| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 20:12
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | nou ik hoef ook niet zonodig  |
Ineke die nix met MAC heeft..... En Mac niet met mij....dus das prettig...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA412
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 20:18
|
|
|
|
'k Was natuurlijk best nieuwsgierig naar jouw muzikale kwaliteiten en ik moet zeggen dat je me hebt verrast. Niks geen amateurtje haha,gewoon een prof!
Wow,zowaar een eigen muziekruimte,leuk mán-lucky you! En wat betreft je baas,sommige dingen moet je gewoon voor jezelf houden Je moet tóch een 'beetje herrie' maken om zelf wakker te blijven;) die hele lange nacht of slaapliedjes spelen om je cliënten in hun slaapmodus te krijgen:)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA412
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 20:21
|
|
|
|
Ik heb een hekel aan honden. Nou ja,hékel. Laat ik het maar gewoon bekennen: Ik vind ze éng. Of je nu een kleine teckel of bouvier naast me zet. Ik hap naar lucht. Acuut. Van angst. Nu wil het geval dat er naast mijn ouders twee honden wonen. Met hun baasjes,dat wel. En als ik zeg:hónden,dan is dat een understatement. Want deze honden zijn twee bij twee. Minstens. Dus deze schepsels vallen als je het mij vraagt niet meer onder de categorie: hond Méér bij de kalveren.Vind ik. Nu wonen mijn ouders in een eenvoudige eengezinswoning. Zo één van zestien op een rij met allemaal dezelfde voortuintjes. (oké pa, jouw tuin springt eruit en is de mooiste) Maar zo'n eengezinswoning heet niet voor niets eengezinswoning. Die zijn bedoeld voor één gezin en niet voor twee. Anders hadden ze wel anders geheten-die woningen En daarom vraag ik me,als ik bij m'n ouders kom toch telkens weer af. Hoe in hébeltjesnaam die extra large viervoeters in dat huis passen. En daarom wil ik wel eens achter hun boekenkast kijken. Want ik zég het je. Het zou me niets verbazen als ze daarachter een schuilplaats voor hun kalveren hebben. Dat kán niet anders! Simpelweg om het feit dat als die kalveren in de woonkamer staan.Of liggen. Die kamer vól is! Dan passen daar met álle geweld van-ze-lievelevensdagen geen buuf en buurman meer bij. Het zou natuurlijk kunnen dat ze op de bovenverdieping wonen. Op hun slaapkamer.Dat kán. En de honden op de benedenetage. Maar dat lijkt me sterk. Ik zal er nooit achter komen. Want hoe ik in 't voorbij rennen(!) ook naar binnen gluur. Ik zie niks. Op de vensterbank staat een prachtig glas-in-lood kunstwerk wat het gehele raam bedekt. En dat vind ik tóch een beetje verdacht,niet? Nou hebben mijn ouders totaal geen last van die kalveren. Want ze blaffen namelijk niet. Wonderlijk genoeg. Nouja,hooguit één keer per jaar. Met dodenherdenking. Juist als ze stil moeten zijn. Voor de rest zijn het schatten. Van een afstand dan. Of achter glas. Ze moeten niet te dichtbij komen. En dat kwam er laatst ééntje wel. Althans ;hij was naar mij onderweg. Omdat hij aan mijn gezicht iets dacht te zien. Dat-ik-zo-leuk-met-honden-was. Inschattingsfoutje. Van hem dan. Dus liep ik snel naar de overkant van de straat. Om bij de overburen van mijn ouders aan te bellen. Met de zweetdruppels op m'n voorhoofd. En met een serieus gezicht te vragen of ze geen last hadden. Van die wanstaltige tuinkabouter bedoelde ik dan.In de tuin van m'n ouders. Qua uitzicht dan. Terwijl ik nog geen meter van de voordeur van m"n ouderlijk huis was! Dat slaat nergens op.Ik weet het. Ik zag de buurman óók wel kijken en knikte vriendelijk. Zodat die het niet zou merken. Hoopte ik. Mijn bonkend hart zei iets anders.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 20:23
|
|
|
|
veroordelend?
raar ik dacht dat ik meestal een onderwerp aandraag wat niet iemand veroordeelt.
Sjaoul wordt van alles en nog wat berticht. waarom kunnen mensen hier niet reageren op feiten zonder her persoonlijk te maken ?
als je het niet er mee eens bent laat dan je eigen oordeel / gevoel / sentiment achterwege.
Zwaan is de grond ingeboord ...... waarom ? omdat bepaalde mensen boos werden om wat ze zei. hoe triest ben je dan ? en hoe graag hoor je dan jezelf je eigen mening verkondigen als je haar aanvalt ?
Geen kunst om zoiets te doen bij haar . Ik ben iets scherper en dien van repliek ....
daar moet je tegenkunnen
tot nu toe was er ook nix mis met je onderwerpen, maar de laatste meningen van je zijn niet opbouwend, eerder halen ze mensen onderuit....en dan word het niet leuk meer.... What goes around comes around......
dat iemand een andere mening heeft is prima.....wij hoeven jouw mening niet te hebben, net zo min jij de onze/ andere. En ja, dan is het erg jammer dat je andere mensen een "gereformeerd clubje" noemt want uit die hoek komen er nu eenmaal veel leden van Cm..... Als je daar niet tegen kunt, open dan geen topic meer met onderwerpen zoals deze, of breng nuance in je mening aan.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 20:40
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Kom maar op!  |
Oke , maar niet gelijk zeggen als je het weet . Gun pieter ook ff een kans .
Wat is het verschil tussen een dood vogeltje?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 20:43
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Ik smeer nooit boter op m'n brood , maar ook niet aan m'n  |
En je eetlust is ook nog steeds goed? Gefeliciteerd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 20:44
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Ineke die nix met MAC heeft..... En Mac niet met mij....dus das prettig... |
Nooit de appelmoes van de Mac geprobeerd?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 20:45
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | mijn kerkdienst?
eh........ik heb gelachen........... (mijn pleegdochtertje van 6 jaar liet een verschrikkelijke ratel-wind, en niet zo zachtjes ook!!) |
afgelopen zondagmorgen; achter ons klonk een winderig geluid, en niet al te zachtjes........
fluistert mijn pleegdochter net iets te hard tegen me; IK WAS-UT NIE, HOOR MAMA!!! ECH NIE!!
je had haar serieuze gezichtje moeten zien! geweldig!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 20:48
|
|
|
|
Dinsdag 16 oktober; Psalm 119: 33-40; Valse schijn.
De wereld wil bedrogen worden. En aangezien ik zelf bij die wereld behoor, wil ik ook bedrogen worden. Vrijwel niemand zal daar zo openlijk vooruit willen komen, maar het is wel zo. Wij vinden bedrog leuk. Wij wensen voor de gek gehouden te worden. Neem nu de televisie. Die is voor driekwart bedrog. Je krijgt iets te zien wat helemaal niet overeenkomt met de werkelijkheid. Acteurs worden geschminkt, mooier gemaakt dan ze in werkelijkheid zijn. Romantische films vertonen beelden mooi om waar te zijn. Reclamespots maken je van alles wijs: koop ons product en je zult gelukkig wezen! Het gekste van alles is nog wel dat we ons dit heel goed realiseren, maar ons er toch lekker door laten maken. We verlangen naar een droom, een sprookje. We watertanden liever bij een waanbeeld dan dat we bijten op het kale stukje hout van de feiten. Heel de recreatie-, reclame-, film- en seksindustrie is op dit fundament gebouwd. Wij, moderne mensen, wij laten ons graag leiden door valse schijn. Valse schijn? Ja, die schijn is vals. Gemeen, als een valse hond op een boerenerf. Voor je het weet heb je een knauw in je kuiten. Voor je het weet ben je beschadigd door die valse schijn. Voor je het weet is je huwelijk stuk, je gezondheid geknakt, je ontslagbrief getekend, je leven verwoest. De psalm die alle letters van Gods wijsheid spelt, wijst betere wegen: niet die van de schone of valse façade, maar die van Gods goede, gouden regels. Wie mens wil zijn, schuwt de schijn!
Bewaar mijn oog, dat niet de valse schijn, dat niet de lege vreugd mijn hart bewege. Slechts in uw spoor kan leven leven zijn. Vestig mijn aandacht op de rechte wegen. Doe uw beloften onverwrikbaar zijn. immers uw knecht is tot uw dienst genegen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 20:49
|
|
|
|
[quote=INGE721]zucht ...... dat heb ik nou nooit dat een jong deerntje zoiets vraagt
zou ik er nog te jong uitzien
Laatst aangepast door
|
GERRIT603
|
op dinsdag 16 oktober 2012, 20:50
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 20:53
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | Gelukkig kwamen ze mij niet keuren...........[/i] |
zou dat negatief uitpakken dan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 20:55
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Mijn teammanager eens even laten merken dat deze dame het afgelopen 1.5 jaar goed heeft geleerd dr bekkie te roeren en voor zichzelf op te komen Stond hij effe vreemd te kijken En voila hij bond nog in ook tja hoort dit nu hier of bij mooiste moment  |
Ik denk bij het mooiste moment.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 20:56
|
|
|
|
| INGE721 schreef: | Misschien past deze uitspraak beter onder "raadsels"?  |
begrijp je het niet, teveel mannelijke hormonen misschien
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 20:58
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | ik ben niet nieusgierig, ik wil alleen alles weten  |
ach, over een paar weken heb jij de tijd van je leven weer, overal aan de schoorsteen luisteren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 20:59
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Juist en das toch heel wat anders  |
leg es uit
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 21:02
|
|
|
|
| GERRIT603 schreef: | zou dat negatief uitpakken dan  |
Ik kan het me niet voorstellen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 21:07
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | Ik kan het me niet voorstellen!  |
...... .......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 21:15
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Aan de andere kant.... genoegdoening is leuk en aardig hoor.. maar weet je wat een levenslang gestrafte de samenleving kost eigenlijk? Waarom moet oma in het verpleegtehuis 50 euri betalen voor een wandelingetje terwijl dat gajes graties onderdak heeft.. levenslang?
in china betaald de familie van de ter dood veroordeelde de kogel terug aan de staat... |
ja ongeveer weet ik hoeveel dat kost. Je hebt zeker gelijk dat het scheef zit ten opzichte van oma.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 21:18
|
|
|
|
Jezus Centrum Nijkerk blijkt PGB-fuik Hee wat is dat nou? Zo heeft de Heere het niet bedoeld hoor. Dit staat niet in de bijbel: "Zes mannen uit Nijkerk zijn dinsdag opgepakt op verdenking van onder meer uitkeringsfraude, belastingfraude, valsheid in geschrifte en witwassen. De hoofdverdachte, de 48-jarige Johan Kok, is bestuurder van stichting Intro en het Jezus Centrum Nijkerk, waar mannen met psychosociale en verslavingsproblemen worden opgevangen". Wehehe. Je verwacht het niet. Fraude in het Jezus Centrum. Middenin de grefo-enclave Nijkerk.
Kijken we even op de website (hier mirror + cache) dan zien we waar dit clubje zich zoal mee bezig houdt. "Het Jezus Centrum Nijkerk is een actieve gemeente met een hart voor mensen. In augustus 2005 is deze gemeente geplant met een roeping van God op hun leven om een centrum voor Jezus te openen. Inmiddels heeft God veel lieve mensen toegevoegd om deel te zijn van het werk wat God hier doet. We hebben het verlangen om God te dienen en mensen te helpen. Ons doel is dan ook om iedereen bekend te maken met de liefde van Jezus Christus. Hier geven we op verschillende manieren vorm aan." Wat fijn zeg. En zo nobel ook. Een van die manieren is grootschalig fraude plegen met persoonsgebonden budgetten van cliënten en met omzet- en inkomstenbelasting. De overige vijf verdachten zijn namelijk kansloze sloebers die zijn ondergebracht bij het Jezus Centrum Nijkerk. Iedere welzijnswerker met een Casio weet: het PGB is zo fraudegevoelig, dat is een potentiële goudmijn. Zondag bidden en doordeweeks met de verschoppelingen der aarde een bak vol overheidsgeld plunderen. Update: Verdachte Johan Kok is een oude bekende in de oplichterswereld. Heeft een historie wat betreft het tillen van de belastingdienst. Update: Een inwoner uit Nijkerk laat ons weten: "Die Kok is zo gek als een deur. Staat geregeld midden in de nacht met zogenaamde patienten in de tuin de duivel uit te drijven. Blij dat hij eindelijk opgepakt is!"
Hier en
Hier
Het wordt steeds gekker....bij het kijken van de linken bij de 2de link denk ik waarom heb en had ik dat niet meteen door....en ben ik niet gewoon meteen naar een traditonele kerk gegaan....
Maar ja, ik was al gehersenspoelt; "de traditionele kerken zijn dood en hebben geen helige Geest"; op preken en bijbelstudies bij die groepen....en ja, dat sloot perfect aan op wat ik over kerken in het algemeen had gehoord op openbare scholen in mijn jeugd...
Maar ja, dat heeft geen zin....om daar over te blijven tobben.
De site van die groep is al uit de lucht ondertussen, alleen de mirror op geenstijl kan je aanklikken voor de eerste pagina van de site.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 16 oktober 2012, 22:00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 21:18
|
|
|
|
| CORTAZAR588 schreef: | veroordelend?
raar ik dacht dat ik meestal een onderwerp aandraag wat niet iemand veroordeelt.
Sjaoul wordt van alles en nog wat berticht. waarom kunnen mensen hier niet reageren op feiten zonder her persoonlijk te maken ?
als je het niet er mee eens bent laat dan je eigen oordeel / gevoel / sentiment achterwege.
Zwaan is de grond ingeboord ...... waarom ? omdat bepaalde mensen boos werden om wat ze zei. hoe triest ben je dan ? en hoe graag hoor je dan jezelf je eigen mening verkondigen als je haar aanvalt ?
Geen kunst om zoiets te doen bij haar . Ik ben iets scherper en dien van repliek ....
daar moet je tegenkunnen. |
Niet veroordeeld? Moet je voor de aardigheid eens lezen wat je als antwoord op mijn vraag geeft of je de beul wilt wezen, bij de topic over de doodstraf.
Jij wilt dus zelf ook een moordenaar zijn, ondanks dat Jezus zegt "hij die zonder zonde is werpe de eerste steen". Heb je dan helemaal niet in de gaten wat Jezus daarmee bedoelde?
Het aandragen van onderwerpen bij jouw zijn juist wel veroordelend, er staat toch geschreven "oordeel niet opdat gij niet veroordeeld worde. Jij wil de doodstraf weer invoeren omdat jij vind dat een zondaar geen kans op bekering mag hebben, wat misschien wel het geval zou zijn geweest als men daar Bijbelstudies doet in de gevangenis.
Zwaan een schat van een meid (gezien haar reacties) maar die gelijk Sjaoul (die wel op juiste wijze handeld) met onderwerpen komen waarvan de meesten hier en vooral nieuwe leden misschien juist een afkeer krijgen van CM. Ik heb Zwaan ook aangeraden om een eigen weblog te openen, miijn zoon heeft dat ook. Kreeg veel positieve reacties.
De belangrijkste leefregel voor een christen moet zijn, WAT ZOU JEZUS DOEN. Zou Jezus de beul zijn of juist het tegenvergestelde en hem of haar vertellen wie Hij is en waarom Hij gedaan heeft wat Hij heeft gedaan?
Het is goed om onderwerpen aan te dragen maar als je weet, dat ja als een bewust belijdend christen moet leven en gehoorzaam moet zijn aan wat Jezus wil, "doe dan wat u niet wilt dat u geschied zo ook een ander niet".
Helaas geef ik repliek waar jij niet van gediend bent en ga je zo reageren, wat mij betreft een zwaktebod.
Desalniettemin, probeer wat meer als christen (dus wat zou Jezus doen) te leven en niet te veel van de wil van het volk.
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op dinsdag 16 oktober 2012, 21:23
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 21:23
|
|
|
|
| CORTAZAR588 schreef: | Kijk ik speel de advocaat van de Duivel....
Net als er advocaten zijn die dat uitschot verdedigen , is er ook een officier van Justitie die ze aanklaagt.
Ik heb niet gezegd dat iedereen en alles maar dood moet. Wat is zeg , is dat er teveel wordt gekeken naar hoe het voor de misdadiger is. Wie opzettelijk mensen doodt , is niet degene , waar de overheid zich over moet ontfermen , maar over de familie van het slachtoffer.
Er is geen vergelding voor moord. Iemend die je kind vermoord , je vrouw of wie dan ook , die sluit je niet in je armen.
Ik niet iig. Wellicht mijn gebrek aan liefde , maar wie dat hier wel kan , die moet nog geboren worden.
Wij praten allemaal vanuit onze comfortabele zone. Wij hebben onze kinderen niet verloren aan een verkrachtende , moordende smeerlap .....of wel soms ?
net als de geijkte : wie zonder zonde is werpe de eerste steen , stel ik hier : wie de moordenaar van zijn kind wil omhelzen , laat die dan opstaan .
Het is in dit land van de middenmaat ten hemel schreiend , dat moordenaars met alle egards worden behandeld. Dat er eindeloos veel tijd en geld wordt besteed aan uitschot wat moordt en verkracht en brandschat.
Dat deze mening van mij niet van liefde getuigt moge duidelijk zijn.
Ik zou als officier van Justitie voor deze sujets de doodstraf eisen. |
Klein feitje: Mozes vermoordde koelbloedig iemand(s zoon/partner) en vluchtte weg, hij kwam nooit aan zijn straf toe. God koos hem wel uit om Israëls leider te worden.
Hoe kun jij zeggen dat "iedereen" hier vanuit zijn of haar comfortzone spreekt. Dat kun je toch niet weten? Wie weet is hier wel iemand met een beladen verleden! Of slachtoffer van een dader. En wie weet is hier op CM wel een moeder of vader van wie het hart bloedt voor zoon/dochter en woorden van genade en moed nodig heeft om voor haar/zijn kind te blijven strijden.
Er zijn profeten die de zonde zien... er zijn ook profeten die de wonde achter de zonde zien en zich vereenzelvigen met het volk dat vergeving nodig heeft en net als Mozes bemiddelen voor dat volk.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op dinsdag 16 oktober 2012, 21:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 21:31
|
|
|
|
Wegens tijdgebrek,... een heerlijk broodje gezond van Bakker Bart!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 21:35
|
|
|
|
kaastaart, worteltjes en doperwten, en kipfilé
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 21:37
|
|
|
|
| MARIANNE338 schreef: | Wegens tijdgebrek,... een heerlijk broodje gezond van Bakker Bart!  |
Ken slechter
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 21:49
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Nooit de appelmoes van de Mac geprobeerd?  |
Visser...als ik nou voor de appelmoes naar de Mac moet...?????????? Dan is er echt iets heel erg mis met me...
Ooit eens in een verleden met een zoon geweest....(we zochten gehaast naar een eetgelegenheid)
De kaas tussen het broodje..was gelijk een leren lap!!!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 21:50
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Visser...als ik nou voor de appelmoes naar de Mac moet...?????????? Dan is er echt iets heel erg mis met me...
Ooit eens in een verleden met een zoon geweest....(we zochten gehaast naar een eetgelegenheid)
De kaas tussen het broodje..was gelijk een leren lap!!!!!!!! |
eigengemaakte appelmoes smaakt ons beter, hé, zeeland?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 21:52
|
|
|
|
Hannah....ik ruik het alweer....die geur...door je hele huis!!!!
En dan proeven van de nog warme appelmoes....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 21:52
|
|
|
|
Kritiek op mijn studie is bewijs eindtijd:
Ruim drie maanden na zijn coming-out als Fantast des Heren heeft Frank Ouweneel zijn stilzwijgen doorbroken. Niet om een inhoudelijke reactie te geven, maar om de satanskaart nogmaals naar Goedgelovig en het ND te schuiven. Tegenover CIP liet hij weten zich goed te kunnen vinden in de opmerking van een Surinaamse fan: “Nederland is zich aan het vervelen. Als iedereen alle uren die ze aan deze onzin [Frank Ouweneel bekritiseren] hebben besteed nu had besteed aan evangeliseren, dan was half Nederland tot geloof gekomen.” Ouweneel voegde daar nog aan toe: “Als er één bewijs is van de eindtijd dan is het de kritiek op mijn studie.” GG en het ND zijn volgens Ouweneel ”een soort Story en Privé voor de christelijke wereld. De liefde bedekt alles, zegt 1 Korinthe 13. Jullie [de media] openen alles.” Om aan het eind van het gesprek te besluiten: “Neem mij niet kwalijk dat ik zo heftig reageer.”
Hij krijgt steun van de Levensstroom-afsplitsing Gods Orginal Design in Leiden. Deze kerk geeft Ouweneel bij monde van voorganger Arno van der Knaap “het voordeel van de twijfel”. Van der Knaap erkent de commotie, maar zegt hierover: “Hij heeft veel goede dingen, maar sommige zaken zijn wat overtrokken. Voor nu geven we hem het voordeel van de twijfel. Als blijkt dat hij echt niet integer is, dan trekken we onze conclusies.” Hoe dat nog zou moeten blijken nadat al is aangetoond dat Frank Ouweneel 100% van zijn bronnen heeft verzonnen, is de grote vraag. Sommige sympathisanten beroepen zich erop dat Ouweneel weliswaar geen begenadigd onderzoeker is, maar wel een betrouwbare bijbelleraar. Dat die veronderstelling geen enkele basis heeft zal Goedgelovig in het eerstvolgende bericht over Frank Ouweneel aantonen.
Bron: Hier
Ik denk niet dat mijn ongelovige vrienden zich aangesproken zullen voelen door leugens.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 16 oktober 2012, 21:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 21:54
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Er zijn profeten die de zonde zien... er zijn ook profeten die de wonde achter de zonde zien. |
whow, dat is een mooie, jol!!
|
|
| Naar boven |
|
|