ChristianMatch

Forum

remmen of niet?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4752 4753 4754 4755 4756 4757 4758 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 4 november 2012, 13:41

MARIANNE338 schreef:
Ja...ik denk dat dat anders is...
Als je tegenover iemand zit praat je in het wilde weg over van alles en nog wat...tenminste.... Verlegen lachende smiley
Maar schrijven is toch anders......niet iedereen vind schrijven leuk.
En als dat het geval is, blijf je je toch op de achtergrond houden, denk ik.
Maar als je veilig achter je eigen laptop in je beschermende omgeving zit, zeg je misschien wel meer,.. wat je niet zou doen, als die persoon naast je zou zitten.....tja wel heel dubbel als je er zo over nadenkt..

Waarom dubbel?

Logisch toch?

Ja, als ze iets zouden zeggen waar ik écht niet onderuit kan, ja, ik zou er niet om liegen, om me mening.

Maar provoceren, nee. en ja, in het dagelijkse leven kan je geen onderwerp starten, dan zeggen de tegenstanders meteen van dat ze daar niet op in gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zondag 4 november 2012, 13:41

HANNAH810 schreef:
ik denk dat het ook van belang is dat mensen de vrijheid hebben vooral ZICHZELF te zijn, mits zij daar anderen niet mee beschadigen.
en ja; de ene mens heeft een hogere frustratie-drempel dan de ander; maar is dat per defenitie verkeerd?

degene die als "klager" ervaren wordt, heeft blijkbaar de behoefte om zijn/haar frustraties te uiten; so be it..........toch?

hannah..........just being myself

Idd!
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 4 november 2012, 13:47

JOSINA022 schreef:
Het is heel lastig om te bepalen wanneer iets echt klagen is en wanneer niet. Wat voor de een klagen is, is voor de ander een manier om zijn/haar verhaal kwijt te kunnen.

Daarnaast is het zo dat mensen die "klagen" vaak in een hele kleine wereld leven en alleen nog maar hun eigen wereldje kennen. En dat is niet altijd iets waar ze iets aan kunnen doen.

Achter "geklaag" zit vaak een wereld van eenzaamheid...

Ben ik niet helemaal met je eens....Dus als je klaagt leef je in een kleine wereld? Je moet er juist voor zorgen dat dat je niet overkomt.....
Iedereen heeft het recht om te klagen over wat hem/haar dwars zit in wat voor wereld je ook leeft.......
En soms moet je dan ook kunnen accepteren dat een ander dat geneuzel vind........
Als ik bv klaag dat ik blij ben dat het weekend is na een drukke werkweek krijg je ook wel als reactie: nou, wees blij dat je werk hebt......je mag dus gewoon niet meer zeggen dat je moe bent?
Er is ook een groot verschil tussen klagen en zielig doen is mijn ervaring......

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zondag 4 november 2012, 13:50
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zondag 4 november 2012, 13:52

WILLEMIJN232 schreef:
Ben ik niet helemaal met je eens....Dus als je klaagt leef je in een kleine wereld? Je moet er juist voor zorgen dat dat je niet overkomt.....
Iedereen heeft het recht om te klagen over wat hem/haar dwars zit in wat voor wereld je ook leeft.......
En soms moet je dan ook kunnen accepteren dat een ander dat geneuzel vind........

josina noemde het woordje VAAK, willemijn, en dat diegene daar niet altijd iets aan kan doen, aan dat kleine wereldje, en dat beaam ik; niet alles is ten alle tijde even eenvoudig op te lossen.

mij hoor je niet zeggen dat iemand die klaagt in een kleine wereld leeft;
wel hoor je me zeggen dat ieder mens het recht heeft uit te spreken wat hem of haar dwars zit; mocht iemand dat als klagerig bestempelen, dan heeft diegene daar ook het recht toe, zij het dat het niet altijd door iedereen als heel sociaal gezien wordt wanneer het (keer op keer) wordt uitgesproken. maar wanneer iemand iets snel als klagen bestempelt, heeft diegene wellicht een lage klaag-frustratie-drempel???
so be it............ Clown smiley

overigens kom je dan zeker op de term; klagerig over het klagen?
we try to accept..........so be it...... Lachende smiley met blinkend witte tanden

wat een geneuzel over klagen over klagen en klagerigheid, he?

Laatst aangepast door
HANNAH810
op zondag 4 november 2012, 13:58
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 4 november 2012, 14:01

BLUE043 schreef:
Lachen is gezond Shanita!!! Mijn lief en ik hebben de grootste lol. Is toch een van de voorwaarden voor een relatie. Dat je kunt lachen met en om elkaar. En ook een beetje kunnen relativeren en niet alles met een Bijbeltekst "doodmaken". Mijn lief is ontzettend grappig en adrem. Ik heb echt een lotje uit de loterij getroffen. Daarnaast kan mijn lief ontzettend lekker zoenen. Kussende smiley (zoiets, maar dan nog veel lekkerder)

Wat voor soort humor houd je van Shanita ?
Ik ben benieuwd.......

Hai,

Ik maak er ook wel een geintje van hoor.

Maar ja, ik ben er zelf wél achter dat, tuurlijk, uiterlijk is mooi meegenomen.
Maar het kan ook een valsstrik zijn. Kijk een man die steeds maar weer hoord dat ie er goed uitziet, ja, die kan kapsonens krijgen, en grootheidswaanzin, als hij een narcistische inslag heeft.
Dit geld natuurlijk ook voor vrouwen.

Ik weet nog, vroeger toen wij opgroeide, ja, ik had een vriend, en zo een zal ik er ws nooit meer krijgen. en ik ben zo dom geweest hem uit het oog te verliezen, mijn schuld.

Ja, hij kwam uit Brazilié, wat niet vreemd is hoor, in amsterdam, met 160 verschillende nationaliteiten.

Ja, en dan kan je zoeken, zoeken zo'n man vind je nooit meer, en knap; nee, ook niet niét knap, gewoon, in een keer de klik, en dát is eigenlijk de enige in mijn hele leven geweest met wie ik die klik had.

Ik ben wel heel blij voor jou!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 4 november 2012, 14:08
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 4 november 2012, 14:04

HANNAH810 schreef:
josina noemde het woordje VAAK, willemijn, en dat diegene daar niet altijd iets aan kan doen, aan dat kleine wereldje, en dat beaam ik; niet alles is ten alle tijde even eenvoudig op te lossen.

mij hoor je niet zeggen dat iemand die klaagt in een kleine wereld leeft;
wel hoor je me zeggen dat ieder mens het recht heeft uit te spreken wat hem of haar dwars zit; mocht iemand dat als klagerig bestempelen, dan heeft diegene daar ook het recht toe, zij het dat het niet altijd door iedereen als heel sociaal gezien wordt wanneer het (keer op keer) wordt uitgesproken. maar wanneer iemand iets snel als klagen bestempelt, heeft diegene wellicht een lage klaag-frustratie-drempel???
so be it............ Clown smiley

overigens kom je dan zeker op de term; klagerig over het klagen?
we try to accept..........so be it...... Lachende smiley met blinkend witte tanden

wat een geneuzel over klagen over klagen en klagerigheid, he?

Nee, ik vind het absoluut geen geneuzel, het is helaas heel actueel in mijn leven.........of klaag ik nu? Engeltje smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zondag 4 november 2012, 14:05
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 4 november 2012, 14:07

MARIANNE338 schreef:
Ach....dat kunnen we hem niet kwalijk nemen.........je zal maar zo lang
zonder koffie zitten,....dan word het denken wel moeilijker Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Nu je het zegt, even een glas water pakken en me pillen slikken zodat mijn hersens weer gaan werken Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: zondag 4 november 2012, 14:12

PIETER649 schreef:
eerst die chocoladeletter maar es opeten... lekker hoor, een choco ß Kwijlende smiley

Tjonge...Piet.....is dat alles wat je bij de koffie krijgt? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Ik heb nog wel gebak over......daar kan geen chocolade aan tippen.....

Hier geen soep....maar een jachtschotel vandaag... Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zondag 4 november 2012, 14:16

WILLEMIJN232 schreef:
Nee, ik vind het absoluut geen geneuzel, het is helaas heel actueel in mijn leven.........of klaag ik nu? Engeltje smiley

hoe het ook is, willemijn;

JIJ MAG DAT!! Clown smiley

just be yourself..........grinnik
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: zondag 4 november 2012, 14:17

FRANKT627 schreef:
Gerrit, visser is een zeeuw...het zijn alleen de schelpen...de rest is er al uit...een zeeuw is zuunig en wilt overal geld uitslaan... Boze smiley

hahahaha......dat denk ik ook, maar eerlijk is eerlijk........je kan er wel een bord mee vullen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROLF230

BerichtGeplaatst: zondag 4 november 2012, 14:20

Beetje ver weg Jochebed, helaas.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 4 november 2012, 14:25

PIETER649 schreef:
eerst die chocoladeletter maar es opeten... lekker hoor, een choco ß Kwijlende smiley

Sjonge , 2 letters, en dan zo achter mekaar?

Vissertje is niet zo gek als sommige denken , maar die weet heus wel dat de letter B dij jij hier schrijft hetzelfde is als 2 keer de S. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 4 november 2012, 14:37

MARIANNE338 schreef:
hahahaha......dat denk ik ook, maar eerlijk is eerlijk........je kan er wel een bord mee vullen Knipoog smiley

Interesse? Dan wel vandaag reageren want morgen komen ze de vuulbak ( kliko) weer legen en dan zijn ze dus ècht weg.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 4 november 2012, 14:41

Ik wilde eigenlijk gaan klagen of ouwenelen over het weer maar het zonnetje begint weer lekker door te komen dus dat doe ik dus maar niet meer.

Yep , voor vanavond geven ze storm af , vooral voor Zeeland .
Kunnen we morgen weer lekker blaren vergaren. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zondag 4 november 2012, 14:44

Wel gezellig en druk vandaag bij deze klaagmuur...

Feit is dat het woord klagen best eea oproept...
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zondag 4 november 2012, 14:49

PIETER649 schreef:
Het mooiste moment... zonder twijfel... toen ik mijn gegevens op een Nederlandse website invoerde om te laten berekenen wat het effect zou zijn met deze nieuwe regering....

ik zou er netto ca. € 4.512,00 op achteruit gaan!!! Das bijna € 400,00 per maand!!!!

Maar.... ik woon helemaal niet in Nederland Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Owwwwwwwwww wat hou ik toch van Duitsland!!! Coole smiley met zonnebril Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley

Ach Pieter,gelukkig verdien ik minder dus lever minder in(hooguit 200 euro,peanuts Gefrustreerde smiley ).........waardoor mijn baan niet meer loont(want mijn inkomsten worden verrekend met de anw dus ik werk al voor een schijntje),kan ik mooi van een uitkering gaan leven,houd ik netto meer over en ik hoef er nog niks voor te doen ook Lachende smiley Knipoog smiley

(die knipoog is heeeeeeeeel vet)
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zondag 4 november 2012, 14:52

VISSER278 schreef:
Interesse? Dan wel vandaag reageren want morgen komen ze de vuulbak ( kliko) weer legen en dan zijn ze dus ècht weg.

Nah..... als zij komt, zou je dan niet ff een vérs maaltje uit de zee voor haar halen????
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 4 november 2012, 14:57

STEENTJE178 schreef:
Nah..... als zij komt, zou je dan niet ff een vérs maaltje uit de zee voor haar halen????

Met alle plezier hoor . Maar eigenlijk is dat weer stropen hè , en laat dat nou juist heeeeeeeeeel erg leuk zijn Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 4 november 2012, 15:04

MARIANNE338 schreef:
Ach....dat kunnen we hem niet kwalijk nemen.........je zal maar zo lang
zonder koffie zitten,....dan word het denken wel moeilijker Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik denk , denken hè , zomaar dat jij het best wel zielig vind voor vissertje dattie nog steeds zonder senseo zn dagen door moet komen. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
HARALD940

BerichtGeplaatst: zondag 4 november 2012, 15:05

VISSER278 schreef:
Met alle plezier hoor . Maar eigenlijk is dat weer stropen hè , en laat dat nou juist heeeeeeeeeel erg leuk zijn Smiley met dichtgeplakte mond

kijk dan wel uit voor de politie, anders heb je geen vers maaltje uit de zee... Knipoog smiley

En met de introductie van Windows 8 heb ik uiteindelijk maar 3 licenties windows 7 aangeschaft, want ja, ik loop graag wat achter Clown smiley en windows 8 vind ik zelf Zieke smiley Kotsende smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
MARITIME853

BerichtGeplaatst: zondag 4 november 2012, 15:07

oplossing?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: zondag 4 november 2012, 15:14

STEENTJE178 schreef:

Zieke smiley nee hoor.......ik hou er niet van....of het moet een lekker stukje zalm zijn.....vers van de bbq....maar ja.....die takel je niet zo uit de zee ...
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zondag 4 november 2012, 15:17

MARIANNE338 schreef:
Zieke smiley nee hoor.......ik hou er niet van....of het moet een lekker stukje zalm zijn.....vers van de bbq....maar ja.....die takel je niet zo uit de zee ...

Ooowwww, maar dat kan Visser vast ook wel!
Visser?? Zalm?? BBQ?? Moet niet zo'n probleem zijn, toch??
(ff een tripje naar Canada, of Scandinavië is toch een piece of ehm...........zalm?)Knipoog smiley

Laatst aangepast door
STEENTJE178
op zondag 4 november 2012, 15:20
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: zondag 4 november 2012, 15:19

Wil ik net naar de brievenbus lopen......REGEN!!!!!
En koud is het ook Boze smiley

Dan kan wel weer de houtkachel aan ,....das dan wel weer lekker
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 4 november 2012, 15:23

STEENTJE178 schreef:
Ooowwww, maar dat kan Visser vast ook wel!
Visser?? Zalm?? BBQ?? Moet niet zo'n probleem zijn, toch??
(ff een tripje naar Canada, of Scandinavië is toch een piece of ehm...........zalm?)Knipoog smiley

'kzal zo wel ff kijken in m'n vijver of die zalm al groot genoeg is voor de bbq. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 4 november 2012, 15:26

Blue043: Heey Jansepans,

Looooool Hahaaaaaaaaa Lachende smiley !
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zondag 4 november 2012, 15:26

Herfst
Triest buiten
Lekker binnen blijven
Behaaglijk warm, dat wel
Seizoens-charme

Laatst aangepast door
STEENTJE178
op zondag 4 november 2012, 15:27
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 4 november 2012, 15:35

ERIKA129 schreef:
Ja zo werkte die wel altijd maar op een of andere manier lukt het bij mij niet meer Boze smiley

Dan moet je gewoon klikken op 'reageren' bij iemand met een link, dan neem je dat, die link dus over, inclusief codes, en dan klik je met de terugtoets naar terug.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 4 november 2012, 15:39

Hai Jolepol,

Ik vind het een heel goed item!

Maar waarom onder gedichten? zat me een ongeluk te zoeken.

Maar ja, tis ff niet anders, ik zou wel ff kijken of ik een goede bijdrage kan leverenKnipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: zondag 4 november 2012, 15:44

Nog een paar uurtjes....en dan weten we wat de rest heeft gekozen!
En dan kan dit topic weer in de kast...geloof ik....
Zou het nodig zijn om de zakdoekjes alvast klaar te leggen.. Twijfelende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4752 4753 4754 4755 4756 4757 4758 ... 6194 Volgende
Pagina 4755 van 6194