| Auteur |
Bericht |
|
JOCHEBED148
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 16:51
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | nou ja, ik zie het maar zo, marian; "er is maar één stel mee verprutst". zonde van die andere dame, als ze het met aad zou moeten rooien.
weet je waar ik om heb moeten grinniken? om de twee heren die elkaar kusten en dat de cameraman inzoomde op die zenuwachtige voetjes................hahaha
GEWELDIG!
Weet je Hannah....ik begrijp uit het woord "verprutst" jouw houding tegenover homo's en hun gedrag....heel vroeger zou ik hetzelfde gezegd hebben......Maar nu? Zowel in familiekring als vriendenkring heb ik homo's en lesbies......en juist die homo's en lesbies (hoezeer ik hun sexuele leven ook afkeur hoor!!!! begrijp me niet verkeerd!) maar ik ik heb wel ervaren dat ze één van mijn trouwste vrienden zijn! Zo...dat wou ik effe kwijt......
. |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOCHEBED148
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 16:53
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ja, natuurlijk kan dat hier wel.
Details graag. |
Hihi....shanita jij vat-em he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 16:55
|
|
|
|
Ben jij dan echt de enige""dief"" van een stukje vlees???
Heerlijk...hachee...eergisteren is er een grote pan gemaakt...2 bakjes zijn er al weggegeven....voor oma zit er 1 in de diepvries...en voor ons is het weer makkelijk als we in tijdnood komen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 16:59
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Nou als de werking niet al te eeeeh stimulerend is, kan ik wel een paar potten van dat spul gebruiken, ik snap nu in ieder geval dat afslanken niet altijd gelukkig maakt. Nog vier kilo....
Thomas |
Afslanken maakt wel gelukkig Thomas....of laten we het dan trots noemen... Als je merkt dat broeken of andere kledingstukken weer lekker zitten...en mensen zeggen dat je er goed uitziet...dan maakt dat je wel blij ja...(en tevens gelukkig) Als je er echt alles voor moet doen om af te vallen....en het gaat niet om 5 kilo...is het gewoon erg zwaar... En je tegen alles nee moet zeggen....is dat niet leuk...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOCHEBED148
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 17:00
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | owja??
1. iedere kat die nooit naar buiten mag stinkt 2. iedere kat verhaard, of heb jij naaktkatten? 3. ik weet niet hoe jij de vloer droogmaakt, bij ons word er na het hozen de laatste beetjes opgedweilt 4. je kan tuindeur plus alle ramen open zetten, wat jij niet opdweilt, droogt er echt niet sneller door op en die kattenstank ruiken de volgende bewoners van je huis nog jaren. waarom denk jij dat jouw huis onverkoopbaar was? de gemiddelde kijker gaat met jeuk naar huis om dr kleding te wassen
en verder gaat het prima met me!  |
Pietje.... Jij hebt je roeping gemist! Jij had colum-schrijver in de Libelle moeten worden! De kattenhaters zouden de woorden van je tong likken De hondenbezitters zouden je aanbidden! Je huishoudelijke hulp zou grijnzen..... Kan nog wel effe zo doorgaan maarreh...moet eten gaan bereiden.... Ik wens je wel sterkte met al je katten-frustraties! Enneh.....ik hoop dat je nooit allergisch wordt!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 17:01
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Ben jij dan echt de enige""dief"" van een stukje vlees???
|
Euh...ja  De overige aanwezigen hier kunnen namelijk niet bij de pan dus ik kan het niet ontkennen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 17:01
|
|
|
|
| JOCHEBED148 schreef: | Weet je Hannah....ik begrijp uit het woord "verprutst" jouw houding tegenover homo's en hun gedrag....heel vroeger zou ik hetzelfde gezegd hebben......Maar nu? Zowel in familiekring als vriendenkring heb ik homo's en lesbies......en juist die homo's en lesbies (hoezeer ik hun sexuele leven ook afkeur hoor!!!! begrijp me niet verkeerd!) maar ik ik heb wel ervaren dat ze één van mijn trouwste vrienden zijn! Zo...dat wou ik effe kwijt......
 |
ik denk dat je mijn reactie niet goed hebt begrepen; ik had het over aad en janet, dat die een passend koppel zijn, omdat ik die andere dame veel te leuk vind voor aad.
aad...........brrrr......vamme lang sal ze leveh nie!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 17:04
|
|
|
|
Vanavond sperziebonen, rijst, kerriesaus of zoiets, karbonaadje...
Morgen maar weer verder met groenten blancheren en invriezen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
QSJE546
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 17:05
|
|
|
|
Mijn lieffie is vol initiatieven,super spontaan en vrolijk en humoristisch en vooral zoooo boeiend,dat vind ik dus heel erg aantrekkelijk aan hem en daarnaast heeft ie een lekker koppie en is ook nog es sterk,gespierd en afgetraind haha,maar dan ECHT ook he!!!
Laatst aangepast door
|
QSJE546
|
op donderdag 25 oktober 2012, 18:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 17:10
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | KIJK....en dat bedoelde ik ook Pieter...het gaat(ging) om inderdaad een typefout...ik geloof dat Frank hem maakte of Visser... En aangezien ik weet dat beide mannen daar heel goed mee overweg kunnen....is het gewoon een grapje... Overigens ...IK...werd een RATECHTE Zeeuw genoemd en heb hartelijk gelachen om de typefout...
Moeilijk hier he??? Ben je serieus...dat wordt NIET serieus genomen... Maak je een grapje...dan maak je een sneer.... Maak je een sneer dan ben je gemeen....of negatief... |
Misschien vonden mensen het geen 'leuk'plagerijtje? Moeilijk hier he?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 17:13
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | als er iemand is die mensen serieus neemt, is steentje dat wel, willemijn.
waarschijnlijk heb je de 3e en 4e regel van de tweede alinea wat vluchtig gelezen in het bericht van steentje......? |
Nee hoor Hannah, ik kan prima lezen en heb het zelfs niet vluchtig gelezen..... Wij zijn gewoon een andere mening toegedaan, gebeurt wel meer op CM.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 17:33
|
|
|
|
Ik was afgelopen zondag op een Taize viering en daar zongen ze dit lied.... Prachtige tekst zoals de meeste Taize teksten...
Even eigen belang dat ik het hier neerzet: dan kan ik via mijn Iphone ook luisteren als ik niet achter de computer zit......
http://youtu.be/D7DiR--b9DQ
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op donderdag 25 oktober 2012, 17:34
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 17:46
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik was afgelopen zondag op een Taize viering en daar zongen ze dit lied.... Prachtige tekst zoals de meeste Taize teksten...
Even eigen belang dat ik het hier neerzet: dan kan ik via mijn Iphone ook luisteren als ik niet achter de computer zit......
http://youtu.be/D7DiR--b9DQ |
Willemijn, is mooi he. Ik had het vorige week bij de taizeliederen geplaatst!
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op donderdag 25 oktober 2012, 17:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 17:55
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | 22 november a.s.??? Staat er dan iets speciaals voor je te gebeuren??? (behalve natuurlijk dat je dan je Senseo kennelijk weer hebt.......)
Steen-is-niet-nieuwsgierig-hoor  |
Ik ga niet alles vertellen , dat kan ik niet maken. 22nov. ? 22 nov. ? ......... ik geloof dat mn moeder dan terug komt van vakantie. Kan ik daar gelijk een bakkie gaan doen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 17:56
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Achhhhhhhhhhhhhhhh  |
Nog 4 weken ..... tegen die tijd ben ik wel verlost van mn afkickverschijnselen denk ik.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 18:01
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | | Willemijn, is mooi he. Ik had het vorige week bij de taizeliederen geplaatst! |
Dat hele topic is me ontgaan.....nou ja, kan ik nog meer luisteren en zien...... Bedankt voor de tip!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 18:12
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | KIJK....en dat bedoelde ik ook Pieter...het gaat(ging) om inderdaad een typefout...ik geloof dat Frank hem maakte of Visser... En aangezien ik weet dat beide mannen daar heel goed mee overweg kunnen....is het gewoon een grapje... Overigens ...IK...werd een RATECHTE Zeeuw genoemd en heb hartelijk gelachen om de typefout...
Moeilijk hier he??? Ben je serieus...dat wordt NIET serieus genomen... Maak je een grapje...dan maak je een sneer.... Maak je een sneer dan ben je gemeen....of negatief... |
Oh ik snap em
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BLUE043
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 18:13
|
|
|
|
| QSJE546 schreef: | Mijn lieffie is vol initiatieven,super spontaan en vrolijk en humoristisch en vooral zoooo boeiend,dat vind ik dus heel erg aantrekkelijk aan hem en daarnaast heeft ie een lekker koppie  |
Wouw QSJE46, Ik ben blij voor je! Volgens mij heb je een lotje uit de loterij. Ik heb sinds kort een relatie. Na een paar minuten werd ik al gegrepen door haar. We hebben uren met elkaar zitten kletsen en ik voel dat we op dezelfde golflengte zitten. Ik voel bij haar ook dat de Heilige Geest door haar stroomt. Ik ken haar nu 3 dagen. Die 3 dagen waren al veel mooier, interessanter, fijner en intenser dan een heel groot stuk van mijn leven. Ik ben een heel blij mens. Ik wil hierbij een nieuw woord introduceren aan de Nedrlandse taal; Namelijk "HEMELEN". Als ik bij haar ben dan voelt of ik in de hemel ben. Er is alleen maar harmonie en het voelt dat we samen liefdesenergie kunnen tanken in een onuitputtelijke liefdesbron. Ik heb het gevoel dat ik haar al jaren ken. Ze voelt voor mij als een tweelingziel. Tavares zong in de jaren 70 "Heaven is missing an angel" Dat klopt want die engel heb ik 3 dagen geleden ontmoet.
Laatst aangepast door
|
BLUE043
|
op donderdag 25 oktober 2012, 18:22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 18:14
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Lees het topic....huishoudelijke vragen maar eens...kun je precies lezen over die RATechte Zeeuw... En ook dat het allemaal gewoon te maken heeft met een tikfout van Visser...
Waar ik helemaal niet boos om was... Integendeel...ik heb gelachen... Kun je zien hoe vlug woorden negatief zijn...of zo gelezen worden... |
Ja ik lees niet altijd alles hoor, en het kwam echt een beetje raar over. Maar ik snap em nu dus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
QSJE546
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 18:17
|
|
|
|
ik vind deze reactie niet oke hahaha wou dat ik die vrouw was zeg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 18:21
|
|
|
|
| BLUE043 schreef: | Wouw QSJE46, Ik ben blij voor je! Volgens mij heb je een lotje uit de loterij. Ik heb sinds kort een relatie. Na een paar minuten werd ik al gegrepen door haar. We hebben uren met elkaar zitten kletsen en ik voel dat we op dezelfde golflengte zitten. Ik voel bij haar ook dat de Heilige Geest door haar stroomt. Ik ken haar nu 3 dagen. Die 3 dagen waren al veel mooier, interessanter, fijner en intenser dan een heel groot stuk van mijn leven. Ik ben een heel blij mens. Ik wil hierbij een nieuw woord introduceren aan de Nedrlandse taal; Namelijk "HEMELEN". Als ik bij haar ben dan voelt of ik in de hemel ben. Er is alleen maar harmonie en het voelt dat we samen liefdesenergie kunnen tanken in een onuitputtelijke liefdesbron. Ik heb het gevoel dat ik haar al jaren ken. Ze voelt voor mij als een tweelingziel. Tavares zong in de jaren 70 "Heaven is missing an angel" Dat klopt want die engel hen ik 3 dagen geleden ontmoet. |
Klinkt als of je heel ernstig verliefd bent Mooi joh geniet er van en veel geluk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 18:37
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Weet je hoe Visser zo iemand noemt???? Een RAT(???) echte Zeeuw... En dan nagaan dat ik helemaal geen Zeeuwse ben.... |
Neem jij nou maar gewoon een zeeuwse bolus ( schreef Hannah ) Visser noemt zoiets een ratechte zeeuwse bolus? en dan... ik ben helemaal geen zeeuwse ....
Visser is even met stomheid geslagen . Volgens mij heeft Hannah het hier gewoon over een zeeuwse BOLUS. Niets meer , niets minder .... gewoon zo'n bruine gedraaide , gesuikerde BOLUS. Visser ziet na lezen , herlezen , nog es lezen nog steeds geen verband tussen een bolus en miss- Zeeland. Da's ook wel het laatste waar ik een vrouwspersoon mee wil vergelijken .
En wat betreft de raTechte zeeuwse ...... sja , een nieuw toetsenbord , dát is me toch een lekker ding , alleen ik merk zelf ook wel dat ik iets vaker een schrijffouthje maak .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 18:44
|
|
|
|
Maar goed ... dit topic ging dus over wie er mee gaat naar het Uilenbos in Lunteren .
Visser gaat niet . Andere bezigheden die hij niet wil missen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 18:45
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Euh...ja  De overige aanwezigen hier kunnen namelijk niet bij de pan dus ik kan het niet ontkennen. |
haha ik heb ook zo'n vriendin die maakt vast 2x zoveel zodat ze een helft op kan eten
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op donderdag 25 oktober 2012, 18:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 18:46
|
|
|
|
|
Miss Zeeland , moet ik de T aanpassen in een S of zeg je ..... het schrijffoutje is je vergeven?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 18:47
|
|
|
|
een soort veeg de kast uit potje. Uien paprika en champignons had ik nog, krieltjes en rundervinken. Heb er met een pot veldertjes een lekker potje van gemaakt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 18:54
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Miss Zeeland , moet ik de T aanpassen in een S of zeg je ..... het schrijffoutje is je vergeven? |
Ik heb er geen moment van wakker gelegen... Dus is er geen eens sprake van vergeven....
Maar je weet het.....niet te veel plagerijtjes...en als het kan ff serieus!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 18:56
|
|
|
|
Ben benieuwd hoe jullie denken over het geven van tienden, Ben zelf opgegroeid in een gemeente waar het geven van tienden als iets voor de joden werd beschouwt. Later veranderde die mening daar ook iets en werd Maleachi 3:10 ook daar gepredikt als zijnde voor nu geldig: Stel mij maar eens op de proef – zegt de HEER van de hemelse machten. Breng alle tienden naar mijn voorraadkamer, zodat er voedsel in mijn tempel is, en zie dan of ik niet de sluizen van de hemel voor jullie open en zegen in overvloed op jullie land laat neerdalen.
Ook in de gemeente waarin ik nu zit wordt dit zo geleerd. Ik heb wel eens een poos de tienden gegeven doe dit nu eigenlijk niet meer. weet eigenlijk niet zo goed raad hiermee.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOCHEBED148
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 19:02
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Ben benieuwd hoe jullie denken over het geven van tienden, Ben zelf opgegroeid in een gemeente waar het geven van tienden als iets voor de joden werd beschouwt. Later veranderde die mening daar ook iets en werd Maleachi 3:10 ook daar gepredikt als zijnde voor nu geldig: Stel mij maar eens op de proef – zegt de HEER van de hemelse machten. Breng alle tienden naar mijn voorraadkamer, zodat er voedsel in mijn tempel is, en zie dan of ik niet de sluizen van de hemel voor jullie open en zegen in overvloed op jullie land laat neerdalen.
Ook in de gemeente waarin ik nu zit wordt dit zo geleerd. Ik heb wel eens een poos de tienden gegeven doe dit nu eigenlijk niet meer. weet eigenlijk niet zo goed raad hiermee. |
Het is ook heel moeilijk om deze bijbelteksten naar tegenwoordig te vertalen he.....ik moet aan de gelijkenis van die parel koopman denken....hij zag de meest mooie parel ooit, en verkocht al zijn andere parels om die ene mooie te kunnen kopen....en dan alle wetjes en regels van het volk Israel: de vrouw moet met bedekte hoofde....in vrouwenkleding.....pfffff wat is heden ten dage vrouwenkleding? in Schotland dragen mannen rokken, in Nederland vrouwen spijkerbroeken.....ik vind het hartstikke moeilijk om daar een oordeel over te vellen hoor.....Maar wat zou de Heer ervan vinden? Ik denk dat hij de binnenkant aanziet.....
|
|
| Naar boven |
|
|