ChristianMatch

Forum

wat heb jij voor het laatst gekocht?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4784 4785 4786 4787 4788 4789 4790 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 15:46

een kroon, bij de tandarts wel te verstaan Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 16:50

Wat leuk voor jou Lachende smiley !
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 16:54

Hai,

Ik heb een kaart, 60 euro per jaar, ja, dan reis ik voor 40% korting, wat met lange stukken je al in 3 keer ofzoiets eruit hebt.

NS

En, voordeeluren abonnement

En wat lees ik ineens daar: Het Voordeelurenabonnement is niet meer verkrijgbaar. Bent u al in het bezit van een Voordeelurenabonnement dan kunt u deze nog wel blijven verlengen.

Dus dit geldt alleen als je er al een had Zieke smiley

Nou ja, was goed bedoeld.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 14 november 2012, 17:01
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 17:07

JOL252 schreef:
Postzegels

Een kaart(postzegels had ik al)
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 17:11

ZEELAND736 schreef:
Maar wat is dat dan geweest bij mij aan de deur???
Waren ook kinderen...verkleed....een week geleden...
Ze zongen 1 regel....ik kon het niet verstaan en vroeg of ze het nog een keer wilde zingen....
""Geef me een snoepje...dan rot ik op van je stoepje""
Nou ja...dat was duidelijk....

Haaaa LOL

(eigenlijk ook wel zorgwekkend dat die jonge kinderen al zo vanzelfsprekend zo aso zijn.
Ja, tis én leuk, maar ook wel zorgwekkend...

S. Straks weer kleine huis op de prairie Lachende smiley , en me ex doet boodschappen voor me, ben ongesteld, aardig he?

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 14 november 2012, 17:14
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 17:15

Bloembollen. Ik neem me al weken voor om ze te halen maar het komt er nooit van.
Ik was nu alweer aan de late kant maar kwam mooi uit, opruiming dus een tuin vol bloemen voor nog geen € 10,-.

Had enkel niet zo stom moeten zijn om ze meteen zelf in de grond te gaan stoppen Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LAVERDE524

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 17:19

Jaa wat dachten jullie van dit begin lied, heb ik zonet even snel bedacht. Ik dacht dit past wel bij ons land en aangezien de sint ook weer in aantocht is vond ik deze tekst zeer toepasselijk.
===========================================

Zie ginds daar komt rutte, ik zie hem al staan. Hij brengt ons een crisis, ons land naar de maan. Hoe hoog zijn de schulden, het jaar bijna voorbij, hij brengt ons een crisis een voedselbank erbij.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 17:20

Je graaf toch een kuilte met zo'n daarvoor bedoel ijzeren schepje, en doet er een in, aarde er weer over klaar Smiley die vol vragen zit

En dat dan achtemekaar... Smiley die vol vragen zit

Wel mooi in de lente Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 17:24

SHANITA130 schreef:
Je graaf toch een kuilte met zo'n daarvoor bedoel ijzeren schepje, en doet er een in, aarde er weer over klaar Smiley die vol vragen zit

En dat dan achtemekaar... Smiley die vol vragen zit

Wel mooi in de lente Knipoog smiley

Klopt, maar zo n schepje heb ik dus niet, dus heb het met een gewone schep gedaan. Ik zit enkel al 6 weken in die ziektewet met rugklachten en een whiplash...dus dan is dat niet zo n slim plan. Maarja, eigen schuld, moet je maar geduld hebben.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 17:26

LAVERDE524 schreef:
Jaa wat dachten jullie van dit begin lied, heb ik zonet even snel bedacht. Ik dacht dit past wel bij ons land en aangezien de sint ook weer in aantocht is vond ik deze tekst zeer toepasselijk.

Zie ginds daar komt rutte, ik zie hem al staan. Hij brengt ons een crisis, ons land naar de maan. Hoe hoog zijn de schulden, het jaar bijna voorbij, hij brengt ons een crisis een voedselbank erbij.

Ik heb geen verstand van politiek.

Duszz...én ik heb al zolang geen hoofdpijn meer, en dat wil ik zo houden Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 17:28

LAVERDE524 schreef:

TOP!

Zijn partij is aan 't schudden, alles gaat op en neer
Ons land is aan 't flippen, 1e kamer geeft een sneer
Ik zie met veel huiver een volgend kabinet:
met z'n allen weer naar de stembus, PVV stelt de wet.
Naar boven

Auteur Bericht
LAVERDE524

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 17:31

Ik wacht helemaal niet op een nieuw kabinet, maar het instorten van dat gehele economische systeem dat langzamerhand een afgod is geworden. Lees openbaring maar eens hoe het babylonische systeem in 1 uur in zal storten. Ik zie uit naar de instorting van dat gehele systeem...
Naar boven

Auteur Bericht
LAVERDE524

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 17:41

En de politiek is maar een dekmantel van wat daar achter gebeurd. Rutte en pechtold waren vorig jaar ook bij de Bilderberg bijeenkomst. Gisteren las ik weer een stukje uit vertrouwde bronnen over hoe de financiele crisis met opzet is ontstaan. Zoals rabobank en abn amro zijn in de handen van de joodse vrijmetselaars: de Rothschild. Als je de geschiedenis van ons koninklijkhuis leest over hun ware afkomst, dan schrik je je ook een apezuur. Ze zeggen blauw bloed te hebben maar dat is een grote leugen. Ons koninklijk huis stamt af van de edomieten. Juliana stamt namelijk af van julias ceasar, en julias ceasar was een edomiet van afkomst, oftewel:ezau-lieden. En zij hebben nooit echt blauw bloed in hun gehad. Sterker nog die edomieten zijn zelfs vijanden van God. Ezau heb ik gehaat en Jakob heb ik lief gehad. En met Jakob heeft Hij ook een verbond gesloten. Ezau werd gezegend maar viel niet onder hetzelfde verbond als van Jakob. Vandaag de dag proberen de edomieten, oftwel ezau's nageslacht de erfenis van Jakob's nageslacht af te nemen, door zich voor te doen als het volk van God.

Ik ben momenteel druk bezig met een nieuwe website naast onze huidige website. De titel van de nieuwe site zal zijn: strijd tegen internationalisme.

Daar komen ook al die geschiedenis zaken ook wel op te staan.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 17:43

ANNETTE792 schreef:
Klopt, maar zo n schepje heb ik dus niet, dus heb het met een gewone schep gedaan. Ik zit enkel al 6 weken in die ziektewet met rugklachten en een whiplash...dus dan is dat niet zo n slim plan. Maarja, eigen schuld, moet je maar geduld hebben.

Oei, ja, dán is het idd niet te doen.

Gewoon schepje, en klein harkje, ja kunnen wel duur zijn, maar ja, je doet er zeg maar je hele leven mee.

Het harkje is, om daarna, als de bol erin zit, het eromheen weer netjes aan te harken.

Ja, maar ja, ik weet dat ook heel toevallig omdat ik iemand ken die dat zo doet.

Ik herken het, dan ben je zo enthousiast, dan wil je dat meteen doen Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 14 november 2012, 17:45
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 17:58

Ja en ze hebben nu een actie bij de ns 2 dagkaarten voor 25eu dus voor 12,50 per dag kun je het hele land door Tenminste als je een voordeel uren abbonnement hebt.Tja en hoever kom je daarmee met de auto 12,50
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 18:13

Hoi Shanita,

Ja ik begrijp je heel goed hoor, door alles wat er net je gebeurd is toen je nog jong was. reageer je nu zo. Wat je vader je aangedaan heeft is gewoon puur slecht en egoistisch. kan me niet voorstellen dat hij er andere motieven bij heeft gehad dan dat. Daarom zouden je broer en moeder jou ook moeten steunen. Dat klopt helemaal die gevoelens en dat weet je zelf ook wel. En als er dan andere leiders zijn die oneerlijk lijken dan snap ik ook dat jij dat niet kunt nuanceren. en er van uit gaat dat ook zij louter slechte en egoistische bedoelingen hebben.
En op die manier bekijk je het ook. Daarom reageer je zo.
Maar ik weet dat ze ook en meest positieve bedoelingen hebben. Daarom kan ik er genuanceerder naar kijken. Hoewel ik ook hier en daar mn vraagtekens heb hoor. Maar ik geef ze dan het voordeel van de twijfel snap je. God ziet het hart aan. Dat wil ik ook een beetje proberen. En dat hart van Wim Ouweneel is overwegend goed. Dat weet ik zeker en kun je ook merken als je closer met hem omgaat.
Fijn dat je merkt dat je sterker bent geworden
Zegens
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 18:17

Vandaag een heerlijke visschotel gegeten
http://www.smulweb.nl/recepten/1352305/Visschotel-a-la-ine
Echt een aanrader patatjes erbij en een appelschoteltje toe
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 18:18

Hai, speciaal voor jou dit mooie, nostaligische, en voor mij weer jeugdsentimentele lied, wat mij weer voert naar de goede tijden zomers in amsterdam, toen hij heel hard uit alle kroegjes klonk.

Liefde

Waar blijft de tijd, 20-25 jaar gelden.... Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 18:28

JOCHEBED148 schreef:
Wisten jullie dat.....eh.....er weer een vrijgezel(lige) dame minder is op CM? Knipoog smiley

Sjoh , weet je dat nu pas ? Dat weet ik al een paar maanden. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 18:34

ROELANDE345 schreef:
Ja en ze hebben nu een actie bij de ns 2 dagkaarten voor 25eu dus voor 12,50 per dag kun je het hele land door Tenminste als je een voordeel uren abbonnement hebt.Tja en hoever kom je daarmee met de auto 12,50

pakkumbeet 200 kilometer
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 18:35

SHAMPOO WAARSCHUWING

Ik begrijp niet waarom ik dit niet eerder heb ontdekt
Ik gebruik shampoo onder de douche.
Als ik mijn haar was loopt de shampoo langs mijn lichaam naar beneden
Ik had echter beter op het etiket van de fles moeten letten, daar stond op,
“VOOR EXTRA VOLUME EEN BODY”

Geen wonder dat ik zo ben aangekomen, nu gebruik ik vloeibaar afwas middel geschikt voor de vaat.
Op deze fles staat namelijk “VERWIJDERT VET WAT OP ANDERE PLAATSEN MOEILIJK IS TE VERWIJDEREN”.
[Probleem opgelost.

Als je me niet kan bereiken sta ik hoogstwaarschijnlijk onder de douche
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 18:44

ROELANDE345 schreef:
Hoi Shanita,

Ja ik begrijp je heel goed hoor, door alles wat er net je gebeurd is toen je nog jong was. reageer je nu zo. Wat je vader je aangedaan heeft is gewoon puur slecht en egoistisch. kan me niet voorstellen dat hij er andere motieven bij heeft gehad dan dat. Daarom zouden je broer en moeder jou ook moeten steunen. Dat klopt helemaal die gevoelens en dat weet je zelf ook wel. En als er dan andere leiders zijn die oneerlijk lijken dan snap ik ook dat jij dat niet kunt nuanceren. en er van uit gaat dat ook zij louter slechte en egoistische bedoelingen hebben.
En op die manier bekijk je het ook. Daarom reageer je zo.
Maar ik weet dat ze ook en meest positieve bedoelingen hebben. Daarom kan ik er genuanceerder naar kijken. Hoewel ik ook hier en daar mn vraagtekens heb hoor. Maar ik geef ze dan het voordeel van de twijfel snap je. God ziet het hart aan. Dat wil ik ook een beetje proberen. En dat hart van Wim Ouweneel is overwegend goed. Dat weet ik zeker en kun je ook merken als je closer met hem omgaat.
Fijn dat je merkt dat je sterker bent geworden
Zegens

Hai Roelande,

Idd, wat je zegt:
Quote:
Maar ik weet dat ze ook en meest positieve bedoelingen hebben. Daarom kan ik er genuanceerder naar kijken. Hoewel ik ook hier en daar mn vraagtekens heb hoor. Maar ik geef ze dan het voordeel van de twijfel snap je. God ziet het hart aan. Dat wil ik ook een beetje proberen. En dat hart van Wim Ouweneel is overwegend goed.

Kijk, dit doet me geen pijn.

Maar ja, als mijn broer ditzelfde, in iets andere woorden zegt, maar dan over mijn vader...
Ja, en dan nog niets , maar ik had écht onzettend veel geleden, ja ik kon dat toen niet, ben ook heel kwaad geworden.
Juist omdat ik dan dingen zeker wist, en mijn broer van jaahaa, maar dit en ook daaahaaat. Ja, dat doet pijn, is niet te verdragen.

Ja, nu ik wat ouder ben, denk ik, ja tis toch me moeder en ja, die werd ook zo mishandelt door me vader en gemanipuleerd, ja, achteraf gezien.
als ik dan naar 'het kleine huis op de prairie' kijk, ja, dan zie ik dat heel scherp....
dus ja, wat me moeder betref is het goed; ik kan ook heel veel dingen van liefde bedenken als ik aan me moeder denk.

als ik aan me vader denk, kan ik niets bedenken wat hij deed waar ik beter van werd, alleen als ie er zelf nog meer profijt van had, of alleen fftjes voor de buitenwereld.
Ik voel ook helemaal niets als ik aan me vader denk, geen haat, alleen totale onverschilligheid.
Me moeder heeft/had dat ook, ze praat alleen met me broer mee.
Mijn reformatorische psycholoog zei: als je haat voelt is het nog wel ok, maar als je onverschilligheid voelt dan heeft iemand het echt gedaan...
Dan is iemand wel zo over grenzen gegaan...
Dus ja, me moeder, ik heb haar een kaart geshreven dat ik heel veel van haar hou, en ze er ook niets aan kon doen.
Kijk, dan valt er van mij een last af.
Want ik wou haar eerst niet meer zien en was woedend.
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 18:50

PIETER619 schreef:
SHAMPOO WAARSCHUWING

Ik begrijp niet waarom ik dit niet eerder heb ontdekt
Ik gebruik shampoo onder de douche.
Als ik mijn haar was loopt de shampoo langs mijn lichaam naar beneden
Ik had echter beter op het etiket van de fles moeten letten, daar stond op,
“VOOR EXTRA VOLUME EEN BODY”

Geen wonder dat ik zo ben aangekomen, nu gebruik ik vloeibaar afwas middel geschikt voor de vaat.
Op deze fles staat namelijk “VERWIJDERT VET WAT OP ANDERE PLAATSEN MOEILIJK IS TE VERWIJDEREN”.
[Probleem opgelost.

Als je me niet kan bereiken sta ik hoogstwaarschijnlijk onder de douche

haha Lachende smiley Clown smiley
Laat je het ff weten als je resultaat hebt gehad??
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 18:52

PIETER619 schreef:
pakkumbeet 200 kilometer

ja als je een zuinige auto hebt en dan alleen de brandstofkosten. Als je alles rekent is dit aanzienlijk meer
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 18:53

Je moet wel oppassen dat die shampoo niet langs, eeeh, bepaalde plaatsten loopt, want dan kan je een allergische reactie krijgen.

Ja, veel mensen weten dat niet.
Naar boven

Auteur Bericht
JOCHEBED148

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 19:03

VISSER278 schreef:
Sjoh , weet je dat nu pas ? Dat weet ik al een paar maanden. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

hihi....kannie visser..hij vroeg me gisteren pas Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 19:08

Wie Lachende smiley ?

Kan je gerust zeggen hoor hier Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 19:13

PIETER619 schreef:
pakkumbeet 200 kilometer

Ja. als je 1 op 20 rijdt ofzo.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 19:17

O, ja, al die complot eindtijdtheorieen.

Daar ben ik mee doodgegooid bijna.

Tjongejongejonge
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 19:21

fietsen is natuurlijk altijd goedkoop Lachende smiley
Kost alleen wat extra boterhammen
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4784 4785 4786 4787 4788 4789 4790 ... 6194 Volgende
Pagina 4787 van 6194