| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 18:43
|
|
|
|
| MARIANNE338 schreef: | ik geloof dat ik je snap..... Zullen we een advertentie plaatsen??? Van: Heeeeyy waar is iedereen??? |
jaaa, en waar is het plezier en de volle gezellige chatroom...
(en eens iemand die met me wilt gaan wandelen...)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 18:44
|
|
|
|
| JOCHEBED148 schreef: | Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik de naam Inge wel veeeeel mooier en vlotter vind klinken dan Maartje hoor!  |
Pas op he!! Daar ben ik naar vernoemd....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Mar, vertel nu eens met je eigen woorden wat hier staat en bedoelt wordt. Maar dan echt met je eigen woorden en niet met andermans uitspraken. Geen citaten dus. Durf je deze uitdaging aan te gaan?
In Pace et Charitate |
Je hebt helemaal gelijk Frank, ook met je andere stukken. Die waren ook helemaal raak. Ja, ik stop er mee, met wellus nietus. Ja, het was gewoon 'nieuws' letterlijk, een vriend belde me anders wíst ik het niet eens, of veel later. Ja, volg soms regelmatig het nieuws, dan weer wel dan weer niet. En dat was een periode van 'niet'.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
|
|
|
|
| JOCHEBED148 schreef: | Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik de naam Inge wel veeeeel mooier en vlotter vind klinken dan Maartje hoor!  |
Pas op he!! Daar ben ik naar vernoemd....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 18:45
|
|
|
|
| MARIANNE338 schreef: | Pas op he!! Daar ben ik naar vernoemd.... | Nou ja...2 keer was niet nodig......k zal het zelf maar zeggen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 18:47
|
|
|
|
Eigenlijk een topic openen van 'het belang van humor'.
Doe ik wel later.
Humor is gezond.
Ik verzin wel even iets.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 18:49
|
|
|
|
| MARIANNE338 schreef: | Ik zat lekker aan een zuurkool schotel met spekjes, en annanas, en geraspte kaas, heeeeeerlijk! Ik weet dat er enkele sm-ers zijn die dit niet lusten, maar ik lus het wel iedere week......  |
Ik lust ook wel ananas hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 18:52
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | O, ik heb zo'n rein hart, dat wil je niet weten.
Ik heb trouwens nóg een écht geinig, heel leuk filmpje, persiflage Koefnoen, op de zaak Bram Moszkowicz. Nou moet ik er wel bijzeggen, dat ik hem wel mag en wel leuk vind. dus het is goed bedoeld, en best goed nagedaan:
Robijn doet de was bij: Bram en Eva.
LOL
ps: ja, je moet wel regelmatig tv kijken dan snap, je en de reklame van Robijn, en dan snap je wat er is met Bram Moszkowicz, en hoe hij doet en praat, en die twee dingen verbinden. En je moet ook weten wie Eva is natuurlijk. |
humorrrrrrrrrrrr
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 18:57
|
|
|
|
| MARIANNE338 schreef: | Ik zat lekker aan een zuurkool schotel met spekjes, en annanas, en geraspte kaas, heeeeeerlijk! Ik weet dat er enkele sm-ers zijn die dit niet lusten, maar ik lus het wel iedere week......  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 19:18
|
|
|
|
dromen soms werkelijkheid ik blijf dromen met voeten in nuchtere realiteit
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 19:20
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Mar, vertel nu eens met je eigen woorden wat hier staat en bedoelt wordt. Maar dan echt met je eigen woorden en niet met andermans uitspraken. Geen citaten dus. Durf je deze uitdaging aan te gaan?
In Pace et Charitate |
Hetgeen dat ik wil zeggen beoordeel alles vanuit een rein hart van binnen in jezelf en in het geloof. Niet vanuit het verleden van "schuldgevoel" dat bestaat uit boosheid, verdried, onzekerheid, angst, heen en weer vliegen van emoties en gevoelens enz.
Dat is wat Chat, ook bedoelde te zeggen waardoor hij geblokt is door de achterdeur praktijken.... van deze en genen. Dat is onrecht zoals hier Frank Ouweneel ten onrechte als leugenaar neer gezet wordt..... Dat vanuit emotie en gevoel van iemand?????
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op donderdag 1 november 2012, 19:22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 19:29
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | Hetgeen dat ik wil zeggen beoordeel alles vanuit een rein hart van binnen in jezelf en in het geloof. Niet vanuit het verleden van "schuldgevoel" dat bestaat uit boosheid, verdried, onzekerheid, angst, heen en weer vliegen van emoties en gevoelens enz.
Dat is wat Chat, ook bedoelde te zeggen waardoor hij geblokt is door de achterdeur praktijken.... van deze en genen. Dat is onrecht zoals hier Frank Ouweneel ten onrechte als leugenaar neer gezet wordt..... Dat vanuit emotie en gevoel van iemand????? |
Ik vind het een (bij deze dus bewijsbaar) schandaal dat jij vol blijft houden dat Chatuliem dankzij anderen van CM verwijderd is. Het verkrijgen van een ban is een simpel gevolg van eigen daden en schrijfsels. Daar kun je niet anderen de schuld van geven, Chatuliem drukte zelf op de enterknop nadat hij iets geschreven had dat niet door de cm-beugel kon. Heeft niets met achterdeuren, wc raampjes of dakramen te maken.... of met onrecht,
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 19:33
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | Dat is wat Chat, ook bedoelde te zeggen waardoor hij geblokt is door de achterdeur praktijken.... van deze en genen. Dat is onrecht zoals hier Frank Ouweneel ten onrechte als leugenaar neer gezet wordt..... Dat vanuit emotie en gevoel van iemand????? |
Dat de redaktie een keer verkeerd inschat en iemand onterecht een ban geeft kan ik me nog voorstellen. In dit geval is het minimaal de 3e ban, misschien wel meer want zo goed heb ik ze niet geteld. Maar dan wil onterecht er bij mij echt niet meer in.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 19:36
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ja. Hij houdt niet van een vuile 'Deken'. Ja, dan moet je wel weten wat een 'Deken' is natuurlijk. Ja, ik kwam deze net tegen bij het nieuws  | Leg het maar niet uit op CM maar: Bram houdt wel van een schone bef, het wast wit, ook als het zwart is, tussen de lakens liggen (met criminelen etc.) en natuurlijk de deken. Het is gewoon heel knap een wasmiddel te koppelen aan zijn vermeende praktijken. Los van de mooie imitatie van Eva en de wat slinkse advocaat met: ik hoor het u zeggen. Ik heb er echt van genoten, mooie taalvondsten en dubbelzinnigheden, alles klopte.
Godfather Thomas Corleone, als er een luchtje aan zit dan ben ik weg. Paardenhoofden laten slingeren is eeeh. Geen commentaar, lol.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 1 november 2012, 20:18
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 19:42
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | O, ik heb zo'n rein hart, dat wil je niet weten.
Ik heb trouwens nóg een écht geinig, heel leuk filmpje, persiflage Koefnoen, op de zaak Bram Moszkowicz. Nou moet ik er wel bijzeggen, dat ik hem wel mag en wel leuk vind. dus het is goed bedoeld, en best goed nagedaan:
Robijn doet de was bij: Bram en Eva.
LOL
ps: ja, je moet wel regelmatig tv kijken dan snap, je en de reklame van Robijn, en dan snap je wat er is met Bram Moszkowicz, en hoe hij doet en praat, en die twee dingen verbinden. En je moet ook weten wie Eva is natuurlijk. |
"Geen commentaar"
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 19:45
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Ik vind het een (bij deze dus bewijsbaar) schandaal dat jij vol blijft houden dat Chatuliem dankzij anderen van CM verwijderd is. Het verkrijgen van een ban is een simpel gevolg van eigen daden en schrijfsels. Daar kun je niet anderen de schuld van geven, Chatuliem drukte zelf op de enterknop nadat hij iets geschreven had dat niet door de cm-beugel kon. Heeft niets met achterdeuren, wc raampjes of dakramen te maken.... of met onrecht, |
........
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op vrijdag 2 november 2012, 11:23
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 19:46
|
|
|
|
...SM-ers??? Ben je ook lid op een andere site??? Eentje die niet christelijk is??? Wel wel wel...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 19:49
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | "Geen commentaar"  |
Robijn reinigt niet LOL...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 20:00
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | | Robijn reinigt niet LOL... |
wel met Jol
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op donderdag 1 november 2012, 20:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 20:11
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | Beste PIETER649, een beetje heel veel kortzichtigheid als je denkt dat we beter af zijn met een replubliek.
Jij onderkent de verantwoording waar men als koninklijke familie mee van doen heeft. Ook wat het koningshuis ons allemaal oplevert, sta je niet bij stil. Als je d eplussen en minnen naastr elkaar neerlegt brengt het koningshuis meer op dan dta het kost, een president kost alleen maar.
In deze tijd van bezuinigingen zou het verstandiger zijn om de overbodige ambtenaren in het productieproces telaten meedoen. Ze kunnen ipv illegale kasmedewerkers vervangen zich nuttig maken door actief mee te doen aan bestrijding recessie.
Er is maar één goede ambtenaar en dat is de werkende, gelijk de vuilnis ophaaldienst of plantsoenendienst e.d. en natuurlijk zijn er ook wel goede werkers bij het administratieve gebeuren.
Je zou wat manieren en waarden aangaat wel bij hun op les kunnen, zij behandelen de burger met respect, ik denk zelfs jou als je hun tegen kwam. |
Ik zag toevallig dit bericht dat je geplaatst hebt terwijl ik geen lid meer was. Het is mij eerder opgevallen dat jij graag zo aanvallend schrijft als de geadresseerde, ik dus in dit geval, geen lid van cm meer is.
Laat ik toch maar eens reageren....
Jij hoeft het niet met mij eens te zijn dat republiek een betere staatsvorm is dan een koninkrijk. Het is mijn mening maar daarom hoef jij dat niet direct kortzichtig te noemen. Ik heb mijn mening op een aantal feiten gebaseerd die jij wellicht niet als zwaarwegend genoeg wenst te erkennen. Dat is jouw goed recht hoor, daar ga ik niet neerbuigend over doen, zoals jij wel doet naar mij toe.
Als ik zie met welke successen presidenten naar huis komen na handelsmissies, maakt het in mijn ogen geen verschil of de handelsmissie aangevoerd word door een koning of een president. Het resultaat van een handelsmissie word voornamelijk bepaald door de aanbiedingen en het voorwerk die het bedrijf reeds lang voor het staatsbezoek heeft gedaan en uitgevoerd. Dat er dan een regeringsleider bij de ondertekening van het contract aanwezig is, is zowel voor klant als leverancier niets meer dan een kersje op de taart. Wist je trouwens dat Trix dit jaar slechts 1 staatsbezoek heeft afgelegd? In maart zat ze in Luxemburg... nou als het nederlandse bedrijfsleven het daar van moet hebben.... Geloof me.. een koningshuis is per definitie duurder dan een president. Nog afgezien van het feit dat een president op eigen kracht de top heeft gehaald terwijl een kroonprins alleen maar geboren hoeft te worden.
Dan kom je daarna met een verhaal over ambtenaren die beter in kassen kunnen werken... wat heeft dat in vredesnaam met dit onderwerp te maken?????
Het schunnigste vind ik jouw laatste alinea... hoe durf jij mij te betichten van het hebben van te lage normen en waarden??? Bij mijn weten behandel ik iedereen met het verschuldigde respect.
Verschuldigde respect houd dus in dat ik ze behandel met het respect dat mensen verdiend hebben. Zeker na jouw laatste alinea zul jij in de toekomst flink je best moeten doen om respect van mij te kunnen krijgen... dat moet je namelijk VERDIENEN
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 20:16
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | Hoezo volhouden Noem het net voor het eerst. |
ow... dan vergis ik me zeker... heb je vast verwart met iemand anders uit het cm-clupje waar jij bij hoort
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 20:25
|
|
|
|
mafketels vijfjes maken verzin iets beters dit meen je niet mafketels
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Van het Harde met de bus naar Zwolle was volgens mij sneller geweest. Dat is maar een paar kilometer.
Thomas, zelfs de OV-fiets was sneller. |
Daar heb ik aan gedacht, maar er stapten zoveel mensen uit in het 't Harde dat dat geen optie was (ruim 90% van alle mensen in de trein stapte uit, en de trein was te lang voor het perron van 't Harde) daarnaast komt de streekbus die langs 't Harde komt net uit Zwolle, en neem t de tijd om weer terug naar Zwolle te gaan. En toen was ook nog niet bekent dat de NS bussen in zou gaan zetten.
Daarbij op het station van 't Harde zonder ook maar de minste comfort wachten op een bus die niet eerder dan een uur later in het 't Harde aankomt. Daarom leek mij de beste optie om via Deventer te gaan, en zou als die trein ging ongeveer net zo snel geweest zijn, met meer comfort.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
|
|
|
|
De Hemel
Ik wilde toch even, voor de zekerheid iets zeggen over bovenstaand lied.
Kijk het is een doordenker. Kijk ik had hem lang niet meteen door, pas veel later, dus ja, ik ga er van uit dat niet iedereen hem meteen doorheeft, het liedje.
Kijk, hij heeft het erover dat mensen hem vragen stellen. Hij gelooft in de Hemel, en mensen zeggen dingen als hoe kan je dat nou doen, de hemel is iets dat is verzonnen.
Dan zegt ie ja, de de muziek van Beethoven en van Jacueques Brel is óók verzonnen en toch bestaat het....
Nou, als je gaat denken van verzonnen=bedacht. Ja, God heeft de mensen bedacht en gemaakt, de dieren, de natuur, de ruimte, het heelal, dus ook de Hemel staat in Genesis. Ja, en Hij heeft het niet zomaar ff gemaakt, neehee, daar is over nagedacht=verzonnen.
Snap je.
Ja, en je hebt ook mensen die verzinnen dingen over de wereld die niet waar zijn, ja, díe dingen zijn er dan natuurlijk niet, kijk een zoutkaart, die het zoutgehalte op de wereld aangeeft, is en blijft een zoutkaart, ook al verzin je dat het een kaart is die plekken aangeeft die zogenaamd zijn geïnfecteerd met een hoge dosis radioactiviteit.
Ja, dat dan weer niet natuurlijk.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 1 november 2012, 20:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 20:27
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | "Geen commentaar"  |
Heee, Jol, ook maar weer een foto van jezelf erop gezet?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 20:30
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Heee, Jol, ook maar weer een foto van jezelf erop gezet?  |
haha, yeah, pittig kapsel hé
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 20:35
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | Hetgeen dat ik wil zeggen beoordeel alles vanuit een rein hart van binnen in jezelf en in het geloof. Niet vanuit het verleden van "schuldgevoel" dat bestaat uit boosheid, verdried, onzekerheid, angst, heen en weer vliegen van emoties en gevoelens enz.
Dat is wat Chat, ook bedoelde te zeggen waardoor hij geblokt is door de achterdeur praktijken.... van deze en genen. Dat is onrecht zoals hier Frank Ouweneel ten onrechte als leugenaar neer gezet wordt..... Dat vanuit emotie en gevoel van iemand????? |
Je bent altijd nog verantwoordelijk voor je eigen daden....Chatuliem dus ook....het is zo makkelijk het aan de ander toe te schrijven......spiegel zelf eens zou ik zo zeggen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 20:39
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | haha, yeah, pittig kapsel hé  |
LOL Hahaaaaaaaa!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 20:40
|
|
|
|
| JOCHEBED148 schreef: | Vandaag maar es simpel: ham-kaas tosti met een flinke blub tomatenketchup dr op....bakkie yoghurt toe en ik zit weer heeeeeeeeelemaal vol!  |
Krijg je zachtjesaan nog geen honger?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 20:41
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | haha, yeah, pittig kapsel hé  |
Jij krijgt zo vast een date..... stoer kapsel.....
|
|
| Naar boven |
|
|