ChristianMatch

Forum

Het gitaristen topic
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4821 4822 4823 4824 4825 4826 4827 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
QSJE546

BerichtGeplaatst: maandag 26 november 2012, 18:03

tnxs voor deze instructie,had ik wel even nodig,lesje voor digibeetje Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: maandag 26 november 2012, 18:06

[quote=SHANITA130

S. Teveel slapen is niet erg, te weinig wel.. Verlegen lachende smiley[/quote]

Alles waar TE voor staat is niet goed, teveel slapen is niet goed, veel slapen heeft een mens soms wel eens nodig Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 26 november 2012, 18:07

PIETER619 schreef:
Er is op deze aardbol maar 1 iemand geweest die het ware evangelie heeft verkondigd, jij dus niet. Jij haakt zaken aan waar je totaal geen weet van hebt, er waren hel veel mensen van allerlei kerken die hun best hebben gedaan om de joden te helpen, j ezou eensn moetne weten hoeveel boeren hier hun nek uitstaken ook wel gereformeerden dus.

Jij hoeft gen bewijs te leveren, is watmij betreft oke, maar wordt du szo zeer ongeloofwaardig, Ik vraag mij ten stelligste af , waar jij in de leer bent geweest na zoveel "wijsheden"hier op het forum?

en ik vraag me ten stelligste af waarom jij nu reageerd op een artikel van 10 WEKEN geleden.. Smiley die vol vragen zit

Daarbij klopt er iets niet in jouw redenering... als er echt heel veel mensen van allerlei kerken hun best hadden gedaan om Joden te helpen, hadden er nooit zoveel joden afgevoerd en afgeslacht geweest.
Natuurlijk zijn er mensen geweest die met gevaar voor eigen leven Joden hebben geholpen, maar niet "heel veel".

Het enige waarbij in dit verband de term "heel veel" gebruikt mag worden, is dat er heel veel mensen zich diep moeten schamen en met terugwerkende kracht hun excuses aan zouden moeten bieden.
( EN alle geroofde eigendommen uit Joodse huizen teruggeven! )
Zowel gereformeerden als niet-gereformeerden.

Maar in deze vooral gereformeerden... er staat toch: maar gij geheel anders.
Nou: niks geheel anders, gewoon net zo rot als het overgrote deel van het volk Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 26 november 2012, 18:07

Als ik mijn huis vanavond/vannacht helemaal netjes heb opgeruimd, ja, met 'het kleine huis op de prairie' pauzes tussendoor, dan vast ga douchen, en zo ga slapen dat ik direct open kan doen, morgen ochtend.

En...wie weet belt een vriend van me wel vannacht, om film te kijken, die ligt nu te slapen Knipoog smiley

Hoef woensdag pas weer te werken, ja, part time he. Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 26 november 2012, 18:11

ANNETTE792 schreef:
Alles waar TE voor staat is niet goed, teveel slapen is niet goed, veel slapen heeft een mens soms wel eens nodig Knipoog smiley

Behalve dan TEvreden en TEgoed Knipoog smiley

Hier schaft de pot een zigeunerschnitzel met gebakken uitjes en gesnipperde tomaat (naderhand), gebakken aardappeltjes en een bak "kliekjesrauwkost".
Naar boven

Auteur Bericht
QSJE546

BerichtGeplaatst: maandag 26 november 2012, 18:21

Hai muzikanten,ik zoek mensen om n band mee te starten.Mijn voorkeur gaat uit naar de symfonische rock,dus rock met klassiek tintje en verder t spelen van eigen werk en covers.
Zoek dus een drummer,bassist,gitarist of twee en zanger,zangeres en toetsenist.
Voorbeelden van bands die ik tegek vindt;
Milow,Within temptation,Tourniquet,Rage against the mashine,Guano apes,evenescence,Marco borsato (jahaaa ....hihi,dat verwacht je toch niet he....)Fleetwoodmac
dan weet je de stijl waar ik van hou
Het is wel handig als je uit omgeving Amersfoort komt,ik heb geen auto namelijk

groetjes van Qsje

Laatst aangepast door
QSJE546
op maandag 26 november 2012, 18:22
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 26 november 2012, 18:29

MARITIME853 schreef:
Nergens staat dat God de wereld zó lief had dat Hij zijn eniggeboren Zoon gaf, om in hun behoeften te voorzien. Jezus preekte geen preek van vervulling van behoeften, maar een preek met een scherpe oproep tot bekering.

ehhhhhm.......... Geschokte, onthutste smiley

- zij zullen leven en OVERVLOED hebben........
- nooit heb ik de rechtvaardige verlaten gezien, nog zijn kinderen zoekend naar brood
- uw brood en water zullen gewis zijn
- maak u geen zorgen voor morgen, want uw hemelse Vader weet wat gij BEHOEFT.
- vóór zij roepen zal Ik antwoorden
- Ik heb u liefgehad toen gij nog een vijand waart
- jongelingen en mannen in het geloof.... (ontwikkeling)
- talenten niet begraven maar gebruiken
- de uiteenzetting van de verschillende gaven; gave der barmhartigheid ed.......(erkenning)

en zo kan ik meer noemen; leg de bijbel maar eens naast de pyramide van maslow, en je staat versteld dat God idd in al onze behoeften wil voorzien!!

http://www.gertjanschop.com/modellen/piramide_van_maslow.html

Laatst aangepast door
HANNAH810
op maandag 26 november 2012, 18:41
Naar boven

Auteur Bericht
LAVERDE524

BerichtGeplaatst: maandag 26 november 2012, 18:31

Ja ik speel zelf keyboard, alleen zit momenteel er zonder. Ik gebruik voornamelijk workstation keyboard waarin ik demo's en styles op kan maken zodat ik de melodie enkel met mijn rechter hand hoef te spelen. en de rest word aangevuld met styles die ik dan zelf gemaakt heb. Met de tyros kun je eindeloos styles maken met tientallen verschillende instrumenten tegelijkertijd, daarbij heb ik geen bassist bij nodig of een drummer, dat scheelt heel veel, hihi.

Maar ja ik woon in friesland dus heb er weinig aan helaas...
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 26 november 2012, 18:32

PIETER649 schreef:
en ik vraag me ten stelligste af waarom jij nu reageerd op een artikel van 10 WEKEN geleden.. Smiley die vol vragen zit

Daarbij klopt er iets niet in jouw redenering... als er echt heel veel mensen van allerlei kerken hun best hadden gedaan om Joden te helpen, hadden er nooit zoveel joden afgevoerd en afgeslacht geweest.
Natuurlijk zijn er mensen geweest die met gevaar voor eigen leven Joden hebben geholpen, maar niet "heel veel".

Het enige waarbij in dit verband de term "heel veel" gebruikt mag worden, is dat er heel veel mensen zich diep moeten schamen en met terugwerkende kracht hun excuses aan zouden moeten bieden.
( EN alle geroofde eigendommen uit Joodse huizen teruggeven! )
Zowel gereformeerden als niet-gereformeerden.

Maar in deze vooral gereformeerden... er staat toch: maar gij geheel anders.
Nou: niks geheel anders, gewoon net zo rot als het overgrote deel van het volk Zieke smiley

Geen woord Spaans bij. Smiley met dichtgeplakte mond Ik geloof dat dit een iets genuanceerder beeld is van hoe Nederland zich gedragen heeft en het trieste is dat we alleen maar kunnen zeggen: op een aantal uitzonderingen na. Verder ben ik natuurlijk ver na-oorlogs maar het is duidelijk als je de cijfers ziet hoeveel er vanuit hier naar de kampen zijn gesleept.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 26 november 2012, 18:34

LAVERDE524 schreef:
@pieter, jij kent de wet dus al aardig wat betr. scheiden. Maar wist je dat onder dat zelfde gebeuren wat betr. de scheidbrief ook een andere voorwaarde ligt? Een man of vrouw mag dan niet eerder hertrouwen dan wanneer 1 van beiden is gestorven. We moeten wel oppassen dat we niet het ene uit de wet willen nemen en het andere wel. Want de Bijbel is helaas geen grabbelton.

je stelling is onjuist laverde........

zeker wanneer je de bijbel vooral op de letter leest, zijn er veel meer "voorwaarden" te noemen.

hannah.......was dogmatisch en is door de jaren na scheiding heen steeds meer Gods pastorale zorg gaan ontdekken in de bijbel.
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: maandag 26 november 2012, 18:40

ERIKA129 schreef:
dan ben ik zeker ook occult bezig Clown smiley
Kijk namelijk wel vaak naar sbs 6 Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

ik ook snachts....samen met het nieuws van ned 1/2, ben ik weer helemaal up to date met mijn informatie.....
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: maandag 26 november 2012, 18:51

HANNAH810 schreef:
je stelling is onjuist laverde........

zeker wanneer je de bijbel vooral op de letter leest, zijn er veel meer "voorwaarden" te noemen.

hannah.......was dogmatisch en is door de jaren na scheiding heen steeds meer Gods pastorale zorg gaan ontdekken in de bijbel.

Mooi Hannah! Helaas zijn er nog steeds mensen die dogmatiek belangrijker vinden dan de (pastorale) zorg voor hun naasten!
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: maandag 26 november 2012, 18:54

JOSINA022 schreef:
Speciaal voor de mensen die een hekel hebben aan taalfouten Clown smiley

sa is't mar krekt
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 26 november 2012, 19:04

JANS221 schreef:
Mooi Hannah! Helaas zijn er nog steeds mensen die dogmatiek belangrijker vinden dan de (pastorale) zorg voor hun naasten!

Ook hier op CM, had ik eigenlijk anders gedacht ... maar goed, doorsnee gristelijk Nederland dus...
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 26 november 2012, 19:05

QSJE546 schreef:
Hai muzikanten,ik zoek mensen om n band mee te starten.Mijn voorkeur gaat uit naar de symfonische rock,dus rock met klassiek tintje en verder t spelen van eigen werk en covers.
Zoek dus een drummer,bassist,gitarist of twee en zanger,zangeres en toetsenist.
Voorbeelden van bands die ik tegek vindt;
Milow,Within temptation,Tourniquet,Rage against the mashine,Guano apes,evenescence,Marco borsato (jahaaa ....hihi,dat verwacht je toch niet he....)Fleetwoodmac
dan weet je de stijl waar ik van hou
Het is wel handig als je uit omgeving Amersfoort komt,ik heb geen auto namelijk

groetjes van Qsje

Succes!! Laat maar weten wanneer je eigen werk op de markt komt ;)
enne veel inspiratie met Neal Morse ..
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 26 november 2012, 19:08

SHANITA130 schreef:
Dat ik een vriend heb die, jahaa, echt waar, 2 minuten van me vandaan woont. dus ja, als tie me dan ff naar huis brengt, ja, dan heb je geen auto nodig, hij is binnen 4 minuten weer terug :)

Vandaar, net thuis :) Heerlijk rustig 's nachts op straat :)

Gefeliciteerd

Maar hoort dit niet in het andere topic? Iets van setjes ofzo iets? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: maandag 26 november 2012, 19:11

SHANITA130 schreef:
Als ik mijn huis vanavond/vannacht helemaal netjes heb opgeruimd, ja, met 'het kleine huis op de prairie' pauzes tussendoor, dan vast ga douchen, en zo ga slapen dat ik direct open kan doen, morgen ochtend.

En...wie weet belt een vriend van me wel vannacht, om film te kijken, die ligt nu te slapen Knipoog smiley

Hoef woensdag pas weer te werken, ja, part time he. Engeltje smiley

En als je danmorgen wakker wordt in een opgeruimd huis dan ben je pas echt blij Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: maandag 26 november 2012, 19:13

Als ik tv wil kijken(is niet zo vaak) zoek ik gewoon iets wat mij aanstaat. Het kan me dan niet schelen op welke zender dat is hoor
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: maandag 26 november 2012, 19:14

SHANITA130 schreef:
Ja, dat ken ik

Smiley met dichtgeplakte mond

Maar ja, nou moet ik puf maken, er komen hier gasten morgenochtend, dus jaahaa, ik moet wel geen keus, moet vanavond gebeuren, aan de andere kant ik kan er weer net zo lang over doen als ik wil.

Want ik heb even tijdelijk van de dag een nacht gemaakt..Lachende smiley

En zelfs dat heb ik weer binnen een dag rechtgetrokken hoor.

S. Teveel slapen is niet erg, te weinig wel.. Verlegen lachende smiley

teveel slapen is net zo ongezond als te weinig
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 26 november 2012, 19:15

Eet smakelijk allemaal en nu rap aan de afwas. Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 26 november 2012, 19:16

JOL252 schreef:
Ook hier op CM, had ik eigenlijk anders gedacht ... maar goed, doorsnee gristelijk Nederland dus...

Tja Jol sommigen zijn net de doorsnee Nederlander he Twijfelende smiley
oordelen is zooooooo makkelijk Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
ERIKA129
op maandag 26 november 2012, 19:16
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: maandag 26 november 2012, 19:16

Eindelijk begonnen met mn leibomen snoeien. De helft is klaar morgen de rest
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: maandag 26 november 2012, 19:17

ZEELAND736 schreef:
Die zijn er wel degelijk te vinden...
Het is het lied...Tel uw zegeningen....
dat wisten we wel
Helaas kan ik dat niet naar hier kopiëren...maar weet niet of er mensen zijn die behoefte hebben aan het Urkermannenkoor....(recent nog gehoord en prachtig)

Maar voor mensen die wel belangstelling hebben...veelvuldig te bekijken en beluisteren op Youtube...

nou zoek hem dan eens even voor ons op
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 26 november 2012, 19:18

JOL252 schreef:
Geboden op een garderobekast en voor minder dan de helft zowel kast als opzetkast los kunnen peuteren. Nu nog halen met autootje.. zal wat worden.

lekker bezig jij Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 26 november 2012, 19:19

VISSER278 schreef:
Eet smakelijk allemaal en nu rap aan de afwas. Boze smiley

Die is hier allang klaar Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 26 november 2012, 19:21

SHANITA130 schreef:
Ik heb wel vertrouwen in Nederlandse Justitie. Ja, ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken. Ik heb wel weer erg positieve ervaringen met hun. Eigen ondervinding.
Ja, tis ff te prive hoe en wat natuurlijk.

En, wat voor voordeel moeten hun hier nu uithalen?

In dordrecht was 'het' een buurman die was politie agent, zaak Milly.

Ja, hoor, het NFI gaat niet zomaar iets verzinnen.

Waarom zou die boer perfect in het wensplaatje van justitie passen, van een moord 13 jaar geleden?

Motiveer uw antwoord.

S. die niet snapt hoe iemand híeraan kan twijfelen...

Wat iedereen vergeten blijkt te zijn, is dat er op loopafstand van de plaats delict een asielzoekerscentrum is.
Kort na de moord werd dit extra bewaakt en van hogerhand geroepen dat het echt niet een asielzoeker was.
Men was als de dood dat het AZC bestormd zou worden en er lynchpartijen op zouden treden.
Net zoals men blij was dat Pim Fortuyn niet door een allochtoon was vermoord maar door een "gewone" Hollandse jongen.
Ook dit vanwege de angst voor ongeregeldheden.
Dat boer Jasper een blanke Nederlander is, is dus in feite ideaal voor de overheid: geen buitenlander dus geen rellen.
Dit is het voordeel dat Justitie en de overheid hieruit halen.

Dan is er nog een bijkomend voordeel: het liefst voert de overheid vandaag nog een algemene DNA-databank in met DNA van IEDERE Nederlander.
Door deze uitkomst van dit moordonderzoek heeft men een sterk argument in handen.
Nou zal jij zeggen, en velen met jou: Geeft niets, ik heb niets te verbergen.

Prima! maar dan nu even de volgende link lezen:

http://www.nytimes.com/2009/08/18/science/18dna.html?_r=3

Daarbij merk ik op dat deze "DNA-match" op zich, ONVOLDOENDE is om tot een veroordeling te komen.
Dan ga ik me afvragen: ow.. wrom nie???

En wat ik me helemaal afvraag in deze: waarom word een gezin kompleet kapotgemaakt op basis van iets waar A. vraagtekens bij te zetten zijn, en B. op zich geen sluitend bewijs voor is.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 26 november 2012, 19:21

ROELANDE345 schreef:
En als je danmorgen wakker wordt in een opgeruimd huis dan ben je pas echt blij Lachende smiley

Dan wordt ik overmorgen pas vrolijk wakker Clown smiley
Doe namelijk niks meer en huissie is niet stofvrij zeg maar...
Maar troep en vies is het zeker niet Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
QSJE546

BerichtGeplaatst: maandag 26 november 2012, 20:01

Ja ik speel zelf keyboard, alleen zit momenteel er zonder. Ik gebruik voornamelijk workstation keyboard waarin ik demo's en styles op kan maken zodat ik de melodie enkel met mijn rechter hand hoef te spelen. en de rest word aangevuld met styles die ik dan zelf gemaakt heb. Met de tyros kun je eindeloos styles maken met tientallen verschillende instrumenten tegelijkertijd, daarbij heb ik geen bassist bij nodig of een drummer, dat scheelt heel veel, hihi.

Maar ja ik woon in friesland dus heb er weinig aan helaas...

hé,das nou jammer zeg! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LYDIA448

BerichtGeplaatst: maandag 26 november 2012, 20:06

Dat vind ik ook, het gaat mij om het programma en niet om de zender..
Ik kijk trouwens bijzonder weinig tv, ik doe liever andere dingen.. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LAVERDE524

BerichtGeplaatst: maandag 26 november 2012, 20:09

Ik speel voornamelijk op gevoel, ik kan namelijk geen noten lezen. Maar op gevoel spelen is veel echter vind ik, zo ervaar ik dat. Zoals Vangelis de bekende componist, heeft er ook nooit voor geleerd, ook zo alles uit gevoel gedaan en zo muziek gecreëerd, een ander persoon zorgt er voor hem voor dat zijn melodie weer in noten word op gemaakt zodat anderen dezelfde muziek dan ook kan spelen op noten. Maar vangelis zelf doet niks met noten. Hij vind gewoon nieuwe geluiden en melodieën uit. En zo werk ik ook.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4821 4822 4823 4824 4825 4826 4827 ... 6194 Volgende
Pagina 4824 van 6194