ChristianMatch

Forum

Wat was je mooiste moment vandaag ?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4700 4701 4702 4703 4704 4705 4706 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 08:55

FRANKT627 schreef:
Ooit was er een tijd dat ik eens ernstige zaken schreef (vanuit mijn katholieke visie) helaas werden sommige stukken ofwel totaal genegeerd óf ik kreeg bakken kritiek, verwijten, beschuldigingen over me heen. Meestal via chat of mail. Een mens leert er van...

en hoe vind je het om geplaagd te worden / te plagen, frank?

ik heb tot nu toe nooit het idee gehad, dat je het niet leuk vind, maar mocht ik er naast zitten, dan beloof ik uwes bij deze zeer plechtiglijk dat ik u "never die nooit meer" plagen zal. Engeltje smiley

(tenzij ik het effies vergeet, uiteraard.......... Knipoog smiley )

Laatst aangepast door
HANNAH810
op dinsdag 23 oktober 2012, 08:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 09:17

WILLEMIJN232 schreef:
Tja, ik zeg niets.......
Engeltje smiley

Boze smiley ...je zou beter wel wat zeggen zodat ik tijdig kan ingrijpen wanneer het erg fout met me gaat...
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 09:34

Hai Rolf,

Dat heb ik een keer gehoord in een interview op tv, in zijn huis. Hij heeft een tweede huwelijk/relatie, met daaruit een tweede dochter.

Beide zijn dochters waren er ook.

Iig hij zij dat als je ouder wordt dat je dan leert dat je steeds opnieuw kan beginnen. Wat ik bemoedigend vind klinken.

Dus niet zo van mwah, ben 40 :( , neehee, juist van ben pas 40, (bijvoorbeeld he), en kan stoppen met roken, kan met me huis doen wat ik wil, kan werken, vrijwillig of regulier, en kan cursussen doen.
Kan weer ter Zijner tijd naar een kerkje gaan.

Maw, kan weer genieten van die dingen, ja, want je kan toch niets doen met het verleden behalve dingen van leren. Toekomst is er ook. Maar in het nu leven is belangrijk.

Nou ja, ik mag Herman van Veen wel, en ik vond dat gewoon een bemoedigende uitspraak. Da's alles.

--

We raken hier wel off topic zo.

Als F. Of O. Ouweneel(ja, aan die achternaam kunnen ze niets doen), bijvoorbeeld op tv, en public hun excuses zouden aanbieden(kindertjes die weer konden zien, niet dus, en voor verzonnen eindtijdstudie), ja, ik ben de allereerste die meteen zou zeggen vergeven, weg ermee.

Maar ja, nou kom ik op iets wat Jol een keer zei(sorry Jol, geen zoekmachne, dus doe 't ff uit me hoofd).
Dat in vaak evangelische gemeentes een cultuur heerst van wij zondigen niet meer, ja, dus als dat dan wel gebeurd, wordt het onder tafel geveegd, zoiets.(als je het anders zei hoor ik het wel, iig zo zit 't in me geheugen, zoiets.)

Nou, en dat kan ik weer vergelijken als je in een gezin zit waar dat ook zo is, en zeker voor de buitenwereld, van 'we zijn zulke goede ouders',
moeder die de boel verdringt, om maar 't eea te kunnen geloven, vader die narcist is...

Iig, door die vergelijking door te trekken van 'we zijn een perfect gezin', krijg je dus hetzelfde, blijkt er later een grote rotte appel onder te zitten, ja, ontkenning, net als in die gemeentes.

Kijk, zo'n Ouweneel, als die zegt, ja, wel eindtijdstudies verzonnen, ja, dan krijgt ie een hoop over zich heen, woede ook, (ook al geeft ie zijn excuses), maar in de 1ste intantie dus veel woede.

Ja, daar voelt de man zich te ver verheven voor.

Zo trek ik dat door naar mijn vader; die zal ook nooit één fout toegeven, voelt zich te ver verheven boven anderen.

En dan: 'Ja, maar hij is zo aaaaaardig, ja, me vader ook', tuurlijk zijn ze zo aardig....Daar zijn het narcisten voor.

Zo, en nu ga ik, jaahaa, werken Knipoog smiley

S, die blij is met de inzichten die ze hier verwerft.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 23 oktober 2012, 09:35
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 09:49

FRANKT627 schreef:
Het zou me niet verwonderen moesten die 2 mannen allebei bij die boer blijven... Knipoog smiley

Tja, welk type ben ik. Misschien moet ik me maar eens onderwerpen aan een diepgaand psychologisch onderzoek wat dat betreft. Ik betrapte me er al zelfs op dat ik vol spanning uitkijk naar de volgende uitzending. Ben ik nu abnormaal?

Ik heb een keer een vorig seizoen gekeken. Ja, het was best wel spannend zeg maar.
En leuk.
En ja, ook wat leedvermaak, als er iemand weg moest Kwijlende smiley

Iig, kan me best voorstellen dat er zoveel mensen naar kijken.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 10:04

MARITIME853 schreef:
Elke vorm van scheiding gaat gepaard met "schuldgevoel". Dat is een gevoelige "knopje" geworden na een vorm van scheiding.

Het is te herkennen aan: verdriet, boosheid, angst, onzekerheid, heen en weer gaan van gevoelens en emoties. Dat gebeurd wanneer dat knopje in gedrukt wordt vooral na een scheiding.

Hai,

Schuldgevoel zeg je. Ja, dat hoor ik vaker. Ook bij slachtoffers sekseueel kindermisbruik.

Nou kan het aan mij leggen, aan de therapieen die ik heb gehad, aan de dingen die ik heb gelezen.
Maar ik heb geen enkel schuldgevoel.

Wel een tijdje ff gehad.

Maar ik denk, vals schuldgevoel hoor. Je begint aan een relatie met de intentie dat dingen goed lopen en je beide gelukkig wordt, ja, als er dan dingen misgaan, door de gebroken wereld, of doordat een van beide, of beide dingen niet aankan oid.
Ja, dat is dan al verdrietig genoeg zonder schuldgevoel.

Sterkte dan!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 10:10

Het kan wel verdrietig zijn. Zeker als je niemand anders hebt , ja wel vrienden, maar ja, dat samen eén, en alles samen gevoel.

Ja, dat vind ik zelf behoorlijk verdrietig nu en dan.

Maar ja, dat wordt weer voor een heel groot gedeelte goedgemaakt door goede vrienden.

Maar, iig, zoals ik nu denk en voel, en denk dat ik in de toekomst denk en voel; ik begin er niet meer aan. Ja durf het niet meer aan

Besides that, ik heb een paar hele goede vrienden. Ja, die mij 15-20 jaar kennen.

En nu werken, helemaal geen zin.... Huilende smiley, smiley in tranen , nee echt niet overdreven, ik heb het even echt moeilijk met werken. Maar ik heb 't eea afgesproken.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 10:15

Hallo,

Ik wou vragen voor gebed, om te kunnen werken.

Ja, werken, in alle vormen, ook huis schilderen etc. is voor mij ontzettend moeilijk. vaak, als ik opsta, typ wat op de pc, en ga dan gewoon weer terug naar bed een gat in de dag slapen.

Nou wou ik vragen voor gebed; ja, ik ben na beëindiging relatie toch wel behoorlijk ingestort, en ik wil nu dingen opppakken.(neehee, ligt niet aan die relatie. Is vaak makkelijk, de schuld geven door dit en dat, ligt gewoon, vind moeilijk te beginnen en door te gaan.

Vast bedankt!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 11:19

EDWIN451 schreef:
hahaha, geweldig weer. Ik moet zoiets dergelijks toch eens gaan opschrijven...

Maar dan over Yvon Jaspers natuurlijk...

zucht...

alleen al als ik haar naam typ dan begin ik al te zwijmelen.
Was ik maar een boer, dan had ik helemaal geen kandidaten nodig!
Aan Yvon alleen zou ik meer dan genoeg hebben!
Al die postzakken vol belangstellende vrouwen die gewoon moeite voor niks hadden gedaan.
Die van karton een mooi gitaartje hadden gemaakt, gevuld met choclade en hun kennismakingbrief... och, ik zou het zó ontzettend waarderen, maar wie kan er nou tippen aan Yvon?
Dat gáát helemaal niet.

Hmmmm... Yvon...

samen thee drinken uit het door jou ontworpen service op onze eigen boerderij zonder koeien en knollenvelden, hooguit wat scharrelende kippen die ons elke dag verse eitjes bezorgen, terwijl ik voor eeuwig met jou rondscharrel en maar praten over de liefde, want dat doe jij net zo graag als ik...
En op een gegeven moment moet het met praten maar gedaan zijn en moeten we aan het werk, net als de boeren!
Maar ons bedrijf is dan geen boerderij, nee... wij bedrijven alleen maar de liefde!
ja Yvon, deze 'broer' zoekt jou!

Liefs uit...

Maar goed...(even wakker schudden)... je hebt weer een heerlijk leuk stukje geschreven Anita!

Hahaha, wat grappig!

Ja, ik had een keer gehoord, van zo iemand die commentaar geeft op prgramma's(ben ff zijn naam kwijt), dat al die boeren eigenlijk al meteen met Yvon iets zouden willen, als ze konden kiezen, en die postzakken vol met reacties dan al niet meer hoefden.

Haaaha...en leuk voor Yvon ;)
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 11:27

hoeveel ruimte heb ik hier?

uhm... 2 broeken, 1 rok, 2 colberts, 3 shirts, 1 vest...... eigenlijk valt het best mee als je het snel zegt..

........Ik had echt niets meer om aan te trekken! Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 11:30

ANNA415 schreef:
Sorry, maar dat gedoe dat we mensen van kinds af aan maar wijs maken dat kabouters, fee-en en dat soort spul bestaat, vind ik echt niet kunnen!
Dus, vervelend dat je even moet Huilende smiley, smiley in tranen , maar dan ben je er ook gelijk doorheen.

PS Sinterklaas bestaat wel echt!

dat denk jij, maar wie wonen er dan in al die paddenstoelen in het bos Smiley die vol vragen zit Boze smiley Smiley die vol vragen zit

en wie heeft dan toen ik als kind tanden aan het wisselen was dat geld 's nachts neergelegd en mijn tand meegenomen Smiley die vol vragen zit Boze smiley Smiley die vol vragen zit

jij weet er niets van Woedende smiley Woedende smiley

Laatst aangepast door
GERRIT603
op dinsdag 23 oktober 2012, 13:07
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 11:32

JANS221 schreef:

uhm... 2 broeken, 1 rok, 2 colberts, 3 shirts, 1 vest...... eigenlijk valt het best mee als je het snel zegt..

huis verkocht Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 11:46

GERRIT603 schreef:
is er geen kans op promotie naar bv een goede fee Smiley die vol vragen zit

dan kan je met je toverstokje veel meer regelen, heb ook nog wel een paar klusjes Clown smiley

Ik bedacht net,auto poetsen is toch mannenwerk???Dan kan ik wel een paar mannelijke kabouters gebruiken Twijfelende smiley
Het ding moet voor de keuring,vraagt die man "wat moet er aan gebeuren?" Geschokte, onthutste smiley Weet ik veel!!!Daar zijn jullie toch voor???Olie of zo en iets met vloeistof,beetje in de banden prikken misschien???Als ik de sleutel omdraai doet hij het,zo wil ik hem graag houden......

misschien kan iemand hier mij vertellen wat ze altijd met auto's doen?wat is een kleine en wat is een grote beurt???
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 11:48

JANS221 schreef:

Even showen jans!
Ik koop zelden kleding,mijn zus daarentegen koopt zich arm........en schuift hier dan stiekem de zakken naar binnen zodat haar man het niet ziet.......ideaal! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 11:50

ANNA415 schreef:
Dan toch wel heel bijzonder dat Frank tot nu toe alleen in de "luchtige" topics is "opgedoken" Knipoog smiley

Ik ben ook één van degene die Frank plaagt vaak samen met steentje en dat gaat over en weer!
Maar ik begrijp Willemijn ook wel.. ik heb ook achter de schermen contact met Frank en weet hoe hij is.. En wat hij zelf ook schreef is waarheid!
Hij werdt als hij reageerde in serieuse topics vaak door bepaalde mensen afgekraakt zowel op forum als idd via de achterdeur.
En we hebben al vaker gemerkt dat men dan liever daar niet meer op reageerd zelf heb ik dat ook al wel eens ondervonden..

Willemijn meent het op te moeten nemen voor Frank en als zij dat wil is dat goed recht! dan hoeft daar geen sneer overheen te komen....
Dat is jammer...
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 11:50

GERRIT603 schreef:
huis verkocht Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

Nee, in het kader van je naasten lief hebben als jezelf, eerst even mezelf lief gehad.
Naar boven

Auteur Bericht
MAMY994

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 12:01

JANS221 schreef:
Nee, in het kader van je naasten lief hebben als j

ezelf, eerst even mezelf lief gehad.

Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Zo wil ik ook mezelf liefhebben.....
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 12:04

LEANNE226 schreef:
Even showen jans!
Ik koop zelden kleding,mijn zus daarentegen koopt zich arm........en schuift hier dan stiekem de zakken naar binnen zodat haar man het niet ziet.......ideaal! Lachende smiley

Smiley die vol vragen zit

En trekt ze dan alles over elkaar aan??
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 12:08

GERRIT603 schreef:
een barman is geen kroegtijger Coole smiley met zonnebril

Barmannen zijn vammij!!

Dubbele wil ik evt wil ruilen

Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
DIANA556

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 12:36

FRANKT627 schreef:
Het zou me niet verwonderen moesten die 2 mannen allebei bij die boer blijven... Knipoog smiley

Tja, welk type ben ik. Misschien moet ik me maar eens onderwerpen aan een diepgaand psychologisch onderzoek wat dat betreft. Ik betrapte me er al zelfs op dat ik vol spanning uitkijk naar de volgende uitzending. Ben ik nu abnormaal?

tja.....dan zouden met jou de miljoenen kijkers abnormaal zijn
Knipoog smiley

Laatst aangepast door
DIANA556
op dinsdag 23 oktober 2012, 12:51
Naar boven

Auteur Bericht
DIANA556

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 12:44

dubbel

Laatst aangepast door
DIANA556
op dinsdag 23 oktober 2012, 12:52
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 12:48

CARMEN073 schreef:
Smiley die vol vragen zit

En trekt ze dan alles over elkaar aan??

Is ut te warm veur mien wicht .........begriep dat dan!
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 12:53

DIANA556 schreef:
tja.....dan zouden met jou de miljoenen kijkers abnormaal zijn
Knipoog smiley

gelukkig maar, zo val ik niet op... Lachende smiley

Diana (wrom staat klokje op je profiel?) kan de mensen wel een riem in de broek steken...of hoe luidt dat gezegde...

Laatst aangepast door
FRANKT627
op dinsdag 23 oktober 2012, 12:57
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 12:59

CARMEN073 schreef:
Barmannen zijn vammij!!

Dubbele wil ik evt wil ruilen

Engeltje smiley

Dus 1 (bar)man is niet genoeg voor jou? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 13:05

FRANKT627 schreef:
Dus 1 (bar)man is niet genoeg voor jou? Verraste, verbaasde smiley

Ja sommige mensen zijn gewoon hebberig Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 13:08

Het leven valt niet mee...volgende probleem: Wat zal ik aantrekken vandaag? Keuzes maken.... Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 13:09

LEANNE226 schreef:
Ik bedacht net,auto poetsen is toch mannenwerk???Dan kan ik wel een paar mannelijke kabouters gebruiken Twijfelende smiley
Het ding moet voor de keuring,vraagt die man "wat moet er aan gebeuren?" Geschokte, onthutste smiley Weet ik veel!!!Daar zijn jullie toch voor???Olie of zo en iets met vloeistof,beetje in de banden prikken misschien???Als ik de sleutel omdraai doet hij het,zo wil ik hem graag houden......

misschien kan iemand hier mij vertellen wat ze altijd met auto's doen?wat is een kleine en wat is een grote beurt???

ik heb geen verstand van auto's (van vrouwen ook niet) maar in de banden prikken lijkt me niet verstandig Clown smiley

voor kaboutermannen moet je naar coevorden, plopsaland heet dat Coole smiley met zonnebril

Laatst aangepast door
GERRIT603
op dinsdag 23 oktober 2012, 13:14
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 13:12

JANS221 schreef:
Het leven valt niet mee...volgende probleem: Wat zal ik aantrekken vandaag? Keuzes maken.... Smiley die vol vragen zit

ieder uur iets anders Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 13:34

ROELANDE345 schreef:
Ja sommige mensen zijn gewoon hebberig Boze smiley

Is nodig in het kader vammijn zelfontplooiing. 1 man per dag.

Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 13:46

SHANITA130 schreef:
Hallo,

Ik wou vragen voor gebed, om te kunnen werken.

Ja, werken, in alle vormen, ook huis schilderen etc. is voor mij ontzettend moeilijk. vaak, als ik opsta, typ wat op de pc, en ga dan gewoon weer terug naar bed een gat in de dag slapen.

Nou wou ik vragen voor gebed; ja, ik ben na beëindiging relatie toch wel behoorlijk ingestort, en ik wil nu dingen opppakken.(neehee, ligt niet aan die relatie. Is vaak makkelijk, de schuld geven door dit en dat, ligt gewoon, vind moeilijk te beginnen en door te gaan.

Vast bedankt!

Hallo Shanita,

Heb voor je gebeden voor nieuwe kracht en energie. Het kan ontzettend moeilijk zijn na beeindiging van relatie. De wil is er vaak wel maar de energie ontbreekt misschien.
Nou, veel mensen hier op de site zullen nu wel voor je gaan bidden.

Wens je veel sterkte en GODS ZEGEN toe.

Hartelijke groet,Jane

Laatst aangepast door
JANE410
op dinsdag 23 oktober 2012, 16:22
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 13:53

LEANNE226 schreef:
Is ut te warm veur mien wicht .........begriep dat dan!

Warm... bij jim boppe? Verraste, verbaasde smiley Der ljuw ik nix fan jur Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4700 4701 4702 4703 4704 4705 4706 ... 6194 Volgende
Pagina 4703 van 6194