

ik heb een kat en hond....de kat spreekt geen honds en de hond geen kats...er onstaat zo wel een communicatie probleem tussen die 2......en ik spreek geen van beide talen.....
maar het is wel een feit, een hond laat je uit, en een kat zit bij je binnen, de hond mag niet op de bank en de kat bepaalt het zelf waar ze zit......

Laat je hoe dan ook goed adviseren wat de kosten zijn.....want een kuurtje dit of prikkie dat en een sterilisatie zijn nu eenmaal niet goedkoop...of we krijgen straks aangeboden via CM: kittens, gratis af te halen.....
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 16:09

waarom ik een relax dagje heb en toch met kwast en verf in de weer ben?? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
MAMY994

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 16:19

TINK100 schreef:
waarom ik een relax dagje heb en toch met kwast en verf in de weer ben?? Smiley die vol vragen zit

omdat je het niet laten kan om de boel mooi en gezellig te maken, met de feestdagen in aantocht, misschien?
Naar boven

Auteur Bericht
SVEN797

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 16:20

CORTAZAR588 schreef:
ik ken de Marwei van binnen en ook de PIW die daar werken.
Het zijn geen lieve jongens .....absoluut.
En als je moet brommen vanwege diefstal ......ben je op een rare plaats beland.
Ook dat is waar.

Maar je weet dat je niet mag stelen of drugshandel bedrijven of andere stoute dingen doen.
Als je dan de bak ingaat .......is dat dan erg ?

Wat voor kolder is het eigenlijk dat je je niet rot ou mogen voelen?
Als je daar zit om je gelukkig te voelen , snap je iets niet.

De gevangenis is een straf inrichting.
Dat vergeten we in dit kletskoek land wel eens.
Je zit daar om dat je een stoute jongen of meisje was.

En Christus zei nooit dat straffen niet mocht.....hij sloeg de handelaars uit de tempel en had geen goed woord over voor de Farizeers.
En gehoorzaamde de wetten ook die van de Keizer

Jezus is geen marihuana rokende , op gietenwollen sokken lopende hippie , die alles goedkeurt.

Het Neurenberg proces heeft iets meer dan een jaar geduurd.
Het meerendeel van de beklaagden is opgehangen.
Dus .......ondanks dat ze gingen geloven werden ze toch nog opgeknoopt.
De Russen hadden hen meteen willen executeren , maar de overige geallieerden wouden eerst een proces.
Echter voor de uitkomst maakte het niets uit.
Moordenaars laat je niet lopen.
Die haal je uit de maatschappij en laat je nooit meer in de maatschappij

Dat is de taak van de overheid .

Ik ben het niet met je eens.

Toen Jezus gekruizigd werdt : zeide Hij tot Zijn Vader, Vader vergeef het hen.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 16:25

SVEN797 schreef:
Ik ben het niet met je eens.

Toen Jezus gekruizigd werdt : zeide Hij tot Zijn Vader, Vader vergeef het hen.

!
Naar boven

Auteur Bericht
JOCHEBED148

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 16:27

TINK100 schreef:
ik heb een kat en hond....de kat spreekt geen honds en de hond geen kats...er onstaat zo wel een communicatie probleem tussen die 2......en ik spreek geen van beide talen.....
maar het is wel een feit, een hond laat je uit, en een kat zit bij je binnen, de hond mag niet op de bank en de kat bepaalt het zelf waar ze zit......

Laat je hoe dan ook goed adviseren wat de kosten zijn.....want een kuurtje dit of prikkie dat en een sterilisatie zijn nu eenmaal niet goedkoop...of we krijgen straks aangeboden via CM: kittens, gratis af te halen.....

Hihi....van hier kan dat niet meer Tink....ze zijn alle vijf eh....geholpen.....twee ex-katers en 3 eh....uh...hoe noemen ze dat...ex-poesjes? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 16:29

PIETER649 schreef:
k ben dr mesjogge!!
weinig beesten waar ik zo´n hekel aan heb als aan katten Zieke smiley

Heb je al eens aan hun gevraagd....hoe ze over jouw denken???
Naar boven

Auteur Bericht
JOCHEBED148

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 16:33

ZEELAND736 schreef:
Heb je al eens aan hun gevraagd....hoe ze over jouw denken???

Hihi....Zeeland....mijn poesjes zijn een beetje bang voor eh...."sabeltijgers" zoals Pietje....Als hij aanbelt....schieten ze onder de bank en je ziet ze die dag niet meer..... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 16:35

Cortazar jij bent wel heel erg voor de doodstraf!!!
Hoop van ganse harte dat jij er zelf,familie of vrienden nooit mee in aanmerking komt of voor komt te staan..
Is God dan zo'n wrekend God bij jou??

Het is wat Jol ook schreef eerder...
Vaak liggen de grondbeginselen al in de opvoeding!!
En is een hoer altijd een hoer??
Een dief altijd een dief??
Dacht dat er tegenwoordig nog genoeg mensen bekeerd werden (gelukkig) waarom zou er voor iemand in de gevangenis geen weg terug meer zijn??
Zou de Heere niet in de gevangenis zijn werk doen???
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 16:38

ROELANDE345 schreef:
ja en die dan ook nog begrijpen wat ze lezen zijn heeeeel zeldzaam

Clown smiley
Zoeken met een zaklampie Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 16:41

Mijn teammanager eens even laten merken dat deze dame het afgelopen 1.5 jaar goed heeft geleerd dr bekkie te roeren en voor zichzelf op te komen Coole smiley met zonnebril
Stond hij effe vreemd te kijken Clown smiley
En voila hij bond nog in ook Knipoog smiley
tja hoort dit nu hier of bij mooiste moment Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
MARITIME853

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 16:54

THOMAS968 schreef:

Zucht,

Thomas.

De ideële vrouw, zucht idd!!!
Lachende smiley met blinkend witte tanden Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARITIME853

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 16:55

THOMAS968 schreef:

Zucht,

Thomas.

Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 17:19

[quote=DIANA556]

ha ha ja dat zal vast wel, maak mij niet wijs dat die andere dames ook niet bezig zijn met mannen Knipoog smiley en laten ze nou niet doen als of ze nooit een mail krijgen, is toch een datingsite ook.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 17:24

MARITIME853 schreef:

keep on dreaming en zou je dochter kunnen zijn Verraste, verbaasde smiley mannen..tssss Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 17:52

Mijn grootste bezwaar tegen de doodstraf is dat hij niet terug te draaien is als blijkt dat de veroordeelde toch de dader niet was.

Herinner je de Puttense moordzaak nog, 2 mannen zaten 7 jaar vast voor een moord die ze niet gepleegd hadden.
Dat is verschrikkelijk, draai je ook niet terug, maar nu kunnen ze in elk geval met hun leven.
Als op moord de doodstraf stond, had dat niet gekund.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 17:58

ROELANDE345 schreef:
Serieus natuurlijk Pieter, zoals Anne al zei we zijn niet nieuwsgierig maar willen wel alles weten

Wat het aantrekkelijkst aan een vrouw is , zit er in, namelijk ik ga voor innerlijke schoonheid. Buitenkant is absoluut niet het belangrijkste voor mij, ik ga dus liever voor eerlijk, oprecht, liefdevol, begrip op kunnen brengen, wat humor hebben hoort er ook bij, moet zo nu en dan ook een schop onder de kont kunnen geven, wij mannen hebben soms een beetje stuur nodig, althans ik wel.

Maardesalnieteminnietegenstaandehetfeitdatikmaarzeggenwildatikzeggenwilishieropneerkomend, dat het uiterlijk op de laatste plaats komt, het mag gerust een ietsje meer vrouw zijn dan het zogenaamde streefgewicht, natuurlijk zijn streef of ietsje minder gewicht die wel voldoen aan de innerlijke schoonheidswensen, zelf met een mooi uiterlijk onder de zelfde eisen ook welkom. Zou ik bijna vergeten ze mag atuurlijk geen hekel aan kinderen hebben, ik heb er 4 waarvan 2 met aanhang.

Laatst aangepast door
PIETER619
op woensdag 17 oktober 2012, 19:04
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 18:03

JOL252 schreef:
De grens tussen jou, mij en iemand in een bajes is soms zo dun.

Ze de rest van hun leven rot laten voelen en de gevolgen van hun daden laten voelen.. is dat niet tegen het evangelie in? Is het niet zo dat wij een boodschap hebben van 1 Johannes 1 : 9 en 10 en toont die tekst ons ook niet dat de grens dun is? Wij staan vaak aan dezelfde kant als hen die we met de vinger nawijzen als degenen met een duidelijk kenmerk van criminaliteit. Hoe zouden wij behandeld willen worden als wij de verkeerde beslissingen nemen?

Natuurlijk moet er een erkenning zijn en een afkeren van het oude leven. Maar hen die weg tonen en voorleven dat je het oude achter je moet laten maar ook rekening houden met terugval omdat men soms niet anders heeft dan die wereld. Het vraagt iets van ons ... en dat is lastig want dan word er appèl op ons gedaan, liever dan maar opsluiten? Als wij de deur potdicht houden geven wij ze ook over aan de wereld die ze alleen maar kennen. Er moet een vangnet zijn, een open deur en meer nog een open hart.

Mooi gezegd en denk ook zo, alleen bij sommigge misdadigers jol, iemand die meerdere keren iemand vermoord kun je volgens mij maar beter heeeel lang opsluiten.In mijn hart liefst definitief sommiggen. We moeten ook de maatschappij beschermen tegen bepaalde personen en slachtoffers hebben geen tien jaar pijn, maar moeten hun hele leven leven met de pijn in hun hart. stel je kind word gruwelijk verkracht en vermoord, de dader gedraagt zich perfect in de gevangenis, vervroegd vrij, eh jij als moeder komt de man gewoon 6 jaar later tegen over straat en het ergste is op een gegeven moment lees je in de krant dat hij weer hetzelfde heeft gedaan en is veroordeeld. Die dingen komen ook voor. dus er moet wel een goede grens zijn, tussen nieuwe kansen geven. die grnes is volgens mij nog niet echt goed, daardoor denken slachtoffers sneller, harde straffen, doodstraf. het is niet alleen het verhaal van de dader ook van slachtoffers
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 18:08

MARITIME853 schreef:
Petra je zit op de goede weg.
Het is idd zo dat het van twee kanten gelezen kan worden.
Het hangt af wat God voor iemand betekend.
Wat bedoel ik met de twee kanten namelijk positief of negatief.
Maw leest iemand het vanuit de genade en de liefde van God zoals beschreven in Johannes 4:16 of vanuit de oordelende/veroordelende God zoals in het OT.

In 1Tim 2:15 zegt het volgende----Doch zij zal zalig worden in kinderen te baren,----

Hier wordt niet gesproken over "zaligheid", wel "zalig worden".
Er staat namelijk niet dat een vrouw dat kinderen heeft zalig is geworden en dat een kinderloze vrouw niet zalig is geworden.
Dan lees iemand dit vanuit een oordelende houding.

Hetgeen dat er staat is dat wanneer een vrouw zwanger is, zalig wordt in het baren van kinderen.
Paulus verwijst daarom ook naar Adam en Eva waar God een vloek heeft uitgesproken dat de vrouw met smart kindreren zal baren.
Wat is de genade en liefde van God voor ons dat een vrouw zalig (verlost) wordt daarin.

Wanneer het om zaligheid gaat, dan kom je idd op de ander tekst dat gericht wordt naar de man.

inderdaad, het is zoals je het leest ja Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 18:17

PETRA944 schreef:
Mooi gezegd en denk ook zo, alleen bij sommigge misdadigers jol, iemand die meerdere keren iemand vermoord kun je volgens mij maar beter heeeel lang opsluiten.In mijn hart liefst definitief sommiggen. We moeten ook de maatschappij beschermen tegen bepaalde personen en slachtoffers hebben geen tien jaar pijn, maar moeten hun hele leven leven met de pijn in hun hart. stel je kind word gruwelijk verkracht en vermoord, de dader gedraagt zich perfect in de gevangenis, vervroegd vrij, eh jij als moeder komt de man gewoon 6 jaar later tegen over straat en het ergste is op een gegeven moment lees je in de krant dat hij weer hetzelfde heeft gedaan en is veroordeeld. Die dingen komen ook voor. dus er moet wel een goede grens zijn, tussen nieuwe kansen geven. die grnes is volgens mij nog niet echt goed, daardoor denken slachtoffers sneller, harde straffen, doodstraf. het is niet alleen het verhaal van de dader ook van slachtoffers

Kijk en dat ben ik met je eens. Natuurlijk moet er een gepaste straf worden toegepast en de maatschappij worden beschermd. Gods koninkrijk bestaat uit recht en gerechtigheid dus naar slachtoffers toe moet er genoegdoening zijn.

Laatst aangepast door
JOL252
op dinsdag 16 oktober 2012, 18:17
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 18:19

JOCHEBED148 schreef:
Hihi....Zeeland....mijn poesjes zijn een beetje bang voor eh...."sabeltijgers" zoals Pietje....Als hij aanbelt....schieten ze onder de bank en je ziet ze die dag niet meer..... Knipoog smiley

ik kan mij niet heugen ooit bij jou aangebeld te hebben... das 1 Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
op dit moment ben ik ook niet van zins bij jou aan te bellen... das 2 Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
tevens ontbreekt het mij aan enige lust om in de toekomst bij jou aan te bellen.... das 3 Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

oftewel: Jochebed 3x bellen: nu niet, dan niet en nooit niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4674 4675 4676 4677 4678 4679 4680 ... 6194 Volgende
Pagina 4677 van 6194