ChristianMatch

Forum

Wat heb je gedaan vandaag?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4729 4730 4731 4732 4733 4734 4735 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 16:44

JANS221 schreef:
Funda heeft wel iets weg van CM. Je bekijkt de foto`s en leest de beschrijvingen. Komt het in de buurt van wat je wilt dan stuur je een mail of belt op. Je wisselt wat gegevens uit en dan spreek je af. Twee afspraken gehad vandaag, en natuurlijk is er wel iets wat ik me anders voorgesteld had. Vraag is: Is het goed genoeg, kan ik daarmee leven, zie ik mezelf daar al wonen? Het viel niet tegen vandaag, nu maar eens goed nadenken: Wat zijn de voordelen/nadelen en waar voelde het goed en waarom. De vraag of het huis mij wel ziet zitten is hier niet aan de orde. Dan is Funda toch wel gemakkelijker dan CM. De keus is geheel aan mij…….

Succes meid komt vast wel een leuke woning voor je uit Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 16:45

ROELANDE345 schreef:
vanmorgen om half vijf toen ik me realiseerde dat ik stevig buikgriep heb.
Ben te slap om op mn benen te staan zowat >Bah
Dat noemen ze dan je 1e vakantie dag. Ik heb me mooi ziek gemeld Boze smiley

Ehh houd je het wel in je eigen regio please!! Gun het je niet maar mezelf nog minder Clown smiley
Sterkte ermee....
Naar boven

Auteur Bericht
JOCHEBED148

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 16:46

ROELANDE345 schreef:

heel veel sterkte roelande!
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 17:50

ROELANDE345 schreef:

Beterschap!
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 18:22

MARITIME853 schreef:
Dat klopt....waar Willemijn over heeft zegt niks over deze topic.....

de link met dit topic en jouw kinderen met verdrietige tijden ook niet.... neem ik aan?
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 18:37

JANS221 schreef:
Je begrijpt mij niet Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Knipoog smiley

Ohoh Twijfelende smiley, Vertel!!!!!
*pakt alvast een doos Tempo en een glaasje water erbij*

Knipoog smiley

Het weer?? Ehm......... herfstig vandaag!
En ook dat heeft toch wel zijn charme.... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
STEENTJE178
op dinsdag 30 oktober 2012, 18:45
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 18:39

CARMEN073 schreef:
Alvast voor Sinterklaas:

P.S.; hoeft niet door de schoorsteen...

Wat een SNOEPJE!!!! Verliefde smiley
Ehm......pepernootje?? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 18:43

ROELANDE345 schreef:

Oh, wat naar Twijfelende smiley. Beterschap ermee!!!
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 18:45

STEENTJE178 schreef:
Wat een SNOEPJE!!!! Verliefde smiley
Ehm......pepernootje?? Clown smiley

Hmm.. pepernootjuh... s Wel een originele naam, maar ik denk dat ik em toch anders ga noemen.

Zal k een prijsvraag uitschrijven? Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 18:56

ANNA415 schreef:
Wat is het probleem, moet je eens kijken hoe mensen overal overheen niezen. Net over het spul wat jij nodig bent. En mensen verliezen ook haren. Rrrrrrrrrrrr, gewoon niet over nadenken Zieke smiley

Zeer herkenbaar, vroeger geleerd "hand voor je mond als je hoest of niest". Kom je iemand tegen die snip en snip verkouden is , moet je een zo'n hand voor de monfiguur een hand geven, geen pretje. Als iwat voel op komen en kan niet zo vlug bij eenzakdoek of iet sdergelijks, dan gooi ik gauw mijn hand tegen mijn oor aan, beter zo dan iedereen aangespetterd

Voor heen ook bij het avondmaal, kuchelend hand voor de mond tijdens het preken en daarna het brood breken. Nu hebben ze gelukkg alles al gesneden en hij breek een broodje die daarna weggelegd word.
Naar boven

Auteur Bericht
JEFFREY984

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 19:13

In vers 1 tot 11 lezen we dat Paulus in de hemel werd opgenomen. Hij hoorde daar 'onuitsprekelijke woorden die het een mens niet geoorloofd is uit te spreken'. M.a.w. God verbood hem erover te spreken, Paulus kreeg zelfs een angel in zijn vlees om hem te verootmoedigen.

God is vandaag dezelfde God als gisteren, en Hij komt nooit op Zijn Woord terug.

Met bovenstaande in mijn achterhoofd vraag ik mij af waarom er heden ten dage mensen zijn die uitgebreide hemelervaringen hebben gehad en daar gedetailleerd over vertellen terwijl Paulus dit expliciet niet mocht? Denk bv aan Jesse Duplantis, Don Piper en Todd Bentley.

Hoe denken de mede-cm'ers hier over?

God's zegen
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 19:15

Martin Brand

http://youtu.be/559Vcf9yARc

http://youtu.be/EY9wjaaW7cY
Naar boven

Auteur Bericht
MARITIME853

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 19:19

PIETER649 schreef:
de link met dit topic en jouw kinderen met verdrietige tijden ook niet.... neem ik aan?

Klopt helemaal Pieter.... net zo als de blablabla..... van Willemijn....
Pijn en verdriet kennen een hoop hier op CM, maar het is geen vrijbrief om een bijbel kenner hier door de slijk heen te halen.....zonder duidelijke argumenten....

Mag er toch van uit gaan dat dit een matchsite is Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Dit soort media onderwerpen over mede broeders horen hier niet....
Daar zijn op het internet genoeg forums waar men hun gal kunnen spuien.
Ook het roddel gedoe achter de deuren waardoor er personen uiteindelijk geblokt worden met dezelfde leugenachtige redens.

Dat is onrecht, en daar ga ik van steigeren. Dat door een zogenaamde club vorming op CM.

Kotsende smiley

Laatst aangepast door
MARITIME853
op woensdag 31 oktober 2012, 04:52
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 19:28

http://www.youtube.com/watch?v=7o6gRHY9wx4

Het snelle gedeelte duurt maar 20 seconden maar ik vind het Adagio 2x meer dan mooi gespeeld. Op oude instrumenten, of het toen ook zo fraai heeft geklonken, zullen we nooit weten.

Thomas
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 19:33

MARITIME853 schreef:
Pijn en verdriet kennen een hoop hier op CM, maar het is geen vrijbrief om een bijbel kenner hier door de slijk heen te halen.....zonder duidelijke argumenten....

Mag er toch van uit gaan dat dit een matchsite is Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Ook het roddel gedoe achter de deuren waardoor er personen uiteindelijk geblokt worden met dezelfde leugenachtige redens.

Dat is onrecht, en daar ga ik van steigeren. Dat door een zogenaamde club vorming op CM.

Voor de man een rib uit zijn lijf, zoals bij Adam.
Kotsende smiley

Verraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond Sorry maar zolang jij niet weet waar je het over hebt naar Willemijn toe vind ik dit beneden alle peil. (Daarna ook.)
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 19:35

Sinds eeuwen weer eens cake gebakken. Lijkt me een strak plan om het vaker te doen. Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 19:38

MARITIME853 schreef:

Kotsende smiley

Wie ben jij om zo te oordelen over Willemijn?? weet jij wat er momenteel speelt??
NEE dat weet jij niet dus kan het wat minder???
Ik kan je één ding vertellen JIJ denkt dat Willemijn achter langs roddelt dat tekent dat je haar echt niet kent!! Ze is recht voor de raap draait daar niet om heen en doet dat niet via achterdeuren!!

Laatst aangepast door
ERIKA129
op dinsdag 30 oktober 2012, 19:40
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 19:40

ERIKA129 schreef:
Wie ben jij om zo te oordelen over Willemijn?? weet jij wat er momenteel speelt??
NEE dat weet jij niet dus kan het wat minder??? Ik kan je één ding vertellen JIJ denkt dat Willemijn achter langs roddelt dat tekent dat je haar echt niet kent!! Ze is recht voor de raap draait daar niet om heen en doet dat niet via achterdeuren!!

ik vermoed dat het niet minder kan, wij zijn namelijk die rib Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
JOL252
op dinsdag 30 oktober 2012, 19:43
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 19:40

SHANITA130 schreef:
Is dat Fries, ja he, wat een leuke taal....

Ja, ik ken ook iemand uit Friesland, ja, zo gaaf dat taaltje Lachende smiley

Ik wist eerst nooit dat dat een taal was, ik dacht een uit de hand gelopen dialect Knipoog smiley

Ja dit is Fries, "Nogres lokwinske mei de lytse poppe, dan zy yn sûnens opgroeie mei", het betekend , nogmaals vanharte gefiliciteerd met de baby, dat ze in goede gezondheid mag opgroeien Ik had haar namelijk ook al op andere wijze gefeliciteerd

Laatst aangepast door
PIETER619
op dinsdag 30 oktober 2012, 20:22
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 19:45

JOL252 schreef:
ik vermoed dat het niet minder kan, wij zijn namelijk die rib Gefrustreerde smiley

Euh wat doet men dan op een datingsite Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 20:13

MARITIME853 schreef:

Kotsende smiley

Ik heb geen last van die rib... en ook ik ben een man Coole smiley met zonnebril

Dat geneuzel over clubvorming heb ik al zo vaak gehoord, ik ben sinds ruim 5 jaar lid hier en van clubvorming nooit iets gemerkt.
Wat mij wel opgevallen is, is dat er mensen hier vriendschap sluiten met elkaar.
Dat leid er soms toe dat er gegeten word bij elkaar of dat er geklust word bij elkaar. Dat er op verjaarsvisite gegaan word etc.
Niets mis mee, dacht ik zo?

En tja, ik ga op n leuke manier met Willemijn om, net als met diverse andere mensen. Het is hier niet alleen een matchsite, het is hier ook een plek om nieuwe vrienden/ bekenden te leren kennen.

Ook jij gebruikt CM niet alleen als matchsite Mar, het schrijven op een forum over geloofszaken kan zelfs met de beste wil van de wereld niet vergeleken worden met het zoeken naar een match.

Maar joh... als je je ergert hier op forum... gebruik jij cm dan als matchsite en lees niet wat je niet wilt lezen... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 20:17

Over hemelervaringen mag je niets vertellen...
Maar over dromen mag je altijd vertellen natuurlijk... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROLF230

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 20:29

Ik wandel elke dag in de hemel, onze wandel is in de hemelen zegt de Bijbel nl. Dat geloof ik. Alleen zie ik het nog niet. Dat komt gelukkig nog!

Als iemand mij verteld dat hij of zij in de hemel is geweest en daar allerlei ervaringen heeft opgedaan en daarover gaat vertellen dan zou ik zeer argwanend worden. Ja maar hij verteld toch de boodschap van Jezus? Ja mijn neus, daar heb ik niet iemand voor nodig die in de hemel is geweest (of die in de hel is geweest, die heb je ook)
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 20:52

Dinsdag 30 Oktober, Psalm 119: 145-152; In de lange nachten.

Soms lukt het niet. De slaap wil niet komen. Of je slaapt eventjes en dan, midden in de nacht – je hoort iets: een geluid, een windvlaag, toch geen onraad? Je bent wakker, klaarwakker, en de slaap wil niet meer komen. En dan?
De situatie waarin de psalmdichter zich bevindt, is veel ernstiger. Hij ligt wakker vanwege sluwe vervolgers. Ze hebben hem bijna te pakken. Ga dan maar eens rustig slapen…. Wat doe je dan, als je zo ligt te tobben? Je gaat je bed uit, je drinkt een glaasje water, je kijkt eens wat er nog in de koelkast ligt, je zet de televisie aan, je kijkt naar de herhalingen van het journaal, je zapt langs oude films en ranzige reclames die blijkbaar het daglicht niet kunnen verdragen. Ja zulke dingen doen wij. Maar de psalmdichter doet iets anders. ‘In de uren van de nacht houd ik mijn ogen geopend en overdenk ik uw woord.’ Dat is andere kost! Hier is iemand aan het woord die zijn bed niet uitgaat. Stil blijft hij liggen. Hij knijpt zijn ogen niet dicht, in een krampachtige poging toch de slaap weer te vatten. Hij stelt geen schaapjes. Hij kijkt met open ogen naar de Goede Herder. Hij overdenkt Gods woord.
Hoe je dat precies doet? Misschien ken je een Bijbelgedeelte uit je hoofd en zeg stilletjes die woorden op. Misschien zie je in gedachten de kinderen van Israëls, gaande door de Rode Zee, op weg naar Kanaän. Misschien zie je ze zitten in Babel, in ballingschap, trouw aan Gods goede geboden, levend van zijn beloften, levend van zijn beloften. Misschien volg je in gedachten Jezus op zijn weg van stad naar stad, kinderen zegenend, zijn brood delend met wie weinig te eten heeft. Ook al zou de slaap niet komen, uitgerust zul je opstaan, fris als de nieuwe dag!

Nog voor het morgengrauwen roep ik luid;
Heer, kom te hulp, ik blijf uw woord verwachten.
Naar uw beloften zien mijn ogen uit
des avonds laat en in de lange nachten.
Wanneer Gij uw genadig oor ontsluit
word ik weer levend na mijn bange klachten.
Naar boven

Auteur Bericht
CORTAZAR588

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 21:29

hallo
ik heb hier ook een paar dingen overgeopend op deze pagina.
ik weet niet hoe je er zelf over denkt ,maar als je iets onder de aandacht wil brengen zou ik het hier niet doen.

1, het wordt niet geloofd

2, het is verspilling van tijd om hierover te praten.

ik heb verschillende getuigenissen van mensen , die zowel in de hemel als in de hel zijn geweest.
deze mensen en liegen niet en hebben geen financiele bijbedoelingen en komen niet uit Amerika .
toch zijn er hier op deze pagina mensen , die zonder dat ze deze mensen gezien hebben of hun getuigenissen kunnen verstaan , de waarheid al in twijfel trekken.

er zijn mensen die in beide zijn geweest.

wat Paulus niet mocht zeggen , weten we niet.
wat deze mensen vertellen is hoe de hemel of de hel eruit ziet,
niet hoe God Zijn werk doet.

ik geloof dat God mensen meer laat zien om hen op het rechte pad terug te kt\rijgen.

maar in dit land waar iedereen overal vestand van heeft wordt het op voorhand al afgewezen als onzin.
daarmee maak je mensen , die meer voor Jezus over hebben dan wij allemaal
bij elkaar belachelijk.
Naar boven

Auteur Bericht
JEFFREY984

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 21:37

@ Topicstarter,

Jezus zou je nooit de hel laten zien want dan baseer je je keuze op angst/dwang. En dwang is onbijbels. Ik heb zelf een topic geopend over 'hemelbezoeken', ook al zo iets aparts, msch dat je daar op wil reageren? Ik val je verder ook niet aan, maar de openingspost vind ik nergens terug in mijn Bijbel. En dat is wat geld, het Woord.

God's zegen

Laatst aangepast door
JEFFREY984
op zondag 4 november 2012, 21:28
Naar boven

Auteur Bericht
JEFFREY984

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 21:39

Ik ben juist tegen dit soort dingen daar ze schriftuurlijk niet onderbouwd kunnen worden. Het Woord is ons anker, het Woord overtuigt ons, en niet de mens.

God's zegen

Laatst aangepast door
JEFFREY984
op dinsdag 30 oktober 2012, 22:17
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 21:47

Alle bezuinigingen van "ons" nieuwe kabinet..........pfffffff........ik word er een tikkie moedeloos van Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 22:24

LEANNE226 schreef:
Alle bezuinigingen van "ons" nieuwe kabinet..........pfffffff........ik word er een tikkie moedeloos van Twijfelende smiley

tja... jullie hebben er zelf voor gekozen he... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

ik was die bedriegende uitzuigers al n paar jaar geleden spougzat met dr gelieg en bedrieg.

http://www.immobilienscout24.de/expose/65756764?navigationServiceUrl=/search/resultList/exposeNavigation/navigate.go?searchUrl%3D/Suche/S-T/Haus-Kauf/Niedersachsen/Grafschaft-Bentheim-Kreis/Nordhorn/-/-/EURO--1000000,00%26exposeId%3D65756764&navigationHasPrev=true&navigationHasNext=true&navigationBarType=RESULT_LIST

Laatst aangepast door
PIETER649
op dinsdag 30 oktober 2012, 22:28
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 22:26

http://weeswaakzaam.com/bijbelleraar-frank-ouweneel-zuigt-de-eindtijd-uit-zn-duim/

én

EO-coryfee Willem Ouweneel ontmaskerd

Zo blijven we on-line, ehhh, on-topic bedoel ik ;)
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4729 4730 4731 4732 4733 4734 4735 ... 6194 Volgende
Pagina 4732 van 6194