ChristianMatch

Forum

bewegingssport.
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4794 4795 4796 4797 4798 4799 4800 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 12:51

JANS221 schreef:
Als je minder calorieën verbrandt dan je binnenkrijgt, word je dikker……het is zo simpel.
Als je meer calorieën verbrandt dan je binnenkrijgt, word je dunner…….Het is zo moeilijk!

Blijft alleen de belangrijkste vraag nog over:hoe kunnen we mannen daar de schuld van geven?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 12:52

JANS221 schreef:
uhm......die moest ik even vasthouden van degene die de foto maakte.....

Dat doe ik meestal ook ja...wat dat betreft heb ik best wel bereidwillig om iets voor een ander te doen.... Kwijlende smiley

(zie ik overigens ook daar nog geen spoortje zoetigheid rond je mond???)
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 12:55

LEANNE226 schreef:
Blijft alleen de belangrijkste vraag nog over:hoe kunnen we mannen daar de schuld van geven?

Never!!!!
We zijn er zelf bij ...elk POND....door die mond!!! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 13:02

ROELANDE345 schreef:
Ja die OV fiets is ontzettend handig. Probeer ze er alleen bij de ns ervan te overtuigen dat ik hem op het ene station op kan halen en op het andere inleveren. maar daar willen ze nog niet aan. En dat ze betere koffie moeten verkopen in de trein dan die oploszooi die ze nu hebben.

De koffie in de trein is lauw, slecht en lang niet altijd verkrijgbaar. Men neme een aantal cupjes koffiemelk, wat zoetjes (of suiker) mee en je koopt bij Albert Heijn of zo Nescafé Café Mokka. Dit is een klein bruin doosje met 20 sachets, een sachet per kopje. Als ervaren wandelaar heb ik altijd kokend water mee in de thermosfles. (Kan ook voor cup a soup als je onder het wandelen behoefte hebt aan iets warms en zouts.) Ik heb nooit van Nescafé gehouden maar dit smaakt prima. Voor de mensen met een meer bittere smaak is er Espresso. Heet en gelukkig niet cafeinevrij. Ik vind het niet erg om 2 euro voor een kop goede koffie in de trein te betalen maar de bagger die ze nu schenken, zou ik niemand durven presenteren, zeker niet gezien de temperatuur die het heeft.
Mijn koffie (Mocca) rook zo lekker dat ik laatst met de conductrice koffie heb zitten drinken in de trein, lol. En de fiets, dat is niet anders. Je kunt nu wel een electrische halen, dat is wel mooi.

Thomas, beetje creatief denken he.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zaterdag 17 november 2012, 13:28
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 13:04

Ik kon zelfs iemand, die vond dat ik maar de boel moest schoonmaken bij hem, en koken, want......dat deden zijn vorige vriendinnen ook....(echt gebeurd)... Smiley die echt heel hard lacht en daarna meeten een beetje verontwaardigt kijkt. LOL

Het was verder wel een toffe gast hoor, dus no hard feelings Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 13:50

Ik streef naar liefde, vrede, humor, gemoedsrust, alles wat goed is, fil 4 dacht ik Lachende smiley

STREVEN
1) Aansturen 2) Actie 3) Aspiratie 4) Aspireren 5) Azen 6) Ambiëren 7) Ambitie 8) Bedoelen 9) Beijveren 10) Brigeren 11) Bewijzen 12) Beogen 13) Bejag 14) Bedoeling 15) Dingen 16) Dingen naar 17) Doeleinde 18) Doelen 19) Doelen op 20) Doelstelling 21) Doel 22) Het beoogde doel 23) Iets wonderbaarlijks verrichten 24) Ijveren 25) Inspanning 26) Insp

Fil 4 4 Verblijdt u in de Here te allen tijde! Wederom zal ik zeggen: Verblijdt u! 5 Uw vriendelijkheid zij alle mensen bekend. De Here is nabij. 6 Weest in geen ding bezorgd, maar laten bij alles uw wensen door gebed en smeking met dankzegging bekend worden bij God. 7 En de vrede Gods, die alle verstand te boven gaat, zal uw harten en uw gedachten behoeden in Christus Jezus.
8 Voorts, broeders, al wat waar, al wat waardig, al wat rechtvaardig is, al wat rein, al wat beminnelijk, al wat welluidend is, al wat deugd heet en lof verdient, bedenkt dat; 9 wat u geleerd en overgeleverd is, wat gij van mij gehoord en gezien hebt, breng dat in toepassing en de God des vredes zal met u zijn.

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 14:42

JANS221 schreef:
Uitzoeken, weggooien, inpakken, afvoeren,
Wegzoeken, uitgooien, afpakken, invoeren,
Inzoeken, afgooien, wegpakken, uitvoeren,
Afzoeken, ingooien, uitpakken, wegvoeren………
Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit

Yep, en dan naar de kringloopwinkel, grofvuilplaats en dan weer verder met uitzoeken, weggooien, inpakken, afvoeren.
Afzoeken, ingooien, uitpakken, wegvoeren……
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 14:46

JOL252 schreef:
Yep, en dan naar de kringloopwinkel, grofvuilplaats en dan weer verder met uitzoeken, weggooien, inpakken, afvoeren.

Heb jij nog dozen voor mij? Verraste, verbaasde smiley

Laatst aangepast door
JANS221
op zaterdag 17 november 2012, 14:47
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 14:56

vroeger dacht ik ook vaak erover dat man en vrouw verschillend zijn...........nu weet ik zoveel verschil is er niet tussen de gedachten van man en vrouw! wij verwoorden misschien anders......................... Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 15:00

yep ik heb pech, ben niet zo lekker en boodschappen halen is voor mij nu niet te doen..........mijn dochter vraag zal ik boodschappen halen, mams?
Heerlijk dan blijft ze direkt samen met haar vriend even gezellig bij mij!
Zijn leuke momenten Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 15:02

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 15:05

suk6 dames!!
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 15:16

JANS221 schreef:

haha... sorryyyy Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 15:17

ROELANDE345 schreef:
suk6 dames!!

Dank je.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 15:45

ZEELAND736 schreef:
Never!!!!
We zijn er zelf bij ...elk POND....door die mond!!! Lachende smiley

Tis echt wel HUN schuld! Mijn mannen gaan vanavond naar het voetballen,daarom voel ik mij gedwongen om languit op de bank een pizza te eten...........en als ze te laat thuis komen moet ik mij zien te vermaken met een chocoladeletter of een zak chips.........
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 15:53

JOL252 schreef:

kalm, kalm, rustig,rustig, stress is geen goede raad gever'
"Älleen kalmte kan u redden.
succes met alles
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 16:07

LEANNE226 schreef:
Tis echt wel HUN schuld! Mijn mannen gaan vanavond naar het voetballen,daarom voel ik mij gedwongen om languit op de bank een pizza te eten...........en als ze te laat thuis komen moet ik mij zien te vermaken met een chocoladeletter of een zak chips.........

Ja...nou...zeker te weten...dan is het HUN schuld...
Geen twijfel mogelijk!!! Huilende smiley, smiley in tranen Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 16:25

Vrijdag 16 November, Psalm 130: 5-8; Wachten op God.

Wat mij opvalt in de psalm van vandaag is dat de dichter van dit lied niet hoopt op een mooie toekomst, de doorbraak van Gods koninkrijk op aarde, vrede voor alle volken of hoe je droom van Israël ook maar verwoorden wilt. De beeldspraak doet daar wel een beetje aan denken. In gedachten zie je een stad. Op de stadsmuur ijsberen de wachters. Nog is het donker. Wanneer komt de morgen? Maar dan, eindelijk: een streepje licht in het oosten, de horizon licht op. Maar nog is het geen dag. Tergend langzaam wordt de hemel lichter en lichter – totdat eindelijk, eindelijk de zon verschijnt: de nieuwe dag! Daar moet, zo denk je al gauw, toch wel de verrukkelijke toekomst van het vrederijk mee worden aangeduid. Zó verlangend wacht Israël op de doorbraak van Gods koninkrijk. Maar nee, voor wie de psalm aandachtig leest, blijkt al snel dat daar geen sprake van is. Waar ziet de dichter van deze psalm naar uit? ‘Ik zie uit naar den Heer, mijn ziel uit naar hem en verlangt naar zijn woord.’
Dat geeft te denken. Geloven is vooral: wachten op Gód. Zeker, zijn toekomst van vrede blijft een droom. Beloofd is beloofd. Maar die toekomst kan nooit mooier, nooit rijker zijn dan de Heer van die toekomst zelf. Ik zie uit naar een paradijselijk landschapje met vrolijke, altijd en eeuwig vriendelijke agrariërs die met ongesmede zwaarden vruchtbare aarde omploegen; ik zie uit naar de Héér! Niets zal ons zoveel vrede geven als de ontmoeting met Hem. Eenmaal. En nu al.

Ik heb mijn hoop gevestigd
op God de Heer die hoort.
Mijn hart, hoezeer onrustig
wacht op zijn woord.
Nog meer dan in de nachten
wachters het morgenlicht,
blijf ik, o Heer, verwachten
uw lichtend aangezicht.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 16:26

Zaterdag 17 November, Psalm 131; Stil.

Een plaatje, deze psalm! Eerst wordt gezegd wat de dichter allemaal niet wil wezen. Met nadruk – zo lees je in het Hebreeuws – wordt die ontkenning eerst gemeld. Niet trots is mijn hart, niet hoogmoedig mijn blik, niet te groot is wat ik beoog. Het is alsof de dichter van de psalm daar z’n bekomst van heeft. Het is alsof hij een tijdlang hoogmoedig en hooghartig en hoogdravend door het leven ging, maar gaandeweg heeft ontdekt dat de bergweg van eigendunk uiteindelijk toch een dalend en doodlopend steegje blijkt te zijn. De Hoogmoedsavenue leidt alleen maar naar het Doemdenkdal. Wee de mens die in dat dal belandt! Nee, dan kun je beter maar worden als een kind, zoals Jezus dat zijn leerlingen aanried. Nog beter: als een baby, stil in de arm van moeder. Of het in deze psalm over een zekere tragiek: hier ligt een kind in moeders arm dat niet langer bij haar mag drinken. En toch is dat kind stil geworden, tot rust gebracht. Ook zonder de meest intieme nabijheid te kunnen ervaren, weet de ziel zich geborgen in de schoot van de Almachtige. Ik behoef, met andere woorden, niet per se het onderste uit de kan, om toch te beseffen dat ik in de hoede van de Heer veilig ben, in leven en in sterven.
Hoe dan ook, in deze psalm zegt iemand dat hij zijn ziel tot rust heeft gebracht. Hij zet dat niet in een overvrome bui allemaal op rekening van God; hij vertelt eenvoudig dat hijzelf elke vorm van hoogmoed in de vuilnisbak heeft gestopt en niet langer zoekt naar antwoorden op alle vragen. Hij heeft tegen zichzelf gezegd: nu moet je een keer ophouden! En zo, zó werd het eindelijk stil.

Heb ik mijn ziel niet naar uw wil
gevoegd in vrede, mild en stil,
zoals het pas gespeende kind
troost in zijn moeders armen vind?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 16:30

JOANNIE702 schreef:
vroeger dacht ik ook vaak erover dat man en vrouw verschillend zijn...........nu weet ik zoveel verschil is er niet tussen de gedachten van man en vrouw! wij verwoorden misschien anders......................... Knipoog smiley Lachende smiley

Ook dat, dmv rolpatronon willen 'ze' ons in een hokje douwen Boze smiley

Ook wel begrijpelijk, als je natuurlijk ziet, hoe bijvoorbeeld bij 'Het kleine huis op de prairie', ja, de man werkt, planken zagen, sjouwen, huizen bouwen etc.

Ja, mannen zijn biologisch bepaald gewoon sterker dan de vrouw.

Ja, en vrouwen kunnen kinderen krijgen, ja, dus ja, een bepaalde tijd van zo'n zwangerschap en erna, kan de vrouw ook eventjes niet zoveel dan dat ze is gewend(verschilt natuurlijk per vrouw).
Dus ja, dan was het in die tijden wel fijn dat de man gewoon door kon werken.

Maar ja, als nu bijvoorbeeld een man en een vrouw allebei geen kinderen hebben(voorbeeld), en ja, ze daten en dat gaat goed, zeg maar, ja, dan is het wel erg raar dat de vrouw dan, alleen, in haar eentje dus, kookt en het huis schoonhoudt.

Dan doe je gewoon dingen samen, net hoe het uitkomt, ja, en als de een dit beter kan en de ander dat weer, ja, daar kom je dan vanzelf achter, en dan kan je de dingen verdelen.

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 16:32

LEANNE226 schreef:

LOL

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 16:39

Wat mij betreft maken ze de benzine vanaf morgen een tientje per liter.

Scheelt een hoop bejaard of anderszins onrendabel volk op de weg en dus fileprobleem in 1x opgelost. Lachende smiley

Door extra accijnzen kan Griekenland nog jaaaaaaren vooruit en ik bereken de prijsverhoging wel door... Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 16:40

JANS221 schreef:

hoeveel?
wanneer?
waar?
Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 16:44

JOL252 schreef:

Jans: Heb jij nog dozen voor mij? Verraste, verbaasde smiley

Echt wel grappig Lachende smiley

LOL
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 16:44

LEANNE226 schreef:

en daarna zul je ze moeten troosten met hun verdriet....
hoop voor je dat ze zondag de uitslag alweer vergeten zijn!

van Heerenveen naar Amsterdam om n pak slaag te krijgen.... Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 17:02

LEANNE226 schreef:

Ja mee eens hoor en dan morgen moet je jezelf troosten, met een stuk taart omdat ze te moe zijn van de dag ervoor en heel lang slapen... Tssssssss Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 17:04

JANS221 schreef:

Hey goed lezen he Knipoog smiley Ze vult ze zelf steeds weer he.. maar volgens mij moet ze net als jou nog een bepaalde kast leegmaken Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt languit op de bank wel te verstaan Clown smiley

Ben blij dat mn huis aan kant is voor het weekend dus hier gaan zeker de beentjes omhoog vanavond Knipoog smiley

Laatst aangepast door
ERIKA129
op zaterdag 17 november 2012, 17:05
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 17:09

PIETER649 schreef:
hoeveel?
wanneer?
waar?
Verliefde smiley

Weer zonder toezicht op het forum aan het schrijven?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 17:14

Vanavond toch AJAX-VVV Venlo? 19.45 uur?

Dezelfde tijd sc Heerenveen-RKC Waalwijk...

Of zie ik iets over het hoofd?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 17:22

ERIKA129 schreef:
Hey goed lezen he Knipoog smiley Ze vult ze zelf steeds weer he.. maar volgens mij moet ze net als jou nog een bepaalde kast leegmaken Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt languit op de bank wel te verstaan Clown smileyBen blij dat mn huis aan kant is voor het weekend dus hier gaan zeker de beentjes omhoog vanavond Knipoog smiley

Hier ook Knipoog smiley

Zéker Lachende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4794 4795 4796 4797 4798 4799 4800 ... 6194 Volgende
Pagina 4797 van 6194