ChristianMatch

Forum

BZV Topic
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4724 4725 4726 4727 4728 4729 4730 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
JOCHEBED148

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 17:06

JOL252 schreef:
Jaren levenservaring zeggen nog niet zoveel over de inhoud ervan en de ontwikkeling van de mens... dus wie weet heeft Annette nog wel méér ervaring dan jij en ik. Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley

Misschien wel he Jol.....misschien wel! Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 17:07

ANNETTE792 schreef:
T klinkt niet te wijs...t klinkt eerlijk gezegt nog dommer dan de vorige bijdrage.

Niet oordelen over mensen, en al helemaal niet over mensen die je niet persoonlijk kent.

hihi....niet oordelen zei je...eh...zullen we het woordje "dommer" dan de vorige bijdrage maar effe schrappen? Over oordelen gesproken? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 17:08

JOCHEBED148 schreef:
hihi....niet oordelen zei je...eh...zullen we het woordje "dommer" dan de vorige bijdrage maar effe schrappen? Over oordelen gesproken? Smiley die vol vragen zit

Ik noem jou nergens dom, ik noem je opmerking dom.
Dus nee, laat maar staan.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 17:10

ANNETTE792 schreef:
T klinkt niet te wijs...t klinkt eerlijk gezegt nog dommer dan de vorige bijdrage.

Niet oordelen over mensen, en al helemaal niet over mensen die je niet persoonlijk kent.

Gij zegt wat ik op mn tong heb liggen Knipoog smiley

Laatst aangepast door
ERIKA129
op maandag 29 oktober 2012, 17:26
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 17:16

JOCHEBED148 schreef:
Ik vraag me wat af...EO jongerendag 2012.....
Kees Kraayenoord was daar en zong een lied : Hoe groot zijt Gij..
Dat lied heeft mijn leven op zn kop gezet.....

En nu....weet iemand of die EO jongerendag opgenomen is, of er een cd tje van gemaakt is? En zo ja...weet iemand titel of zo? Ik zou erg blij zijn als ik het ergens kan bestellen....wie weet raad?

Wel eens gehoord van uitzending gemist???
Effe downloaden!!!
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 17:21

JOCHEBED148 schreef:

En nu....weet iemand of die EO jongerendag opgenomen is, of er een cd tje van gemaakt is? En zo ja...weet iemand titel of zo? Ik zou erg blij zijn als ik het ergens kan bestellen....wie weet raad?

Kijk eens op YouTube.

http://youtu.be/r7ixfj1n43k

Laatst aangepast door
JOSINA022
op maandag 29 oktober 2012, 17:36
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 17:25

JOCHEBED148 schreef:

Volgens mij is er de laatste jaren geen live CD/DVD van de Jongerendag gemaakt, en de stukjes op Youtube zijn w.b. geluid/beeld kwalitatief niet zo sterk. Het lied zelf vind je op zijn CD "Het is volbracht", óók live gezongen, maar dan niet op de Jongerendag.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 17:38

sjonge
stelletje zeuren
wat nou rotweer
't is ook nooit goed
doedegordijnendichtkachelaanofgalekkerslapen( mag dit ook niet S?) Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 17:40

VISSER278 schreef:
sjonge
stelletje zeuren
wat nou rotweer
't is ook nooit goed
doedegordijnendichtkachelaanofgalekkerslapen( mag dit ook niet S?) Knipoog smiley

Das een telang woord Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Maarre nee nu ga ik niet slapen want nu is het weer gezellig!
Luiken dicht lampies aan kaarjes aan Lachende smiley
Zo houd ik wel van de winterdag Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 17:42

JOCHEBED148 schreef:
T klinkt misschien een tikkie te wijs annetje, maar ik heb een x aantal jaartjes meer levenservaring als jij....en ik heb de mannen van eh....meerdere kanten leren kennen....
Desalniettemin, nochthans hoop ik dat , als jij zo oud bent als ik, nog steeds diezelfde mening bent toegedaan....en aangezien jouw Pietje niet iemand is die liegt en bedriegt.....heb ik daar goede moed op!
Knipoog smiley

Uit die laatste zin van je alleen al, blijkt dat je weinig mensenkennis hebt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Overigens maak je me wel nieuwsgierig... HOEVEEL mannen heb jij nou zo bij benadering van alle kanten leren kennen? Lachende smiley
Want ergens heb je wel n punt hoor, de gemiddelde man kijkt zeer zeker naar het uiterlijk... ik ook.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 17:42

ERIKA129 schreef:
Das een telang woord Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Maarre nee nu ga ik niet slapen want nu is het weer gezellig!
Luiken dicht lampies aan kaarjes aan Lachende smiley
Zo houd ik wel van de winterdag Knipoog smiley

Ja maar ...... ga je niet eerst eten dan? Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 17:44

VISSER278 schreef:
Ja maar ...... ga je niet eerst eten dan? Lachende smiley

Jazeker dat is bijna klaar de hachee Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 17:52

Hoi Shanita...

Je gaat je vrolijke gang maar met openen van topics! Lachende smiley
Wat me niet interesseert, sla ik toch over Knipoog smiley

Die ouwenelen... ik mot ze niet, daarin zijn we het eens.
Ik lees GG ook wel eens en ben blij dat dat soort figuren openlijk aan de schandpaal komen.

Sowieso... al dat eindtijdgeleuter Kotsende smiley
Ik vind het bijna Godslaterlijk!!
NIEMAND weet de dag of het uur waarop de wederkomst zal zijn, dan God de Vader.
Speculeren heeft dus totaal geen zin, maak je maar druk over je eigen eindtijd... je kan 50 worden, of 70 of voor mijn part 120, maar dat iedereen in zijn of haar eigen eindtijd leeft, dat is een feit.
De rest is zinloos gespeculeer.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 18:12

ANNETTE792 schreef:
Goed plan, dit weer vraagt om een stevige maaltijd, boerenkool hier vanavond.

Pffffffffff , ik kan geen pap meer zeggen zo vol zit ik .

En nu de afwas nog. Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 18:15

ERIKA129 schreef:
Het is prut weer dus wat eten we (ik)
hachee met aardappels en bruine bonen heerlijke zware kost Kwijlende smiley

(als tenminste het potje bruine bonen niet weer op een flesje bier in nde trapkast valt Woedende smiley )

Noemen ze dat niet "stopverf"? Knipoog smiley
Eet lekker!!
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 18:18

SHANITA130 schreef:
Ik vind het gewoon een grof schandaal dat deze mannen, F. en W. Ouweneel, misbruikt maakt van de goedgelovigheid van gelovige mensen door oa eindtijdstudie's te verzinnen en oa liegen over kindertjes in Birma die zogenaamd weer konden zien, wat helemaal niet zo was.

En daar dan ook weet ik hoeveel duizenden euro's mee verdienen, ten koste van goedgelovigen.

En, geen excuses, nee volharden in de leugens, dat vind ik eigenlijk nog het allerergste.

Daarom heb ik artikelen uit de media overgenomen, om mensen die nog maar pas geloven te waarschuwen, en omdat ik erg verontwaardigt ben.

Dat is alles. En verder blijf ik on topic.

Het beste en Zegens!

ps: Maritime:"Mag jij mij ff uit gaan leggen waarom ik, van jou, geen topic mag openen over iets wat in alle kranten en actualiteiten kwam"????
Waar heb ik dat gezegd.....
Ja, ik vatte dat zo op, ws verkeerd gezien, mijn excuses, maar ja, ik kan niet tegen onduidelijke doordenketjes, iig die ik onduidelijk vind. weet niet wat ik daarmee moet, kan en begrijp vaak ook cynisme niet.
Wel gewoon tot the point.
Iedereen mag hier zijn mening zetten, vind ik.

Knipoog smiley

Beste Shanita, dat ik de vraag stelde waar gaat het in deze topic om, wist ik het antwoord wel, maar wilde jou als het ware en waarschuwing geven door er even wat dieper over na tedenken.

Deze topic heb je (misschien zelfs onbewust) geopend om je frustratie af reageren op Frank Ouweneel. Je hebt al heel wat meegemaakt en dan heb je een uitlaatklep nodig, niets mis mee. er mag discussie zijn over de eindtijd, wat hier dus niet aan de orde komt en men mag ook wel geattendeerd worden als iemand een fout maakt in de media.

Zondagmorden na de preek, stonden we even buiten, en mijn neef zei, men brengt een rugzak met rotzooi bij het Kruis, Maar neemt hem wel weer mee als men weer verder gaat, terwijl het juist de bedoeling is, dat we het bij Hem laten. Jezus zei, kom tot mij allen dievermoeid en belast zijn, dit omdat Hij die zooi wil hebben. Met het splinter en balk verhaal wil ik alleen maar aangeven, dus besilst niet neerbuigend, want dan geldt die leus ook nog meer voor mij, dat w enaderen niet zomaar moeten naar beneden halen, Jezus zal bepalen wie goed of fout is.

Iemand die vals profeteerd zal misschien ooit goed begonnen zijn, maar nu de weg even kwijt momenteel, al hoe fout hij/zij dan nu is, is het niet aan ons om daar over te oordelen, maar juist het gebed voor hem, opdat de Geest hemhaar weer op de goede weg kan heloen. zo kan jij dan ook bijvoorbeeld voor Ouweneel gaan bidden.
Naar boven

Auteur Bericht
JOCHEBED148

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 18:21

PIETER649 schreef:
Uit die laatste zin van je alleen al, blijkt dat je weinig mensenkennis hebt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Overigens maak je me wel nieuwsgierig... HOEVEEL mannen heb jij nou zo bij benadering van alle kanten leren kennen? Lachende smiley
Want ergens heb je wel n punt hoor, de gemiddelde man kijkt zeer zeker naar het uiterlijk... ik ook.

Hihi...ik had dit verwacht Pietje...je bent een goede echtgenoot...ten alle tijde voor je vrouw opkomen he...blijven doen hoor!!!!!
Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOCHEBED148

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 18:25

STEENTJE178 schreef:
Volgens mij is er de laatste jaren geen live CD/DVD van de Jongerendag gemaakt, en de stukjes op Youtube zijn w.b. geluid/beeld kwalitatief niet zo sterk. Het lied zelf vind je op zijn CD "Het is volbracht", óók live gezongen, maar dan niet op de Jongerendag.

Dank je Steentje....maar zo mooi als toen, op die jongerendag....wat was dat giga mooi....!!! Zal wel effe bij de E.O . informeren
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 18:30

JOCHEBED148 schreef:
Ik vind het nu ook wel knap saai worden hoor Leanne, dr gebeurt zowat nix. En inderdaad...mijn vriendinnetje Wilma gaat et niet worden, tegen het slanke en mooie figuurtje van Swaentje valt niet te vechten he.....die Martin heeft zijn ogen ook niet in zijn broekzak....

Ach welnee,Swaen is een .........hoe zeg ik dat netjes.......een wat stoerdere vrouw,geen vrouwtjesvrouw.........blijkbaar is dat Martin zijn type,prima toch?Nog even een aanvulling want anders wordt het misschien verkeerd begrepen........ze kunnen ook goed samen praten,begrijpen elkaar en aan de handen te zien gaat dat heel goed.....

Ik heb een dikke kont maar nooit gebrek gehad aan mannelijke aandacht en de opmerkingen die ik erover kreeg van kandidaten zijn op 1 vinger te tellen...... Lachende smiley met blinkend witte tanden

Laatst aangepast door
LEANNE226
op maandag 29 oktober 2012, 18:47
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 18:36

WILLEMIJN232 schreef:
Daar had je het gisteren ook al over richting Pieter, waarom doe je dat? Mag je als kerkenraadslid geen mening hebben of zo?
Ik zie de zin er niet zo van in waarom je dat steeds vermeldt?????

Ik vind dat toch een interessant gegeven. Kerkenraadsleden hebben een voorbeeldfunctie en dienen volgens de bijbel van onbesproken gedrag te zijn.

Pieter heeft dit (openbare) forum gebruikt om andere kerken in een kwaad daglicht te stellen. Hij heeft onwaarheden verspreidt over minstens 1 kerk en de gang van zaken in deze kerk op een onjuiste manier neergezet en zo dus feitelijk gelasterd.

Ik ben benieuwd of dit de algemene mening is van zijn kerk. Dus Pieter; wees lief en laat me ff weten van welke kerk je raadslid bent zodat ik kan informeren waarom jouw kerk zo'n hekel heeft aan de mijne. En het kennelijk nodig vindt deze te belasteren.

(sorry trouwens voor de late reactie; kwas ff elders dit weekend. Erg druk met bitter en eenzaam zijn... Lachende smiley )

Laatst aangepast door
CARMEN073
op maandag 29 oktober 2012, 18:37
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 18:40

gebeld
vriend ziek
ook al griep
toch ff naar buiten
boodschapjes

Twijfelende smiley

dan
hele avond
voor de tv
met lekkere dingen erbij
warm

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 18:48

STEENTJE178 schreef:
Noemen ze dat niet "stopverf"? Knipoog smiley
Eet lekker!!

Neee das juist goed voor de broekhoest Clown smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 18:50

ERIKA129 schreef:
Neee das juist goed voor de broekhoest Clown smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Ah ja, met deze kou en nattigheid er warmjes bij zitten is ook niet verkeerd natuurlijk Smiley met dichtgeplakte mond Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 18:52

CARMEN073 schreef:
Ik vind dat toch een interessant gegeven. Kerkenraadsleden hebben een voorbeeldfunctie en dienen volgens de bijbel van onbesproken gedrag te zijn.

Pieter heeft dit (openbare) forum gebruikt om andere kerken in een kwaad daglicht te stellen. Hij heeft onwaarheden verspreidt over minstens 1 kerk en de gang van zaken in deze kerk op een onjuiste manier neergezet en zo dus feitelijk gelasterd.

Ik ben benieuwd of dit de algemene mening is van zijn kerk. Dus Pieter; wees lief en laat me ff weten van welke kerk je raadslid bent zodat ik kan informeren waarom jouw kerk zo'n hekel heeft aan de mijne. En het kennelijk nodig vindt deze te belasteren.

(sorry trouwens voor de late reactie; kwas ff elders dit weekend. Erg druk met bitter en eenzaam zijn... Lachende smiley )

over welke kerk zou ik onwaarheden verspreid hebben?
en in welke reactie?

buiten dat schrijf ik op dit forum voor eigen verantwoording en niet namens welke kerk, voetbalvereniging of postzegelverzamelaarsbond dan ook.

wel graag je reactie met exacte bijdrage vermeld, aangezien ik jou reactie anders als laster zal moeten beschouwen.
dus nu even niet zwelgen in bitterheid en eenzaamheid maar to the point en rapido reageren...
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 18:52

STEENTJE178 schreef:
Ah ja, met deze kou en nattigheid er warmjes bij zitten is ook niet verkeerd natuurlijk Smiley met dichtgeplakte mond Clown smiley

Tja als je geen vent hebt om je aan te warmen Twijfelende smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Maar goed wat zal ik morgen eens eten??
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 18:53

gestrand
op bank
lekker met fleecedeken
bakkie latte macchiato erbij
luxe

buiten
opnieuw regen
kan niks bommen
nog even boek pakken
verzonken
Naar boven

Auteur Bericht
MAMY994

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 18:53

VISSER278 schreef:
En jij denkt dat ik een beetje in zo'n dooie plas gaat zitten vissen? Gefrustreerde smiley

Nee, je hebt gelijk. Open water is veel leuker.

Maar aan de andere kant, zo'n MEGA is ook niet te versmaden. Na een lekkere vismaaltijd smaakt koffie (helaas voor jou geen Senseo) met een mega zeker mega-goed. Lachende smiley met blinkend witte tanden Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 18:54

VISSER278 schreef:
sjonge
stelletje zeuren
wat nou rotweer
't is ook nooit goed

Ja ik mag even zeuren! Stervensdruk op het werk vanwege alle zieken,naar huis in de file terwijl de storm om me heem raast.Maar de stamppot staat nu op en als de familie zat is vertrek ik naar een adresje wat mij vroeg te komen want ze zijn er ziek.......en het schijnt dat het beddegoed niet langer kan blijven liggen Zieke smiley

Doe mij maar zomer,iedereen gezond,lekker buiten zitten met een wijntje en zo..........

Dat het maar snel bedtijd is,dan kan ik weer dromen van knapperende haardvuren,berevelletjes en.......... Knipoog smiley

Leanne,vindt chocomel uit de senseo ook lekker Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 18:54

ERIKA129 schreef:
Tja als je geen vent hebt om je aan te warmen Twijfelende smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Maar goed wat zal ik morgen eens eten??

Hm, ja das waar. Toch maar liever een vent Knipoog smiley
Heb je nog hachee over voor morgen? En dan met rode kool ofzo?
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 18:55

LEANNE226 schreef:
Ja ik mag even zeuren! Stervensdruk op het werk vanwege alle zieken,naar huis in de file terwijl de storm om me heem raast.Maar de stamppot staat nu op en als de familie zat is vertrek ik naar een adresje wat mij vroeg te komen want ze zijn er ziek.......en het schijnt dat het beddegoed niet langer kan blijven liggen Zieke smiley

Doe mij maar zomer,iedereen gezond,lekker buiten zitten met een wijntje en zo..........

Dat het maar snel bedtijd is,dan kan ik weer dromen van knapperende haardvuren,berevelletjes en.......... Knipoog smiley

Leanne,vindt chocomel uit de senseo ook lekker Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Sterkte met alles, Leanne!!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4724 4725 4726 4727 4728 4729 4730 ... 6194 Volgende
Pagina 4727 van 6194