| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 23:51
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Sjonge, Gerrit, heb je iets te vertellen??  |
misschien een t teveel, heb m'n computer verteld hoe ik over hem denk, spuien dus of wel m'n hart gelucht
ik geloof niet dat het veel indruk heeft gemaakt misschien werkt een flinke trap beter
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 23:53
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | pa vindt komkommer niet heeel lekker soms nog andere tips? Yoghurt?
nu piet paulusma met het weer morgen soms de zon goodmhommmmmnnnnnnnnn |
alleen in zeeland kans op een enkele bui volgens gerrit h.
sorry, geen 5je
Laatst aangepast door
|
GERRIT603
|
op vrijdag 19 oktober 2012, 23:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 23:55
|
|
|
|
| GERRIT603 schreef: | misschien een t teveel, heb m'n computer verteld hoe ik over hem denk, spuien dus of wel m'n hart gelucht
ik geloof niet dat het veel indruk heeft gemaakt misschien werkt een flinke trap beter  |
o , ik dacht SPRUITEN.
Maar troost je Gerrit , hier lag CM er ook ongeveer een uur er uit.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 23:56
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | | nu zo es pitten...... |
om 22.37 u
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 23:56
|
|
|
|
| GERRIT603 schreef: | alleen in zeeland kans op buien volgens meneer gerrit H.
5-je |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 23:58
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | o , ik dacht SPRUITEN.
Maar troost je Gerrit , hier lag CM er ook ongeveer een uur er uit. |
oh .... , dan valt een paar seconden nog mee
of was jou account bezet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 23:59
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: |  |
jij bent nog wakker merk ik
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 00:06
|
|
|
|
| GERRIT603 schreef: | alleen in zeeland kans op een enkele bui volgens gerrit h.
sorry, geen 5je |
yes , en wel met Saharazand . Ennuh ...... vissertje wordt die 5jes ook strontzat , kunnen we er geen 10tjes van maken?
steentje wil on-topic met het weer maar niemand luistert meer dus dat wordt niks meer. en nu op naar de zes sjonge , dat wordt nog eens ff nadenken bij visser zinkt de moed in zn schoenen want wat nog voor nieuws vertellen over het weer?
GELUKT
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 00:08
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | Pieter, we zijn allen te gast bij "het uilenbos", en zij beslissen of er honden al dan niet worden toegelaten in het restaurant. het is heel vriendelijk dat je rekening wilt houden met anderen die plannen hebben om te komen, maar meestal gaan dit soort dingen als vanzelf goed. beau gaat vast lekker voor de haard liggen, en wie niet zo op honden gesteld is, neemt een ander tafeltje dat wat verder bij de haard vandaan staat; hoe eenvoudig kan het leven zijn, toch?
er komen nu dus drie keffertjes mee, prima toch? |
Wat Uilenbos en mij betreft wel, ze zeiden dat huisdieren geen bezwaar waren, ik heb,dus zoals jij adviseerde, even gebeld met Uilebos. Komt er straks nog een hondedatesitebij misschien, of gaan die lieve beesies gestresd met ludduvuddu naar huis?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 00:10
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | yes , en wel met Saharazand . Ennuh ...... vissertje wordt die 5jes ook strontzat , kunnen we er geen 10tjes van maken?
steentje wil on-topic met het weer maar niemand luistert meer dus dat wordt niks meer. en nu op naar de zes sjonge , dat wordt nog eens ff nadenken bij visser zinkt de moed in zn schoenen want wat nog voor nieuws vertellen over het weer?
GELUKT  |
gefeliciteerd, maar die smiley moet dat geen zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 00:11
|
|
|
|
| GERRIT603 schreef: | oh .... , dan valt een paar seconden nog mee
of was jou account bezet  |
volgens mij was mn zoon ff aan het chatten met m'n as. schoondochter.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 00:13
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | volgens mij was mn zoon ff aan het chatten met m'n as. schoondochter.  |
dan mag je niet storen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 00:30
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | volgens mij was mn zoon ff aan het chatten met m'n as. schoondochter.  |
met zijn schoonmoeder mag ik hopen, vissertjuuuh?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 01:09
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik heb een man ten huwelijk gevraagd(die resoluut nee zei ),iemand in de billen geknepen,een bejaarde geholpen met oversteken,koffie gedronken bij een volkomen vreemde,met 8 man door een auto gekropen,met eieren gegooid..........nou,dat was het wel zo'n beetje.........gewoon zo'n doorsnee dag  |
zon dag zou mij ook kunnen overkomen maar: IEMAND IN DE BILLEN KNIJPEN??????????????? dat moet je ff uitleggen Le
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 07:30
|
|
|
|
Zaterdag 20 Oktober, Psalm 119: 65-72; Niet tevergeefs.
In het dal begint de weg naar boven. Is dat een open deur? Of een wijsheid die ons vertroosten kan? Ik houd het op het laatste. De diepte ingaan vindt niemand leuk. Wie vertoeft er nu graag in een dal? Het is er drukkend heet of veel donkerder dan elders omdat de zon er nauwelijks komen kan. Wij willen altijd het liefst naar boven, de berg op, waar de luchten licht en zuiver zijn. Toch kan het geen kwaad eens een tijdje in het dal te vertoeven. Soms heb je geen keus. Soms moet je wel, of je het leuk vindt of niet. Soms word je neergesabeld, uitgejouwd, weggepromoveerd. Er zijn van die tijden in je leven die niet de leukste, maar wel de leerzaamste zijn. Opeens besef je dat je niet automatisch en per definitie bij iedereen hoog aangeschreven staat. In je hoogmoedswaan kun je wel denken dat je de eerste en de beste bent, maar een mens kan zich vergissen. Bovendien, je kunt fouten maken, grote fouten, je kunt een misstap begaan. En gelukkig leven we in een wereld waarin niet alles wordt getolereerd. Dan zul je moeten bukken en buigen. Misschien word je berispt, ontslagen, vernederd. Misschien ga je de weg die het volk Israël ging na een lange periode van ongehoorzaamheid: de weg van de ballingschap, de weg door het dal. Lijdt de dichter eronder? Ja. Maar er is een lichtpunt. In het dal begint de weg naar boven. In de leerschool van de vernedering heeft hij kennisgemaakt met Gods goede wetten. En nu zou hij die voor geen goud meer willen missen. Het was een zware, nare tocht, de weg door het dal van de vernedering, maar het was niet tevergeefs. Integendeel: op de berg van Gods verbond dankt Hij de hemel voor wat hij in het dal moest meemaken. Niet langer behoort hij tot de hoogmoedigen.
Koud is het hart, halsstarrig hun gemoed, maar ik vind in uw wet mijn zielsverrukken. Beter versta ik: wat Gij doet is goed, Niet tevergeefs liet Gij mij, Heer, verdrukken. Mij is uw wet volmaakter overvloed dan duizend goud- en duizend zilverstukken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 09:15
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | zon dag zou mij ook kunnen overkomen maar: IEMAND IN DE BILLEN KNIJPEN??????????????? dat moet je ff uitleggen Le  |
Is toch heel normaal.........een leuke jonge vent even bevoelen?
ut mocht van em en het staat op fillem
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 09:27
|
|
|
|
Gisteren heerlijk buiten in de tuin koffie gedronken in het zonnetje, kom je vandaag je bed uit , is het weer volop herfst. Dus vanmorgen eerst mn zomervakantie maar vast geboekt.....herfst en winter zijn zo vreselijk niet mijn ding.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 09:53
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Nou mevrouw JE... of Ineke
Ik vond het helemaaaal niet om te lachen . Het was het 2e akkefietje al . De eerste keer liep er een hond dwars door mn lijnen , alles kapot . Die rotlui deden net of er niks gebeurd was , er kon geen excuses van af . Ik was spinnijdig , m'n pa nog achter die mensen aan of ze ff de schade wilden vergoeden . En toen die andere rothond . denk je met je pa lekker te gaan vissen maar blijkt dat je meer op de honden moet letten dan op je hengels . honden? best , maar dan wel aangelijnd. |
Voortaan niet meer mij verdenken.... Ik ben zowel mens...als dier vriendelijk!!! Enne...bij de wandeling waren ook 2 honden...netjes aangelijnd...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 10:17
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Nee hoor Josina ...... bij deze , heel heel , heeeeeel hartelijk dank voor de gouden tip. Als er weer eens wat naar de filistijnen is zal ik als eerste naar jou heldere adviezen luisteren.  |
Mijn adviezen zijn altijd Maar graag gedaan hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOCHEBED148
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 11:03
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Gisteren heerlijk buiten in de tuin koffie gedronken in het zonnetje, kom je vandaag je bed uit , is het weer volop herfst. Dus vanmorgen eerst mn zomervakantie maar vast geboekt.....herfst en winter zijn zo vreselijk niet mijn ding. |
Nou, mijn ding ook niet Annette, ik haat ze! Waar ga je heen deze zomer? Naar de afbeelding op dat plaatje? Ziet er verrukkelijk uit! Denk dat ik ook maar vast es wat gidsen ga vragen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOCHEBED148
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 11:05
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | yep... en appel... hmm |
Wat dacht je van ananas? Of stukjes sate met satesaus....offeh.....gewoon kaas! Spek.....oh....mmmm ik krijg trek!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOELLE246
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 11:39
|
|
|
|
Wie hebben er zin om mee te gaan naar het concert van Remco Hakkert in Woerden? We verzamelen om 19.15 uur voor de kerk. Misschien kan je even aangeven of je mee gaat? Is 19.15 uur te vroeg? Zeg het dan ook even dan houden we een plekje in de kerk voor je vrij!
Tickets kan je bestellen via : http://www.remcohakkert.nl/agenda
HYMNS&AANBIDDING MET REMCO HAKKERT, SPRING CHOIR & BAND
WOERDEN, 27 oktober 2012
Maranathakerk
Molenvlietbaan 10
3448 DC Woerden Zaal open: 19:15 uur Aanvang concert: 20:00 uur Tickets voorverkoop: €13,50
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 11:48
|
|
|
|
| JOCHEBED148 schreef: | Wat dacht je van ananas? Of stukjes sate met satesaus....offeh.....gewoon kaas! Spek.....oh....mmmm ik krijg trek!  |
paprika, ui, spek of salami, champignons, olijf, kaas en kruiden eroverheen...
of gevulde : ui bakken, spek en gehakt erdoor, bakgroenten meebakken en op het laatst taugeh, beetje cashewnoten, ketjap en peper erdoor... op pannenkoek mikken, dubbel klappen en satehsaus eroverheen...
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zaterdag 20 oktober 2012, 11:51
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 11:52
|
|
|
|
| JOCHEBED148 schreef: | Nou, mijn ding ook niet Annette, ik haat ze! Waar ga je heen deze zomer? Naar de afbeelding op dat plaatje? Ziet er verrukkelijk uit! Denk dat ik ook maar vast es wat gidsen ga vragen....  |
Nee dat was een zakenreis, zie je niet hoe hard ik daar aan het werk ben? Volgende zomer met het hele gezin naar Italie. Ik denken dat ik vroeg was met boeken maar er was al genoeg volgeboekt in de bouwvak
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 11:57
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | paprika, ui, spek of salami, champignons, olijf, kaas en kruiden eroverheen...
of gevulde : ui bakken, spek en gehakt erdoor, bakgroenten meebakken en op het laatst taugeh, beetje cashewnoten, ketjap en peper erdoor... op pannenkoek mikken, dubbel klappen en satehsaus eroverheen... |
Je laat ons gewoon teveel lekkere dingen lezen!!!!! En ik kan al zo moeilijk Nee zeggen...en Nee-eten.... Wil je daarmee stoppen???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 11:58
|
|
|
|
|
Nasi met babi ketjap vandaag.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 12:01
|
|
|
|
Ik ben weer meegevraagd voor...UIT ETEN.... Dan zeg je toch geen nee...???
Maar wat het wordt...er is zoveel he op een menukaart....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 12:08
|
|
|
|
|
Weet het al het wordt shoarma, maar dan wel gezond. Zelfgemaakt met kipfilet en paprika,ui champignons op een volkoren pitah broodje knoflooksaus gemaakt van yohurt ,met wat sla en yoghurt met honing toe
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 12:15
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Je laat ons gewoon teveel lekkere dingen lezen!!!!! En ik kan al zo moeilijk Nee zeggen...en Nee-eten.... Wil je daarmee stoppen???
 |
Vandaag Burrito
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 14:41
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Is toch heel normaal.........een leuke jonge vent even bevoelen?
ut mocht van em en het staat op fillem |
Kan hij ook even bij mij langs
Veel leuker dan bladeren uit je tuin halen
|
|
| Naar boven |
|
|