ChristianMatch

Forum

Wat was je mooiste moment vandaag ?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4786 4787 4788 4789 4790 4791 4792 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 23:04

een zoon die gisteren op school een chocolade...weet ik veel wat hoe die dat noemde moest maken .
Z'n eigen rot verveeld maar pa vindt dat ie dat onderdeel van die cursus best wel wat vaker mag doen .

Kwijlende smiley Wat gaan we nu proeven .....puur , melk , wit , allemaal maar even denk ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 23:07

Lieve medechatters,

Wij allen hier zijn meestal op zoek naar een levenspartner...daarvoor is immers een datingsite.....
Helaas is dat mij niet gelukt...
Er is een tijd van gaan, en er is een tijd van komen.....
Die tijd van gaan is nu gekomen....
Mar kwam iemand tegen via ZOOSK....(ik had geen flauw idee wat dat is)
Maar we vonden elkaar en hebben besloten samen op weg te gaan.
Mijn abo loopt over een paar daagjes af....
Maar ondanks dat er mensen waren die mij wel WEG! konden kijken.....die een hekel aan me hadden......heb ik hier ook veel vrienden .(En die vriendschap gaat natuurlijk gewoon door!) Maar toch wil ik iedereen hier heel, heel erg bedanken voor de heerlijke, waardevolle gesprekken die we hadden...Ik wens jullie allen Gods onmisbare zegen toe en hoop dat jullie ook ooit de ware vinden! Een dikke knuffel van hier uit gouda Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 23:09

PIETER649 schreef:
tja... ik snap er ook niks van Smiley die vol vragen zit

Zo zie je maar , de wonderen zijn de wereld nog niet uit .
Dat moet wel een heeeeeeel bijzondere maaltijd zijn geweest die ze klaargemaakt heeft. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 23:32

JOCHEBED148 schreef:
Lieve medechatters,

Wij allen hier zijn meestal op zoek naar een levenspartner...daarvoor is immers een datingsite.....
Maar ondanks dat er mensen waren die mij wel WEG! konden kijken.....die een hekel aan me hadden......heb ik hier ook veel vrienden .(En die vriendschap gaat natuurlijk gewoon door!) Maar toch wil ik iedereen hier heel, heel erg bedanken voor de heerlijke, waardevolle gesprekken die we hadden...Ik wens jullie allen Gods onmisbare zegen toe en hoop dat jullie ook ooit de ware vinden! Een dikke knuffel van hier uit gouda Verliefde smiley

Allegoeds en ook Gods onmisbare zegen gewenst
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 23:54

STEENTJE178 schreef:
Maar...........als jij al een zwart pak aan hebt........ kan Gerrit toch óók wel in een bloemetjesjurk gaan verschijnen??? Clown smiley

Woedende smiley mijn benen zijn niet geschoren Woedende smiley

Smiley die vol vragen zit ......zijn er ook maxi-jurken die tot je enkels komen, dat zou nog een mogelijkheid zijn Smiley die vol vragen zit

Smiley die vol vragen zit en de bovenkant is veel te ruim natuurlijk, hoe doe ik dat Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 23:55

ANNA415 schreef:
We hebben werkpakken en uitgaanspakken Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

en vind je dat zwarte niet mooi dan? Huilende smiley, smiley in tranen

ik ben bang dat het afgeeft Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 00:03

ERIKA129 schreef:
Nou met antiekwas op mijn meubels Clown smiley

krijg je dan antieke meubels als je antiekwas gebruikt Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 00:24

ANNA415 schreef:
Ik ook niet, maar ik weet wel wie Clown smiley

Tsja, voor de helft weet ik ook wel wie, maar wie is die andere helft?? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 00:47

GERRIT603 schreef:
krijg je dan antieke meubels als je antiekwas gebruikt Smiley die vol vragen zit

Op hout kan het idd wel een antieke look/loog teweeg brengen....
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 00:49

GERRIT603 schreef:
Woedende smiley mijn benen zijn niet geschoren Woedende smiley

Smiley die vol vragen zit ......zijn er ook maxi-jurken die tot je enkels komen, dat zou nog een mogelijkheid zijn Smiley die vol vragen zit

Smiley die vol vragen zit en de bovenkant is veel te ruim natuurlijk, hoe doe ik dat Smiley die vol vragen zit

Joh, dat zijn allemaal slecht bijzaken die gemakkelijk te verhelpen/organiseren zijn. Ga jij nu maar bedenken of je idd "Ja" gaat zeggen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 06:18

ROELANDE345 schreef:
Ja heel apart boek he?

Ja, idd. je moet het symbolisch zien geloof ik. Ja, heb heb alleen ff het eerste stukje gelezen. Dat ie zich niet om kan draaien in zijn bed als ie op zijn zij wilt liggen, dat verder alles hetzelfde vertrouwd is, de muren enzo ;)

Ja...ga 'm later verder lezen. :)

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 15 november 2012, 06:24
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 06:42

PIETER649 schreef:
De Kater komt later... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

De tijden dat ik uitging dronk ik niet zo hoor.

Het was zelfs zo, als je niet echt dronk, ja, dan hadden mensen daar respect voor, iemand die dronken was werd als een loser gezien.

Ja, dat is echt hoe ik het mij herinner hoor.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 06:53

JOCHEBED148 schreef:
Lieve medechatters,

Ik ben helemaal niet op zoek naar een levenspartner, ik ben op zoek naar christelijke vrienden Lachende smiley Dat kan ook hier.

O, je hebt iemand gevonden?

Jammer hoor dat je weggaat :(

Mijn abonnement loopt ook af over enkele dagen ofzo, ik neem heel misschien ff een time out van enkele dagen, ja ik had echt dagen dat ik hier 4 tot 6 uur, alleen hier op cm achter zat...

Nou ja, nogmaals jammer. Twijfelende smiley

Veel geluk! Engeltje smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 15 november 2012, 06:57
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 06:57

STEENTJE178 schreef:
Op hout kan het idd wel een antieke look/loog teweeg brengen....

Nou dan blijf ik voor de zekerheid maar bij schoensmeer Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 07:00

Hai Anna,

Ook al wakker op dit ontzettend onmogelijke vroege tijdstip?

Twijfelende smiley Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 07:00

STEENTJE178 schreef:
Joh, dat zijn allemaal slecht bijzaken die gemakkelijk te verhelpen/organiseren zijn. Ga jij nu maar bedenken of je idd "Ja" gaat zeggen Knipoog smiley

Verraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 07:05

SHANITA130 schreef:
Hai Anna,

Ook al wakker op dit ontzettend onmogelijke vroege tijdstip?

Twijfelende smiley Zieke smiley

Clown smiley
Ja zo naar het werk en dan vanavond een keer weer terug
Clown smiley Coole smiley met zonnebril

Laatst aangepast door
ANNA415
op donderdag 15 november 2012, 22:29
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 07:21

MARITIME853 schreef:
Je hebt geen enkele dvd van hem gezien of gehoordt. Toch oordeel je over hem op basis van een ander???

Knap hoor!!!
En wat je zegt is een reactie van jou achteraf, van o ja dat staat er ook!!!

Dit hele gebeuren van wat er gezegt wordt, is een gehele boeleshit over Frank Ouweneeel..... van zgn(naam)christenen.....

Boeken dvd's, etc, giften, nou als ik daar allemaal de nieuwprijs voor zou krijgen zou ik een klein fortuintje hebben.

Idd, ik vind dat schokkend, dat deze dingen, die veel 'ooit evangelischen' al vermoedden naar buiten komen, mag dat misschien.

De ene schok naar de ander, eerts Hinn, dan Lindsay, dan die dan die en dan die, (ja, ik wil ff geen namen noemen om nog meer dingen te krijgen).
Da's niet leuk hoor, als je mensen eerst bloedserieus nam.
En als het dan gaat om een of andere psycholoog, die er wat theorieen op los laat die helemaal niet kloppen, ja, ben ff de naam kwijt: die man die oa, niet morgen maar nu'. schreef.

Maar ja, als je zoals ik pas gelovig bent, ja, dan wordt er al ingestampt dat de traditonele kerken dood zijn, ja, en dan geloof je dat.
Je gelooft alles, want ze zeggen dingen in de naam van God.

Ook als dingen helemaal niet kloppen wat ik hier ook ergens las, er van uit gaan, dat iemand niet meer zondigt.

Carmen woensdag 1 augustus 2012, 19:49 : De manier waarop men er vervolgens mee omgaat kan per denominatie verschillen. En ik heb horen zeggen dat in veel pinksterkringen de overtuiging leeft dat men niet meer zondigt. En dat men geen problemen meer heeft. Dat valt volgens de pinksterleer niet te rijmen met de heilige staat van de wedergeboren mens. En binnen zo'n traditie kan ik me voorstellen dat problemen idd onder de mat worden geduwd omdat men er geen raad mee weet. Het klopt niet met de theologische visie.

In andere kerken is de reactie vrees ik vaak dezelfde; problemen onder de mat schuiven. Maar wellicht weer vanwege een andere reden.

En wat falen en zwakheden van 'echte' wedergeboren christenen betreft: ook in de bijbel komen wij voorbeelden tegen van grote mannen Gods die op een bepaald moment gruwelijk over de schreef gaan. Het hoeft ons niet te verbazen.

Maar het moet ons wel wakker schudden....

Jahaa, maar over die 'Grote mannen Gods uit de bijbel zeidden ze dan van jaahaa, maar dat was voordat Jezus kwam.
Dus ja, hun zondigden nog, want ze hadden niet zo direkt de heilige Geest als ons.

Dus, dan haalden ze de een of andere junk van de straat, en die had dan als tie ging geloven ineens helemaal geen problemen meer. alleen de Heilige Geest had hem geholpen. dus ja, als iemand dan nog wel dit of dat had, ja, dan zei die maar wijselijk niets.
Ja, kwam er dan iemand achter, ja, dan was satan in hem gevlogen.
En ja, mensen die daarbij zaten deden net alsof in tongen spreken anders hoorde ze er niet bij, dus echt de halve zaal jongeren deed maar wat.

Ja, totdat pastor...met de hele kerkkas van ... ... naar .... vertrok met de noordenzon.
Ja, dat was nodig om wakker te schudden, maar ja, daarna gewoon doorgaan hoor.

En mensen van die sekte die daar met z'n tienen op een kamertje sliepen, en hun hele inkomen inleverden.
Ja, die gingen slapen bij de weinige kerkleden die wel een eigen woning hadden. dus ja, je had dan Engelsen en Amerikanen die gingen bijvoorbeeld bij Nederlanders in huis. Zelfs mensen die ik nog kon van de lagere school.

Dus mij ff niet vertellen dat ik niets gezien en gehoord heb ;)

Ik vind mezelf achteraf wel zo onzettend naief, wat ik allemaal geloofd heb, wat ze me allemaal wijsgemaakt hebben.
Tis niet anders.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 15 november 2012, 07:46
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 08:30

SHANITA130 schreef:
Boeken dvd's, etc, giften, nou als ik daar allemaal de nieuwprijs voor zou krijgen zou ik een klein fortuintje hebben.

Idd, ik vind dat schokkend, dat deze dingen, die veel 'ooit evangelischen' al vermoedden naar buiten komen, mag dat misschien.

De ene schok naar de ander, eerts Hinn, dan Lindsay, dan die dan die en dan die, (ja, ik wil ff geen namen noemen om nog meer dingen te krijgen).
Da's niet leuk hoor, als je mensen eerst bloedserieus nam.
En als het dan gaat om een of andere psycholoog, die er wat theorieen op los laat die helemaal niet kloppen, ja, ben ff de naam kwijt: die man die oa, niet morgen maar nu'. schreef.

Maar ja, als je zoals ik pas gelovig bent, ja, dan wordt er al ingestampt dat de traditonele kerken dood zijn, ja, en dan geloof je dat.
Je gelooft alles, want ze zeggen dingen in de naam van God.

Ook als dingen helemaal niet kloppen wat ik hier ook ergens las, er van uit gaan, dat iemand niet meer zondigt.

Carmen woensdag 1 augustus 2012, 19:49 : De manier waarop men er vervolgens mee omgaat kan per denominatie verschillen. En ik heb horen zeggen dat in veel pinksterkringen de overtuiging leeft dat men niet meer zondigt. En dat men geen problemen meer heeft. Dat valt volgens de pinksterleer niet te rijmen met de heilige staat van de wedergeboren mens. En binnen zo'n traditie kan ik me voorstellen dat problemen idd onder de mat worden geduwd omdat men er geen raad mee weet. Het klopt niet met de theologische visie.

In andere kerken is de reactie vrees ik vaak dezelfde; problemen onder de mat schuiven. Maar wellicht weer vanwege een andere reden.

En wat falen en zwakheden van 'echte' wedergeboren christenen betreft: ook in de bijbel komen wij voorbeelden tegen van grote mannen Gods die op een bepaald moment gruwelijk over de schreef gaan. Het hoeft ons niet te verbazen.

Maar het moet ons wel wakker schudden....

Jahaa, maar over die 'Grote mannen Gods uit de bijbel zeidden ze dan van jaahaa, maar dat was voordat Jezus kwam.
Dus ja, hun zondigden nog, want ze hadden niet zo direkt de heilige Geest als ons.

Dus, dan haalden ze de een of andere junk van de straat, en die had dan als tie ging geloven ineens helemaal geen problemen meer. alleen de Heilige Geest had hem geholpen. dus ja, als iemand dan nog wel dit of dat had, ja, dan zei die maar wijselijk niets.
Ja, kwam er dan iemand achter, ja, dan was satan in hem gevlogen.
En ja, mensen die daarbij zaten deden net alsof in tongen spreken anders hoorde ze er niet bij, dus echt de halve zaal jongeren deed maar wat.

Ja, totdat pastor...met de hele kerkkas van ... ... naar .... vertrok met de noordenzon.
Ja, dat was nodig om wakker te schudden, maar ja, daarna gewoon doorgaan hoor.

En mensen van die sekte die daar met z'n tienen op een kamertje sliepen, en hun hele inkomen inleverden.
Ja, die gingen slapen bij de weinige kerkleden die wel een eigen woning hadden. dus ja, je had dan Engelsen en Amerikanen die gingen bijvoorbeeld bij Nederlanders in huis. Zelfs mensen die ik nog kon van de lagere school.

Dus mij ff niet vertellen dat ik niets gezien en gehoord heb ;)

Ik vind mezelf achteraf wel zo onzettend naief, wat ik allemaal geloofd heb, wat ze me allemaal wijsgemaakt hebben.
Tis niet anders.

Beste Shanita, eerst je alle goeds toee wenst, maar ga dit alles achter je laten, ergernis is een slechte raadgever. ga op zoek naar het goede daar kun je pas opbouwend mee aan de gang gaan. natuurlijk zijn er valse profeten maar er is er maar Één die weet wie dat werkelijk zijn. Iemand hoeft hier maar een reactie neer te zetten en je spuit weer je gal over de Ouwenlen, het bouwt je niet op.

Bedenk, "hij/zij die zonder zonde is werpe de eerste steen", er is mij ook wel kwaad aangedaan, maar zinnen op wraak, geeft verkeerde inzichten, er voor bidden geeft meer zelfoverwinning.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 08:40

PIETER619 schreef:
Beste Shanita, eerst je alle goeds toee wenst, maar ga dit alles achter je laten, ergernis is een slechte raadgever. ga op zoek naar het goede daar kun je pas opbouwend mee aan de gang gaan. natuurlijk zijn er valse profeten maar er is er maar Één die weet wie dat werkelijk zijn. Iemand hoeft hier maar een reactie neer te zetten en je spuit weer je gal over de Ouwenlen, het bouwt je niet op.

Bedenk, "hij/zij die zonder zonde is werpe de eerste steen", er is mij ook wel kwaad aangedaan, maar zinnen op wraak, geeft verkeerde inzichten, er voor bidden geeft meer zelfoverwinning.

Ik erger me niet eens.

Alle goeds toewens maar...

Quote:
Iemand hoeft hier maar een reactie neer te zetten en je spuit weer je gal over de Ouwenlen, het bouwt je niet op.
Die reactie van die iemand staat er al een tijdje hoor.
Mag nog blij zijn dat ik diegene serieus neem en er op in ga.
Ik zin niet op wraak, ik heb niet eens een onvertogen woord neergezet.

Bouwt me niet op? Waar slaat dát nou weer op?

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 15 november 2012, 08:40
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 08:46

Dat zijn toch geen christelijke tijden meer Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 09:24

Gods zegen gewenst en veel geluk !!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 10:34

Hai,

Ik wens iedereen vandaag Sterkte, Kracht; Rust en Vrede.

En voor degene met verdriet, ook wat straaltjes blijdschap tussendoor.

De zieken, die behandelingen moet ondergaan, of rusten

de mensen die dingen moeilijk vinden,

De mensen die hun huis hebben verkocht, een huis hébben gekocht en alles moeten regelen en veel moeten doen.

Ook de mensen die dingen makkelijk afgaan, voor nog meer zegen.

Gezegende Dag!, ondanks de mist :)

En dat we ook, ondanks de meningsverschillen(maar ja, daar is een forum óók voor) een goede tijd hebben.

Laterz!! Lachende smiley

En bidden zonder twijfel. Ook voor Vrede en Rust, ook al zijn de problemen niet opgelost, of iets gaat niet meteen weg.

Bidden is ook een gebod.

Ef. 3:

20 Hem nu, die blijkens de kracht, welke in ons werkt, bij machte is oneindig veel meer te doen dan wij bidden of beseffen
Ef. 6:

18 En bidt daarbij met aanhoudend bidden en smeken bij elke gelegenheid in de Geest

Zegens!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 15 november 2012, 11:54
Naar boven

Auteur Bericht
ELISE438

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 11:08

Lieve mensen

Vandaag is mijn laatste dag op CM. Ik ga voorlopig niet verlengen.
Als er nog belangstellenden zijn om samen naar het concert te gaan, voel je dan vrij om mij te mailen op arankadenoord@gmail.com.

Fijne CM tijd.

Met vriendelijke groet,
Aranka
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 11:24

ELISE438 schreef:
Lieve mensen

Vandaag is mijn laatste dag op CM. Ik ga voorlopig niet verlengen.
Als er nog belangstellenden zijn om samen naar het concert te gaan, voel je dan vrij om mij te mailen op arankadenoord@gmail.com.

Fijne CM tijd.

Met vriendelijke groet,
Aranka

Hai Aranka,

Leuk dat je er was!

Concert red ik helaas niet..:(

Fijne Tijd!

Wat een mooie naam, Aranka! Hongaars he? ;)

Tot ziens!

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 11:57

JOCHEBED148 schreef:
Lieve medechatters,

veel plezier samen en maak er wat van Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOCHEBED148

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 12:38

Ik heb vanmorgen es een appeltaart staan bakken....die goudrenettten lagen me zo aan te gapen, ik kon er niet voorbij komen.....
Clown smiley Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 12:47

Ik net de trein heb gemist en nu een kwartier moet wachten, en een kwartier te laat kom daardoor? Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOCHEBED148

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 13:03

PIETER649 schreef:
veel plezier samen en maak er wat van Lachende smiley

Dank je wel Pietje, ruwe bolster maar blanke pit! Je zal het geloven of niet, maar ik ga je missen! Ik wens jou en Annette en jullie 3 kids alle goeds toe voor de toekomst, enneh....wederkerig: maak er wat van! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 13:10

JOCHEBED148 schreef:
Hmmm....nou Jol, ik moet eerlijk zeggen dat ik liever met een lieve vriendin of vriend eet dan met een eh....."tollenaar"......(die gastvrijheid is dan een stuk makkelijker he.....)maar Jezus deed dat wel he, juist bij zo iemand wou Hij eten... Verlegen lachende smiley

Ik voel mij aangesproken,als zijnde "zo iemand".
Al kreeg ik geld toe............

Leanne,die sommige mensen niet meer terug verwachtte na diverse bannen
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4786 4787 4788 4789 4790 4791 4792 ... 6194 Volgende
Pagina 4789 van 6194