ChristianMatch

Forum

Wat heb je gedaan vandaag?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4803 4804 4805 4806 4807 4808 4809 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 09:17

ERIKA129 schreef:
Me zo maar eens laten beulen weer door de fysio Twijfelende smiley Hoe het komt komt het maar al mn spieren van m'n k*** tot aan mn nek zitten vast en doen zeeeeeer Boze smiley
Dan om elf uur mn ma naar het ziekenhuis brengen voor een nieuwe knie operatie, op zich klinkt het heftig maar is niet zo eens een lange operatie, maar toch zal blij zijn als het telefoontje komt uw moeder is weer bij en op zaal!!!Dus dat kan een lange middag worden Twijfelende smiley

Sterkte er mee Erika
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 09:19

Ja hier komt van het voorjaar de stilettorun als ie goed oefent kan ie meedoen

Laatst aangepast door
ROELANDE345
op dinsdag 20 november 2012, 10:31
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 10:38

ERIKA129 schreef:
Me zo maar eens laten beulen weer door de fysio Twijfelende smiley Hoe het komt komt het maar al mn spieren van m'n k*** tot aan mn nek zitten vast en doen zeeeeeer Boze smiley
Dan om elf uur mn ma naar het ziekenhuis brengen voor een nieuwe knie operatie, op zich klinkt het heftig maar is niet zo eens een lange operatie, maar toch zal blij zijn als het telefoontje komt uw moeder is weer bij en op zaal!!!Dus dat kan een lange middag worden Twijfelende smiley

Komt misschien toch door de stress?Sterkte!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 10:43

Ik lummel.........maar de tuinman is onderweg met groot gereedschap en volgens de berichten mag ik hem laten doen wat ik wil....... Verraste, verbaasde smiley .........in de tuin dan he Knipoog smiley
Hij neemt zn shoveldinges mee,gaat mijn grasveld mooi vlak maken Lachende smiley met blinkend witte tanden
Ideaal hoor,die ruilhandel,ik maak zn boekhouding in orde en poets zn huis,hij maakt mijn tuin netjes.
Nu die schilder die mijn huis zou verven nog even aan zn broek trekken.......binnen heb ik ook nog genoeg te doen voor hem........
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 11:25

LEANNE226 schreef:
Ik lummel.........maar de tuinman is onderweg met groot gereedschap en volgens de berichten mag ik hem laten doen wat ik wil....... Verraste, verbaasde smiley .........in de tuin dan he Knipoog smiley
Hij neemt zn shoveldinges mee,gaat mijn grasveld mooi vlak maken Lachende smiley met blinkend witte tanden
Ideaal hoor,die ruilhandel,ik maak zn boekhouding in orde en poets zn huis,hij maakt mijn tuin netjes.
Nu die schilder die mijn huis zou verven nog even aan zn broek trekken.......binnen heb ik ook nog genoeg te doen voor hem........

Aan zn broek trekken Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 12:51

Lekker zonnetje, lekker briesje, wat schapenwolkjes......
Ideaal weertje om de was buiten droog te krijgen Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 14:10

Ik vraag me iets af. Ik hoef geen atwoorden. Ik vraag het me alleen af.

Waarom hetgeen daders doen wordt verzacht, met dat ze een psychische stoornis hadden, en niet wisten wat ze deden.

Iedereen weet wat goed en slecht is, zelfs degene met de meeste stoornissen.

Zo, dat moest er echt even uit.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 14:18

Dank je Erika,

Je hebt het precies zo verwoord als ik het dacht.

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 14:25

MARIJE803 schreef:
Ja precies, daar heb je gelijk in en dat bedoelde ik net ook te zeggen. Jij bedoelt het niet zo, maar ik ervaar het wel zo, en dat tot nu toe bij elke reactie die je geeft. Dan zegt het inmiddels niet alleen meer wat over mij, maar ook over jou denk ik, zeker als jij aangeeft dat je alleen of vooral negatieve reacties krijgt.
En dan komen we bij mijn punt: als iedereen gewoon wat liever communiceert, zijn de helft van de problemen al opgelost.

Nou zo lief reageer jij ook niet, met: 'ik ben niet achterlijk'. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik herken wel dingen van toen ik 20 was, in je vorige posts, alles nog positief willen zien.(dus niet je posts in dit topic natuurlijk ;)

Heb het goed!
Naar boven

Auteur Bericht
MARGREET739

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 14:53

SHANITA130 schreef:
Ik vraag me iets af. Ik hoef geen atwoorden. Ik vraag het me alleen af.

Waarom hetgeen daders doen wordt verzacht, met dat ze een psychische stoornis hadden, en niet wisten wat ze deden.

Iedereen weet wat goed en slecht is, zelfs degene met de meeste stoornissen.

Zo, dat moest er echt even uit.

Helemaal met je eens, Shanita, en wat ik me af vraag?
Waarom komen slachtoffers altijd met naam en foto op tv en in het nieuws en worden de daders altijd beschermd ? Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 15:05

ERIKA129 schreef:
Met effe langskomen heeft geen zin natuurlijk he das zwaaien en doorrijden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Maar aankomen en blijven das een ander ding Clown smiley Knipoog smiley

Haha, nou voorlopig even geen mannen hier bij mij.

S. heel blij met haar eigen vierkante meters, waar ze kan doen wat ze wil, hoe ze het wil en wanneer ze het wil Knipoog smiley zonder dat de heren zich ermee bemoeien. Voorlopig ff.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 15:10

MARGREET739 schreef:
Helemaal met je eens, Shanita, en wat ik me af vraag?
Waarom komen slachtoffers altijd met naam en foto op tv en in het nieuws en worden de daders altijd beschermd ? Boze smiley

Ja, tegenwoordig heb je wel sites zoals 'geen stijl' bijvoorbeeld waar ik wel zag dat daders zonder balkje op de foto stonden.

Ja, en op reguliere media; je tis iets wettelijks, je zal maar onschuldig zijn, dan herkent iedereen je...en kan je onbewust ermee in verband worden gebracht, zoiets, o nee, tis voor als iemand toch onschuldig blijkt, dat ie dan niet al die tijd, zo duidelijk herkend werd.

Maar ja, bij veel zaken is het eigenlijk al duidelijk, maar ja, dan mag het pas, na de uitspraak van de rechter.

Ben wel erg blij met je reactie dat je het helemaal met me eens bent!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 15:18

PIETER649 schreef:
off-topic gaan is net zo oud als het woord forum.

en het is inderdaad jammer dat nog niet eens 1% van de leden hier actief zijn op het forum.
daardoor zie je vaak dezelfde mensen en de pest is dan dat de schrijvers op n gegeven moment van te voren al weten wie er positief of negatief gaan reageren.

Ik vind het tegenwoordig gezellig, zo nu en dan is even wat schrijven.
Wat ik leuk vind, belangrijk vind, wat ik even kwijt wil. Tussen mensen die ik wel ken, en die ook gelovig zijn.
Geeft mij een rustgevend gevoel.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 20 november 2012, 15:20
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 16:10

ROELANDE345 schreef:
Ja ben ik wel met je eens

Ik niet..even goede vrienden wat mij betreft. Knipoog smiley

Iemand kan het niet altijd eens zijn met iemand, onmogelijk.

Mensen lezen dingen anders, interpreteren dingen anders.

Sommigen weten achtergronden, en anderen kunnen gevolgen raden, anderen weer niet, begrijpen daarom iets anders dan anderen, of verkeerd in de ogen van degenen die post.

Daarom is, mijns inziens, als iemand iets niets snapt, en er kan daardoor een groot misverstand optreden, het belangrijk dat diegene dat vraagt, middels e-mail, of op het forum. Tis maar net wat beter past.

Want dan krijg je vaak een verduidelijking dat je denk ooh ja, dáárom, en het zit zo en zo.

Iemand mag mij altijd mailen hoor, met een vraag, of opmerking.

Fijne Dag!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 20 november 2012, 16:11
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 16:45

LAVERDE524 schreef:
Nee iedereen mag genieten en als mensen gelukkig zijn dan is dat niet verkeerd. Maar ken je de uitspraak: niet voor een ieder is de prijs weggelegd?

Want een ieder die Mij aanneemt...

Thomas, de Spreker die dit zei, was niet de eerste de beste maar ik weet niet zeker of het een calvinist was.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 20 november 2012, 17:27
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 17:38

THOMAS968 schreef:
Want een ieder die Mij aanneemt...

Thomas, de Spreker die dit zei, was niet de eerste de beste maar ik weet niet zeker of het een calvinist was.

Als het al dan niet Calvinist zijn de doorslag moet geven, boven datgene wat uitgesproken werd, dan doen we onszelf en Degene die de uitspraak deed tekort……
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 17:38

ROELANDE345 schreef:
Aan zn broek trekken Verraste, verbaasde smiley

Hij is niet op komen dagen Boze smiley Ik zal ook deze aan zn broek trekken en hem in zn blote kont de hei opsturen.....grrrrrrr
Ik zal hem een rekening sturen voor het poetsen......ik heb een bloedhekel aan loze beloftes.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 18:02

Leanne: Nu die schilder die mijn huis zou verven nog even aan zn broek trekken.......binnen heb ik ook nog genoeg te doen voor hem........

Ja, ik denk dat 'het' schilderen ook eventjes laat doen, ipv het zelf te doen.

Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 18:03

LEANNE226 schreef:
Hij is niet op komen dagen Boze smiley Ik zal ook deze aan zn broek trekken en hem in zn blote kont de hei opsturen.....grrrrrrr
Ik zal hem een rekening sturen voor het poetsen......ik heb een bloedhekel aan loze beloftes.

Ik ook Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 18:22

JANS221 schreef:
Als het al dan niet Calvinist zijn de doorslag moet geven, boven datgene wat uitgesproken werd, dan doen we onszelf en Degene die de uitspraak deed tekort……

Daarom zegt Thomas dat ook zo Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 18:29

SHANITA130 schreef:
Daarom zegt Thomas dat ook zo Knipoog smiley

Echt? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROLF230

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 18:38

Ik sluit me helemaal bij Marije aan, om even een hart onder haar riem te steken. De ouderen zouden beter moeten weten...

Wie dit geschrevene als negatief of aanvallend ziet moet eens ernstig in de spiegel gaan kijken.

Marije geeft steeds dingen heel duidelijk aan en eindigt dan steeds op een positieve manier, waarbij ik dan denk, SLUIT OP DAT POSITIEVE AAN! Maar nee hoor.

Mijn raad is bovenstaande maar gewoon te slikken voor ik echt pissig wordt.

Laatst aangepast door
ROLF230
op dinsdag 20 november 2012, 18:42
Naar boven

Auteur Bericht
MARITIME853

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 18:43

LAVERDE524 schreef:
Gezegende mens zijn betekend nog niet gelukkig zijn. Maar nogmaals; ik heb niks op tegen als iemand gelukkig is, nergens staat het dat het verboden is. Maar we moeten wel verstaan dat tevredenheid over wat je hebt zeer belangrijk is, ook al ben je niet gelukkig. Want als je niet tevreden kunt zijn met wat je hebt hoe kun je dan leven? Dan is datgene wat jouw belemmerd in het leven. Als je tevreden bent met alles, zit er niks in de weg.

Waar ik aan denk is een psalm van David dat zegt: "de Heer is mijn Herder mij ontbreekt niets. Hij doet mij nederleggen in grassige weiden".
Wat een rust, dan ben ik tevreden.... Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 19:14

Vind onenigheid en ruzie moeilijk, heel moeilijk.

Zoveel misverstanden.

Een wil zich verdedigen, een ander wil juist het goede doen. Dat wordt
dan weer anders dan het bedoeld was opgepikt door de ander. De een wil iets verbeteren in het forum, ja, want dingen lopen door mekaar.
Een ander denkt, la maar zitten, onbegonnen werk, en is al blij datie nu en dan wat kan schrijven.

Een ander had graag een fora actuatiteiten erbij gehad. Maar ja, de nadruk ligt een beetje op daten. En nieuwe vrienden maken, maar ja, officieel is het een datingsite.
En ja, er kunnen botsingen komen, zeker als er momenten zijn, waar de een in een belevingswereld en levensfase in een totaal andere sfeer zit.

Ja, als ik terugdenk toen ik 20 was, ik vond mezelf oud ten opzichte van degenen die 16 waren.
Laat staan iemand die 40 was. Dan dacht ik zó die is fftjes 2x!! zo oud dan ik.
Ja, en regelmatig vielen die verschillen ook wel weg.
Maar ja, als zo iemand het over 20 jaar geleden had dacht ik, zo was ik net geboren.
Komt bij, dat de wereld anders was 20 jaar geleden. En veertig jaar geleden was die wereld ook weer anders.
Dus je leeft in andere werelden.

Als ik, als 20 jarige, op een forum ga zitten met 'ouderen', ja, dan kan ík niet verwachten dat die ouder zich aan gaan passen aan mijn belevingswereld.
Andersom kan ik mij als 40 jarige niet standhouden op een site alleen voor jongeren.
Want de belevingswereld en de levensfase is compleet anders.
Kijk maar als je bevriend bent met iemand van rond de 20.
Ik lever iets in, en diegene levert iets in.
Want diegene weet dat de tijd die ik had meegemaakt anders was als 20 jarige. en de tijd die diegene nu heeft dat die heel anders is, en ik die niet kán weten, omdat ik daar niet tussen zit.
Iig, ik zal denk ik, toen ik 20 was niet zó snel op een site met ouderen gaan zitten.

Dit is míjn mening.

En ook, ik krijg een beetje het gevoel dat de ouderen zich maar aan moeten passen aan een nieuweliing van 20...

Tot Vrede zijt gij geroepen....

Maar ja, als je boos bent is inslikken ook niet goed.

Ik denk zelf dat hier ook weer geldt: 'als je hart je niet veroordeelt, bén je niet veroordeelt'.

Want ja, iemand zelf is de énige die kan weten dat ie het goed bedoeld(e).

Verantwoording eerst naar God, dan naar jezelf, en áls je een partner hebt, dán daarna aan je partner. En verder aan niemand, anders zou je niet meer gewoon kunnen leven.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 20 november 2012, 19:45
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 19:17

JANS221 schreef:
Echt? Knipoog smiley

Haha... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

;)

(Ja, ik zat wel te twijfelen... Gefrustreerde smiley , snap je het nu juist wel, of júist niet..

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 20 november 2012, 19:20
Naar boven

Auteur Bericht
MARITIME853

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 19:46

ERIKA129 schreef:
EN ja hoor we zijn er weer...... Willemijn reageert met een wedervraag die direct als aanvallend wordt benaderd Gefrustreerde smiley Iemand doet lelijk terwijl Willemijn zegt van kom zelf met een mooi topic als jong vers iemand, die reageert dierect fel erbovenop vervolgens verloopt haar proefabbo en smeert ze hem... En dan begint deze heer ook nog een Zieke smiley
Lees toch eens goed en zie niet alles als een aanval!!! De één schrijft anders dan de ander maar laat een ieder eens in zijn/haar waarde wil je!!!

Daar is mijn hart vol van!!!
Om maar on-topic te blijven Engeltje smiley

Om on-topic te blijven, lekker positief, dus niet!!!
Het klopt wat Pieter/marije zegt....wie gaan in de verdediging???? hahaha

Laatst aangepast door
MARITIME853
op dinsdag 20 november 2012, 19:47
Naar boven

Auteur Bericht
LAVERDE524

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 19:51

De nacht was duister en donker..... dat is meestal zo.
Naar boven

Auteur Bericht
MARITIME853

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 19:59

SHANITA130 schreef:
Ja, als ik terugdenk toen ik 20 was, ik vond mezelf oud ten opzichte van degenen die 16 waren.
Laat staan iemand die 40 was. Dan dacht ik zó die is fftjes 2x!! zo oud dan ik.
Ja, en regelmatig vielen die verschillen ook wel weg.
Maar ja, als zo iemand het over 20 jaar geleden had dacht ik, zo was ik net geboren.
Komt bij, dat de wereld anders was 20 jaar geleden. En veertig jaar geleden was die wereld ook weer anders.
Dus je leeft in andere werelden.

Als ik, als 20 jarige, op een forum ga zitten met 'ouderen', ja, dan kan ík niet verwachten dat die ouder zich aan gaan passen aan mijn belevingswereld.
Andersom kan ik mij als 40 jarige niet standhouden op een site alleen voor jongeren.
Want de belevingswereld en de levensfase is compleet anders.
Kijk maar als je bevriend bent met iemand van rond de 20.
Ik lever iets in, en diegene levert iets in.
Want diegene weet dat de tijd die ik had meegemaakt anders was als 20 jarige. en de tijd die diegene nu heeft dat die heel anders is, en ik die niet kán weten, omdat ik daar niet tussen zit.
Iig, ik zal denk ik, toen ik 20 was niet zó snel op een site met ouderen gaan zitten.

Dit is míjn mening.

En ook, ik krijg een beetje het gevoel dat de ouderen zich maar aan moeten passen aan een nieuweliing van 20...

Tja, dat is nou hetgeen waar de topic over gaat..... Het verleden..."als ik terugdenk toen ik 20 was".
Met een wijzende vinger naar.....een jonger en/of ouder iemand....
Helemaal geweldig.... Zieke smiley

Mijn kinderen zijn ca. 30 jaar jonger als ik. Hoe moet dat wel niet!!! Verraste, verbaasde smiley

Laatst aangepast door
MARITIME853
op dinsdag 20 november 2012, 20:01
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 20:03

JANS221 schreef:
Weet je wat ook saai en voorspelbaar is? Postings van Pieter649 over het koningshuis! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

opdat ulieden nooit kunnen zeggen dat het jullie niet is aangezegd wat voor n mafiosi in Nederland keuninkrijkje speulen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Pieter, dozen zijn ook voorspelbaar
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 20:03

MARITIME853 schreef:
Tja, dat is nou hetgeen waar de topic over gaat..... Het verleden..."als ik terugdenk toen ik 20 was".
Met een wijzende vinger naar.....een jonger en/of ouder iemand....
Helemaal geweldig.... Zieke smiley

Mijn kinderen zijn ca. 30 jaar jonger als ik. Hoe moet dat wel niet!!! Verraste, verbaasde smiley

Ik wijs niet ik probeer uit te leggen en begrijpelijk te maken.
Als je dat niet aanvoelt.
Waarom zou ik willen wijzen?
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4803 4804 4805 4806 4807 4808 4809 ... 6194 Volgende
Pagina 4806 van 6194