| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 17:53
|
|
|
|
|
Spekblokjes uitgebakken, stamppotje van restant bietjes en aardappel erdoor mee opbakken, kaneel/peper/zout en appel erdoor. Ik mag door voor de volgende ronde van de fijnproefster in huis.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 18:18
|
|
|
|
Wel lekkere hapjes hier vermeld. Ik zit nog te wacht op waarmee zoon lief mee thuis komt, dan mag ik het lekker maken, hoop ik. Hij vroeg wel wat moet ik ophalen maar heb gezegd dat hij dat zelf uitmocht maken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 18:22
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Spekblokjes uitgebakken, stamppotje van restant bietjes en aardappel erdoor mee opbakken, kaneel/peper/zout en appel erdoor. Ik mag door voor de volgende ronde van de fijnproefster in huis. |
He hier ook stamppot bieten met een speklapje. Lekker gemarineerd en dan knapperig gebakken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 19:19
|
|
|
|
|
Hier andijviestampot met ui en gebakken spekjes.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 19:29
|
|
|
|
Hoi Maritime,
Ja, ze zingt 'pijn is te diep om te beschrijven'.
Ja, zo voel ik dat. Ja, ik heb een vriend hier wonen, ja, echt 2 minuten lopen. Daar kan ik, in principe, altijd terecht, maar ja, omdat ik 'm al 15 jaar ken, is het eigenlijk familie.
En ja, dan ga ik zitten en even een half uurtje huilen, en dan gaat het weer.
Ja, bij mij is het knopje 'schuldgevoel' niet ingetikt, maar de knop 'oneindig veel verdriet'. en lang niet altijd hoor. zo nu en dan.
Want, schuldgevoel....kijk áls ik al fouten heb gemaakt, is er vergeving bij God. En ik heb begrip voor mezelf. Maar ik weet wel wat je bedoelt, schuldgevoel kan pijn doen, als je iemand pijn hebt gedaan. totdat je, of als je erachter komt, dat dat helemaal niet express was.
Kijk, ff een voorbeeld, als je je vrouw hebt bedrogen of je man, kan je je schuldig voelen, maar vreemd gaan, doe je niet zomaar, ik heb zelfs eens gelezen, dat sommigen mensen vreemd gaan als afleiding om de een of andere pijn niet te voelen. Ja, en als iemand daar dan achter komt, ja, dan kan je jezelf wel vergeven, en weten dat God je vergeeft.
Maar ik snap wel wat je bedoelt :)
Maar ja, bij mij is nu en dan es de knop 'oneiding veel verdriet' ingedrukt.
Wat ik ook weleens merk, als ik best wel behoorlijk kan dealen met situaties en dingen, juist en mede door het geloof, dat de pijn die ik in de ogen van hulpverleners zie,(of denk te zien) dat me dat verdrietig maakt. Ja, dan moet ik hun overtuigen, als het ware dat het goed gaat, en ja, als ze dat weleens niet snappen, ja, dan moet ik wel iets over het geloof uitleggen :)
Bedankt voor het mooie nummer :)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARGREET739
|
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 19:31
|
|
|
|
Ha Shanita,
Ieder huisje heeft z'n kruisje, Ieder huisje kent z'n smart, En aan ieder van zo'n kruisje zit een bepaald gewichtje vast. 't Een weegt zwaarder dan het ander, maar toch komt het er vaak op neer: Kon je het met een ander ruilen, dan nam je ws toch je eigen weer.
Ook al ziet het er bij een ander rooskleurig uit, hoeft dat nog niet altijd zo te zijn, hoor. Iig heel veel sterkte!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOCHEBED148
|
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 19:59
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Is dat zo Zeeland? Vandaar zeker dat hij niet verlengt........jij schijnt het te weten...... En fijngevoelig is een heel persoonlijke beleving he? Wat jij fijngevoelig vind ervaar ik misschien als heel kwetsend.........maar ja, dat is mijn ervaring en beleving......en om met jouw woorden te spreken: zo hebben we allemaal weleens wat over iemand te bedenken en denken...... Je kan prive wel leuk doen maar doe dat dan ook op het forum en achter de schermen........en altijd grapjes maakt dat je ook niet meer zo geloofwaardig overkomt....... |
Ho ho ho ho lieve meisjes (oeps ik lijk de kerstman wel)...mensen kunnen elkaar heel, heel erg veel pijn doen....maar ergens in de bijbel.....staat ook: laat de zon niet onder gaan over uw boosheid..........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 20:15
|
|
|
|
Ik ben wat aan het afvallen maar heb niet altijd zin. In Optimel aardbeienyoghurt zit geen suiker en geen vet en smaakt toch heel behoorlijk. Geschikt dus. Slagroom kan natuurlijk niet maar ik heb er een dot griekse yoghurt over gedaan. Ok, niet te veel want het spul bevat ook vet maar het was erg lekker! Het smaakte als slagroom, wat ik mezelf heb verboden. Simpel en lekker dus. Ook lekker met bosbessenyoghurt van Optimel.
Thomas, afvallen is niet mijn hobby, je hebt altijd honger.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 24 oktober 2012, 20:16
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 20:18
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Hoi Maritime,
Ja, ze zingt 'pijn is te diep om te beschrijven'.
Ja, zo voel ik dat. Ja, ik heb een vriend hier wonen, ja, echt 2 minuten lopen. Daar kan ik, in principe, altijd terecht, maar ja, omdat ik 'm al 15 jaar ken, is het eigenlijk familie.
En ja, dan ga ik zitten en even een half uurtje huilen, en dan gaat het weer.
Ja, bij mij is het knopje 'schuldgevoel' niet ingetikt, maar de knop 'oneindig veel verdriet'. en lang niet altijd hoor. zo nu en dan.
Want, schuldgevoel....kijk áls ik al fouten heb gemaakt, is er vergeving bij God. En ik heb begrip voor mezelf. Maar ik weet wel wat je bedoelt, schuldgevoel kan pijn doen, als je iemand pijn hebt gedaan. totdat je, of als je erachter komt, dat dat helemaal niet express was.
Kijk, ff een voorbeeld, als je je vrouw hebt bedrogen of je man, kan je je schuldig voelen, maar vreemd gaan, doe je niet zomaar, ik heb zelfs eens gelezen, dat sommigen mensen vreemd gaan als afleiding om de een of andere pijn niet te voelen. Ja, en als iemand daar dan achter komt, ja, dan kan je jezelf wel vergeven, en weten dat God je vergeeft.
Maar ik snap wel wat je bedoelt :)
Maar ja, bij mij is nu en dan es de knop 'oneiding veel verdriet' ingedrukt.
Wat ik ook weleens merk, als ik best wel behoorlijk kan dealen met situaties en dingen, juist en mede door het geloof, dat de pijn die ik in de ogen van hulpverleners zie,(of denk te zien) dat me dat verdrietig maakt. Ja, dan moet ik hun overtuigen, als het ware dat het goed gaat, en ja, als ze dat weleens niet snappen, ja, dan moet ik wel iets over het geloof uitleggen :)
Bedankt voor het mooie nummer :) |
Het rode gedeelte daar bedoel ik "rouw verwerking" mee.... Het is een emotie en gevoel bij jezelf dat voortkomt uit een situatie van relatie verlies. Als je iets iemand vergeven hebt dan kom je er ook niet op terug!!!!
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op woensdag 24 oktober 2012, 20:19
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 20:29
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Ik ben wat aan het afvallen maar heb niet altijd zin. In Optimel aardbeienyoghurt zit geen suiker en geen vet en smaakt toch heel behoorlijk. Geschikt dus. Slagroom kan natuurlijk niet maar ik heb er een dot griekse yoghurt over gedaan. Ok, niet te veel want het spul bevat ook vet maar het was erg lekker! Het smaakte als slagroom, wat ik mezelf heb verboden. Simpel en lekker dus. Ook lekker met bosbessenyoghurt van Optimel.
Thomas, afvallen is niet mijn hobby, je hebt altijd honger. |
Afvallen als hobby
Het moet niet smulsmurfiger gaan worden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 20:39
|
|
|
|
| CARRY445 schreef: | Zoals het nu lijkt zit dat er niet in , maar ik heb het liedje 'miracle' de laatste dagen steeds in m'n hoofd zitten, dus wie weet.... Ik hou voor de zekerheid een plekje vrij in mijn agenda! Is er ook een deadline tot wanneer je je kan opgeven?
Deal! Die tompouce staat! Het zou toch te gek voor woorden zijn als het me weer niet lukt om te komen. Tja.. en nu zal ik wel moeten.. want anders blijf je met die tompouce zitten.  |
een deadline is er niet, voor de (mini)toumpouce zal wel een houdbaarheids limmiet op zitten!!!
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op woensdag 24 oktober 2012, 20:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 20:41
|
|
|
|
| MARGREET739 schreef: | heb ook even gekeken, ik kreeg al zin in die megatompouce Maar dat is een pannekoek met gele room, ms wel een mega |
Zolang er geen mega kernkrachten in zit moet het lukken denk ik.  Anders springt een ieder uit het dak op CM of niet!!!
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op woensdag 24 oktober 2012, 20:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 21:34
|
|
|
|
| CARRY445 schreef: | Zoals het nu lijkt zit dat er niet in , maar ik heb het liedje 'miracle' de laatste dagen steeds in m'n hoofd zitten, dus wie weet.... Ik hou voor de zekerheid een plekje vrij in mijn agenda! Is er ook een deadline tot wanneer je je kan opgeven?
Deal! Die tompouce staat! Het zou toch te gek voor woorden zijn als het me weer niet lukt om te komen. Tja.. en nu zal ik wel moeten.. want anders blijf je met die tompouce zitten.  |
Wat betreft die tompouce .... maak je daar maar niet druk om
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 21:38
|
|
|
|
De zomer is er vandoor . Om 17.00 uur , toen ik buiten stapte was het aan het miezeren , een uurtje later was het gewoon regen . En de temperatuur is gekelderd tot bijna het vriespunt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 21:49
|
|
|
|
| JOCHEBED148 schreef: | Ik heb toch nog wat kleine eh.....correcties op je verhaal Pietje: 1.mijn katten zijn niet vies 2.ze verharen momenteel niet 3.dweilen was niet van toepassing, moest hózen! 4.fris was het heel de dag hier, had lekker de tuindeur openstaan! enneh....hoe is het verder met Pietje? Gaat het verder wel jochie?  |
owja??
1. iedere kat die nooit naar buiten mag stinkt 2. iedere kat verhaard, of heb jij naaktkatten? 3. ik weet niet hoe jij de vloer droogmaakt, bij ons word er na het hozen de laatste beetjes opgedweilt 4. je kan tuindeur plus alle ramen open zetten, wat jij niet opdweilt, droogt er echt niet sneller door op en die kattenstank ruiken de volgende bewoners van je huis nog jaren. waarom denk jij dat jouw huis onverkoopbaar was? de gemiddelde kijker gaat met jeuk naar huis om dr kleding te wassen
en verder gaat het prima met me!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 21:54
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | De zomer is er vandoor . Om 17.00 uur , toen ik buiten stapte was het aan het miezeren , een uurtje later was het gewoon regen . En de temperatuur is gekelderd tot bijna het vriespunt.  |
Hier miezerde het ook vandaag. Maar ik ben een echt herfst/winter mens. Prachtig die mooie kleuren, gezellig de kaarsjes aan..... lekker een trui extra aantrekken...
Herfst prachtig blad alleen die koude voeten word ik langzamerhand zat.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 21:56
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | idd, met ratechtse zeeuwen is niet veel aan te vangen...is het CM-er? |
Ik kan er geen antwoord op geven , zou het ook niet eens willen . Heb er zelfs geen behoefte aan om het te weten. Maar aan de andere kant blijft het wèl stil . En wie zwijgt..............
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 22:00
|
|
|
|
Ik mis m'n SENSEO-apparaat.
Nog 4 weken en één dag geloof ik
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 23:13
|
|
|
|
Wat lief Mario, alleen weet je vast niet dat ik een bloedhekel aan het geluid van Tina Turner heb.......Maar Eros was weer geweldig.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 23:16
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Wat betreft die tompouce .... maak je daar maar niet druk om  |
Wat die deadline betreft ook niet hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 23:50
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | ik vind het wel lachen dat er in 7 jaar cm al 2 succesverhalen via de startpagina zijn te lezen
erg actief zijn ze bij de redactie niet... ze zalle wel meer verdienen aan de ceedeehandel, denk ik  |
Misschien moeten ze ook de scheidingen eens meenemen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 01:02
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Wat betreft die tompouce .... maak je daar maar niet druk om  |
niks nie, visser! daar moet je eerst vanaf april voor revalideren van een hernia, en eerder krijg je hem niet!!
carry zou al meegaan bij de picknick van april, en hoopte elke keer een volgende ronde mee te kunnen doen, dus zij is veeeeeeel zieliger dan jij.
neem jij nou maar gewoon een ZEEUWSE bolus!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 01:05
|
|
|
|
even het beste topic nieuw leven inblazen.
over blazen gesproken, dit is lachen geblazen:
http://www.youtube.com/watch?v=RyrsYzJ6V3c
en nu niet beginnen te blazen als je het niet grappig vind
en als je blaas vol is moet je naar de wc
Laatst aangepast door
|
ROLF230
|
op donderdag 25 oktober 2012, 01:05
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 01:52
|
|
|
|
[quote=MARITIME853]Het rode gedeelte daar bedoel ik "rouw verwerking" mee.... Ja, idd, precies, zo zou ik het ook kunnen benoemen gedeeltes. Het is een emotie en gevoel bij jezelf dat voortkomt uit een situatie van relatie verlies. Ja, idd, onder andere ook relatieverlies en andere verdrietigheden. Als je iets iemand vergeven hebt dan kom je er ook niet op terug!!!! Nee, natuurlijk niet. als je er wel op terug zou komen, dan heb je het mi niet vergeven. Logisch dat je er dan niet op terugkomt....Zou ook niet eerlijk zijn naar degene toe, andersom zou ik ook balen als iemand elke keer iets zou blijven herhalen wat ie me zou hebben vergeven....
Wat ik eigenlijk in de kern, als belangrijkste bedoelde in me post naar jou was dat ik niet zozeer met schuldgevoel deal, al heb ik dat gevoel wel gekend, alsmeer met diep verdriet. Nou kan schuldgevoel ook een diep verdriet geven. Ik bedoelde het 'vreemdgaanvoorbeeld' als een voorbeeld. Als iemand zich schuldig voelt heeft hij/zij berouw, anders voel je je niet schuldig, en dus is er vergeving bij God, waardoor de noodzaak, reden om je nog schuldig is verdwenen. Heb je/iemand met daden een naaste verwond, ja, dan kan je alleen je vergeving aanbieden. Ja, als ik zie en voel dat iets echt is, vergeef ik wel meteen, want ja, het is dus echt. En andersom, als iemand door iets wat ik deed verdriet heb, en ja, dan kan ik als ik berouw heb vergeving vragen aan God, en aan mijn naaste zeg maar. Maar ja, met schuldgevoelens lopen hoeft niet meer, door het volbrachte werk van Christus: Vergeef ons onze schulden gelijk ook wij vergeven onze schuldenaren.
En verder, alle teksten in het NT over vergeving, daar zie je dat er sprake is van berouw van de dader.
Dus wat ik eigenlijk wou zeggen, als je iemand naar degene waar je je schuldig over voelt echt alles doet om het goed te maken en oprecht berouw hebt, en niet gespeeld, wat je weleens ziet, zo "van dan moet je me nu dan maar vergeven", zoiets.... Ja, dan is er vergeving bij God. En van de persoon, dat hangt van dingen af, maar met vergeving vragen en berouw tonen, dus echt en niet als een parodie ofzo, ja, dan hoeft iemand, wie dan ook zich niet schuldig te voelen.
Want verdriet is één ding, maar je schuldig blijven voelen kan heel naar aanvoelen. Ja, dus ik zou denken, eerst kijken wáarom deed ik iets, en dan alles doen, vergeving vragen, zeggen dat het spijt, wat dan ook, op iemand zijn eigen manier.
Want schuldig voelen kan dus echt je leven behoorlijk verzieken, veel meer nog dan alleen verdriet.
Er staat ergens in het NT: "Het is beter te lijden om wat je wordt aangedaan, als te lijden omdat je iemand iets hebt aangedaan".
Ik zoek de tekst later op.
Trusten!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 25 oktober 2012, 02:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 02:02
|
|
|
|
| MARGREET739 schreef: | Ha Shanita,
Ieder huisje heeft z'n kruisje, Ieder huisje kent z'n smart, En aan ieder van zo'n kruisje zit een bepaald gewichtje vast. 't Een weegt zwaarder dan het ander, maar toch komt het er vaak op neer: Kon je het met een ander ruilen, dan nam je ws toch je eigen weer.
Ook al ziet het er bij een ander rooskleurig uit, hoeft dat nog niet altijd zo te zijn, hoor. Iig heel veel sterkte! |
Hai Magreet!
Ja, dat is een mooi gedicht. Ja, ik ken het Zelfs uit ervaring, met dat gras wat je denkt dat groener is...
Tuurlijk neem je je eigen weer :)
Ach ja, er zijn moeilijke dagen en makkelijke dagen en ertussen.
Ik heb gewoon heel erg veel steun aan de reacties hier!!
En zelfs, al waren er geen reacties, ik wéét dat mensen lezen en bidden, ja, dat voel ik, dan staat het er.
Het zijn ook niet de problemen he, want ja, die kent echt wel iedereen, maar de houding tov de problemen.
Bedankt!!! :)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 02:20
|
|
|
|
Jochebed,
Iemand heeft hier alle recht om te zeggen dat hij/zei iets kwetsend ervaart. En zijn mening, dat iets niet geloofwaardig overkomt ofzo.
Ja? Oke.
Dat wou ik effe kwijt.
Mzzl!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 25 oktober 2012, 02:21
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 02:24
|
|
|
|
[quote=JOCHEBED148]Vanmorgen....Woerdense koeienmarkt...jaarlijks festijn....oer gezellig altijd...ik sloeg geen jaar over.....:)Mijn dok zei nee! Jij gaat met de beentjes omhoog... Ik eigenwijs zei nee!!!! ik voelde iets...een soort vreemde drang van: je móét gaan!....Ik dubbele pijnstillers ingenomen en toch ....toch....gegaan Ja, dan kan ik het ook wel; 'dúbbele pijnstillers....;)Loop ik voorbij de "woerdense gebedswinkel"....das een koegje waar je niet hoeft te betalen en zomaar binnen mag lopen....maar dat durft dit gekke mens niet....stond van een afstandje te kijken.....komt er een vreemde meneer naar me toe....mevrouw, u ziet er naar uit dat u wel een erwtensoepie lust......(das traditiekost he....erwtensoep met rijstebrij toe) gelukkig hadden ze geen rijstebrij.....ieeeeeeeeeeech.... Maar ik had daar toch een gezellig uurtje zeg! Wildvreemde mensen, zomaar binnengelokt......Lieve medewerkers van de gebedswinkel: als jullie dit lezen!!! Heel erg bedankt! God bless you!
Leuk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 02:34
|
|
|
|
Haha,
Als ik aan de moederpoes denk, met haar zoveelste nest, op mijn salontafel, als veiligheidmaatregel, dat ze geen ruzie zou maken met de 2 katers die er ook rondliepen, blazen naar elkaar enzo, krijg ik bijna weer hoofpijn. Maar ja, wel heel schattig hoor, zeker als je kijkt hoe de ene kater toenadering zoekt naar die kleine poesies...
Katten zijn gewoon zo lief....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 06:50
|
|
|
|
| GERRIT603 schreef: | ik ben met een schriftelijke cursus bezig...........dus......  |
Schriftelijke cursus barman of masseur
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|