ChristianMatch

Forum

Dit vraag ik me af vandaag..
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4726 4727 4728 4729 4730 4731 4732 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:13

ANNA415 schreef:
Chips, de tuinverlichting, die moet ik ook nog aanpassen. Tankx Clown smiley

Nee joh , dat gaat vanzelf.
Hoe moet ik dat nou gaan uitleggen aan een zwarte pieternel. Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:14

Eten? ik sla maar es een dagje over! heb de afgelopen 8 dagen 3 maal buiten de deur gegeten...daaaaaaaaaagaaaaaaaaaaanieeeeeeeeeeeeegoeeeeed he.....vandaag voor mij een paar crackertjes en zo.... Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:16

ANNA415 schreef:
Patatje met en frikadel speciaal.
Kwijlende smiley
(of hoort dat dan weer op een ander topic?)

Van harte gefeliciteerd met het feit dat bij jullie de snackbar op maandag open is. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

Voor wat betreft de ouwe koeien:

Ik neem het op dit topic op voor Steentje en Zeeland die zonder oorzaak worden aangevallen door Willemijn.

Vervolgens wordt ik door Pieter 'veroordeeld' tot het nadeel van de twijfel in verband met zaken uit het verleden. Heeft helemaal nix te maken met waar het hier in 1e instantie over ging.

Maar als iemand mij aanspreekt op het 'verleden' dan heb ik het recht om dit even helder te maken.

Ik ben er niet over begonnen, maar als iemand naar ouwe koeien verwijst zonder ze te benoemen dan is dat natuurlijk wel een erg makkelijke manier om iemand monddood te maken.

Er worden hier al te vaak absurde beschuldigingen geplaatst zonder dat de persoon in kwestie dit staaft met bewijzen of anderszins aantoont. Dat heet lasteren ja.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

Goed .................
Ik ga denk ik maar eens de was in de vaatwasser zetten
Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:19

[quote=SHANITA130]Koop een boksbal, reageer daar je frustraties op af, kun je hier wat rustiger mee doen in de topics, meer op de manier zo Jezus het zou doen, in Zijn Liefde in plaats van haat

God boven alle slief hebben en je naase al sje zelf, hou jij van de Ouweneels als je zelf?

Laatst aangepast door
PIETER619
op maandag 29 oktober 2012, 20:21
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:22

VISSER278 schreef:
Je kan zeuren wat je wilt , maar vissertje komt tóch lekker niet. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

waaaaaaaaar zijn de tissues........ Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

CARMEN073 schreef:
Moet ook alles uitleggen hé.

Dit zijn de onwaarheden die jij hier hebt geventileerd:

Helaas leert de practijk dat de groei juist vanuit andere gemeenten komt.
Kleinere gemeenten worden opgevreten door die grotere gemeenten en verdwijnen.

De aanzuigende werking komt door een goede marketing.. comfortabele stoelen, opbouwend (opzwepend) sfeertje en een winnaarssfeer.

Vind jij het een leugen te stellen dat de aantrekkingskracht mede berust op een marketingconcept???

Mijn mening is dat het niet goed is dat charismatische gemeenten hun groei uit andere, zowel charismatische en/of traditionele, gemeenten halen.
Ten eerste kunnen ze beter zieltjes winnen onder de heidenen.

Ten tweede voorkom je er de bijna standaard teleurstelling mee die men ervaard als men na met gejuich binnengehaald te zijn, binnen een half jaar geen aandacht meer te krijgt. Hierna viua de achterdeur weer verdwijnt en ook niet meer naar de oude gemeente terug durft.

Er zijn de afgelopen jaren honderden mensen tot geloof gekomen die daar persoonlijk van getuigen. Het lijkt me niet dat ze allemaal liegen of een verhaaltje ophangen, dus geloof ik hen, en niet jouw weergave van dit gegeven. Het gaat dus niet om gelovigen uit andere kerken maar om ongelovigen die God leren kennen en voor Hem kiezen.
Deze mensen kiezen ervoor om Jezus te volgen en zij geloven dat Jezus voor hun zonden aan het kruis is gestorven. Als jij dat marketing wilt noemen dan euh... is dat toch op z'n minst een bijzonder concept.

Er wórden dus zieltjes onder de heidenen gewonnen. God werkt nog steeds.

Ik besef heel goed dat dit ALLES te maken heeft met huishouden Twijfelende smiley Verraste, verbaasde smiley
Toch denk ik dat het nuttig is om dit "gesprek" voort te zetten onder een ander topic. Kunnen we hier weer ouwenelen over stof, spinnen en zo...

Laatst aangepast door
JOL252
op maandag 29 oktober 2012, 20:22
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

STEENTJE178 schreef:
Tsja, dat hangt er dan vanaf.....
Als je hem opgegeten hebt, hoort ie bij het topic: Wat heb jij vandaag gegeten
Als ie niet te eten was, hoort ie bij het topic: Het slechtste moment van vandaag
Als ie heerlijk was, hoort ie bij het topic: Het mooiste moment van vandaag
Als je er nu nog over aan het nadenken bent, hoort ie bij het topic:Dit vraag ik me af vandaag
Als ie .............................ehm........ heb je inmiddels zelf een keuze kunnen maken? Knipoog smiley

Als ik het zo lees kan ik bijna het hele forum gaan volschrijven Clown smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:23

VISSER278 schreef:
Van harte gefeliciteerd met het feit dat bij jullie de snackbar op maandag open is. Lachende smiley

Super he, de andere snackbarren, shoarmatenten, bamiboeren zijn gesloten, maar er is er eentje open. En ik had al zolang geen patatje meer gehad Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:24

ANNA415 schreef:
Goed .................
Engeltje smiley

strak plan...
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:24

HANNAH810 schreef:

Volgens mij heb je die in het dashboardkastje laten liggen Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:25

HANNAH810 schreef:

moet ik dit zien als een lokmiddel? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:27

ANNA415 schreef:
Goed .................
Engeltje smiley

strak plan Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:28

VISSER278 schreef:
moet ik dit zien als een lokmiddel? Knipoog smiley

nee, visser; ik dien niet als lokaas, maar.......
je MAG me komen troosten, haha (in uilenbos dan uiteraard, he?)

neem gelijk een extra doosje tissues mee voor me, want er zal wel een traantjuh van ontroering mijn edel oog ontsnappen als ik uwes zou mogen ontmoeten........................

*hannah haalt even haar nederige masker uit de kast; ik ben zo terug.....*

Laatst aangepast door
HANNAH810
op maandag 29 oktober 2012, 20:28
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:28

ANNA415 schreef:
Goed .................
Engeltje smiley

Wat een vraag zeg. Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:33

Tja Pieter... toch denk ik dat Shanita volledig terecht op dit forum haar mening over bepaalde zaken uit.
En dat hoeft niet met een boksbal, die praat/ schrijft niet terug.

Ik denk trouwens dat als je je ergert aan haar uitgesproken mening, je je "boosheid" beter kunt uiten naar de mensen/ groeperingen die haar zover hebben gedreven dat zij boos werd.
Nu neem je het slachtoffer kwalijk dat ze de dader aanklaagd...
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:36

HANNAH810 schreef:
nee, visser; ik dien niet als lokaas, maar.......
je MAG me komen troosten, haha (in uilenbos dan uiteraard, he?)

neem gelijk een extra doosje tissues mee voor me, want er zal wel een traantjuh van ontroering mijn edel oog ontsnappen als ik uwes zou mogen ontmoeten........................

*hannah haalt even haar nederige masker uit de kast; ik ben zo terug.....*

Vertel , wat is er gebeurd , waar hebt uwes zoveel verdriet over dat visser uwes moet / mag gaan troosten?
Heeft de kleine prinses luddevuduh?
Want dan zijt gij aan het verkeerde adres , dan moet gij bij nijnen zoon Dennis zijn .
Gaat het om het feit dat gij al een jaar geen zeeuwse bolussen meer gegeten heeft?
Hier ligt er nog steeds één op het aanrecht van zaterdag .Rijp voor de afvalbak.
Naar boven

Auteur Bericht
ROLF230

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:38

Heere geef wijsheid

(zoals een boer vaak verzuchtte in dit soort situaties, met wie ik samenwerkte en geeneens Christen was)
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:38

STEENTJE178 schreef:
Ah ja, met deze kou en nattigheid er warmjes bij zitten is ook niet verkeerd natuurlijk Smiley met dichtgeplakte mond Clown smiley

Wil men broekhoest (veroorzaak door eten bepaalde etenswaren)vermijden, neem dan gewoon een glas melk voor de aanvang maaltijd.
Naar boven

Auteur Bericht
MARITIME853

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:39

SHANITA130 schreef:
Ik vind het gewoon een grof schandaal dat deze mannen, F. en W. Ouweneel, misbruikt maakt van de goedgelovigheid van gelovige mensen door oa eindtijdstudie's te verzinnen en oa liegen over kindertjes in Birma die zogenaamd weer konden zien, wat helemaal niet zo was.

En daar dan ook weet ik hoeveel duizenden euro's mee verdienen, ten koste van goedgelovigen.

En, geen excuses, nee volharden in de leugens, dat vind ik eigenlijk nog het allerergste.

Daarom heb ik artikelen uit de media overgenomen, om mensen die nog maar pas geloven te waarschuwen, en omdat ik erg verontwaardigt ben.

Dat is alles. En verder blijf ik on topic.

Het beste en Zegens!

ps: Maritime:"Mag jij mij ff uit gaan leggen waarom ik, van jou, geen topic mag openen over iets wat in alle kranten en actualiteiten kwam"????
Waar heb ik dat gezegd.....
Ja, ik vatte dat zo op, ws verkeerd gezien, mijn excuses, maar ja, ik kan niet tegen onduidelijke doordenketjes, iig die ik onduidelijk vind. weet niet wat ik daarmee moet, kan en begrijp vaak ook cynisme niet.
Wel gewoon tot the point.
Iedereen mag hier zijn mening zetten, vind ik.

Knipoog smiley

"oa liegen over kindertjes in Birma die zogenaamd weer konden zien, wat helemaal niet zo was."

Dat was Willem O, dat heeft niks met deze topic te maken......(een leugen van jou)
Je hebt je laten misleiden door de internetfreacks welke met komplottheorien gelovige bijbelleraars door het slijk halen.
Frank O ken ik toevallig heel dicht bij. Een ding, je hebt het over een medechristen in het koninkrijk van God.

Of de Heer hiermee blij is Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

Laatst aangepast door
MARITIME853
op maandag 29 oktober 2012, 20:43
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:42

Efeze 5:

6 Laat niemand u misleiden met drogredenen, want door zulke dingen komt de toorn Gods over de kinderen der ongehoorzaamheid. 7 Doet dan niet met hen mede. 8 Want gij waart vroeger duisternis, maar thans zijt gij licht in de Here; wandelt als kinderen des lichts, 9 – want de vrucht des lichts bestaat in louter goedheid en gerechtigheid en waarheid –, 10 en toetst wat de Here welbehagelijk is. 11 En neemt geen deel aan de onvruchtbare werken der duisternis, maar ontmaskert ze veeleer, 12 want het is zelfs schandelijk om te noemen, wat heimelijk door hen wordt verricht; 13 maar als dat alles door het licht ontmaskerd wordt, komt het aan de dag; want al wat aan de dag komt is licht. 14 Daarom heet het:
Ontwaak, gij die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten.
Naar boven

Auteur Bericht
ROLF230

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:43

Maritme schreef:

Of de Heer hiermee blij is Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

Hahahahaha. Mensen houdt nu op aub.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:44

ROLF230 schreef:
Maritme schreef:

Hahahahaha. Mensen houdt nu op aub.

Ja, tis bijna komisch LOL Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:45

JOL252 schreef:
Ik besef heel goed dat dit ALLES te maken heeft met huishouden Twijfelende smiley Verraste, verbaasde smiley
Toch denk ik dat het nuttig is om dit "gesprek" voort te zetten onder een ander topic. Kunnen we hier weer ouwenelen over stof, spinnen en zo...

Grappige woordspeling jol, ouwenelen hier? Hebben we toch ook een topic over? De heren ouwenelen en hun gedragingen?
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:47

PIETER649 schreef:
Tja Pieter... toch denk ik dat Shanita volledig terecht op dit forum haar mening over bepaalde zaken uit.
En dat hoeft niet met een boksbal, die praat/ schrijft niet terug.

Ik denk trouwens dat als je je ergert aan haar uitgesproken mening, je je "boosheid" beter kunt uiten naar de mensen/ groeperingen die haar zover hebben gedreven dat zij boos werd.
Nu neem je het slachtoffer kwalijk dat ze de dader aanklaagd...

Ik ben niet boos, integendeel, het is zo jammer dat e rverkeerdeinzichten zijn en men sommige door anderen aangedragen zaken om, "verlichting"van de ziel t ekrijgen niet word geaccepteerd. Lees ens wat ik bijvoorbeeld aangeef met het rugzak verhaal.

Een ieder mag zijn/haar bekommernissne bij het kruis legen , als men dat doet, neem het dan niet weer mee op je verdere leven reis, het houd je er onder in plaats van op Zijn schouder te zitten https://www.youtube.com/watch?v=sza4rh1YzsM
Naar boven

Auteur Bericht
MARITIME853

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:48

SHANITA130 schreef:
Efeze 5:

6 Laat niemand u misleiden met drogredenen, want door zulke dingen komt de toorn Gods over de kinderen der ongehoorzaamheid. 7 Doet dan niet met hen mede. 8 Want gij waart vroeger duisternis, maar thans zijt gij licht in de Here; wandelt als kinderen des lichts, 9 – want de vrucht des lichts bestaat in louter goedheid en gerechtigheid en waarheid –, 10 en toetst wat de Here welbehagelijk is. 11 En neemt geen deel aan de onvruchtbare werken der duisternis, maar ontmaskert ze veeleer, 12 want het is zelfs schandelijk om te noemen, wat heimelijk door hen wordt verricht; 13 maar als dat alles door het licht ontmaskerd wordt, komt het aan de dag; want al wat aan de dag komt is licht. 14 Daarom heet het:
Ontwaak, gij die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten.

Wat zijn de ontvruchtbare werken van Frank O Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:51

PIETER619 schreef:
Ik ben niet boos, integendeel, het is zo jammer dat e rverkeerdeinzichten zijn en men sommige door anderen aangedragen zaken om, "verlichting"van de ziel t ekrijgen niet word geaccepteerd. Lees ens wat ik bijvoorbeeld aangeef met het rugzak verhaal.

Een ieder mag zijn/haar bekommernissne bij het kruis legen , als men dat doet, neem het dan niet weer mee op je verdere leven reis, het houd je er onder in plaats van op Zijn schouder te zitten https://www.youtube.com/watch?v=sza4rh1YzsM

Was het maar zo simpel hè? Vaak zijn zaken veel te complex Pieter en heeft dat tijd nodig, gun dat iemand dan ook! Shakira is daar nog niet aan toe en dat kan je ook respecteren toch?
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:52

WILLEMIJN232 schreef:
Grappige woordspeling jol, ouwenelen hier? Hebben we toch ook een topic over? De heren ouwenelen en hun gedragingen?

niet eens aan gedacht Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARITIME853

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:57

WILLEMIJN232 schreef:
Was het maar zo simpel hè? Vaak zijn zaken veel te complex Pieter en heeft dat tijd nodig, gun dat iemand dan ook! Shakira is daar nog niet aan toe en dat kan je ook respecteren toch?

Dat geeft haar nog geen vrijbrief om beschuldigingen en veroordelingen te uiten dat vol met leugens is.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4726 4727 4728 4729 4730 4731 4732 ... 6194 Volgende
Pagina 4729 van 6194