ChristianMatch

Forum

Dit vraag ik me af vandaag..
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4720 4721 4722 4723 4724 4725 4726 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 14:57

De klok is verzet......
Ik ben benieuwd wie het straal vergeten is.......
Altijd leuk als je mensen erg gehaast, met bijna ongekamde haren de kerk ziet binnenstuiven en ziet neer ploffen, met een blik van: hehe...we hebben het weer gered.. Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 15:29

MARIANNE338 schreef:
Huhhh Geschokte, onthutste smiley
Wat koop jij voor 25 cent????

Je krijgt 25 cent terug.....van iets wat je in het verleden hebt gekocht...
mmmm........vast en zeker een fles goedkope limonade......
dan liever een flesje uit het kratje......of is dat een mannelijke opmerking...

Nee hoor , gewoon 0,25 statiegeld gekocht . Kreeg je er automatisch bij bij een fles limonade. Echt waar .... ik heb die 0,25 echt moeten betalen.

Visser die limonade niet per krat gelijk koopt. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 15:31

MARIANNE338 schreef:
De klok is verzet......
Altijd leuk als je mensen erg gehaast, met bijna ongekamde haren de kerk ziet binnenstuiven en ziet neer ploffen, met een blik van: hehe...we hebben het weer gered.. Lachende smiley Lachende smiley

of ....................dat ze al een uur zitten te wachten op de rest. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 15:44

MARIANNE338 schreef:
De klok is verzet......

Ohhhh, wintertijd bedoel je?

Ja, dat heb je als je (bijna)nooit tv kijkt.... Verlegen lachende smiley

En ja, ik was gisteren toevallig ook alleen de hele dag, ja, dus niemand die dat zei....jeetje, ja, en ik heb 3 klokken, één op me pc, één op me hd kastje op me tv, en een op me telefoons, 4 dus, en ja, dat gaat automatisch, dus ik had het niet eens door. haha, dus ik zou dan ook niet telaat, of is het nu juist tevroeg? komen ergens morgen.

Slapende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 28 oktober 2012, 15:45
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 15:48

PIETER649 schreef:
cm scheidingen zijn er ook... ik weet er n paar.

O ja? Wie dan? Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROLF230

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 15:55

De beste manier volgens mij om te laten zien of het wel of niet waar is, is om gewoon stukken tekst van dhr. Ouweneel te plaatsen en dan nagaan of het Bijbels gezien waar is of niet. Helaas zullen we dan zien dat de ene zegt het is Bijbels en de ander niet. Kortom men komt er nooit samen uit. Ieder individueel kan er echter wel uitkomen. Voor mezelf heb ik het al duidelijk. Ik had ooit een boek van dhr. W. Ouweneel gekocht over genezing. Ik moet zeggen dat ik het er aardig mee eens was. Toen las ik een stuk goed kritiek op dit boek en toen begon mij idd. het onbijbelse wat gezegd werd op te vallen. Vandaar dat ik dhr. W. Ouweneel doorstreep van mijn lijstje van bijbelleraars. Maar ieder moet weten wat 'ie zelf wil.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 15:58

VISSER278 schreef:
Nee hoor , gewoon 0,25 statiegeld gekocht . Kreeg je er automatisch bij bij een fles limonade. Echt waar .... ik heb die 0,25 echt moeten betalen.

Visser die limonade niet per krat gelijk koopt. Lachende smiley

Pffff ik ben nou wel effe hard toe aan een lekker bakje senseo.......jij ook Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 16:00

Zondag 28 Oktober, Psalm 119: 129-136; Wonderbaar.

Een wonder – dat is in elk geval iets waar je van opkijkt. Is het woord van God een wonder? Menigeen kijkt er niet meer van op. Menigeen kijkt er op néér. De Bijbel? Hopeloos ouderwets! Geen boek van deze tijd! Weg met al die oude geschriften! Vroeger konden ze misschien dienst doen als heilige boeken – nu niet meer. Leuk voor het archief, aardig voor het museum, maar beslist niet meer bruikbaar in onze huidige samenleving. Opruimen, weg met die handel!
De dichter van de psalm denkt daar anders over. ‘Uw richtlijnen zijn voor mij een wonder.’ En dat vind ik nu weer een wonder: dat er nog mensen zijn voor wie het woord van God een wonder is! Goedbeschouwd is die Thora ook werkelijk een wonder. Kijk om je heen: goedheid is allang niet meer normaal. Moord en doodslag zijn aan de orde van de dag. Een puber die een bejaarde naar de overkant drukke weg loodst? Ze staan nauwelijks meer voor je op in bus of trein! De samenleving verloedert, de maffia is aan de winnende hand – voor je het weet wijkt heel onze samenleving voor de terreur van extremisten, van welke tongval dan ook. Het kwaad wordt normaal! Of moet ik relativeren en bedrukken dat er niets nieuws onder de zon is? Als ik de psalm goed lees, was het in de tijd van de dichter niet totaal anders. En juist daarom is het woord van God in zijn ogen een wonder. Stel je voor: wegwijzers naar een samenleving waarin recht en liefde ministers zijn. Een wonder! Daar kun je niet zuinig op zijn.

Hoe wonderbaar is uw getuigenis.
Ik zal het altijd in mijn hart bewaren.
Wanneer uw heilig woord geopend is
zal ’t als een licht het duister op doen klaren.
Gij maakt verdwaalden van hun doel gewis,
uw kennis maakt onkundigen ervaren.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 16:09

Vanmiddag restje erwtensoep op, straks ff makkelijk, salade met zongedroogde tomaatjes en pijnboompitjes, gebakken krietjes en een biefstukje.
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 16:12

SHANITA130 schreef:
O ja? Wie dan? Kwijlende smiley
Verraste, verbaasde smiley ........... Smiley met dichtgeplakte mond Zieke smiley

Laatst aangepast door
STEENTJE178
op zondag 28 oktober 2012, 16:29
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 16:14

MARGA344 schreef:
- liefde.
- waardering.
- een aantrekkelijke vrouw.
- betrouwbare vrouw.
- wil huiselijkheid.
- een vrouw die rust en vriendelijkheid uitstraalt op een vrouwelijke manier.
- een vrouw die in alle omstandigheden haar vrouwelijkheid bewaart.
- een vrouw als hun steun en toeverlaat.
- een vrouw die zich kan beheersen.
- Man terughoudender in bed dan vrouwen.

Geldt dit andersom ook?

nee, marga
een aantal punten gaan voor maritime niet helemaal op, nl;

- betrouwbare vrouw.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 16:17

ERIKA129 schreef:
Bij mij staat voorin:

Deze album is van mij
zolang ik heb te leven...
van (achternaam) is mijn van
al van mijn vaderlijke stam.
Veenendaal is de plaats waar ik ter wereld kwam..

Vind dat nog altijd wat hebben Knipoog smiley

Tja....herinneringen......
Deze stond ook bij mij voorin geschreven.
Nu mijn moeder een paar maanden geleden is overleden, gaat het meer
voor mij betekenen.
Hetzelfde versje heb ik voor mijn dochter in haar album geschreven...........tja....moeder op dochter...dochter.....
Ook zij bewaart nu al kostbare herinneringen aan dat speciale boekje.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 16:19

...geen beter vermaak dan leedvermaak Smiley die vol vragen zit Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 16:22

ANNETTE792 schreef:
...geen beter vermaak dan leedvermaak Smiley die vol vragen zit Zieke smiley

Nou...zeg dat wel.....
Vreselijk lijkt me dat...dat gun je niemand.

Ik hoor liever de trouwerijtjes........het is al weer een tijdje geleden dat ik de huwelijksklokken heb horen luiden op CM....
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 16:34

ROLF230 schreef:
De beste manier volgens mij om te laten zien of het wel of niet waar is, is om gewoon stukken tekst van dhr. Ouweneel te plaatsen en dan nagaan of het Bijbels gezien waar is of niet. Helaas zullen we dan zien dat de ene zegt het is Bijbels en de ander niet. Kortom men komt er nooit samen uit. Ieder individueel kan er echter wel uitkomen. Voor mezelf heb ik het al duidelijk. Ik had ooit een boek van dhr. W. Ouweneel gekocht over genezing. Ik moet zeggen dat ik het er aardig mee eens was. Toen las ik een stuk goed kritiek op dit boek en toen begon mij idd. het onbijbelse wat gezegd werd op te vallen. Vandaar dat ik dhr. W. Ouweneel doorstreep van mijn lijstje van bijbelleraars. Maar ieder moet weten wat 'ie zelf wil.

Nou, tis met dit onderzoek niet de vraag of iets bijbels is, feiten klopppen niet: bijvoorbeeld een zoutkaart, en dan zeggen dat het een kaart is met radioactieve plekken.
Een Boeing die zgnmd in kaart brengt de radioactieve straling in zee, terwijl die Boeing juist het heelal bestudeert en het vliegtuig, onderdeel Sofia, zou apparatuur aan boord hebben om elk graadje radioactiviteit te meten, dat vliegtuig heeft geen enkele apparatuur aan boord om dat te meten. En zo gaat het echt bij elke bewering die die doet achtermekaar door, elke bewering wordt weerlegt, is vals. wordt weerlegt door de onderzoekers, met bronnen!

Ja, dan zou je deze LinK: De waarheid achter de eindtijdstudie van Ouweneel
kunnen aanklikken, alles wordt weerlegt, mét bronnen, itt O. die bronnen heeft vernietigd, bij 'geberk aan opslagruimte..... Smiley die vol vragen zit Dát alleen al, een stapel wetenschappelijke tijdschriften waaruit je zegt in info vandaan te hebben, die zijn vernietigd door gebrek aan opslagruimte...ja hoor.....héél geloofwaardig. dus niet...

En idd, wat je zegt, ik kocht in het begin toen ik pas geloofde veel boeken van hem, ja, totdat ik ook kritiek las en hoorde op tv, in bladen, van mensen etc. en zag dat het verre van bijbels was wat hij schreef.

Maar ja, de O's hebben wat in de melk te brokkelen bij de EO, een grote mond, en ja, die(EO) komen daar ook niet zomaar ff 123 van hun af...manipulatie, moet je die link maar es beluisteren, dan wéet je wat ik bedoel...ws ook intimidatie, door financieel gedoe, contracten etc.

Kijk, ik weet wel dat God hun oordeelt, zo ook me vader, ik zie gelijkenissen.
Ook een grote mond, duidelijk wijst alles of iig heel erg veel erop dat dingen helemaal niet waar zijn, en toch, naaste familie, en vrienden ervan, blijven achter hem staan...onbegrijpelijk.

Het is net als een ex van mij, een hele tijd geleden, meer dan een decennia. Die zou nog ontkennen dat ie naar de h@#$ was geweest, als ik hem zou hebben gefilmt. Dan zou die gewoon zeggen ja die man lijkt gewoon erg op mij, en dan nog boos op míj worden. Ja, die mensen heb je..

Narcisten in de overtreffende trap.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 28 oktober 2012, 18:04
Naar boven

Auteur Bericht
MARGA344

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 16:41

HANNAH810 schreef:
nee, marga
een aantal punten gaan voor maritime niet helemaal op, nl;

- betrouwbare vrouw.

Ik weet niet waarom hij deze eisen allemaal stelt, ik ken z'n achergrond niet, en z'n redenen niet, maar geen vrouw is perfect, en in sommige omstandigheden schieten we allemaal wel es uit onze slof, ook al bedoelen we dat niet, maar dan zal er vast wel een reden voor zijn geweest.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 16:41

MARITIME853 schreef:
- liefde.
- waardering.
- betrouwbare vrouw.
- wil huiselijkheid.
- Man terughoudender in bed dan vrouwen.

jij wenst besprongen te worden terwijl je geen zin hebt??
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 16:44

Hahaaaaaaaaaaaa! LOL Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARGA344

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 16:46

PIETER649 schreef:
jij wenst besprongen te worden terwijl je geen zin hebt??

Ik zit sinds 10 dagen op de site, en lees mss wat achterstallige mailtjes, maar deze reactie..... ik kan me voorstellen, dat-íe kwetsend kan zijn. Wat weet jij van die ander af, ken je de achtergrond ervan?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 16:46

PIETER619 schreef:
Hoi Willemijn,

Ik ben geen boodschapper, tenzij je vind dat als ik mij erger hoe men soms op het fourm bezig is als "christen", er meerderen dat ook al eens ergens in een topic neer hebben gezet en ik vooral daarom deze topic geopend heb. Ikheb wel aangegeven dat ik benaderd ben door een paar mensen die hun bezorgheid naar mij toe hebben geuit.

Bedenk nu eens al sbijvoorbeeld niewue leden zien hoe men op een christelijke dating site elkaar in sommige topics, de oren wast, dit geen goed voorbeeld als goed christen zijn is.

Het zou en daar gaat het mij eigelijk meer om, dat we indien ons iemand gekrenkt heeft, moeten handelen gelijk Jezus (ons voorbeeld) ook zou handelen, du svergeven al smen er om vraagt of juist het tegenover gestelde,

Letwel ik ben geen heilig boontje en heb soms een olifanten geheugen als men mij wat verkeerds heeft aangedaan, zo van mijn tijd komt nog wel, helaas. Soms stuur of zet ik dan gewoon ADZNNZDWHWNWHS, betekend, antwoord de zot niet naar zijn dwaasheden want hij weet niet waarover hij spreekt, zou een zij mij iets aandoen maak ik van de h een z.

Desalnietemin, probeer ik wel te doen wat Jezus zou doen, als men Hem om vergeving vraagt, dit toch ook te doen.

Alle goeds en Gods zegnen gewenst

Omdat Zeeland de volgende is die Willemijn van het forum af wil hebben.

Jij (Steen) bent next.

Dat jullie dat nu nog steeds niet doorhebben verbaast mij mateloos.

tekst van Carmen.....richting mij.....

Ach Pieter , zolang dit soort postings nog op CM geschreven worden door mensen die zeggen de ware christen te zijn.......

En dan heb ik het nog maar niet over de tekst van Steentje: zwartgallig, treiteren en niet christelijk zijn???????
Ze kennen me niet eens? En dan dit soort conclusies?

Het woord vergeving en excuus is nog niet voorbij gekomen hoor....komt ook niet omdat men het meent denk ik......
Ik kan dan kritisch zijn ,ik ben niet achterbaks en stuur niet achter iemands rug om mailtjes om de ander zwart te maken.....en zeg ja en amen op christelijke teksten.......terwijl men nee doet??? Tja, hoe geloofwaardig kom je dan over???/

Ik heb mij voorgenomen om me maar bij Pieter 649 aan te sluiten die het benoemt als": hysterische onzin.......

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zondag 28 oktober 2012, 16:52
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 16:47

Ik vrees dat aan daten beginnen met een eisenpakket niet heel succesvol zal blijken.
Natuurlijk moet er een zekere klik zijn, die je o.a. vind in dingen die je deelt, maar de meeste vrouwen schrikken terug voor een wensenlijstje...... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 16:48

MARIANNE338 schreef:
Nou...zeg dat wel.....
Vreselijk lijkt me dat...dat gun je niemand.

Ik hoor liever de trouwerijtjes........het is al weer een tijdje geleden dat ik de huwelijksklokken heb horen luiden op CM....

Inka en zn Anneke een paar weken geleden Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 16:53

MARGA344 schreef:
Ik zit sinds 10 dagen op de site, en lees mss wat achterstallige mailtjes, maar deze reactie..... ik kan me voorstellen, dat-íe kwetsend kan zijn. Wat weet jij van die ander af, ken je de achtergrond ervan?

Zowel de schrijver als ikzelf zijn al jaren op CM actief.
Ik ben dus via vele forumuitingen van hem bekend met de manier waarop hij schrijft.
Daardoor denk ik ook in te kunnen schatten hoe hij denkt.

Mijn reactie was niet kwetsend bedoeld en ik neem ook niet aan dat hij het kwetsend ervaart.
Buiten dat is gekwetst zijn nog steeds geen dodelijke ziekte, dusseh... geen stress Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 17:10

MARIANNE338 schreef:
Pffff ik ben nou wel effe hard toe aan een lekker bakje senseo.......jij ook Clown smiley

Ja , ik ook . Nodig je gelijk heel de buurt uit?

Visser , die dit écht , heel echt een heel verschrikkelijke ...opmerking vindt. Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 17:15

[quote=WILLEMIJN232]Omdat Zeeland de volgende is die Willemijn van het forum af wil hebben.

Jij (Steen) bent next.

Ja, dat had ik ook gelezen, kan niet gemeen.

Ach Pieter , zolang dit soort postings nog op CM geschreven worden door mensen die zeggen de ware christen te zijn.......

Dát bedoel ik ook.....'mensen dénkt aub aan woorden, het zijn mensen die je hier al jaren kent....!!!!

En dan heb ik het nog maar niet over de tekst van Steentje: zwartgallig, treiteren en niet christelijk zijn???????

Dát kan niet, daar zei ik wat van, maar ja, excuses naar mij?
Ze zei het tegen jou....
Ze kennen me niet eens? En dan dit soort conclusies? Idd....Verdrietig....'mensen dát kan niet'. 'Mag nog blij zijn dat je geen ban hebt Steen...'. Denk ik.

Het woord vergeving en excuus is nog niet voorbij gekomen hoor.Ja, naar mij van Steen, maar hoort naar jou....komt ook niet omdat men het meent denk ik......
Ik weet niet of ze het menen, maar ja, ik vind een excuses wel op zijn plaats, of het ff prive uit proberen-mailen(praten)...en dan hoeft men echt geen allerbeste vrienden te worden, maar ja, een basisverstandhouding, en een 'inzien' is wel van belang'.
Ik kan dan kritisch zijn ,ik ben niet achterbaks en stuur niet achter iemands rug om mailtjes om de ander zwart te maken.....en zeg ja en amen op christelijke teksten.......terwijl men nee doet??? Tja, hoe geloofwaardig kom je dan over???/
Ja, ben ik met je eens, Willemijn, Roddel is heel erg, is trouwens een grove zonde ook.

Ik heb mij voorgenomen om me maar bij Pieter 649 aan te sluiten die het benoemt als": hysterische onzin.......
Ja, dank de Here voor Pieter 649, ja, dát meen ik!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 28 oktober 2012, 17:18
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 17:16

WILLEMIJN232 schreef:
Omdat Zeeland de volgende is die Willemijn van het forum af wil hebben.

Jij (Steen) bent next.

Ze kennen me niet eens? En dan dit soort conclusies?

Het woord vergeving en excuus is nog niet voorbij gekomen hoor....komt ook niet omdat men het meent denk ik......

Ik kan me indenken dat je bij zulke testen je gekwest voelt. Carmen en Steentje hebben dus niet naar mij toe gereageerd, maar ben wel op de hoogte omdat ik ook op het forum topics zie. Mede door wat men schrijft in deze en andere topics, is het van kwaad tot erger gegaan. Juist om wat men in deze topics elkaar om de oren slingerd, wilde ik een ieder laten inzien, waar we in Gods naam mee bezig zijn. Iemand die naar mij toe reageerde, heb en had jij geen moeite mee hoor, maar die is nog niet zo lang op CM.

Hopelijk komt er duidelijkheid over dit soort misverstanden, wat misschien begon als "geintje'. Ik hoop dat men hier toch als goed christen uit mag komen en zij die zich ook gekwest voelen, dat te uiten ipv er hard tegen in te gaan. "Pas als er vergeving is, kan er genezing zijn, is een pracht lied maar ozo waar.

Dit is vooreen ieder die deze topic leest.
Dat men vanaf nu met respect (wel verdiend natruulijk) met elkaar om gaat. Hier en daar een sorry op zijn plaats mag zijn. natuurlijk mogen pittige discussies wel, maar behandel elkaar zo Jezus zou doen.

Een ieder nog veel forum plezier gewenst
Naar boven

Auteur Bericht
EDWIN451

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 17:20

ANITA412 schreef:

@ Edwin dankjewel voor je complimenten- word er zélfs een beetje verlegen van..

Whahahaa..was dit niet ooit de jury van Dancing with the Stars of een ander dansprogramma?
Ik SCHRIJF in ieder geval beter dan dat ik DANS!
Dáárvoor zouden ze de bordjes ondersteboven kunnen houden,met mijn 'reformatorische heupen' zou ik dan zelfs nog blij zijn met een zesje:P

Ey,enne vanavond zéker wel weer kijken hé naar Beetje Zondags Vermaak met Y. ,ondanks dat je er geen bal aan vind hahaha
Niet verlegen worden, is nergens voor nodig. Knipoog smiley
Ja, vanavond gaan we d'r weer eens even lekker voor zitten inderdaad!
Naar boven

Auteur Bericht
FRANS092

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 17:23

PIETER619 schreef:
Helaas doet men dat, vergetend dat men voor God ieder van waarde is ondanks lek en gebrek. Dyslectie is iets waar je niet om hebt gevraagd.

Zo gauw iemand zich beter voelt dan de ander, is men vergeten hoe we de opdracht van het Grote Gebod negeren.

Doe je niet beter voor dan je bent en eigenlijk had deze topic niet nodig moeten zijn. Maar hopelijk wil men nu snappen waarom er een paar foutjes bij je reactie staan.

Voor hen die niet weten wat dyslectie in houd zoek het op op internet, bedenk dat er zelfs mensen zijn die niet eens kunnen lezen en schrijven, maar fantastische personen zijn dus ook onder hen zijn die dyslecties zijn.
ach kijk naar m,n mail persetage maar ondaks dat wilde ik het toch kwijt om dat et vaak de eerste indruk hebben
Naar boven

Auteur Bericht
FRANS092

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 17:26

MARIANNE338 schreef:
Hoi Frans.....

Ik weet wat het is...ook in mijn gezin is het aanwezig!
Altijd maar moeten opboksen tegen de mensen, waarbij het schrijven zo vanzelf sprekend is, en het lezen, niet te vergeten.
Je moet een gigantische doorzetter zijn......en dat ben je! Lachende smiley
Daarom vind het ik superknap van je, dat je schrijft......er zijn er hier meerdere mensen met die handicap!
Vaak zie je, dat juist die mensen wel erg mondig zijn zolang er maar geen pen aan te pas komt.
Blijf lekker je ding schrijven joh.....
Ik heb er geen moeite mee.....

dankje en begrijp datje er gewoon over heen leest Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 17:28

FRANS092 schreef:
helaas wordt ik en meschrien door deze onder werp helaas meerder met me onder uit gehaald door m,n dislety jammer .terwijl ik best een supper kerate heb ,jammer dat er mensne zo snel afhaken,ben benieuwt wat de rest ier over denkt van daar deze forum

Ik weet van veel meer mensen op cm dat zij dyslectisch zijn, frans;
en toch, al zullen er mensen zijn die er op "afknappen" in het eerste contact, wanneer je in je eerste mail aangeeft dat je dyslectisch bent, zullen er ook voldoende mensen zijn, die het geen belemmering vinden tot contact.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4720 4721 4722 4723 4724 4725 4726 ... 6194 Volgende
Pagina 4723 van 6194